Το Baby Yoda, αστέρας της νέας τηλεοπτικής σειράς του σύμπαντος Star Wars, «The Mandalorian», έγινε αρχικά πηγή έμπνευσης για memes στο διαδίκτυο, αλλά πλέον σερβίρεται και ως …κοκτέιλ.
Όπως μετέδωσε το Fox, πολλά μπαρ στις ΗΠΑ έχουν αρχίσει να προσφέρουν κοκτέιλ εμπνευσμένα από το μωρό Yoda. Ο Σάμι Μπλακ, μπάρμαν στο μπαρ «Lux Central» στο Φοίνιξ, της Αριζόνα, δημιούργησε το «Lux Baby Yoda». «Τρελάθηκαν όλοι με αυτό» δήλωσε ο Μπλακ στο τηλεοπτικό δίκτυο. «Νομίζω ότι σερβιρίστηκαν περίπου 15 κοκτέιλ χθες το βράδυ» πρόσθεσε.
Το κοκτέιλ έχει τη μορφή του μωρού Yoda, φέρει αυτιά από φέτες μήλου και το ποτήρι είναι καλυμμένο με καφέ χαρτί για να θυμίζει τον χιτώνα του χαρακτήρα της σειράς.
Το Sheridan Room στη Μινεάπολη ακολουθεί επίσης τη φρενίτιδα με τα κοκτέιλ Baby Yoda. Η ανάρτηση στο Instagram της φωτογραφίας του κοκτέιλ έκανε το μπαρ ιδιαίτερα διάσημο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το Baby Yoda, ένα μωρό…πενήντα ετών, με πράσινο δέρμα και τεράστια αυτιά και μάτια, που εμφανίζεται στη νέα σειρά του Disney+, βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων και ο συμμετέχων, εικονικός σκηνοθέτης, ηθοποιός και παραγωγός, Βέρνερ Χέρτζογκ, αντέδρασε όταν η παραγωγή σκέφτηκε να αποσύρει τη μαριονέτα Baby Yoda και να την αντικαταστήσει με CGI.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παγκόσμιο σοκ για την Google: Κρίθηκε ένοχη για παράνομο μονοπώλιο στη διαφήμιση
- Reuters: Η SpaceX του Έλον Μασκ είναι το φαβορί για να αναλάβει την αντιπυραυλική ασπίδα «Χρυσός Θόλος» του Ντόναλντ Τραμπ
- Πειραιώς: Διέθεσε δωρεάν 985 χιλ. ίδιες μετοχές σε 154 δικαιούχους
- Γκεοργκίεβα (ΔΝΤ): Δεν αναμένεται παγκόσμια ύφεση, αλλά αυξημένος πληθωρισμός σε ορισμένες χώρες
