Την αγάπη τους στο άλλοτε κραταιό κανάλι της ιδιωτικής τηλεόρασης, Mega, έδειξαν οι τηλεθεατές το βράδυ του Σαββάτου ως τα ξημερώματα της Κυριακής, την ώρα δηλαδή που έπεσε και επίσημα το «μαύρο».
Συγκεκριμένα, το μισάωρο, 01:30 έως 01:59, το Mega κατέγραφε στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen ποσοστά 17,5% στο γενικό σύνολο και 22,5% στο δυναμικό κοινό. Μετά τις 23:30 το βράδυ του Σαββάτου ήταν σταθερά η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών ηλικίας 18 – 54, αφήνοντας πίσω του τα υπόλοιπα κανάλια.