• η αριστερή μετάγγιση στον ΣΚΑΪ

    Media

    Το λιτό και απέριττο βιογραφικό του Ζούλα, το milestone του Μαρινάκη, το θρίλερ στο Open με Ιβάν και Μάριο, μια μεγάλη επένδυση σε Action-Attica και το νέο… φλερτ του Κοκλώνη

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Κωνσταντίνος Ζούλας: Το λιτό και απέριττο βιογραφικό, η κληρονομιά του ψηλού «πήχη» στο ΣΚΑΙ στα οικονομικά και το βαθύ παράπονο της Εύης Κουτσαυτάκη

    Ένα κερδοφόρο μαγαζί-«γωνία» με σαφή προσανατολισμό στην ενημέρωση, παραλαμβάνει ο Κωνσταντίνος Ζούλας ο οποίος κάθεται και επίσημα στη «χλιαρή» ακόμη καρέκλα CEO που άφησε αποχωρώντας η Εύη Κουτσαυτάκη. Με ένα λιτό και απέριττο δελτίο Tύπου ο ΣΚΑΙ ανακοίνωσε και επίσημα την περασμένη εβδομάδα την έλευση του Κ. Ζούλα, κρατώντας μόνο από το βιογραφικό του νέου «τιμονιέρη» του ΣΚΑΙ, την πρόσφατη ιδιότητα του προέδρου της ΕΡΤ. Όλα τα άλλα, πτυχία – η ύπαρξη των οποίων αμφισβητήθηκε από άσπονδους εσωτερικούς εχθρούς στην ΕΡΤ – η προηγούμενη εμπειρία σε ανταγωνιστικά ιδιωτικά ΜΜΕ, και φυσικά η θητεία στο Μαξίμου αποσιωπήθηκαν καθώς μάλλον φάνηκαν περιττά για τον Γιάννη Αλαφούζο που αρκέστηκε στην «περγαμηνή» από το έργο του νέου συνεργάτη στο Ραδιομέγαρο.

    Η Εύη Κουτσαυτάκη πάντως, όσο και να μεγαλουργεί στη θέση της CEO της ΠΑΕ Ολυμπιακός, «σιδηρά κυρία» σε μια μάλλον ανδροκρατούμενη σκληρή πίστα– και δεν είναι στερεότυπο αυτό -, έχει μείνει με την πίκρα. Ο Κ. Ζούλας έρχεται στο Φάληρο για να βάλει γκολ από τα αποδυτήρια κληρονομώντας τον καρπό του κόπου της να βάλει θετικό πρόσημο στην κερδοφορία: Πράγματι ο νέος CEO παραλαμβάνει μια εταιρεία κερδοφόρα – για 2η χρονιά – σύμφωνα με τον πρόσφατα δημοσιευμένο ισολογισμό της ελεγκτικής «GRANT THORNTON Α.Ε.». Το αποτέλεσμα της ειδήσεις ντοτ κομ Ανώνυμη Ραδιοτηλεοπτική και Εμπορική Εταιρεία αποτυπώνεται προ φόρων, για τη χρήση 2023 είναι κερδοφόρο κατά € 1.910.535 έναντι επίσης κερδών € 2.091.583 της χρήσης 2022. Μετά φόρων το αποτέλεσμα στο 2023 ήταν κέρδη € 1.675.043 έναντι κερδών € 1.706.652 της προηγούμενης χρήσης. Το αποτέλεσμα χρήσης, σε επίπεδο Ομίλου, για τη χρήση 2023 ήταν προ φόρων κέρδη € 3.004.165 και μετά φόρων κέρδη € 2.592.214 ενώ για το 2022 τα αντίστοιχα ποσά ήταν € 2.831.166 και € 2.389.220. Τα κέρδη της τρέχουσας χρήσης παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με αυτά της προηγούμενης χρήσης.

    Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας της χρήσης που έκλεισε την 31/12/2023 παρουσίασε μείωση σε ποσοστό 4,16% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Συγκεκριμένα ανήλθε στο ποσό των € 59.687.676 έναντι € 62.275.762 που ήταν το 2022. Σε επίπεδο Ομίλου, ο κύκλος εργασιών για το 2023 ανήλθε στο ποσό των € 64.835.738 έναντι € 65.533.110 που ήταν τη χρήση 2022, παρουσιάζοντας μείωση σε ποσοστό 1,06%. Η μείωση του κύκλου εργασιών οφείλεται, κατά κύριο λόγο, στην μείωση των τηλεοπτικών εσόδων.

    Παράλληλα τα λοιπά έσοδα, σε επίπεδο Εταιρείας, ανήλθαν για τη χρήση 2023 σε € 12.823.563 έναντι ποσού € 11.609.578 της προηγούμενης χρήσης ενώ, σε επίπεδο Ομίλου, τα λοιπά έσοδα ανήλθαν στην τρέχουσα χρήση σε ποσό € 12.595.860 έναντι ποσού € 11.559.902 της προηγούμενης χρήσης.

    Το κόστος πωληθέντων της Εταιρείας της χρήσης που έκλεισε την 31/12/2023 παρουσίασε αύξηση σε ποσοστό 3,02% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Συγκεκριμένα ανήλθε στο ποσό των € 59.396.976 έναντι 57.655.370 που ήταν το 2022. Σε επίπεδο Ομίλου, το κόστος πωληθέντων για το 2023 ανήλθε στο ποσό των

    € 62.216.698 έναντι € 59.535.647 που ήταν την χρήση 2022, παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 4,50%.

    94 εκατ. ευρώ συνολικά Μακροπρόθεσμες και Βραχυπρόθεσμες Υποχρεώσεις!

    Οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις, σε επίπεδο Εταιρείας, ανήλθαν την 31/12/2023 σε € 26.062.158 ενώ οι βραχυπρόθεσμες σε € 68.952.347 έναντι € 32.753.627 και € 66.136.855 αντίστοιχα της προηγούμενης χρήσης. Σε επίπεδο Ομίλου κατά την 31η/12/2023 οι μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις ανήλθαν σε € 25.983.323 ενώ οι βραχυπρόθεσμες σε € 71.295.364. Τα αντίστοιχα ποσά για το 2022 ήταν € 33.678.766 και € 68.893.185.

    Η μεγάλη μείωση των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων οφείλεται στην μείωση τόσο των δανειακών όσο και των λοιπών μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων. Οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις παρουσίασαν μικρή αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

    Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της Εταιρείας ανήλθε την 31/12/2023 σε € 39.241.641 ενώ το αντίστοιχο ποσό την 31/12/2022 ήταν € 34.592.450. Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων σε επίπεδο Ομίλου για το 2023 ανήλθε στο ποσό των € 38.873.084 ενώ το 2022 σε ποσό € 33.307.215. Η αύξηση των ιδίων κεφαλαίων οφείλεται στη θετική επίδραση του κερδοφόρου αποτελέσματος της τρέχουσας χρήσης καθώς και στην έκδοση νέων μετοχών. Στις 31/12/2023 ο αριθμός εργαζομένων του Ομίλου ήταν 512 άτομα ενώ της Εταιρείας ήταν 424 άτομα. Ο αριθμός των εργαζομένων στις 31/12/2022 του Ομίλου ήταν 489 ενώ της Εταιρείας ήταν 401.

    Πρώτος ο ΣΚΑΙ Radio το καλοκαίρι

    Σύμφωνα με τη μέτρηση της MRB και της Global Link για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ, που περιλαμβάνει τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο_ Σεπτέμβριο, (8.7-28.9.2024) ο ΣΚΑΪ 100,3) είναι στην κορυφή με 235.000 ακροατές, έχοντας αυξήσει το μερίδιό του σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα (13/5-7/7) όταν είχε συγκεντρώσει 221.000.

    Δεύτερος ο bwinΣΠΟΡ FM με 207.000 ακροατές (211.000) ενώ στη δεύτερη θέση φιγουράρει και ο Μελωδία με 207.000 ακροατές (211.000) και έπεται ο Sfera με 203.000 ακροατές.

    Open: Ο Ιβάν θέλει, ο Μάριος μπορεί και ο Τζώνυ πρέπει (να αποχωρήσει)…

    Σίγουρα η κατάσταση με την πώληση του Open είναι περισσότερο πολύπλοκη από όσο φαντάζεται κανείς και απέχει μακράν από μια τυπική διαδικασία πωλητηρίου μιας επιχείρησης. Δεν πρόκειται για μια απλή διμερή συμφωνία μεταξύ πωλητή – εν προκειμένω του Ιβάν Σαββίδη και αγοραστή (του Μάριου Ηλιόπουλου ή του Βαγγέλη Μαρινάκη). Στην υπόθεση εμπλέκονται πρόσωπα της πολιτικής ζωής, σύμβουλοι του ιδιοκτήτη (Αρτούρ Νταβιντιάν), ελεγκτικές εταιρείες των επίδοξων αγοραστών, νομικοί σύμβουλοι εκατέρωθεν, ο ΕΦΚΑ (θα διαβάσετε παρακάτω γιατί), τα μέλη του Δ.Σ. της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. που πρέπει να ξέρουν που βάζουν … την υπογραφή τους (Τζώνη Καλημέρης), προμηθευτές που επενδύουν τα χρήματά τους (διαφημιστικές, διαφημιζόμενοι), πιστώτριες τράπεζες, εργαζόμενοι σε διαρκή αγωνία και φυσικά και ο πανταχού παρών Νίκος Κοκλώνης που έβαλε και αυτός το χεράκι του στη διόγκωση των οφειλών. Ο Τζώνη Καλημέρης παραμένει στον “πάγο” και, απ’ ό,τι φαίνεται, το τούνελ στο οποίο βρίσκεται το κανάλι, δεν έχει και πολύ φως στην άλλη άκρη.

    Τι θέλει ο Ιβάν Σαββίδης

    Ο Ιβάν συνεχίζει να θέλει να απαλλαγεί από έναν σταθμό που τελικά δεν «πήγε», δεν του βγήκε το project που ποτέ στην ουσία δεν πόθησε επιχειρηματικά. Το τίμημα ανέρχεται στα 50 εκατ. ευρώ όχι όμως ακατέβατα καθώς αν αναληφθούν και τα χρέη μπορεί να πέσει στα 40 εκατ. ευρώ. Αυτό θα σημαίνει ότι ο αγοραστής θα αναλάβει αβασάνιστα τόσο τις οφειλές επί «εποποιίας» Κοκλώνη (4,5 εκατ. ευρώ) όσο και τα χρέη προς τρίτους (Τράπεζες και ΕΦΚΑ στον οποίο οφείλονται πολλές χιλιάδες ευρώ).

    Τι δεν θέλει ο Βαγγέλης Μαρινάκης

    Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σίγουρα είχε δηλώσει ενεργό ενδιαφέρον και είχε παραλάβει από το Δ.Σ. της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. head of terms με όρους για μια αγοραπωλησία που δεν έγινε. Οι λόγοι της ματαίωσης αναζητούνται τόσο σε επιχειρηματικό επίπεδο όσο και σε πολιτικό καθώς το Μαξίμου δεν βλέπει με καλό μάτι τη διόγκωση της δύναμης και επιρροής του εφοπλιστή που διαθέτει ήδη ένα μεγάλο κανάλι εθνικής εμβέλειας (Mega) και «πόδι» σε ένα περιφερειακό (ONE) με το οποίο θα συνεργαστεί (με τον Διονύση Παναγιωτάκη) για το νέο σταθμό Mega24.

    Ο Μάριος Ηλιόπουλος και θέλει και μπορεί

    Ο εφοπλιστής είναι γνωστό ότι μετά την απόκτηση της κιτρινόμαυρης ΠΑΕ (ΑΕΚ) καλοβλέπει την προοπτική να αποκτήσει μηντιακό έρεισμα εξ ου και ανέθεσε σε ελεγκτική εταιρεία τον έλεγχο των οικονομικών του σταθμού για τον οποίο είναι διατεθειμένος να καταβάλλει 40 εκατ. ευρώ συν τις οφειλές του Νίκου Κοκλώνη με την οποία ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει στενή σχέση και πολύ συχνές επαφές. Πάντως και η διαδικασία του due diligence αμφισβητείται καθώς δεν έχει ακόμη συνταχθεί MOU για την έναρξη της συζήτησης. Οι πιο αισιόδοξοι αναθαρρούν αφενός γιατί γράφτηκε ότι ο εφοπλιστής επισκέφτηκε το Μέγαρο Μαξίμου και αφετέρου επειδή θεωρούν ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι του επίδοξου αγοραστή για να ασκήσει πίεση προκειμένου να πέσει η αξία του τιμήματος. Να μην ξεχνάμε ότι ο Μάριος έχει ως μέντορα τον Δημήτρη Μελισσανίδη, ποτέ δεν θα τον συμβούλευε να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση χωρίς συμφέροντες όρους.

    Ο Τζώνη Καλημέρης δεν θέλει να χυθεί αίμα και… να μειωθεί ο μισθός του

    Ως γνωστόν είναι ο άνθρωπος που τοποθέτησε ο Νίκος Κοκλώνης στο Δ.Σ. ως το μάτι και το αυτί του κατά την περίοδο κατά την οποία ο ιδιοκτήτης της Barking Well Media, είχε αναλάβει την παραγωγή και εμπορική αξιοποίηση του ψυχαγωγικού προγράμματος του Open. Στη συνέχεια όμως οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο άνδρες τα «έσπασαν» και ότι τώρα ο Τζώνη Καλημέρης, Διευθυντής Επιχειρησιακής Λειτουργίας (Chief Operating Officer) και μέλος του Δ.Σ. του σταθμού της Παιανίας, αρνείται να βάζει την …υπογραφή του σε μια τόσο ρευστή κατάσταση για να λάβει την απάντηση από τον πρόεδρο του Δ.Σ. Αρτούρ Νταβιντιάν: «Εντάξει Τζώνη, μπορείς να αποχωρήσεις, άλλωστε το κανάλι θα μετατραπεί σύντομα σε sub-channel». Δεν πρόκειται φυσικά για απλές υπογραφές σε απλές αποφάσεις. Οι πληροφορίες λένε ότι του ζητήθηκε να προβεί σε βαθιές περικοπές προσωπικού και μισθών κάτι που σε καμία περίπτωση δεν θέλει, για να «μην βάψει τα χέρια του με αίμα» όπως χαρακτηριστικά δήλωσε. Μια ακόμη σημαντική παράμετρος: Διαμηνύθηκε στον Τζώνη ότι θα περικοπεί και ο δικός του υψηλός μισθός. Και αυτό προσμετράται στο «αίμα» επίσης.

    Και όλα αυτά ενώ ο Νίκος Κοκλώνης φλερτάρει με τους 102.7

    Με τον ιδιοκτήτη του ΑRT FM (πρώην Radio City, Ράδιο Άστυ) Γιώργο Καρατζαφέρη φέρεται να συζητά ο Νίκος Κοκλώνης ιδιοκτήτης της Barkingwell Media και παραγωγός μεγάλων παραγωγών εκπομπών στο Mega και τον Alpha. Αντικείμενο της συζήτησης η αγορά του Ρ/Σ. Προς το παρόν, ο σταθμός παίζει non stop ελληνικά mainstream τραγούδια. Θυμίζουμε ότι προ 3ετίας ο παρουσιαστής-παραγωγός είχε καταθέσει πρόταση για την εξαγορά του τότε Alpha 98.9, έτσι ώστε να τον μετατρέψει σε μουσικό σταθμό. Εισπράττοντας, όμως, ηχηρό όχι από τον Γιάννη Βαρδινογιάννη.

    Νίκος Κοκλώνης: Τελικά χρωστάει σε εξωτερικούς συνεργάτες ή όχι;

    Στις εξελίξεις στο Open και στο μέλλον του Τζώνη Καλημέρη στον σταθμό αναφέρθηκαν το πρωί της Τετάρτης στο “Πρωινό” του ΑΝΤ1.

    «Το OPEN βρίσκεται σε μία δύσκολη κατάσταση χωρίς ολοκληρωμένο πρόγραμμα, με οικονομικά ζητήματα και ζητήθηκε να γίνουν περικοπές στις αμοιβές. Δεν υπάρχει φως στο τούνελ του σταθμού αυτή τη στιγμή. Εκ των έσω προσπαθούν να λυθούν τα προβλήματα. Οι άνθρωποι που πληρώνονται από το OPEN είναι πληρωμένοι, δεν υπάρχουν οφειλές του OPEN προς τους υπαλλήλους» είπε η Αφροδίτη Γραμμέλη. Όμως ο Βαγγέλης Περρής είχε άλλη άποψη:

    «Πέρσι το OPEN λειτούργησε με τη συνεργασία του κ. Κοκλώνη κι είχαμε επισημάνει για να λυθούν προβλήματα, ότι μια σειρά από συνεργάτες είχαν μείνει απλήρωτοι. Μοντέρ, εικονολήπτες, φωτιστές έχουν κόψει τιμολόγια και έχουν μείνει ανεξόφλητα εδώ και μήνες. Η εταιρεία του κυρίου Κοκλώνη δεν έχει πληρώσει τα μπλοκάκια των συνεργατών που ήταν πέρσι στο OPEN και δεν έχουν καμία πληροφόρηση για το τι θα γίνει με τα χρωστούμενα. Οι άνθρωποι βρίσκονται σε μεγάλο αδιέξοδο, οικογένειες παιδιά που θα πρέπει να βρουν τον τρόπο να ζήσουν και δεν ξέρουν τι θα γίνει. Έχω πάρα πολλά μηνύματα από ανθρώπους αυτών των ειδικοτήτων. Πλήρης σιωπή ενώ έχουν κόψει τιμολόγια». Οι πληροφορίες από την πλευρά της Barking Well ισχυρίζονται ότι ο Νίκος Κοκλώνης δεν εισέπραξε τα χρήματα από την πλευρά Σαββίδη και πλήρωσε κάποιες παραγωγές με δικά του χρήματα.

    Βαγγέλης Μαρινάκης: Τα milestones στο επιχειρηματικό του timeline, το Χρηματιστήριο και το «στοίχημα» που δεν πρέπει να χαθεί

    Αν ρίξει κανείς μια γρήγορη ματιά στο προσωπικό site του Βαγγέλη Μαρινάκη (www.evangelosmarinakis.com) θα διαπιστώσει ποιοι είναι οι σοβαροί σταθμοί της επιχειρηματικής του πορείας, ή μάλλον τι θεωρεί εκείνος milestone στην καριέρα του. From scratch, από το 2005 οπότε ο Β. Μαρινάκης ξεκινά στα 38 του να μετρά τα ορόσημα της επιχειρηματικής του πορείας με την ίδρυση της Capital Maritime & Trading Corp., χτίζει σημαντικούς σταθμούς στο timeline στα Ναυτιλιακά, τα ΜΜΕ και το Ποδόσφαιρο. Το 2021 τo πρώτο ομόλογο της CPLP Holdings διαπραγματεύεται στο Χρηματιστήριο Αθηνών (ATHEX) ενώ το δεύτερο έρχεται το 2022. Το επόμενο ορόσημο φιλοδοξεί να φωτίσει περαιτέρω την πορεία του στο τέλος του 2024 ή στις αρχές του 2025 με την είσοδο της Alter Ego Media στο Χ.Α. Ήδη για το project εργάζεται 12μελής ομάδα υπό το βλέμμα του CEO Γιάννη Βρέντζο ο οποίος δεν παύει να επαναλαμβάνει τη μόνιμη επωδό ότι η είσοδος στο Χ.Α. αποτελεί στοίχημα για όλους. Στο στοίχημα ποντάρει όλα τα λεφτά επικοινωνώντας τα τρόπαια των οικονομικών του 2023

    Ο Κύκλος Εργασιών του Ομίλου κατά την χρήση του 2023, ανήλθε σε €108,4 εκατ. έναντι €100 εκατ. κατά την χρήση 2022, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 8,4%. Η αύξηση οφείλεται στην αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες διαφήμισης του Ομίλου κατά 13,2% σε σχέση με τη χρήση 2022, καθώς και στις συνεχιζόμενες πωλήσεις προγράμματος και παραγωγών μυθοπλασίας, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
    Τα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοοικονομικών Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) του Oμίλου για τη χρήση 2023 διαμορφώθηκαν σε €34εκ. από €28,7 εκατ. κατά την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 18,5%.

    Ως αποτέλεσμα, η ενοποιημένη λειτουργική κερδοφορία (ΕΒΙΤ) κατέγραψε σημαντική αύξηση της τάξης του 113,9% και διαμορφώθηκε σε €8,2εκατ. από €3,8 εκατ.(2022) και τα καθαρά κέρδη του Ομίλου για τη χρήση 2023 σχεδόν τριπλασιάστηκαν από €1,2 σε €3,9 εκατ.(+209%).

    Ο Όμιλος κατά τη χρήση 2023 ισχυροποίησε περαιτέρω την κεφαλαιακή του διάρθρωση με τα ενοποιημένα ίδια κεφάλαια να αυξάνονται κατά 6,8% και να ανέρχονται σε €60,5 εκατ. έναντι €56,6 εκατ. στις 31.12.2002.

    Επιπλέον, ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου μειώθηκε δραστικά κατά 92,7% και ανήλθε σε €2,2 εκατ. από €30,5 εκατ. το 2022.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alter Ego Media, κ. Γιάννης Βρέντζος δήλωσε:
    «H Alter Ego Media παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη και στους δύο τομείς που δραστηριοποιείται: Ευρυεκπομπής σε τηλεόραση και ραδιόφωνο (Broadcasting) και δημιουργίας οπτικοακουστικού περιεχομένου (Content Creation) και Εκδόσεις (Publishing), έντυπες και ηλεκτρονικές (Print & Digital).

    Το 2023 βελτιώσαμε σημαντικά τη λειτουργική μας κερδοφορία επιβεβαιώνοντας την επενδυτική μας στρατηγική με στόχο τη διατήρηση της ηγετικής μας θέσης στον κλάδο των ΜΜΕ & της ψυχαγωγίας.

    Βασικός πυλώνας της στρατηγικής του Ομίλου αποτελεί η μετεξέλιξή του σε ένα τεχνολογικό όμιλο μέσων (Media Tech Group), που θα εξειδικεύεται στη δημιουργία, διανομή και διαχείριση περιεχομένου, χρησιμοποιώντας τεχνολογικές λύσεις αιχμής. Η μέχρι τώρα πορεία του Ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 μας επιτρέπει να αισιοδοξούμε ότι το 2024 θα είναι μια ακόμα χρονιά ρεκόρ για το Όμιλο της Alter Ego Media.»

    Εξάρχου, Μπάκος, Καϋμενάκης: Νέα Εποχή για τον Όμιλο Action 24 – Attica TV: Επένδυση σε Τεχνολογία Αιχμής

    Μια νέα μεγάλη επένδυση σε κρίσιμες τεχνολογικές υποδομές, βελτιστοποίηση των λειτουργιών και διεύρυνση συνεργασιών είναι μερικοί μόνο από τη μακρά λίστα των στόχων του Ομίλου Action 24- Attica Tv & Flash.gr για την τρέχουσα σεζόν. Ο Όμιλος προχωρά άμεσα στην υλοποίηση μιας νέας σημαντικής επένδυσης τεχνολογικού εκσυγχρονισμού των τηλεοπτικών του σταθμών και των New Media, με σκοπό την ποιοτική αναβάθμιση και την μακροχρόνια βιωσιμότητα.

    Για το λόγο αυτό έχει ήδη κλείσει η συνεργασία με την παγκοσμίου φήμης καναδική εταιρεία ROSS. Το Action 24 & το Attica TV θα είναι οι πρώτοι και μοναδικοί τηλεοπτικοί σταθμοί στην Ελλάδα και την Ευρώπη που θα προμηθευτούν ένα ενιαίο, custom made σύστημα και θα μετατραπούν σε prototype και demo center για την Ευρώπη.

    Ο Όμιλος προχωρώντας σε αυτή την μεγάλη επένδυση αλλάζει σελίδα και μετατρέπει τους δύο τηλεοπτικούς σταθμούς Action 24 και Attica Tv σε πρότυπα λειτουργίας, σύμφωνα με τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες παγκοσμίως. Η απόφαση αυτή του Ομίλου θα φέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των καναλιών, αναβαθμίζοντας όλα τα τμήματα των σταθμών και η AI τεχνολογία θα μπει στην υπηρεσία των ανθρώπων του σταθμού, κάνοντας αυτοματοποιημένες πολλές καθημερινές χρονοβόρες εργασίες.

    Το πρώτο στάδιο της επένδυσης αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο και αφορά στην αλλαγή του τεχνολογικού εξοπλισμού και την μετάβαση στον αυτοματισμό. Μέχρι τον Μάρτιο θα έχει ολοκληρωθεί το δεύτερο στάδιο της επένδυσης και θα έχουν αναβαθμιστεί οι ηλεκτρονικές ροές ενώ η αποπεράτωση θα έρθει με το νέο εξοπλισμό στα control rooms και τις νέες κάμερες τελευταίας τεχνολογίας προς το τέλος του 2025.

    Με την ολοκλήρωση όλων των εργασιών τα κανάλια θα λειτουργούν πλήρως σε ΗD με προοπτική UHD progressive (Ultra High Definition). Η τεράστια αυτή επένδυση θέτει τον Όμιλο Action 24-Attica Tv & ‪‪Flash.gr ηγέτη του τεχνολογικού εκσυγχρονισμού στο τηλεοπτικό πεδίο με βασική επιδίωξη την προσφορά ποιοτικού και σύγχρονου περιεχομένου με τεχνολογία αιχμής σε παγκόσμιο επίπεδο.”‬‬‬‬

    Θοδωρής Κυριακού: Ισχυροποιεί την κορυφή της διοικητικής πυραμίδας με έναν στρατηγό (θύμα υποκλοπών) και έναν επενδυτικό σύμβουλο στη θέση του CEO (με θητεία στον Alpha TV επί ιδιοκτησίας RTL).

    Με δύο νέα στελέχη προχωρά ο ΑΝΤ1 σε διαφορετικά πόστα ο καθένας.

    Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, υποδέχεται τον επίτιμο αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό ε.α. Κωνσταντίνο Φλώρο, στη θέση του Συμβούλου Διοίκησης του Ομίλου (Senior Advisor of the Group). Ο Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος διετέλεσε αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ) από τον Ιανουάριο του 2020 έως τον Ιανουάριο του 2024. Κατά τη μακρά και λαμπρή θητεία του στον Στρατό, από το 1983 που αποφοίτησε ως Ανθυπολοχαγός Πεζικού από την Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, κατέχει όλα τα προβλεπόμενα από τον βαθμό του Μετάλλια των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς και το Μετάλλιο συμμετοχής σε Ειρηνευτικές Αποστολές του ΝΑΤΟ. Επίσης, του έχουν απονεμηθεί σημαντικά διεθνή μετάλλια τιμής, ως ύψιστη αναγνώριση της προσφοράς και του έργου του.

    «Η βαρύτιμη εμπειρία και η βαθιά γνώση του κ. Φλώρου σε στρατηγικά και γεωπολιτικά ζητήματα θα συνεισφέρουν καθοριστικά στη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας του Ομίλου» δηλώνει ο ΑΝΤΕΝΝΑ. Υπενθυμίζουμε πως ο κ. Φλώρος έπεσε θύμα υποκλοπών από την ΕΥΠ. Όπως είχε γράψει το Documento, ο τότε αρχηγός ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνος Φλώρος ήταν ο «στόχος 519c» της ΕΥΠ. Στις 26 Ιανουαρίου 2023 ο τότε αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας είπε στη Βουλή ότι ο κ. Φλώρος πράγματι παρακολουθούνταν από την ΕΥΠ! Η γνωστοποίηση των υποκλοπών στη Βουλή έγινε κατόπιν συνάντησης του κ. Τσίπρα με τον πρόεδρο της ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ) Χρήστο Ράμμο.

    Παράλληλα ο Henning Tewes (Χέρινγκ Τένες) ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του Διεθνούς Ομίλου, χωρίς να υπάρξει επίσημη ανακοίνωση στην Ελλάδα. Προς το παρόν δηλώνει ανεξάρτητος σύμβουλος επενδύσεων. Ο νέος CEO διαθέτει εμπειρία από την ελληνική τηλεοπτική αγορά, έχοντας συμμετάσχει στον σχεδιασμό προγράμματος του Alpha κατά την περίοδο που το RTL διαχειριζόταν το κανάλι. Θυμίζουμε ότι το 2008 o γερμανικός μηντιακός όμιλος RTL εξαγοράζει τα 2/3 των μετοχών της Alpha Media Group Limited, που κατείχε το 100% του καναλιού, με τον Δημήτρη Κοντομηνά να κρατά το υπόλοιπο μερίδιο. Κάτι παραπάνω από 4 χρόνια αργότερα, το RTL αποχωρεί από την ελληνική αγορά και πουλά πίσω τις μετοχές του στον Δημήτρη Κοντομηνά, ο οποίος ξαναγίνεται το απόλυτο «αφεντικό» του Alpha.

    Ο 52χρονος Τένες είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Πολιτικές Επιστήμες, την Ιστορία και τα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, διδακτορικού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ και MBA από το Insead (Γαλλία/Σιγκαπούρη). Εντάχθηκε στον Όμιλο RTL το 2005 και διετέλεσε Αντιπρόεδρος Εταιρικής Στρατηγικής πριν γίνει μέλος της διοικητικής ομάδας του Alpha TV στην Ελλάδα. Τον Ιούλιο του 2012, ο Henning Tewes έγινε Διευθύνων Σύμβουλος του ανταλλακτηρίου ειδήσεων Enex με έδρα το Λουξεμβούργο, υπό την ηγεσία του Ομίλου RTL. Υπό την ηγεσία του, η Enex αύξησε τον αριθμό των ραδιοτηλεοπτικών συνεργατών της από 29 σε 42, μετατρέποντας την εταιρεία από πάροχο τεχνικών υπηρεσιών σε παγκόσμιο πάροχο ειδήσεων που δραστηριοποιείται και στις πέντε ηπείρους. Πριν από την ένταξή του στον όμιλο RTL, εργάστηκε για το Konrad-Adenauer-Stiftung, μια γερμανική ΜΚΟ όπου ήταν Διευθυντής Χώρας για την Πολωνία και τη Λευκορωσία.

    Creative Greece: Ραντεβού το 2025 για νέα χρηματοδότηση

    Ο νέος φορέας «Creative Greece» (CRGR), που δημιουργήθηκε για να αντικαταστήσει το ΕΚΟΜΕ, έχει αφήσει τους παραγωγούς ταινιών και σειρών σε κατάσταση αβεβαιότητας. Η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων παρέμεινε ανενεργή όλο το καλοκαίρι, καθώς γινόταν η μετάβαση στο νέο σύστημα. Αυτό σημαίνει πως οι παραγωγοί δεν μπορούσαν να καταθέσουν νέες αιτήσεις για χρηματοδότηση μέσω των προγραμμάτων cash rebate και tax rebate, που αποτελούν βασικό εργαλείο στήριξης της οπτικοακουστικής παραγωγής στην Ελλάδα.

    Παρά τις υποσχέσεις για μια ομαλή μετάβαση, η νέα πλατφόρμα αιτήσεων για το Πρόγραμμα CRGR βάσει του ν. 5105/2024 θα ξεκινήσει να λειτουργεί στις αρχές του 2025. Μέχρι τότε, στόχος είναι να διεκπεραιωθεί η πλειονότητα των επενδυτικών σχεδίων που υπάγονται στο ν. 4487/2017, εκείνων δηλαδή που έχουν κατατεθεί μέχρι τον Μάιο του 2024.

    Η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι έχουν εξασφαλιστεί οι αναγκαίοι πόροι από το Εθνικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, καθώς και από κονδύλια του ΕΣΠΑ, για την κάλυψη των επενδυτικών σχεδίων που παραμένουν σε εκκρεμότητα. Επιπλέον, διατέθηκαν χρήματα από τον τακτικό προϋπολογισμό για την ολοκλήρωση των εγκρίσεων και προεγκρίσεων επιλεκτικών προγραμμάτων του 2023 και 2024, τα οποία δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

    Από το 2019 έως σήμερα, το cash rebate έχει αποπληρώσει συνολικά 211 επενδυτικά σχέδια, με χρηματοδότηση ύψους 130 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 50 εκατ. καταβλήθηκαν μόνο τον τελευταίο χρόνο. Ωστόσο, παρά τις δεσμεύσεις και τα κονδύλια που εξασφαλίστηκαν, η καθυστέρηση στη λειτουργία του νέου συστήματος προκαλεί ανησυχία στους επαγγελματίες της οπτικοακουστικής βιομηχανίας, οι οποίοι φοβούνται περαιτέρω καθυστερήσεις και απώλειες ευκαιριών.

    Έκλεισε η κάνουλα του ΕΚΟΜΕ άρχισαν τα όργανα

    Το κόστος παραγωγής στην ελληνική τηλεόραση έχει εκτιναχθεί σε πρωτόγνωρα επίπεδα, δημιουργώντας ένα ασφυκτικό περιβάλλον για τα κανάλια. Η αντιπαράθεση μεταξύ των καναλιών και εταιρειών παραγωγής αποτελεί μόνο την κορυφή του παγόβουνου. Με το ΕΚΟΜΕ (Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας) να έχει περιορίσει τις επιδοτήσεις του, τα κανάλια στρέφονται σε αυτοσχέδιες λύσεις για να ελέγξουν τα κόστη. Mega και ANT1 δεν αρκούνται πλέον σε εξωτερικές παραγωγές, αλλά δημιουργούν δικές τους μονάδες για να εξασφαλίσουν την αυτονομία τους και να περιορίσουν την εξάρτηση από εταιρείες που απαιτούν υψηλές αμοιβές για τις παραγωγές της.

    Ο Alpha έχει ήδη στραφεί στην Primavisione για την παραγωγή περιεχομένου, ενώ το Mega αξιοποιεί τις εγκαταστάσεις της Finos Film, σχεδιάζοντας να κατασκευάσει νέα παραγωγική μονάδα. Ο ANT1, από την πλευρά του, συνεργάζεται με τη Village Roadshow για την ανάπτυξη της ANTENNA Cinema, προκειμένου να διατηρήσει τον έλεγχο στις παραγωγές του και να αποφύγει την εκτίναξη του κόστους.

    15ωρη απασχόληση για διαφημιστικά;

    Η Ένωση Παραγωγών Οπτικοακουστικών Έργων (PACT) έριξε λάδι στη φωτιά με την απόφαση να επιβάλλει 15ωρη απασχόληση στα γυρίσματα διαφημίσεων. Τα σωματεία, συμπεριλαμβανομένων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θεάματος Ακροάματος (ΠΟΘΑ), της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών και της Ένωσης Τεχνικών ΕΤΕΚΤ ΟΤ, κατήγγειλαν το γεγονός κάνοντας λόγο για παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων και εξαντλητικά ωράρια που απειλούν την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.

    Άρωμα γυναίκας στο Ραδιομέγαρο

    Η ΕΡΤ μπαίνει σε μια νέα εποχή, μετά την αποχώρηση του Κωνσταντίνου Ζούλα, με τη διοικητική της ομάδα να ενισχύεται σημαντικά, και μάλιστα με «άρωμα γυναίκας». Τρεις κυρίες με πολύτιμη εμπειρία αναλαμβάνουν καίριες θέσεις ευθύνης, προκειμένου να ενδυναμώσουν τον δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα.

    Η πολύπειρη Λίτσα Πισκερά, η οποία έχει συνεργαστεί με αρκετούς προέδρους της ΕΡΤ στο παρελθόν επιστρέφει στο Ραδιομέγαρο ως σύμβουλος του νέου προέδρου, Γιάννη Παπαδόπουλου τον οποίο γνωρίζει και από τη συνεργασία στο Real Group για την εκπομπή «Ένας Κόσμος Ελλάδα». Η κα Πισκερά έχει διατελέσει επί 20 χρόνια Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της ΕΡΤ, έχοντας αφήσει έντονο το στίγμα της στο παρελθόν, και επιστρέφει για να αξιοποιήσει την πολύτιμη εμπειρία της στη νέα διοίκηση.

    Εντωμεταξύ η διευθύντρια Προγράμματος Τζένη Βαφάκου ορίστηκε Πρόεδρος της Επιτροπής Προγράμματος και Κοστολογίου της ΕΡΤ.
    Σημαντική είναι και η άφιξη της Λένας Ράμμου, που αναλαμβάνει σύμβουλος περιεχομένου. Η Ράμμου διαθέτει μακρά πορεία στον χώρο της οπτικοακουστικής παραγωγής, έχοντας διατελέσει σε σημαντικές θέσεις στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου και Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, καθώς και στο δίκτυο Women in Film and Television Greece (WIFT). Η νέα της αποστολή θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη της μυθοπλασίας και τη βελτίωση του περιεχομένου της ΕΡΤ, με στόχο να ενισχυθεί ο πολιτιστικός ρόλος του οργανισμού.

    Διαβάζουν τα κανάλια Μακιαβέλι;

    «Ο πόλεμος αρχίζει όταν θέλεις, αλλά δεν τελειώνει όταν θέλεις» υποστήριζε ο Ιταλός πολιτικός και φιλόσοφος Νικολό Μακιαβέλι (1469-1527), άποψη που ενστερνίζεται η συντριπτική πλειονότητα των τηλεοπτικών καναλιών πλην φωτεινών εξαιρέσεων. Την περασμένη Τρίτη όταν επιτέθηκε το Ιράν στο Ισραήλ μόνον ο ΣΚΑΙ και το Open είχαν τα δημοσιογραφικά αντανακλαστικά να δράσουν ανάλογα. Μέχρι λίγο μετά τις 10 στον ΣΚΑΪ, μέχρι τις 11 παρά στο Open.

    Τα άλλα κανάλια μετέδωσαν κανονικά το πρόγραμμά τους. Και τα προτίμησε το κοινό. Ο ΣΚΑΪ έκανε 7,9% στο δυναμικό καινό και το Open ακόμα πιο κάτω, μόλις 3,8%. Ωστόσο ο ΣΚΑΙ θα επενδύσει στην ενημέρωση για τον πόλεμο. O Σταύρος Ιωαννίδης μετέδωσε πρώτος την είδηση της δολοφονίας του ηγέτη της Χεσμπολάχ Νασράλα με έκτακτο δελτίο ζωντανά από το Ισραήλ την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου.

    Και την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου, πρώτος ο σταθμός με ζωντανή μετάδοση από τα σύνορα με τον Λίβανο ανακοίνωσε την έναρξη της χερσαίας εισβολής στον Λίβανο. Την Τρίτη 1 Οκτωβρίου, μόλις ξεκίνησε η επίθεση του Ιράν στο Ισραήλ στις 19.40, το κανάλι τροποποίησε το πρόγραμμα του και με Δελτίο Ειδήσεων διάρκειας 2,5 ωρών μετέδωσε σε απευθείας σύνδεση το μπαράζ των πυραυλικών επιθέσεων. Αντίστοιχα και ο ΣΚΑΪ 100,3 με ζωντανή ροή, αλλά και το skai.gr με liveblog και συνεχείς ανταποκρίσεις μετέδιδαν τα γεγονότα και ενημέρωναν το κοινό ρε ραδιόφωνο και διαδίκτυο.

    ΕΡΤ: Αδύναμος «μαγνήτης» Millennials και GEN Z το «Αρχελάου 5»

    Αρνητικό ρεκόρ τηλεθέασης για την καθημερινή σειρά “Αρχελάου 5” στην ΕΡΤ1, πέρα από τις κριτικές που έλαβε στα social media. Πιο συγκεκριμένα η σειρά δεν απέσπασε πάνω από 1,5% σε τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, με 0,8% σε τέταρτο, παρόλο που η ΕΡΤ την παρουσιάζει ως «νεανική». Στο σύνολο του κοινού, όταν προστεθούν και οι boomers καθηλώθηκε στο 2,4%. Κόστος επεισοδίου: 45.305,78€.

    Με τι έγινε έξαλλος ο Χατζηνικολάου;

    Η ΑΙ βάζει δύσκολα ακόμα και στους «επώνυμους». Ο Νίκος Χατζηνικολάου βρέθηκε να «διαφημίζει» φαρμακευτικά προϊόντα, χωρίς καν να το γνωρίζει. Φαίνεται πως η AI αποφάσισε να δανειστεί το πρόσωπο και τη φωνή του για λίγη έξτρα προβολή – δυστυχώς, χωρίς τη συγκατάθεσή του. Εκνευρισμένος στον Real fm, κατήγγειλε την απάτη και προειδοποίησε τους ακροατές του να μην αγοράζουν τα σκευάσματα, μιας και, όπως λέει, «απατεώνες είναι και τα προϊόντα τους σίγουρα απάτη». Με μηνύσεις στον αέρα και το κράτος να αργεί, ο Χατζηνικολάου απειλεί πως θα ονοματίσει όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιούν την τεχνητή του «ερμηνεία».

    Τι συζητούσαν Αλέξης Παπαχελάς, Κωνσταντίνος Ζούλας και Μανόλης Κωστίδης έξω από το Μουσείο Β+Ε Γουλανδρή;

    Ήταν μια εξαιρετική πρεμιέρα. Μια πρεμιέρα μιας σειράς ντοκιμαντέρ από αυτά που θα έπρεπε, θα όφειλε να προβάλει η τηλεόραση καθημερινά, ακόμη και σε εκπαιδευτικούς κύκλους. Όμως αδικήθηκε από την ώρα (νωρίς το απόγευμα) και την επίθεση Ιράν σε Ισραήλ. Στο προαύλιο του Μουσείου πριν την προβολή οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία πέρα από το να συγχαρούν τον Α.Παπαχελά για το εγχείρημα, να δώσουν τα συγχαρητήριά τους στον Κ.Ζούλα που έκανε την «παρθενική» δημόσια εμφάνισή του ως CEO του ΣΚΑΙ. Στη μέση της προβολής του πρώτου επεισοδίου, όπου οι εκλεκτοί καλεσμένοι παρακολουθούσαν τον ρόλο που διαδραμάτισαν στο Κυπριακό ο Κ. Μητσοτάκης και ο Α.Παπανδρέου, ο Μ.Κωστίδης αποχώρησε αγωνιωδώς. Κάποιοι αναρωτήθηκαν αν κάτι δεν του άρεσε. Όμως είχαν ήδη πέσει 200 βόμβες επί ισραηλινού εδάφους.

    Ο λόγος για τη «Σκοτεινή Δεκαετία 1964 – 1974», το αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ που έρχεται τη Δευτέρα,14 Οκτωβρίου στον ΣΚΑΪ στις 21.00, (6 επεισόδια). Το σενάριο υπογράφει ο διευθυντής της εφημερίδας «Καθημερινή» Αλέξης Παπαχελάς και είναι εμπνευσμένο από τα βιβλία του «Ο βιασμός της Ελληνικής Δημοκρατίας» και «Ένα σκοτεινό δωμάτιο». Η σκηνοθεσία της σειράς είναι του Στέφανου Μπερτάκη και η αρχισυνταξία του Σάκη Ιωαννίδη. Επιστημονικός σύμβουλος της σειράς είναι ο Τάσος Σακελλαρόπουλος και η εκτέλεση της παραγωγής έχει γίνει από τον Λεωνίδα Λιάμπεη και τη Long Run Productions.

    Η Chief Content Officer του ΣΚΑΪ, Άλκηστη Μαραγκουδάκη, καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους τονίζοντας πως «ο ΣΚΑΪ, για μία ακόμη φορά, τοποθετεί την ιστορία στο κέντρο του προγράμματός του. Από την αρχαία ιστορία μέχρι και τα σύγχρονα θέματα έχουμε αναπτύξει και παρουσιάσει πρωτότυπες παραγωγές με στόχο να φέρουμε το κοινό σε επαφή με το παρελθόν του, παρελθόν που αφήνει το αποτύπωμά του στο παρόν και στο μέλλον. Λαός που δεν γνωρίζει την ιστορία του είναι καταδικασμένος να οδηγείται στις ίδιες περιπέτειες. Έχετε ακούσει, φαντάζομαι, να λένε ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται, είτε για καλό είτε για κακό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η ανασύσταση των γεγονότων της ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ φωτίζεται από τον ερευνητικό φακό του Αλέξη Παπαχελά με τρόπο μοναδικό όπως δεν έχει αποτυπωθεί μέχρι σήμερα».

    Ο δημοσιογράφος και διευθυντής της εφημερίδας «Η Καθημερινή», Αλέξης Παπαχελάς, αφού ευχαρίστησε τα στελέχη του ΣΚΑΪ και τους συνεργάτες του στη δημιουργία του ντοκιμαντέρ, μεταξύ άλλων, τόνισε ότι «Αυτό το ντοκιμαντέρ απεικονίζει μία περίοδο που είναι καταλυτική, αλλά δυστυχώς είναι γνωστή στην κοινή γνώμη με στερεότυπα, με θεωρίες συνωμοσίας, με κουτσομπολιά και σπανίως γίνεται αντικείμενο μίας ψύχραιμης καταγραφής των γεγονότων. Είναι για μένα μία εποχή, που έχει πολλά ένοχα μυστικά, όπως για παράδειγμα το τι συνέβη το 1974 στην Κύπρο. Ελπίζω ότι με αυτό το ντοκιμαντέρ σπάμε κάποια ταμπού, λέμε τα πράγματα όπως είναι. Είναι μία περίοδος που πρέπει να συνεχίζει να είναι αντικείμενο μελέτης. Ελπίζω ότι είναι ένα ντοκιμαντέρ, που δεν θα το δουν μόνο οι άνθρωποι, οι οποίοι έχουν ζήσει αυτά τα γεγονότα, αλλά θα το δει και μία νεότερη γενιά, που κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό θα μάθει την ιστορία με έναν ψύχραιμο τρόπο».

    Ο «ξαφνικός έρωτας» της Τατιάνας για το Διαδίκτυο

    Η Τατιάνα εξηγεί γιατί δεν κάνει φέτος τηλεόραση, λες και ανακαλύπτει ξαφνικά τη μαγεία του διαδικτύου, αφού πέρασε 31 χρόνια μπροστά στις κάμερες. Η προβολή δεν είναι πια το ζητούμενο, λέει, αλλά παραμένει στο προσκήνιο με τη δική της… οικογενειακή επιχείρηση στα ΜΜΕ. Από το 1993 στην τηλεόραση, και τώρα ξαφνικά, «ο έρωτας για τη δουλειά» φούντωσε στον ψηφιακό κόσμο.

    Νέα ραδιοφωνική συχνότητα από τον Όμιλο Παραπολιτικών

    Ο Όμιλος Παραπολιτικών επεκτείνεται με την κυκλοφορία ενός δεύτερου ραδιοφωνικού σταθμού στους 96MHz, αφιερωμένου στα λαϊκά τραγούδια. Η συχνότητα ανήκε παλαιότερα στον Flash 96 του Ομίλου Κόκκαλη, αλλά πλέον λειτουργεί νόμιμα με βεβαίωση από το ΕΣΡ ως ΣΤΥΛ FM. Ο σταθμός έχει πλέον σταματήσει να εκπέμπει με την προηγούμενη ταυτότητα και διευθύντρια έχει αναλάβει η Εύη Αγγελίνα.

    Πολύ νωρίς για χειροκροτήματα, πολύ νωρίς και για δάκρυα για την Αναστασία Γιάμαλη στο Mega-Χτίζει ζώνη ενημέρωσης τα ΣΒΚ

    Η πρεμιέρα της Αναστασίας Γιάμαλη με την εκπομπή «Εξελίξεις Τώρα» στο Mega σίγουρα προκάλεσε συζητήσεις, αλλά είναι ακόμα πολύ νωρίς για συμπεράσματα. Παρά τη φιλόδοξη θεματολογία και την προσπάθεια σύνδεσης με την κοινωνία, τα νούμερα τηλεθέασης της πρώτης εκπομπής κινήθηκαν σε μέτρια επίπεδα, με 8,5% στο δυναμικό κοινό και 10,4% στο γενικό σύνολο. Η ώρα μετάδοσης, Σαββατοκύριακο απόγευμα, είναι σίγουρα μια πρόκληση για ενημερωτική εκπομπή, καθώς το κοινό δεν έχει συνηθίσει να παρακολουθεί ειδήσεις αυτή την ώρα. Η Γιάμαλη έδειξε επαγγελματισμό και άνεση στο πλατό. Η θεματολογία ήταν ενδιαφέρουσα και ποικίλη, με θέματα που αφορούν την επικαιρότητα, όπως τα προβληματικά σχολικά κτίρια και η παραβατικότητα των νέων. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός στην απογευματινή ζώνη, με επαναλήψεις δημοφιλών σειρών, σίγουρα δεν βοήθησε. Η εκπομπή κατατάχθηκε έκτη στους πίνακες τηλεθέασης, ενώ επαναλήψεις όπως «Το Σόι σου» και «Οικογενειακές Ιστορίες» κυριάρχησαν.

    Αλλαγές στο Sportal

    Σε Α.Ε. μετατρέπεται η RINGIER SPORTS MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, η οποία ελέγχει την ιστοσελίδα Sportal και συστάθηκε τον Απρίλιο του 2022. Το εταιρικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται στο ποσό των 2.650.000 ευρώ και έχει καταβληθεί από τον μοναδικό εταίρο, τη RINGIER SPORTS MEDIA GROUP AG. Για την ιστοσελίδα έχει δείξει ενδιαφέρον ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, ο οποίος επένδυσε στην απόκτηση των δικαιωμάτων.

    Nielsen: Νέα αποχώρηση εν μέσω αμφισβητήσεων για την αξιοπιστία των μετρήσεων

    Η Nielsen, η εταιρεία μετρήσεων τηλεθέασης, συνεχίζει να δέχεται σοβαρά πλήγματα, με μια νέα αποχώρηση-βόμβα να έρχεται στο φως, καθώς ο διευθυντής Νοτίου Ευρώπης, Στέφανο Τσιρίλο, αποχωρεί, ακολουθώντας τα βήματα του Μάριο Νατζάρι, ο οποίος είχε την εποπτεία του ελληνικού παραρτήματος. Η αποχώρηση έρχεται εν μέσω έντονων αμφισβητήσεων για την αξιοπιστία των μετρήσεων της Nielsen και άρνησης των καναλιών να καταβάλουν τις συνδρομές τους. Ο Στέφανο Τσιρίλο έχει ήδη μεταβεί στο Netflix, αφήνοντας τη Nielsen Greece ουσιαστικά ακέφαλη μέχρι την

    Η Ίνα Ταράντου επιστρέφει

    Η Ίνα Ταράντου επιστρέφει την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου με την νέα εκπομπή «Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΜΑΣ» μέσα από τη συχνότητα του ATTICA TV.

    Χωρίς την On time στα περίπτερα και στα σημεία πώλησης

    Η εφημερίδα του Ομίλου Κουρτάκη διέκοψε την ημερήσια έκδοση και θα συνεχίσει με εκείνη του Σαββάτου. Η τελευταία έκδοση του ημερήσιου φύλλου ήταν τη Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου, με βασικό θέμα τον «βασιλικό» γάμο στη Μητρόπολη. Οι εργαζόμενοι, θα απορροφηθούν από άλλα Μέσα του Ομίλου.

    Αστυνομικές σειρές στο ΑΝΤ1+

    Το ΑΝΤ1+ παρουσιάζει μια εντυπωσιακή συλλογή αστυνομικών σειρών, γεμάτων δράση, μυστήριο και ένταση. Από το βραβευμένο “The Rookie” και το συναρπαστικό “NCIS”, μέχρι το ψυχολογικό θρίλερ “The Fall” και το διεθνές “Crossing Lines”, οι θεατές θα βρουν καθηλωτικές ιστορίες και εξαιρετικές ερμηνείες.

    Αλλάζουν ημέρα οι «Πρωταγωνιστές»

    Η εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη αλλάζει ημέρα μετάδοσης και θα προβάλλεται κάθε Τετάρτη από τον Alpha, 15 λεπτά πριν τα μεσάνυχτα. Η νέα σεζόν ξεκινά με ένα οδοιπορικό στην Αλβανική Ριβιέρα, όπως προανήγγειλε ο δημοσιογράφος.

    Η Ορθόδοξη Αλήθεια κάθε Κυριακή με την Κυριακάτικη Δημοκρατία

    Λίγο πριν τη συμπλήρωση 10 ετών συνεχούς παρουσίας, η Ορθόδοξη Αλήθεια κάνει ένα νέο βήμα. Από την Κυριακή 6 Οκτωβρίου και κάθε Κυριακή, μια ειδική έκδοση θα συνοδεύει την Κυριακάτικη Δημοκρατία. Η πλήρης έκδοση της εφημερίδας θα συνεχίσει να κυκλοφορεί κάθε Τετάρτη στα περίπτερα.

    Επιστρέφει το INFOWAR στο Attica TV

    Το δημοφιλές ντοκιμαντέρ «Ιστορίες από το Gotham City» του Άρη Χατζηστεφάνου επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων. Από τις 7 Οκτωβρίου, κάθε Δευτέρα τα μεσάνυχτα, το INFOWAR εστιάζει στην πολιτική και οικονομική ανάλυση, με κεντρικό θέμα την ιστορία του stand-up comedy στις ΗΠΑ και την Ελλάδα.

    Διαβάστε επίσης:

    ΕΕ: Τα κράτη μέλη δεν μπορούν να αρνηθούν την αναγνώριση αλλαγής ονόματος και φύλου

    ΙΣΑ: Ζητά κατάργηση του clawback και διαγραφή των οφειλών – Κινητοποιήσεις

    Ιδού το ηλεκτρικό Peugeot 408 (video)!