Είναι ήδη φανερό πως η Kaia Gerber βρίσκεται στην ίδια τροχιά με την μητέρα της, το supermodel των 90 ‘s Cindy Crawford. Η 16χρονη έκανε το ντεμπούτο της στο Fashion Week της Νέας Υόρκης για την περίοδο Spring/Summer 2018 και από τότε γνώρισε τεράστια επιτυχία. Συμμετείχε στις πασαρέλες μερικών από τους διασημότερους οίκους, όπως οι Saint Lauren, Calvin Klein, Burberry, Chanel και Versace.
Λίγο τη συμμετοχή της την περίφημη πια πασαρέλα του οίκου Versace -όπου είδαμε και το εντυπωσιακό φινάλε με τις Cindy Crawford, Carla Bruni, Claudia Schiffer, Naomi Campbell και Helena Christensen, να τιμούν τον αξέχαστη ιδρυτή του οίκου Gianni Versace- η Kaia κέρδισε τον τίτλο της νεότερης μούσας που συμμετείχε ποτέ σε καμπάνια της εταιρείας Omega. Μάλιστα, πρόσωπο του ελβετικού brand ρολογιών αποτελεί εδώ και δεκαετίες και η διάσημη -και πανέμορφη μαμά της.
Tον Ιανουάριο είχε ανακοινωθεί πως η ταχέως ανερχόμενη Kaia, και πλέον παγκόσμιο it girl, θα συνεργαστεί με τον θρυλικό Karl Lagerfeld για να δημιουργήσουν μαζί μια capsule collection για το προσωπικό του brand. Ύστερα λοιπόν από πολλούς μήνες κυκλοφόρησαν οι πρώτες εικόνες από την Karl x Kaia Collection, η οποία περιλαμβάνει ready-to-wear ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ και θα πωλούνται αποκλειστικά στις ιστοσελίδες Karl.com και Revolve.com -μία κίνηση που δείχνει πως ο Karl θέλει να κατευθυνθεί στο πιο νεανικό κοινό. Άλλωστε αυτό αποδεικνύεται και από την επιλογή της νεαρής Kaia για co-designer, θέλοντας να συνδυάσει τη διαχρονικά κομψή αισθητική του με το πιο casual, φρέσκο και youthfull αμερικάνικο στιλ.
Από την καμπάνια, της οποίας φυσικά πρωταγωνίστρια είναι η Kaia Gerber, φαίνεται πως η απαρχή έγινε από την αναζωογόνηση του χαρακτηριστικού και ορόσημου πλέον μαύρου κουστουμιού που επιλέγει για τις εμφανίσεις του ο Karl συνδυασμένο με γραβάτα στο οποίο έδωσαν ένα μοντέρνο twist απευθυνόμενο σε νεαρές γυναίκες που θαυμάζουν το στιλ του μοντέλου.Πρόκειται για ένα mix & match της εκλεπτυσμένης παριζιάνικη αισθητικής και του street style του Λος Άντζελες, από όπου κατάγεται το 16χρονο μοντέλο. Λατρέψαμε τα logo T-shirts, τα δερμάτινα κομμάτια και τα ανδρόγυνα separates καθώς και τα αξεσουάρ όπως γυαλιά ηλίου, κάλτσες πάνω από το γόνατο, super stylish τσάντες αλλά και καπέλα στολισμένα με αλυσίδες, που υπόσχονται να απογειώσουν και την πιο απλή εμφάνιση. Η χρωματική παλέτα κινείται στα χρώματα του άσπρου και του μαύρου με πινελιές από ροζ, κόκκινο και μπεζ.
Τα κομμάτια θα είναι διαθέσιμα από τις 30 Αυγούστου και αναμένεται να γίνουν ανάρπαστα ενώ πολλοί πιθανολογούν πως αυτή η συλλογή είναι και μόνο η αρχή για τη πορεία αυτού του διδύμου και ότι θα ακολουθήσουν πολλές ακόμα collections και γιατί όχι και επιδείξεις όπως συνέβη με τη Gigi Hadid και τον Τommy Hilfiger.