Και ξαφνικά, να, ένα νέο για ένα πρόσωπο, που σε περασμένες εποχές απασχόλησε τόσο, την κοινωνική, κοσμική, δικαστική, σκανδαλοθηρική, επιχειρηματική και μάλλον κάθε είδους εκτός απ την αθλητική, διότι δεν έπαιζε μπάλα, δημοσιογραφία. Μια βέρα πρωταγωνίστρια των πηγαίων τίτλων με φωτογένεια και εμφανίσεις ιδανικές για μεγάλες φωτογραφίες της!

Και όσο και αν «η μνήμη σιγά σιγά σβήνει, η καρδιά συνηθίζει, ο χρόνος κάνει τη δουλειά του» που επέμενε ο Κούντερα το όνομα της αμέσως τράβηξε την προσοχή.

1

Είναι η κυρία Σοφία Γιαννικοπούλου, πρώην Κούστα, που μόλις πούλησε το υπέροχο παραθαλάσσιο σπίτι στο Λαγονήσι και που ο πρώην σύζυγος της δισεκατομμυριούχος εφοπλιστής και διδάκτορας, είχε αγοράσει από τη Χάρις Αλεξίου, στο όνομα της Γιαννικοπούλου, όσο ήταν παντρεμένοι. Τι αρχιτεκτονικό αριστούργημα, με το συνδυασμό πολυτέλειας και τέχνης, σε ένα απ τα προνομιακά και ειδυλλιακά σημεία της Αττικής, πουλήθηκε προ ολίγων εβδομάδων στον εφοπλιστή Γιώργο Προκοπίου στην τιμή των 15 εκατ. ευρώ. Κάπου είδαμε και φωτογραφίες της από κάποια κοσμική εκδήλωση, πάντα καλοντυμένη, νεανική και εντυπωσιακή.

Πρωταγωνίστρια σε μια life style, παλιά, εποχή

Ήταν, λοιπόν, μια εποχή, που το πρώτο τραπέζι πίστα είχε μεγαλύτερη σημασία από κάθε είδους άλλη πρωτιά ακαδημαϊκή, ολυμπιακών αγώνων, καλλιτεχνική κι ας αφορούσε ακόμη και το Νόμπελ Λογοτεχνίας. Η Μύκονος δεν ήταν απλώς νησί αλλά ιερό προσκύνημα της υπερφίαλης ματαιοδοξίας, ένα όρος των ελαιών που οδηγούσε σε μια προσωπική αποθέωση σχεδόν θρησκευτικής κοινωνικής καταξίωσης σε Nammos, Super Paradise και Pierro’ s.

Όλα ήταν υπερθετικά: οι σινιέ τσάντες, τα πούρα αβάνας, SUV στη Κηφισιάς, οι μεζονέτες ως οριζόντια διαμερισματάκια, οι ξετσίπωτές πισίνες να αυτοχλευάζονται ακόμη και στην άκρη του Αιγαίου, τα κοκτέιλ και οι Moet σαμπάνιες για πάρτι που διαρκούσαν τριήμερα. Το χρήμα χόρευε πάνω στα τραπέζια – κυριολεκτικά – τσιφτετέλια και τα πανίσχυρα life style περιοδικά αναζητούσαν απεγνωσμένα  σύγχρονες φωτογενείς Σταχτόπουτες, που να μην εξαφανιστούν απ’ τον χορό, αλλά να τον έχουν διοργανώσει!

Ήταν καιρός ανέμελης υπερβολής, που νομίζαμε πως θα διαρκέσει για πάντα, το πάρτι των φανταχτερών πραγμάτων και πλασμάτων δε θα σχολάσει οριστικά ένα οριστικό ξημέρωμα, όσο τα παλιά τζάκια, με τη ραφιναρισμένη απέχθειά τους για επίδειξη, παρακολουθούσαν από μακριά, αποδοκιμάζοντας τα σουσούμια της καινούργιας φυλής του νεόπλουτου γκλίτερ, που φώναζαν αυτάρεσκα την ύπαρξή της όσο πιο σπάταλα γινόταν.

Παλιές ευτυχισμένες στιγμές του Γ. Κούστα και της Σ. Γιαννικοπούλου

Μα εμείς, οι άλλοι, οι υπόλοιποι και θεατές λατρεύαμε να βλέπουμε στη μέση αυτού του χορού των φωταψιών, τη Σοφία Γιαννικοπούλου – Κούστα ακόμη- τη μελαχρινή βασίλισσα της αυθεντικότητας, τη βασίλισσα του πάρτι, που από ειλικρινής ηθοποιός των θρυλικών στις μέρες ταινιών βιντεοκασέτας βρέθηκε κεντρικό πρόσωπο στη high society των νοτίων προαστίων και των διεθνών ναυτιλιακών δειπνοσοφιστών.

VHS: Οι βάτες και η ψιλή περμανάντ αποτελούσαν πολιτισμικό κριτήριο

Πριν απ όλα, ήταν η Σοφία Γιαννικοπούλου, ένα μελαχρινό ωραίο κοριτσάκι, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Πύργο, από αγρότη πατέρα και ήρθε, μετά τον χωρισμό των γονιών της, στην Αθήνα, μαζί με τη μητέρα και τα έξι αδέλφια της. Σπούδασε στη δραματική σχολή Θεοδοσιάδη μα ήταν παράξενες οι εποχές για τους ηθοποιούς.

Ως Σοφία Γιαννίκου έπαιξε σε βιντεοταινίες, τότε που τα λικρα κολλάν, τα τακούνια – παπαγαλάκι, οι βάτες και η ψιλή περμανάντ αποτελούσαν πολιτισμικό κριτήριο. Για όσους δεν το ζήσατε, η εποχή των βιντεοταινιών στην Ελλάδα ήταν ένα μείγμα trash αισθητικής, επαρχιακής νοσταλγίας και απόπειρας για cult κινηματογραφικό ήθος με 12.000 δραχμές. Οι boom mic έμπαιναν στο πλάνο, οι τίτλοι έμοιαζαν να γράφτηκαν από υπερκινητικό μαθητή Β’ Γυμνασίου σε Amstrad και οι ήχοι μοιάζαν σαν κάποιος να τραβάει καρέκλες στην ταράτσα. Οι ηθοποιοί έκαναν οι άνθρωποι ό,τι μπορούσαν για να επιβιώσουν ξέροντας πως δεν παίζουν για παραγωγή της Φίνος Φιλμ, πια.

Η Γιαννίκου ακόμα και εκεί, εντυπωσίασε. Έπαιξε σε ταινίες, όπως Ράκος 14 και ο πρώτος μπουνάκιας, Πανταχού Παρών, γυρισμένη περιπέτεια στις εγκαταστάσεις της Γραμμής του Κοσκωτά, Ο Κανονιέρης και η Βεντέτα, Εραστής για 11 νύχτες, Και πολύ μπήχτης ο δικός σου. Σ αυτό το τελευταίο πρωταγωνιστούσαν οι Γιάννη Βογιατζή, Ζέτα Αποστόλου και τραγουδούσαν βεντέτες της εποχής, όπως ο Γιώργος Σαλαμπάση, που έκανε σουξέ με το «Σ’ αγαπάω μ’ ακούς;» και  η Άννας Μαρώνη, σταρ του καναλιού ΙΤΑ 8, που καναλάρχης ήταν ο επιχειρηματίας που είχε τις Ψησταριές Λεωνίδας!

Σκηνή από βιντεοταινία με… πρωταγωνίστρια τη Σοφία Γιαννικοπούλου

Η Σοφία Γιαννίκου έκανε και φωτογραφίσεις ως αισθησιακό μοντέλο, δίπλα στον μυώδη Mr Ευρώπη, τον Σπύρο Μπουρνάζο. Σημάδεψε, λοιπόν, τη σκληροπυρηνική σκηνή των late-80s/early-90s βιντεοταινιών που λειτουργούσαν ως συναισθηματικά μαγνητόφωνα της εφηβείας μιας ολόκληρης γενιάς, που τα θυμόμαστε και έως συγκινούμαστε κιόλας. Μα όλα αυτά τα περάσματα από τις βιντεοκασέτες και τις αφίσες με τον Μπουρνάζο, ήταν παιδικά πράγματα, αθώα και πολύ μικρής επιρροής. Μια μέρα, μπροστά της, θα την ενοχλεί η αναφορά τους.

«Ο έρωτας δεν είναι να μοιάζεις. Είναι να είσαι διαφορετικός και παρ’ όλα αυτά να μην μπορείς να κάνεις αλλιώς από το να αγαπάς» – Μαργκερίτ Ντυράς

Την ίδια ώρα σε ένα παράλληλο σύμπαν, υπήρχε η οικογένεια του Δημήτρη Κούστα, ενός αυτοδημιούργητου σκληρά εργαζομένου άνδρα,  που ξεκίνησε από την ορεινή Αρτοτίνα Φωκίδας με ένα εργοστάσιο υποδημάτων, ασχολήθηκε στην πορεία με τη ναυτιλία και το 1987 παρέδωσε  τα σκήπτρα της διαδοχής της δυναμικής πια Danaos Shipping στον γιο του Γιάννη.

Στα χέρια του γιου, η εταιρεία  έμελλε να γίνει πανίσχυρη, να μπει στο Χρηματιστήριο  της Νέας Υόρκης το 2006 και δύο χρόνια αργότερα να θεωρείται η  μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία εμπορευματοκιβωτίων στα διεθνή χρηματιστήρια, σύμφωνα με το Greek Shipping News και εκείνος να είναι κάποτε στη λίστα των πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου του Forb’s και ο τέταρτος πλουσιότερος Έλληνας. Ο Γιάννης Κούστας ήταν ήδη παντρεμένος και πατέρας δύο αγοριών.

Είχε σπουδάσει στο  Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και είχε διδακτορικό στην Πληροφορική από το βρετανικό Πανεπιστήμιο Imperial, για αυτό και τον συνοδεύει παντού η προσφώνηση «δόκτωρ». Με γνώσεις, μεθοδικότητα και αυτό το μυαλό το γεμάτο γνώσεις είχε από νεαρός ριχτεί στην αρένα των ναυτιλιακών επιχειρήσεων και είχε μεγαλουργήσει.

Κάποιο βράδυ ο Δρ. Κούστας, λοιπόν και η γνωστή ως ενζενί Σοφία Γιαννίκου πια, πολύ νέοι, ανήσυχοι και ανοιχτοί στη ζωή και στις χαρές, θα γνωριστούν, θα γοητευτούν και επειδή όπως λέει και ο Ελύτης στα «Μικρά Έψιλον», «η πιο αληθινή ένωση είναι εκείνη που προκύπτει από τη διαφορά. Οι ψυχές που δεν συμφωνούν στα πάντα, αλλά μπορούν να αναπνέουν η μία την άλλη», θα ερωτευτούν με σφοδρότητα! Εκείνος θέλει να χωρίσει, μόλις μετα τέσσερα χρόνια γάμου.

Ο πατέρας του αντιδρά θυελλωδώς. Ο ίδιος τον σέβεται, εκτιμά βαθιά και την τότε σύζυγο του Κλοντίν Καρμπονάρο και λατρεύει τα δυο του αγόρια, μα όπως έλεγε ο Πλάτωνας, «ο  έρωτας είναι μια θεϊκή μανία, πιο δυνατή απ’ τη λογική. Όταν σε κυριεύσει, δεν υπάρχει σοφός, ούτε ήρωας, που να του ξεφύγει» και ο σίγουρα σοφός Δρ. Γιάννης Κούστας, ναι υποκύπτει!

Ο γάμος τους, τον Ιούλιο του 1996, ήταν παραμυθένιος, με τη νύφη πρωταγωνίστρια -και πως αλλιώς- να δείχνει όλες εκείνες τις χάρες που θα στέψουν  πρωταγωνίστρια και των κοσμικών στηλών και όλο θηλυκότητα, κέφι, αμεσότητα, αυθεντικότητα, διάθεση για γλέντι συμπεριφορά της, ήταν η «ψυχή του πάρτι».

Μια… εξωγήινη πολυτελής ζωή

Απέκτησαν δυο κόρες, τη Δανάη και την Αμαλία, που μεγαλώνοντας θα εξελιχθούν σε δυο πραγματικές καλλονές, με σπουδές σε Βοστώνη και Λονδίνο, πανέξυπνες και ευγενικές υπάρξεις. Μα τότε, είναι ακόμη νέοι και λάμπουν σε ταξίδια με σκάφη σε παραδείσιους προορισμούς, σε σπίτια σαν ανάκτορα σ’ όλες τις γωνιές του κόσμου, σε φαντασμαγορικά πάρτι και ξένοιαστες μέρες σαν αιώνια καλοκαιρινές. Εκείνη βέβαια, λάμπει πιο πολύ!

Κάποτε, ορμητική, αυθόρμητη, εξωστρεφής, θα χορέψει ξυπόλητη σε φιλανθρωπική συναυλία, που τραγουδούσε ο Μιχάλης Χατζηγιάννης -πράγμα που θέλει δεξιοτεχνία διότι με τι να το ρίξεις στα γλέντια; Με το «Κύπρος μου αγαπημένη», ή το « μόνο στα όνειρα αφήνεις χρώμα πάνω στο δικό μου γκρίζο»! Στα καθιερωμένα χριστουγεννιάτικα πάρτι τους, στο σπίτι τους στη Γλυφάδα, όταν η Σοφία  χόρευε, μερακλίδικα, ξυπόλητη πάνω σε καναπέδες, εκείνος την χειροκροτούσε, υποστηρίζοντας έτσι αυτή την μπριόζα φύση της!

Σοφία Γιαννικοπούλου με τις κόρες της Αμαλία και Δανάη Κούστα
Σοφία Γιαννικοπούλου με τις κόρες της Αμαλία και Δανάη Κούστα

Στη Μύκονο τα καλοκαίρια, την καμάρωνε, όταν καλλίγραμμη πάντα, εντυπωσίαζε με το μαύρο μπικίνι της,  πάνω σε λευκό για κοντράστ άλογο, ως σαν Πενθεσίλεια ικανή να σκοτώσει με την εμφάνιση της και όχι με δόρυ, σα την μυθική αμαζόνα. Χαίρονταν με τα ακριβά, κυρίως μαύρα σπουδαίων σχεδιαστών ντυσίματα της. Ευχαριστιόταν με τα  αχνιστά τσιφτετέλια της πάνω στα τραπέζια, πάντα υπό τους ήχους των πληγωμένων ερωτικά ασμάτων του -ποιου άλλου δεκαετίες τώρα! Και πάντα κοιτούσε τις πόζες της στην πρωταγωνιστική θέση στις ιλουστρασιόν σελίδες, που γίνονταν και  talk of the town.

Οι δημοσιογράφοι των life style εντύπων, άλλωστε, την ανύψωναν σε προσωπικό τους ίνδαλμα και της φύλαγαν πάντα περίοπτη θέση στο ιλουστρασιόν τυπογραφικό τους σαλόνι. Και πανάκριβα ταξίδια σε κοσμοπολίτικα προορισμούς, λίαρ τζετ, σούπερ γιοτ, το «Aifos», ως αναγραμματισμός του ονόματός της, Sofia, με τα τέσσερα καταστρώματα και τα τέσσερα σαλόνια, με γυμναστήριο, δυνατότητα φιλοξενίας 12 ατόμων, εντυπωσιακή διακόσμηση και αεροδυναμικό σχεδιασμό, τεράστιο σπίτι στη Γλυφάδα, η βίλα, που λέγαμε, στο Λαγονήσι, διαμέρισμα στο διάσημο ξενοδοχείο «Plaza» του Μανχάταν με διάσημους  γείτονες και θέα στο Σέντραλ Παρκ.

Και εκείνη οδηγεί Aston Martin, γίνεται μέλος  του φιλανθρωπικού συλλόγου της ΕΛΕΠΑΠ και είναι η απόλυτη μούσα του lifestyle, η ηγερία των φωτογραφίσεων, το χαϊδεμένο enfant gâté των κοσμικών στηλών. Ο Γιάννης Κούστας ταξιδεύει συνεχώς στο εξωτερικό, η εταιρεία επεκτείνεται και γιγαντώνεται στην πορεία, μέχρι του σημείου να  θεωρείται ο πατριάρχης της τεχνολογίας στον χώρο της ναυτιλίας, αφού μέσω της εταιρείας Danaos Maritime Information Technology δημιουργεί το  λογισμικό που θα γίνει πιλότος για το σύνολο σχεδόν των εφοπλιστικών  γραφείων στον κόσμο. Μα, «χρόνος τα πάντα λήγει» λέει ο Σοφοκλής, στην Αντιγόνη!

Η αρχή του τέλους ενός 16χρονου γάμου

Το Πρώτο Θέμα, θα δημοσιεύσει σε αφιέρωμα για τη λήξη της σχέση του ζευγαριού, πως «η Σοφία είχε κάκιστες σχέσεις με την οικογένεια του Γιάννη και πάντα επεδίωκε να τον  απομονώνει θεωρώντας ότι επηρεάζεται αρνητικά από εκείνους επειδή ποτέ  δεν την αποδέχτηκαν με ανοιχτές αγκάλες. Οι προστριβές και οι μεταξύ  τους συγκρούσεις συνέχεια είχαν αυτό ως αφορμή». Οικογενειακές διαμάχες, λοιπόν. Προσπάθειες και συμβουλευτική ζευγαριών. Κάποιες παρέες εκείνης, που δεν αρέσουν σε αυτόν.

Οι συνέχεια απουσίες του για δουλείες. Τα αδιάκοπα ταξίδια της και η διάθεση της για πάρτι. Κάποια κουτσομπολιά από έναν κόσμο, που ούτως ή άλλως πάντα παρατηρούσε από μακριά και με διάθεση επίκρισης τη Σοφία. Η ναυτιλιακή δεν πάνε καλά, ο Γιάννης Κούστας έχει πάρει ένα τεράστιο δάνειο από κινεζική τράπεζα και θα αναγκαστεί να ακυρώσει την  παραγγελία δύο αεροσκαφών, ενός λίαρ τζετ και ενός τσέσνα, χάνοντας προκαταβολή των 2 εκατ. δολαρίων.

Θα δουλέψει σκληρά, θα τα καταφέρει άλλη μια φορά. Οι ναυτιλιακές του μπίζνες θα ορθοποδήσουν αλώβητες. Όχι και ο γάμος του. Τον Ιούνιο του 2012, ο Γιάννης Κούστας έχει φύγει οριστικά από το σπίτι της Γλυφάδας και μένει μόνος σε σπίτι στη Βουλιαγμένη. Και τον Σεπτέμβρη της ίδιας χρονιάς, με εξώδικό του  ανακοινώνει και επίσημα το τέλος της συζυγικής τους σχέσης και την  απόφασή του να μην επιστρέψει ξανά. Και το διαζύγιο παίρνει άγρια τροπή. Εκείνοι που κάποτε αγαπήθηκαν πολύ, ρίχνονται σε ένα διαζύγιο μανιασμένο, που έχει απ όλα και βεβαιώνουν τον Κοκτώ πως «ήταν απλώς ένα πάθος που έψαχνε το τέλος του».

Το πιο πολύκροτο, άγριο, ακριβό διαζύγιο της δεκαετίας

Πολύχρονες διαδικασίες μηνύσεων, εξώδικων, ασφαλιστικών μέτρων και ο τύπος να ασχολείται και πάλι μαζί τους, μα όχι για κοσμικές επιδόσεις, αλλά για το πλέον πολύκροτο, άγριο και πανάκριβο διαζύγιο της δεκαετίας. Κατηγορίες για ξυλοδαρμούς, εξωπραγματικές απαιτήσεις διατροφής για σπίτια, αυτοκίνητα, σούπερ μαρκετ και κατασκηνώσεις των παιδιών, που δεν υπολογίζονταν τα μηδενικά απ τα νούμερα τους!

Μια ληστεία με λεία 250.00 ευρώ και κοσμήματα αξίας 4.000.000 ευρώ όταν τρεις κουκουλοφόροι με καλάσνικοφ, εισέβαλλαν στο πολυτελές σπίτι στη Γλυφάδα, αλλά που οι άνδρες της ασφάλειας δεν εντόπισαν ίχνη παραβίασης στην οικία γι’ αυτό και συνεχίζουν τις έρευνες προκειμένου να διαλευκάνουν την υπόθεση.

Σοφία Γιαννικοπούλου

Και να απαιτήσεις και μετα παραιτήσεις από το πόσο των 171 εκατομμυρίων ευρώ, γιατί εκείνη ισχυριζόταν πως η ίδια «γνώρισε τον δόκτορα Κούστα στη βασίλισσα Ελισάβετ», που πολύ την εκτιμούσε -και μόνο πως για έναν ύπνο χώριζαν, δεν ισχυρίστηκε!- και πως αυτή επέβλεπε την κατασκευή των πλοίων!

Ακούστηκε ακόμα στις δικαστικές αίθουσες, πως είχε συστήσει η ίδια στον πρίγκιπα Αλέξανδρο Καραγεώργετζεβιτς της Γιουγκοσλαβίας ή Αλέξανδρο τον Β και στην σύζυγο του, την πριγκίπισσα Αικατερίνη Γιουγκοσλαβίας ή αλλιώς Κατερίνα Καραγεώρτζεβιτς, καθώς και σε ανώτατα στελέχη σημαντικής ελβετικής τράπεζας, στον Γιάννη Κωστόπουλο της Alpha Bank, σε όλο το Ίδρυμα Λάτση, στους πιο σημαντικούς Έλληνες εφοπλιστές, που δεν τους ήξερε, όπως τους Χάρη και Νίκο Βαφειά, τον Βασίλη Κωνσταντακόπουλο, τον Περικλή Παναγόπουλο, τον Νίκο Τσάκο, τον Γιώργο Οικονόμου. Ο Γιώργος Οικονόμου, είχε πάει και είχε καταθέσει, ενόρκως, πως γνώριζε τον Γιάννη Κούστα πολλά χρόνια πριν εκείνος γνωρίσει τη μετέπειτα δεύτερη σύζυγό του, τη Σοφία Γιαννικοπούλου και πως δεν τους σύστησε εκείνη!

Ο «κομπιουτεράς», Les Roses και Γυναίκα στις φλόγες

Στις δικαστικές αίθουσες ακούστηκε, ακόμη και το ότι ο Δρ. Κούστας θα είχε μείνει ένας «κομπιουτεράς», αν η ίδια δεν τον συμβούλευε οικονομικά και δεν του έλεγε τι να κάνει στις θάλασσες, στα χτισίματα των πλοίων του, στις κατασκευές, στο real estate, στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, στο υπερσύγχρονο mall που έχτισε στην Σόφια!

Ας μην ήταν αυτή, δηλαδή και έως που θα δυστυχούσε! Για αυτό και της άξιζε να αποζημιωθεί με 171.478.831,24 ευρώ για τη συνολική της προσφορά ως συζύγου κατά το διάστημα 1996 – 2012 του έγγαμου βίου της! Τα 16 χρόνια ενός γάμου. Θα αντιδικήσουν και για το έργο Les Roses  του Marc Chagall με μια σφοδρή διαμάχη, όπου εκείνος μιλά για εξαπάτηση και πως του παραδόθηκε αντί για το αυθεντικό έργο, ένα σκαναρισμένο, επιχρωματισμένο, πιασμένο με συρραπτικά αντίγραφο σε… αυθεντική κορνίζα, ενώ εκείνη κάνει λόγο για σκευωρία καλοστημένη με νομική δεξιοτεχνία και προσωπικά πάθη.

Και άλλα ακόμα περισσότερα έργα τέχνης και ένα γλυπτό του Σαλβαδόρ Νταλί, το η «Η γυναίκα στις φλόγες», και ένα γλυπτό του Αλφρεντ Μπουσέρ µε τίτλο «Οι δροµείς». Και ένα ακόμα δικαστήριο τον Νοέμβριο του 2024, όπου συζητήθηκε, για τρίτη φορά, η αγωγή της Σοφίας Γιανικοπούλου,  με την οποία διεκδικεί 132, πια, εκατομμύρια ευρώ «για συνδρομή στην επαύξηση της περιουσίας του πρώην συζύγου της κατά τη διάρκεια του έγγαμου βίου τους».

Δήμητρα Κούστα και Γιάννης Κούστας
Δήμητρα Κούστα και Γιάννης Κούστας

«…Ήταν ηθοποιός, δίχως γνώσεις στα ναυτιλιακά, συνεπώς, όχι μόνο δεν συνέβαλε στις επιχειρήσεις του για να δικαιούται το 1/3 της επαυξημένης περιουσίας του αλλά με τη σπάταλη ζωή της και τις εντάσεις στο γάμο τους, έβαζε φρένο στη δική του επαγγελματική ανέλιξη» θα πει η δική του πλευρά.

… και ζήσανε αυτοί καλά και ακόμα καλύτερα

Ο Δρ. Γιάννης Κούστας είναι παντρεμένος ύστερα από ένα γάμο παραμυθένιο στο Σορεντο στην Ιταλία, με την νεότατη και κομψότατη Δήμητρα Μέρμηγκα Κούστα , απέκτησε πρόσφατα τον John Junior και έχουν άλλες δύο κορούλες την 6χρονη Κατερίνα και την μόλις 3 ετών Στεφανία. Η Σοφία Γιαννικοπούλου ζει με τις κόρες τους, Αμαλία και η Δανάη Κούστα, κάνει ελάχιστες εμφανίσεις και αυτές για φιλανθρωπικούς σκοπούς, παραμένει περίκομψη και εντυπωσιακή. Δε μοιάζει να ξέρει κανείς που γράφεται το τέλος της σύγκρουσης τους, όμως και οι δυο κάνουν πράξη, εκείνη την φράση του Αϊνστάιν πως «Η ζωή είναι σαν ποδήλατο. Για να κρατήσεις την ισορροπία σου, πρέπει να συνεχίσεις να κινείσαι».