![Μαρινέλλα και Αντώνης Ρέμος](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2021/12/211228102005_marinella_antonis_remos-1280x854.jpg)
Μαρινέλλα και Αντώνης Ρέμος
Το MEGA ήταν η πρώτη επιλογή του τηλεοπτικού κοινού το βράδυ της παραμονής των Χριστουγέννων, Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου.
Η βραδιά ξεκίνησε με το χριστουγεννιάτικο επεισόδιο της εμβληματικής κωμικής σειράς του MEGA, «Οι Απαράδεκτοι». Η σειρά της Δήμητρας Παπαδοπούλου κέρδισε την πρωτιά στη ζώνη μετάδοσής της στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 17,2%.
Το επεισόδιο παρακολούθησαν 760.560 τηλεθεατές με την κάλυψη να φτάνει τους 1.438.734 τηλεθεατές.
Σε επιμέρους κοινά η τηλεθέαση έφτασε το 43,2%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι χρήστες του Twitter αποθέωσαν τους «Απαράδεκτους» με ενθουσιώδη σχόλια, κάνοντας το hashtag #ΟiΑparadektoi πρώτο trend σε όλη τη διάρκεια μετάδοσης του επεισοδίου.
![Οι Απαράδεκτοι](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2021/12/211228102038_oi_aparadektoi.jpg)
Οι τηλεθεατές συνέχισαν το ρεβεγιόν επιλέγοντας να κάνουν «Χριστούγεννα στο MEGA» με τη μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού, Μαρινέλλα και τον κορυφαίο τραγουδιστή της γενιάς του, Αντώνη Ρέμο.
Η εορταστική μουσική εκπομπή του MEGA κυριάρχησε του ανταγωνισμού στη ζώνη μετάδοσής της σημειώνοντας πρωτιά στο σύνολο του κοινού αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54.
Συγκεκριμένα, στο σύνολο του κοινού σημείωσε ποσοστό 20,3% και βρέθηκε 7 και πλέον μονάδες μπροστά από τα προγράμματα των άλλων καναλιών, ενώ στο δυναμικό κοινό 18-54 κατέγραψε ποσοστό 16,4% και διαφορά 3,4 μονάδων από τον ανταγωνισμό.
Σε επιμέρους κοινά, μάλιστα, η τηλεθέαση ξεπέρασε το 25%.
Η Μαρινέλλα και ο Αντώνης Ρέμος συναντήθηκαν για πρώτη φορά τηλεοπτικά στην οθόνη του MEGA και μας ταξίδεψαν με τις μεγάλες επιτυχίες τους από το χθες και το σήμερα. Δίπλα τους βρέθηκε η Ελεωνόρα Ζουγανέλη.
Στη μεγαλύτερη μουσική συνάντηση της χρονιάς η κάλυψη ξεπέρασε τα 3 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Στις μοναδικές ερμηνείες της Μαρινέλλας και του Αντώνη Ρέμου υποκλίθηκε και το Twitter. Το hashtag #SpitiMeToMega ήταν πρώτο trend καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς, με τον συνολικό αριθμό των tweets να ξεπερνάει τις 6.000.