ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Watson γεννήθηκε στο Παρίσι το 1990, αλλά μεγάλωσε στην Οξφόρδη με την μητέρα της και τον αδερφό της. Έγινε γνωστή μέσα από τον ρόλο της ως Ερμιόνη Γκρέιντζερ στην κινηματογραφική σειρά «Χάρι Πότερ», που ήταν και η πρώτη της επαγγελματική δουλειά στην ηθοποιία.
Η ηθοποιός δεν είναι ωστόσο ξένη στη βιομηχανία της μόδας: το 2005, η 15χρονη τότε Watson έγινε το νεότερο μοντέλο στο εξώφυλλο της Teen Vogue στην ιστορία του περιοδικού. Έκτοτε έχει βρεθεί στα εξώφυλλα περιοδικών «πρώτου» επιπέδου, όπως η αμερικανική και βρετανική Vogue, το Vanity Fair και το W Magazine. Επιπλέον, έχει πρωταγωνιστήσει σε δύο καμπάνιες του οίκου Burberry – Φθινόπωρο 2009 και Άνοιξη 2010 – και έγινε εκπρόσωπος της Lancôme, πρωταγωνιστώντας σε διαφημιστικές καμπάνιες της πασίγνωστης εταιρείας καλλυντικών από το 2011 έως το 2013.
Οι ακτιβιστικές ευαισθησίες της ηθοποιού ξεκίνησαν ήδη από τα εφηβικά της χρόνια. Το 2009 άρχισε να εργάζεται για την εταιρεία People Tree – μια συνεργασία η οποία συνεχίστηκε για τρεις σεζόν. Το 2011, συνεργάστηκε με την Alberta Ferretti για την δημιουργία μιας κολεξιόν με λίγα κομμάτια από οργανικό βαμβάκι, μουσελίνα και ίνες κάνναβης. Η κολεξιόν ονομάστηκε “Pure Threads by Emma Watson Alberta Ferretti” και μέρος των εισπράξεων δόθηκε στην People Tree.
Το 2014 χρίστηκε Πρέσβειρα Καλής Θέλησης για Γυναίκες του ΟΗΕ. Τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους κυκλοφόρησε η καμπάνια της για τον ΟΗΕ «HeForShe», με μια ομιλία στα κεντρικά του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη – η Malala Yousafzai είπε αργότερα στη Watson ότι ήταν αυτή η ομιλία που την ενέπνευσε να γίνει φεμινίστρια.
Πρόσφατα, η Watson ένωσε τις δυνάμεις της με την Eco Age, μία εταιρεία συμβούλων εξειδικευμένη σε θέματα βιωσιμότητας. Η Watson συμμετείχε για πρώτη φορά στο Green Carpet Challenge με την εμφάνισή της στο Met Gala το 2016, όπου φόρεσε μια τουαλέτα του Calvin Klein, η οποία φτιάχτηκε από Newlife ύφασμα, ένα νήμα που φτιάχτηκε από χρησιμοποιημένα πλαστικά μπουκάλια.
Κατά τη διάρκεια της τουρνέ για την προώθηση της ταινίας «Beauty and the Beast», η Watson δημιούργησε ένα λογαριασμό στο Instagram με το όνομα “The Press Tour”, για να ενημερώνει τους fan της για την γκαρνταρόμπα της κατά τη διάρκεια του ταξιδιού – η οποία ήταν 100% πιστοποιημένη από την Eco Age, ενώ το μακιγιάζ της είχε εγκριθεί από την Content Beauty.
Στόχος ήταν η ενημέρωση του κοινού της σχετικά με τους σχεδιαστές και την προέλευση πίσω από τα βιώσιμα, φιλικά προς το περιβάλλον, look της, πολλά από τα οποία σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτήν από οίκους όπως ο Dior, ο Givenchy, ο Phillip Lim, ο Louis Vuitton, η Emilia Wickstead and ο Elie Saab.