ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Κομισιόν στην πρώτη έκθεση ύστερα από την έξοδο της χώρας μας από το καθεστώς ενισχυμένης εποπτείας καθιστά σαφές ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πρέπει να διευκρινίσει το ζήτημα των τιμών των διοδίων του οδικού άξονα, ο οποίος έχει ήδη προσελκύσει οχτώ σχήματα στα οποία περιλαμβάνονται οι μεγάλοι εγχώριοι Όμιλοι, όπως οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ελλάκτωρ, ΑΒΑΞ, Κοπελούζος και Mytilineos, καθώς και διεθνείς κολοσσοί με «βαθιές τσέπες» από τη Γαλλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ολλανδία, την Ιταλία και την Αυστραλία.
Το ζήτημα αυτό έχει προκύψει ύστερα από τις δηλώσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτρη Πολίτη, περί κυμαινόμενων διοδίων με στόχο την αντιμετώπιση της κίνησης του οδικού άξονα σε ώρες αιχμής.
Πλέον πρόκειται για ένα ζήτημα, για το οποίο πρέπει να ληφθεί πολιτική απόφαση, ενώ αναμφίβολα η αύξηση ή μείωση των διοδίων εκτιμάται πως θα επηρεάσει και το ύψος της προσφοράς.
Σημειώνεται ότι η αρχική εκτίμηση του Δημήτρη Πολίτη για το τίμημα της Αττικής Οδού ξεπερνούσε τα 2 δισ. Ευρώ, αλλά πλέον, ύστερα από την αύξηση των επιτοκίων και το ζήτημα με τις τιμές των διοδίων, δε γίνονται παρόμοιες τοποθετήσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως το τελικό τίμημα δε θα είναι υψηλό.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελένη Πατάκη: «Ο κόσμος γνωρίζει πόσο καλό κάνει το βιβλίο»
- Χάνονται 700 θέσεις εργασίας από απόσυρση 100 ρυμουλκών! – Ο παραλογισμός ενός ΠΔ που ευνόησε τους Τούρκους
- Ανατροπή στον ΣΚΑΙ από Αλαφούζο: Η «σφραγίδα» Ζούλα και οι φήμες για τον Τούρκο Ατζούν
- Schneider Electric: Στο 7% η ανάπτυξη εξοπλισμών για κτήρια το 2025