ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μια νέα έρευνα ισχυρίζεται ότι πλέον ο διπλάσιος αριθμός ανθρώπων μπλοκάρει τις διαφημίσεις στα smartphones του από όσοι το κάνουν στους υπολογιστές. Η έρευνα του PageFair – μιας τεχνολογικής εταιρείας που βγάζει χρήματα προτείνοντας λύσεις για μπλοκάρισμα διαφημίσεων στους εκδότες – και της εταιρείας συλλογής δεδομένων από κινητά, της Priori Data, δείχνει ότι τουλάχιστον 149 εκ. άνθρωποι μπλοκάρουν διαφημίσεις στα κινητά τους σε παγκόσμια βάση.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του PageFair, υπάρχουν 198 εκ. χρήστες που μπλοκάρουν διαφημίσεις στους υπολογιστές τους.
Ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να μπλοκάρει κάποιος διαφημίσεις στο κινητό του είναι μέσω του browser που χρησιμοποιεί, ο οποίος συνήθως τις μπλοκάρει από μόνος του, σύμφωνα με το PageFair, που εκτιμάει ότι περίπου 408 εκ. χρήστες χρησιμοποίησαν browser με ρύθμιση μπλοκαρίσματος των διαφημίσεων το Μάρτιο του 2016.
Αυτός ο τρομακτικά υψηλός αριθμός ισούται με το 21% του πληθυσμού που χρησιμοποιεί smartphones με εγκατεστημένο έναν browser με τη ρύθμιση για μπλοκάρισμα διαφημίσεων.
Μερικοί δημοφιλείς τέτοιοι browsers είναι οι Adblock Plus, Brave και ο UC Browser – ο τελευταίος έχει εκτοξευτεί στο κατέβασμα στην Ασία. O UC Browser είναι ιδιοκτησίας του κινέζικου τεχνολογικού κολοσσού Alibaba.
Υπάρχουν επίσης και οι γνωστοί browsers Firefox και Opera που παρέχουν στους χρήστες τους την επιλογή να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις, όμως οι ερευνητές έλαβαν υπ’ όψιν τους μόνο τους χρήστες που λειτουργούν browsers με προεπιλεγμένη την συγκεκριμένη ρύθμιση, γεγονός που οδηγεί στον αριθμό των 408 εκ. χρηστών.
Το μπλοκάρισμα διαφημίσεων στα κινητά είναι δημοφιλές και στις αναδυόμενες αγορές. To PageFair ισχυρίζεται ότι περίπου το 36% των χρηστών smartphones στην Ασία μπλοκάρει τις διαφημίσεις όταν σερφάρει.
Στο μεταξύ, υπάρχουν μόνο 14 εκ. ενεργοί χρήστες σε μηνιαία βάση που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις μέσω browsers σε Ευρώπη και Βόρειο Αμερική, σύμφωνα με το PageFair.
Όταν η Apple πέρσι επέτρεψε την εισαγωγή εφαρμογών που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις στο App Store για πρώτη φορά έγινε χαμός και προκάλεσε φόβους ότι θα γίνει έκρηξη στην ανάπτυξη τέτοιων εφαρμογών. Παρόλα αυτά, οι φόβοι αυτοί φαίνεται να είναι αβάσιμοι (για την ώρα), σύμφωνα με την έρευνα. Οι εφαρμογές αυτές στο App Store έχουν προσελκύσει μόνο 4,5 εκ. downloads, όπως λέει και το PageFair.
Η εταιρεία προβλέπει ότι η χρήση browser με ρύθμιση μπλοκαρίσματος διαφημίσεων θα συνεχίσει να αυξάνεται όποτε το κόστος των δεδομένων είναι υψηλό.
Στη Μεγάλη Βρετανία, ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας Three, που έχει 9 εκ. χρήστες, θα διεξάγει ένα τεστ τον επόμενο μήνα για να υπολογίσει πώς κινείται το μπλοκάρισμα σε ορισμένο αριθμό χρηστών ανά ημέρα.
Το PageFair και η Priori Data κατέληξαν στους παραπάνω αριθμούς συνδυάζοντας αυτές τις πηγές: Το ποσοστό των χρηστών smartphones παγκοσμίως, σύμφωνα με το eMarketer, το ποσοστό ιντερνετικής κίνησης στα κινητά μέσω του UC Browser, σύμφωνα με το StatCounter και “την καταγεγραμμένη σχέση μεταξύ του μέσου όρου των μηνιαίων σωρευτικών downloads του UC Browser σε όλες του τις μορφές και του μέσου όρου των μηνιαίων σωρευτικών downloads όλων των browsers που προσφέρουν μπλοκάρισμα των διαφημίσεων σε όλες τις αγορές της Priori Data”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/article-skilia-pou-sintoma-tha-mporoun-na-mirizoun-tin-elonosia-me-ti-voithia-tou-bill-gates/49664
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/i-epistimones-apantoun-giati-i-antres-den-klene/49714