Η Apple σχεδιάζει να διατηρήσει την παραγωγή iPhone σταθερή το 2022, υιοθετώντας συντηρητική στάση στην ολοένα και πιο απαιτητική βιομηχανία των smartphone.

Η εταιρεία ζητά από τους προμηθευτές να κατασκευάσουν περίπου 220 εκατομμύρια iPhone, περίπου τα ίδια με πέρυσι, σύμφωνα με ανώνυμες πηγές του Bloomberg. Οι προβλέψεις της αγοράς έκαναν λόγο για  240 εκατ. συσκευές, λόγω ενός αναμενόμενου σημαντικού update για το iPhone το φθινόπωρο. Ωστόσο, η χρονιά για τη βιομηχανία των κινητών τηλεφώνων ξεκίνησε με δυσκολίες και οι εκτιμήσεις για την παραγωγή είναι μειωμένες σε όλους τους τομείς.

Ο χειρότερος πληθωρισμός των τελευταίων δεκαετιών, ο πόλεμος στην Ουκρανία και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα απειλούν να επιβαρύνουν τις πωλήσεις το 2022.

Η Strategy Analytics προέβλεψε ότι οι συνολικές αποστολές smartphone θα συρρικνωθούν έως και 2% το 2022 και η TrendForce έχει υποβαθμίσει δύο φορές την ετήσια πρόβλεψη για την παραγωγή τις τελευταίες εβδομάδες. Οι αναλυτές της IDC και της Bloomberg Intelligence προέβλεψαν αμφότεροι περίπου 240 εκατομμύρια iPhone για φέτος.

Δεν αποκαλύπτει τους στόχους παραγωγής

Η εταιρεία με έδρα το Κουπερτίνο της Καλιφόρνια αρνήθηκε να σχολιάσει τις προοπτικές, οι οποίες θα μπορούσαν να αλλάξουν ανάλογα με την οικονομία και τους περιορισμούς της προσφοράς τους επόμενους μήνες. Η Apple δεν αποκαλύπτει τους στόχους παραγωγής της και σταμάτησε να γνωστοποιεί πόσα iPhone πουλάει, από το 2019.

Η Apple έχει ήδη προειδοποιήσει ότι τα προβλήματα εφοδιασμού θα επηρεάσουν τις πωλήσεις κατά 4 έως 8 δισεκατομμύρια δολάρια το τρέχον τρίμηνο, κυρίως επειδή τα lockdown λόγω του Covid-19 προκαλούν αναταράξεις στις γραμμές παραγωγής στην Κίνα. Και ολόκληρη η τεχνολογική βιομηχανία προετοιμάζεται για επιβράδυνση των καταναλωτικών δαπανών, καθώς οι αυξανόμενες τιμές των καυσίμων και των υλικών εκτινάσσουν το κόστος των καθημερινών βασικών ειδών.

Η Apple ποντάρει στην αυξημένη ζήτηση για τις συσκευές της λόγω της συγκριτικά μεγαλύτερης πελατειακής της βάσης και του ισχυρού οικοσυστήματος λογισμικού και υπηρεσιών της που τροφοδοτεί τις πωλήσεις. Επίσης, έχει μειωθεί ο ανταγωνισμός της τώρα που ο σκληρός της αντίπαλος η Huawei, έχει αποκλειστεί από τις αγορές και σημείωσε πτώση των εσόδων για έξι συνεχόμενα τρίμηνα.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9