Περιεχόμενα
Οι νέοι κριτές, το ανανεωμένο στοίχημα και η επίδοση του ελληνικού φορμά ανάμεσα σε 40 εκπομπές στον κόσμο
Μπροστά από την εποχή της επιχειρηματικής πραγματικότητας στην Ελλάδα – στα τρία πιο προχωρημένα από τα 40 σχετικά προγράμματα του κόσμου – βρίσκεται το ελληνικό Dragons’ Den.
Γνωστό και ως Shark Tank – προβάλλεται με τεράστια επιτυχία σε πάνω από 40 χώρες, εδώ και 20 χρόνια, με επενδύσεις που ξεπερνούν παγκοσμίως τα $600.000.000!
Οι Έλληνες Dragons είναι 6 κορυφαίοι επενδυτές, που έχουν κατακτήσει την κορυφή και γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία και καταξίωση ο καθένας στον τομέα του. Είναι πρόθυμοι να επενδύσουν τα χρήματά τους σε μια επιχειρηματική ιδέα, ένα νέο προϊόν, μια πατέντα, ένα application ή ένα φιλόδοξο project. Επιπλέον, στηρίζουν τους συμμετέχοντες επιχειρηματίες επενδύοντας όχι μόνο με κεφάλαιο αλλά και με την επιχειρηματική τους εμπειρία.
Οι επιχειρηματίες που θα συναντήσουν τους Dragons καλούνται να παρουσιάσουν το επιχειρηματικό τους πλάνο, να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους και εντέλει να τους πείσουν να επενδύσουν σε αυτούς!
Πόσα χρήματα μπορούν να επενδύσουν οι Dragons; Οι συμμετέχοντες επιχειρηματίες ζητούν ένα συγκεκριμένο ποσό και προσφέρουν έναντι αυτού ένα ποσοστό της επιχείρησής τους. Οι Dragons με την εμπειρία τους θα κρίνουν εάν η πρόταση τους ενδιαφέρει και εάν θα προχωρήσουν σε επένδυση.
Στο DRAGONS’ DEN δεν υπάρχει τελικός νικητής. Νικητές είναι όλοι όσοι θα καταφέρουν να κάνουν την ιδέα και το όνειρό τους πραγματικότητα!
Ήδη ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου του «Dragons’ Den» και το σόου του ΑΝΤ1 που κέντρισε το ενδιαφέρον χιλιάδων τηλεθεατών «δίνει ραντεβού» με το κοινό τον Σεπτέμβριο. Ωστόσο, θα υπάρξουν αλλαγές, καθώς στις θέσεις των επενδυτών θα δούμε δύο νέα πρόσωπα.
Καθώς ο Πολ Ευμορφίδης (Cocomat) αποχώρησε από το σόου του ΑΝΤ1, δύο νέοι Dragons βρίσκονται στη θέση του. Ο λόγος για τον Τάσο Οικονόμου και τον Δημήτρη Μάλλιο που θα εναλλάσσονται σε κάθε επεισόδιο.
Η Μαρία Χατζηστεφανή δήλωσε για τους δύο νέους επενδυτές: «Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε και τους νέους, γιατί έφεραν νέα ενέργεια κι άλλη δυναμική. Πιστεύω ότι η καινούρια αυτή ενέργεια θα φέρει μια πολύ καλή νέα σεζόν. Θα μας δείτε και τους 6, αλλά σε 5 καρέκλες, θα εναλλάσσεται».
Όσο για το αν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τους, ο Τάσος Οικονόμου το αρνείται, τονίζοντας πως υπάρχει μόνο «ευγενής άμιλλα». Ωστόσο, η Μαρία Χατζηστεφανή έχει άλλη άποψη.
«Ο κύριος έχει ευγενή άμιλλα, εγώ έχω ανταγωνισμό», είπε χαρακτηριστικά. Άλλωστε, όπως λέει και ο Χάρης Βαφειάς, η ιδρύτρια της εταιρείας «Rodial» είναι και η πιο σκληρή Dragon. «Δεν της πάει κανείς κόντρα», επισημαίνει.
Στην ερώτηση του mononews «για το αν υπάρχει κάποιος κοινός παρονομαστής ανάμεσα στους επενδυτές», ο παρουσιαστής Σάκης Τανιμανίδης δίνει την απάντηση. Όπως λέει, είναι έξι εντελώς διαφορετικές προσωπικότητες κι αυτό είναι η επιτυχία του σόου. Το μόνο τους κοινό στοιχείο, σύμφωνα με τον Τάσο Οικονόμου, είναι το «επιχειρείν».
«Δεν έχουν κανένα κοινό, είναι ξεχωριστές προσωπικότητες. Είναι πολύ διαφορετικοί άνθρωποι. Το μόνο τους κοινό είναι ότι είναι άνθρωποι που ρίσκαραν και κυνήγησαν τα όνειρά τους», λέει ο Σάκης Τανιμανίδης.
Μάλιστα, αποκάλυψε πως σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν, ο νέος κύκλος θα έχει δύο παραπάνω επεισόδια, καθώς οι ιδέες που παρουσιάστηκαν φέτος ήταν ακόμα περισσότερες συγκριτικά με πέρυσι και οι συμμετέχοντες πιο σωστά προετοιμασμένοι.
«12 επεισόδια θα βγουν φέτος. Μετά την επιτυχία της 1ης σεζόν, ήταν και δική μας επιθυμία και του καναλιού να κάνουμε 12 επεισόδια», αναφέρει ο Σάκης Τανιμανίδης, με τον Χάρη Βαφειά και τη Μαρία Χατζηστεφανή να συμπληρώνουν: «Οι επενδύσεις θα είναι ακόμα περισσότερες φέτος. Υπήρχαν πάρα πολλές καινοτόμες ιδέες κι αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι όλοι έχουμε επενδύσει σε ιδέες που δεν είναι ο τομέας μας».
Αξίζει να σημειωθεί πως όπως αποκάλυψαν οι επενδυτές, στον φετινό κύκλο, υπήρξαν πολλοί συμμετέχοντες από την επαρχία. Σημαντικό είναι επίσης, πως αν και θα περίμενε κανείς να γίνει λόγος κυρίως για επενδύσεις πάνω στον αγροτικό τομέα και ο Τάσος Οικονόμου επισημαίνει: «Δεν υπάρχει συγκεκριμένος τομέας που ασχολούνται οι άνθρωποι από την επαρχεία κι αυτό είναι η μεγάλη επιτυχία. Καλύπτουν όλο το φάσμα. Από παραγωγή, τεχνολογικά, apps, διατροφικά, διάστημα. Δεν θα το πιστεύετε. Κι ίσως αυτό είναι το έναυσμα να δούμε ότι υπάρχουν καταπληκτικές ιδέες. Κι αν κάνουμε έστω κι 1% από τον κόσμο να ασχοληθεί με την επιχειρηματικότητα, πιστεύω θα αλλάξει η κοινωνία».
Ο φόβος της αποτυχίας
Ο Τάσος Οικονόμου θεωρεί πως το μεγαλύτερο «εμπόδιο» για κάποιον να κάνει ένα τέτοιο βήμα, είναι ο φόβος της αποτυχίας. «Το μυστικό είναι να τους ανοίξουμε λίγο τους ορίζοντες, να ψάξουν, να δουν τι άλλο υπάρχει. Οπότε, πρέπει να τους βοηθήσουμε σε αυτό. Στο να διώξουν τον φόβο της αποτυχίας. Ο στόχος εδώ δεν είναι να κάνουμε χαβαλέ, είναι να προωθήσουμε πράγματα που βγαίνουν και να θέσουμε ερωτηματικά. Να παρακινήσουμε», λέει.
Το WHO IS WHO των ομάδων
Ο Χάρης Βαφειάς
“Για μένα, το μυστικό της επιτυχίας είναι να παίρνεις τις σωστές αποφάσεις τη σωστή στιγμή”
Αν και μόλις 43 ετών ο Χάρης Βαφειάς μετράει ήδη πάνω από 20 χρόνια στη ναυτιλία. Πλοιοκτήτης 2ης γενιάς με καταγωγή από τη Χίο, έχει πλέον αποδείξει έμπρακτα ότι το επιχειρηματικό δαιμόνιο και η δίψα για «κολύμπι» στα άγρια νερά των παγκόσμιων θαλασσών, κυλάει στο αίμα του.
Όταν έγινε 17 ετών, ο πατέρας του τον έστειλε σε μπάρκο με ένα από τα πλοία τους. Ο ίδιος, λέει χαρακτηριστικά :”Τώρα πια, προφανώς, θεωρώ ότι ήταν μια εξαιρετική ιδέα, όμως εκείνη την εποχή πίστευα ότι ήταν χάλια, έκλαιγα κάθε μέρα…”
Σπούδασε Management στο City University του Λονδίνου και στη συνέχεια έκανε MA στο Ναυτιλιακό Εμπόριο και Nαυτιλιακά Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Metropolitan της βρετανικής πρωτεύουσας.
Εργάστηκε σε γραφεία ναυτιλιακών μεσιτών για να αποκτήσει εμπειρία και σύντομα τόλμησε να ιδρύσει τη δική του εταιρεία. Έκτοτε η πορεία που ακολούθησε ήταν εντυπωσιακή.
Σε ηλικία 26 ετών, και παρά τον σκληρό πόλεμο που δέχθηκε από τους ανταγωνιστές του για την απόφαση να δημιουργήσει δική του εταιρεία, οδήγησε τη StealthGas στο χρηματιστήριο του Nasdaq. Έγινε έτσι ο νεότερος, όλων των εποχών, διευθύνων σύμβουλος σε εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία σε οποιοδήποτε χρηματιστήριο.
Γι’ αυτό και οι Αμερικανοί τον αποκαλούσαν αστειευόμενοι “Χάρι Πότερ” της ναυτιλίας.
Το 2010 εξελέγη αντιπρόεδρος της Intertanko και την ίδια χρονιά βραβεύτηκε από το περιοδικό Seatrade ως Νέος Επιχειρηματίας της Θάλασσας για το 2010. Και οι βραβεύσεις σε διεθνές επίπεδο συνεχίστηκαν.
Ταυτόχρονα, από το 2008 ελέγχει ολόκληρο τον ναυτιλιακό όμιλο της οικογένειας, που αποτελείται από τέσσερις ναυτιλιακές εταιρίες (δύο ιδιωτικές και δύο εισηγμένες στο Αμερικανικό χρηματιστήριο) και έναν στόλο 91 πλοίων διαφόρων τύπων, συνολικής αξίας 2.2 δις. δολαρίων.
Η δεύτερη σε μέγεθος επενδυτική επιχειρηματικότητα της οικογένειάς του είναι το Real Estate. Το 2005 ο Χάρης Βαφειάς ίδρυσε την εταιρεία ακινήτων Estates Corporation Inc. επενδύοντας σε Ελλάδα, Μ. Βρετανία, Η.Π.Α. και Ελβετία.
Ανήσυχο επιχειρηματικό πνεύμα, δεν επαναπαύεται ποτέ ακολουθώντας πάντα τις προκλήσεις της εποχής. Δουλεύει πολύ, ταξιδεύει συχνά, δεν πίνει και δεν καπνίζει. Έχει ως πρότυπο τον συνονόματο παππού του, ο οποίος ξενιτεύτηκε στην Αργεντινή κι ασχολήθηκε με το εμπόριο κρέατος για να αναστήσει τη φτωχή και πολύτεκνη οικογένειά του.
Είναι παντρεμένος κι έχει δύο παιδιά.
Ο Λέων Γιοχάη
“Το επάγγελμα που ξεκίνησες δεν καθορίζει το επάγγελμα στο οποίο θα γνωρίσεις επιτυχία. Να σκέφτεσαι συνεχώς το επόμενό σου βήμα, να ακολουθείς το ένστικτό σου και να δουλεύεις γι’ αυτό που αγαπάς”.
Ο Λέων Γιοχάη γεννήθηκε το 1974 στην Αθήνα. Σπούδασε οπτομετρία στην Ιταλία για να εργαστεί στο κατάστημα οπτικών της οικογένειάς του αν και στην πραγματικότητα δούλευε από το υπόγειο του καταστήματος τη δημιουργία ιστοσελίδων!
Η ενασχόληση με την κατασκευή ιστοσελίδων ξεκίνησε από το 1999 όταν ίδρυσε το fleamarket.gr, την πρώτη και μεγαλύτερη ιστοσελίδα ηλεκτρονικών δημοπρασιών στη Ελλάδα, την οποία όμως πούλησε πολύ γρήγορα. Η επόμενη επιχειρηματική του προσπάθεια έγινε το 2001 όταν ίδρυσε, μαζί με τον Πάνο Δημητρόπουλο, την InternetQ SA, την εταιρεία που μεταξύ άλλων κατασκεύαζε ιστοσελίδες χρηματιστηριακών και που εισήγαγε την πριμοδοτούμενη χρέωση γραπτών μηνυμάτων στην Ελλάδα, αποκτώντας πάνω από 1,7 εκατομμύρια συνδρομητές και το 40% της ελληνικής αγοράς κινητής τηλεφωνίας.
Το 2005 αποχώρησε και άνοιξε τα φτερά του για την Αμερική. Εκεί ίδρυσε την εταιρεία Qmobile εισάγοντας στην αμερικανική αγορά τα πρώτα ringtones καταφέρνοντας να πείσει την ιστορική τηλεπικοινωνιακή ένωση των πρώτων μεγάλων παρόχων (AT&T, T-Mobile, Sprint, Verizon) να δημιουργήσει ένα σύντομο κωδικό για download premium περιεχομένου.
Τρία χρόνια μετά, στα 32 του, ο Λέων πουλάει την εταιρεία και επιστρέφει στην Ελλάδα όπου ξεκινάει την πιο επιτυχημένη ιδέα του το www.zulutrade.com, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα συναλλαγών που από την ίδρυσή της αναπτύσσεται και προσελκύει επενδυτές συναλλάγματος από όλο τον κόσμο. Δέκα χρόνια αργότερα, με όγκο συναλλαγών περίπου 100 δισεκατομμύρια δολάρια, ο Λέων πούλησε το www.zulutrade.com στον κινεζικό όμιλο Fintech.
Στη συνέχεια ασχολήθηκε με το Βitcoin και αποφάσισε να εγκαταστήσει φάρμα φιλοξενίας μηχανών εξόρυξης Βitcoin στο Καζακστάν. Στόχος είναι να ανακαλύψουν τα τελευταία 3.200.000 Bitcoin που απομένουν κρυμμένα με πάνω από 11,500 μηχανήματα εξόρυξης και 20ΜW ηλεκτρικής χωρητικότητας ανά ώρα.
Η πορεία του από το 2017 έως σήμερα είναι άκρως επιτυχημένη και σε αυτόν τον τομέα δράσης ενώ βρετανικά επιχειρηματικά έντυπα κύρους, κατατάσσουν τον Λέων Γιοχάη, μέσα στους 100 πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες του διαδικτύου.
Ο Demetrios Mallios
Γεννημένος στις ΗΠΑ από Έλληνες και Κύπριους γονείς, ο επιχειρηματίας-επενδυτής DemetriosMallios είναι ο ιδρυτής του Ομίλου AEON, της μητρικής εταιρείας της Aeon Family of Funds και της εφαρμογής AeonX Investment Marketplace, καθώς και άλλων θυγατρικών τεχνολογικών επενδύσεων στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα.
Τα τελευταία 30 χρόνια, ο Δημήτριος Μάλλιος έχει μια πολύπειρη και επιτυχημένη διεθνή καριέρα ως διαχειριστής κεφαλαίων, εταιρικός σύμβουλος, τραπεζίτης επενδύσεων, στέλεχος επιχειρήσεων και επιχειρηματίας. Πολλοί τον χαρακτηρίζουν ως «γεννημένο Startupper» καθώς από το 2012 έχει κάνει επενδύσεις σε μεγάλες εταιρείες όπως Facebook, Space X, Klarna και άλλες, αλλά και startup επενδύσεις σε όλους τους κλάδους σε ΗΠΑ, Ελλάδα, Ισραήλ και άλλες χώρες.
Πριν από την ίδρυση της AEON GROUP, ήταν συνεργάτης, Διευθύνων Σύμβουλος, COO και Chief Investment Officer σε πολλές εταιρείες, ενώ συμμετείχε και ως κύριος επενδυτής ή/και αντιπρόσωπος σε επενδύσεις συναλλακτικής αξίας άνω των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ιδιωτικών και δημόσιων εταιρειών παγκοσμίως.
Ο DemetriosMallios μοιράζει τον χρόνο εργασίας του μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ και το όραμά του είναι να βοηθήσει τις ελληνικές startup εταιρείες και τους ιδρυτές τους να πετύχουν και να προωθήσει το ελληνικό Startup Οικοσύστημα στην παγκόσμια σκηνή. Ζει στην Αθήνα και την Κύμη Ευβοίας με την οικογένειά του και είναι περήφανος σύζυγος και πατέρας 4 παιδιών.
Ο Τάσος Οικονόμου
O Tάσος Οικονόμου γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι αριστούχος απόφοιτος του Κολλεγίου Αθηνών και απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης όπου διακρίθηκε με το βραβείο Exhibition.
Έχει μια επιτυχημένη πορεία στο Επιχειρείν ξεκινώντας από τη Ναυτιλία και τη Διαχείριση Επενδύσεων Ιδιωτικών Κεφαλαίων. Το επίκεντρο των δραστηριοτήτων του είναι οι επενδύσεις σε εταιρείες τεχνολογίας. Είναι πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Brockmans Gin (www.brockmansgin.com) μια από τις μεγαλύτερες ανεξάρτητες εταιρείες παραγωγής super premium gin παγκοσμίως και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Monese (www.monese.com), μιας βρετανικής fintech που δραστηριοποιείται πανευρωπαϊκά.
Πέραν της επιχειρηματικής του σταδιοδρομίας έχει αναλάβει ενεργό ρόλο σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Στα Ηνωμένα Έθνη έχει αναλάβει το ρόλο του Συμβουλευτικού Μέλους της Διοίκησης (Advisory Board) της Επιτροπής του Ινστιτούτου των Ηνωμένων Εθνών στον τομέα Εκπαίδευσης και Έρευνας (UNITAR) που βοηθάει την Πολυμερή Διπλωματία.
Από το 2020 έως το 2022, διετέλεσε Παγκόσμιος Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου του YPO, της μεγαλύτερης παγκόσμιας ηγετικής κοινότητας διευθυντικών στελεχών (CEOs) που αριθμεί περισσότερα από 34.000 μέλη σε 150 χώρες με κύκλο εργασιών των μελών της στα 9 τρισεκατομμύρια δολάρια και πάνω από 22 εκατομμύρια υπαλλήλους. Το 2022 έγινε Επίτιμος Προέδρος του ΥPO.
Η Λιλή Περγαντά
«Σε αυτή τη ζωή τίποτα δεν μας χαρίζεται αν δεν το διεκδικήσουμε. Δουλεύω σκληρά, αγαπάω και παθιάζομαι με ό,τι κάνω και δεν αποκλίνω από το όραμά μου»
Η Λιλή Περγαντά κατάγεται από τον Άγιο Γεώργιο Λιβαδειάς.
Σπούδασε στο Χημικό Τμήμα του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία στο Queen Elizabeth College London University, με εξειδίκευση στο Τμήμα Χημείας Τροφίμων και στο Management.
Στην Αγγλία ήρθε αντιμέτωπη με τον νέο τρόπο ζωής εκείνης της εποχής: τις βιταμίνες και τα συμπληρώματα διατροφής. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα έβαλε υποθήκη το μοναδικό περιουσιακό στοιχείο που είχε στο όνομά της, ένα κτήμα στην Κωπαΐδα, και εισήγαγε από την Αγγλία τα πρώτα της προϊόντα.
Σε ηλικία 27 ετών, έκανε την αγάπη της για τα βότανα και το ευ ζην επιχειρηματικό όραμα και το μότο «από το φαρμακείο της φύσης στο φαρμακείο της γειτονιάς» πράξη, με τη ίδρυση της Power Health το 1984. Συνοδοιπόρος της σε αυτό το ταξίδι από την αρχή μέχρι και τώρα παραμένει ο σύζυγός της κ.Κωνσταντίνος Παντελίδης, Αντιπρόεδρος της εταιρείας.
Η ακλόνητη πίστη της στις ευεργετικές ιδιότητες της φύσης και η προσπάθεια όλων των ανθρώπων της εταιρείας να προσφέρουν ποιοτικές, ασφαλείς και αποτελεσματικές λύσεις μέσα από εναλλακτικά προϊόντα υγείας, τόνωσης και ομορφιάς κέρδισαν απόλυτα την εμπιστοσύνη του καταναλωτή.
Σήμερα, 38 χρόνια μετά, η Power Health εξάγει σε 23 χώρες με το ποσοστό των εξαγωγών της να ανέρχεται κοντά στο 13%. Οι διακρίσεις στο εσωτερικό και το εξωτερικό είναι αξιοσημείωτα πολλές και παίζουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της επιχείρησης, η οποία είναι γνωστή για την αξιοπιστία και την ποιότητα των προϊόντων της.
Η κ.Περγαντά στηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και πιστεύει πως η επιτυχία δεν έχει να κάνει με το φύλο, αλλά με τη δύναμη της προσωπικότητας, τη δουλειά και την προσήλωση στον στόχο.
Μέσα από την Power Health έχει επίσης έντονη φιλανθρωπική και κοινωνική δράση. Προωθεί πάντα σημαντικές κοινωνικές αξίες και στηρίζει έμπρακτα και αδιάλειπτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και δράσεις φορέων.
Από τον γάμο της έχει αποκτήσει δύο γιους.
“Η δύναμη ενός μυαλού δεν καθορίζεται από το φύλο. Οι γυναίκες έχουν αποδείξει πλέον ότι είναι σε θέση να ηγηθούν σε ανώτατες επαγγελματικές θέσεις και να κατακτήσουν τον κόσμο της επιχειρηματικότητας”
Η Μαρία Χατζηστεφανή
«Στην επαγγελματική μου πορεία έχω ακούσει περισσότερα “όχι” από “ναι”. Αυτό δε σταμάτησε, όμως, την προσπάθεια μου να κατακτώ τους στόχους μου. Πάντα βρισκόμουν σε εγρήγορση ώστε να βρω τρόπο το “όχι” να γίνει “ναι””».
Η Μαρία Χατζηστεφανή γεννήθηκε στη Μυτιλήνη και μεγάλωσε στην Αθήνα.
Ξεκίνησε την καριέρα της ως beauty editor σε ένα ελληνικό περιοδικό μόδας. Απόφοιτος της Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών συνέχισε τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Columbia των ΗΠΑ και στη συνέχεια μετακόμισε στο Λονδίνο όπου εργάστηκε σε τράπεζα επενδύσεων.
Το 1999 αποφάσισε να κυνηγήσει το όνειρό της ιδρύοντας της εταιρεία καλλυντικών «Rodial», έχοντας ως έμπνευση τη χειροποίητη κρέμα από χυμό ροδιού που χρησιμοποιούσε η γιαγιά της και ως κίνητρο το κενό που εντόπισε στην αγορά στοχευμένων καλλυντικών προϊόντων.
“Ξεκίνησα την επιχείρηση από ένα μικρό δωμάτιο στο σπίτι, κυριολεκτικά από το τίποτα. Δεν είχα επένδυση για να μπορώ να έχω ένα γραφείο ή μια ομάδα στην αρχή, Τα έκανα όλα μόνη μου.”
H εταιρεία της μέσα σε 10 χρόνια σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων και τα προϊόντα της είναι πλέον διαθέσιμα παγκοσμίως σε 35 χώρες και σε πάνω από 2.000 αναγνωρισμένα πολυτελή πολυκαταστήματα, όπως τα Selfridges, Harrods, Space NK, Neiman Marcus, Blue Mercury με ορκισμένες οπαδούς διάσημες σταρ όπως οι Cameron Diaz, Beyoncé, Elle MacPherson, Victoria Beckham, Κylie Jenner, η Sienna Miller, Ellie Goulding, Jennifer Lopez, Angelina Jolie, Kirsten Dunst, Jessica Alba, Megan Fox, Kim Kardashian.
Σήμερα, η Μαρία συνεχίζει να δημιουργεί και να εξελίσσεται με την ίδια λαχτάρα. Ταξιδεύει πολύ για να εμπνέεται, δεν εφησυχάζει ποτέ και είναι υπέρμαχος των νέων επιχειρηματιών.
Η Μαρία έκανε το ντεμπούτο της και ως συγγραφέας το 2017 με το best seller βιβλίο της, “How To Be An Overnight Success” και συνέχισε με 2 ακόμα τίτλους το “How To Make It Happen” και “How To Live Your Best Life”.
Το 2018, ήταν στην κριτική επιτροπή του British Fashion Council/Vogue Fashion Fund ενώ εμφανίστηκε και στην επιτυχημένη τηλεοπτική εκπομπή Project Runway ως guest μέντορας.
Με followers που αγγιζουν το 1 εκατομμύριο στους δύο λογαριασμούς της στο Instagram, η Μαρία Χατζηστεφανή είναι κάτι παραπάνω από μία διεθνώς επιτυχημένη επιχειρηματίας, και συγγραφέας. Είναι το απόλυτο success story της ψηφιακής εποχής.
Αναζητά πάντα την ισορροπία της στην οικογενειακή της ζωή αφιερώνοντας ποιοτικό χρόνο στον σύζυγο και τους 2 γιους τους.
Διαβάστε επίσης:
3.198.476 μοναδικοί χρήστες επέλεξαν το mononews.gr για την ενημέρωσή τους τον Ιούνιο
Έφη Αχτσιόγλου: Περισσότερο πολύτιμος από ποτέ ο ΣΥΡΙΖΑ σήμερα
Μύκονος: Πρόστιμο 13,1 εκατ. ευρώ στο Principote
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα