Η τριαντάχρονη τραγουδίστρια από τα Μπαρμπέιντος έχει κοσμήσει άπειρες φορές τα εξώφυλλα μεγάλων περιοδικών μόδας, ακόμη και της εμβέλειας της αμερικανικής Vogue σε φωτογράφιση του David Sims, του i-D Magazine, ποζάροντας στον φακό του Paolo Roversi, και του περιοδικού W, σε φωτογράφιση των Mert και Marcus.

Η τραγουδίστρια, η δουλειά της οποίας της έχει αποφέρει μια τεράστια γκάμα βραβείων και επαίνων, όπως αυτό του ‘Style Icon’ από τα CFDA, θεωρείται στιλιστική έμπνευση και πρότυπο τάσεων από τα πιο οικονομικά καταστήματα έως του πολυτελείς οίκους μόδας. Προσφάτως πρωταγωνίστησε στην καμπάνια του Dior «Secret Garden», η οποία φωτογραφήθηκε από τον Steven Klein, καθώς και στην καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι του οίκου Balmain.

Μέσα από τη βιομηχανία της μόδας, προσέλκυσε το ενδιαφέρον του Alexander Wang, του Tom Ford και του Peter Dundas.

«Έχει μεγάλο ταλέντο στο styling», έχει αναφέρει ο Dundas στη βρετανική Vogue, «με τον τρόπο της Kate Moss. Είναι μια ενισχυμένη έκδοση αυτού που πολλά κορίτσια θέλουν να γίνουν, αλλά είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από όλα».

Τον Ιούνιο του 2015, η τραγουδίστρια ανακοίνωσε την καινούργια της σειρά, «$CHOOL Kills», η οποία θα περιλάμβανε αξεσουάρ, τσάντες και ρούχα. Η σειρά ακολούθησε την πολύ επιτυχημένη συνεργασία της με το River Island, τη συλλογή make up με την Mac και την καλλιτεχνική διεύθυνση της γυναικείας ένδυσης της Puma. Προσφάτως, η Rihanna υπέγραψε συμφωνία με τον οίκο LVMH για τη δημιουργία ενός brand ομορφιάς, του «Fenty Beauty».

Τακτική παρουσία, τόσο στους κύκλους των Εβδομάδων Μόδας όσο και στο κόκκινο χαλί, τη Rihanna έχουν ντύσει από τον Givenchy μέχρι τον Alaïa. Πάντα σε στενή συνεργασία με τον στιλίστα της, Mel Ottenberg, έχει επίσης βοηθήσει στο ξεκίνημα της καριέρας ανερχόμενων σχεδιαστών, όπως του KTZ και του Adam Selman. Η ‘γυμνή’ τουαλέτα που φόρεσε στα βραβεία CFDA σχεδιάστηκε από τον Selman, κερδίζοντας την αμέριστη προσοχή του Τύπου.

Έχει συχνά επαινεθεί για την ικανότητά της να αναμιγνύει την «οικονομική» μόδα με την υψηλή ραπτική, δημιουργώντας μοναδικά look που εμπνέουν όχι μόνο τις μάζες, αλλά και μεγάλους σχεδιαστές μόδας.

Τον Σεπτέμβριο του 2016, η Rihanna κυκλοφόρησε τη σειρά της Fenty Puma by Rihanna, μετά την επίδειξη της πρώτης της κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2016 για την διάσημη μάρκα στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Η κολεξιόν-ντεμπούτο ήταν εμπνευσμένη από τη γιαπωνέζικη street κουλτούρα.