Περιεχόμενα
Η ΕΡΤ, η συνταγή «κάν’ το όπως το Netflix» και οι ιστορικές εκπομπές Πολιτισμού που μπήκαν στο χρονοντούλαπο
Σύμφωνα με το άρθρο 2 του καταστατικού χάρτη της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε., σκοπός της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης είναι χωρίς να επιδιώκει την απόκτηση κέρδους, να συμβάλλει στην ενημέρωση, μόρφωση και ψυχαγωγία του ελληνικού λαού και στην προσπάθεια εθνικής και παραγωγικής ανασυγκρότησης.
Και συνεχίζει: «Παράλληλα καθώς αποτελεί φορέα δημοκρατίας και πολιτισμού οφείλει να συμβάλλει στη διασφάλιση της πολυφωνίας, στην ανεξάρτητη μετάδοση της πληροφορίας και της είδησης και στην προβολή των έργων του λόγου και της τέχνης. Οι οπτικοακουστικές υπηρεσίες που παρέχει η Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. πρέπει να ανταποκρίνονται στην ποιοτική στάθμη που επιβάλλουν η κοινωνική της αποστολή και η πολιτιστική ανάπτυξη της Χώρας και να σέβονται ιδίως την αξία του ανθρώπου και την προστασία της παιδικής ηλικίας και της νεότητας. Τα ραδιοτηλεοπτικά προγράμματα της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. απευθύνονται σε όλες τις κατηγορίες του κοινωνικού συνόλου, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες ιδιαίτερων κοινωνικών ομάδων, ανεξάρτητα από τη θεαματικότητα και ακροαματικότητα των σχετικών εκπομπών».
Είναι προφανές ότι τα περισσότερα από τα παραπάνω παραμένουν «κενό γράμμα» καθώς η ΕΡΤ του κ. Ζούλα ακολουθεί την εμπορική «πεπατημένη» των ιδιωτικών καναλιών με σειρές και πρωινές εκπομπές εξωτερικών παραγωγών, ζηλεύοντας τη δόξα των πλατφορμών και παραδίδοντας με περηφάνεια το «Netflix του φτωχού» (βλ. ERTflix).
Οι ακριβές παραγωγές και σειρές ανταγωνίζονται ευθέως τους καναλάρχες των ιδιωτικών σταθμών διεκδικώντας παράλληλα με όρους σκληρού ανταγωνισμού τα δικαιώματα των μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων.
Λίγες, ελάχιστες οι εκπομπές λόγου και πολιτισμού, το παιδικό πρόγραμμα μόλις πρόσφατα οργανώθηκε σε μια οντότητα στο ERTflix (και αυτό πιστώνεται στη διευθύνουσα σύμβουλο Κ. Κασκανιώτη) ενώ ιστορικές εκπομπές «ταπεινώνονται» με άλλοθι ότι δεν ενδιαφέρουν και την πεποίθηση ότι μάλλον δεν συμφέρουν.
Οι παροικούντες την ΕΡΤ μιλάνε για έναν πακτωλό 180-200 εκατ. ευρώ να έχουν δαπανηθεί χονδρικά μόνο σε σήριαλ την τελευταία πενταετία. Και επειδή ο χρόνος είναι πεπερασμένος πόρος στη γραμμική τηλεόραση (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3) παραγκωνίστηκαν εκπομπές όπως το «Μονόγραμμα» και το «Υστερόγραφο» (συνέχεια του ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΥ) που κόστιζαν grosso modo 8.000/επεισόδιο ποσό που δεν ικανοποιεί τη συνθήκη των δημοσίων σχέσεων στις παραγωγές της ΕΡΤ.
Αργύρης Παπαστάθης: Οι αιχμές για Ζούλα, Παπαδάκη και Ελματζιόγλου
Στη θέση τους, στο πρόγραμμα που «άνοιγε» καθώς κόβονταν τα «οικονομικά» και ξεπερασμένα για ορισμένους, προγράμματα, πάλι με βάση αυτά που συζητούνται και υπονοούνται στην Αγία Παρασκευή τοποθετήθηκαν σίριαλ των 100.000 ευρώ το επεισόδιο. Ένα θύμα αυτής της προσέγγισης ήταν και ο αείμνηστος Λάκης Παπαστάθης, παιδί του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου, ο οποίος μέσα από τις τηλεοπτικές του παραγωγές, όπως το «Παρασκήνιο» μετέφερε στην οθόνη τις ιδέες του ευρωπαϊκού και παγκόσμιου κινηματογράφου, εντρυφώντας σε θέματα που αφορούσαν την ελληνική και ευρωπαϊκή κουλτούρα και τον πολιτισμό, από τα τέλη του 19ου αιώνα, τη λογοτεχνία, τη ζωγραφική, τις εικαστικές τέχνες, την ποίηση, τη φιλοσοφία, μέχρι τον κινηματογράφο και τον πολιτισμό εν γένει στην Ελλάδα και έως τα πρώτα χρόνια του 21ου αιώνα.
Ο Λάκης Παπαστάθης έφυγε από τη ζωή πικραμένος στις 8 Μαρτίου 2023, καθώς του είχε διαμηνυθεί ότι ήταν “too young to die, toο old to make a TV program” αφού είχε ολοκληρώσει γυρίσματα τριών μηνών και παίρνοντας μόνο 850 ευρώ αμοιβή σκηνοθεσίας.
Σύμφωνα με δήλωση του δημοσιογράφου Αργύρη Παπαστάθη, γιου του Λάκη Παπαστάθη, “ο Κωνσταντίνος Ζούλας θα μείνει στην Ιστορία της ΕΡΤ ως ο άνθρωπος που έκοψε τις εκπομπές του Γιώργου Σγουράκη και του Λάκη Παπαστάθη. Δεν είναι και λίγο. Προφανώς, «δεν έφταιγεν ο ίδιος, τόσος ήτανε»”.
Αναφέρει επίσης ότι «ουσιαστικά οι κ.κ. Ζούλας, Λίνα Παπαδάκη και Ελματζιόγλου είναι οι συλητές της ΕΡΤ, όχι γιατί κλέβουν το ταμείο (δεν εννοώ αυτό) αλλά γιατί καταστρέφουν ως άλλοι Ταλιμπάν την πολιτιστική υπεραξία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης αφήνοντας και το αρχείο της να σαπίζει».
H μπάρα επιλογών του ERTflix έχει μια σειρά από βινιέτες (Live, η λίστα μου, εκπομπές, ταινίες, σειρές, παιδικά, ενημέρωση, αθλητικά, η ΕΡΤ θυμάται). Τίποτα ξεχωριστό που να αναδεικνύει όλο αυτόν τον πλούτο των εκπομπών, αυτόν τον θησαυρό των αρχείων από το «Παρασκήνιο» και το «Μονόγραμμα» που πρέπει να τα ψάξει ο χρήσης για να αναδυθούν μια – μια οι εκπομπές. Κινούμενο σε λογική NETflix το ERTflix υποκύπτει στην mainstream επιταγή των ανταγωνιστικών αστυνομικών σειρών και ρομαντικών κομεντί ενώ διαθέτει τέτοιο πλούτο που θα μπορούσε να τον ενθυλακώσει σε ένα «ελληνικό ΑRTE» και όχι να πακετάρει τα «ιερά τέρατα» του Πολιτισμού και της Παιδείας στο «Αρχείο» και το χρονοντούλαπο της ιστορίας της με άλλοθι την ψηφιοποίησή του.
Εξαιρετική δουλειά το αρχείο αλλά κάποια πράγματα είναι πολύ ζωντανά για να γίνουν Ιστορία.
Υ.Γ. Όταν ο ήλιος του πολιτισμού είναι χαμηλά στον ορίζοντα, ακόμα και οι νάνοι ρίχνουν μεγάλες σκιές.
Καρλ Κράους
Αυστριακός συγγραφέας (1874-1936)
Η θολή… Διαύγεια του κ. Ζούλα
Ακοστολόγητα παραμένει τα προγράμματα που εγκρίνει το Δ.Σ. της ΕΡΤ στις αναρτήσεις των αποφάσεων στη «Διαύγεια» παρά το γεγονός ότι ο νόμος υποχρεώσει τις εταιρείες του ευρύτερου δημοσίου τομέα να λογοδοτούν για τα οικονομικά. Εντωμεταξύ στα «κάγκελα» βρίσκονται οι μηχανικοί και οι τεχνικοί της ΕΡΤ με τους πρόσφατους χειρισμούς της διοίκησής της, ειδικότερα του προέδρου της Κωνσταντίνου Ζούλα, στις διαπραγματεύσεις για τη συλλογική σύμβαση εργασίας και μια σειρά άλλων «μεγάλων προβλημάτων» της ΕΡΤ, όπως καταγγέλλουν δια της ομοσπονδίας τους.
Ο ΠΑΣΥΜΗΤΕ υποστήριξε στις αρχές της εβδομάδας πως ο πρόεδρος της ΕΡΤ έχρισε τον εαυτό του αποκλειστικό διαπραγματευτή της ΣΣΕ, ότι παρά τις διαβεβαιώσεις του για «το καλύτερο δυνατό», ξεγέλασε τα μέλη του, τού χρεώνει στρεβλή αντίληψη των διαπραγματεύσεων θεωρώντας ως τέτοιες τις συζητήσεις που είχε με τα υπουργεία και ότι μεταξύ άλλων «θεωρεί ότι η ΣΣΕ συνάπτεται με όρους που θέτει η πλευρά των εργοδοτών και όχι με όρους που συμφωνούνται στη διαπραγμάτευση των εργαζομένων με τη διοίκηση με αμοιβαία εμπιστοσύνη». Του καταλογίζουν δε ότι παραβίασε τις διαβεβαιώσεις του πρωθυπουργού για ισότιμη μεταχείριση.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΠΑΣΥΜΗΤΕ, στις 19 Ιουνίου 2024, υπήρξε συμφωνία μεταξύ των έξι σωματείων να υπογραφεί μια ΣΣΕ χωρίς διακρίσεις μεταξύ των εργαζομένων της ΕΡΤ. Ωστόσο, τέσσερα από τα έξι σωματεία (Ε.Ε.ΕΡΤ, ΠΑ.ΣΥ.ΠΑ.ΤΕ.ΚΑΛ, Σ.Ε.Κ.Ο.Χ.ΕΡΤ, Πανελλήνιο Σωματείο Σκηνοθετών & Δ/ντών Παραγωγής ΜΜΕ) άλλαξαν στάση απροειδοποίητα, εξυπηρετώντας τις εργοδοτικές υπηρεσίες προς τη διοίκηση. Αυτό συνέβη παρά τις προηγούμενες διαβεβαιώσεις τους ότι συμφωνούσαν για αλλαγή όρου της Σύμβασης.
Στο σχέδιο της Σύμβασης που προτάθηκε από τη διοίκηση, οι εργαζόμενοι ζήτησαν να λάβουν το ίδιο ποσό που έλαβαν και οι δημοσιογράφοι για την ενίσχυση της ψηφιακής μετάβασης (250 ευρώ voucher για το 2024), καθώς και το ανάλογο ποσό (250 ευρώ voucher για το 2023), το οποίο είχε δεσμευθεί εγγράφως ο πρόεδρος Ζούλας ότι θα δοθεί σε όλους. Ο πρόεδρος και η διευθύνουσα σύμβουλος, Κατερίνα Κασκανιώτη, θεώρησαν εύλογο το αίτημα, αλλά πρότειναν συνάντηση με τον αρμόδιο υφυπουργό για έγκριση του Υπουργείου Οικονομικών.
Ενώ αρχικά ο κ. Ζούλας ανέλαβε αποκλειστικά τη διαπραγμάτευση της ΣΣΕ, σήμερα μετέθεσε ξανά το ρόλο των διαπραγματευτών στα σωματεία. Ο ΠΑΣΥΜΗΤΕ επισημαίνει ότι οι εργαζόμενοι έχουν υπομονή, νοημοσύνη και αξιοπρέπεια και δεν θα επιτρέψουν να παίζονται παιχνίδια στις πλάτες τους. Επιπλέον, οι μηχανικοί και τεχνικοί της ΕΡΤ ζητούν από τη διοίκηση να εφαρμόσει όσα συνυπέγραψε στη γενική συνέλευση της EBU με τις άλλες διοικήσεις των ευρωπαϊκών δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών φορέων για τη διαφάνεια στην οικονομική διαχείριση και αυξήσεις στους μισθούς των εργαζομένων.
Με ξένα κό…μιστρα της ERT–AIR αγιάζει το Sport24 ο Ντέμης Νικολαΐδης από το Βερολίνο
Με το μικρόφωνο του Sport24 φαρδύ πλατύ ανά χείρας φιγουράρισε από το Βερολίνο ο βετεράνος του «Δικέφαλου» Ντέμης Νικολαΐδης προκειμένου να σχολιάσει τα τεκταινόμενα στο Euro 2024 από την εκπομπή «Game Night» με τον Παντελή Βλαχόπουλο. Μέχρις εδώ ουδέν μεμπτό καθώς ο Ντέμης Νικολαΐδης ανακοινώθηκε από το site της 24Media μετά βαΐων και κλάδων ως η… μεταγραφή του καλοκαιριού, σε ρόλο μόνιμου σχολιαστή στο Euro 2024 στα γήπεδα της Γερμανίας μέσα από τη στήλη του «Legend’s View» και καταγράφει με facts την πορεία των καλύτερων ομάδων και παικτών της Ευρώπης. Ωστόσο ο Ντέμης Νικολαΐδης είναι «υπηρέτης δύο αφεντάδων» στο Βερολίνο καθώς έχει προσληφθεί από την ΕΡΤ προκειμένου να συμμετάσχει στην εκπομπή «EURO NIGHTS» στην ΕΡΤ1. Πράγματι ο Νικολαΐδης με έξοδα της ΕΡΤ θα βρίσκεται έως και τη λήξη την Κυριακή 14 Ιουλίου 2024, στη βραδιά του τελικού, στην «καρδιά» των γεγονότων και θα αναλύει τα σημαντικότερα παιχνίδια της ημέρας. Κι όχι μόνο πήγε με έξοδα της ΕΡΤ αλλά μένει σε φοβερό ξενοδοχείο.
Έτσι κοντά στο βασιλικό της ΕΡΤ και με δικά της έξοδα, θα ποτίζεται και η γλάστρα του site.
Στην gossip θεματολογία επενδύει διαδικτυακά ο ΣΚΑΪ
Ένα όνειρο της Εύης Κουτσαυτάκη φαίνεται ότι έγινε πραγματικότητα καθώς αφενός το skai.gr απέκτησε στήλη «Ψυχαγωγίας» και αφετέρου ενθυλάκωσε στο portfolio του δικό του gossip/life style site με manager τη Διονυσία Ζαπατίνα, η οποία εκτελεί και χρέη lifestyle editor του skai.gr, προερχόμενη από τη Barking Well Media του Κοκλώνη στην οποία είχε εργαστεί από τον Σεπτέμβριο του 2023 έως τον Μάϊο του 2024 ως Reporter Manager.
Η «κόκκινη» Νατάσα και η αποθέωσή της από το Mega
Με επίσημη ανακοίνωσή του, ο τηλεοπτικός σταθμός Mega του Βαγγέλη Μαρινάκη καλωσόρισε τη Νατάσα (Αναστασία) Γιάμαλη στο δυναμικό του, την περασμένη Δευτέρα. Όπως έγινε γνωστό, η τηλεπαρουσιάστρια θα ασχοληθεί με εκπομπή, μέσα από την οποία θα θίγονται κοινωνικά θέματα και προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους. Τα κοσμητικά επίθετα που περιλαμβάνει το σχετικό δελτίο Τύπου υποδηλώνουν τις προσδοκίες του Mega: «Άμεση», «μαχητική», «με άποψη»… σαν να είχε προσλάβει την ίδια την Κριστιάν Αμανπούρ του CNN. «Θέτει υψηλά τον πήχη στον αγώνα της ενημέρωσης»… «διαισθάνεται τον παλμό της Κοινωνίας»… «συμβαδίζει με τις τάσεις της εποχής» και «υπηρετεί με σεβασμό και προωθεί τη δημοσιογραφία τόσο με την παρουσία της στα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης όσο και με τη χρήση των νέων διαύλων επικοινωνίας με τον κόσμο». Η ίδια θεωρεί ότι «έκανε την καλύτερη δυνατή επιλογή» ενώ αποκαλύπτει αυτό που είχε γράψει το mononews: Ότι κομίζει μαζί της στο Mega τον αρχισυντάκτη της από το Kontra TV, Κυριάκο Δημάγγελο, υποψήφιο διδάκτορα στον τομέα Διεθνών Σχέσεων με εξειδίκευση στη Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική.
Ο «χαβάς» του ΣΚΑΙ για τα τούρκικα, το «γινάτι» της Εύης Κουτσαυτάκη για γυναικείες σειρές και ο «μπόσικος» με το budget, Γιάννης Αλαφούζος
Συνεχίζεται ο εκτουρκισμός στον ΣΚΑΙ. Ενώ οι περισσότερες εκπομπές τις οποίες παράγει ο σταθερός συνεργάτης της Acun Medya γυρίζονται στην Κωνσταντινούπολη, το κανάλι υποδέχεται νέα τούρκικη σειρά ονόματι «Bahar-Καινούργια Αρχή» από τη Δευτέρα 1 Ιουλίου στις 21.00. Για τη σειρά, συγκατάνευσε θετικά η διευθύνουσα σύμβουλος του ΣΚΑΙ Εύη Κουτσαυτάκη πόσο μάλλον όταν αφηγείται το αγαπημένο της θέμα: Την ιστορία μιας γυναίκας που παλεύει για τα όνειρά της παρά τα εμπόδια και τις αντιξοότητες. Η σειρά βασίζεται στην κορεάτικη Doctor Cha και δεν αγοράστηκε «μπιρ παρά» καθώς είναι καλογυρισμένη. Ωστόσο το κόλλημα με τα τούρκικα δεν βοηθάει στην τηλεθέαση.
Όλοι οι… δημοσιογράφοι του Προέδρου
Το νέο επικοινωνιακό επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου ανακοίνωσε το Γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού. Συγκεκριμένα, γενικός διευθυντής Τύπου και Ενημέρωσης αναλαμβάνει ο Πάνος Αμυράς. Ακόμα, διευθυντής του Γραφείου Τύπου αναλαμβάνει ο Χρήστος Ζωγράφος, διευθυντής του Γραφείου Ενημέρωσης και Διαχείρισης Κρίσεων ο Γιώργος Ευθυμίου και αναπληρωτής διευθυντής του Γραφείου Τύπου ο Αλέξανδρος Μαράκης.
«Βαλίτσες» για Κύπρο ετοιμάζει η Άλτερ Έγκο Media
Μεγάλη κυπριακή εφημερίδα και το ομώνυμο site της βολιδοσκοπούν άνθρωποι της alter ego media προκειμένου να αποκτήσει ο επιχειρηματίας και εφοπλιστής ισχυρό μηντιακό έρεισμα στο ηρωικό νησί. Πάντως ο Βαγγέλης Μαρινάκης βλέπει την Κύπρο πιο σφαιρικά, πιο ολιστικά με τρίπτυχη επιχειρηματική δραστηριότητα με μοτίβο ανάλογο με αυτό που υιοθετεί και στην Ελλάδα: business, football, media.
Πήρε «κεφάλι» η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου έναντι του Γιάννη Αλαφούζου στα ερτζιανά
Υφαρπαγή της πρώτης θέσης του ΣΚΑΙ του Γ.Αλαφούζου στη λίστα ακροαματικοτήτων από τον Μελωδία 99.2 της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου. Στην τρίτη θέση ο Sfera 102.2 ο οποίος, χάνει «έδαφος» στη γενική κατάταξη αλλά παραμένει πρώτος στον ανταγωνισμό των ελληνικών mainstream. Τέταρτος ο bwinΣΠΟΡ FM 94.6 που στις προηγούμενες τάσεις είχε κατακτήσει την κορυφή στο σύνολο. Την πρώτη πεντάδα έκλεισε ο Μέντα 88, ο οποίος βρέθηκε με μικρή διαφορά μπροστά από τον άμεσο ανταγωνιστή του, τον Δίεση 101.3, που ακολούθησε στην έκτη θέση.
Στο ΕΣΡ η αγορά μετοχών του Voice 102.5 από τον Φώτη Γεωργελέ-Στον Χάρη Πολίτη το Nitro FM
Την είσοδο του Φώτη Γεωργελέ στη μετοχική σύνθεση του Voice 102.5, εξετάζει το ΕΣΡ. Τον περσινό Ιούλιο ο εκδότης της εφημερίδας free press “Athens Voice” απέκτησε το 49,5% της «Radio Plan Bee Ι.Κ.Ε.» που λειτουργεί τον σταθμό, μέσω AMK, καταβάλλοντας ένα ευτελές τίμημα της τάξεως των 26.500 ευρώ. Οι εργαζόμενοι του πρώην Nitro Radio διατήρησαν το υπόλοιπο 50,1%. Εντωμεταξύ τo Nitro Radio βρίσκεται και πάλι στον «αέρα» ως web radio μέσω του Streamee, της ραδιοφωνικής πλατφόρμας του Politis Group.
Διπλασίασε τα κέρδη της η Digea το 2023
Αύξηση κατά 5,25% στον κύκλο εργασιών της Digea το 2023, φτάνοντας στα 17,5 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα από τους σταθμούς εθνικής εμβέλειας ανήλθαν σε 12,571 εκατ. ευρώ και από τους σταθμούς περιφερειακής εμβέλειας σε 4,5 εκατ. ευρώ έναντι 4,142 εκατ. το 2022. Τα συνολικά λειτουργικά έξοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 14,44 εκατ. ευρώ έναντι 14,85 εκατ. ευρώ το 2022.
Τα κέρδη προ φόρων της Digea αυξήθηκαν σε 1.796 εκατ. ευρώ το 2023 από 802.984 ευρώ το 2022. Τα κέρδη προ χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων, φόρων και αποσβέσεών της ανήλθαν σε 8,01 εκατ. ευρώ έναντι 6,32 εκατ. ευρώ το 2022, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 26,59%, με το σχετικό περιθώριο επί του κύκλου εργασιών να ανέρχεται σε 46,69% από 38,82% στην προηγουμένη χρήση. Το σύνολο των έντοκων υποχρεώσεων της εταιρείας μειώθηκε κατά 3,87 εκατ. ευρώ και ανήλθε σε 15,03 εκατ., με τον καθαρό δανεισμό να διαμορφώνεται στα 11,50 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση 20,61% σε σχέση με το 2022.
Νίκος Σταθόπουλος (BC Partners): «Η Ελλάδα έχει γίνει case study»
«Δυστυχώς η ήπειρός μας βιώνει μια κρίση ηγεσίας», επισήμανε ο Πρόεδρος της BC Partners, Νίκος Σταθόπουλος, από το βήμα του «Mergers & Acquisitions Summit», ωστόσο αναφέρθηκε στην Ελλάδα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό. Τόνισε ότι «η σταθερότητα είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό στοιχείο για τους ξένους επενδυτές», ενώ ερωτηθείς αν το επενδυτικό κλίμα στη χώρα παραμένει θετικό, απάντησε καταφατικά, εξηγώντας ότι η Ελλάδα έχει αποδείξει ότι έχει σταθερότητα και ανθεκτικότητα, τόσο σε πολιτικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο.
Αναφέρθηκε επίσης στη σημασία του πολύ μεγάλου αναπτυξιακού αποθέματος που υπάρχει στην Ελλάδα, σε ένα βαθμό χάρη και στις μεταρρυθμίσεις που υλοποιεί η ελληνική κυβέρνηση, γεγονός που βοηθά την ελληνική οικονομία να μεγαλώνει με υπερδιπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Τέλος, η θετική αυτή αποτίμηση των προοπτικών της χώρας μας συνδέεται και με το «οπλοστάσιο ανθρώπινου δυναμικού της», το οποίο συνεχώς εξελίσσεται και προσαρμόζεται στις ανάγκες των αγορών.
«Αν υπάρξει σταθερότητα και συνέπεια θα δούμε πολλά περισσότερα ξένα κεφάλαια να έρχονται στην Ελλάδα», προέβλεψε, ενώ υπενθύμισε ότι η BC Partners έχει επενδύσει 6 δισ. ευρώ σε 5 διαφορετικούς κλάδους στη χώρα μας τα τελευταία 18 χρόνια.
Όσο για το ποιες θα ήταν κάποιες μεγάλες αλλαγές που θα ήθελε να δει να υλοποιούνται από την ελληνική κυβέρνηση τα επόμενα χρόνια, απάντησε ότι θα την ενθάρρυνε να συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις, οι οποίες δεν έχουν περάσει απαρατήρητες εντός και εκτός Ελλάδας, όμως υπάρχουν ακόμη παθογένειες, αγκυλώσεις και νοοτροπίες που θα πρέπει να εξαλειφθούν.
Προέτρεψε επίσης τον πρωθυπουργό να συνεχίσει να προωθεί την Ελλάδα στο εξωτερικό, καθώς η χώρα μας «από φτωχός συγγενής έχει γίνει case study». Σημαντικό θα είναι να μοιραστεί ο πρωθυπουργός το όραμά του για τη χώρα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, κάτι που έχει ιδιαίτερη σημασία, δεδομένων των πρόσφατων γεωπολιτικών εξελίξεων στην Ευρώπη.
Τέλος, μίλησε για τη σημασία του να μη χάσει η Ελλάδα το τρένο της τεχνολογικής επανάστασης. «Νομίζω ότι ως χώρα θα πρέπει να είμαστε πρωτοπόροι και σε αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το comeback του «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή» και οι 4 πρωταγωνίστριες
Ο Αλέξανδρος Ρήγας βρέθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας καλεσμένος στο «Πρωινό Σουσού» και έκανε την αποκάλυψη, μεταξύ άλλων, για τις ηθοποιούς του «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή». Η επιστροφή του project θα γίνει με την μορφή ταινίας. Τους ρόλους θα ερμηνεύσουν η Βασιλική Ανδρίτσου ως Αλέκα Καλουδάκη, η Παναγιώτα Βλαντή ως Ντομινίκ Σεζάρ, η Μαρία Λεκάκη ως Φωτεινή Τσιντικίδου και η Ελένη Ουζουνίδου ως Πόπη Καμένου.
Σεφερλής – Μποτρίνι: Ανανέωσαν το ραντεβού τους στο ΣΚΑΙ
Τέλος για φέτος για το μαγειρικό ριάλιτι «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από σένα» στο ΣΚΑΙ και ο Μάρκος Σεφερλής αποχαιρέτησε το κοινό, ανανεώνοντας όμως μαζί με τον Έκτορα Μποτρίνι το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά. Για την ιστορία, η εκπομπή έχει δώσει 180.000 ευρώ σε 180 επεισόδια.
Η Ζήνα Κουτσελίνη, ο Απόστολος Λύτρας και το χάμπουργκερ
Όλα ξεκίνησαν με τη φράση της Ζήνας Κουτσελίνη κατά τη διάρκεια σχολιασμού της υπόθεσης Λύτρα στην εκπομπή της, «Εσείς αμφισβητείτε αυτήν τη στιγμή ότι μια καριέρα στο ζενίθ της πλήττεται»; Έκτοτε άνοιξε ο ασκός του Αιόλου και όλοι καταφέρονται εναντίον της… Ωστόσο η τοποθέτηση που ξεκαθάριζε ότι απομονώθηκε η φράση της, προκάλεσε νέο γύρο επιθέσεων. Η ηθοποιός Σοφία Παυλίδου αναφέρθηκε στη δική της περίπτωση όταν είχε δεχθεί επίθεση από τον συνάδελφό της Μάνο Παπαγιάννη… Και με σχόλιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε, «Η εν λόγω κυρία είχε φιλοξενήσει στην εκπομπή της και τον δικό μου θύτη τότε που με είχε χτυπήσει και του έκανε αγιογραφία» για να προσθέσει, «Ενώ εγώ ήμουν σπίτι με τις μελανιές και τους πόνους που είχα αποκτήσει από την επίθεση του… Νόμιζα πως είχε μετακινηθεί …αλλά βλέπω πως πάλι είναι με το μέρος του θύτη…». Επιπλέον η φράση της Ζήνας Κουτσελίνη «Όταν χρειάστηκε να πάω να σπουδάσω, δεν είχα χάμπουργκερ, δεν είχα τσίζμπεργκερ να φάω» έγινε viral, με πολλούς να τη σχολιάζουν στα social media. Ανάμεσά τους και ο Αντίνοος Αλμπάνης. Ο ηθοποιός με ανάρτησή του στο Twitter έγραψε, «Ζήνα μου, τα χρόνια που εσύ σπούδαζες, δεν είχες να φας χάμπουργκερ, γιατί στην Ελλάδα τότε υπήρχε μόνο μπομπότα».
Το Mega και η χάρις των «3 Χαρίτων»
Τέλος Ιουνίου με αρχές Ιουλίου, αναμένεται να (ξανα) βγει στον αέρα του Mega η θρυλική επιτυχία «Οι Τρεις χάριτες» των Θανάση Παπαθανασίου–Μιχάλη Ρέππα σε σκηνοθεσία Θοδωρή Πολυχρονιάδη με τις Άννα Παναγιωτοπούλου, Μίνα Αδαμάκη, Νένα Μεντή και οι Άννα Κυριακού και Άννα Κουρή. Η σειρά η οποία ολοκληρώθηκε σε τρείς κύκλους συνολικά 91 επεισοδίων από το 1989 έως τον Απρίλιου του 1992, θα προβληθεί -για πρώτη φορά σε επανάληψη- με αναβαθμισμένη ποιότητα εικόνας και ήχου έπειτα από διαδικασία remastering που έχει υποστεί.
Φαίη Σκορδά: Το δημόσιο «ευχαριστώ» στον ΣΚΑΙ
Στον «αέρα» της εκπομπής της, την περασμένη Πέμπτη η Φαίη Σκορδά παραδέχτηκε ότι δεν έχει υπογράψει ακόμη για τη νέα σεζόν, ενώ είπε κι ένα δημόσιο ευχαριστώ στον ΣΚΑΪ. «Οφείλω να το πω δημόσια, γιατί είναι σαν να λέω και ένα ευχαριστώ με αυτόν τον τρόπο για το πώς χειρίζονται κάποια θέματα. Δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι για τον ΣΚΑΪ. Εγώ θα σας πω, αγαπητοί μου τηλεθεατές, ότι σε μένα έχει φερθεί άψογα». Σχολιάζοντας το μέλλον της Μαρίας Αναστασοπούλου και την, όπως όλα δείχνουν, έλευσή της στον Σκάι, είπε τα καλύτερα. Και τα εννοούσε!
ANT1: Έρχεται η εκπομπή YOLO των Σάκη Τανιμανίδη- Γιώργου Μαυρίδη
Σάκης Τανιμανίδης και Γιώργος Μαυρίδης βάζουν πλώρη για το «World party», μια παρεϊστική ταξιδιωτική εκπομπή που εστιάζει στο βίωμα και την επαφή με κάθε τόπο. Πέραν από το γεγονός ότι επικοινώνησαν το νέο για την επανεκκίνηση του «World party» από τα SOME, ο ΑΝΤ1 έβγαλε στον αέρα προωθητικό video προϊδεάζοντας για τη συνέχεια, μέσα στη νέα σεζόν. Η εκπομπή πρωτοεμφανίστηκε στην ΕΡΤ3 το 2013 και έπειτα από μια σεζόν συνέχισε για δύο χρόνια στον Alpha.
Alpha: Δύο ακόμη νέες ελληνικές σειρές
«Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι» και «Δικαιοσύνη» είναι οι δύο νέοι τίτλοι σειρών του Alpha σε παραγωγή της Primavisione. Η μια σειρά βασίζεται στο ομότιτλο μυθιστόρημα της Λένα Μαντά (Εκδόσεις Ψυχογιός) και η άλλη συνιστά προσαρμογή της βρετανικής «Above suspicion» («Υπεράνω υποψίας») και βασίζεται – ως προς τον τίτλο – στο πρώτο βιβλίο της σειράς αστυνομικών μυθιστορημάτων της Λίντα Λα Πλαντ.
Εκτός ΑΝΤ1 οριστικά η Μπέττυ Μαγγίρα
Τα είπε όλα η Μπέττυ Μαγγίρα με το τραγούδι – μήνυμα με το οποίο ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα την εκπομπή της («Το δικό μας το σπίτι σε άλλον νοικιάστηκε»). Πράγματι η Μπέττυ Μαγγίρα δεν θα συνεχίσει τη νέα τηλεοπτική σεζόν την εκπομπή του Σαββατοκύριακου στον ΑΝΤ1. Η παρουσιάστρια αποχωρεί επίσημα από τον ΑΝΤ1, καθώς το ραντεβού με το κανάλι δεν προχώρησε. Ο ΑΝΤ1 φαίνεται πως επιθυμεί μία infotainment εκπομπή και στη ζώνη του Σαββατοκύριακου, εκπομπή που η Μπέττυ Μαγγίρα δεν θέλει να υπηρετήσει. Πάντως, η πόρτα του ANT1 δεν κλείνει οριστικά για την παρουσιάστρια, καθώς εάν προκύψει κάποια εκπομπή που της ταιριάζει εννοείται πως θα την αναλάβει εκείνη εάν το επιθυμεί.
Θα είναι η Μαρία Αναστασοπούλου η partner του Άρη Πορτοσάλτε στον ΣΚΑΙ;
Στο Φάληρο κάθεται τελικά η «μπίλια» της Μαρίας Αναστασοπούλου, μετά από μαραθώνιες και αλλεπάλληλες συζητήσεις στον ΑΝΤ1 για τον χωρισμό της από τον Γιώργο Παπαδάκη και την περαιτέρω αυτονόμησή της, πέραν της «Αρένας» στο καθημερινό ή στα Σαββατοκύριακα. Ενδεχομένως οδεύει στην πρωινή-μεσημεριανή, καθημερινή ζώνη του ΣΚΑΙ πιθανότατα δίπλα στον Άρη Πορτοσάλτε, στο slot 12.00-2.00.
Το 10ο Grand Prix σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+
Το 10ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος επιστρέφει στην Ευρώπη, στην πίστα της Καταλονίας στην Ισπανία, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 23 Ιουνίου, στις 16:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:45 στον ΑΝΤ1.
Θέαση ERTFlix: Άνοδος τον Μάιο
Στις 14.283.000 θεάσεις έφτασε το ERTFlix τον Μάιο, με τη μετάδοση της Eurovision, έναντι 9.037.000 θεάσεων τον ίδιο μήνα του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της NPAW Video Analytics. Η πλατφόρμα της ΕΡΤ αύξησε την απήχησή της σε σχέση με τον Απρίλιο, οπότε και οι συνολικές θεάσεις έφτασαν τις 13.540.000. Τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους η ψηφιακή υπηρεσία της ΕΡΤ είχε 15.929.158 θεατές, τον Φεβρουάριο 15.249.800, ενώ τον Ιανουάριο του 2024 σημείωσε ρεκόρ με 16.129.200 θεάσεις. Η προηγούμενη χρονιά έκλεισε με 14.003.341 θεάσεις (Δεκέμβριος 2023) για το ERTFlix.
Power of Love: Επιστρέφει με Κατερίνα Καραβάτου το ριάλιτι της… αγάπης – Πότε κάνει πρεμιέρα
Άντρες και γυναίκες που αναζητούν το ιδανικό τους ταίρι και που πιστεύουν στη δύναμη της αγάπης πρόκειται υποδεχθεί η Κατερίνα Καραβάτου στο «Power Of Love». Η πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 30 Ιουνίου στις 21.00 στον ΣΚΑΪ.
Νίκος Μουτσινάς: «Κλείδωσε» στον Alpha μετά από μια μεγάλη βόλτα
Ο Νίκος Μουτσινάς αφού έκανε ένα πέρασμα για συζητήσεις με το Mega, το Star και τον ΑΝΤ1 (στον οποίο βρέθηκε στο παρά 5 των υπογραφών), τελικά έδωσε και… επίσημα τα χέρια με τον ALPHA. Οι πρώτες πληροφορίες τον θέλουν να κάνει βραδινή εκπομπή – show 2 ή 3 φορές την εβδομάδα, πιθανότατα Παρασκευή – Σάββατο – Κυριακή. Η ώρα μετάδοσης δεν έχει ακόμα καθοριστεί με πιθανότατο σενάριο η εκπομπή να προβάλλεται μετά τις 22:00.
Alpha: Συζητά για το «Deal» ο Γιώργος Θαναηλάκης
Ο αθλητικογράφος και σπορτσκάστερ Γιώργος Θαναηλάκης ενδέχεται να είναι ο παρουσιαστής του τηλεπαιχνιδιού «Deal» το οποίο ετοιμάζεται να επαναφέρει ο Alpha από την ερχόμενη σεζόν.
To Mega και ο πάγκος των σειρών μετά το τέλος της «Γης της Ελιάς» και του «Ναυάγιου»
Το τέλος για τη «Γη της Ελιάς» θα γραφεί την Πέμπτη 27 Ιουνίου μέσα από ένα ανατρεπτικό επεισόδιο, δίνοντας ραντεβού για την 4η σεζόν από τον Σεπτέμβρη. Όσον αφορά στη σειρά «Ναυάγιο» θα ρίξει αυλαία την Κυριακή 30 Ιουνίου στο Mega.
Έτσι, από την Δευτέρα 1 Ιουλίου στη θέση τους, θα δούμε σε επανάληψη, κωμικές σειρές του Mega που έγραψαν ιστορία. Στις 21.00 τη σειρά «Ευτυχισμένοι Μαζί», στις 22.10 το σήριαλ «Στο Παρά Πέντε» και στις 23.10 το «Πενήντα Πενήντα».
Διαβάστε επίσης
O Νίκος Ζιώγαλας και η Αντιγόνη Ψυχράμη έρχονται στο «ΓΚΑΡΑΖ»
- ΚΕΠ: Κλειστά σε όλη τη χώρα στις 16 και 23 Νοεμβρίου
- Κατερίνα Παπακώστα: Το «Ecosystem» είναι ένα έργο που ενσαρκώνει τη δέσμευσή μας για μια πιο δίκαιη Ελλάδα
- Τοποθέτηση 90 φορτιστών ΔΕΗ blue για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών
- Επίλεκτος: Αποφασίζει ανασύνθεση Επιτροπών μετά την παραίτηση μέλους ΔΣ