ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από τις πέντε εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες που διέθετε στα Χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης και του Όσλο το 2018 σήμερα φαίνεται ότι μάλλον θα διατηρήσει μόνο μία, που αποτελεί και τη ναυαρχίδα των ναυτιλιακών εταιρειών της.
Πρόκειται για την Navios Maritime Partners, η οποία, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, ο στόλος της αποτελείται από 185 πλοία και είναι ένας συνδυασμός πλοίων Ultra-Handymax, Panamax, Capesize, Containerships και Crude, Product and Chemical Tankers. Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και η μετοχή της έκλεισε χθες στα 22,37 δολάρια
Η μεταφορική ικανότητα των πλοίων της εταιρείας ανέρχεται σε 15,7 εκατομμύρια dwt και 235.414 teu και η μέση ηλικία τους είναι 9,8 έτη. Η εταιρεία ναυπηγεί επίσης και 22 νεότευκτα πλοία που θα παραδοθούν στους επόμενους 26 μήνε.
Οι επιχειρηματικές επιλογές της Αγγελικής Φράγκου, συνήθως, ακολουθούν ένα διαφορετικό δρόμο από αυτόν που ακολουθούν οι άλλοι εφοπλιστές. Σε μια περίοδο που οι εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες ιδρύουν εταιρείες spin off, η Καρδαμυλίτισσα καπετάνισσα γιγαντώνει την Navios Maritime Partners, συγχωνεύει εταιρείες και αποσύρει εταιρείες από το Χρηματιστήριο.
Πριν λίγες ημέρες, η Αγγελική Φράγκου, διατύπωσε δημόσια πρόταση για να αποκτήσει την εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο logistics Navios Maritime Holdings.
Μέσω της θυγατρικής της εταιρείας N Logistics Holdings Corporation, η Αγγελική Φράγκου πληρώνει 2,28 δολάρια ανά μετοχή, με ένα premium περίπου 43% στην τιμή κλεισίματος της κοινής μετοχής της Navios Holdings στις 12 Σεπτεμβρίου, την τελευταία ημέρα διαπραγμάτευσης πριν καταθέσει την προσφορά της.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα