ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Σας πήραν τηλέφωνο και μόλις κλείσατε ραντεβού για συνέντευξη για τη δουλειά που θέλατε εδώ και καιρό. Και φαίνεται πως έχετε πολλές πιθανότητες να πάρετε τη θέση… Πώς νιώθετε; Μόλις περάσει το πρώτο κύμα χαράς, ενθουσιασμού και οι πανηγυρισμοί καταλαγιάσουν… τότε το στομάχι σας δένεται κόμπος. Αν είναι η πρώτη φορά που δίνετε συνέντευξη για δουλειά και θα καθίσετε σε λίγο απέναντι από τον μελλονικό σας προϊστάμενο, σίγουρα θα νιώθετε άγχος κι αγωνία. Είναι απολύτως φυσιολογικό καθώς τα ίδια συναισθήματα νιώθουν ακόμη και οι πιο… έμπειροι στις επαγγελματικές συνεντεύξεις. Αυτό συμβαίνει γιατί βρίσκεστε μπροστά σε κάτι τελείως άγνωστο. Μην ανησυχείτε. Χαλαρώστε και διαβάστε τι θα πρέπει να έχετε υπόψη σας για να κάνετε πραγματικά μια πολύ καλή εντύπωση. Γιατί να θυμάστε πως η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που μένει, ειδικά σε τέτοιες περιπτώσεις, καθώς θα είναι η αρχή για ένα δεύτερο ραντεβού!
1. Προσπαθήστε να είστε ήρεμοι
Ένας άνθρωπος όταν είναι αγχωμένος δεν γίνεται να κάνει πραγματικά καλή εντύπωση και είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί. Δεν μπορεί να εκφραστεί όπως πρέπει, μπορεί να φλυαρεί ή να απαντάει μονολεκτικά, μπορεί να δείχνει νευρικός κι ανάλογα να κινείται. Το παν είναι να μην είστε φοβισμένοι. Μια δουλειά θέλετε να κερδίσετε κι αν δεν είναι αυτή, θα είναι η επόμενη. Χαλαρώστε και δείξτε αυτό που πραγματικά είστε!
2. Δείξτε αυτοπεποίθηση χωρίς υπερβολές
Ναι, να έχετε αυτοπεποίθηση αλλά να μην κάνετε επίδειξη. Να είστε σοβαρή, μετρημένη, να πιστεύετε στον εαυτό σας χωρίς όμως να φαίνεστε αλαζονική ή να λέτε εξυπνάδες. Γιατί ένας υπεύθυνος προσωπικού ή ένας προϊστάμενός ξέρει πως ένας… εξυπνάκιας, μόνο αυτοπεποίθηση δεν έχει, ίσα ίσα πάσχει από… ανασφάλεια. Αφήστε δε, που κανένας δεν θέλει να συνεργάζεται με έναν τέτοιο τύπο ανθρώπου.
3. Μάθετε τι προσόντα χρειάζονται για τη θέση που διεκδικείτε
Αν ξέρετε πλήρως τα προσόντα που χρειάζεται η θέση που θέλετε να πάρετε, εύκολα και γρήγορα θα παρουσιάσετε τον εαυτό σας μένοντας σ΄αυτά που η επιχείρηση αναζητά. Δεν πειράζει αν έχετε παραπάνω προσόντα, όλοι ξέρουμε πια πως ζούμε σε μια τέτοια εποχή, αρκεί να ξέρετε ν΄απαντήσετε στην ερώτηση που μπορεί να σας κάνουν “Μα έχετε περισσότερα προσόντα, γιατί θέλετε αυτή τη θέση;”. Εδώ μην φοβηθείτε ν΄απαντήσετε πως έχετε φιλοδοξίες και πως πολύ σύντομα θα δείξετε τις ικανότητές σας ώστε να πάρετε στο μέλλον τη θέση που είναι σύμφωνα με τα προσόντα σας!
4. Μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για την εταιρεία και τους προϊσταμένους της.
Μπείτε στο ίντερνετ κι αναζητήστε πληροφορίες για την εταιρεία. Τη θέση της, το τι έχει κάνει τα τελευταία χρόνια, τους ανταγωνιστές. Ψάξτε και τα ονόματα των διευθυντών και προϊσταμένων. Δείτε στο ίντερνετ τα πανεπιστήμια που τέλειωσαν, ώστε σε πιθανή συνάντηση μαζί τους να έχετε ένα ακόμη θέμα συζήτησης που θα σας φέρει πιο… κοντά. Ρωτήστε φίλους και γνωστούς για να ξέρετε όσα περισσότερα μπορείτε. Θα έχετε κάνει πολύ καλή εντύπωση αν έχετε δείξει πως γνωρίζετε τόσα για την εταιρεία. (Όχι, για τους ανθρώπους της δεν χρειάζεται να αποκαλύψετε ότι ψάξατε…)
5. Κάντε πρόβα σε πιθανά ερωτήματα
Συνήθως τα ερωτήματα που τίθενται σε συνεντεύξεις είναι λίγο πολύ γνωστά. Αφού σας ρωτήσουν για τις σπουδές και τα προσόντα σας, έρχονται πιο… προσωπικές ερωτήσεις. Μην τρομάζετε, δεν θα σας ρωτήσουν γιατί χωρίσατε με τον πρώτο σας έρωτα. Θα σας ρωτήσουν όμως πιθανόν “πώς βλέπετε τον εαυτό σας σε 5 χρόνια, τι θα θέλατε να έχετε πετύχει” ή ” πόσα χρόνια μείνατε στην προηγούμενη δουλειά σας, γιατί φύγατε”. Σ΄αυτή την ερώτηση ποτέ μην μιλήσετε με άσχημα λόγια για τους παλιούς σας εργοδότες. Αν ο τρόπος που “χωρίσατε” δεν ήταν και ο καλύτερος, μπορείτε να πείτε ” είχαμε διαφορές, δεν με ικανοποιούσαν πια οι συνθήκες, ήθελα άλλα πράγματα για τη ζωή μου”. Μην αποκαλύψετε τα προσωπικά σας σχέδια, όπως ότι θέλετε να παντρευτείτε να μείνετε αμέσως έγκυος κλπ γιατί έτσι δείχνετε πως προτεραιότητά σας δεν είναι η δουλειά, αλλά η οικογένεια και σίγουρα οι εργοδότες σας (όσο καλή κι αν είστε) δεν θα θέλουν να τους αφήσετε με την πρώτη ευκαιρία, στα κρύα του λουτρού. Πάντως πάρτε όσο χρόνο χρειάζεστε, μέσα σε όρια φυσικά, για ν΄απαντήσετε με ειλικρίνεια στα ερωτήματα που σας θέτουν.
6. Ντυθείτε σύμφωνα με το είδος της εταιρείας.
Η εμφάνιση είναι εξίσου σημαντική με αυτά που θα πείτε. Πρέπει να είστε εναρμονισμένη με το dress code της εταιρείας. Τι εννοούμε; Αλλιώς ντυνόμαστε αν θέλουμε να πιάσουμε δουλειά διευθυντικού στελέχους σε μεγάλη πολυεθνική, αλλιώς αν μας ενδιαφέρει μια θέση γραφίστα σε περιοδικό ή διαφημιστική… Το απλό, κλασικό ντύσιμο για δουλειές γραφείου είναι ο,τι πρέπει. Αν όμως σας ενδιαφέρουν πιο… δημιουργικές δουλειές τότε εσείς ξέρετε καλύτερα τον τρόπο που με το ντύσιμο και το στυλ σας θα εντυπωσιάσετε! Προσέξτε ανάλογα και το μακιγιάζ, τα μαλλιά και τα αξεσουάρ σας!
Διαβάστε τη συνέχεια στο www.womannow.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ZARA: 10+1 καλοκαιρινά denim και jean κομμάτια που θα λατρέψετε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έξι tips για να φαίνεστε πιο αδύνατες στις φωτογραφίες
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι μικρές αλλαγές στα μαλλιά που θα κάνουν τη διαφορά στο look σας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουρκία: Συλλήψεις για τις διαδηλώσεις υπέρ των δυο κούρδων δημοσιογράφων που σκοτώθηκαν στη Συρία
- Τραμπ: Η σύζυγος συμβούλου του μέλος της επιτροπής DOGE του πολυδισεκατομμυριούχου Μασκ
- Εμπορικά καταστήματα: Πώς θα λειτουργήσουν σήμερα και αύριο παραμονή Χριστουγέννων
- Ευρωζώνη: Οι οικονομολόγοι μειώνουν τις προσδοκίες για την ανάπτυξη το 2025