Η Ναυτεμπορική TV, ο wannabe καναλάρχης και η κρίση μέσης ηλικίας του μηντιακού βραχίονα του Δ.Μελισσανίδη
Σε «κρίση ηλικίας» βρίσκεται επιχειρηματικά ο μηντιακός βραχίονας των επιχειρήσεων του Δημήτρη Μελισσανίδη καθώς έχει μπροστά του δύο κρίσιμα «ορόσημα»: Ένα τη Δευτέρα 1 Απριλίου οπότε και θα γιορτάσει μετά τυμπανοκρουσιών τα 100 χρόνια της «Ναυτεμπορικής» στο Μουσείο της Ακρόπολης και ένα ακόμη, πιο προσωπικό, την 10η Σεπτεμβρίου 2024 με το «κλείσιμο» των δύο χρόνων από τότε που διαμόρφωσε το διαδικτυακό κανάλι «NTV».
Θεωρώντας ότι βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο, ο εκδότης έχει διαπραγματευθεί είτε άμεσα είτε μέσω του διευθύνοντα συμβούλου Λάμπη Ταγματάρχη την αγορά περιφερειακού καναλιού με διάφορους ιδιοκτήτες (B. Ρέστη, Γ.Καρατζαφέρη κ.α) με τη μεγαλύτερη τύχη να έχει η ευόδωση της συνεργασίας του με τον Σέργιο Καλόγηρο, ιδιοκτήτη του Smile TV. Ο σταθμός ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1999 ως 0-6 παίρνοντας τις αναλογικές τότε συχνότητες (60 και 39 UHF με παρεμβολή στην ΕΡΤ) του πάλαι ποτέ πρωτοπόρου Junior’s TV το οποίο σταμάτησε τη λειτουργία του, με αποφάσεις του Υπουργείου Τύπου, επικαλούμενο συνεχείς παραβάσεις της νομοθεσίας περί πνευματικής ιδιοκτησίας, και λόγω παρεμβολών κατ’ εξακολούθηση στις προαναφερθείσες συχνότητες της ΕΡΤ.
Στις 14 Φεβρουαρίου 2013 μετονομάστηκε σε Smile TV και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να μεταδίδει παιδικά προγράμματα. Αν οι δύο πλευρές τα βρουν και συμφωνήσουν στην τιμή αγοραπωλησίας (περί τα 3 εκατ. ευρώ), τότε η διαδικτυακή εκδοχή της «Ναυτεμπορικής» θα μετατραπεί σε linear περιφερειακό κανάλι προκειμένου να ανταγωνιστεί – εφόσον βάλει ο καναλάρχης βαθιά το χέρι στην τσέπη – το Action 24, το Kontra TV και το One TV.
Λέξεις «taboo» για την ΕΡΤ τα ονοματεπώνυμα Ηλίας Μίχος και Ρούλα Πισπιρίγκου
Μεγάλος σαματάς έγινε χθες το απόγευμα στο πλατό του δελτίου ειδήσεων της ΕΡΤ (29:05) με τον Απόστολο Μαγγηριάδη όταν η διοίκηση της δημόσιας τηλεόρασης και οι επικεφαλής της ενημέρωσης διαπίστωσαν ότι συντάκτης είχε αναφέρει στους τίτλους του ρεπορτάζ για την καταδίκη του 55χρονου για όλες τις κατηγορίες (μαστροπείας και πορνογραφίας) συν τον βιασμό, το ονοματεπώνυμο του Ηλία Μίχου.
Αμέσως κινητοποιήθηκε όλος ο μηχανισμός, άλλαξαν άρον άρον το κείμενο ενώ στη συνέχεια έπεσαν αρκετά «γαλλικά» εναντίον του συντάκτη ο οποίος έμεινε με την απορία γιατί αφού δεν υφίσταται πλέον το τεκμήριο της αθωότητας η ΕΡΤ δεν αναφέρει πουθενά ούτε το όνομα του Μίχου (προτιμά το αγγλοσαξωνικό 55χρονος ή το ουδέτερο βασικός κατηγορούμενος) ούτε και της Ρούλας Πισπιρίγκου (35χρονη που πλέον είναι 38χρονη, μητέρα της Τζωρτζίνας). Την ίδια ώρα στα απέναντι ιδιωτικά κανάλια ο τηλεθεατής ενημερωνόταν πλήρως περί τίνων επρόκειτο και είχαν όλες τις πληροφορίες συν τα ονοματεπώνυμα. Προφανώς η ΕΡΤ αναμένει την ενδεχόμενη άσκηση έφεσης…σεβόμενη τους θύτες όσο και τα θύματα τα οποία επίσης δεν κατονομάζει.
Ο Γιώργος Παπαδάκης, το οικολογικό «ψωμί Καραμολέγκος» και το «on air» κινητό τηλέφωνο του χειρουργού σπονδυλικής στήλης
Το μακρινό πλέον 2021 και συγκεκριμένα στις αρχές Ιουνίου εκείνης της χρονιάς, ο Γιώργος Παπαδάκης στην εκπομπή του «Καλημέρα Ελλάδα» αναφέρθηκε στο ψωμί καθαρής ετικέτας που παρασκευάζεται και διατίθεται στο εμπόριο από την εταιρεία «Καραμολέγκος».
Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στο περιεχόμενο της «πράσινης σφραγίδας» που τίθεται στη συσκευασία του προϊόντος για να επισημάνει ψωμί χωρίς πρόσθετα, χωρίς συντηρητικά, από 100% φυσικές πρώτες ύλες. Αναφέρθηκε, επίσης, στη διαδικασία παρασκευής του ψωμιού από φυσικό προζύμι, καθώς και στα τρία διαφορετικά είδη ψωμιού αυτού του είδους που διατίθενται στο εμπόριο από την εταιρεία αναφέροντας τα οφέλη από την κατανάλωσή τους. Δύο χρόνια και 4 μήνες μετά, τον Οκτώβριο του 2023, το ΕΣΡ σε ένα διάλειμμα από τον λήθαργό του ξυπνά και καλεί το κανάλι προς απολογία καθώς θεωρεί ότι το ρεπορτάζ είχε εμπορικό σκοπό!!!
Το κανάλι υποστήριξε ότι «με αυτό το περιεχόμενο πραγματοποιήθηκε η αναγκαία ενημέρωση του τηλεοπτικού κοινού αναφορικά με τη νέα σήμανση ορισμένης κατηγορίας καταναλωτικών αγαθών και τα οφέλη από την κατανάλωσή τους χωρίς η ενημέρωση αυτή να συνοδεύεται από άμεσο ή έμμεσο προωθητικό μήνυμα σχετικά με τα συγκεκριμένα προϊόντα».
Όμως δεν απολογήθηκε μόνο για αυτό. Την 3η Ιουνίου της ίδιας χρονιάς ο παρουσιαστής της εκπομπής (Παπαδάκης) συνομίλησε με προσκεκλημένο ιατρό – χειρουργό σπονδυλικής στήλης, ο οποίος αναφέρθηκε στα προβλήματα της σπονδυλικής στήλης και τις επιφυλάξεις των ασθενών. Ανέλυσε την πρόοδο της τεχνολογίας στο ζήτημα αυτό, που διασφαλίζει την ομαλή πορεία ενός χειρουργείου στη σπονδυλική στήλη και αναφέρθηκε στη δική του πολυετή πείρα και εξειδίκευση αποκλειστικά στο συγκεκριμένο τομέα. Ωστόσο ο παρουσιαστής από υπερβάλλοντα ζήλο, προφανώς, πρόβαλε στην οθόνη την πλήρη ιδιότητα του προσκεκλημένου ιατρού, την ιδιωτική κλινική στην οποία απασχολείται αλλά και στο τηλέφωνο επικοινωνίας!!!
Αυτό πάτησε τον «κάλο» του ΕΣΡ που έκρινε ότι και η επίμαχη παρουσίαση έγινε με εμπορικό σκοπό. Oτι δηλαδή η συζήτηση δεν περιορίστηκε στις τεχνολογικές εξελίξεις για τη χειρουργική της σπονδυλικής στήλης. Αντιθέτως, επεκτάθηκε στην πολυετή ενασχόληση του προσκεκλημένου ιατρού με τα προβλήματα της σπονδυλικής στήλης παρουσιάζοντας το χώρο εργασίας του και στοιχεία επικοινωνίας με το κοινό, πληροφορίες οι οποίες «αντικειμενικά δεν είναι απαραίτητες στο πλαίσιο ουδέτερης ενημέρωσης για επιστημονικά θέματα, αλλά συνιστούν άμεση διαφήμιση των υπηρεσιών του συγκεκριμένου προσώπου.»
Το ΕΣΡ λοιπόν εντόπισε δύο παραπτώματα μετά από καταγγελία πολίτη: την προβολή συγκεκαλυμμένης εμπορικής ανακοίνωσης/διαφήμισης και τον διαχωρισμό των διαφημιστικών μηνυμάτων από το συντακτικό περιεχόμενο. Από τα έγγραφα του φακέλου, την παρακολούθηση της επίμαχης ροής προγράμματος και τους ισχυρισμούς του καναλιού προέκυψαν τα εξής: Το κανάλι δεν παραβίασε τις διατάξεις περί απαγόρευσης μετάδοσης συγκεκαλυμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων, γι’ αυτό και πρέπει να απαλλαγεί της σχετικής κατηγορίας.
Τρία, όμως, μέλη ( Σ. Τσιχλιάς, Δ. Σταυρόπουλος και Π. Τριανταφυλλίδης), είχαν τη γνώμη ότι παραβιάστηκαν οι διατάξεις περί σαφούς διάκρισης του συντακτικού περιεχομένου από τα διαφημιστικά μηνύματα, αφού η επίμαχη παρουσίαση είχε άμεσο εμπορικό και διαφημιστικό σκοπό. Με βάση τη βαρύτητα της παράβασης και το μερίδιο τηλεθέασης του τηλεοπτικού σταθμού (ΑΝΤ1) κρίνεται ότι το επιβλητέο πρόστιμο είναι 15.000 ευρώ.
«Σαν ψέμα» η συνεργασία της Red Smile, θυγατρική της Barking Well Media με το Open – Αλήθεια ο περιορισμός της Αννίτας Πάνια στα Σαββατοκύριακα και τα σχέδια για ριάλιτι από το παρελθόν
Η εταιρεία παραγωγής Red Smile που γεννήθηκε στις 27/4/2023 ως θυγατρική της Barking Well Media και «καθαρή» από τις αιτιάσεις του οικονομικού εισαγγελέα και της ΑΑΔΕ για τις δραστηριότητες του Νίκου Κοκλώνη, εταιρεία, για τη συνεργασία του παραγωγού με το Open συνεχίζει ακάθεκτη και εκτός συνόρων. Πρόσφατα ανέλαβε και την παραγωγή της νέας σειράς του Open, «Σαν ψέμα» η οποία θα ξεκινήσει από τον Απρίλιο με τα γυρίσματα να γίνονται στην Κύπρο.
Ωστόσο αντίστοιχες παραγωγές συνήθως κάνουν εταιρείες που εδρεύουν στην Κύπρο. Π.χ. Στο παρελθόν, το Star είχε ιδρύσει κυπριακή εταιρία (Best Production Technical Support Ltd) μαζί με το (τότε) Mega Κύπρου για να κάνει παραγωγές στο νησί ή συνεργαζόταν με άλλες κυπριακές εταιρείες, όπως κάνουν πάντα τα υπόλοιπα ελληνικά κανάλια σε αυτές τις περιπτώσεις. Πάντως ο Κοκλώνης δεν διστάζει όπως όλα δείχνουν να προκαλέσει ξαφνικό θάνατο σε παραγωγές του αν κάτι…δεν πάει καλά. Δεν δίστασε να δώσει οριστικό τέλος στο καθημερινό παιχνίδι «Νext Please» στο Open με την Αννίτα Πάνια να παραμένει στο Σαββατοκύριακο και να προτείνει δύο projects που είχε παρουσιάσει στο παρελθόν: Το ένα είναι το «Ανοιχτά» και το δεύτερο το «Je t’ aime».
Έρχεται και στην Ελλάδα το Max;
Σε μια από τις πιο αναμενόμενες κεντρικές ομιλίες στο Series Mania Festival, ο JB Perrette, πρόεδρος/διευθύνων σύμβουλος του παγκόσμιου streaming και παιχνιδιών της Warner Bros. Discovery, έριξε την ημερομηνία κυκλοφορίας του Max στις πρώτες 20 ευρωπαϊκές χώρες στις 21 Μαΐου.
Η αυτόνομη υπηρεσία streaming, η οποία θα συγκεντρώνει περιεχόμενο από το HBO Max, το Discovery και το Eurosport, θα ξεκινήσει την ευρωπαϊκή της κυκλοφορία στη Σκανδιναβία, την Ιβηρική και την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Ο Perrette δεν έδωσε συγκεκριμένη ημερομηνία έναρξης για τη Γαλλία, την Πολωνία, την Ολλανδία και το Βέλγιο, αλλά είπε ότι θα «ακολουθήσει» και ότι αυτό θα συμβεί πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες που ξεκινούν στις 26 Ιουλίου.
Η Max θα προσφέρει επίσης ένα βασικό πακέτο με διαφημίσεις σε χαμηλότερη τιμή, καθώς και ένα premium πρόγραμμα που θα επιτρέπει στους χρήστες να μεταδίδουν περιεχόμενο σε Full HD ή 4K σε έως και 4 συσκευές ταυτόχρονα και έως και 100 λήψεις περιεχομένου. Η τιμολόγηση θα αποκαλυφθεί σε μεταγενέστερο στάδιο και θα διαφέρει από χώρα σε χώρα. Το βασικό πρόγραμμα με διαφημίσεις θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε εννέα χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Νορβηγίας, της Σουηδίας, της Δανίας, της Φινλανδίας, της Ολλανδίας, της Ρουμανίας, της Πολωνίας, της Γαλλίας και του Βελγίου. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα κάνει απόβαση και στην Ελλάδα.
Το φλερτ του Κ. Ζούλα με το Tik Tok και η υπερπτήση του ERTNews μέσω Aegean
Συνεργασία ΕΡΤ– Aegean, ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο και τη διευθύνουσα σύμβουλο της δημόσιας τηλεόρασης, Κωνσταντίνο Ζούλα και Κατερίνα Κασκανιώτη, αντίστοιχα.
Στην πράξη, αυτή η συνεργασία σημαίνει ότι από την 1η Απριλίου στις πτήσεις της αεροπορικής θα μεταδίδονται τρία δελτία ειδήσεων του ΕΡΤNews με ταυτόχρονη διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα, στη λογική που ήδη εφαρμόζεται στο ERTFLIX. Επίσης η ΕΡΤική ενημέρωση θα διαχέεται και μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Ο ειδησεογραφικός μηχανισμός του Ραδιοτηλεοπτικού Οργανισμού θα παράγει περιεχόμενο για δελτίο ειδήσεων με προδιαγραφές προσαρμοσμένες στις ψηφιακές πλατφόρμες δικτύωσης. Σε καθημερινή βάση το συγκεκριμένο δελτίο θα «ανεβαίνει» στο Instagram και στο Tik Tok.
Στο πλαίσιο ενίσχυσης του ειδησεογραφικού αποτυπώματος της ΕΡΤ θα αρχίσει άμεσα να μεταδίδεται σε καθημερινή βάση αγγλόφωνο δελτίο ειδήσεων από την ειδησεογραφική ιστοσελίδα ertnews.gr της εταιρείας.
Το ERTFLIX ενισχύεται με live streaming ξένα κανάλια
Ήδη στο ERTFLIX ανέβηκαν τα διεθνή κανάλια TV5, DW, RIK, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα. Επίσης, το ΕΡΤSPORTS1 και ΕΡΤSPORTS2 θα αποκτήσουν συνεχόμενη ροή, προκειμένου να υποστηρίξουν τις αυξημένες ανάγκες των Ολυμπιακών Αγώνων. Τον προσεχή Ιούνιο, μετά το κλείσιμο των σχολείων, θα έχουμε και την πρεμιέρα του παιδικού ψηφιακού καναλιού της ΕΡΤ, του ΕΡΤ kids.
Την παρουσίαση των νέων δυνατοτήτων του ERTFLIX έκανε η διευθύνουσα σύμβουλος της ΕΡΤ Κατερίνα Κασκανιώτη προσθέτοντας ότι με την εγγραφή στο ERTFLIX οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν τα προγράμματα που επέλεξαν από το σημείο όπου σταμάτησαν τη θέαση.
Επίσης είπε ότι το φθινόπωρο θα μεταδοθεί μία νέα σειρά 10 επεισοδίων, με τίτλο «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», σε σκηνοθεσία Όλγας Μαλέα (κάποια από τα μουσικά κομμάτια θα αποδοθούν από τη Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ) και οι δεύτεροι κύκλοι της «Έρημης Χώρας» και της «Ηλέκτρας».
Από την πλευρά της, η διευθύνουσα σύμβουλος, Κατερίνα Κασκανιώτη, αφού υπογράμμισε ότι το κοινό έχει αγκαλιάσει την ΕΡΤ και με αδημονία περιμένει τα επόμενα βήματά της, αναφέρθηκε στους τέσσερις βασικούς άξονες του στρατηγικού σχεδιασμού της επόμενης τετραετίας.
Παράλληλα, εξήγησε ότι κάθε άξονας περιλαμβάνει ένα αναλυτικό πλάνο ενεργειών, που σταδιακά θα τεθεί σε τροχιά ανάπτυξης και εφαρμογής.
Αναλυτικότερα:
Καθολική Υπηρεσία. Κανείς δεν πρέπει να αισθάνεται αποκλεισμένος ή απομονωμένος. Η σύγχρονη ΕΡΤ σέβεται και αξιοποιεί την ποικιλομορφία της. Προς την κατεύθυνση αυτή, ενισχύονται η περιφερειακή ενημέρωση, αλλά και τα προγράμματα συμπερίληψης όπως και οι δράσεις για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Διακριτός Ρόλος. Δίνουμε ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην ενημέρωση, στην ψυχαγωγία, στην επιμόρφωση και στον πολιτισμό. Τα γραμμικά κανάλια διατηρούν τον διακριτό τους ρόλο, ενώ παράλληλα προχωρούμε στο λανσάρισμα νέων live streaming καναλιών και ραδιοφώνων. Προχωρούμε παράλληλα στην παραγωγή νέων σειρών στο ERTFLIX, στη δημιουργία περιεχομένου για ιστοσελίδες και κοινωνικά δίκτυα, στην περαιτέρω αξιοποίηση του Αρχείου της ΕΡΤ.
Τεχνολογική αναβάθμιση. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην τεχνολογική αναβάθμιση με παρεμβάσεις στο ERTFLIX, στο Ertεcho, αλλά και στο 24ωρο ενημερωτικό κανάλι, το ERTNEWS, όπως και στο ενημερωτικό site ertnews.gr, προκειμένου να εξυπηρετούν καλύτερα το κοινό ψηφιακά.
Λειτουργικός Μετασχηματισμός. Διαμόρφωση μιας σύγχρονης λειτουργικής δομής. Περιλαμβάνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τη διαρκή εσωτερική βελτίωση (διευρυμένη εκπαίδευση προσωπικού), την αναβάθμιση των κτηριακών υποδομών (ανέγερση νέου κτηρίου στη Θεσσαλονίκη, ενεργειακή αναβάθμιση του Ραδιομεγάρου) με γνώμονα τη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης, όπως και την υιοθέτηση πράσινων πρωτοβουλιών.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της ΕΡΤ αναφέρθηκε λεπτομερώς στα τέσσερα μεγάλα events που θα «τρέξουν» στη δημόσια τηλεόραση έως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Eurovision. Ραντεβού στο Μάλμε της Σουηδίας, στις 7, 9 και 11 Μαΐου με τη Μαρίνα Σάττι, τον Φωκά Ευαγγελινό, τον Θανάση Αλευρά, τον Ζερόμ Καλούτα και όλη την ελληνική αποστολή. «Ελπίζουμε να είμαστε στον Τελικό με το “ZARI”, για το οποίο καθώς περνάει ο καιρός πληθαίνουν οι θετικές εντυπώσεις» ανέφερε η κ. Κασκανιώτη.
EURO 2024 (14 Ιουνίου-14 Ιουλίου). H ΕΡΤ θα βρίσκεται στα γήπεδα της Γερμανίας μεταδίδοντας και τους 51 αγώνες. Επίσης, η δημόσια τηλεόραση ετοιμάζει σειρά εκπομπών και ενθέτων με παρουσιάσεις των ομάδων και των πρωταγωνιστών τους, όπως και πλούσιο αρχειακό υλικό από προηγούμενες διοργανώσεις.
Ολυμπιακοί Αγώνες (26 Ιουλίου-11 Αυγούστου). Η αθλητική ομάδα της ΕΡΤ θα είναι στο Παρίσι, για να μεταφέρει τον παλμό του κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης. Περισσότερες από 700 ώρες προγράμματος σε 5 κανάλια (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, ΕΡΤSPORTS1, ΕΡΤSPORTS2) και βέβαια σε ΕΡΑΣΠΟΡ και ertsports.gr Έξι φορητά συνεργεία θα βρίσκονται στις μικτές ζώνες, στο Ολυμπιακό Χωριό, σε προπονητήρια και Champions Park, κοντά στους Έλληνες αθλητές μας.
Παραολυμπιακοί Αγώνες (28 Αυγούστου-8 Σεπτεμβρίου)
Από τα success story της δημόσιας τηλεόρασης δεν θα μπορούσαν, βέβαια, να απουσιάζουν το ERTFLIX, αλλά και οι σειρές μυθοπλασίας.
Σε ό,τι αφορά την ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ, η διευθύνουσα σύμβουλος υπογράμμισε ότι το ERTFLIX, το οποίο κλείνει 4 χρόνια ζωής, βρίσκεται σε διαρκή άνοδο. Προς επίρρωσιν των λεγομένων της, τόνισε ότι η μέση ημερήσια θέαση του πρώτου τριμήνου του 2024 ήταν αυξημένη κατά 71% σε σχέση με την αντίστοιχη πέρυσι.
ΕΡΤ: Συμφωνία με την Sony Pictures Television
Η ΕΡΤ και η Sony Pictures Television (SPT) ανακοίνωσαν μια σημαντική συμφωνία-αφιέρωμα σε σημαντικές κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Στο πλαίσιο του αφιερώματος μια πλούσια συλλογή πρόσφατων blockbusters, γνωστών κλασικών ταινιών και αγαπημένων οικογενειακών ταινιών της μεγάλης και της μικρής οθόνης θα μεταδοθεί στα ελεύθερα, μη συνδρομητικά κανάλια της ΕΡΤ και μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας ERTFLIX.
Η συμφωνία θα φέρει μερικούς από τους πιο αναγνωρισμένους και δημοφιλείς τίτλους της βιβλιοθήκης της Sony Pictures στους τηλεθεατές της ΕΡΤ, με ταινίες όπως το Spider-Man: Far From Home, το Once Upon A Time… In Hollywood, το Ghostbusters: Afterlife, καθώς και τις αγαπημένες οικογενειακές ταινίες Peter Rabbit και Peter Rabbit 2: The Runaway. Περιλαμβάνονται επίσης επιτυχημένοι τηλεοπτικοί τίτλοι, όπως τα Magpie Murders, A Spy Among Friends, A Very English Scandal και A Very British Scandal και Better Call Saul.
Η κυρία Κασκανιώτη αναφέρθηκε στην πρόσφατη συμφωνία της ΕΡΤ με τον κολοσσό της SONY, με την οποία -όπως εξήγησε- η ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ έχει πρόσβαση σε μια από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως «βιβλιοθήκες» ταινιών της Columbia, που φέτος κλείνει 100 χρόνια. Και όπως ανέφερε, αυτή δεν είναι η μοναδική συμφωνία, καθώς υπήρξαν και άλλες με ελληνικές εταιρείες διανομής, όπως η ΣΠΕΝΤΖΟΣ και η ROSEBUD.
«Με αυτές τις συμφωνίες, εξασφαλίζουμε τη διαρκή ανανέωση των ταινιών και σειρών με δημοφιλείς τίτλους, ενώ παράλληλα εμπλουτίζουμε το περιεχόμενο με special αφιερώματα. Οι ταινίες μεταδίδονται και από την ΕΡΤ1 και την ΕΡΤ3, ενώ προς την κατεύθυνση ενίσχυσης της πλατφόρμας είναι και οι πρεμιέρες στο ERTFLIX, όπως έγινε πρόσφατα με την ταινία της Ασημίνας Προέδρου «Πίσω από τις θημωνιές» δήλωσε και γνωστοποίησε ότι το επόμενο τρίμηνο θα ανέβουν στην πλατφόρμα 200 νέοι τίτλοι.
Σκωτσέζικο ντους από μια οικογένεια: Πως συνδυάζεται ο θερμός επισκέπτης του Μαξίμου, Γιάννης Αλαφούζος με τον επικριτικό Αλέξη Παπαχελά της «Καθημερινής»;
Πολύ απλά πρόκειται για δύο διαφορετικούς μηντιακούς οργανισμούς. Μπορεί ο Γιάννης Αλαφούζος, ιδιοκτήτης της ειδήσεις ντοτ κομ που διαχειρίζεται τον ΣΚΑΙ, να περνά το κατώφλι του Μαξίμου για να συναντήσει τον πρωθυπουργό σε εντελώς φιλικό κλίμα ωστόσο αυτό δεν εμποδίζει τον Αλέξη Παπαχελά, διευθυντή της «Καθημερινής» του αδελφού Θεμιστοκλή Αλαφούζου να αρθρογραφεί με επικριτικό τρόπο για τον χειρισμό της κυβέρνησης στην υπόθεση της τραγωδίας των Τεμπών καθώς όπως γράφει, «έχουμε μια κυβέρνηση που δεν κατάλαβε πόσο σημαντική ήταν η τραγωδία των Τεμπών για τον μέσο Έλληνα πολίτη».
Ο αρθρογράφος θεωρεί ότι η κυβέρνηση οχυρώθηκε πίσω από το «ανθρώπινο λάθος» και το επιχείρημα πως «ατυχήματα με τρένα συμβαίνουν και στις πιο σοβαρές χώρες, παντού και πάντα», ενώ «πίστεψε ότι ο θυμός θα παραγραφόταν με την εκλογική της νίκη».
Ο Αλέξης Παπαχελάς γράφει ότι «η δημοσιογραφική έρευνα έδειξε ότι το ανθρώπινο λάθος ήταν απόρροια συσσωρευμένων παθογενειών, φαυλότητας, διαφθοράς, κακοδιαχείρισης» και ότι «η κυβέρνηση έμοιαζε να ήθελε να ξεχαστούν με το ζόρι (σημ.: όλα γύρω από την τραγωδία των Τεμπών), γεγονός που κλιμάκωσε τον θυμό και γιγάντωσε τη δυσπιστία». Υποστηρίζει ότι υπήρξε εργαλειοποίηση του τραγικού γεγονότος, αλλά αυτό «δεν έκανε τη διαφορά» και ότι κάποια στιγμή «η απόλυτη πολιτική και επικοινωνιακή κυριαρχία μπορεί να γίνει μπούμερανγκ». Θεωρεί, από την άλλη πλευρά, ότι είναι αστείο να απαιτεί κάποιος εκλογές λόγω της διαχείρισης του δυστυχήματος, αλλά καλεί την κυβέρνηση «να ξαναπιάσει το νήμα της επικοινωνίας με την κοινωνία, που μοιάζει να κόπηκε στην κοιλάδα των Τεμπών». Καταλήγει ότι πρέπει να φωτιστούν τα πάντα γύρω από την τραγωδία «χωρίς ταμπού ή ίχνος συγκάλυψης».
Οι δεύτερες σκέψεις της Εύης Κουτσαυτάκη για τις σειρές. Η εντολή για αγορά τηλεπαιχνιδιών και ριάλιτι και ο γάμος με τον Καλυβάτση
Στον ΣΚΑΪ, καθώς η μυθοπλασία φαίνεται, ως είδος, να μην ευδοκιμεί μέχρι τώρα, γίνονται σκέψεις ώστε στην εκκίνηση της νέας σεζόν ο σταθμός να διαθέτει στο οπλοστάσιο του τυπολογίες βέβαιης απόδοσης τηλεθέασης, όπως για παράδειγμα τα τηλεπαιχνίδια και τα ριάλιτι. Το τηλεπαιχνίδι «My man can»- ξεσκονίζεται και εκτός απροόπτου θα λάβει θέση στο μενού του σταθμού και μάλιστα σχετικά άμεσα. Θα μεταδίδεται σε εβδομαδιαία βάση (είτε Παρασκευή είτε Σάββατο) και θα το παρουσιάζει ο Φάνης Λαμπρόπουλος.
Στο μεταξύ και μέχρι να αρχίσει το επόμενο «Survivor» στον ΣΚΑΪ «κοιτούν» το ριάλιτι σόου προκλήσεων αθλητικών δεξιοτήτων «Exatlon». Επιπλέον η Εύη Κουτσαυτάκη έκανε και μια μεταγραφή στον ξένο mainstream Ρ/Σ του ομίλου. Ο Σωτήρης Καλυβάτσης από τη Δευτέρα 1η Απριλίου, θα κάνει εκπομπή κάθε πρωί 08.00-10.00 στον Happy 104. Η εκπομπή θα λέγεται «Happy Kaly».
Η ΕφΣυν, οι «Ψαράδες» και η νέα «Ελευθεροτυπία»: Έγινε παρεξήγηση και δόθηκε εξήγηση
Την περασμένη Πέμπτη το πιστό κοινό της «Εφημερίδας των Συντακτών» πάγωσε όταν διάβασε έναν αποχαιρετισμό στην Εφ.Συν τον οποίο με ψιλά γράμματα υπέγραφαν οι διαχρονικοί συνεργάτες της εφημερίδας Δημήτρης Ψαρράς και Άντα Ψαρρά. Χρειάστηκε η άμεση εξήγηση της εφημερίδας για να αποσαφηνιστεί ότι δεν μπαίνει λουκέτο στο φύλλο και ότι απλώς αποχωρούν μετά από 11,5 χρόνια οι δύο συνεργάτες οι οποίοι αποσαφηνίζουν ότι δεν πρόκειται να μεταπηδήσουν στο νέο εγχείρημα της Alter Ego του Β.Μαρινάκη και τη νέα Ελευθεροτυπία που ήδη έχει κλείσει τους Α.Καρακούση, Σ.Πολυμήλη και Λ. Χαραλαμπόπουλο (επικεφαλής των διαδικτυακών ΜΜΕ της εταιρείας).
Ακούστηκε και γράφτηκε ότι αποχώρησε και ο Τάσος Κωστόπουλος κάτι όμως που διαψεύδεται. Σε σημείωμα της η ΕφΣυν σημειώνει: «Ψυχραιμία παιδιά… Το συνεταιριστικό μας εγχείρημα συνεχίζει κανονικά την πορεία του, βαδίζοντας πάντα στις αρχές της ανεξάρτητης και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας και θα παραμένει στις επάλξεις όσο παραμένουν δίπλα μας οι αναγνώστες μας. Παράλληλα, αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τους δύο καλούς μας συναδέλφους για την πολύχρονη και πολύτιμη συνεισφορά τους από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής της».
Το μετέωρο βήμα της Ελεωνόρας Μελέτη και το Πάσχα ως κινητή εορτή
«Δεν έχω ξεκινήσει συζητήσεις για την επόμενη σεζόν» δηλώνει η Ελεονώρα Μελέτη και συμπληρώνει πως η βραδινή ζώνη είναι μέσα στο συμβόλαιό της. Η ίδια υποστηρίζει ότι οι δουλειές με τα κανάλια κλείνονται μετά το Πάσχα…μόνο που το φετινό Ορθόδοξο Πάσχα πέφτει αρκετά κοντά στον Σεπτέμβριο που ξεκινά η επόμενη σεζόν.
Οι κυκλωτικές κινήσεις του Νίκου Κοκλώνη στην «Queen Dina» για το νέο ριάλιτι για παρουσιάστριες
Την Queen Dina φλερτάρει επαγγελματικά ο Νίκος Κοκλώνης προκειμένου να παρουσιάσει το νέο ριάλιτι του Open που θα αναδείξει τη νέα Ελληνίδα παρουσιάστρια. Η παραγωγή εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να πάρουν μέρος μόνο γυναίκες.
Με το σταγονόμετρο τα ριάλιτι για το Star
Το Star άναψε ήδη το «πράσινο φως» για δύο ριάλιτι, ένα σε κάθε μισό της τηλεοπτικής σεζόν. Αυτά που είναι σίγουρο ότι θα επιστρέψουν είναι η «Φάρμα» στο α’ μισό της σεζόν και το «MasterChef» στο β’ μισό της σεζόν.
Έχοντας ήδη μείνει για ένα έτος εκτός προγράμματος, το GNTM αναμενόταν να επιστρέψει το 2024 όμως όπως όλα δείχνουν κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να προχωράει με τα τωρινά δεδομένα. Σκοπός του Star είναι να στηριχθεί το ριάλιτι της Φάρμας και το πιο λελογισμένο budget της χρονιάς δεν επιτρέπει να τρέχει παράλληλα το ριάλιτι μόδας.
Το ΕΚΟΜΕ που έγινε Cash Rebate Greece και οι παράπλευρες απώλειες της αναβάπτισης
Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, από το Πάσχα έως το τέλος του καλοκαιρού ο νέος φορέας με το όνομα Cash Rebate Greece, προϊόν συγχώνευσης του Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, δεν θα δέχεται αιτήσεις καθώς θα βρίσκεται σε φάση προσαρμογής. Ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό μέχρι και σήμερα τι θα γίνει με τις πληρωμές που έχει σε εκκρεμότητα το ΕΚΟΜΕ απέναντι σε εταιρείες του εξωτερικού, παραγωγούς και κανάλια.
Το πρόγραμμα στήριξης οπτικοακουστικών έργων, όπως αναφέρεται στο σχέδιο νόμου του υπ. Πολιτισμού (πρόγραμμα CRGR), περιλαμβάνει τρία καθεστώτα ενίσχυσης το CRGR-FTV, το CRGR-Animate και το CRGR-Video Game Development. Τα σχέδια επιδοτούνται με ποσοστό έως και 40%, όπως ισχύει και σήμερα, επί της αξίας των επιλέξιμων δαπανών της παραγωγής.
Για να χρηματοδοτηθεί κάθε σχέδιο, πρέπει να έχει τουλάχιστον συνολικές επιλέξιμες δαπάνες:
– 200.000 ευρώ επί κινηματογραφικής ή τηλεοπτικής ταινίας μυθοπλασίας και 60.000 ευρώ για ντοκιμαντέρ.
– 60.000 ευρώ για δαπάνες επί κινηματογραφικής ή τηλεοπτικής ταινίας μικρού μήκους, ανεξαρτήτως περιεχομένου.
– 120.000 ευρώ ανά παραγόμενο επεισόδιο για μίνι τηλεοπτικές σειρές μυθοπλασίας έως 16 επεισόδια, ανεξαρτήτως εάν βασίζονται σε πρωτότυπο σενάριο ή αποτελούν διασκευή προηγουμένου έργου.
– 35.000 ευρώ ανά παραγόμενο επεισόδιο για σειρές μυθοπλασίας με ελάχιστο αριθμό τα 17 επεισόδια και έως δύο κύκλους. Ο πρώτος κύκλος έχει ανώτατο όριο τα 150 επεισόδια και ο δεύτερος μπορεί να αυξημένος έως και 25%.
– 25.000 ευρώ ανά παραγόμενο επεισόδιο για δαπάνες επί επεισοδίου ή κύκλου επεισοδίων τηλεοπτικής σειράς με περιεχόμενο δημιουργικής τεκμηρίωσης (ντοκιμαντέρ). Και σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει ένα ανώτατο όριο 150 επεισοδίων στον πρώτο κύκλο, +25% για τον δεύτερο.
– Στην περίπτωση οπτικοακουστικών έργων με επιλέξιμες δαπάνες άνω των 8.000.000 ευρώ που αφορούν αμοιβές σκηνοθέτη και δύο πρωταγωνιστές, επιτρέπεται η λήψη παραστατικών που έχουν εκδοθεί από φυσικά πρόσωπα ή εταιρείες ή άλλες νομικές οντότητες με καταστατική έδρα ή μόνιμη εγκατάσταση σε χώρα του εξωτερικού.
Maestro: Σε Netflix και Mega δεύτερη και τρίτη σεζόν – Η πρεμιέρα
Επιστρέφει η δεύτερη σεζόν της σειράς του Mega που αποκτήθηκε για παγκόσμια διανομή από το Netflix, σκαρφαλώνοντας στο διεθνές Top 10 ξένων σειρών σε 18 χώρες. Τα νέα επεισόδια της επιτυχημένης σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη είναι έτοιμα. Το «Maestro» κάνει πρεμιέρα στο MEGA στις 16 Μαΐου.
Ο «Γιατρός», η «Διάφανη Αγάπη» και το «Deal» στον Alpha
Με δύο σειρές συνεχίζει τη συνεργασία του με τον Alpha η εταιρεία παραγωγής Primavisione του Διονύση Παναγιωτάκη. Ο «Γιατρός» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, θα βρεθεί και την επόμενη σεζόν στους δέκτες σε σκηνοθεσία του Γιώργου Παπαβασιλείου, ενώ μια νέα παραγωγή, η «Διάφανη Αγάπη», που αποτελεί την ελληνική εκδοχή της ιταλικής σειράς «La Porta Rossa», θα φιλοξενηθεί στο κανάλι. Με τρέιλερ διάρκειας μόλις 8 sec ο Alpha ενημερώνει ότι το επιστρέφει το «Παιχνίδι- θρύλος επιστρέφει».
Και εννοεί το «Deal» που επαναλανσάρεται την επόμενη σεζόν και δεν έχει αποσαφηνιστεί προς το παρόν αν θα μεταδίδεται πριν από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού ή στο πλαίσιο αναδιάταξης του σχεδιασμού για τις μεταδόσεις των σειρών ελληνικής μυθοπλασίας, τοποθετηθεί στις 20.00. Στο μεταξύ στο κανάλι της Κηφισιάς εξετάζουν τις επιλογές τους για τον ρόλο του παρουσιαστή του «Deal» στη μετά Φερεντίνο εποχή. Στον Alpha πολύ θα ήθελαν να εξασφαλίσουν το «ναι» από την Βίκυ Σταυροπούλου, η οποία δεν είχε αποδεχθεί αντίστοιχη πρόταση στο παρελθόν. Μεταξύ των επικρατέστερων είναι και ο Κρατερός Κατσούλης, ο οποίος έκανε και σχετικό δοκιμαστικό ενώ έχει προσεγγιστεί και ο Νίκος Μουτσινάς.
Ταβάνι τα 300.000 ευρώ για την επιχορήγηση περιφερειακών καναλιών
Σε τροποποίηση της απόφασης για την ενίσχυση των περιφερειακών καναλιών προχώρησαν με απόφασή τους ο υφυπουργός στον πρωθυπουργό αρμόδιος για τα ΜΜΕ Παύλος Μαρινάκης και ο υφυπουργός Οικονομικών Αθανάσιος Πετραλιάς. Στόχος να δοθεί η επιχορήγηση στους σταθμούς, η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 300.000 ευρώ.
«Crime Talk» στο TikTok από τον Alpha
«Crime Talk Το Λεύκωμα» είναι η νέα ειδική εκπομπή στο TikTok που συνδυάζει το true crime με την έρευνα. Η δημοσιογράφος Γιώτα Κηπουρού ερευνά σε βάθος και αποκαλύπτει καθημερινά ιστορίες ανθρώπων που συγκλόνισαν το πανελλήνιο.
Θοδωρής Αθερίδης: Με πρωταγωνιστικό ρόλο σε σειρά της ΕΡΤ
Ο Θοδωρής Αθερίδης αποκάλυψε ότι θα βρίσκεται στην ΕΡΤ, στην αστυνομική σειρά «Το Δίχτυ», με σκηνοθέτη τον Μανούσο Μανουσάκη. «Θα υποδυθώ έναν αστυνομικό σχεδόν ελαφρώς παροπλισμένο, με μεγάλη εμπειρία, ο οποίος είναι αλκοολικός. Θα έχει προηγούμενα με την αρχηγό του, την οποία θα υποδυθεί η Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους».
Ποιοι δημοσιογράφοι πλαισιώνουν τον ΣΥΡΙΖΑ στον δρόμο για τις ευρωεκλογές
«Κλείδωσαν» οι πρώτοι υποψήφιοι για τις προκριματικές εκλογές (14/4) για την κατάρτιση του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ. Ανάμεσα στους υποψηφίους για τις προκριματικές εκλογές και 5 δημοσιογράφοι: Ο Σπύρος Δενδρινός Σπυρίδων, η Θεοδώρα Τσαμπάζη, ο Παναγιώτης Τσοχλιάς, η (τέως εκπρόσωπος) Θεοδώρα Αυγέρη και ο Λάμπρος Παναγιώτου της ΕΡΤ.
Διαβάστε επίσης
Dragons’ Den: Η ιστορία της Super Kikii συγκινεί τους Dragons (video)
Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν ξανά μαζί: Το πρώτο τρέιλερ της ταινίας «Kinds of Kindness»
Πιρς Μπρόσναν για Άαρον Τέιλορ Τζόνσον: Έχει το ταλέντο για να γίνει ο νέος Τζέιμς Μποντ
- Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ
- Η ΠΝΟ αντιδρά στην τροποποίηση του κανονισμού για τα ταχύπλοα πλοία
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Ανακοινώθηκε η υποχρεωτική δημόσια πρόταση της Masdar – Στα 20 ευρώ/μετοχή το προσφερόμενο αντάλλαγμα
- Ολλανδία: Το Netflix καλείται να πληρώσει 5 εκατ. ευρώ για παραβίαση προσωπικών δεδομένων