ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πολυτεχνίτισσα, ανήσυχη, δραστήρια, με τάση, πάντα, στο εκλεπτυσμένο, διαχρονικά διάσημη, εντυπωσιακά απασχολημένη και σχεδόν εξαντλητικά πολύπλευρη, η Τζένη Μπαλατσινού, έχει επίγνωση του καλού προσωπικού της branding και επιχειρηματικά το τοποθετεί σε μια νέα δραστηριότητα.
Δεν είναι η πρώτη φορά, που έχει επιχειρηματική δραστηριότητα, μόνο που τώρα δεν ασχολείται με σάιτ γυναικείας θεματολογίας, ή εμπορία φίνων καλλυντικών.
Το 2022 είχε συσταθεί η εταιρεία WHATAGIFT Μονοπρόσωπη ΙΚΕ με μοναδικό μέτοχο την Πολυξένη Μπαλατσινού.
Σκοπός της εταιρείας ήταν το χονδρικό εμπόριο τροφίμων καθώς και άλλων προϊόντων.
Για παράδειγμα εμπόριο σαπουνιού, φρούτων, αποξηραμένων λαχανικών, ελιών, μέλια κι άλλων ξηρών καρπών κ.λπ.
Ωστόσο, μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα έγιναν τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας ενώ αποφασίστηκε η κεφαλαιακή της ενίσχυση που φτάνει πλέον τα 86 χιλ. ευρώ.
Βλέπουμε ότι μπαίνει και το λιανικό εμπόριο με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου εξειδικευμένων ή μη αγαθών όπως αποσκευές, τσάντες, σφουγγάρια, πετσέτες μπάνιου και κουζίνας, πιατικά, είδη πορσελάνης και αγγειοπλαστικής, κοσμήματα, φωτιστικά, είδη γραφείου, βιβλία κ.λ.π.
Επίσης, η διενέργεια κάθε άλλης δραστηριότητας σχετικής ή συναφούς με τον ως άνω σκοπό της Εταιρείας, όπως ενδεικτικώς: α. η ανάπτυξη καταστημάτων σε όλη την εδαφική επικράτεια της Ελλάδας, β. η παροχή υπηρεσιών και η διαμεσολάβηση επί προμήθεια για όλα τα παραπάνω, γ. η διενέργεια κάθε άλλης πράξης και η άσκηση κάθε άλλης επιχειρηματικής δραστηριότητας, σχετικής η συναφούς με τις ανωτέρω, η οποία εξυπηρετεί τους σκοπούς της Εταιρείας.
Φαίνεται ότι η Τζένη Μπαλατσινού βλέπει πολλές ευκαιρίες στο εμπόριο και σκοπεύει να αναπτύξει καταστήματα αλλά να κάνει και on line πωλήσεις.
Βέβαια, η Τζένη Μπαλατσινού ό,τι κι αν κάνει, το διεκπεραιώνει με παροιμιώδη χάρη. Δηλαδή και φουρκέτες, ή μανταλάκια, πένσες ή μπάμιες και αθερίνες να μας πουλήσει, θα το κάνει με τέτοια κομψότητα, που έως και έργα τέχνης θα τα πληρώσουμε.
Ένα σάιτ δημοσιογραφικό, ένα εμπορικό, η Beautyworks, ο Λαυρεντιάδης και ο μισθός της γενικής διευθύντριας
Μέχρι πριν λίγους μήνες η Τζένη Μπαλατσινού διέθετε μια ιστοσελίδα, την www.gifted-greece.com, που δεν είναι πλέον ενεργή και είχε ως αντικείμενο χειροποίητες, ξεχωριστές, παραδοσιακές δημιουργίες από διάφορα μέρη της Ελλάδας. Φαίνεται πως αυτή της η δραστηριότητα την οδήγησε στην νέα της, ολοκληρωμένη πλέον και μεγάλη δραστηριότητα, που έχει το διόλου ευκαταφρόνητο κεφάλαιο των 86.000 ευρώ.
Έχει, βέβαια δημιουργήσει στο παρελθόν την ιστοσελίδα jenny.gr, που διατηρεί στήλη αρκετά χρόνια, τώρα, μα την εκμεταλλεύεται η εταιρεία μέσων ενημέρωσης Liquid Media. Για περίπου μια δεκαετία έστησε και δούλεψε τη Beautyworks, με υψηλής ποιότητας καλλυντικά από το εξωτερικό, που ανάμεσα σ άλλα μας γνώρισε και την ιαπωνική φίρμα Shu Uemura, που για καιρό υπήρξε το φετίχ των πολύ πλουσίων κυρίων ή όσων ήθελαν να μοιάζουν με τέτοιες.
Την εταιρεία της πούλησε το 2009 έναντι 1,5 εκατομμυρίου ευρώ στον όμιλο Alapis του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη. Μάλιστα όταν ο επιχειρηματίας είχε τα μεγάλα μπλεξίματα με τη δικαιοσύνη, η Τζένη Μπαλατσινού βρέθηκε στο επίκεντρο δημοσιευμάτων που έλεγαν πως μετά την πώληση της εταιρίας της η ίδια εξακολουθούσε να διαχειρίζεται την εταιρεία ως γενική διευθύντρια κάνοντας τις επαφές με τους πελάτες, τους προμηθευτές και το προσωπικό, με μηνιαίο μισθό ύψους 25.000 ευρώ.
Η ίδια, τότε έκανε λόγο, μέσω των δικηγόρων της, για εκστρατεία κατασυκοφάντησης και σπίλωσης του ονόματός της, κυρίως μέσω του διαδικτύου, διευκρίνισε πως ο μισθός της ήταν 6.000 ευρώ και έκανε σαφείς τις προθέσεις της για όποιον επιχειρούσε να συνδέσει, για σκανδαλοθηρικούς ή άλλους ιδιοτελείς σκοπούς, το όνομα της με την υπόθεση Λαυρεντιάδη ή να διαδώσει ψευδείς φήμες για δήθεν αστρονομικές αμοιβές ή πως θα προχωρούσε άμεσα κάθε νόμιμο μέτρο για την παραδειγματική τιμωρία του.
Η Τατιάνα και η Εβελίνα, το τένις, το Παρίσι, τα καλλιστεία, το μοντέλινγκ
Γεννημένη στη Θεσσαλονίκη, αλλά μεγαλωμένη στην Αθήνα, η Πολυξένη που γνωρίζουν όλοι ως Τζένη, ήταν παιδική φίλη με την Εβελίνα Παπούλια και την Τατιάνα Στεφανίδου, την οποία παρακίνησε μάλιστα να ασχοληθεί με την δημοσιογραφία.
Στα 12 της άφησε το σπίτι της, φίλους και γονείς και έφυγε, εσωτερική σε αθλητικό σχολείο, στη Γαλλία για να ακολουθήσει το όνειρό της και να γίνει πρωταθλήτρια του τένις. Γιατί αυτό, μοιάζει να ήταν πάντα, που ήθελε η Τζένη. Να κάνει πρωταθλητισμό σε μοναχικά αθλήματα.
Ήταν προορισμένη να κάνει πολύ μεγάλη καριέρα, αλλά ένας πολύ σοβαρός τραυματισμός στο γόνατο της, στα 16 της, την έκανε να βρεθεί 6 μήνες εκτός γηπέδων. Επέστρεψε με δικό της ρίσκο και σε ένα τουρνουά στο Ισραήλ το πόδι της σχεδόν καταστράφηκε και μαζί και κάθε της προοπτική στο τένις. Ύστερα απ’ αυτό γύρισε στην Ελλάδα.
Για κάποιο διάστημα παρέδιδε μαθήματα τένις σε παιδιά στα γήπεδα της Καλογρέζας. Ήταν η εποχή που η Τζένη Μπαλατσινού, ψηλή, ωραία, αθλητική μαζί με τον Θανάση Καλογιάννη, πρωταθλητή του στίβου τότε, ήταν το ζευγάρι που λάτρευε να θαυμάζει όλη η Αθήνα. Ασχολείται με το μόντελινγκ, γινεται Σταρ Ελλάς, η πρώτη, μάλιστα, εστεμμένη καλλιστείων του ΑΝΤ1, κατακτά τον τίτλο «Μις Παγκόσμιος Τουρισμός 1991» σε διαγωνισμού του εξωτερικού και είναι το αγαπημένο κορίτσι του καναλιού. Είναι διαφορετική απ τις άλλες.

Φοράει συνήθως αθλητικά παπούτσια, δε βάφεται και ντύνεται απλά. Δεν είναι του «ρε», της φασαρίας, της φωνής, της πλάκας, αλλά των χαμηλών τόνων, της συζήτησης, του χιούμορ. Δεν είναι του «θαυμάστε με» και «προσέξετε μόνο εμένα». Νέο και ωραίο και ήδη, γνωστό κορίτσι θέλει να βγαίνει, αλλά στα κοσμικά και υποχρεωτικά καλέσματα, πήγαινε όσο πιο απόμερα γινόταν για να μη φαίνεται πολύ. «Για μια έξοδο που γίνεται για την έξοδο και για το να μας δουν. Δεν με νοιάζει καθόλου και δεν το κάνω. Όταν θα βγω όμως, δεν θα κρυφτώ κιόλας» θα πει χρόνια αργότερα.
Μα τότε, έχοντας μάθει στην πειθαρχία των αθλητών, στην συνέπεια, στην αφοσίωση τους αντιμετωπίζει και το μόντελινγκ με αθλητικό πνεύμα. Αν ο κανόνας λέει «μια φορά μοντέλο, για πάντα μοντέλο», για την νεαρή και κορυφαία στο είδος Τζένη, ισχύει το «μια φορά αθλήτρια, για πάντα αθλήτρια». Και είναι η εποχή που η Τζένη λάμπει με τη φινέτσα και τη κλάση και μοντέλα όπως οι Έλενα Κουντουρά, Φιλίππα Μάθιους, Βίκυ Κουλιανού, Μαρίνα Τσιντικίδου είναι οι σούπερ σταρ της διασημότητας, έχοντας υπερβεί τις παραδοσιακές αντιλήψεις και τα όρια του modeling στη βιομηχανία της μόδας. Γίνεται η μούσα της Λουκίας, του Τσέλιου, του Βασίλειου Κωστέτσου.
Ξεχωριστή εκείνη, λύνει προβλήματα στους σχεδιαστές, έχει έτοιμες λύσεις, προτάσεις και ένα δυναμισμό που την κάνουν το αγαπημένο τους κορίτσι. «Το να υπάρξεις σ’ αυτόν τον χώρο είναι και αποτέλεσμα επιλογών και συμπεριφορών» θα πει, κάποτε, κοιτάζοντας πίσω της.
Οι τηλεοπτικές προσπάθειες – part 1
Τον καιρό του ΑΝΤ1, ο Νίκος Φώσκολος, απόλυτος άρχοντας των τηλεθεάσεων με τη Λάμψη του και ένας σκηνοθέτης του κινηματογράφου που είχε αναδείξει τους σημαντικότερους σταρ της χρυσής εποχής του ελληνικού σινεμά, ξετρελαίνεται με το πρόσωπο και τη φωτογένεια της Τζένης Μπαλατσινού και έψαχνε έναν ρόλο αγγέλου για να τη βάλει να παίξει. Τον βρήκε.

Η Τζένη Μπαλατσινού έγινε η ονειρική συνείδηση της Βίρνας Δράκου – Κάτιας Δανδουλάκη. Θα παίξει, ακόμη, σε ένα επεισόδιο από την μεγάλη επιτυχία του Χάρη Ρώμα «Οι Μεν Και Οι Δεν» και αρκετά χρόνια αργότερα στην ιδιαίτερη περίπτωση για την Ελλάδα της ταινίας «Η επίθεση του γιγαντιαίου μουσακά» του Πάνου Κούτρα, που έκανε αίσθηση και στην Ιαπωνία και στη Γαλλία, αλλά και στον «Εργένη» του Νίκου Παναγιωτόπουλου. Ήταν, πια, ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα στην Ελλάδα, περιζήτητη με υψηλό κασέ και διόλου ευκαταφρόνητα έσοδα. Νοιάζονταν πάντα για την επόμενη μέρα και έψαχνε παράλληλες δραστηριότητες.
Φυσικά και η τηλεόραση, με την αδυναμία που τις είχε ο ΑΝΤ1 ήταν μια σοβαρή ενασχόληση. Άλλωστε την είχε αρχίσει νωρίς, παρουσιάζοντας το 1994, τον καιρό, στο κεντρικό δελτίου ειδήσεων με παρουσιαστή, τότε τον Τέρενς Κουίκ. Θα κάνει το Star News στο STAR, το 1995 και θα συμμετέχει στην εκπομπή «Bravissimo» της Ρούλας Κορομηλά ως συμπαρουσιάστρια. Μετά θα αναλάβει τη δική της εκπομπή ομορφιάς στο MEGA, με τίτλο «Χείλια Χρώματα».
Ένας γάμος 18 χρόνων, μια επαγγελματική αποχή και μια χάρτινη αυτοκρατορία
H Τζένη έχει, ήδη, σχέση με τον εκρηκτικό Πέτρο Κωστόπουλο, γνωστό απ την τεράστια επιτυχία του ΚΛΙΚ που ήταν διευθυντής και τις ραδιοφωνικές του εκπομπές στον ΚΛΙΚ FM του Άρη Τερζόπουλου. Τον συνόδευε παντού η επιτυχία και η φήμη πως οι χώροι που έφτιαχνε περιοδικά έμοιαζε περισσότερο με πάρτι παρά με γραφεία, σε χρόνια λαμπερά, φωτεινά και θρασύτατα αθώα, που ανέδειξαν ταλέντα μιας ολόκληρης, μακρινής εποχής. Η Τζένη θα ερωτευτεί εκείνον και όχι τον πλούσιο εκδότη που δεν υπήρχε ακόμα.
Τον Πέτρο και όχι τον Κωστόπουλο.
Ο ίδιος θα εξομολογηθεί ότι αποφάσισε να την παντρευτεί, όταν ένα βράδυ στη Μύκονο, καθώς ήταν ξαπλωμένοι και οι δύο, εκείνος της έλεγε ότι θέλει να φύγει από τον Τερζόπουλο και δεν ξέρει τι να κάνει, ότι κινδυνεύει να μείνει χωρίς δουλειά, χωρίς λεφτά, και δεν θα μπορούσε να της προσφέρει τίποτα.

Η Τζένη του είχε πει «Φύγε, θα τα καταφέρεις, κάνε τ’ όνειρό σου!». Θα παντρευτούν το όλο λιακάδα και νιότη 1996 και θα αποκτήσουν τρία παιδιά, την Αμαλία, την Αλεξάνδρα και τον Μάξιμο. Εκείνη θα σταματήσει στο αποκορύφωμα της την καριέρα της στο μόντελινγκ και θα κάνει μόνο επιλεκτικά κάποιες δουλείες, ενώ αραιά και όχι με μεγάλη συχνότητα θα ποζάρει σε μεγάλες καμπάνιες των περιοδικών του συζύγου της.
Μέσα σε πολλές παρέες, αναγκαστικές κοινωνικές επαφές, κοσμικότητες και κοινωνικά επιβεβλημένες συναναστροφές, η Τζένη θα συνεχίσει να είναι φίλη με τη Χριστίνα, που γνώρισε στα 12 της στον Πανελλήνιο, που έπαιζε μπάσκετ και εκείνη τένις. Και οι αγαπημένες της στιγμές, θα ήτανε εκείνες που θα γίνονταν ξανά ο εαυτός της, με το χιούμορ της, τις συζητήσεις για βιβλία, ταινίες και θεατρικές παραστάσεις, για τα παιδιά της και ποια είναι πραγματικά ευτυχία -αν υπάρχει.
Μοναχική μέσα σε ένα πολύχρωμο πλήθος
Μετά από χρόνο θα συμμετέχει στο «Greece’s Next Top Model», θα παρουσιάσει ελληνικό τελικό της Eurovision με τη Ρίκα Βαγιάννη, το show «Dancing On Ice», μαζί με τον Κωστόπουλο το «Πρωινό mou». Το 2014, μετα από 18 χρόνια γάμου, ο Κωστόπουλος και η Μπαλατσινού θα χωρίσουν. Είχε σταθεί δίπλα του σε όλη την περίοδο της κρίσης της ΙΜΑΚΟ, της πτώχευσης, της για λίγο σύλληψης του και όταν χάθηκαν σπίτια, αυτοκίνητα, σκάφη και σινιέ πανάκριβα αντικείμενα, από εκείνα της πίστης στο θεό των μικρών πραγμάτων.
Εκείνη όλο τον καιρό της παντοδυναμίας του, δεν πήρε ποτέ μέρος στη κραυγαλέα κοσμικότητα καμιάς επίδειξης πλούτου ή σε διασκεδάσεις σπάταλες και προκλητικές.
Ήταν χορτασμένη από ακριβές τσάντες, σινιέ γόβες και ρούχα υψηλής ραπτικής και δεν μεταφράζονταν μέσα της σε κάτι που να αξίζει τον κόπο. «Όλο αυτό που ζούσαμε εκείνη την εποχή της υπερβολής ήταν για μένα ένας στενός κοινωνικός κορσές» έχει πει «επρεπε να είμαι τέλεια σε όλα.
Πάρα πολύ καλή σύζυγος, καλή οικοδέσποινα σε τραπεζώματα με ανθρώπους που ούτε καν τους συμπαθούσα, τέλεια κοινωνικά στα καλέσματα που βαριόμουν και φυσικά πολύ συμπαθητική – γιατί έτσι έπρεπε να είμαι. Να με αγαπάνε όλοι και να λένε καλά λόγια για μένα».
Και εκείνη ήθελε το σπίτι της ήσυχο, χρόνο με τα παιδιά της και τα διαβάσματα της και όχι εξωστρεφές άντρο επιφανών παρεών. Υπήρχαν εργαζόμενοι στου Κωστόπουλου που δεν τους καλούσε στα μεγάλα πάρτι του, γιατί δεν ήταν πολύ εμφανίσιμοι για τη φαντασμαγορική, χρυσαφί εικόνα που επιθυμούσε των νέων, ωραίων, λουσάτων και πλουσίων, σα σε σύντομο διαφημιστικό σποτ καφέδων, ποτών και κινητής τηλεφωνίας.

Καθόλου παράδοξο, πως αυτά τα πλάσματα, ήταν που γούσταρε η Τζένη και που όταν θα τους έβρισκε θα επιδίωκε κουβέντα μαζί τους, θα ρώταγε τι διάβασαν και τι έγραψαν και αν είχαν δει τη παράσταση στο Σφενδόνη.
Η Ιφιγένεια στη Χώρα των Ταύρων της Άννας Κοκκίνου, την ίδια ώρα, μάλιστα, που στο ηχητικό φόντο θα ακούγονταν μια άλλη Κοκκίνου, η Έλλη να τραγουδάει πως «στην Αφρική θα πάω με τους Μασάι, που ελληνικά κανείς τους δεν μιλάει, να συμφωνούν την ώρα που θα λέω, πως αν θα σε σκοτώσω δεν θα φταίω».
Από νωρίς δεν την ένοιαζε το πώς φαίνεται στους άλλους, αν την αποδοκιμάζουν, αν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, αν γίνεται καθρέφτης τους. «Η μόνη εντύπωση απ την οποία εξαρτώμαι, η μόνη γνώμη, η μόνη, είναι αυτή των παιδιών μου-και είναι ο μόνος ρόλος, θες ιδιότητα που με αφορά να της ανταποκρίνομαι» έλεγε «και σ’ αυτό ήμουν ξεκάθαρη πάντα. Από παιδί έλεγα, όταν μεγαλώσω θα γίνω μητέρα, θα κάνω παιδιά. Και ίσως επειδή ήμουν μοναχοπαίδι ήθελα να κάνω και πολλά παιδιά». Και έκανε!
Ένα όνειρο της που ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε και το βιοποριστικό τηλεοπτικό part 2
Στα χρόνια της εκδοτικής αυτοκρατορίας των περιοδικών του Κωστοπούλου, με τις αυξημένες κοινωνικές εκθέσεις, στις επιφανειακές κουβέντες και στις σαμπανιζέ, ανώδυνες γυναικείες εκμυστηρεύσεις, σκέφτονταν εκείνο που δεν έκανε. Πίστευε, πια, πως στην ζωή δεν έχει καταλάβει τίποτα, χωρίς παιδεία και χωρίς να διαβάζεις. Μετάνιωνε, γιατί δούλεψε από νωρίς και δεν σπούδασε. Ένοιωθε ενοχές και μεγάλο κενό. Έλεγε, πως όταν μεγαλώσουν τα παιδιά, θα έκανε το όνειρο της πραγματικότητά και θα πήγαινε να σπουδάσει.
Τι; Δεν ήξερε. Ίσως Φιλοσοφία, μπορεί και Ψυχολογία. Δε θα το έκανε ποτέ! Η πτώση της χάρτινης, έστω και ιλουστρασιόν αυτοκρατορίας των περιοδικών, η αθέατη αρένα γύρω της, με το πλήθος έτοιμο σε εξέδρες – πάνελ και στα κανιβαλικά social media να νοιώσει ανείπωτη χαρά και αγαλλίαση, γιατί κι αυτή τη φορά, είναι κάποιος άλλοι το θύμα της σαρκοφαγίας και όχι οι ίδιοι, δεν της άφησε περιθώρια για να κάνει το όνειρο της των σπουδών πραγματικότητα.
Επρεπε να δουλέψει εκεί που γνώριζε και την γνώριζαν και να στηρίξει την οικογένεια της. Η lifestyle εκπομπής «Joy» και μετά τη «Jenny Jenny» και τέλος το «Εκπαιδεύοντας τη Τζένη».

Πριν απ αυτό θα έχει ζήσει καλοκαίρια μεγαλειώδη στη Μύκονο και στο Αιγαίο, ταξίδια σ όλο τον κόσμο, ζωή σε σπίτια πολυτέλειας, μια παταγώδη χρεοκοπία της ΙΜΑΚΟ, θα χει χορέψει πάνω στο γραφείο του Κωστόπουλου σε κάποια εκπομπή του ένα απ τα πιο εκμαυλιστικα τσιφτετέλια που γνώρισε η ελληνική τηλεόραση, θα χει κάνει τα πιο εμβληματικά εξώφυλλα, ως έργα αναφοράς μια εποχής που τα περιοδικά είχαν το θράσος να ακουμπούν τη τέχνη και θα γίνει στίχος τραγουδιού.
Ο Φοίβος Δεληβοριάς στο τραγούδι του, η γυναίκα του Πατώκου, λέει «… δεν τηνε ξέρουν στα περιοδικά. Δεν είναι η Όλιβ του Ποπάυ, του Κωστόπουλου η γυναίκα, ή ο άντρας του Ρουβά»… μόνο που η Τζένη δεν ήταν ποτέ σύζυγός μόνο, αλλά Μπαλατσινού, με το επώνυμο της να στέκεται μόνο του.
Νιώθοντας ευλογημένη
Δήλωνε πως ποτέ δεν είναι ποτέ αργά για σπουδές, ή για να κάνεις αυτό που ονειρεύεσαι. Διάβαζε πολύ. Μπορεί το σαλόνι της να ήταν γεμάτο επιχειρηματίες και τηλεοπτικές σταρ, μα εκείνη προτιμούσε να είναι στο δωμάτιο της και να διαβάζει Μάρκο Αυρήλιο ή μια βιογραφία για την ζωή και το έργο της Φρανσουά Σαγκάν, ανατρέχοντας ταυτόχρονα και στο κλασσικό μυθιστόρημα της «Καλημέρα Θλίψη».
Και διάβαζε λιγότερο λογοτεχνία και μετα μανίας φιλοσοφία, ψυχολογία, δοκίμια, βιογραφίες, ιστορία.
Έλεγε πως επειδή δεν έχει σπουδάσει, ενδόμυχα, μάλλον, ήθελε να καλύψει κενά και έτσι έπεφτε με τα μούτρα στο διάβασμα.
Από ένοχη, έλεγε γελώντας ή από κόμπλεξ. Και όταν δε γελούσε, παρέχονταν πως το κάνε από ατόφια ευχαρίστηση. Κάποτε αποφάσισε και σχεδόν ντροπαλά έκανε μαθήματα φιλοσοφίας με τον Στέλιο Ράμφο, που κράτησαν για 7 χρόνια και που θεωρεί πως την άλλαξαν για πάντα. Όρισε πια και συμφιλιώθηκε με την τεχνικότητα της. «Όλα ξεκινούν από την ενοχή» έλεγε άλλωστε «πάντα βασανίζομαι για το ότι εγώ φταίω.
Δηλαδή εγώ θέλω οι φίλοι μου, να μου λένε όταν κάνω βλακείες, να με κρίνουν, να με αποτρέπουν από λάθη, να με ξυπνάνε, ακόμα κι αν πρέπει να με ταρακουνήσουν ή να μου μιλήσουν έντονα. Όταν το κάνω εγώ, αμέσως αρχίζει η ενοχή. Και ποια είμαι εγώ που θα κρίνω και θα εισβάλω στις επιλογές των άλλων; Δεν φταίω εγώ όταν το κάνω, γιατί δεν έχω καταλάβει πως μέχρι ενός σημείου μπορεί να αντέξει ο άλλος ειλικρίνεια.
Δεν μπορώ να αναγνωρίσω το σημείο και να μην το ξεπεράσω. Άρα; Εγώ φταίω! Το να θεωρώ πως ο δικός μου τρόπος είναι ο μοναδικός και πως οι άλλοι το αποδέχονται, είναι λάθος. Και μετανιώνω. Και νοιώθω ενοχές. Και μου φαίνεται δεν αλλάζω». Μα και πάλι, σημασία είχε για εκείνη πως ένιωθε ευλογημένη γιατί «με αγάπησαν τόσο πολύ και αγάπησα και εγώ το ίδιο. Γέμισα από το συναίσθημα της αγάπης, ευλογήθηκα. Τι άλλο αξίζει; Τι άλλο μετράει;».
Απρόσμενος έρωτας, Πάτμος και ο Παναγιώτης Αντώνιος
Η Πάτμος! Βραχώδης, ηφαιστειογενής, αλμυρή, σκούρα μπλε, άγρια όμορφη. Ιδανικό μέρος για να γράφει η Αποκάλυψη του Ιωάννη.
Και ιδανικό μέρος για να γίνει το νησί της Τζένης. Τη λάτρεψε. Ξυπνάει νωρίς το πρωί, πηγαίνει για τρέξιμο, κάνει βόλτες στο Μοναστήρι, κάνει μπάνιο στη θάλασσα, γεμίζει το σπίτι με τα παιδιά της και τα γέλια τους. Εκεί πήγε μετα το διαζύγιο της.
Αν η Μύκονος ήταν το νησί του Κωστόπουλου, η Πάτμος είναι η γωνιά του κόσμου, που διάλεξε η Μπαλατσινού και το μέρος που θα θέλε να ζήσει για πάντα, όπως έχει εκμυστηρευτεί στους δικούς της. Είχε πάρει κάποια μικρά, ερειπωμένα σπίτια. Ένα τους, με τα χρόνια, το έκανε σπίτι της, όπως ονειρευόταν να είναι.
Μικρό, αγαπημένο σε κάθε λεπτομέρεια, ελληνικό, με παραδοσιακά στοιχεία. Τα άλλα τα πούλησε, κάνοντας μια επιχειρηματική ακόμα κίνηση, μετά τη Beuty Works.
Μα και σε κάποια εκπομπή θα μπει στο πλατό ορμητικός όπως και στη ζωή της μέσα, ο Βασίλης Κικίλιας. Θα την διεκδικήσει, νιώθοντας, πως έστω κι αργά -έτσι έχει πει- βρήκε τον άνθρωπό του στο όμορφο πρόσωπο της. Επειδή δεν μπορούσαν να παίξουν μπάσκετ, που εκείνος έκανε, νέος, πρωταθλητισμό, της ζήτησε να παίξουμε τένις, που έκανε εκείνη.
Ήταν το πρώτο τους ραντεβού. Και υπήρξε αγάπη, που ένιωσαν και οι δυο. Κάποτε θα χωρίσουν, θα προσπαθήσουν να μείνουν μακριά για 8 μήνες. «Ήταν δύο εντελώς διαφορετικές ιστορίες ανθρώπων με διαφορετικές πορείες» θα εκμυστηρευτεί εκείνη και ακόμα πως «ήταν πάρα πολύ δύσκολο όλο αυτό και για μένα και για εκείνον.
Όταν είσαι ώριμος άνθρωπος και είσαι και ρεαλιστής, ξέρεις ότι κάποια στιγμή ο έρωτας θα φύγει και έχεις να αντιμετωπίσεις ένα αύριο. Οπότε χωρίσαμε για οκτώ μήνες, σε αυτούς τους μήνες κάναμε τα πάντα κι εγώ κι εκείνος για να μείνουμε χωριστά. Και το περιβάλλον μας έκανε τα πάντα, θεωρώ όμως ότι στο τέλος η… αγάπη κερδίζει».

Οι δημοσιογράφοι κατάλαβαν την σχέση τους στην επιστροφή από ένα ταξίδι που έκαναν μαζί στις ΗΠΑ, με αφορμή τις προγραμματισμένες συναντήσεις εκείνου ως τομεάρχη, τότε, Εθνικής Άμυνας της ΝΔ με ανάμεσα σ άλλους, αξιωματούχους του Λευκού Οίκου, μέλη του Κογκρέσου, γερουσιαστές, βουλευτές, εκπροσώπους της ελληνικής Ομογένειας, τον σύμβουλο του Προέδρου Tραμπ, Μάικλ Κράτσιος και εκείνης για να συναντηθεί με την κόρη της Αλεξάνδρα, που σπούδαζε στην Ουάσιγκτον στο πανεπιστήμιο Τζορτζτάουν.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, οι φωτογράφοι τους απαθανάτισαν ενώ αναχωρούσαν για το κοινό τους τους πια σπίτι. Η Τζένη δε πίστευε ποτέ πως θα ξαναπαντρευτεί και ειδικά έναν άνδρα που δεν είχε κάνει τον ίδιο ζωής με εκείνη.
Το έκανε τον Ιούνιο του 2019 στο εκκλησάκι των Αγίων Ισιδώρων στον Λυκαβηττό.
Εκείνη φορούσε νυφικό Zeus & Dione, που είχε την σφραγίδα της Μαρέβας Μητσοτάκη. Στις 25 Δεκεμβρίου του 2020 απέκτησαν τον γιο τους, τον Παναγιώτη Αντώνιο.
Πρώτα απ’ όλα μάνα
Η Τζένη Μπαλατσινού είναι λοιπόν, πολύ επιτυχημένο μοντέλο, καλή παρουσιάστρια, συμπαθής ηθοποιός, έξυπνη επιχειρηματίας. «Μάνα. Πρώτα απ’ όλα είμαι μάνα» ξεκαθαρίζει την κυρίαρχη, την απόλυτη ιδιότητα της η ίδια.
Στις όλο και πιο σπάνιες πια συνεντεύξεις της -όχι ότι ήταν και ποτέ της, εύκολη στο να μιλά σε δημοσιογράφους- είπε πως τα παιδιά της της έδωσαν δύναμη, χωρίς να το γνωρίζουν, πως τι ότι χρειάζεται ο γονιός να τα καταφέρει για τα παιδιά, να μην αφεθεί, να μην σταματήσει να αγωνίζεται είναι απίστευτα ισχυρό όπλο, πως όταν τα πράγματα αλλάζουν βίαια στη ζωή σου, αναπτύσσονται οι μηχανισμοί επιβίωσης της ζούγκλας μα όταν έχεις παιδιά αναγκάζεσαι να πάρεις ρίσκο, να μάθεις γρήγορα, όσο δύσκολο και αν είναι, όσο φόβο για το άγνωστο και αν κλείνει.
«Είμαι ευγνώμων» είπε, «γιατί μέσα από τις δυσκολίες έμαθα πάρα πολλά πράγματα για μένα, ανακάλυψα δυνατότητες που δεν πίστευα ότι υπάρχουν». Νιώθει ευλογημένη που απέκτησε τον Παναγιώτη Αντώνιο και έγινε ξανά μητέρα σε μεγάλη ηλικία και μετά από τρία παιδιά, όπως ποτέ δε φανταζόταν, ούτε προγραμμάτιζε. Κάποτε στην ορεινή Παυλιανή της Στερέας Ελλάδας, η Τζένη έβγαλε μια φωτογραφία και με τα τέσσερα όμορφα παιδιά της αγκαλιά.
«Στην αγάπη ελαφραίνουν όλα…» έγραψε «να αγαπάτε και να αγαπιέστε». Αμήν!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Optima Bank για AKTOR: Με όπλο τα έργα και τις εξαγορές, στοχεύει κορυφή και μερίσματα
- Κυρανάκης: Τι είναι το σουηδικό πρότυπο που εξετάζουν στο υπουργείο Μεταφορών για τους οδηγούς ταξί
- Σταύρος Παπασταύρου στο mononews: Ετσι θα επιδοτήσουμε τις επιχειρήσεις – Πάω στο Χιούστον για το deal με την Chevron
- Τι σημαίνει για την Ελλάδα η Προεδρία του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ
