Οι ερευνητές από την Ισπανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό “PLoS One”, ανέλυσαν 2,4 δισεκατομμύρια αναρτήσεις στο Facebook και 1,1 δισεκατομμύρια στο Twitter μεταξύ των ετών 2009-2016, χρησιμοποιώντας ένα ειδικό λογισμικό που ταξινομεί τις αναρτήσεις σε συναισθηματικά θετικές ή αρνητικές ανάλογα με τις χρησιμοποιούμενες λέξεις. Στη συνέχεια, έγινε συσχέτιση των αναρτήσεων με τα ημερήσια μετεωρολογικά δεδομένα κάθε περιοχής.
«Η μελέτη μας είναι η πρώτη που παρατηρεί και μετρά τη σχέση ανάμεσα στον κακό καιρό και στο συναισθηματικό περιεχόμενο των αναρτήσεων στο Twitter και στο Facebook. Το μέγεθος της επίδρασης του καιρού είναι τόσο μεγάλο, που είναι ανάλογο με την αλλαγή στην ψυχική διάθεση των χρηστών μετά από γεγονότα όπως ένας σεισμός ή ένα περιστατικό μαζικών δολοφονιών σε σχολείο», δήλωσε ο καθηγητής Εστεμπάν Μόρο του Πανεπιστημίου Κάρλος 3 της Μαδρίτης.
«Βρήκαμε ότι ο τρόπος που εκφραζόμαστε, διαμορφώνεται από τον καιρό. Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες, όπως οι πολύ χαμηλές ή πολύ υψηλές θερμοκρασίες, η μεγάλη υγρασία και η πολλή συννεφιά, δρουν αρνητικά στη συναισθηματική έκφραση των αναρτήσεων» δήλωσε ο ερευνητής Νικ Ομπράντοβιτς του Εργαστηρίου Media Lab του ΜΙΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ζώδια: Οι ερωτικές προβλέψεις της εβδομάδας από 30 Απριλίου έως 6 Μαΐου 2018
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς θα κινηθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς την Πρωτομαγιά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέα τροπή στην διαμάχη των Αγγελόπουλων: 190 εκατ. δολ διεκδικεί ο Θεόδωρος από τον Κωνσταντίνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος
- Το θέμα των ανισοτήτων είναι επιτέλους στο ευρωπαϊκό ραντάρ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών