Η βίλα Mirage στα Χουλάκια της Μυκόνου που κάποτε ήταν ιδιοκτησίας του πρώην εκδότη Πέτρου Κωστόπουλου, «κρέμασε» ξανά πωλητήριο. Και μάλιστα σε τιμή που προκαλεί αίσθηση καθώς το τίμημα που ζητείται είναι… 19 εκατομμύρια ευρώ.

Κι όμως, το σπίτι του Πέτρου Κωστόπουλου είχε πουληθεί πριν από 11 χρόνια μόλις 5,5 εκατ. ευρώ και αγοραστές ήταν οι διάσημοι κομμωτές κι επιχειρηματίες Αλαν Πίτερς Ρέτζιναλντ και Τσαρλς Γουόρθινγκτον. Δηλαδή μέσα σε λίγα χρόνια οι αγοραστές επιδιώκουν να τετραπλασιάσουν τα χρήματα που θα βάλουν στην τσέπη του.

1

Το πολυτελές σπίτι με επιφάνεια 966 τ.μ. σε μια έκταση 4.159 τ.μ. άνηκε στον Πέτρο Κωστόπουλο από το 1993, στην εποχή που μεσουρανούσε στα εκδοτικά πράγματα της χώρας. Στη συνέχεια αντιμετώπισε τεράστια οικονομικά προβλήματα, τα ακίνητά του βγήκαν στον πλειστηριασμό και το 2012 το υπέροχο σπίτι πέρασε στα χέρια της Eurobank που τελικά το εκποίησε στους Βρετανούς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2023 ξένα δημοσιεύματα ανέφεραν ότι οι νέοι ιδιοκτήτες είχαν αποφασίσει να πουλήσουν τη βίλα ζητώντας το εξωπραγματικό ποσό των 50 εκατ. ευρώ. Δεν κατάφεραν βεβαίως να βρουν αγοραστές και τώρα η βίλα Mirage βγαίνει ξανά προς πώληση κατ’ αποκλειστικότητα από την Sotheby’s International Realty σε μια πιο… λογική τιμή, αλλά πολύ πάνω από εκείνη που είχε πωληθεί.

photo credit : Sotheby's International Realty
photo credit : Sotheby’s International Realty

Η ιστορία της αποκτήσης από τους Γουόρθινγκτον και Ρέτζιναλντ

Το 2014, οι διάσημοι Βρετανοί πολυεκατομμυριούχοι Τζον Τσαρλς Γουόρθινγκτον και Αλαν Πίτερς Ρέτζιναλντ, οι οποίοι είχαν περάσει αρκετά καλοκαίρια στη βίλα, αποφάσισαν να την αποκτήσουν. Ο Γουόρθινγκτον, ιδρυτής του διάσημου κομμωτικού brand που φέρει το όνομά του, και ο σύντροφός του Ρέτζιναλντ, ενθουσιάστηκαν με την τοποθεσία της βίλας και την εξαιρετική θέα της, ενώ παράλληλα εκτίμησαν την απομόνωση και την ιδιωτικότητα που προσφέρει.

Η βίλα έγινε το κέντρο των κοσμοπολίτικων καλεσμάτων τους, με τα πάρτι που διοργάνωναν να αποτελούν αγαπημένα σημεία αναφοράς στη Μύκονο, αφήνοντας τη δική τους σφραγίδα στην κοινωνική ζωή του νησιού.

Η κομψότητα του Mirage

Ο Τζον Τσαρλς Γουόρθινγκτον δεν είναι τυχαία μια προσωπικότητα στα επιχειρηματικά σαλόνια της Μεγάλης Βρετανίας. Ο ίδιος διατηρεί τέσσερα σαλόνια κομμωτικής στην Ευρώπη και ένα στη Νέα Υόρκη, ενώ οι πελάτες του περιλαμβάνουν διάσημα ονόματα όπως οι Σάρον Στόουν, Κέιτ Μος και Κλερ Ντέινς. Είναι ο hair stylist που ανέλαβε τα χτενίσματα των Κιμ Κατράλ και Σάρα Τζέσικα Πάρκερ στις μεγάλες βραδιές των BAFTA και Οσκαρ.

Μετά την απόκτηση της βίλας, οι Γουόρθινγκτον και Ρέτζιναλντ ανακαίνισαν την εσωτερική διαρρύθμιση με βάση τη δική τους elegant αισθητική, χρησιμοποιώντας αυθεντικά έργα τέχνης και πολύτιμα διακοσμητικά αντικείμενα, προσφέροντας στην κατοικία μια αίσθηση πολυτέλειας και εκλεπτυσμένου γούστου.

photo credit : Sotheby's International Realty
photo credit : Sotheby’s International Realty

Η εξαιρετική τοποθεσία και ο μοναδικός σχεδιασμός της βίλας

Η βίλα, τοποθετημένη στην κορυφή ενός γκρεμού, προσφέρει μια μοναδική θέα στο Αιγαίο.

Οι εξωτερικοί χώροι της βίλας, περιλαμβάνουν μια πισίνα υπερχείλισης, η οποία προσφέρει την αίσθηση ότι η θάλασσα εισχωρεί στον ίδιο τον χώρο. Το φυσικό τοπίο ενσωματώνεται με τον μοντέρνο σχεδιασμό, δημιουργώντας ένα απολύτως αρμονικό αποτέλεσμα.

Η βίλα δεν προσφέρει απλώς έναν χώρο διαμονής, αλλά μια απόλυτη εμπειρία πολυτελούς διαβίωσης, με όλα τα χαρακτηριστικά που θα επιθυμούσε κάποιος από το απόλυτο καταφύγιο στον παράδεισο.

Πολυτέλεια και άνεση σε κάθε γωνιά για απόλυτη χαλάρωση

Η βίλα διαθέτει οκτώ υπνοδωμάτια και εννέα μπάνια, όλα διαμορφωμένα για να προσφέρουν μέγιστη άνεση και πολυτέλεια. Κάθε σουίτα είναι ευρύχωρη και σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργεί μια αίσθηση γαλήνης, ενώ οι πανοραμικές βεράντες ανοίγουν σε καταπληκτική θέα στη θάλασσα. Το εσωτερικό της βίλας αποπνέει ζεστασιά και διαχρονική κομψότητα, χάρη στη χρήση φυσικών υλικών, όπως πέτρα, μάρμαρο και ξύλο. Οι κύριοι χώροι περιλαμβάνουν ένα εντυπωσιακό σαλόνι με μεγάλες τζαμαρίες, που προσφέρουν ανεμπόδιστη θέα, μια κομψή τραπεζαρία, ιδανική για φιλοξενία υψηλών απαιτήσεων, μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, σχεδιασμένη για γαστρονομικές δημιουργίες, καθώς και μια ιδιωτική βιβλιοθήκη, όπου μπορεί κανείς να απολαύσει στιγμές ηρεμίας.

Για όσους αναζητούν χαλάρωση και ευεξία, η βίλα διαθέτει ιδιωτικό spa με χαμάμ, τζακούζι και wet room, προσφέροντας έναν παράδεισο ευεξίας μέσα στο σπίτι. Το γυμναστήριο είναι πλήρως εξοπλισμένο για καθημερινές προπονήσεις, ενώ η εντυπωσιακή κάβα κρασιών ικανοποιεί τους λάτρεις των εκλεκτών ποτών, προσφέροντας μια μοναδική συλλογή για ξεχωριστές στιγμές.

Το απόλυτο καλοκαιρινό σκηνικό

Ο εξωτερικός χώρος του Mirage είναι σχεδιασμένος για να προσφέρει στιγμές απόλυτης χαλάρωσης και διασκέδασης. Η πισίνα υπερχείλισης δημιουργεί την αίσθηση ότι ενώνεται με το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου, ενώ το sun deck και η καμπάνα πρωινού προσφέρουν ιδανικά σημεία για να απολαύσει κανείς τον ήλιο και τη θάλασσα. Ο ειδικά διαμορφωμένος εξωτερικός χώρος περιλαμβάνει ένα εντυπωσιακό bar για να απολαύσει κανείς κοκτέιλ κάτω από τα αστέρια, όπως οι χιλιάδες καλεσμένοι  του Πέτρου Κωστόπουλου, αλλά και των  Τζον Τσαρλς Γουόρθινγκτον και Αλαν Πίτερς Ρέτζιναλντ. Στον ιδιαίτερο  χώρο χαλάρωσης  γράφτηκαν πολλές ιστορίες της υψηλής κοινωνίας, πολιτικές ίντριγκες, έρωτες και ειδύλλια αντάξια του Vanity Fair.

Ένα άλλο στοιχείο που κάνει αυτή τη βίλα ιδιαίτερη είναι η ιστορία του πρώτου ιδιοκτήτη της ο οποίος την κατασκεύασε το 1993, του Πέτρου Κωστόπουλου του οποίου η άνοδος και η πτώση ήταν αυτή που χάραξε τη διαδρομή αυτής της βίλας.

photo credit : Sotheby's International Realty
photo credit : Sotheby’s International Realty

Το περιοδικό ΚΛΙΚ που απογείωσε την καριέρα του Πέτρου Κωστόπουλου, ΝΙTRO και IMAKO

Ο Πέτρος Κωστόπουλος υπήρξε μια από τις πιο επιδραστικές φιγούρες της ελληνικής εκδοτικής σκηνής. Η ιστορία του είναι γεμάτη από σφοδρές αντιφάσεις και έντονες αντιπαραθέσεις, που διαπνέουν τη ζωή του και το έργο του στον εκδοτικό χώρο. Το περιοδικό ΚΛΙΚ ήταν η μεγάλη του ευκαιρία. Το καλοκαίρι του 1986 ήταν η πρώτη συνάντησή του με τον εκδότη Άρη Τερζόπουλο στη Μύκονο και αυτή η συνάντηση κατέληξε σε μια φιλία. Τον καιρό εκείνο ο Πέτρος Κωστόπουλος εργαζόταν στο υπουργείο Νέας Γενιάς δίπλα στον Γιώργο Παπανδρέου. Όταν κάποια στιγμή παραιτήθηκε από τη θέση του εκεί, ο Άρης Τερζόπουλος τον προσέλαβε χωρίς ακριβώς να γνωρίζει σε ποιον τομέα θα τον χρησιμοποιούσε. Η έκδοση του περιοδικού ΚΛΙΚ αποφασίστηκε ένα βράδυ στην αρχή του φθινόπωρου του 1986 στο σπίτι του Άρη Τερζόπουλου και κάποιο από τα επόμενα βράδια θα κατέληγαν ότι ο τίτλος του περιοδικού που θα έβγαζαν θα ήταν ΚΛΙΚ. Για μήνες οι δύο φίλοι και συνεργάτες έκαναν βόλτες από το Ψυχικό μέχρι το τέλος της Φιλοθέης συζητώντας για το περιοδικό που θα δημιουργούσαν. Όπως μας είπε ο Άρης Τερζόπουλος, είχαν καταλήξει και οι δύο στο συμπέρασμα ότι ήταν η κατάλληλη  εποχή για να εκδοθεί ένα τέτοιο ριζοσπαστικό περιοδικό και αν δεν πετύχαινε το λάθος θα ήταν δικό τους.

Έτσι τον Απρίλιο του 1987 εκδόθηκε το πρώτο τεύχος του ΚΛΙΚ, αλλά η αρχή δεν ήταν καθόλου εύκολη.

Είναι τέλος Ιουνίου 1987 και οι συνεργάτες του περιοδικού -ανάμεσά τους : Φώτης Γεωργελές, Μαλβίνα Κάραλη, Γιάννης Νενές, Λάουρα Ντε Νίγκρις, Βαγγέλης Περρής- ετοιμάζουν το τεύχος Ιουλίου με αφιέρωμα για το AIDS. Την ασθένεια-τρομοκράτη της εποχής που συγκλόνισε όλο τον κόσμο.

Και έρχεται το δελτίο της κυκλοφορίας του ΚΛΙΚ. Το πρώτο τεύχος (Απριλίου 1987) είχε πουλήσει 18.000 περίπου, το δεύτερο 14.000 και το τρίτο… μόλις 11.000. Με τη συγκεκριμένη κυκλοφορία ήταν αδύνατο να είναι βιώσιμο. Συγκρίνοντας την κυκλοφορία του ΚΛΙΚ με την κυκλοφορία του περιοδικού “ΓΥΝΑΙΚΑ” που πουλούσε τότε γύρω στα 80.000 φύλλα, μπορεί κάποιος να καταλάβει τη διαφορά…“Μαύρη μαυρίλα είχε πέσει…” λέει τότε ο εκδότης Άρης Τερζόπουλος.

Ο διευθυντής του περιοδικού, Πέτρος Κωστόπουλος, ανησυχούσε μήπως τον παρέσυρε σε περιπέτεια…

“Ρε αφεντικό, μήπως θέλεις να το κλείσουμε;” ρωτούσε προβληματισμένος ο Πέτρος Κωστόπουλος τον Άρη Τερζόπουλο.

“Μμμ, λες; Πάμε σπίτια μας να το σκεφτούμε καλύτερα και μετά τα λέμε.”

Έτσι κι έγινε. Το μεσημέρι πήγαν να ξεκουραστούν κι αργότερα το απόγευμα, συνεννοήθηκαν να βρεθούν σε κάποιο γυμναστήριο εκεί κοντά. Η σκέψη που κυριαρχούσε στο μυαλό του Άρη Τερζόπουλου είναι μία: το ΚΛΙΚ είναι ένα μικρό θηρίο. “Μία τίγρης” όπως το παρομοίαζε. Αυτό ακριβώς είπε και στον Πέτρο Κωστόπουλο όταν συναντήθηκαν και ότι θα συνέχιζαν! Σε εκείνο το τεύχος κάνουν κάτι τελείως ριζοσπαστικό για την εποχή. Το ΚΛΙΚ Ιουλίου συνοδεύτηκε με δώρο ένα προφυλακτικό, που για τις τότε συνήθειες… ήταν κάτι το εξωπραγματικό! Σόκαρε πολλούς και προκαλεί τέτοια εντύπωση που έσπασε τα τόσα συσσωρευμένα ταμπού. Πρόκειται για την πιο φθηνή διαφημιστική καμπάνια όλων των εποχών. Το δώρο ήταν διαφημιστική χορηγία, οπότε το κόστος για τον εκδότη είναι μηδενικό. “Η πιο φθηνή διαφημιστική καμπάνια με τη μεγαλύτερη απόδοση” είπε  ο Άρης Τερζόπουλος. Το ίδιο απόγευμα όλοι συζητούσαν για το ΚΛΙΚ λόγω του προφυλακτικού, αλλά και της έρευνας για το AIDS. Ποτέ μέχρι τότε δεν είχε γραφτεί κάτι τόσο πλήρες γι’αυτό το θέμα. Εκείνο το τεύχος ξεπούλησε κάτι παρά πάνω από 30.000 τεύχη που είχαν τυπώσει. Από εκεί και πέρα κάθε τεύχος κέρδιζε σε κυκλοφορία, μέχρι που σε ενάμιση χρόνο έφτασε περίπου τα 150.000 φύλλα.

To τεύχος του Ιουλίου 1987 του περιοδικού ΚΛΙΚ όπου τότε ήταν διευθυντής ο Πέτρος Κωστόπουλος.
To τεύχος του Ιουλίου 1987 του περιοδικού ΚΛΙΚ όπου τότε ήταν διευθυντής ο Πέτρος Κωστόπουλος.

Ο Άρης Τερζόπουλος πήρε το εκδοτικό ρίσκο που, ίσως, τότε, δεν θα έπαιρνε κανένας άλλος από τους εκδότες. Συμπέρασμα; Mια ευρηματική ιδέα, μια έμπνευση της στιγμής από ανθρώπους που αγαπούν το νέο τους εγχείρημα, μπορεί να έχει μεγαλύτερη δύναμη απ’ όλα τα κεφάλαια του κόσμου…

Αποτέλεσμα; Ο περιοδικός Τύπος στην Ελλάδα από τότε δεν είναι ο ίδιος. Το ΚΛΙΚ δεν γνωρίζει μόνο επιτυχία αλλά εγκαθίσταται σ’αυτή. “Απογειώθηκε…” θα πει ο Άρης Τερζόπουλος… Κι αυτό οφείλεται σ’εκείνους που πίστεψαν και συνέβαλαν σ΄αυτήν την πορεία… “Δούλεψε πολύ ο Πέτρος για το ΚΛΙΚ…” συμπλήρωσε. Ωστόσο, η συνεργασία τους κράτησε μόνο επτά χρόνια. Στο τέλος του καλοκαιριού του 1995 οι δρόμοι του Άρη Τερζόπουλου και του Πέτρου Κωστόπουλου χώρισαν. Ο Πέτρος Κωστόπουλος μαζί με τον Δάκη Ιωάννου και τον Πάνο Μαρινόπουλο προχώρησαν στη δημιουργία της ΙΜΑΚΟ (από τα αρχικά των ονομάτων τους) και στην έκδοση του περιοδικού ΝΙΤRO.

Με τις επιτυχίες του «ΚΛΙΚ», του ΝΙTRO και τη δημιουργία της ΙΜΑΚΟ, το όνομά του συνδέθηκε με την εφαρμογή μιας νέας εκδοτικής αντίληψης που δημιούργησε το λεγόμενο lifestyle, αναδεικνύοντας τα πρόσωπα, τις τάσεις και τις συνήθειες της εποχής. Πολλοί τον θεωρούσαν “θεό” του εκδοτικού κόσμου, με εργαζόμενους που τον λάτρευαν και στήριζαν την ιδέα του.

Η ΙΜΑΚΟ, ως το εκδοτικό δημιούργημα του Πέτρου Κωστόπουλου, υπήρξε μια μικρή αυτοκρατορία, που μπόρεσε να συνδυάσει την εκδοτική επιτυχία με το μοντέρνο lifestyle και την ελευθερία έκφρασης, κυκλοφορώντας περιοδικά και δημιουργώντας ραδιοφωνικούς σταθμούς, τα οποία για μεγάλο χρονικό διάστημα κυριάρχησαν στην αγορά. Ωστόσο, παρά την παντοδυναμία του, ο Κωστόπουλος δεν κατάφερε να αποφύγει τις “σκιές” του lifestyle.  Η κοινωνική και πολιτική κριτική τον κατηγορούσε για την επιβολή του υπερκαταναλωτισμού και την επιθυμία για την επίδειξη του πλούτου.

Με την εποχή της κρίσης, η ίδια η επιτυχία του lifestyle και η εικόνα του Κωστόπουλου ως απόλυτου εργοδότη και επιχειρηματία, ανατράπηκαν. Η αίσθηση της παντοδυναμίας και της εξουσίας άρχισε να υποχωρεί και τα περιοδικά του, αν και συνέχισαν να ασκούν μεγάλη επιρροή, δεν κατάφεραν να διατηρήσουν την ίδια θέση στην αγορά. Τα πολιτικά και κοινωνικά σκηνικά έδειξαν τις αδυναμίες του συστήματος, ενώ οι μεταβαλλόμενες αντιλήψεις για τον πλούτο και την επιτυχία επηρέασαν αρνητικά την εικόνα του.

 

Τα επιχειρηματικά λάθη και η πτώση του Πέτρου Κωστόπουλου

Ο Πέτρος Κωστόπουλος, με την πληθωρική του παρουσία, ήταν ανέκαθεν ένας άνθρωπος που ήξερε να προκαλεί συναισθήματα έντονων αντιφάσεων. Λατρεμένος από πολλούς, μισητός από άλλους, δεν υπήρξε ποτέ αδιάφορος για το κοινό που τον παρακολουθούσε. Από τη μία, οι επιτυχίες του ως εκδότης, παρουσιαστής και επιχειρηματίας τον έκαναν να ξεχωρίσει, να θέσει τη δική του σφραγίδα στην ελληνική ποπ κουλτούρα και να καταστήσει την ΙΜΑΚΟ έναν από τους πιο γνωστούς εκδοτικούς οίκους της χώρας, με δεκάδες περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς και ιστοσελίδες. Από την άλλη, η κατρακύλα του υπήρξε εξίσου θεαματική.

Η πτώση του Πέτρου Κωστόπουλου ξεκίνησε με μια σειρά από οικονομικά και επιχειρηματικά λάθη που σημάδεψαν την καριέρα του. Σε μια εποχή κρίσης, οι κινήσεις του στον τομέα των επενδύσεων και της επιχειρηματικότητας δεν είχαν την αναμενόμενη απόδοση, και αυτό τον οδήγησε σε μια σειρά από ανατροπές που επηρέασαν την επιχειρηματική του σταδιοδρομία.

Με τη κατάρρευση της αυτοκρατορίας του, από την οποία έφυγαν άνεργοι εκατοντάδες εργαζόμενοι, ο Κωστόπουλος πλήρωσε ακριβό τίμημα για τις φιλοδοξίες και τα όνειρά του.

Ο ίδιος αναγνωρίζει την αποτυχία του, λέγοντας πως ίσως έπρεπε να έχει καταλάβει νωρίτερα πως εκείνη η εποχή έφτασε στο τέλος της. Η προσωπική του ζωή, με το διαζύγιο και την ψυχική πίεση που ακολούθησε, πρόσθεσε έναν ακόμη παράγοντα στο ήδη φορτισμένο κλίμα της ζωής του. “Όταν συμβαίνει αυτό, παθαίνεις ψυχολογικό κλακάζ, τρελαίνεσαι,” σημειώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του, αναφερόμενος στην απογοήτευση και την κατάθλιψη που τον κατέλαβαν.

Η ΙΜΑΚΟ υπήρξε μια ανοιχτή και προοδευτική επιχείρηση, ιδίως για την εποχή της. Ωστόσο, το τίμημα της καινοτομίας ήρθε γρήγορα και με πολλούς τρόπους: από την οικονομική καταστροφή, μέχρι και τις προσωπικές του δοκιμασίες.  Ένα από τα πιο γνωστά περιστατικά της καριέρας του ήταν η κατάρρευση της ΙΜΑΚΟ. Μετά την αποχώρηση του Μαρινόπουλου και του Ιωάννου που ήταν οι αρχικοί συνέταιροί του στην ΙΜΑΚΟ, ο Πέτρος Κωστόπουλος πούλησε το 33% της ΙΜΑΚΟ στον εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη, αλλά αργότερα όταν ο δεύτερος του πρότεινε να αγοράσει το υπόλοιπο μερίδιο και να τον κρατήσει για διευθυντή, εκείνος αρνήθηκε. Ο Κωστόπουλος πίστεψε ότι μπορούσε να κάνει καλύτερη συμφωνία με τον Πάρι Κασιδόκωστα, και έτσι αγόρασε το μερίδιο του Ρέστη πίσω, δίνοντας 14 εκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, ο Κασιδόκωστας, μετά από οικονομικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από ορκωτούς λογιστές της Μαριάννας Λάτση, αποφάσισε τελικά να αποσύρει την πρόταση.

Η ανατροπή αυτή, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση που έπληξε τη χώρα, είχε σοβαρές συνέπειες για την επιχείρηση του Πέτρου Κωστόπουλου, όπως και για άλλους μεγάλους εκδότες της εποχής. Στην προσπάθειά του να ανακάμψει, ο Κωστόπουλος είχε να αντιμετωπίσει μια σειρά από ατυχίες και διοικητικά προβλήματα που αδυνάτισαν τη θέση του στην ελληνική επιχειρηματική σκηνή.

Η κατάρρευση υπήρξε απότομη, δραματική, ολοκληρωτική και οδήγησε τον Πέτρο Κωστόπουλο στην πιο δυσάρεστη εμπειρία της ζωής του.

Στις πιο σκοτεινές στιγμές που έζησε ο Πέτρος Κωστόπουλος στη συνέχεια, αναγνωρίζει πως τα παιδιά του ήταν το μόνο που του έδινε δύναμη να συνεχίσει. Όπως λέει ο ίδιος, η σκέψη για το τι θα συνέβαινε αν έπραττε κάτι ακραίο, πάντα τον επανέφερε στην πραγματικότητα. “Αυτό είναι ένα υπέροχο σωσίβιο,” αναφέρει για την πατρική του αγάπη και ευθύνη.

Η πορεία του Πέτρου Κωστόπουλου, με τα πάθη, τις αντιφάσεις και τις απώλειες, αποτελεί έναν καθρέφτη της ελληνικής επιχειρηματικότητας και κοινωνίας, με τις ακραίες αντιφάσεις που συχνά την χαρακτηρίζουν.

Η βίλα, που είχε αποτελέσει σύμβολο της πολυτελούς ζωής του Πέτρου Κωστόπουλου, τελικά πλειστηριάστηκε. Το τέλος της ιστορίας του Κωστόπουλου, όπως και η πτώση του, είναι συνυφασμένα με τις δυσκολίες της ελληνικής κρίσης και την επακόλουθη κατάρρευση του εκδοτικού του οργανισμού. Ο Πέτρος Κωστόπουλος, αν και κατάφερε να παραμείνει στη δημόσια ζωή, δεν μπόρεσε να ξαναβρεί τη χαμένη του θέση ως ένας από τους κυρίαρχους εκδότες της Ελλάδας.

photo credit : Sotheby's International Realty
photo credit : Sotheby’s International Realty
photo credit : Sotheby's International Realty
photo credit : Sotheby’s International Realty
photo credit : Sotheby's International Realty
photo credit : Sotheby’s International Realty
photo credit : Sotheby's International Realty
photo credit : Sotheby’s International Realty

Διαβάστε επίσης :

Μύκονος: Και οι Βρετανοί κομμωτές που αγόρασαν τη βίλα Κωστόπουλου έπεσαν θύματα της αυθαίρετης δόμησης