array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 84.02 εκατ.

Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ

Media

Τι συμβαίνει στην Cosmote TV, ο νέος manager της Alter Ego, ο ΣΥΡΙΖΑ και ο ANT1, ο αντικειμενικός Λιάγκας και πότε έρχεται το «J2US»

Γιώργος Καραμανωλάκης: Μετά τον ΟΛΘ στην Alter Ego Media

Πριν από περίπου 40 ημέρες και συγκεκριμένα στις 5 Δεκεμβρίου του 2023 ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ανακοίνωνε ότι ο Γενικός Οικονομικός Διευθυντής του ΟΛΘ Γιώργος Καραμανωλάκης θα αποχωρούσε στις 5 Ιανουαρίου του 2024 δηλαδή έναν μήνα μετά. Πέντε ημέρες μετά την επίσημη αποχώρηση του στελέχους η διοίκηση της Alter Ego Media συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη καλωσορίζει τον Γιώργο Καραμανωλάκη, ως νέο Γενικό Διευθυντή Οικονομικών και Επιχειρησιακών Λειτουργιών του ομίλου.

Ο Γιώργος Καραμανωλάκης είναι απόφοιτος του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάστηκε σε κορυφαίες ελεγκτικές και συμβουλευτικές εταιρείες μεταξύ των οποίων οι Moore Stevens και Ernst & Young.

1

Επί 20 χρόνια εργάστηκε από τη θέση του οικονομικού διευθυντή στην πολυεθνική εταιρεία τεχνολογίας τηλεπικοινωνιών ERICSSON, αρχικά σε Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Αλβανία. Στη συνέχεια είχε την ευθύνη επιχειρησιακού ελέγχου όλων των χωρών της Μεσογείου με έδρα την Ιταλία, ενώ σε σύντομο χρονικό διάστημα αναρριχήθηκε στην οικονομική διεύθυνση όλης της ΝΑ Ευρώπης.

Ολοκλήρωσε την καριέρα του στην ERICSSON ως οικονομικός διευθυντής Αγγλίας και Ιρλανδίας με έδρα το Λονδίνο. Εν συνεχεία, εργάστηκε ως Οικονομικός διευθυντής της Landis & Gyr Ελλάδας στο δεύτερο μεγαλύτερο εργοστάσιο του ελβετικού πολυεθνικού ομίλου.

Η Alter Ego εκφράζει τη βεβαιότητα πως «η πλούσια εμπειρία του θα συμβάλει στην περαιτέρω οργάνωση και λειτουργία του ομίλου» σε ένα timing ώριμο για μια δεύτερη συζήτηση για την ένταξη της εταιρείας lolding των μηντιακών properties του Βαγγέλη Μαρινάκη στο Χρηματιστήριο.

Η Alter Ego Media, που έχει την έδρα της στη Λεωφόρο Συγγρού στην Καλλιθέα, έχει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο μιντιακών κτήσεων, με κυρίαρχο το MEGA Channel ενώ περιλαμβάνει επίσης το  Βήμα, Τα Νέα, το In.gr, το vita.gr, το imommy.gr και τον ραδιοσταθμό MyRadio 104,6.

Παλιό το αποκλειστικό του ΑΝΤ1 για τους παρενοχλούμενους από Τούρκους, Καλύμνιους ψαράδες

Αυτά έχουν τα viral videos…

Κυκλοφορούν κάποτε στα social media, προσελκύουν χιλιάδες like, αναπαράγονται ως ιοί (εξ ου η λέξη viral) και κάθε φορά που κάποιος κάνει ένα σχόλιο ξαναβγαίνουν στον «αφρό των ημερών» ως φρεσκο-κατεψυγμένες ειδήσεις που αποψύχει η socialmediακή κάψουλα του χρόνου.

Κάπως έτσι την πάτησε ο συντάκτης του δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1 που φαίνεται ότι δεν είχε δει εγκαίρως και προ τριετίας το video με τους Καλύμνιους ψαράδες στα Ίμια που παρενοχλούσε τουρκικό σκάφος του Λιμενικού με ένοπλους να τους απειλούν. Αν το θέμα είναι fakenews;

Όχι ακριβώς αλλά επειδή οι καιροί είναι πονηροί και οι ελληνοτουρκικές σχέσεις εύθραυστες, ο σταθμός αναγκάστηκε να επανορθώσει για το μπαγιάτικο αποκλειστικό.

Είχε προηγηθεί  ανάρτηση διάψευσης στα ελληνικά στον λογαριασμό που διατηρεί στο «X» (twitter) το Κέντρο Καταπολέμησης Παραπληροφόρησης της Διεύθυνσης Επικοινωνίας της Τουρκικής Προεδρίας.

Το δόγμα του Νίκου Γκομώλη στην ηγεσία της ΕΡΑ Σπορ

Ορισμένες φορές η δημοσιογραφική διαχείριση των ποδοσφαιρικών ζητημάτων είναι πιο hot και πιο τζιζ από την Πολιτική. Το έχουν νιώσει στο πετσί τους αυτό τόσο ο διευθυντής του αθλητικού τομέα Δημήτρης Χατζηγεωργίου όσο εξάλλου και ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας, γι’αυτό και τοποθέτησαν τον Απρίλιο του 22 τον έμπιστο και προσεκτικό Νίκο Γκομώλη στη διεύθυνση της ΕΡΑ Σπορ. Βασιλικότερος του βασιλέως στην τήρηση της γραμμής αναφορικά με τη δέουσα προσοχή που πρέπει να δίδεται στους θεσμικούς του ποδοσφαίρου και τους ιδιοκτήτες των ΠΑΕ/ΚΑΕ, ο διευθυντής του πιο ιστορικού αθλητικού ραδιοσταθμού ποτέ δεν έπαψε να φυλάει τα νώτα του για ζητήματα ευρύτερης πολιτικής του αθλητισμού σε σημείο να στέλνει mail ακόμη και σε συνταξιούχους ΕΡΤικούς ή και σε αποδημήσαντες εις Κύριον (οι δηλητηριώδεις γλώσσες λένε ότι οι λίστες θέλουν «καθάρισμα»). Τις προάλλες ζήτησε από τους ρεπόρτερ και αθλητικογράφους να είναι πολύ προσεκτικοί αυτή την περίοδο με τα ποδοσφαιρικά και τα της ΕΠΟ, Λίγκας, και της Super League.

Πράγματι οι δημοσιογράφοι της ΕΡΑ Σπορ παρέλαβαν «γνωστοποίηση» μέσω του προϊστάμενου του αθλητικού ραδιοφώνου, Νίκου Γκομώλη, που ανέφερε τα εξής: «Γνωστοποίηση προς όλους. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και δύσκολων καταστάσεων, όποιος προτίθεται να βγάλει στον αέρα –σε οποιαδήποτε εκπομπή – αξιωματούχο ΠΑΕ της Superleague ή της ΕΠΟ ή της Λίγκας θα πρέπει να έρχεται πρώτα σε συνεννόηση με τη διεύθυνση της ΕΡΑ ΣΠΟΡ. Ευχαριστώ».

Η «γνωστοποίηση, είναι προφανές ότι έχει να κάνει με τις κατηγορίες που απηύθυνε στοχεύοντας και τα ΕΡΤικά στελέχη, σε απευθείας μετάδοση κατά της κυβέρνησης ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Αλέξης Κούγιας.

Τι είχε συμβεί; Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός έδωσε συνέντευξη στον ρεπόρτερ της ΕΡΑ Σπορ Δημήτρη Λουκάκη, με το υλικό να μην μεταδίδεται και να κόβεται από ψηλά.

Εκεί αναζωπυρώθηκε ο οίστρος του Γκομώλη για περισσότερη προσοχή. Έτσι εξηγείται και το γενικευμένο mail προς όλους.

Ο Κυριακού έχει κόντρα με τον Ποφάντη, ο ΑΝΤ1 σύρει στα δικαστήρια τον Τζόζεφ Σαμάν- Η Tanweer απαντά επίσης δικαστικά

Στις δικαστικές υποθέσεις δύο ιδιωτών μπήκε ο ΣΥΡΙΖΑ καταθέτοντας ερώτηση στη Βουλή για τη σειρά «Μετά τη φωτιά» και για την τύχη των συντελεστών της μετά την αιφνίδια διακοπή της από το πρόγραμμα του ΑΝΤ1.

Η υπόθεση έχει πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης με τον ΑΝΤ1 να έχει καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα και σε δεύτερο χρόνο και αγωγή εναντίον της Tanweer Productions, που είχε αναλάβει την εκτέλεση παραγωγής της σειράς με την εταιρεία να χρησιμοποιεί αντίστοιχα νομικά εργαλεία κατά της απόφασης της εταιρείας του ΑΝΤ1, με βάση το υπογεγραμμένο συμβόλαιο που είχε υπογραφεί ανάμεσα στις δύο πλευρές για το ελάχιστο εγγυημένο όριο της προβολής 60 επεισοδίων της συγκεκριμένης τηλεοπτικής σειράς.

Η Κυριακή Μάλαμα και ο Γιώργος Γαβρήλος, Τομεάρχες Πολιτισμού και Εργασίας του ΣΥΡΙΖΑ, ενδεχομένως διαβάζοντας μόνο την ανακοίνωση του ΣΕΗ, κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή.

Όπως επισημαίνεται στην ερώτηση, καταγγέλθηκε από τους συντελεστές της τηλεοπτικής σειράς “Μετά τη Φωτιά”, ότι η συγκεκριμένη παραγωγή διακόπηκε αιφνίδια, μέσα από μια λιτή και ασαφή ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού “Αντέννα”.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι η σειρά διακόπτεται μετά από διάρρηξη του κλίματος συνεργασίας με την παραγωγό εταιρία. Η συγκεκριμένη εξέλιξη είχε ως αποτέλεσμα εκατοντάδες άνθρωποι, ηθοποιοί, συντελεστές, τεχνικοί να απωλέσουν την εργασία τους, συμβόλαια να μείνουν χωρίς αντίκρισμα κι οικονομικές υποχρεώσεις να παραμένουν σε εκκρεμότητα. Σοβαρά ερωτήματα τίθενται κι από το γεγονός ότι, όπως καταγγέλλεται από σχετική ανακοίνωση του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, η συγκεκριμένη σειρά χρηματοδοτούνταν από το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων».

Οι δύο Τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ κάνουν τρία συγκεκριμένα ερωτήματα:

1) Σε ποιες ενέργειες θα προβεί το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για την διασφάλιση των δικαιωμάτων εργαζόμενων που χάνουν την δουλειά τους;

2) Εάν δόθηκε χρηματοδότηση από το ΕΚΟΜΕ για την συγκεκριμένη παραγωγή και σε ποιο ποσό; Θα αναζητηθούν τα χρήματα;

3) Εάν σκοπεύει να προχωρήσει το Υπουργείο Πολιτισμού σε πρωτοβουλίες για την επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων στο χώρο του θεάματος ακροάματος, ώστε να περιοριστεί η εργασιακή επισφάλεια στο χώρο;

Υ.Σ. Μήπως να ρωτούσαν την εταιρεία παραγωγής αν θα επιδιώξει να συνεχίσει τη σειρά, τα δικαιώματα της οποίας της ανήκουν, σε άλλο κανάλι;

Οι δημοσιογράφοι της Cosmote TV, οι προειδοποιήσεις και οι προσδοκίες από τον Βασιλόπουλο 

Ένα πακέτο αιτήματα διατυπώνουν στην αρχή της χρονιάς 30 δημοσιογράφοι που απασχολούνται στην Cosmote, στην πλειονότητά τους αθλητικοί ρεπόρτερ και broadcasters.

Στις 8/1 πραγματοποιήθηκε συνέλευση των εργαζομένων και συζητήθηκαν ζητήματα που προκύπτουν από τις ατομικές συμβάσεις εργασίας ενώ οι εκπρόσωποι του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ ανακοίνωσαν την πρόθεση της εργοδοσίας να υπάρξει μισθολογική βελτίωση για όσους αμείβονται έως 1.500 ευρώ.

Στη συνέλευση επιβεβαιώθηκε ομόφωνα ότι οι δημοσιογράφοι της πλατφόρμας εμμένουν στις διεκδικήσεις των θεσμικών ρυθμίσεων (σαββατιάτικες και κυριακάτικες αμοιβές, εκτός έδρας, νυχτερινά, επιδόματα τέκνων) που προβλέπονται από την εργατική νομοθεσία ενώ σε αντίθετη περίπτωση είναι ορατή η προοπτική διενέργειας απεργίας.

Ο Δημοσθένης Βασιλόπουλος, διευθυντής Content Production Operations δεσμεύθηκε να απαντήσει στην ΕΣΗΕΑ έως τις 25/1/23.

Η κάθοδος του Διονύση Παναγιωτάκη στην Κρήτη και τα νέα «αδελφάκια» του One Channel

Η εταιρεία του Διονύση Παναγιωτάκη «Αττική Τηλεόραση Α.Ε.» που διαχειρίζεται το One Channel, κατοχύρωσε μέσω του Οργανισμού Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας δύο τίτλους, το «One Channel Κρήτη» και το «One Creta» για κλάδους που αφορούν την τηλεόραση και τον Τύπο, μαζί με τα domain names one.gr και onechannel.gr.

Πότε έρχεται το «J2US» στον Alpha

To talent show με παρουσιαστή τον Νίκο Κοκλώνη αναμένεται τελικά να κάνει πρεμιέρα στον Alpha στα μέσα Μαρτίου και θα διαρκέσει περίπου τρεις μήνες, έως τα τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου.

Η survivor Κατερίνα Δαλάκα, το σούσουρο για το affair με τον Τούρκο Ατζούν και η σκληρή ανακοίνωση της οικογένειας της αθλήτριας προς τους Gossip journalists

Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούσαν φήμες πως η αθλήτρια Κατερίνα Δαλάκα διατηρεί μια πιο στενή σχέση με τον Τούρκο παραγωγό του Survivor, Ατζούν Ιλιτζαλί.

Η οικογένειά της αποφάσισε να εκδώσει ανακοίνωση στα ΜΜΕ, διαψεύδοντας κατηγορηματικά το ειδύλλιο κάνοντας λόγο για ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και ατομικά δικαιώματα που παραβιάζονται αλλά και για καταστρατήγηση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Επόμενο βήμα είναι το εξώδικο και μετά άλλα νομικά εργαλεία.

Η ΕΤΕROβαρής σχέση Μάρη – ΣΥΡΙΖΑ για τη σύμβαση της «ΑΥΓΗΣ» με την Eteron

Σε αποκάλυψη με ιδιαίτερη πολιτική σημασία, προέβη ο διευθυντής του ONE Channel, Ρενάτο Λέκκα, μιλώντας στον εκπομπή Evening Report, αναφορικά με διαφημιστική σύμβαση ανάμεσα στην Eteron και την εφημερίδα «Η Αυγή». Ο κ. Λέκκα, παρουσίασε τη σύμβαση η οποία υπεγράφη στις 29 Ιουνίου του 2023, δηλαδή την ημέρα της παραίτησης του Αλέξη Τσίπρα από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ. Πρόκειται για μια σύμβαση μεταξύ της ETERON και της «Αυγής», με διαφημιστικό πακέτο κοντά στο 1.200.000€, με μηνιαίες πληρωμές ποσών που κυμαίνονταν από 170.000€ έως και 300.000€. Η πρώτη δόση του ποσού μάλιστα, 171.000€, θα δινόταν στις 30 Ιουνίου.

Μόνο που, αμέσως μετά τη νίκη Κασσελάκη στον πρώτο γύρο των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ, η ΕΤΕRON έκανε καταγγελία της σύμβασης, δηλαδή θέλησε να σταματήσει το διαφημιστικό πακέτο προς την κομματική εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ.

Συγκεκριμένα, στις 17 Σεπτεμβρίου, στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ, ο Στέφανος Κασσελάκης πέρασε μαζί με την Έφη Αχτσιόγλου στον β΄ γύρο των εκλογών, ήταν όμως φανερό πια πως ο κ. Κασσελάκης πήγαινε προς ολοταχώς για τη νίκη στην αρχηγία του ΣΥΡΙΖΑ. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Γαβριήλ Σακελλαρίδης, που είχε διευθυντική θέση στην εταιρία Eteron είχε ταχθεί ανοιχτά υπέρ της υποψηφιότητας της κ. Αχτσιόγλου.

Στις 18 Σεπτεμβρίου, έγινε καταγγελία της σύμβασης από την Eteron προς την Αυγή. Όπως τόνισε ο κ. Λέκκα, ο Δημήτρης Μάρης, που είναι χρηματοδότης της ETERON, ήταν στο περιβάλλον της κ. Αχτσιόγλου και δεν έκρυψε ποτέ την πρόθεσή του να την στηρίξει…».

H κρίσιμη συμβολή του Νίκου Χριστοφόρου για την απόκτηση της Βίκυς Καγιά από τον ΑΝΤ1

Καθώς η Βίκυ Καγιά προετοιμάζει το come back της όλοι οι άνθρωποι του Προγράμματος του ΑΝΤ1 και ο new comer Νίκος Χριστοφόρου Chief Content Officer ANTENNA Group, συνηγορούν στην ανάγκη στενού μαρκαρίσματος του πρώην μοντέλου και νυν παρουσιάστριας. Και φαίνεται ότι είναι πολύ κοντά.

Νέο «Olympic Channel» για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην ΕΡΤ

Ξεκίνησαν ήδη οι προετοιμασίες στην ΕΡΤ για την κάλυψη των Ολυμπιακών Αγώνων το επόμενο καλοκαίρι. Η δημόσια τηλεόραση σχεδιάζει ένα νέο κανάλι, που θα λειτουργήσει μόνο στο διάστημα μετάδοσης των αγώνων από τις 26 Ιουλίου έως τις 11 Αυγούστου και αποκλειστικά με ολυμπιακό περιεχόμενο.

 Το Olympic Channel θα ενταχθεί στο ΕΡΤflix με live μεταδόσεις, ενώ ΕΡΤ1 και ΕΡΤ3 θα αξιοποιηθούν επίσης για την αναμετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων. Το ΕΡΤ2 δεν έχει μπει στο σχετικό κάδρο.

O θιγμένος Παπανώτας και ο αντικειμενικός Λιάγκας που βαρέθηκε το Survivor

«Τι έχεις, καρυδιά μου, και παραπονιέσαι; Μη σε πετροβολούνε τα παιδιά; Είναι γιατί έχεις τα καρύδια…» έλεγε ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης προκειμένου να εξηγήσει τα κίνητρα και ελατήρια των ανθρώπων που ρίχνουν δηλητηριώδη βέλη στους επιτυχημένους. Πριν καλά καλά γίνει γνωστή η επίδοση του Survivor  Ι1.160.000 τηλεθεατές στην πρεμιέρα, 987.000 άνθρωποι τη 2η ημέρα και 842.000 την τρίτη) άρχισαν οι εκπρόσωποι των ανταγωνιστών να διατυπώνουν τη γνώμη τους.  Ο Δημήτρης Παπανώτας μιλώντας στην εκπομπή «Πρωϊνό Σουκού» για το “Survivor” τόνισε:

«Το Survivor προσβάλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, δεν θα έπρεπε να υπάρχει στην τηλεόραση. Είδα λίγο λόγω του σωσία του Φραγκολιά, τον Rob James. Γιατί να πάει ο Κώστας Φραγκολιάς στο Survivor; Αν ποτέ τελειώσει το Happy Day, που δεν πρόκειται, ας μπει».  Το φετινό Survivor σχολίασε και ο Γιώργος Λιάγκας:

«Το είδα χθες και ήταν μετριότατο. Θεωρώ ότι είμαι αντικειμενικός, το είδα, έκανε 21,4% μ.ο. χωρίς να υπάρχει prime time στα άλλα κανάλια. Αν συνεχίσει να είναι τόσο αδιάφορο όσο το είδα εγώ χθες. Βαρέθηκα τρομακτικά, έμεινα σπίτι για να το δω… Και Δαλάκα και Παππάς, όγκωσα. Οι καινούργιοι παίκτες δεν μου έκαναν καμία εντύπωση. Μου άρεσε η Αντωνά» ανέφερε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας και πρόσθεσε, «Αν δεν υπάρχει καμία έκπληξη και μόλις βγουν οι σειρές των άλλων καναλιών, το Survivor θα “κάτσει” σε ένα 13 – 15%. Βαρετά πλάνα, αργόσυρτα με τα οπίσθια των κοριτσιών και τους κοιλιακούς των αγοριών. Τα ίδια και τα ίδια… Το φετινό Survivor το βαριέται και ο ίδιος ο Λιανός. Ο Λιανός που είναι ένας καλός παρουσιαστής, και ατακαδόρος και ξύπνιος, θεωρώ ότι φέτος βαριέται και ο ίδιος. Από τον τρόπο που παρουσίαζε χθες, το έχει βαρεθεί ήδη το φετινό Survivor. Γνώμη μου».

Το backstage της αλλαγής παρουσιαστή του «Backstage» ποιος θα μας το αποκαλύψει;

Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΕΡΤ αποφασίζει μεσούσης της σεζόν να αλλάξει παρουσιαστές σε μια εκπομπή της. Έτσι ενώ ξεκίνησε το «ΕΡΤ Backstage» με τους Μιχάλη Παπαδημητρίου και η Κωνσταντίνα Κομμάτα, σήμερα οι λιγοστοί φίλοι της εκπομπής θα δουν στην ΕΡΤ1 στη θέση του διδύμου παρουσιαστών την Κέλλυ Βρανάκη. Με την απόφαση συνηγόρησε και η εταιρεία παραγωγής Plan A του Θανάση Αναγνωστόπουλου, στην οποία εργάζεται και η Νάνσυ  Ζαμπέτογλου με το δίδυμο αυτό να διατηρεί ως γνωστόν και δική του καθημερινή εκπομπή, ονόματι «Στούντιο 4» έχοντας συνεργαστεί στο παρελθόν και στις «Dot» και «Join Us».

Το 2024 έφερε 1,6 εκατ. ευρώ για το «Μαύρο Ρόδο» του Mega

Έστω και με καθυστέρηση, η σειρά «Μαύρο Ρόδο» αποκτάει το δικαίωμα χρηματοδότησης από το ΕΚΟΜΕ.

O προϋπολογισμός των επιλέξιμων δαπανών ανέρχεται σε 4.221.981 ευρώ και η επιδότηση σε 1.688.792 ευρώ.

Η τριανδρία Εξάρχου-Καϋμενάκης-Μπάκος επενδύει στο μπάσκετ

Το ACTION 24 και η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης συνεχίζουν και φέτος μαζί για την κάλυψη του πρωταθλήματος της Elite League από το περιφερειακό κανάλι.

Το ACTION 24 κάνει μια συνειδητή επένδυση στον αθλητισμό, ως βασικό πυλώνα του τηλεοπτικού το προγράμματος, με ζωντανές μεταδόσεις και τηλεοπτική κάλυψη τριών διαφορετικών κατηγοριών αθλητικών γεγονότων: τη ζωντανή μετάδοση διεθνών αθλητικών διοργανώσεων, όπως το Carabao Cup, του οποίου διατηρεί τα αποκλειστικά δικαιώματα, την τηλεοπτική κάλυψη διοργανώσεων για τον αθλητισμό καθώς και την τηλεοπτική κάλυψη τριών ελληνικών πρωταθλημάτων, της Elite League, της Superleague 2 και του γυναικείου πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.

Πώς κατάφερε και πήρε η ΕΡΤ 375.000 ευρώ από το ΡΙΚ;

Να λοιπόν που μπορεί η ΕΡΤ να βρει και άλλους πόρους πλην του ανταποδοτικού τέλους ή της κρατικής επιχορήγησης. Το Διοικητικό Συμβούλιο, αφού έλαβε υπόψη την από 29.12.2023 εισήγηση της Αναπληρώτριας Γενικής Διευθύντριας Marketing και Εμπορικής Εκμετάλλευσης, αποφάσισε ομόφωνα και ενέκρινε την παραχώρηση στο Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου (ΡΙΚ) των δικαιωμάτων μετάδοσης και παρουσίασης – διάθεσης 150 επεισοδίων, διάρκειας 60’ έκαστο, της σειράς μυθοπλασίας «ΗΛΕΚΤΡΑ», της οποίας παραγωγός είναι η ΕΡΤ ΑΕ, έναντι 375.000,00 € πλέον ΦΠΑ και φόρων (2.500,00 € πλέον ΦΠΑ και φόρων ανά επεισόδιο).

Εκτός «Θέματος» ο Μάκης Πολλάτος

Αποχώρησε από το Πρώτο Θέμα ο δημοσιογράφος Μάκης Πολλάτος, μέχρι σήμερα διευθυντής σύνταξης στην ιστοσελίδα protothema.gr.

Ο Μάκης Πολλάτος εργαζόταν στον Πρώτο Θέμα από την ίδρυσή του το 2005. Τα τελευταία χρόνια, εκτός από το ρεπορτάζ των υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών ήταν εκ των αρχισυντακτών της ιστοσελίδας protothema.gr.

Το 2023 και μέχρι την αποχώρησή του από τον μιντιακό όμιλο του Πρώτου Θέματος ήταν ο διευθυντής σύνταξης του protothema.gr.

Έρωτας Φυγάς: Πότε κάνει πρεμιέρα στον ΑΝΤ1

Ο Έρωτας Φυγάς, που απέκτησε ο ΑΝΤ1 από το Open  επιστρέφει και επίσημα στην οθόνη και κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου και ώρα 21:00.

Νέο ρεκόρ για τη φετινή σεζόν κατέγραψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων «MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ».

Την Τρίτη 9 Ιανουαρίου οι ειδήσεις του MEGA με τη Ράνια Τζίμα στην παρουσίαση, σε μια μόλις εβδομάδα κατέρριψαν το προηγούμενο ρεκόρ και σημείωσαν νέα, υψηλότερη τηλεθέαση. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων «MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ» κέρδισε τον ανταγωνισμό με μεγάλη διαφορά, συγκεντρώνοντας 720.000 τηλεθεατές, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης. Αναλυτικά η κατάταξη των δελτίων ειδήσεων: ΜEGA 720.000, STAR 594.000, ALPHA 460.000, ANT1 427.000, ΣΚΑΪ 420.000, ΕΡΤ1 268.000, OPEN 258.000.

Οι ειδήσεις του MEGA  ήταν πρώτες και σε μερίδιο τηλεθέασης με ποσοστό 17,5% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 17,4% στο σύνολο του κοινού.

Το Star θέλει την Ηλιάνα Παπαγεωργίου, όχι και το Shopping Star απαραίτητα

Πιθανόν η εκπομπή μόδας Shopping Star που παρουσιάζει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου να μπει στον πάγο την επόμενη σεζόν ενώ είναι ενδεχόμενο να  επαναφέρει το GNTM. Στο ριάλιτι μοντέλων μια θέση έχει σίγουρα η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μιας και ο σταθμός θέλει να κρατήσει στο δυναμικό του την παρουσιάστρια, ακόμα κι αν πράγματι παγώσει το Shopping Star.

Απολογισμός – παρέμβαση από τον Γρηγόρη Αντωνιάδη

Tον απολογισμό του 2023 έκανε ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας, Γρηγόρης Αντωνιάδης.

Aναφέρεται στα 45 χρόνια διαδρομής που συμπλήρωσε πέρυσι ο φορέας, ενώ προαναγγέλλει πως ο ΣΔΕ θα συνεχίσει τις παρεμβάσεις και τις δημόσιες τοποθετήσεις σχετικά με τα κακώς κείμενα στην αγορά, θέλοντας να ταράξει τα νερά και να βάλει ένα τέλος στην αδράνεια των διαφημιζόμενων και των λοιπών stakeholders.

«Θα συνεχίσουμε τις παρεμβάσεις και το 2024, μέχρι να δούμε τις αλλαγές που επιθυμούμε όσον αφορά σε κακές πρακτικές που τείνουν να θεωρούνται κανονικότητα (όπως η τοξικότητα στα Μέσα, η έλλειψη διαφάνειας κ.ά.) και στρεβλές συνθήκες που έχουν γίνει κανόνας (όπως το fake premium placement, τα πολύ μεγάλα breaks, το πλήθος διαφημίσεων στη ζώνη 2-6 το πρωί κ.ά.)», αναφέρεται χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, στο κείμενο.

Αναλυτικά ο Απολογισμός του ΣΔΕ για το 2023 αναφέρει τα εξής:

«Κάνοντας τον απολογισμό μίας ακόμα δύσκολης χρονιάς όπως ήταν το 2023, θα ήθελα να αναφερθώ στα σημαντικότερα ορόσημα, επιτεύγματα, δράσεις και πρωτοβουλίες των τελευταίων 12 μηνών.

Καταρχάς, στην εκλογή του νέου ΔΣ και στην επέτειο των 45 ετών από την ίδρυση του ΣΔΕ! Το νέο ΔΣ δεσμεύτηκε να υποστηρίξει τη μακρά και σταθερά ανοδική πορεία του Συνδέσμου, μία πορεία που επιβεβαιώνει τη σημασία ύπαρξης του μοναδικού θεσμικού φορέα των διαφημιζόμενων στην Ελλάδα, για την προάσπιση της εύρυθμης λειτουργίας του χώρου της επικοινωνίας, προς όφελος των διαφημιζομένων, των λοιπών stakeholders και φυσικά του καταναλωτή μέσα σε ένα πλαίσιο ορθών αξιών & πρακτικών.

Γιορτάσαμε τα 45 χρόνια του ΣΔΕ μ’ ένα μεγάλο καλοκαιρινό πάρτι, όπου είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε από κοντά με τα μέλη και με τους συνεργάτες μας. Οι ευχές όλων, όπως αποτυπώθηκαν στο #hashtag που πλέον στολίζει τα γραφεία μας, μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθεια να γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι και πολυτιμότεροι για τα μέλη μας και για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς επικοινωνίας.

Πέρα από αρχαιρεσίες και γενέθλια, το 2023 έφερε και μία έντονη ανάγκη για αναστοχασμό και προβληματισμό όσον αφορά τον κλάδο στον οποίο εργαζόμαστε. Με αίσθημα ευθύνης, αποφασίσαμε να τοποθετηθούμε για τις στρεβλώσεις της αγοράς επικοινωνίας, που πιστεύουμε ότι αλλοιώνουν την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στην Ελλάδα και υποβιβάζουν το διαφημιστικό περιβάλλον που αξίζει στον καταναλωτή και που επιθυμούμε για τα brands μας.

Ξεκινήσαμε λοιπόν μία σειρά δημόσιων πλέον τοποθετήσεων μέσω παρεμβάσεων, δελτίων τύπου, συνεντεύξεων, χαιρετισμών σε συνέδρια, αλλά και της νέας μας στήλης Food For Thought, για θέματα που έχουμε μοιραστεί με τα μέλη μας και τους αρμόδιους φορείς, αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια.

Στόχος μας είναι να ταράξουμε τα νερά και να βάλουμε ένα τέλος στην αδράνεια των διαφημιζόμενων και των λοιπών stakeholders, καθώς είναι αποδεδειγμένο ότι «τα ήρεμα νερά βλάπτουν τους διαφημιζόμενους» και φυσικά την αγορά. Θα συνεχίσουμε τις παρεμβάσεις και το 2024, μέχρι να δούμε τις αλλαγές που επιθυμούμε όσον αφορά σε κακές πρακτικές που τείνουν να θεωρούνται κανονικότητα (όπως η τοξικότητα στα Μέσα, η έλλειψη διαφάνειας κ.α.)  και στρεβλές συνθήκες που έχουν γίνει κανόνας (όπως το fake premium placement, τα πολύ μεγάλα breaks, το πλήθος διαφημίσεων στη ζώνη 2-6 το πρωί κ.α.).

To 2023 έφερε ακόμα την ανάγκη ανάληψης πολύ σημαντικών πρωτοβουλιών στο κομμάτι των μετρήσεων και της αυτοδέσμευσης:

Cross Media Measurement: Η έλλειψη μετρήσεων αποτελεί τεράστιο κενό στην αγορά μας. Σήμερα, μη γνωρίζοντας την πραγματική κάλυψη και συχνότητα που πετυχαίνει το διαφημιστικό μας μήνυμα, πόσοι δηλαδή άνθρωποι (όχι συσκευές!) είδαν την διαφήμισή μας σε κάθε Μέσο και συνολικά, ως διαφημιζόμενοι δε μπορούμε να κάνουμε σωστό προγραμματισμό, ούτε να αξιολογήσουμε τις καμπάνιες μας σωστά. Έτσι, δαπανούμε πολλά εκατομμύρια ετησίως στα τυφλά, στοχεύοντας ξανά και ξανά τον ίδιο άνθρωπο και καθιστούμε την διαφήμιση ενοχλητική για τον καταναλωτή, χωρίς να δίνουμε προστιθέμενη αξία στην επιχείρηση μας. Φιλοδοξώντας να βρούμε λύση στο καυτό αυτό θέμα μέσα από το λανσάρισμα μίας λύσης cross media measurement, ξεκινήσαμε σειρά ενεργειών, οι οποίες θα συνεχιστούν το 2024:

Συνεργασία με τη Nielsen για βελτίωση της μέτρησης τηλεθέασης

Συμμετοχή σε JIC του IAB Hellas για εξεύρεση λύσης στο Digital Audience Measurement

Σειρά ενημερωτικών συναντήσεων με εταιρείες audience measurement, με την WFA και με εθνικούς συνδέσμους διαφημιζομένων για παρακολούθηση των διεθνών εξελίξεων στο θέμα του ΧΜΜ

Influencer Marketing: Nέος Οδηγός Καλής Πρακτικής και Νέο Παράρτημα στον ΕΚΔ-Ε. Δουλέψαμε εντατικά, σε συνεργασία με την ΕΔΕΕ και το ΣΕΕ αντίστοιχα, για την δημιουργία αυτών των δύο σημαντικών εργαλείων αυτοδέσμευσης, με σκοπό την ενίσχυση της ποιότητας, της εμπιστοσύνης και της διαφάνειας στο Influencer Marketing, τόσο για τα brands και τις εταιρείες που εκπροσωπούν/προωθούν influencers/υλοποιούν influencer καμπάνιες, όσο και για τους ίδιους τους influencers.

Global Standards Coalition: Υποστηρίξαμε την παγκόσμια πρωτοβουλία αυτοδέσμευσης Global Standards Coalition της International Alliance for Responsible Drinking (IARD) που σκοπό έχει την περαιτέρω μείωση της επιβλαβούς κατανάλωσης αλκοόλ και την ενθάρρυνση της πιο υπεύθυνης εμπορικής επικοινωνίας αλκοολούχων ποτών.

Ο ρόλος μας όμως, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, δεν περιορίζεται στα θεσμικά θέματα, αλλά έχει διευρυνθεί με σκοπό τη μεγιστοποίηση της υποστήριξης του έργου των marketers. Tο 2023 αυτό αποτυπώθηκε -μεταξύ άλλων- και μέσα από τις ακόλουθες σημαντικές πρωτοβουλίες:

Webinars & συνέδρια: Δώσαμε στα μέλη μας δυνατότητα δωρεάν συμμετοχής σε 25 webinars που πραγματοποιήσαμε σε συνεργασία με την WFΑ και δωρεάν συμμετοχής ή συμμετοχής με ειδική μειωμένη τιμή σε 6 επιλεγμένα συνέδρια που πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα μας. Ξεκινήσαμε τέλος μία ακόμα εκπαιδευτική συνεργασία, αυτή τη φορά με το Ινστιτούτο Επικοινωνίας (ΙΕπ), για συμμετοχή των μελών μας με ειδικές, μειωμένες τιμές στα online σεμινάρια του Ινστιτούτου.

Creativity for All: Θεωρώντας τη δημιουργικότητα ζωτικής σημασίας για όλους όσοι εργάζονται στο marketing και την επικοινωνία και θέλοντας να συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση της creativity crisis που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο, σχεδιάσαμε, σε συνεργασία με την ΕΔΕΕ, ένα σημαντικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει πολλαπλές δράσεις και στόχο έχει να βοηθήσει τα agencies και τους διαφημιζόμενους, να ενισχύσουν τη δημιουργικότητα ο καθένας στον δικό του τομέα. Δύο από τις σημαντικότερες δράσεις του Creativity for all ήταν η δυνατότητα συμμετοχής των μελών μας στο σεμινάριο «The Business of Creativity – Unlock the impact of creativity on business» του μύθου της διαφήμισης Sir John Hegarty σε ειδικές μειωμένες τιμές (2 κύκλοι ήδη) και η πραγματοποίηση της έρευνας «Η διαφήμιση σήμερα μέσα από τα μάτια του κοινού», τα αποκαλυπτικά ευρήματα της οποίας μοιραστήκαμε με τα μέλη μας.

DE&I: Η προσπάθεια μας για επικοινωνία πιο υπεύθυνη, πιο συμπεριληπτική και πιο αποτελεσματική συνεχίζεται. Συμμετείχαμε στο 2ο κύμα της παγκόσμιας έρευνας “Diversity Equity & Inclusion” που διοργάνωσε η WFA. Η συμμετοχή μεγάλου αριθμού εταιρειών και φορέων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας, έφερε τη χώρα μας στην 5η θέση της κατάταξης με βάση τον απόλυτο αριθμό συμμετοχών μεταξύ 34 αγορών! Η Global DEI Census 2023 συγκέντρωσε παγκοσμίως περισσότερες από 13.000 συμμετοχές και η μαζική αυτή ανταπόκριση απέδειξε, για ακόμα μία φορά, τη σημαντικότητα του εγχειρήματος και του θέματος σε παγκόσμια κλίμακα. Στο ίδιο πλαίσιο, η ενασχόλησή μας με το θέμα της προσβασιμότητας, οδήγησε στη συνεργασία μας με τον Σ.Κ.Ε.Π. και στην εξαιρετικά επιτυχημένη εκδήλωση “Ενημέρωση & Εξοικείωση με την Αναπηρία και την Προσβασιμότητα” που πραγματοποιήσαμε με θέμα την κοινωνική αποδοχή των ατόμων με αναπηρία, την ισότητα, τη συμπερίληψη και την ευθύνη.

Sustainability: Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι καταστροφές του 2023 επιβεβαίωσαν δυστυχώς την κρισιμότητα της βιωσιμότητας και επικύρωσαν την επιλογή του ΣΔΕ που έχει τοποθετήσει το θέμα στην κορυφή της ατζέντας του ήδη από το 2018.

Όπως γνωρίζετε, από το 2021 είμαστε επίσημος υποστηρικτής του WFA Planet Pledge, το οποίο σήμερα αριθμεί 8 μέλη στην Ελλάδα. Οι δράσεις μας το 2023 περιλάμβαναν σειρά εκδηλώσεων όπως το webinar «Marketing & Sustainability in a “polycrisis” era» που πραγματοποιήσαμε σε συνεργασία με την KANTAR, το οποίο είχε θέμα το ρόλο που καλείται να παίξει το marketing για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής εν μέσω αυξανόμενων αντιξοοτήτων και πολλαπλών κρίσεων.

Επιπλέον, μοιραστήκαμε με τα μέλη μας την έκθεση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων  «Sustainable Marketing 2030». Στο πλαίσιο της ενασχόλησής μας με τη βιωσιμότητα, παρακολουθούμε πλέον και τις προεκτάσεις του θέματος στα media. Η αφοσίωση του ΣΔΕ στην βιωσιμότητα και πιο συγκεκριμένα η μετατροπή του Global Marketer Conference 2022 στο 1ο Zero Wasted Event στην Ελλάδα, έφερε στον Σύνδεσμο Τιμητική Διάκριση στα Circular Economy Awards

Greek Pledge: Η επίτευξη του στόχου του Ελληνικού Pledge το οποίο υλοποιείται από τον ΣΕΒΤ με την υποστήριξη του ΣΔΕ, προχωρά με ταχείς ρυθμούς: 20 συμμετέχουσες εταιρείες τον πρώτο χρόνο της πρωτοβουλίας στην Ελλάδα και εξαιρετικά επίπεδα συμμόρφωσης, με βάση την 1η αξιολόγηση

Την agenda μας το 2023 συμπλήρωσε πολύ μεγάλος αριθμός θεμάτων διεθνούς ενδιαφέροντος, όπως ενδεικτικά οι Digital Services Act (DSA) & Digital Markets Act (DMA), το Brand Safety, το οποίο παρακολουθούμε στενά ως μέλη της Global Alliance for Responsible Media (GARM), τα Data Ethics, το AI, το Marketing Effectiveness.

Φύση αισιόδοξος, προσβλέπω σε μια καλύτερη χρονιά το 2024 – μια χρονιά ανάπτυξης για τους ανθρώπους μας, για τις επιχειρήσεις μας, για τις κοινότητές μας και για τον καθένα από εμάς προσωπικά.

Τα challenges πολλά: Πώς θα καταφέρουμε να ικανοποιήσουμε τους καταναλωτές μας περισσότερο από ποτέ; Πώς θα ενισχύσουμε τη δημιουργικότητα, τη δική μας και των συνεργατών μας, για να κάνουμε πιο ελκυστικά τα brands μας; Πώς θα αξιοποιήσουμε καλύτερα και ορθότερα τα δεδομένα και την τεχνητή νοημοσύνη;

Πώς θα βοηθήσουμε τις ομάδες μας και την κοινωνία να εξελιχθούν και τον πλανήτη να «γιατρευτεί», πιο συνειδητά και με περισσότερο πάθος από ποτέ; Αλλά και η διάθεσή μας για σκληρή δουλειά, αστείρευτη!

Με τη στήριξη των μελών μας και τη συνεργασία μας με την WFA, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε καθημερινά για καλύτερα brands και καλύτερο marketing, σε όφελος καταρχάς των μελών μας, αλλά και ολόκληρου του κλάδου και φυσικά, του καταναλωτή και της κοινωνίας».

Leader η Cosmote 

H Cosmote TV διατηρεί τα πρωτεία βάσει αποτελεσμάτων 9μηνου και ηγείται της αγοράς με 665.261 συνδρομητές.  Η Vodafone, αυτή τη στιγμή έχει ξεπεράσει τους 180.000 συνδρομητές.

Επιστρέφει το Dragon’s DEN

Το «DRAGON’S DEN GREECE», το πιο επιτυχημένο τηλεοπτικό show επενδύσεων και επιχειρηματικότητας, επιστρέφει για 2η σεζόν στον ΑΝΤ1, την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου και κάθε Παρασκευή στις 22:00.

Ενόψει της πρεμιέρας του 2ου κύκλου του «DRAGONS’ DEN GREECE», την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου, στην ΑΤΡΑΚΤΟ πραγματοποιήθηκε Συνέντευξη Τύπου, στην οποία παρευρέθηκαν στελέχη του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ,  οι 6 κορυφαίοι και καταξιωμένοι Έλληνες επενδυτές, που θα αποτελούν φέτος την ομάδα των DRAGONS, Χάρης Βαφειάς,  Λέων Γιοχάη, Demetrios Mallios, Τάσος Οικονόμου, Λιλή Περγαντά και Μαρία Χατζηστεφανή και ο παρουσιαστής του show Σάκης Τανιμανίδης.

Ο Νίκος Χριστοφόρου – Chief Content Officer ANTENNA Group δήλωσε στους εκπροσώπους του Τύπου: «Ο ΑΝΤ1 διαχρονικά επενδύει σταθερά στην ψυχαγωγία με πρωτοποριακές επιλογές, που συστήνουν νέες τυπολογίες και καθιερώνουν format στην ελληνική αγορά. Το “DRAGONS’ DEN” δεν αναδεικνύει μόνο success stories επιχειρηματικότητας, αλλά αποτελεί και ένα από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά success stories στην ιστορία των ψυχαγωγικών format παγκοσμίως. Φέτος, θα δούμε ακόμη ωραιότερες ιστορίες, με συναίσθημα και τηλεοπτικό ενδιαφέρον, έμπρακτης και ρεαλιστικής ενίσχυσης επιχειρήσεων και ιδεών ανθρώπων κάθε ηλικίας, που εμπιστεύτηκαν την εκπομπή και την ομάδα του ΑΝΤ1 για την εξέλιξή τους».

Ο Σάκης Τανιμανίδης δήλωσε μεταξύ άλλων: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαστε και πάλι εδώ για 2η σεζόν. Το “DRAGONS’ DEN” για μένα ξεκίνησε σαν ένα άπιαστο όνειρο, που τελικά ο ΑΝΤ1 το έκανε πραγματικότητα. Πέρυσι το “DRAGONS’ DEN” μοίρασε πολλά χρήματα σε επιχειρηματίες που πλέον μεγαλώνουν τις επιχειρήσεις τους. Το πιο σημαντικό για μένα είναι ότι το “DRAGONS’ DEN” μπορεί να εμπνεύσει κόσμο κάθε ηλικίας, φέρνοντας την επιχειρηματικότητα στο επίκεντρο. Θέλω να ευχαριστήσω τον ΑΝΤ1 που έχει αγκαλιάσει από την αρχή αυτό το project, καθώς και όλους τους DRAGONS γιατί χωρίς αυτούς το “DRAGONS’ DEN” δεν θα υπήρχε».

Ο Χάρης Βαφειάς – Πλοιοκτήτης δήλωσε: «Η 2η σεζόν θα είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα, καθώς κάναμε μεγαλύτερες επενδύσεις σε ιδέες και επιχειρήσεις που πραγματικά είχαν πολύ μεγάλη δυναμική, ενώ συνεταιριστήκαμε και μεταξύ μας σε πολλά περισσότερα project».

Ο Λέων Γιοχάη – Tech Eπενδυτής δήλωσε: «Μέσα από το “DRAGONS’ DEN” μου δίνεται η ευκαιρία να συμβάλλω με τη σειρά μου στην ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων μέσα από επενδύσεις σε καινοτόμες ιδέες. Φέτος, θα δούμε πολύ πιο δυναμικές εταιρείες και ιδέες από πέρυσι».

Ο Demetrios Mallios – Iδρυτής Aeon Group δήλωσε: «Στο “DRAGONS’ DEN” γνώρισα πολύ ενδιαφέροντες ανθρώπους και ο στόχος μας δεν είναι μόνο να δώσουμε χρήματα, αλλά να δώσουμε την ευκαιρία σε ταλαντούχους και φιλόδοξους ανθρώπους να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους».

Ο Τάσος Οικονόμου – Επενδυτής μίλησε  μέσω τηλεδιάσκεψης, καθώς βρισκόταν στο εξωτερικό λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, και δήλωσε: «H συμμετοχή μου στο “DRAGONS’ DEN” ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία. Στόχος μου πάντα είναι να βοηθήσω όσο μπορώ την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Έχω τεράστια εκτίμηση για όλους τους επιχειρηματίες που ήρθαν στο “DRAGONS’ DEN”, γιατί και μόνο η προσπάθεια είναι ένα τεράστιο βήμα προς την επιτυχία».

Η Λιλή Περγαντά – Ιδρύτρια & Πρόεδρος της Power Health δήλωσε:  «Συμμετέχοντας για 2η σεζόν στο “DRAGONS’ DEN” αναζήτησα ακόμα πιο πολλές και ενδιαφέρουσες ιδέες για να επενδύσω, έχοντας μια ιδιαίτερη αδυναμία στους νέους, που ξεκινούν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα και θέλουν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα».

«Είμαι χαρούμενη που θα δω να ξεκινάει το Dragons Den. Το περιμένουμε από τον Σεπτέμβρη, το έχουμε γυρίσει τον Ιούλιο, αλλά δεν ξέρω για ποιο λόγο εμφανίζεται τέλη Γενάρη. Και κάτι άλλο, μας ξεπέρασαν οι άλλοι σταθμοί. Ο ένας παρουσίασε ήδη το Survivor και ο δεύτερος ξεκινάει το MasterChef. Εμείς τι κάνουμε;», δήλωσε μεταξύ σοβαρού κι αστείου η επιχειρηματίας Λιλή Περγαντά.

Η Μαρία Χατζηστεφανή – Ιδρύτρια & Πρόεδρος της Rodial Group δήλωσε: «Στη 2η σεζόν οι 4 από τους 6 DRAGONS ήταν άνδρες και γι’ αυτό αισθάνθηκα ότι έπρεπε να υποστηρίξω λίγο περισσότερο τη γυναικεία φωνή. Φέτος, ήρθαν στο “DRAGONS’ DEN” πολλές περισσότερες γυναίκες με πολύ καλές ιδέες και εκ των πραγμάτων επένδυσα μεγαλύτερα ποσά και περισσότερο στη γυναικεία επιχειρηματικότητα».

Μετά την επιτυχία του 1ου κύκλου, που έκλεισε με συνολικές επενδύσεις και συμφωνίες που έφτασαν το 1.117.000€, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής τηλεοπτικής πραγματικότητας, στον 2ο κύκλο του «DRAGONS’ DEN GREECE» η ομάδα των DRAGONS μεγαλώνει, οι επενδύσεις διπλασιάζονται και οι επιχειρηματίες, που αναζητούν μια επικερδή συμφωνία με τους Έλληνες επενδυτές, έρχονται προετοιμασμένοι για σκληρές διαπραγματεύσεις.

Τι αναλαμβάνει στον δήμο Αθηναίων ο Πάσχος Μανδραβέλης

Ο αρθρογράφος της εφημερίδας «Καθημερινή» Πάσχος Μανδραβέλης αναλαμβάνει τη θέση του αντιπροέδρου του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού «Αθήνα 9,84». Πρόεδρος του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού «Αθήνα 9,84» αναλαμβάνει ο μουσικός, Νίκος Λαλιώτης, ο οποίος έχει εμφανιστεί επανειλημμένως στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στις σημαντικότερες αίθουσες της Αθήνας, ενώ έχει διδάξει πιάνο επί σειρά ετών και έχει εργαστεί ως συνοδός τραγουδιού στο Ωδείο Αθηνών. Έχει υπάρξει παράλληλα συνιδρυτής και πρώτος έφορος της πολυπολιτισμικής παιδικής χορωδίας «Polyphonica».

Ο Κωστής Παπαϊωάννου αναλαμβάνει πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Τεχνόπολης. Αντιπρόεδρος της Τεχνόπολης ορίστηκε η Βάσω Μπάρκα, στέλεχος πολυεθνικής ασφαλιστικής εταιρείας.

Διαβάστε επίσης

Το πιο εντυπωσιακό ξεκίνημα της χρονιάς γίνεται μόνο στο Vodafone TV

Dragons’ Den: Καινοτόμες ιδέες και μεγαλύτερες επενδύσεις στη 2η σεζόν

Alter Ego Media: Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών και Επιχειρησιακών Λειτουργιών o Γιώργος Καραμανωλάκης

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ
Φάμελλος: Η ακρίβεια και τα υπερκέρδη, το βασικό πολιτικό επίδικο της εποχής
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Άγγελος Συρίγος στο mononews: Δεν υπάρχει σιωπή. Απορρίπτουμε κατηγορηματικά την τουρκική θέση
Προϋπολογισμός: «Όχι» από τον Τσίπρα και δύο βουλευτές της Νίκης στις αμυντικές δαπάνες σύμφωνα με τα πρακτικά
Σωκράτης Φάμελλος: Δεν έχουμε προϋπολογισμό στήριξης της οικονομίας αλλά έναν με αδικίες
Νίκος Παππάς: Προοδευτική αλλαγή ή ταγκό με την κυβέρνηση Μητσοτάκη
Θάνος Πλεύρης: Ο προϋπολογισμός διασφαλίζει την οικονομική ανάπτυξη της χώρας
Αχτσιόγλου: Επικέντρωση σε μια αντιπαραθετική στρατηγική σε όλα τα μέτωπα
Βορίδης: Προϋπολογισμός αύξησης μισθών και μείωσης φόρων