Την πρώτη μάχη στην τηλεθέαση έδωσε το βράδυ της Δευτέρας, το MasterChef, το οποίο ήρθε αντιμέτωπο με το Survivor, αλλά και με αγαπημένες τηλεοπτικές σειρές.
Μυθοπλασία και ριάλιτι κονταροχτυπήθηκαν για την πολυπόθητη πρωτιά, ωστόσο, οι τηλεθεατές φαίνεται πως μοιράστηκαν.
Στο Δυναμικό Κοινό, νικητής αναδείχθηκε το STAR με την πρεμιέρα του MasterChef σημειώνοντας 21,9%, ωστόσο, στο Γενικό Σύνολο, ο Σασμός στον ALPHA ήρθε πρώτος με ποσοστό, επίσης, 21,9%.
Δυνατός αντίπαλος ήταν βεβαίως και το Survivor στον ΣΚΑΪ, που ήρθε δεύτερο στο Δυναμικό Κοινό με 20,8% και 20,2% στο Γενικό.
Ακολούθησαν οι Άγριες Μέλισσες στον ΑΝΤ1, που επέστρεψαν μετά από μια σύντομη παύση λόγω των γιορτών, με 16,4% και 16,2% σε Δυναμικό και Γενικό Κοινό αντιστοίχως, η Γη της Ελιάς στο MEGA, με ποσοστά 16,4% και 20,4% σε Δυναμικό και Γενικό Σύνολο αντίστοιχα.
Χαμηλότερες ήταν οι «πτήσεις» για τη Σκοτεινή Θάλασσα και τη Φάρμα.
Αναλυτικά:
Δυναμικό Κοινό:
MasterChef: 21,9%
Survivor: 20,8%
Σασμός: 20,2%
Άγριες Μέλισσες: 16,4%
Η Γη της Ελιάς: 13,1%
Σκοτεινή θάλασσα: 7,2%
Φάρμα: 4,9%
Γενικό Σύνολο:
Σασμός: 21,9%
Γη της Ελιάς: 20,4%
Survivor: 20,2%
MasterChef: 17,3%
Άγριες Μέλισσες: 16,2%
Σκοτεινή θάλασσα: 10%
Φάρμα: 5,6%
Διαβάστε επίσης:
Ελλάδα έχεις Ταλέντο: Λαμπερή πρεμιέρα με πρωτιά στην τηλεθέαση
Μπέτι Γουάιτ: Αυτή είναι η αιτία θανάτου της πολυβραβευμένης ηθοποιού
Νόβακ Τζόκοβιτς: Αξιοπρεπή μεταχείριση ζήτησε η πρωθυπουργός της Σερβίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike