ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ω! Πίσω σε εκείνες τις μέρες -και τις νύχτες- τις σαμπανιζέ, με τα κοσμικά πάρτι, την επίδειξη των πρώτων τραπεζιών πίστας και της σπατάλης, των εκκεντρικοτήτων στην Μύκονο, της πόζας στις κοσμικές στήλες για όλους όσοι ήταν ωραίοι, ζούσαν ξέφρενα χαρούμενη ζωή και προπάντων αμετροεπώς πλούσια! Τσαντάκια σινιέ όσο εργατικές αμοιβές έτους και μπικίνι και φουστάνια για γκαρνταρόμπες που άξιζαν όσο ένα διαμέρισμα στα Βόρεια Προάστια. Και τσιφτετέλια πάνω στα τραπέζια και πολυτελή αυτοκίνητα απαγορευτικά για τους κοινούς θνητούς. Χωρίς καμιά σεμνότητα, ταπεινότητα, έγνοια, βρε αδελφέ, για το μήπως και ισχύει εκείνη η αρχαιοελληνική κοσμοθεωρία περί ύβρεως και θυμώσουν απ’ το «πολύ» οι θεοί.
Χωρίς το φόβο πως η διαφανής σαπουνόφουσκα θα αιωρηθεί λίγο στον μυρωδάτο αέρα και θα σκάσει λερώνοντας σινιέ φουστάνια με βρώμικο υγρό πιάτων! Τα παλιά τζάκια, το παραδοσιακό χρήμα απείχε απ’ όλα αυτά!
Το νέο όμως, το καινούργιο που κραύγαζε την αυταρέσκειά του, ερωτεύονταν την πιο φανταχτερή, την πλέον μπριόζα, την ψυχή του πάρτι! Και τότε, το στέμμα φορούσε αδιαμφισβήτητα η εκρηκτική μελαχρινή, σύζυγος -ακόμα- του διδάκτορα και εκπροσώπου της δυναμικής ναυτιλίας, του ιδιοφυούς Ιωάννη Κούστα, η Σοφία Γιαννικοπούλου.
Εκείνη, που λίγα χρόνια και δυο παιδιά αργότερα, ζητούσε απ’ τον εφοπλιστή, στα πλαίσια ενός απ’ τα πια άγρια διαζύγια που είχαν σημειωθεί στις ελληνικές δικαστικές αίθουσες, το δυσθεώρητο, ανυπολόγιστο για τα δικά μας μαθηματικά, ποσό των 171.000.000 ευρώ.
Ζητούσε αυτά τα απίστευτα λεφτά μέσα από μια επιχειρηματολογία που παρουσίαζε εκείνο το γελαστό, στραφταλιζέ κορίτσι, τη νεαρή ηθοποιό των βιντεοκασετών μιας εποχής, τουλάχιστον ως κήνσορα των πατρικίων της παγκόσμιας ναυτιλίας, συγκλητικό των ισχυρών του κόσμου και των τελευταίων του θρόνων, κάτοικο του Παλατίνου Λόφου των μακάριων του πλούτου, που ρούπι δεν έκαναν χωρίς τις συμβουλές της.
Με τα πολλά, στα μέσα αυτού του Οκτώβρη, ο δικηγόρος της κυρίας Σοφίας Γιαννικοπούλου ενημέρωσε το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών ότι η πελάτισσά του παραιτείται από τη διεκδίκηση των 171 εκατομμυρίων ευρώ και προφανώς προτίθεται να υποβάλει μια νέα αγωγή, με κάποιο ποσό λιγότερο παρανοϊκό στο να το αντιληφθούμε οι πληβείοι και με ελαφρύτερη παρουσίαση της δίκης της μοναδικότητας για την περιουσία του κυρίου Κούστα, την κοινωνική του ισχύ και την δύναμή του, μιας και ήταν ήδη και πλούσιος και ισχυρός, όταν την γνώρισε και μάλιστα στη συνέχεια της οικογένειάς του, ως δεύτερος στη σειρά των οικογενειακών επιτευγμάτων.
Ποια είναι όμως η κυρία Γιαννικοπούλου και ποια ισχυρίσθηκε πως είναι η συμβολή της στις οικονομικές, κοσμικές, φιλανθρωπικές, επιστημονικές εξελίξεις του κόσμου μας, μπορεί και του Γαλαξία μας;
Η μπριόζα, αλέγρα γυναίκα που έφιππη με μπικίνι ως άλλη Λαίδη Γκοντάιβα, κάλπαζε αντί για το Κόβεντρι στα Γουέστ Μίντλαντς, στην Ψαρρού στη Μύκονο
Ήταν η εποχή που τα life style περιοδικά πουλούσαν σαν ζεστά κουλουράκια Θεσσαλονίκης, καθιέρωναν πρόσωπα, έφτιαχναν καριέρες και όριζαν status, τόσο που οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές των σελίδων εκείνης της ιλουστρασιόν περιοδικής κυκλοφορίας των περιπτέρων, το πήραν στα σοβαρά και το πίστεψαν στα σοβαρά.
Εκείνη την εποχή η Σοφία τότε Κούστα και νυν, ξανά, Γιαννικοπούλου, ήταν η πρωταγωνίστρια των κοσμικών σελίδων κάθε εβδομάδα και κάθε μήνα, ανάλογα την περιοδικότητας της έκδοσης!
Πότε τα ακριβά αλλά πάντα αισθησιακά ντυσίματά της, ποτέ οι αλέγρες παρορμητικότητες για τσιφτετέλια πάνω στα τραπέζια, πάντα υπό τους ήχους των καψούρικων ασμάτων του Ρέμου και πότε η έφιππη εμφάνισή της ως αναβάτρια με το μπικίνι της, πάνω σε λευκό άλογο, ως άλλη Λαίδη Γκοντάιβα, που όμως επειδή δεν είχε εύκαιρο το ευγενές περιβάλλον του Κόβεντρυ στο Γουέστ Μίντλαντς, βολεύτηκε με την Ψαρρού, εξασφάλιζαν την πρωταγωνιστική θέση στις ιλουστρασιόν σελίδες, αλλά γίνονταν και talk of the town.
Η πλούσια κυρία άλλωστε, είχε καλλιεργήσει πολλές φιλίες με δημοσιογράφους των life style εντύπων που της διαφύλασσαν πάντα την περίοπτη θέση στο έντυπο τυπογραφικό τους σαλόνι.
Το αναγνωστικό κοινό, χάζευε την εξωτική αυτή αρχαίο ρωμαϊκή συμπεριφορά αυτοκρατορίας, όπως η ρωμαϊκή πλέμπα και οι προλετάριοι χάζευαν τους αριστοκράτες όταν πήγαιναν στα συμπόσια τους, φορώντας καπέλα με άνθη και χρυσά στολίδια.
Όμως πριν γίνει Κούστα, η Σοφία Γιαννικόπουλου, ένα κορίτσι εξωστρεφές με άλλες επτά αδελφές, ως Γιαννίκου, πάλευε για να γίνει σταρ στην θρυλική εποχή της βιντεοκασέτας…
Οι καλλιτεχνικές απόπειρες με αποκορύφωμα τη συμμετοχή στο «Και πολύ μπήχτης ο δικός σου» (τραγούδι: Σαλαμπάσης – Αννα Μαρώνη)
Θα θυμάστε βέβαια οι μεγαλύτεροι -και ας μαθαίνετε και οι μικρότεροι, κακό δεν κάνει!- για την εποχή που σε κάθε γειτονιά, δρόμο και συνοικία, είχε δεκάδες βιντεοκλάμπ που νοίκιαζαν με τη μέρα βιντεοκασέτες για να τις απολαύσεις σπίτι.
Πέρα απ’ τις κανονικές ταινίες, μια σειρά από ειδικές παραγωγές για να κυκλοφορήσουν ως βιντεοταινίες κατέκλυσαν αυτά τα μαγαζιά, που μπορεί σήμερα να τις θεωρούμε έως και καλτ, αλλά τότε ήταν η πανωλεθρία της συλλογικής μας αισθητικής.
Υπήρχαν φυσικά, ειδικά στις αρχές, παραγωγές που προσπαθούσαν να αντιγράψουν τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο, αλλά συνήθως ήταν ταινίες χαμηλού προϋπολογισμού, με άγνωστους ηθοποιούς, που συνήθως ο boom man έμπαινε στο πλάνο και απορούσες αν παίζει κάνα ρόλο ή το μικρόφωνο φαινόταν πάνω απ’ τα κεφαλιά των πρωταγωνιστών.
Η Σοφία Γιαννίκου, δεν έπαιξε στις πρώτες και δεν κατάφερε να γίνει πρωταγωνίστρια. Αποκορύφωμα της καλλιτεχνικής της πορείας υπήρξε η συμμετοχή στο «Ράκος 14 και ο πρώτος μπουνάκιας», στο «Πανταχού παρών» που είχε γυριστεί στην Παλλήνη, στις εγκαταστάσεις του Γιώργου Κοσκωτά, στο «Εραστής για 11 νύχτες», στο «Ο κανονιέρης και η βεντέτα», αλλά και στο «Και πολύ μπήχτης ο δικός σου» όπου πρωταγωνιστούσαν ο Γιάννης Βογιατζής και η Ζέτα Αποστόλου, ενώ τραγουδούσαν ο Γιώργος Σαλαμπάσης, με το σουξέ «Σ’ αγαπάω μ’ ακούς;» και η Άννα Μαρώνη, μεγάλο όνομα, τότε, που αποθεώνοντας στο ΙΤΑ 8, το κανάλι των ψησταριών Λεωνίδας, όπου διαφήμιζε μαζοκαλσόν η αξέχαστη Τζίνα Βαρώνη!
Η Σοφία Γιαννίκου, με βάτες στα σακάκια της, παγιέτες στις φούστες και μαλλιά με μοντέρνα ψιλή περμανάντ κάνει παρέα με την Γκέλυ Γαβριήλ και τη Μαρία Ιωαννίδου. Την ίδια περίοδο ο Γιάννης Κούστας, που μόλις έχει τελειώσει το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο κάνει το διδακτορικό του στην Πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Imperial της Μεγάλης Βρετανίας, μπαίνοντας από τότε πάντα μπροστά από το όνομά του ο τίτλος του δόκτορος και ξεκινάει να χτίζει την αυτοκρατορία του.
Για να μην τα πολυλογούμε όμως, και πλατειάζουμε με την σύντομη καριέρα της Σοφίας Γιαννίκου, το 1994, γνωρίζεται σε φιλικό κύκλο, με τον εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, που είναι πλέον, ο τέταρτος πλουσιότερος Έλληνας μετά τον Σπύρο Λάτση, τον Γιώργο Οικονόμου και τον Γαβριήλ – Βίλι Παναγιωτίδη.
Δόκτωρ, πια, στον τομέα της πληροφορικής, είναι ο άνθρωπος που κατασκεύασε το λογισμικό για τη διαχείριση των πλοίων και των ναυτιλιακών εταιρειών. Είναι ο επιστήμονας – εφοπλιστής που έφερε την μεγάλη επανάσταση στην ελληνική ναυτιλία με την εισαγωγή της πληροφορικής στις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες.
Εκείνος είναι παντρεμένος με την πρώτη του σύζυγο, την αριστοκρατική Κλοντίν Καρμπονάρο και έχουν δύο γιους. Παρά τις αντιρρήσεις που είχε ο πατέρας του, τελικά ο Ιωάννης Κούστας, χωρίζει και παντρεύεται με την εκρηκτική μελαχρινή καλλιτέχνιδα, 2 χρόνια μετά την αρχή της σχέσης τους.
Ο εργασιομανής εφοπλιστής και διδάκτωρ και η σύζυγος του η «ψυχή του πάρτι»
Ήταν ένας χρυσαφής Ιούνιος, εκείνος του 1996, που στο λαμπάδιασμα του δειλινού, την τελευταία μέρα του, στη Βάρκιζα, ανάμεσα σε λευκά, όλο μοσχοβολιά, λουλούδια ξεκινούσε ο γάμος ανάμεσα στη Σοφία Γιαννικοπούλου και τον εφοπλιστή με το διδακτορικό Ιωάννη Κούστα.
Ήταν ένα παραμυθένιο βράδυ, με χολιγουντιανές πινελιές αντίστοιχες των σινεφίλ ενδιαφερόντων της νύφης, που για μεγάλο διάστημα σε αυτό το έγγαμο κεφάλαιο της ζωής της, θα γινόταν πρωταγωνίστρια και των κοσμικών στηλών για την όλο θηλυκότητα, κέφι, αμεσότητα, διάθεση για γλέντι συμπεριφορά της, που την έκαναν πάντα την «ψυχή του πάρτι».
Αν και παντρεμένος με δύο παιδιά ο εφοπλιστής που είχε την ικανότητα να ισορροπεί τη γνώση ανάμεσα στις εξελίξεις στη ναυτιλία, το real estate και το σύμπαν, τη θεωρία των χορδών ή της μαύρης ύλης, γοητεύτηκε όταν γνώρισε την αφοπλιστικά αισθησιακή ηθοποιό των βιντεοταινιών, τόσο ώστε να χωρίσει με την πρώτη του σύζυγο και να παντρευτεί εκείνη.
Απέκτησαν δυο κορίτσια και έζησαν όλα εκείνα, που οι κοινοί θνητοί ούτε καν τολμούμε να ονειρευτούμε, όπως ταξίδια με σκάφη σε παραδείσιους προορισμούς και γαλήνιες, σμαραγδί θάλασσες, σπίτια σαν ανάκτορα σ’ όλες τις γωνιές του κόσμου, φαντασμαγορικά πάρτι και ξένοιαστες μέρες σαν αιώνια καλοκαιρινές.
Εκείνη πια, λάμπει σε δεξιώσεις, φιλανθρωπικά γκαλά, στα μπουζούκια, σε μπιτς μπαρ και πάρτι στη Μύκονο, σε κοσμικά στέκια και σε γάμους άλλων πλουσίων. Εκεί, βέβαια, οι σύζυγοι εφοπλιστών και επιχειρηματιών κρατούσαν μια επιφυλακτική στάση απόστασης απέναντι στην εκρηκτικού ταπεραμέντου Σοφία.
Όταν μάλιστα την είδαν να χορεύει ξυπόλητη σε φιλανθρωπική συναυλία που τραγουδούσε ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, βρήκαν αυτόν τον γλεντζέδικο αυθορμητισμό, πολύ υπερβολικό. Εκείνος πάλι, στα καθιερωμένα χριστουγεννιάτικα πάρτι τους, στο σπίτι τους στη Γλυφάδα, όταν η Σοφία χόρευε, μερακλίδικα, ξυπόλητη πάνω σε καναπέδες, την χειροκροτούσε, υποστηρίζοντας έτσι αυτή την μπριόζα φύση της!
Είναι ντυμένη πάντα σινιέ, με πολλά κοσμήματα, άψογες τσάντες που αποτελούν περιουσιακά στοιχεία, πάντα βαμμένη άψογα και χτενισμένη λες και είχε κομμωτή να την περιμένει στο μπάνιο. Και μπορεί να είχε, μιας και η εποχή επέτρεπε την επίδειξη χλιδάτων απολαύσεων, υπερβολών και σπαταλών που θεωρούνταν τελειομανίες.
Ο γάμος, μετά απ’ όλα αυτά τα πάρτι, τα ταξίδια, τα σκάφη και τα ξέφρενης διασκέδασης βράδια, τέλειωσε στα δικαστήρια και, όπως στην αρχή του, έτσι και στη λήξη του έγινε θέμα συζήτησης στα κοσμικά, χαιρέκακα σαλόνια των πλούσιων επαύλεων.
Η Σοφία Κούστα, όπως γνώρισε την τελικά την μεγάλη δημοσιότητα, έπρεπε να βγει από τη ζωή του εφοπλιστή και επιστήμονα, μετά από ένα πλήθος εξωδίκων, ασφαλιστικών μέτρων, δικαστικών αιθουσών, δημοσιευμάτων, χαρακτηρισμών όπως «το διαζύγιο της οργής» και «Κούστας εναντίον Κούστα».
Χωρισμός για τη Σοφία στου Ρέμου, στην Κωνσταντινούπολη με τον Παναθηναϊκό και στο διαμέρισμα του Κούστα στο Plaza του Μανχάταν, αξίας 50 εκατ. δολαρίων…
Στις αρχές του καλοκαιριού του 2012, οι ψίθυροι και τα δημοσιογραφικά δημοσιεύματα για χωρισμό πληθαίνουν. Η Σοφία Κούστα -ακόμη τότε- μοιάζει να έχει μετριάσει την έντονη κοσμική της δραστηριότητα, πράγμα που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως συμπόνοια για όσους συνανθρώπους της, αρχίζει μα σαπίζει η κρίση, αλλά μπα, μιας και κάνει κάποιες πολύ γλεντζέδικες εμφανίσεις στο κέντρο όπου τραγουδούσε ο -ποιος άλλος;- Αντώνης Ρέμος.
Τον Μάιο του 2012, μάλιστα είχε ανεβάσει στη σελίδα της στο Facebook μια φωτογραφία της από την Κωνσταντινούπολη, όπου πήγε με τις φίλες της για να υποστηρίξει τον Παναθηναϊκό στους αγώνες του Final Four!
Μετά είχε αφήσει να πιστεύεται, πως έλειπε απ’ την χώρα και πως ζούσε στο πολυτελές, λατρεμένο της διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη, στο ξενοδοχείο «Plaza» στο Μανχάταν, με θέα στο Central Park, με γείτονα, όπως μπαίνεις, ε, ακριβώς απέναντι, τον Τόμι Χίλφιγκερ, που όμως πως να επικοινωνήσει μαζί του, αφού τα αγγλικά της δεν ήταν και άριστα.
Τουλάχιστον έτσι ακούγονταν όταν καλημέριζε τον ηλικιωμένο θυρωρό του εμβληματικού κτιρίου, Έντουιν Τρίκα, που δυσκολευόταν να καταλάβει την προφορά της. Λέγεται πως το διαμέρισμα του Ιωάννη Κούστα στο «Plaza» έφτασε στην τιμή των 50 εκατ. δολαρίων και ήταν σύμφωνο με τα γούστα της γυναίκας που έπαιζε σε βιντεοταινία όπου ο Σαλαμπάσης τραγουδούσε «Σ’ αγαπάω, μ’ ακούς, σ’ αγαπάω, μ’ ακούς; Σ’ αγαπάω σου λέω. Είμαι μόνος, μ’ ακούς, είμαι μόνος, μ’ ακούς; Σ’ έχω ανάγκη, πεθαίνω».
Παρ’ όλα αυτά θεωρήθηκε πως το ζευγάρι θα τα ξανάβρισκε. Αλώστε ήταν δυο δεκαετίες μαζί και είχαν συνηθίσει να ζουν χωριστά, αφού εκείνος περνούσε πάρα πολύ χρόνο στο εξωτερικό, για τις δουλειές του, και η Σοφία έμενε πολύ καιρό μόνη της στην Ελλάδα για την κοινωνική της ζωή.
Τελικά στη καρδιά του καλοκαιριού του 2012, ο χωρισμός μαθεύτηκε και είχε μια σφοδρότητα πρωτοφανή…
Εξωπραγματικά ποσά και απαιτήσεις για σπίτια, αυτοκίνητα, σούπερ μαρκετ και κατασκηνώσεις, που δεν υπολογίζονται τα μηδενικά απ τα νούμερα τους!
Τον Ιούνιο του 2012 ο Γιάννης Κούστας εγκατέλειψε το σπίτι τους στη Γλυφάδα και εγκαταστάθηκε σε κατοικία της Βουλιαγμένης. Εκείνος της ζήτησε διαζύγιο κι εκείνη του έκανε ασφαλιστικά μέτρα.
Ήταν Δεκέμβριος του 2012 που η Σοφία Γιαννικοπούλου, κατέθεσε μήνυση και έστειλε εξώδικο στον Γιάννη Κούστα, ισχυριζόμενη ότι την χτύπησε και είναι επικίνδυνος για τη ζωή της!
Τον Οκτώβριο του 2016 κατάφερε να δεσμεύσει 30 εκατομμύρια ευρώ της περιουσίας του προκειμένου να διασφαλίσει πως μέχρι το 2018 που θα δίνονταν το οριστικό τέλος στη δικαστική τους διαμάχη, εκείνος δεν θα έχει χάσει την περιουσία του.
Εκείνη δε χαρακτήρισε «μυθεύματα», τις κακοήθεις φήμες για υποτιθέμενη στενή σχέση της με νεαρό, ευειδέστατο γυμναστή, ο οποίος λέγεται πως την συνόδευε κάποιες φορές σε κοσμικές εξόδους.
Το κάποτε ευτυχισμένο ζευγάρι με τα δύο παιδιά είχε ένα τρικυμιώδες διαζύγιο, απ’ αυτά που γίνονται δικαστικά δράματα στο Χόλιγουντ. Ανάμεσα στα άλλα, η πρώην ηθοποιός υπέγραψε την έφεσή της με το όνομα «Σοφία Γιαννικοπούλου – Κούστα».
Λίγους μήνες νωρίτερα, ο εφοπλιστής της είχε στείλει εξώδικο, καλώντας την να σταματήσει να χρησιμοποιεί το επώνυμό του. Εκείνη ζήτησε από το Εφετείο «να εξαφανίσει την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου» ή εναλλακτικά «να μεταβάλει την αιτιολογία της απόφασης ως προς τον ακριβή χρόνο έναρξης της 3ετούς διάστασης» της με τον Γιάννη Κούστα, ενώ δεν αμφισβήτησε ότι βρισκόταν σε διάσταση με τον εφοπλιστή για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο ετών, που νομικά στοιχειοθετεί τον ισχυρό κλονισμό του γάμου και, βάσει νόμου, οδηγεί στη λύση του.
Ζητούσε όμως να ακυρωθεί η δικαστική απόφαση του διαζυγίου διότι, όπως ισχυριζόταν, στο σκεπτικό της απόφασης δεν αναφέρεται η ακριβής ημερομηνία που άρχισε η διάσταση με τον τότε σύζυγό της. Και αυτό, έλεγε, πως μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα στην αγωγή που έχει καταθέσει για το μοίρασμα της περιουσίας που αποκτήθηκε στα 16 χρόνια του έγγαμου βίου.
Άλλη απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου, όρισε ότι ο επικεφαλής της Danaos Corporation θα πληρώνει μηνιαία διατροφή 20.500 ευρώ στην εν διαστάσει σύζυγο και στα δύο ανήλικα κορίτσια τους. Η κα Γιαννικοπούλου, όμως, διεκδικούσε συνολική διατροφή 60.000 ευρώ μηνιαίως! Στο δικαστήριο, με φόντο μια οικονομική κρίση που αφορούσε βέβαια εμάς του υπολοίπους της σύγχρονης και άνευ Ρώμης, πλέμπας, ακούστηκαν εξωπραγματικά ποσά και συνήθειες ζωής.
Μια από τις επτά αδελφές της Σοφίας Γιαννικοπούλου έκανε λόγο για περίπου στα 11.000 ευρώ, όπως υπολόγισε τα έξοδα για την κύρια κατοικία της οικογένειας, ένα σπίτι 900 τ.μ. στη Γλυφάδα, που απασχολεί δύο άτομα προσωπικό, και για το εξοχικό στο Λαγονήσι, που είχε αγορασθεί από την Χάρις Αλεξίου.
Τα τρέχοντα έξοδα του σούπερ μάρκετ εκτιμήθηκαν, περίπου στα 3.000 ευρώ την εβδομάδα για τα παιδιά, ενώ άλλα 18.000 απαιτούνται το καλοκαίρι προκειμένου οι κόρες να πηγαίνουν σε κατασκήνωση στην Ελβετία ή στην Αμερική.
Έγιναν ακόμα αναφορές στα έξοδα συντήρησης τεσσάρων οχημάτων της κυρίας Γιαννικοπούλου ανάμεσα τους μια Άστον Μάρτιν, δώρο από τον Ιωάννη Κούστα, αλλά και τα «τρία με τέσσερα πάρτι που κάνουν τα παιδιά το χρόνο από 2000 έως 5000 ευρώ».
Έγινε λόγος ακόμα για τα περίπου 5.000 ευρώ για την ένδυση των παιδιών την οποία μέχρι τώρα αγόραζαν στη Νέα Υόρκη, αλλά πλέον «υποχρεούνται να ψωνίζουν στην Ελλάδα». Το ρεύμα που πληρώθηκε για το 2015 – 2016 ήταν 24.000 ευρώ, πόσο που βρέθηκε λογικό αφού η κατοικία είναι «τεράστια και διαθέτει θερμαινόμενη πισίνα και air condition».
Και μια ληστεία με λεία 250 χιλ. ευρώ και κοσμήματα αξίας 4 εκατ. ευρώ!!!
Λίγες μέρες πριν την εκδίκαση της έφεσης της Σοφίας Γιαννικοπούλου, πρώην Γιαννίκου, πρώην Κούστα -μάλλον, διότι έχουμε μπερδευτεί με την χρήση του επώνυμου- άλλη μια περιπέτεια έμελλε να αναστατώσει τη ζωή της.
Στις 2.30 τα ξημερώματα της 29ης Μαρτίου, τρεις κουκουλοφόροι με καλάσνικοφ, εισέβαλαν στο πολυτελές σπίτι στη Γλυφάδα, μιλώντας ελληνικά ακινητοποίησαν την κυρία υπό την απειλή των όπλων, τις δύο κόρες της και την οικιακή βοηθό.
Αφού οι ληστές έκαναν άνω κάτω το σπίτι, την υποχρέωσαν να ανοίξει το χρηματοκιβώτιο, από το οποίο, πήραν 250.000 ευρώ σε μετρητά, αλλά και κοσμήματα των οποίων η αξία ανέρχεται σε πάνω από 4.000.000 ευρώ σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε η πρώην σύζυγος του εφοπλιστή. Οι άνδρες της ασφάλειας δεν εντόπισαν ίχνη παραβίασης στην οικία γι’ αυτό και συνεχίζουν τις έρευνες προκειμένου να διαλευκάνουν την υπόθεση. Ω! Καιροί! Ω! Ηθη!
Την εκτίμησε η βασίλισσα Ελισάβετ τόσο που μόνο που δεν της, είπε, όποτε πετάγεται στο Μπάκιγχαμ να φέρνει και τον άνδρα της μαζί!
Στα πρόσφατα επεισόδια τώρα, είναι 16 Οκτωβρίου του 2018, όταν ο πληρεξούσιος δικηγόρος της Σοφίας Γιαννικοπούλου ενημέρωσε το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών ότι η πελάτισσά του παραιτείται από τη διεκδίκηση του δυσθεώρητου ποσού των 171 εκατομμυρίων ευρώ, πράγμα που θεωρείται ότι μπορεί να είναι και τακτική αναδίπλωσης, αλλά και επανορισμού της επιχειρηματολογίας, μιας και σ’ αυτή την αγωγή υπήρχαν ισχυρισμοί τουλάχιστον ιλαροτραγικοί.
Εδώ, λοιπόν, βρίσκουμε πως η κυρία Γιαννικοπούλου ισχυρίζεται πως «εκείνη γνώρισε τον δόκτορα Κούστα στη βασίλισσα Ελισάβετ» και πως η ίδια επέβλεπε την κατασκευή των πλοίων! Η βασίλισσα της Μεγάλης Βρετανίας, η Ελισάβετ η 2η, που βρίσκεται στον θρόνο απ’ το 1952, η δισέγγονη της εμβληματικής βασίλισσας Βικτωρίας, σύμφωνα με την κυρία Γιαννικοπούλου, αναφέρθηκε στο δικαστήριο εντυπωσιάστηκε όταν έμαθε για τη φιλανθρωπική δράση της Σοφίας -τότε Κούστα-Γιαννικοπούλου- που τέτοια δεν ματα χάνε δει στο Μπάκινχαμ και στα περίχωρα.
Έτσι της απηύθυνε επίσημη πρόσκληση για να παρευρεθεί στον εορτασμό της 50ής επετείου των Βραβείων του Δούκα του Εδιμβούργου, τον Ιούλιο του 2006 και, άμα ήθελε ας έπαιρνε μαζί της και τον σύζυγό της, τον ζάμπλουτο δόκτορα, να ποσφάισει κάνα βασιλικό λαδερό στο ανάκτορο!
Τον είδανε εκεί τον κύριο Κούστα, ηγέτες, σελέμπριτι και γαλαζοαίματοι χάρη πάντα στην φιλανθρωπική δράση της κυρίας Γιαννικοπούλου, που τι να πιάσει μπροστά της ο Μπάφετ και ο Γκέιτς σε δράση και ο Αλβέρτος Σβάιτσερ σε ανθρωπισμό και τους έμεινε έτσι το όνομα του δόκτορος Κούστα και έτσι πολλαπλασίασε την περιουσία του, μερίδιο της οποίας, όπως η ίδια επιμένει, της το οφείλει! Όχι που κάλεσαν τον άνθρωπο οι Βρετανοί τραπεζίτες εκεί, αλλά την κυρία Γιαννικοπούλου που έκανε υποκριτική υπό τους ήχους της Μαρώνη, πεθύμησαν!
Ο Αλέξανδρος ο Β, η Αικατερίνη της Σερβίας, οι τραπεζίτες, οι υπόλοιποι εφοπλιστές που τους γνώριζε όλους η ηθοποιός του «Εραστής απ’ το ψυγείο»…
Όμως, όπως η κυρία Γιαννικοπούλου ισχυρίστηκε στα ελληνικά δικαστήρια, πριν τα τσάγια και τα μεγαλεία στο Μπάκιγχαμ, είχε συστήσει η ίδια, τον τέταρτο πιο πλούσιο Έλληνα με τις καταπληκτικές σπουδές και στον πρίγκιπα Αλέξανδρο Καραγεώργετζεβιτς της Γιουγκοσλαβίας ή Αλέξανδρο τον Β’ και στην σύζυγό του, την πριγκίπισσα Αικατερίνη Γιουγκοσλαβίας ή αλλιώς Κατερίνα Καραγεώρτζεβιτς!
Η ηθοποιός που ποτέ δεν έγινε πρωταγωνίστρια, απόφοιτος της καλής δραματικής σχολής Θεοδοσιάδη, που έκανε τέχνη κυρίως σε βιντεοταινίες, όμως, γνώρισε απ’ τον δικό της κύκλο, στον δόκτορα Κούστα, τον δεύτερης γενιάς μεγάλο – επιχειρηματία, πέρα απ’ τα δικά του επιτεύγματα, σε ανώτατα στελέχη σημαντικής ελβετικής τράπεζας, στον Γιάννη Κωστόπουλο της Alpha Bank, σε όλο το Ίδρυμα Λάτση, στους πιο σημαντικούς Έλληνες εφοπλιστές, που δεν τους ήξερε, αυτός ο μόλις τέταρτος πιο πλούσιος Έλληνας, όπως τους Χάρη και Νίκο Βαφειά, τον Βασίλη Κωνσταντακόπουλο, τον Περικλή Παναγόπουλο, τον Νίκο Τσάκο, τον Γιώργο Οικονόμου και πολλούς άλλους που οι άνθρωποι δεν έχουν λόγια να απαντήσουν.
Ο Γιώργος Οικονόμου, παρ’ όλα αυτά, πήγε και κατέθεσε, ενόρκως, πως γνώριζε τον Γιάννη Κούστα πολλά χρόνια πριν εκείνος γνωρίσει τη μετέπειτα δεύτερη σύζυγό του, τη Σοφία Γιαννικοπούλου και πως δεν τους σύστησε εκείνη!
Το ιλαρό του πράγματος συνεχίζεται με τους ισχυρισμούς της πως ο κ. Κούστας θα είχε μείνει ένας «κομπιουτεράς», όπως αναφέρθηκε απαξιωτικά σε σχέση με το πρωτοποριακό λογισμικό που εκείνος δημιούργησε εκ του μηδενός, ειδικά για τη διαχείριση ναυτιλιακών εταιρειών, αν η ίδια δεν τον συμβούλευε οικονομικά και δεν του έλεγε τι να κάνει στις θάλασσες, στα χτισίματα των πλοίων του, στις κατασκευές, στο real estate, στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, στο υπερσύγχρονο mall που έχτισε στην Σόφια!
Ας μην ήταν αυτή, δηλαδή και έως που θα δυστυχούσε! Για αυτό και της άξιζε να αποζημιωθεί με 171.478.831,24 ευρώ για τη συνολική της προσφορά ως συζύγου κατά το διάστημα 1996 – 2012 του έγγαμου βίου της!
Είναι κοινώς αποδεκτό, δε, στον εφοπλιστικό κύκλο, πως ο δόκτωρ Κούστας πιστεύει πως τις χορηγίες, τις δωρεές για κοινωφελείς σκοπούς, τη βοήθεια σε συνανθρώπους και στους λιγότερο τυχερούς απ τον ίδιο, πρέπει να γίνονται αθόρυβα, χωρίς προβολή και να φυλάσσονται μυστικά. Και φυσικά δεν τα πράττεις με πόζες σε φωτογράφους και υστεροβουλία για να κλείσεις τάχα δουλειές!
Παίζοντας την Wall Street στα δάχτυλα
Ανάμεσα στις πολλές γνωριμίες με γαλαζοαίματους και διάσημους και πάρα πλουσίους, η κυρία Γιαννικοπούλου, που δεν τις χρησιμοποίησε για να γίνει η ίδια τουλάχιστον η Μέριλ Στριπ, αλλά ταπεινά επέλεγε να παίζει στο «Και πολύ μπήχτης ο δικός σου» και στο αλάνθαστο ένστικτο της και στις γνώσεις στη ναυτιλία, παίζει στα δάχτυλα και τα παγκόσμια χρηματοοικονομικά θέματα, της μικροοικονομίας αλλά και της μικροοικονομίας και αλίμονο!
Χάρη σ’ αυτήν λοιπόν, όπως ισχυρίζεται γλαφυρά στην αγωγή της την οποία απέσυρε, ο εφοπλιστής παραμέρισε τις επιφυλάξεις του και εισήγαγε την εταιρεία του στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 2006!
Άμα δε του το ‘λεγε δηλαδή, απ’ έξω απ’ την κλειστή Σοφοκλέους θα βολόδερνε εκείνος! Άσε που ανάμεσά σ’ όλα αυτά, ως σούπερ γυναίκα που είναι, μεγάλωνε τα δύο κορίτσια της με τον Γιάννη Κούστα, φρόντιζε τα δύο αγόρια του από τον πρώτο του γάμο, επίβλεπε κατασκευή σπιτιών, σκαφών, αεροπλάνων, διακοσμούσε τα γραφεία της Danaos και τον καθοδηγούσε ως αλάνθαστη στο investmant consulting για συμφωνίες εκατομμυρίων.
Και σ’ όλα αυτά να οργανώνει την καλύτερη φιλανθρωπία της γης, να είναι πάντα βαμμένη και χτενισμένη και να ποζάρει και στα περιοδικά, ενώ δεν έχανε και πάρτι! Η γυναίκα – φαινόμενο απέδειξε περίτρανα, λοιπόν, πως οι σπουδές στο Πολυτεχνείο, τα masters και διδακτορικά, το να είσαι δεύτερη γενιά επιχειρηματίας, να έχεις γίνει ένας απ τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου, είναι ευκολία μπροστά στο να εξασφαλίσεις ρόλο για δυο ολόκληρα επεισόδια στη τηλεοπτική σειρά «Ο κανονιέρης και η βεντέτα»!
Άμα μπορείς αυτό, ε, τύφλα να ‘χει η Γουόλ Στριτ και τα διδακτορικά και οι Άνταμ Σμιθ, Καρλ Μαρξ, Κέυνς και Μίλτον Φρίντμαν μαζεμένοι! Και για να κλείσουμε έτσι ρωμαϊκά, όπως ξεκινήσαμε την διεκτραγώδηση του βίου της κυρίας Γιαννικοπούλου, όπως και να χει «Fata viam invenient», ήτοι, «Οι μοίρες θα βρουν το δρόμο», που λέγε και ο Βιργίλιος, όπως και ο δόκτωρ Κούστας τον βρήκε για να φύγει μακριά…