array(0) {
}
        
    
Menu
0.94%
Τζίρος: 74.73 εκατ.

Βραζιλία: Ποινική δίωξη σε Μπολσονάρου και 36 άλλα πρόσωπα για απόπειρα πραξικοπήματος

Media

Ο Ευαγγελάτος και τα δημοσιογραφικά Οσκαρ, ο πόλεμος Κούγια-Λιάγκα, το τρίτο πρόσωπο στον Σκάι και ο Party FM που κάνει… πάρτι

Περιεχόμενα

Τα «Όσκαρ» της ελληνικής δημοσιογραφίας, το κόκκινο χαλί του Ζαππείου, ο «χυλός» του Ευαγγελάτου που έκαψε την επιτροπή και το «γιαούρτι» του πρώην διευθυντή με τα ομοφοβικά σχόλια

Τα βραβεία του Ιδρύματος προαγωγής της δημοσιογραφίας Αθανασίου Μπότση αποτελούν θεσμό για τη Δημοσιογραφία και όση κριτική και αν έχουν δεχθεί, όλοι και όλες θέλουν από ένα στη συλλογή τους. Πόσο μάλλον τα τελευταία χρόνια η τελετή απονομής των οποίων πραγματοποιείται σούρουπο καλοκαιριού στον εμβληματικό χώρο του Ζαππείου εκεί που φέτος θα κληθούν οι δημοσιογράφοι για τα βραβεία του 2024 μεταξύ των οποίων ο DPO της ΕΡΤ Dr Βασίλης Βασιλόπουλος, ο Απόστολος Μαγγηριάδης, η Τόνια Μανιατέα του ΑΠΕ, ο Αντώνης Καραγιαννάκης (ΕΡΑ) και αρκετοί άλλοι. Η επιλογή γίνεται με απόφαση του Δ.Σ. του Ιδρύματος μετά από εισήγηση της 31μελούς Γνωμοδοτικής Επιτροπής που στην ουσία πιστώνεται ή χρεώνεται τα συγχαρητήρια ή την κατακραυγή, αντίστοιχα, για τις επιλογές της. Πριν δύο χρόνια, τον Ιούνιο του 2022 ανάμεσα στα πρόσωπα που τιμήθηκαν ήταν και ο Νίκος Ευαγγελάτος, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο του από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Δεν πέρασε ένα 24ωρο και στις 14 Ιουνίου αιχμές για τη βράβευση του Ευαγγελάτου από το ίδρυμα Μπότση άφησε το Εποπτικό Όργανο Δεοντολογίας της ΕΣΗΕΑ, τονίζοντας ότι «ο δημοσιογράφος έχει διαγραφεί έξι φορές για σοβαρές παραβάσεις της δεοντολογίας, ανάμεσά τους και η απεργοσπασία.» Βέβαια, το Εποπτικό Όργανο Δεοντολογίας της ΕΣΗΕΑ απέφυγε να κατονομάσει τον Νίκο Ευαγγελάτο και ανέφερε ότι μεταξύ των βασικών στοιχείων, που θα κρίνουν την υποψηφιότητα δημοσιογράφων προς βράβευση, πρέπει να είναι το «ανεπίληπτο ήθος, η συμμετοχή του στον αγώνα για την ενημέρωση των πολιτών, αλλά και η προσήλωση και ο σεβασμός του στις Αρχές της Δεοντολογίας». Πληροφορούμαστε ότι η Επιτροπή δυσκολεύτηκε πολύ και μάλλον απέρριψε την υποψηφιότητα του Βασίλη Χιώτη εξαιτίας των ομοφοβικών του υπονοούμενων κατά του Στέφανου Κασσελάκη την περίοδο που ήταν διευθυντής του ΣΚΑΪ 100,3 τον περασμένο Οκτώβριο. Όποιος καεί με τον χυλό φυσάει και το γιαούρτι.

ΑΝΤ1: Νέο digital business unit υπό τον Marco Struecker – Όλα τα digital σε ένα (domain)… νοικοκυρεμένα

Σε μια δυναμική κίνηση προβαίνει ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ τις επόμενες εβδομάδες καθώς ενοποιεί όλα τα digital properties του (τηλεόραση, ΑΝΤ1+, ραδιοσταθμοί, sites, Village cinemas) υπό την ομπρέλα του domain name ANTENNA.GR. Προηγήθηκε η δημιουργία τον περασμένο μήνα του Digital Business Unit με σκοπό την ενοποιημένη λειτουργία όλων των ψηφιακών asset του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ και η τοποθέτηση του Marco Struecker στη θέση του Γενικού Διευθυντή του ANTENNA Digital.

Ο Γιάννης Αλαφούζος, ο Μένιος Φουρθιώτης και πως ο Party FM έγινε Happy FM με αντίτιμο όσο ένα διαμέρισμα στο Μαρούσι

Όσο ένα καλοδιατηρημένο διαμέρισμα της δεκαετίας του ’80 στις παρυφές των Β.Π., ας πούμε στο Μαρούσι, πουλήθηκε τελικά στον Γιάννη Αλαφούζο ο Happy 104, πρώην Party FM της εταιρείας «Party FM Ραδιοφωνική Μονοπρόσωπη Α.Ε.», συμφερόντων Μένιου Φουρθιώτη. Η «Μουσική Ψυχαγωγική Ραδιοφωνική Μονοπρόσωπη Α.Ε.», θυγατρική του ομίλου ΣΚΑΪ, είναι και με τη «βούλα» του ΕΣΡ η επίσημη ιδιοκτήτρια, έχοντας εκταμιεύσει μόλις 196.600 ευρώ, ωστόσο έχει αναλάβει και τις οφειλές. Πρόκειται για ένα από τα χαμηλότερα τιμήματα εξαγοράς στη ραδιοφωνική αγορά της Αθήνας, εδώ και πολλά χρόνια. Αν ανατρέξουμε στο μακρινό 2013 θα διαπιστώσουμε ότι το αντίτιμο για τον «κόκκινο» 902 του ΚΚΕ, ξεπέρασε τις 900.000 ευρώ – ποσό που κατέβαλε η εταιρεία «Παρά Ένα» του Γιάννη Κουρτάκη, και εκπέμπει πλέον με το όνομα «Παραπολιτικά FM». Πολύ μεγαλύτερο ποσό, 1,5 εκατ. ευρώ, έβγαλε από την τσέπη της η Star Επενδυτική της οικογένειας Βαρδινογιάννη για να αποκτήσει τον Μάρτιο του 2022 τον Alpha 989 (νυν Talk Radio) από τη Nevine Holdings Ltd. Πάντως στην ακρόαση για τη μεταβίβαση του σταθμού παρέστη και ο πρώην ιδιοκτήτης του, Μένιος Φουρθιώτης μαζί με τον νομικό του σύμβουλο, έχοντας ήδη καταθέσει δύο εξώδικα κατά της αγοράστριας εταιρείας θεωρώντας πολύ χαμηλό το αντίτιμο. Ως προς αυτό, το ΕΣΡ κατά την προσφιλή τακτική «Πόντιου Πιλάτου» δήλωσε αναρμόδιο και τους παρέπεμψε στα αρμόδια δικαστήρια. Θυμίζουμε ότι τον περασμένο Ιανουάριο ο Μένιος Φουρθιώτης ζητούσε δημοσίως να του επιστραφεί η συχνότητα των 104, ενώ είχε κάνει μέχρι και «έφοδο» στο κέντρο εκπομπής του Υμηττού, προκειμένου να εισέλθει στις εγκαταστάσεις του σταθμού.

Tv Queen: Το νέο πλατό του Κοκλώνη δεν φέρνει την Άνοιξη στις αστοιχείωτες παρουσιάστριες

To 2o live του «Tv Queen» έρχεται αυτή την Κυριακή 12/5 στο Open με νέο, ανανεωμένο και μεγαλύτερο πλατό. Ωστόσο αυτό δεν αρκεί για το ριάλιτι εγκλεισμού του Open το οποίο μάλιστα δεν μεταδόθηκε την Κυριακή του Πάσχα όπως είχε προγραμματιστεί επειδή το πλατό ήταν πολύ μικρό για το …εκτόπισμα των wannabe παρουσιαστριών. Οι οποίες είτε έχουν δασκαλευτεί να υποδύονται τις «ξανθές» (είναι δεν είναι), για να γίνονται viral στα social media, είτε πράγματι αγνοούν σημαντικά κομμάτια του παζλ της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας (ποια είναι η ηθοποιός Άννα Παναγιωτοπούλου ή ο Γιάννης Φέρτης που αμφότεροι έφυγαν πρόσφατα από τη ζωή). Δεν ξέρουμε ποια είναι η χειρότερη εκδοχή, η fake ανοησία και άγνοια ή η πραγματική.

Ο γάμος Κασσελάκη στην Κρήτη, το γλέντι-«ραμαζάνι» και ο διαγκωνισμός για μια θέση στο media trip

Κλαυσίγελο προκαλεί στους διαδρόμους των καναλιών αλλά και γραφείων gossip περιοδικών και sites ο καυγάς των δημοσιογράφων του life style για το ποιος θα πάρει το μαγικό χαρτάκι (εισιτήριο για Κρήτη) για να παραβρεθεί στο γαμήλιο γλέντι τεσσάρων ημερών (28-31/8) στα Χανιά για τον Στέφανο Κασσελάκη και τον Τάιλερ Μακμπέθ. Οι προσκλήσεις που εστάλησαν ηλεκτρονικά σε καλεσμένους πυροδότησαν αψιμαχίες ενώ αρκετοί διευθυντές καλούνται να αντιμετωπίσουν το δίλημμα αν πρόκειται για γάμο πολιτικού (άρα να στείλουν διαπιστευμένους στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης) ή για glam event, συνεπώς να αρκεστούν στους ρεπόρτερ του life style. Που ωστόσο δεν γνωρίζουν πολιτικά πρόσωπα και πράγματα.

Ευκαιρία να μην ξαναδούμε το «Ρετιρέ» και το «Κωνσταντίνος και Ελένη»

Πρόσθετη αμοιβή 50%, πέρα από την αρχική, υποχρεούται να καταβάλει κάθε κανάλι όταν μεταδίδει επαναλήψεις, χωρίς να χρειάζεται έτερη έξτρα συναίνεση από τον δημιουργό, πέρα από την αρχική. Η διάταξη προστέθηκε στον ν. 5105/2024 και ισχύει στις περιπτώσεις που δεν υφίσταται κάποια άλλη συμφωνία. Στις αμέσως επόμενες επαναλήψεις η αμοιβή ορίζεται στο 20%.

Τι Λοζάνη τι Κοζάνη, τι Netflix, τι ΕΡΤflix!

«Το αγορασμένο είναι πιο φτηνό από το δώρο» λέει μια ισπανική παροιμία υπονοώντας ότι κάθε τι που προσφέρεται το έχουμε πληρώσει ή θα το πληρώσουμε διπλά ή τριπλά. Αυτό ισχύει για το ομολογουμένως επιτυχημένο ERTflix που υποτίθεται ότι διασκεδάζει δωρεάν τον Έλληνα πολίτη που βέβαια καταβάλλει μέσω της φορολογικής του δήλωσης τον οβολό του στη δημόσια τηλεόραση συν άλλα 4 ευρώ μηνιαίως, βλέπει δεν βλέπει το πρόγραμμά της. Όμως το ERTflix πρέπει να πιστωθεί ως επιτυχία στη διοίκηση αλλά όχι μέχρι του σημείου να αποδέχεται τη σύγκριση με τις μεγάλες πλατφόρμες που κοστίζουν λίγα ευρώ παραπάνω σε μηνιαία βάση. Τι υποστηρίζει η ΕΡΤ; Ότι «πιο δημοφιλής ελληνική πλατφόρμα, και μάλιστα σε μικρή πλέον απόσταση από τον αμερικανικό κολοσσό NETFLIX, αναδεικνύεται το ERTFLIX». Τη σχετική ποσοτική online έρευνα (CAWI) πραγματοποίησε η εταιρεία διενέργειας ερευνών QED, μέσω της πλατφόρμας της POG (People οf GREECE), σε ολόκληρη τη χώρα, σε ηλικίες 18+ ετών.

Στην ερώτηση λοιπόν για το «ποιες από τις υπηρεσίες/εφαρμογές έχουν χρησιμοποιήσει τους τελευταίους 12 μήνες για να παρακολουθήσουν προγράμματα μέσω του διαδικτύου;», οι συμμετέχοντες ανέδειξαν τα παρακάτω:

NETFLIX 54%, ERTFLIX 46%, COSMOTE 34%, DISNEY+ 22%, EON (NOVA) 16%, ΑΝΤ1+ 16%, VODAFONE 12%, APPLE TV 5%, HBO 5%, AMAZON PRIME 5%, CINOBO 3%, ΚΑΜΙΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 14%.

Aπό τις αρχές του 2024, η δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ διατηρεί, κατά μέσο όρο, περί τις 510.000 θεάσεις καθημερινά, που αντιστοιχούν περίπου σε 340.000 ώρες θέασης σε ημερήσια βάση.

Ρεκόρ δεκαετίας στην τηλεθέαση έκανε η Μαρίνα Σάττι! – Λογικό αν φανταστεί κανείς ότι ο Ολυμπιακός έπαιζε στην Cosmote -αν και το Mega ήταν ζωντανό στη σκηνή…

Οι μισοί τηλεθεατές της περασμένης Πέμπτης έβλεπαν τον Ολυμπιακό και οι άλλοι μισοί τη Μαρίνα Σάττι. Καθώς δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πόσοι είδαν τον αγώνα Ολυμπιακού-Άστον Βίλα θα αρκεστούμε στο ρεκόρ δεκαετίας στην τηλεθέαση που έκανε το «ΖARI» ξεπερνώντας την κρίσιμη ώρα της ψηφοφορίας το 57%!

Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της Nielsen, ο Β’ Ημιτελικός της Eurovision μεσοσταθμικά έφτασε στο 38,2%, ενώ στο δυναμικό κοινό η τηλεθέαση σκαρφάλωσε ακόμα περισσότερο σημειώνοντας 44,4%, κάτι που δεν έχει συμβεί σε κανέναν Ημιτελικό τουλάχιστον, τα τελευταία δέκα χρόνια.

Αποτέλεσμα ήταν η ΕΡΤ1 να βρεθεί στην πρώτη θέση τηλεθέασης σε σχέση με όλα ιδιωτικά κανάλια, με ποσοστό ημέρας στο δυναμικό κοινό 16,9%.

Κατά μέσο όρο τον Β΄ Ημιτελικό παρακολούθησαν 1.620.779 τηλεθεατές, ενώ η κάλυψη (για ένα λεπτό) ανήλθε σε 3.099.921.

Ο Μεγάλος Τελικός της 68ης Eurovision θα μεταδοθεί σήμερα  σε απευθείας σύνδεση με τη σκηνή του Malmö Arena, από την ΕΡΤ1 και το Δεύτερο Πρόγραμμα, στις 22:00.

Τη θρυλική πρόκριση του Ολυμπιακού στον τελικό του UEFA Europa Conference League κάλυψε λεπτό προς λεπτό το βράδυ της Πέμπτης το MEGA διακόπτοντας την κανονική ροή του προγράμματός του.

Μετά τη μεγάλη νίκη των «ερυθρολεύκων», οι τηλεθεατές συντονίστηκαν μαζικά στα MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ για να παρακολουθήσουν τους πανηγυρισμούς των φιλάθλων και όλες τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών της ιστορικής βραδιάς του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Η έκτακτη ροή του MEGA κυριάρχησε στους πίνακες τηλεθέασης την ώρα της κορύφωσης των  «ερυθρόλευκων» πανηγυρισμών καταγράφοντας 12,5% στο σύνολο του κοινού και 10,6% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η κάλυψη ξεπέρασε τους 1,1 εκατ. τηλεθεατές, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό κέρδισε την πρωτιά με 18%.

Και Koklovison από τον Κοκλώνη, «αντικάμερα» στην ΕΡΤ

Μια ημέρα πριν τον μεγάλο τελικό της φετινής Eurovision, την περασμένη Παρασκευή, o Νίκος Κοκλώνης είχε ετοιμάσει τη δική του…Koklovision για να υποδεχθεί στη σκηνή του J2US την Καλομοίρα και τον Sarbel.

O λάβρος κατά Λιάγκα, Αλέξης Κούγιας, τα ομοφοβικά σχόλια, οι προτροπές προς τον Κυριακού για την απόλυσή του και η ΕΣΗΕΑ

Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ για μια ακόμη φορά αποδοκιμάζει τους αήθεις, απαξιωτικούς και απαράδεκτους χαρακτηρισμούς του κ. Αλέξη Κούγια, που αυτή τη φορά στρέφονται κατά του συναδέλφου Γιώργου Λιάγκα.

Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ δηλώνει ότι συμπαρίσταται στον συνάδελφο στην οποιαδήποτε νομική ενέργεια επιλέξει για την προάσπιση των δικαιωμάτων του, κατά του κ. Κούγια. Αλλά δεν εξηγεί τι έχει συμβεί. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Εδώ και καιρό ο Αλέξης Κούγιας τα έχει βάλει με τον Γιώργο Λιάγκα με αποκορύφωμα την περασμένη Πέμπτη την έκδοση ανακοίνωσης, σκληρής και αδικαιολόγητης,  αποκαλώντας τον ούτε λίγο ούτε πολύ «σίχαμα» και «επικίνδυνο άτομο», ενώ ζητά από τον Θοδωρή Κυριακού να τον απολύσει από τον Ant1.

Η απάντηση Κούγια στην ΕΣΗΕΑ

Με ειρωνική δήλωση απαντά ο Αλέξης Κούγιας στην ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ αναφέρει:

«Πληροφορήθηκα την ανακοίνωση του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και έβγαλα τα εξής τρία συμπεράσματα:

-Για να συνεδριάσει εκτάκτως το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ και να συντάξει ανακοίνωση για την τοποθέτησή μου φαίνεται ότι οι απόψεις μου έχουν πολύ μεγάλο κοινωνικό αντίκτυπο.

-Διαπιστώνω με πολύ μεγάλη ικανοποίηση την ποιοτική εξέλιξη των μελών της ΕΣΗΕΑ, η οποία πλέον θεωρεί τον Λιάγκα επίλεκτο μέλος της και εκδίδει ανακοίνωση υπέρ του.

-Με έκπληξή μου διαπιστώνω ότι η ΕΣΗΕΑ εκτός από συνδικαλιστικό όργανο των δημοσιογράφων έχει μεταβληθεί και σε δικηγορική εταιρεία και διαθέτει δικηγόρους, οι οποίοι τίθενται στη διάθεση των προστατευόμενων μελών της.

ΥΓ. Όσο για την παράγραφο που αναφέρεται στη νομική υποστήριξη του Λιάγκα από την ΕΣΗΕΑ η κα Πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ, την οποίαν πρόσφατα ως δικηγόρος του ομίλου Παραπολιτικά και του εκδότη τους Γιάννη Κουρτάκη την εξέτασα ως μάρτυρα υπερασπίσεως σε μια δύσκολη για την ελευθερία του τύπου δίκη στη Λάρισα, θα έχει ενημερώσει τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ ότι τα ελληνικά Δικαστήρια και οι έλληνες Δικαστές δεν λειτουργούν με συνδικαλιστικά κριτήρια στην απονομή της Δικαιοσύνης, αλλά απονέμουν δίκαιο και εκεί τα πράγματα είναι απείρως δυσκολότερα από τη σύνταξη μιας ανακοινώσεως συνδικαλιστών.

Διότι ακούγονται και τα δυο διάδικα μέρη και στην περίπτωση του Λιάγκα υπάρχουν τόσες εκπομπές που όταν θα εκδοθεί η απόφαση οι Εισαγγελείς και οι Δικαστές θα θυμηθούν συμπεριφορές του που δυστυχώς έχουν σκοπίμως ξεχαστεί.

Ο Αλαφούζος, η Κουτσαυτάκη και η recruiter

Στους δύο τρίτος δεν χωρεί λέει ο σοφός λαός αλλά στην περίπτωση του ΣΚΑΙ, τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού, φαίνεται ότι ο τρίτος άνθρωπος καλείται να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Πρόκειται για τη Ρεβέκκα Πιτσίκα (People for Business) στην οποία ο πρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας Γιάννης Αλαφούζος εξέπεμψε SOS για την αναμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού σε δημοσιογραφικό επίπεδο – περίπτωση μοναδική στα χρονικά του recruiting στα ελληνικά media. Σίγουρα η παρέμβαση της recruiter δεν αντιμετωπίστηκε με καλό μάτι από τη διευθύνουσα σύμβουλο Εύη Κουτσαυτάκη η οποία είχε το πάνω χέρι στην επιλογή των πρωτοκλασάτων ονομάτων στον Οργανισμό. Βέβαια ο πρόεδρος του ομίλου βάπτισε τη διαδικασία «αξιολόγηση» που από μόνη της ενεργοποίησε τους νευρώνες του υπάρχοντος δυναμικού που σίγουρα δεν θέλουν να κριθούν.

Ανδρέας Μικρούτσικος: Γιατί ακυρώθηκε η εμφάνισή του στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα;

Το τηλεοπτικό ραντεβού για αμέσως μετά το Πάσχα στο Πρωινό είχε κλειστεί και όλα ήταν έτοιμα να υποδεχθούν στο πλατό του Γιώργου Λιάγκα τον διευθυντή της σχολής «TV Queens» στο Open, Ανδρέα Μικρούτσικο. Ωστόσο η σοβαρή παράλειψη να ενημερωθεί η εταιρεία παραγωγής Barking Well Media, το κανάλι αλλά κυρίως ο Νίκος Κοκλώνης, διαμόρφωσαν κλίμα να δοθεί κόκκινη κάρτα στον Ανδρέα Μικρούτσικο που έλαμψε δια της απουσίας του στην καρέκλα δίπλα στον Λιάγκα.

Σε πτώση οι περισσότεροι όμιλοι, κέρδη για την Frontstage

Κορυφαίος ραδιοφωνικός όμιλος για ένα ακόμη δίμηνο αναδείχθηκε ο ΣΚΑΪ, παρά την πτώση του ΣΚΑΪ 100.3 που είχε μόνο μικρές συνέπειες στον μέσο όρο του. Τρεις μονάδες πιο πίσω και στη 2η θέση βρέθηκε η Frontstage, η οποία ήταν η μόνη που κατέγραψε άνοδο στη λίστα. Απώλειες κατέγραψαν όλοι σχεδόν οι υπόλοιποι όμιλοι του ανταγωνισμού. Σύμφωνα με τις νέες διμηνιαίες ακροαματικότητες της MRB και της Global Link, από τις 05/03 έως τις 29/04/2024 ο ΣΚΑΪ έχει μερίδιο συνολικά 31% (-0,3%) για τα ραδιόφωνά του Μέντα 88, bwinΣΠΟΡ FM 94.6, Pepper 96.6, ΣΚΑΪ 100.3 και Happy 104. Ανεβασμένος κατά μισή ποσοστιαία μονάδα είναι ο όμιλος της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου Frontstage που αποσπά το 29% για τα ραδιόφωνα En Lefko 87.7, Kids Radio 88.6, Hit 88.9, Red 96.3 και Μελωδία 99.2. Στην 3η θέση βρίσκεται ο όμιλος του Θεοχάρη Φιλιππόπουλου, Αττικές Εκδόσεις με  24,5% (-0,3%) για τους Ρ/Σ Λάμψη 92.3, Best 92.6, Athens DeeJay 95.2 και Rock FM 96.9 ενώ ακολουθεί ο Politis Group με 19,8% (0%) για τους Music 89.2, Ελληνικός 93.2 και Sfera 102.2. Η ΕΡΑ έχει μερίδιο 16,1% (-0,3%) για τους: Τρίτο 90.9, Kosmos 93.6, ΕΡΑ Σπορ 101.8, Δεύτερο 103.7, Πρώτο 105.8 και Zeppelin 106.7. Στην 6η θέση η Audiomax με 15,2% (-0,1%) χάρις στην επίδοση των Ρ/Σ Δρόμος 89.8, Talk Radio 98.9 και Δίεση 101.3 και στην 7η ο Antenna Group με 12,5% (-0,6%) για τους Ρυθμό 94.9 και Easy 97.2. Έπεται η εταιρεία του Κωστάκη με 8,6% (-0,4%) για τους Kiss 92.9 και Rebel 105.2.

Περιμένοντας τη Λίνα Μενδώνη

Την απόφαση της Λίνας Μενδώνη αναμένουν οι ψηφιακοί  εκδότες και η ΕΕΤΤ για το φλέγον ζήτημα της απόδοσης πνευματικών δικαιωμάτων από την Google. Το υπουργείο βρίσκεται ενώπιον του διλήμματος αν θα προκρίνει ή όχι τον συμψηφισμό εξόδων προβολής από την Google των εφημερίδων και των ιστοσελίδων, για τη χωρίς άδεια εκμετάλλευση του περιεχομένους τους. Και όλα αυτά με τη «δαμόκλειο σπάθη» της προσφυγής των εκδοτών στα ευρωπαϊκά όργανα.

ALPHA: Χωρίς καθημερινή σειρά μετά από χρόνια

O Alpha έχει στο DNA του τη μυθοπλασία κυρίως τις καθημερινές. Όλα δείχνουν όμως πως μέχρι το 2025, δεν θα έχει καθημερινή σειρά. Το κανάλι, θα υποδεχθεί την νέα σεζόν με τουλάχιστον 5 νέες σειρές, μικρής ή μεσαίας διάρκειας, αλλά και μια μεγάλη καθημερινή σειρά, την «Παναγιά της Φωτιάς». Η σειρά όμως,  μετατίθεται για το β’ μισό της σεζόν, στον ALPHA, δηλαδή από το 2025, λόγω των απαιτητικών γυρισμάτων σε Κωνσταντινούπολη, Αίγυπτο και Ήπειρο.

Ο ALPHA θα προβάλλει το «Να Με λες μαμά», το «Η Κατάρα της Τζέλα Δελαφράγκα»,  το «Διάφανη Αγάπη», τον «Τιμωρό» και στο δεύτερο μισό της σεζόν, επιστρέφει και «Ο Γιατρός» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη ενώ βολιδοσκοπεί ακόμη μία σειρά, δραματική, που θα διαδραματίζεται χρονικά μετά τον Εμφύλιο πόλεμο.

Όχι… δάκρυα για την «Ηλέκτρα» (της ΕΡΤ)

Τι κι αν το ΕΚΟΜΕ κλείνει την κάνουλα της χρηματοδότησης σειρών αφήνοντας τους καναλάρχες χωρίς το 40% των επιλέξιμων δαπανών των παραγωγών τους και αναγκάζοντάς τους να περιορίσουν τον αριθμό των σήριαλ από 36 σε μόλις 12 την επόμενη σεζόν! Η ΕΡΤ, ανεξάρτητη οικονομικά χάρις στο ανταποδοτικό τέλος, θα εκταμιεύσει 4,1 εκατ. ευρώ ελέω αρμόδιου υφυπουργού για τα ΜΜΕ που υπέγραψε τη σχετική απόφαση για την παραγωγή του δεύτερου κύκλου της σειράς «Ηλέκτρα» από την J. K. Productions. Το ΔΣ της εταιρείας τη Μεγάλη Τετάρτη ενέκρινε και τη συνέχεια της σειράς «Παραλία» για 150 επεισόδια (65 για το έτος 2024 και 85 για το έτος 2025) από τη Foss Productions και το τηλεπαιχνίδι «Switch». Εγκρίσεις και για τις νέες σειρές «H Μαρία που έγινε Κάλλας», από τη Feelgood και την Όλγα Μαλέα, «Το Δίχτυ» από τον Μανούσο Μανουσάκη, καθώς και για τον β’ κύκλο της σειράς «Έρημη Χώρα», με πρώτη μετάδοση από το ΕΡΤFlix.

Ψίχουλα στα κανάλια της επαρχίας-κανονική μερίδα για τα πρακτορεία

Γκρίνια στα περιφερειακά κανάλια για τα peanuts που έλαβαν συνολικού ύψους 106.640 ευρώ, με απόφαση του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ Παύλου Μαρινάκη. Με απόφαση που αναρτήθηκε στη «Διαύγεια», οι εταιρείες Ολυμπιακή Ραδιοφωνία Τηλεόραση, Λύχνος Ραδιοτηλεοπτικός Οργανισμός Αχαΐας και Ionian Ραδιοτηλεοπτικές Επιχειρήσεις θα λάβουν η καθεμία από 8.432 ευρώ.

Η Γνώμη του Πολίτη Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ (Gnomi TV) και η Ραδιοτηλεοπτική Κιλκίς (Euro Channel) θα λάβουν από 6.324 ευρώ. Με το ποσό των 5.332 ευρώ θα επιδοτηθούν οι εταιρείες Ιωάννινα TV, Ελεύθερη Ραδιοφωνία Τηλεόραση Αλεξανδρούπολης (Θράκη ΝΕΤ), Τηλεόραση Μακεδονία Θράκης (Center TV), Δέλτα Τηλεόραση, Τηλεοπτικές Εκδοτικές Εμπορικές Επιχειρήσεις Κέρκυρας, Ίκαρος Ραδιοτηλεοπτικές Επιχειρήσεις (Κρήτη TV), Σητεία Ραδιοτηλεοπτικές Επιχειρήσεις (Σητεία TV), Κρητική Ραδιοτηλεόραση (Notos TV), Επιχειρηματικός Οργανισμός Διεθνείς Υπηρεσίες (Άλφα Τηλεόραση), Τηλεόραση Δράμας (Star Βορείου Ελλάδος), Θεσσαλική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (TRT). Τέλος, το ποσό των 2.355 ευρώ θα λάβουν η Ραδιοτηλεοπτικές Διαφημιστικές Εκδοτικές Τουριστικές Επιχειρήσεις Ίριδα (Irida TV) και η Ραδιοτηλεοπτικές Επιχειρήσεις Μυτιλήνης (Aeolos TV). Επιδότηση 1.412.435 ευρώ στα πρακτορεία διανομής Τύπου

Στην άλλη πλευρά του φεγγαριού την υπαγωγή 22 δικαιούχων στο πρόγραμμα ενίσχυσης πρακτορείων διανομής εφημερίδων και περιοδικών αποφάσισε η κυβέρνηση. Το συνολικό ποσό ανέρχεται σε 1.412.434 ευρώ, όπως προκύπτει από την απόφαση που υπέγραψε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Παύλος Μαρινάκης. Το μεγαλύτερο ποσό επιδότησης ανέρχεται σε 282.003 ευρώ και θα αποδοθεί στην TNK Logistics Μονοπρόσωπη.

Ο Τάσος Ρωσόπουλος νέος υποδιευθυντής του Τρίτου Προγράμματος

Ο Τάσος Ρωσόπουλος είναι ο νέος υποδιευθυντής του Τρίτου Προγράμματος, μετά από απόφαση του Δ.Σ. της ΕΡΤ. Ο κ. Ρωσόπουλος επιλέχθηκε μετά από σχετική πρόσκληση ενδιαφέροντος.

OPEN: Τίτλοι τέλους για το «Οδός Ζαρίφη»

Η καθημερινή εκπομπή του OPEN «Οδός Ζαρίφη», όπως όλα δείχνουν δεν θα πάρει το πράσινο φως για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν αυτό δεν σημαίνει ότι το κανάλι και ο Νίκος Κοκλώνης δεν θα κάνουν τα πάντα για να διατηρήσουν στο δυναμικό τους την Κατερίνα Ζαρίφη που θα αξιοποιηθεί  σε κάποιο άλλο κόνσεπτ. Οι τελικές αποφάσεις θα παρθούν τις επόμενες μέρες.

Η πρώτη διανομή αμοιβών στους δημοσιογράφους από τον «Ξενοφώντα»

Ένα χρόνο μετά την άδεια λειτουργίας του ως Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης και Προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων των δημοσιογράφων, και δύο χρόνια μετά την ίδρυσή του με πρωτοβουλία της ΕΣΗΕΑ και των Ενώσεων Συντακτών όλης της χώρας, ο ΞΕΝΟΦΩΝ οργανώνει διανομή αμοιβών στους δημοσιογράφους που έχουν συμβληθεί με τον Οργανισμό.

Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ανοίξει η πλατφόρμα μέσω της οποίας οι δημοσιογράφοι που έχουν αναθέσει, εντός του 2023, στον ΟΣΔ ΞΕΝΟΦΩΝ την διαχείριση των πνευματικών τους δικαιωμάτων, θα κληθούν να δηλώσουν το έργο που έχουν δημοσιεύσει εντός του ίδιου έτους (2023), προκειμένου να προχωρήσει η διανομή αμοιβών μέσα στο καλοκαίρι.

Τα έσοδα που θα διανείμει, για πρώτη φορά εφέτος, ο ΞΕΝΟΦΩΝ αντιστοιχούν στους 8 μήνες λειτουργίας του μέσα στο 2023. Τα έσοδα αυτά δεν ήταν αυτονόητα και ακόμη και η είσπραξή τους αναδεικνύεται, έως και σήμερα, σε πρόκληση.

Μια ολόκληρη τάξη οι υποψήφιοι δημοσιογράφοι

Ούτε ένας ούτε δύο αλλά 35 είναι συνολικά οι δημοσιογράφοι που συμμετέχουν στα ψηφοδέλτια για την Ευρωβουλή…

Πρώτο το δελτίο ειδήσεων του Mega τον Απρίλιο

Διατήρησε την πρώτη θέση το δελτίο ειδήσεων του Mega τον Απρίλιο. Οι ειδήσεις του καναλιού συγκέντρωσαν 454.000 τηλεθεατές, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης, και ακολούθησαν το Star με 392.000, ο ΣΚΑΪ με 336.000, ο Alpha με 293.000, ο ANT1 258.000, το Open με 171.000 και η ΕΡΤ1 με 154.000 τηλεθεατές. Σημειώνεται πως η απήχηση των δελτίων ειδήσεων έχει μειωθεί σημαντικά, σύμφωνα με το δείγμα της Nielsen.

Σκαρφάλωσε 19 θέσεις η Ελλάδα στην έκθεση των JSF -Γιατί βρίσκεται στην 88η θέση και τρεις χειρότερες της ΕΕ;

Τα κακά νέα είναι ότι η Ελλάδα βρίσκεται στις 3 χειρότερες θέσεις (μαζί με την Ουγγαρία και τη Μάλτα) στην έκθεση των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα για την Ελευθερία του Τύπου ανάμεσα σε 180 χώρες που αξιολογήθηκαν συνολικά. Τα καλά νέα είναι ότι σκαρφάλωσε 19 θέσεις στον Παγκόσμιο Δείκτη Ελευθερίας του Τύπου, σύμφωνα με το World Press Freedom Index για το 2024 (από τη θέση 107).

Οι κατατάξεις της Ελλάδας ανάμεσα στις 180 χώρες που εξετάστηκαν:

Συνολική αξιολόγηση – 88η θέση (από την 107η θέση)

Στον πολιτικό δείκτη – 101η θέση (από την 100η το 2023)

Στον οικονομικό δείκτη – 123η θέση (από την 134η το 2023)

Στον νομικό δείκτη – 76η θέση (από την 92η το 2023)

Στον κοινωνικό δείκτη – 120η θέση (από την 130η το 2023)

Στον δείκτη ασφαλείας – 59η θέση (από την 91η το 2023)

Τι μέτρησε

Το σκάνδαλο των υποκλοπών δημοσιογράφων από την Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών (ΕΥΠ) δεν έχει ακόμη διαλευκανθεί, όπως και η υπόθεση της δολοφονίας του αστυνομικού ρεπόρτερ Γιώργου Καραϊβάζ το 2021. Οι αγωγές SLAPP είναι συχνές και ένας δημοσιογράφος καταδικάστηκε αυθαίρετα για διασπορά ψευδών ειδήσεων το 2023.

Διαβάστε επίσης

Eurovision: Ρεκόρ δεκαετίας στην τηλεθέαση έκανε η Μαρίνα Σάττι

Ο Good Job Nicky και ο Αντώνης Κρόμπας έρχονται στο «ΓKΑΡΑΖ»

Το Ναυάγιο: Θα αντιληφθεί η Ειρήνη το εγκληματικό σχέδιο του Ιπποκράτη;

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαρινάκης: Τυπικά η αξιωματική αντιπολίτευση άλλαξε σήμερα χρώμα και κόμμα – Τι δήλωσε για Κώστα Καραμανλή
Η απάντηση Κασσελάκη στο ΣΥΡΙΖΑ: Δεν φύγαμε επειδή χάσαμε, μας έδιωξαν
Επιστροφή στα πάτρια – Αρχαία προτομή παραδόθηκε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
ΣΥΡΙΖΑ: Ανεξαρτητοποιήθηκαν Τζάκρη και Πούλου – Το ΠΑΣΟΚ στην αξιωματική αντιπολίτευση
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Το Σάββατο τα αποκαλυπτήρια του κόμματος Κασσελάκη – Τα 15 πιθανά ονόματα
Φάμελλος για Κασσελάκη: Πάλι καλά που δεν είπε «Γερούν γερά» – Αποδεικνύει ότι στόχος του είναι ο ΣΥΡΙΖΑ
Παύλος Μαρινάκης: Δεν ήταν προειλημμένη απόφαση η διαγραφή Σαμαρά
Κασσελάκης: Όσοι πάνε να ψηφίσουν την Κυριακή, συμφωνούν με έναν αντιδημοκρατικό αποκλεισμό – Η απάντηση ΣΥΡΙΖΑ
Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων από το 2026 –Έκθεση για τα Αντικύθηρα στο ΄Ιδρυμα Λασκαρίδη