Όντας στα ηνία της αυτοκρατορίας Versace ως καλλιτεχνική διευθύντρια από το 1997, η Donatella Versace επιβλέπει την ανάπτυξη των σειρών ρούχων πολυτελείας της εταιρίας μαζί με την επέκτασή της στα αξεσουάρ, την επίπλωση και τα ξενοδοχεία, δημιουργώντας εν τέλει ένα πολυτελές lifestyle brand – το οποίο στα τέλη του 2014 κατέγραψε έσοδα της τάξης των 548,7 εκατομμυρίων ευρώ.

Σήμερα, η Versace είναι μια από τους ιδιοκτήτες του οίκου Gianni Versace SpA και κατέχει τη διπλή θέση της καλλιτεχνικής διευθύντριας και της αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου. Είναι υπεύθυνη για το συνολικό όραμα του οίκου – από τις κολεξιόν στην πασαρέλα και την εικόνα του μέχρι την ανάπτυξή του διεθνώς και το μέλλον του στον ψηφιακό κόσμο.

Versace Spring/Summer 2018

Η μικρότερη των αδερφών Versace, Donatella, είχε ένα ιδιαίτερα δυνατό δέσιμο με την αδερφό της Gianni, ιδρυτή της επωνυμίας, και έγινε η φυσική διάδοχός του μετά τον θάνατό του το 1997. Η  Versace κυκλοφόρησε την πρώτη της κολεξιόν για την σειρά Atelier Άνοιξη/Καλοκαίρι 1998 σε μια πασαρέλα δίπλα στην πισίνα του ξενοδοχείου Ritz στο Παρίσι, η οποία κέρδισε κατευθείαν τους επαίνους των ανθρώπων της βιομηχανίας.

Left, guest Demi Moore attends Versace’s Spring 1998 collection. Right, Donatella closes her show on the runway

Η Donatella κατάφερε να διατηρήσει σε υψηλά επίπεδα τη ζήτηση για το brand Atelier Versace και τις κολεξιόν του. Η διάσημη σχεδιάστρια υπήρξε επίσης υπεύθυνη για τον επαναπροσδιορισμό της σειράς Versus, προσλαμβάνοντας τον σχεδιαστή Christopher Kane το 2009 για να φέρει νέο αέρα στο brand και, στη συνέχεια, τον Jonathan (J.W.) Anderson το 2012.

Το 2013, η Versace ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με τον σχεδιαστή Anthony Vacarello. Η επιτυχία αυτής της συνεργασίας είχε ως αποτέλεσμα ο Vacarello να προσληφθεί ως μόνιμος διευθυντής του δημιουργικού τμήματος και η σειρά του διπλασίασε τα έσοδα της επόμενης χρονιάς, το 2014. Η σειρά Versus Versace αποτέλεσε επίσης βασικό μοχλό του πειραματισμού της Versace με τον ψηφιακό κόσμο, με τη σειρά να εγκαινιάζει το σενάριο της αγοράς ρούχων της πασαρέλας το 2014 – ένα σενάριο που επιτρέπει στους πελάτες να «το δουν τώρα, να το αγοράσουν τώρα, να το φορέσουν τώρα».

Τα τελευταία έξι χρόνια, με τη βοήθεια του γενικού διευθυντή Gian Giacomo Ferraris που προσλήφθηκε το 2009, η Versace κατάφερε να κάνει ένα εντυπωσιακό turnround: από το χείλος της χρεοκοπίας έφτασε να υπερβαίνει σε ετήσια έσοδα τα 500 εκατ. ευρώ και να φτάνει σε ένα ευρύτερο κοινό σε νέες και αναδυόμενες αγορές. Το 2014, η εταιρία επενδύσεων Blackstone αγόρασε το 20% της εταιρίας, βοηθώντας το brand Versace να ανοίξει περισσότερα από 40 καταστήματα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ασία. Η επωνυμία σχεδιάζει να ανοίξει 30 ακόμη, συμπεριλαμβανομένου ενός καταστήματος στο κέντρο του Τόκιο που σηματοδοτεί και την είσοδο της εταιρίας στην ιαπωνική αγορά.

Το 2008, απονεμήθηκε στη Versace μία τιμητική θέση στην πρωτοβουλία Fashion Fringe του Λονδίνου, η οποία ιδρύθηκε από τον διακεκριμένο δημοσιογράφο Colin McDowell. Ως ενεργή φιλάνθρωπος, η Versace είναι χορηγός του ιδρύματος Elton John AIDS Foundation και το 2010 της απονεμήθηκε το βραβείο ‘Do Something’ από το VH1 για την συνεισφορά της στην φιλανθρωπία.