ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
O γαλλικός οίκος μόδας Balmain μετά από 70 ολόκληρα χρόνια αλλάζει το logo του, το οποίο και γνωστοποιήθηκε για πρώτη φορά στην παρουσίαση της 2019 Pre-Fall κολεξιόν.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο logo δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το design studio Adulte Adulte και περιλαμβάνει τα δύο αρχικά του ιδρυτή του οίκου Pierre Balmain που ενώνονται, σχηματίζοντας ένα κομψό και μίνιμαλ ”PB”.
Το αποτέλεσμα είναι ένα minimal όνειρο– η διπλή γραμματοσειρά που όλοι γνωρίζαμε έφυγε, και έμειναν οι λέξεις BALMAIN PARIS. Φυσικά οι διπλές γραμμές δε θα μπορούσαν να εξαφανιστούν, καθώς αποτελούν σήμα κατατεθέν του brand.
Το νέο logo έχει τυπωθεί ήδη στις ζώνες και τα μπλουζάκια της συλλογής για το επόμενο φθινόπωρο, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι αναμένεται να φέρει στον οίκο κέρδη 370 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάπας Φραγκίσκος: Παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση – Οι εξετάσεις δείχνουν ήπια νεφρική ανεπάρκεια
- Μακρόν: Συνομιλίες με Ευρωπαίους ηγέτες και Ερντογάν λίγο πριν δει τον Τραμπ – «Δεσμευόμαστε να επιστρέψει η ειρήνη στην Ουκρανία»
- Γερμανικές εκλογές: Για ένα «καταστροφικό αποτέλεσμα» μίλησε ο Μπόρις Πιστόριους του SPD
- ΕΕ: Έκτακτη σύνοδο κορυφής στις 6 Μαρτίου για το Ουκρανικό συγκαλεί ο Αντόνιο Κόστα
