Tο πλάνο ανάπτυξης και τους στόχους του επενδυτικού προγράμματος ύψους 12 εκατ. ευρώ που αποτελεί και το μεγαλύτερο στα 65 χρόνια παρουσίας της Αgrino, περιγράφει στο mononews.gr ο Άγις Πιστιόλας, διευθυντής εξαγωγών και Marketing της εταιρείας.

«Φιλοδoξούμε σε βάθος τριετίας να διπλασιάσουμε το ποσοστό των εξαγωγών επί του τζίρου» σημειώνει ο κ. Πιστιόλας επισημαίνοντας πως αυτή τη στιγμή οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 15% του συνολικού τζίρου της εταιρείας και στόχος είναι το ποσοστό αυτό να φτάσει στο 30%.

Στο πλάνο ανάπτυξης της Agrιno δίνεται έμφαση στις εξαγωγές, την ενίσχυση της παρουσίας που έχει η εταιρεία στο εξωτερικό, δηλαδή σε Βόρεια Ευρώπη, ΗΠΑ καθώς και στις όμορες με την Ελλάδα χώρες.

Ο κ. Πιστιόλας τονίζει μάλιστα τη σημασία που έχει η ενίσχυση της θέσης της εταιρείας σε αγορές όπου η δυναμική τους είναι μεγαλύτερη, όπως για παράδειγμα της Γερμανίας.Η πιο στρατηγική κατηγορία, όπως τονίζει, είναι το επώνυμο προϊόν, με την εταιρεία να επεκτείνει τη συνεργασία της με λιανεμπόρους και διανομείς.

Σύμφωνα με τον κ. Πιστιόλα, η Agrino επιδιώκει την αύξηση της παραγωγικής της δυνατότητας προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες που θα διαμορφωθούν από την περαιτέρω ανάπτυξή της στο εξωτερικό και στο πλαίσιο αυτό θα προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις το επόμενο διάστημα στον μηχανολογικό της εξοπλισμό.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9