ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επρόκειτο φυσικά για ένα ακόμα τρικ μέσα στο σόου που προσελκύει πάνω από 9 εκατ. χρήστες στο Facebook Watch, ωστόσο αυτό είναι μόνο μια από τις πολλές επιτυχίες της 34χρονης μακιγιέζ με έδρα το Ντουμπάι από όταν κυκλοφόρησε το πρώτο της προϊόν, πριν από 5 χρόνια. Η Kattan κατέχει την 37η θέση στη λίστα του Forbes με τις πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες στην Αμερική και η περιουσία της ξεπερνά τα 500 εκατ. δολάρια, ενώ οι ακόλουθοί της στο Instagram φτάνουν τους 26 εκατ. και στο Youtube τους 2,4 εκατ.
Η αξία της εταιρία της, Huda Beauty, έχει εκτιμηθεί από το Forbes στο 1 δισ. δολάρια. Πέρσι, η Kattan πούλησε ένα μικρό μέρος της εταιρίας της στην TSG Consumer Partners LLC – μια εταιρία η οποία επενδύει σε επιτυχημένα προϊόντα ομορφιάς – κάτι που έκανε την Kattan την «πρώτη influencer που προσέλκυσε ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια», αναφέρει στο Bloomberg η Deborah Weinswig, CEO του Coresight Research.
Vaca mode on ? Caption this for me please ???
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Huda Kattan (@hudabeauty) στις
Από τις πρώτες τις επιτυχίες ήταν το βίντεο The 10 Commandments to Taking the Perfect Selfie, το οποίο έκτοτε έχει συγκεντρώσει 2,5 εκατ. προβολές. Η Kattan ξεκίνησε να μοιράζεται τα βίντεό της στο Instagram και Youtube που την μεταμόρφωσαν στην καλύτερη διαδικτυακή φίλη με τα καλύτερα τρικς ομορφιάς – ότι μια οδοντόβουρτσα και μαγειρική σόδα είναι ο καλύτερος τρόπος να καθαρίζεις τους πόρους σου, για παράδειγμα.
«Η Huda είναι εξαιρετικά ελκυστική με διάφορους τρόπους», λέει η Sarah Brown, πρώην συντάκτρια ομορφιάς της Vogue. «Είναι όμορφη, είναι μια καλή μακιγιέζ και διαχειρίζεται τη δουλειά της σαν να ήταν κανονική επιχείρηση», τονίζει.
Η ικανότητά της να μεταφράζει αυτή την προσωπικότητα σε υψηλές πωλήσεις αποτελεί ακόμη έκπληξη για πολλούς. Όταν κυκλοφόρησε τη συλλογή της με ψεύτικες βλεφαρίδες στα Sephora στο Ντουμπάι το 2013 – βοηθούμενη από την Kim Kardashian με την οποία η Kattan συγκρίνεται πολύ συχνά – πούλησε περισσότερα προϊόντα σε ένα μήνα από ότι η αλυσίδα εκτιμούσε ότι θα πουλούσε σε μια χρονιά.
Η ίδια θεωρεί ότι η αισθητική της στο μακιγιάζ είναι φυσική, αλλά παραδέχεται ότι αυτό έχει να κάνει με το πλαίσιο: «Όταν ξυπνάς το πρωί στο Ντουμπάι, φοράς τις ψεύτικες βλεφαρίδες σου», εξηγεί. «Είναι ένα περιβάλλον στο οποίο οι άνθρωποι προσέχουν πάρα πολύ την εμφάνισή τους. Οι γυναίκες μπορεί να φορούν μαύρες μπούρκες, αλλά τις συνδυάζουν με Yeezys και τσάντα Birkin», τονίζει. Το brand της αυτή τη στιγμή διαθέτει 20 διαφορετικά στιλ βλεφαρίδων, συμπεριλαμβανομένων και κάποιον από τρίχωμα βιζόν. Αυτό το φθινόπωρο η Kattan θα κυκλοφορήσει μια μοναδική κολεξιόν με unisex αρώματα.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Huda Kattan (@hudabeauty) στις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΙΟΒΕ: Στα €1,9 δισ. η αξία παραγωγής της βιομηχανίας φαρμάκου το 2022 – Ενισχυμένη κατά 16,1%
- Χρηματιστήριο: Σε περιπέτειες η αγορά – Νέα βουτιά στις τράπεζες – “Κρατάει” η Coca Cola
- 150.000 ασφαλισμένοι ένα βήμα πριν την «έξοδο» με μειωμένη σύνταξη – Παραδείγματα για κάθε κατηγορία
- Ebury: Συνεχίζει την ανοδική του πορεία το δολάριο