ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η δυναμική που παρουσιάζει η κατηγορία του καφέ στο κανάλι του σούπερ μάρκετ και η προοπτική να ενδυναμώσει περαιτέρω την ηγετική παρουσία της στην ελληνική αγορά αποτελούν τους βασικούς λόγους που επέλεξε η «Coffee Island» να μπει στα ράφια του Σκλαβενίτη, αναφέρει μιλώντας στο mononews o Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Αλέξανδρος Ζαπανιώτης.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μικροβιακή αντοχή – Καθ. Ν. Σύψας: Πολλοί θάνατοι στην Ελλάδα, το οικονομικό κόστος – Μη ασφαλής η χώρα
- Τι μπορεί να φρενάρει τη λήξη των μέτρων για την ακρίβεια
- Μαρκ Καλουστιάν στο mononews: Ο ΝΟΚ, η «αθηναϊκή Ριβιέρα» και τα σχέδια του λιβανέζου επενδυτή
- ΟΤΕ: Τα 16 ευρώ και οι κρυφές σκέψεις των Γερμανών της Deutsche Telekom
