Απόβαση σε… εχθρικό έδαφος επιχειρεί η Apple, που λανσάρει από σήμερα την εφαρμογή streaming μουσικής Apple Music για χρήστες κινητών Android. Αν και ο ανταγωνισμός μεταξύ Apple και Google για την “πίτα” της αγοράς των smartphones είναι ανελέητος, το ίδιο ισχύει και για τον ανταγωνισμό του Apple Music με την κυρίαρχη μέχρι τώρα εφαρμογή streaming μουσικής, το Spotify. Έτσι, η Apple προωθεί την εφαρμογή της και σε χρήστες Android προκειμένου να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά και να “χτυπήσει” το Spotify – αλλά ενδεχομένως και να “κλέψει” χρήστες κινητών Android, ελπίζοντας να τους προσελκύσει στο σύμπαν της Apple.

Και μάλιστα, το Apple Music είναι διαθέσιμο για τους χρήστες Android με δυνατότητα τρίμηνης δωρεάν δοκιμαστικής χρήσης, ώστε να “τραβήξει” όσο το δυνατόν περισσότερους νέους χρήστες, ενώ η έκδοση της εφαρμογής για Android κινητά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την αντίστοιχη για κινητά της Apple, καθώς όλες οι λειτουργίες της είναι στη διάθεση των χρηστών, με εξαίρεση τη δυνατότητα αναπαραγωγής βίντεο μουσικής, η οποία δεν υπάρχει σε αυτό το στάδιο τουλάχιστον.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Apple, τον Οκτώβριο 6,5 εκατομμύρια χρήστες πλήρωναν για τις υπηρεσίες της εφαρμογής, αριθμός αρκετά μεγάλος, με δεδομένο ότι το Apple Music δημιουργήθηκε μόλις τον Ιούνιο, όμως ασφαλώς πολύ χαμηλότερος από τα 20 και πλέον εκατομμύρια χρηστών που πληρώνουν για το Spotify (συν ακόμα 55 και πλέον εκατομμύρια χρήστες που το χρησιμοποιούν στη δωρεάν έκδοσή του).

Η Apple άργησε να μπει στην αγορά του streaming μουσικής, όμως ο Tim Cook φαίνεται αποφασισμένος να την καταστήσει ισχυρό παίκτη στην αγορά – και συνήθως όταν η Apple βάζει κάτι στο μυαλό της, το πετυχαίνει…