• LIFE&STYLE

    To τελευταίο της χαρτί “παίζει” για να σωθεί η Reebok! Ποιον επιστρατεύει;


    Στον τομέα των αθλητικών ειδών η Nike, είναι η νούμερο ένα εταιρεία και σίγουρα η πιο γνωστή σε όλο τον κόσμο. Τι γίνεται όμως με τις υπόλοιπες και πιο συγκεκριμένα τη Reebok; Περίπου μία δεκαετία νωρίτερα, η Reebok είχε το 8% της αγοράς, ποσοστό που μειώθηκε κατά πολύ με το πέρασμα των χρόνων και έφτασε να βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο μόλις 2%.

    Για να μεγαλώσει ξανά το μερίδιο της πίτας του αγοραστικού κοινού της η Reebok αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζει την εικόνα της και έτσι να καταφέρει να προσεγγίσει με μία εντελώς διαφορετική τακτική τους καταναλωτές.

    Nike_x_Pedro_Lourenco_7_34617

    Με μια γνωστή και πεπατημένη οδό που τόσο η Adidas όσο και η Puma έχουν ακολουθήσει επιτυχημένα, η Reebok προσέλαβε το γνωστό rapper Kendrick Lammar να παρουσιάσει τα προϊόντα της. Μόνο που σε αυτή τη διαφημιστική καμπάνιαo ρόλος του Lammar είναι τελείως διαφορετικός από τον ρόλο του Kanye West και της Rihanna, για την Adidas και την Puma αντίστοιχα.

    Με περισσότερο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και με την πεποίθηση πως η Hip-Hop μουσική συνδέεται άρρηκτα με τη μόδα, η Reebok ξεκίνησε την συνεργασία της με τον Lammar, στα τέλη του 2014. Η καμπάνια με το Lammar πήρε το βάπτισμα του πυρός, μόλις την προηγούμενη χρονιά όταν και έγινε η παρουσίαση των αθλητικών παπουτσιών Ventilors, με το γνωστό rapper να κάνει παράλληλα έκκληση για τον τερματισμό της βίας στη γενέτειρά του, το Compton της Καλιφόρνια.

    Kendrick-lamar-1360479601

    Ο ίδιος ο Lammar δήλωσε στο Fashionista: “ Νιώθω οτι θα πρέπει να κάνουμε αυτό που μας αντιπροσωπεύει, γι’ αυτό και είμαι χαρούμενος που βρήκα ένα εμπορικό σήμα που συμπληρώνει όχι μόνο αυτό που κάνω αλλά και από που είμαι”.

    kendrik

    Η καμπάνια της Reebok καθώς και ο τρόπος που θέλει να προσεγγίσει τον καταναλωτή, εξηγείται από τον καθηγητή Marketing στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια καθώς και εμπειρογνώμονα του celebrity branding, Jeetendr Sehdev. Ο Sehdev επισημαίνει τρεις υποθέσεις γι’ αυτή τη συνεργασία.

    Αρχικά ότι το εμπορικό σήμα της εταιρείας αποκτά πιο ανθρώπινο χαρακτήρα, εν συνεχεία ότι η Reebok προσπαθεί να συνδέσει ακόμη περισσότερο το hip-hop με τη μόδα και τέλος πως με αυτόν τον τρόπο η Reebok θα προσεγγίσει τους Αφροαμερικάνους που μπορεί να αισθάνθηκαν αποξενωμένοι. Ο πιο απλός σχεδιασμός καθώς και η τακτική “επιστροφή στις ρίζες”, μοιάζει σαν μία διαφορετική οπτική του ίδιου πράγματος. Από τη μία ο Kanye West και η φαντασμαγορική ζωή του και από την άλλη ο Lammar με την επιστροφή στις ρίζες.

    kanye-west-adidas-yeezy-3-8

    Εκτός όμως από τον Lammar η Reebok έχει επιλέξει έναν ακόμη τρόπο να προωθήσει τα προϊόντα της και αυτός είναι και η επένδυση στο Crossfit. Με τον κατακερματισμό της μάρκας της σε διάφορους τομείς η To φαίνεται να κάνει ένα μεγάλο άνοιγμα και μία δυνατή προσπάθεια να επιτύχει τον στόχο της.

    Μένει μόνο να δούμε αν σε λίγο καιρό θα τον έχει επιτύχει και θα καταφέρει να ανακάμψει.



    ΣΧΟΛΙΑ