Οι τηλεθεατές που είδαν Κασσελάκη στο Star
Το ενδιαφέρον του κοινού συγκέντρωσε την περασμένη Πέμπτη η πρώτη, μαγνητοσκοπημένη, συνέντευξη του Στέφανου Κασσελάκη, ο οποίος ενέδωσε στην πρόσκληση του Star απαντώντας στις ερωτήσεις της Μάρας Ζαχαρέα.
Τη συνέντευξη παρακολούθησαν 475.280 τηλεθεατές, δίνοντας στο δελτίο ειδήσεων του καναλιού την 5η θέση στην ημερήσια κατάταξη και την πρωτιά μεταξύ των δελτίων με 14,9%.
Ακολούθησαν ο ALPHA (Αντώνης Σρόιτερ) με 12%, το MEGA (Ράνια Τζίμα) με 11,5%, ο ΣΚΑΪ (Σία Κοσιώνη) με 10,3%, το OPEN (Εύα Αντωνοπούλου) με 9,2%, ο ΑΝΤ1 (Νίκος Χατζηνικολάου) με 9,1% και η ΕΡΤ1 (Γιώργος Κουβαράς) με 7,4%.
Ιβάν – Κοκλώνης: Ώδινεν Barking Well Media… έτεκεν Red Smile
Παραμένει ασπόνδυλη και χαλαρή η συμφωνία μεταξύ της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. που ελέγχει το Open και της Barking Well Media A.E., ιδιοκτησίας Νίκου Κοκλώνη – που υποτίθεται ότι θα πρέπει να στεφθεί από υπογραφές σε νομικά έγγραφα.
Η συνεργασία φυσικά υφίσταται και, όπως έχει αποκαλύψει το mononews, προβλέπει option εξαγοράς του καναλιού εκ μέρους του Κοκλώνη τουλάχιστον του 50%+1 μετοχή μετά το 2025.
Οι εκπομπές στήνονται η μία μετά την άλλη, αλλά όχι πάντα με τον ορθόδοξο τρόπο της κλειστής συνεργασίας μεταξύ της Barking Well Media με το κανάλι αλλά και με τη… 14η θυγατρική, της οποίας η εταιρεία παραγωγής του Κοκλώνη κατέχει το 100%.
Πρόκειται για την εταιρεία παραγωγής Red Smile που συστάθηκε στις 27 Απριλίου δύο μόλις μήνες μετά την παράδοση του πορίσματος της ελληνικής αρχής για το ξέπλυμα χρήματος στον οικονομικό εισαγγελέα.
Έτσι, ενώ ακόμη ελέγχονται οι 13 εταιρείες του Κοκλώνη που ήταν σε λειτουργία πριν από τον Απρίλιο του 2023, αλλά και οι 7 συνέταιροί του, η «καθαρή» Red Smile – Μονοπρόσωπη Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία με μετοχικό κεφάλαιο μόλις 4.000 ευρώ που ανήκει κατ’ αποκλειστικότητα στην BARKINGWELL MEDIA και εκπροσωπείται από τον ίδιο τον Νίκο Κοκλώνη, ανέλαβε την παραγωγή της εκπομπής «ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥΣΟΥ» στο OPEN, με την Ελένη Τσολάκη καθημερινά στις 09:50.
Στο πλευρό της Ελένης πάντως θα βρίσκονται ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος, ο Νίκος Γεωργιάδης, η Μαίρη Αυγερινοπούλου και ο Δημήτρης Μηλιόγλου.
Ανωνύμου του… παραγωγού η εκπομπή του Νάσου Γουμενίδη
Αντιθέτως η εκπομπή «ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ», με τον Νάσο Γουμενίδη που έρχεται σήμερα Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου στις 13:40 στο OPEN, δεν έχει επίσημα τη «σφραγίδα» κάποιας εταιρείας παραγωγής.
Ο Νάσος Γουμενίδης, πάντως, θα ασχοληθεί με όλους και με όλα κυνηγώντας αποκλειστικά, μεταδίδοντας αστυνομικά και δικαστικά θέματα, άγνωστες ιστορίες, αλλά και δημοσιογραφικά αφιερώματα.
Πράσινο φως για τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ, «κόκκινη» κάρτα για την αδιαφάνεια και τις αναθέσεις
Ενώ στη Διαύγεια η ΕΡΤ δημοσιεύει και την παραμικρή απόφασή της για μετακινήσεις εκτός έδρας, αγορά καφέ και καυσίμων, ο προϋπολογισμός φαίνεται ότι συνιστά ένα «ταμπού» προς απόκρυψη για την εσωτερική κυβέρνηση Ζούλα που απαξιοί τον Έλληνα πολίτη που χρηματοδοτεί την ελληνική ραδιοτηλεόραση, ωστόσο δεν γνωρίζει που κατευθύνονται οι δημόσιοι πόροι.
Νόμιμο είναι, ηθικό δεν είναι να λήγει η θητεία σε 5 ή και 7 μήνες ή και μέρες όπως ακούγεται ενός Δ.Σ. και αυτό να δεσμεύει το επόμενο με αναθέσεις που εγκρίνονται σήμερα και αφορούν το 2024 και ορισμένες φορές εκτείνονται μέχρι το 2025. Υπολογίζεται ότι η ΕΡΤ έχει εγκρίνει 7 παραγωγές μυθοπλασίας για την τηλεοπτική περίοδο 2023-24, αριθμός-ρεκόρ για τη δημόσια τηλεόραση.
Η σειρά μυθοπλασίας «Κάνε ότι κοιμάσαι» ανανεώθηκε για 32 επιπλέον επεισόδια, συνολικού κόστους 2.353.000 ευρώ. Το κόστος βαραίνει τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ για τα έτη 2023 και 2024, σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ.
Ήδη στη Διαύγεια έχει αναρτηθεί η ανανέωση της καθημερινής εκπομπής «Στούντιο 4» για 90 επεισόδια, μεικτή παραγωγή, με το κόστος για την ΕΡΤ που πλησιάζει το 1 εκατ. ευρώ, ενώ εγκρίθηκε και η ανάθεση εκτέλεσης εξωτερικής παραγωγής της σειράς μυθοπλασίας με τίτλο «Στα σύρματα» για 10 επεισόδια, η οποία θα βαρύνει τον προϋπολογισμό για τα οικονομικά έτη 2023 και 2024.
Για την ΕΡΤ3 ανανεώθηκαν οι αναθέσεις των εξωτερικών παραγωγών «Βαλκάνια εξπρές», «Νησιά στην άκρη» και «Βίλατζ Γιουνάιτεντ». Η επέκταση των δικαιωμάτων της ΕΡΤ στη συμπαραγωγή μυθοπλασίας με τίτλο «Η Παραλία», για 100 επεισόδια, επιβαρύνει επιπλέον την ΕΡΤ με 2 εκατ. ευρώ.
Επιπλέον, εγκρίθηκε η «Ηλέκτρα», για 80 επεισόδια και χρηματοδότηση και από τον προϋπολογισμό του 2024, ενώ ανανεώθηκε και η ανάθεση για το τηλεπαιχνίδι «Βρες τη λέξη», για ταξιδιωτική εκπομπή 12 επεισοδίων με κόστος 150.000 και ακόμη ένα ντοκιμαντέρ για την ΕΡΤ3.
Η διοίκηση της ΕΡΤ έχει προχωρήσει στην απόκτηση δικαιωμάτων για ταινίες ελληνικές και ξένες, καθώς και ξένων ντοκιμαντέρ, με πρόβλεψη για μετάδοση που επεκτείνεται μέσα στο 2024 και φτάνει στο 2025.
Εν τω μεταξύ, από τον Δεκέμβριο του 2022 οικονομικός εισαγγελέας ερευνά τις συμβάσεις παραγωγών στην ΕΡΤ. Αφορμή η οποία συνεχίζεται σήμερα, στάθηκαν οι καταγγελίες για κακοδιαχείριση και σπατάλες στην ΕΡΤ, που προέρχονται από την επέκταση των μικτών και εξωτερικών παραγωγών και εξωτερικών αναθέσεων.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Εισαγγελία έχει ζητήσει και έχει λάβει αντίγραφα των συμβάσεων για όλες τις εξωτερικές και μεικτές παραγωγές τις οποίες ερευνά προκειμένου να προχωρήσει αναλόγως.
Barking (*)… bad στο «Fame Story»
Μέχρι τον σταθμό του ΗΣΑΠ Κηφισιάς ακούστηκαν την περασμένη Τρίτη οι φωνές του στελεχών του Star όταν παρέλαβαν το τρέιλερ του «Fame Story» τα ζωντανά του οποίου φέτος θα παρουσιάζει ο ίδιος ο Νίκος Κοκλώνης που έχει και την παραγωγή του talent σώου.
Τι ακριβώς είχε συμβεί; Η παραγωγή έκανε μια «υπερπαραγωγή» ενός διαφημιστικού τρέιλερ αξίας 20.000 ευρώ αφιερώνοντας πλαν σεκάνς στους κριτές (Αντώνη Ρέμο, Ελένη Φουρέιρα, Γιώργο Αρσενάκο και Light) κλείνοντας ωστόσο το μάτι στους πιο kinky τηλεθεατές βάζοντας σε περίοπτη θέση ένα τρανς και απορρίπτοντας πιο light επιλογές που θα έδιναν ένα πιο κόσμιο, πλην βαρετό, στίγμα των διαγωνιζομένων.
Η διευθύντρια Προγράμματος κινήθηκε γρήγορα, αφαίρεσε το πλάνο του σκηνοθέτη Κώστα Καπετανίδη και συνεργάτη του Νίκου Κοκλώνη, κράτησε μόνο το τελευταίο κομμάτι με τους συντελεστές και προσάρμοσε το τρέιλερ στις επιταγές του καναλιού η ιδιοκτησία του οποίου έχει διαμηνύσει σε όλους του τόνους να μην σηκώνουν πολύ ψηλά τα σώου και τα ριάλιτι. Κι ας τα προβάλλουν!
Για την ιστορία, το «Fame Story» σήμερα Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου στις 21:00 όπου 16 άτομα θα μπουν στο σπίτι. Φεύγοντας από την πρεμιέρα, οι κριτές θα έχουν γράψει σε έναν φάκελο ποιοι θα είναι οι 3 υποψήφιοι της επόμενης εβδομάδας, ανάλογα με την απόδοσή τους. Τον φάκελο θα ανοίξει η Ηρώ στο πρώτο επεισόδιο τη Δευτέρα. Τότε θα ανακοινώσει ποιους επέλεξαν οι κριτές. Όλη την εβδομάδα το κοινό θα ψηφίζει για την ασυλία. Οι 3 θα γίνουν 2 στο live, όμως η Ηρώ θα βγαίνει και να ανακοινώνει έναν 3ο υποψήφιο ο οποίος θα αποφασίζεται σύμφωνα με την απόδοσή του.
(*) Barking σημαίνει γαβγίζοντας
Η νέα σύνθεση του ΕΣΡ – Πρόεδρος η Ευτέρπη Κουτζαμάνη
Με τις ψήφους της ΝΔ και της Ελληνικής Λύσης η Διάσκεψη των Προέδρων ενέκρινε την ανανέωση του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου.
Πρόεδρος τοποθετείται η πρώην εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ευτέρπη Κουτζαμάνη, αντιπρόεδρος ο δημοσιογράφος Γιάννης Πολίτης και μέλη οι δημοσιογράφοι Δημήτρης Σταυρόπουλος, Ευτύχης Παλλήκαρης, Γιώργος Βλαβιανός, Γιάννης Μιχελάκης, ο δικηγόρος και πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας Σπύρος Χρυσοφώτης και ο επίτιμος αντιπρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του κράτους Στέφανος Δέτσης.
Πρόκειται για ένα ΕΣΡ στο λάμπουν δια της απουσίας τους τα κατάλληλα προς το αντικείμενο και τα αρμόζοντα προς την ψηφιακή εποχή μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας αλλά και της αγοράς – παρά το γεγονός ότι προτάθηκαν τέτοια από πρώην υπουργό και διακεκριμένο βουλευτή που προφανώς δεν εισακούστηκε.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Νίκη, Σπαρτιάτες, Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν την πρόταση του Προέδρου.
Υπέρ της τοποθέτησης των νέων μελών της ανεξάρτητης αρχής ψήφισαν 16 (σε σύνολο 27 μελών) βουλευτές από ΝΔ και Ελληνική Λύση.
Ποιος θα αντικαταστήσει τον Γιάννη Πολίτη στο One;
Την παρουσίαση της καθημερινής ενημερωτικής και πολιτικής εκπομπής του One Channel, “Evening Report” (Δευτέρα έως Παρασκευή στις 22.00) που είχε αναλάβει ο Γιάννης Πολίτης που οδεύει στο ΕΣΡ, αναλαμβάνει ο Μάνος Νιφλής.
Παράλληλα ο γνωστός δημοσιογράφος θα συνεχίσει και την εκπομπή «Στιγμές», που προβάλλεται κάθε Δευτέρα λίγα λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα.
Θα αντιμετωπίσει το πρώην στέλεχος της Goldman Sachs την «Αυγή» και το «Κόκκινο» ως επιχειρήσεις;
Δύο μόλις ημέρες πριν από την επικράτηση του Στέφανου Κασσελάκη στον β΄ γύρο των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ, δημοσιεύθηκαν στο ΓΕΜΗ οι οικονομικές καταστάσεις της εφημερίδας «Η Αυγή».
Το ιστορικό έντυπο, εμφάνισε σε μια ακόμη χρήση ζημιές που ξεπερνούν πλέον σημαντικά τον κύκλο εργασιών ως εκ τούτου το έλλειμμα θα πρέπει να καλυφθεί με χρηματοδότηση από τον κύριο μέτοχο, τον ΣΥΡΙΖΑ.
Συγκεκριμένα ενώ το 2021 ο κύκλος εργασιών είχε διαμορφωθεί σε 1,28 εκατ. ευρώ με τις ζημιές μετά φόρων να ανέρχονται στα 1,37 εκατ. ευρώ ενώ στην περσινή χρήση ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε μόλις κατά 1,3% (1,3 εκατ. ευρώ) την ίδια ώρα που οι ζημιές διευρύνθηκαν κατά 35,8% και εκτοξεύθηκαν σε 1,86 εκατ. ευρώ.
Η διεύρυνση των ζημιών οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην, όχι και τόσο πετυχημένη εθελουσία που προσπάθησε να κάνει η διοίκηση της εφημερίδας όταν στις αρχές του 2022. Από τα 77 άτομα που απασχολούσε στο τέλος του 2021 το προσωπικό περιορίστηκε σε 64 άτομα ένα χρόνο μετά χωρίς όμως το κονδύλι για μισθούς και ημερομίσθια να διαφοροποιείται εντυπωσιακά (από τα 1,51 εκατ. ευρώ έπεσε στα 1,41 εκατ. ευρώ το 2022).
Παράλληλα πέρυσι οι παροχές για έξοδο από την υπηρεσία επιβάρυναν το ταμείο της Αυγής με 418.000 ευρώ έναντι μόλις 28.913 ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα.
Ο Ορκωτός Ελεγκτής έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου κάνοντας λόγο για ουσιώδη αβεβαιότητα που σχετίζεται με την συνέχιση της δραστηριότητας καθώς το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας έχει καταστεί αρνητικό και οι τρέχουσες (βραχυπρόθεσμες) υποχρεώσεις της υπερβαίνουν το σύνολο του κυκλοφορούντος ενεργητικού της.
Ο νέος πρόεδρος-μάνατζερ, Στέφανος Κασσελάκης, καλείται να δώσει λύση και το θέμα είναι αν θα πάρει αποφάσεις με όρους αγοράς ή με πολιτικές παραμέτρους για ένα φύλλο που δεν παρέσχε ιδιαίτερη στήριξη στον εξ Αμερικής ομογενή.
Και όλα αυτά υπό τη σκιά της παραίτησης από τη διεύθυνση της εφημερίδας «Αυγή» του Σπύρου Ραπανάκη ο οποίος αιτιολόγησε την απόφασή του λέγοντας «Είναι αυτονόητη κίνηση να διευκολύνω τη νέα ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή την νέα ιδιοκτησία της Αυγής να κάνει όποιες κινήσεις επιθυμεί, στην εφημερίδα του κόμματος».
Στη συνέχεια προχώρησε σε βαριές καταγγελίες κατά κορυφαίων στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ που στάθηκαν προεκλογικά και μετεκλογικά στο πλευρό του Κασσελάκη, υποστηρίζοντας ότι και εκείνος και συνάδελφοί του στην εφημερίδα, αλλά και το ραδιόφωνο του κόμματος δέχθηκαν επιθέσεις συκοφάντησης, τρομοκράτησης και δολοφονίας χαρακτήρων από υποστηρικτές της νέας ηγεσίας.
Την ίδια ημέρα δημοσιεύθηκαν και τα οικονομικά μεγέθη της LEFT MEDIA που διαχειρίζεται τον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» με την εικόνα που αποτυπώνεται να είναι ακόμη πιο δραματική καθώς ο καθαρός κύκλος εργασιών αγγίζει τις 269.000 ευρώ την ώρα που η εταιρεία παρήγαγε ζημιές 1,2 εκατ. ευρώ.
Νίκος Κοκλώνης: Ξυπνά μνήμες από τα «Παρατράγουδα»
Έδωσαν επιτέλους τα χέρια ο Νίκος Κοκλώνης με την Αννίτα Πάνια για να ενταχθεί η τελευταία στο πρόγραμμα του Open για μεσημερο-απογευματινή εκπομπή με τίτλο «Στην Αννίτα» με καλεσμένους αλλά και απλό κόσμο που θα τηλεφωνεί στην παρουσιάστρια για να λέει τον πόνο του.
Εξ ου και ο τίτλος. Τύπου «Πες τα στην Αννίτα».
Κουβαράς καλεί Κασσελάκη, Κασσελάκης προτιμά Σεργουλόπουλο…
Στην καθημερινή διάλεκτο της τηλεοπτικής πιάτσας λέγεται και «κλείστρα» με την επαγγελματική αυτή ιδιότητα να μην έχει αρσενική εκδοχή της λέξης, για άγνωστους λόγους. Είναι το δαιμόνιο αυτό στέλεχος της παραγωγής μιας εκπομπής που ιδρώνει όλη την ημέρα για να «κλείσει» καλεσμένους, έχει ενημερωμένη ατζέντα που αξίζει χρυσάφι, ξέρει όλους τους συνεργάτες, «Γραμματείς και Φαρισαίους» των προβεβλημένων πολιτικών, καλλιτεχνών, παρουσιαστών, τους στέλνει ταξί στο σπίτι, τους εξηγεί τα διαδικαστικά…
Ο Γιώργος Κουβαράς ωστόσο φαίνεται ότι δεν ένιωσε την ανάγκη αξιοποίησης ενός τέτοιου ατόμου και θεώρησε ότι μπορούσε να κάνει μόνος του τη δουλειά έτσι από τη συχνότητα του ΕΡΤNEWS απηύθυνε την Κυριακή των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ ανοιχτή πρόσκληση στον Στέφανο Κασσελάκη να τον φιλοξενήσει στο στούντιο και να του παραχωρήσει συνέντευξη…
Φωνή βοώντος ωστόσο καθώς ο Κασσελάκης μάλλον είχε σε άλλα κανάλια να πάει, έτσι ο παρουσιαστής αρκέστηκε να φιλοξενήσει τον σκηνοθέτη του, Νίκο Σούλη! Και δυσαρεστήθηκε διπλά όταν ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έκανε δηλώσεις στην εκπομπή της δημόσιας τηλεόρασης «Πρωίαν σε είδον» με τον Φώτη Σεργουλόπουλο και τη Τζένη Μελιτά.
Στη μηχανή του χρόνου μπαινοβγαίνει η «Μάγισσα»
Πρόκειται πράγματι για μια εμβληματική παραγωγή του ΑΝΤ1 και όντως τα 12 εκατ. ευρώ που δαπάνησε το κανάλι έπιασαν τόσο σε τηλεθέαση και διαφήμιση. Ωστόσο, όπως και στην περίπτωση των «Πανθέων» του ΣΚΑΙ, έτσι και στη «Μάγισσα», οι σεναριογράφοι έπρεπε να ψαχτούν λίγο καλύτερα, να σεβαστούν περισσότερο τη γραμμική φορά του χρόνου και την Ιστορία. «Ψιλά γράμματα» αλλά δεν πάσχουν όλοι από ιστορική μυωπία.
Θα παραβλέψουμε τις βωμολοχίες που δεν ανταλλάσσονται εκείνη την εποχή με αυτές ακριβώς τις εκφράσεις, επίσης και τα ρούχα των πρωταγωνιστών που είναι του «κουτιού», πώς να το πούμε, πάντα ατσαλάκωτα, φρεσκοσιδερωμένα, πεντακάθαρα, παρά το αιματοκύλισμα, τη ζωή στην ύπαιθρο, ενίοτε το αχαλίνωτο σεξ αλλά κυρίως την τουρκική κατοχή. Κάποιες μπλούζες κάνουν «μπαμ» ότι πλέχτηκαν σε μηχανή και όχι στο χέρι. Αλλά αυτό το έρημο «ΟΚ» που ξεστομίζει προς τον έγχρωμο συγκρατούμενό του, ο στρατιωτικός και έμπορος εξ Οδησσού ορμώμενος πρωταγωνιστής, μάλλον τρυπάει το τύμπανο και είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Ως γνωστόν η σειρά διαδραματίζεται στο μακρινό 1817 ενώ το ακρωνύμιο O.K. πρωτο-απαντά στην εφημερίδα «Morning Post» (Βοστώνη) στο φύλλο της 23ης Μαρτίου 1839, όπου εξηγείται ως o.k.: all correct και σημαίνει «όλα εντάξει».
Σε κάθε περίπτωση η σειρά αποτελεί μια τεράστια επιτυχία, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, τη «Μάγισσα» παρακολούθησαν στην πρεμιέρα, έστω και για 1’ στο γενικό σύνολο, 1.971.000 τηλεθεατές. Στο δυναμικό κοινό 18-54 ετών, η σειρά του ΑΝΤ1 προηγήθηκε του ανταγωνισμού με 1,4% διαφορά, καταγράφοντας 18,3%, ενώ το πιο πιστό κοινό της ήταν οι γυναίκες, οι οποίες της έδωσαν ποσοστό μέχρι και 24,1%.
Ο Φώτης Καφαράκης φεύγει… μένοντας
Γράφεται και ξεγράφεται ότι ο γενικός διευθυντής ενημέρωσης της ΕΡΤ και στενός συνεργάτης του προέδρου Κ. Ζούλα Φώτης Καφαράκης αποχωρεί από το Ραδιομέγαρο.
Τέλος πάντων, μέχρι να φύγει θα προεδρεύει σε νέα επιτροπή Διενέργειας, για την αξιολόγηση υποψηφίων για συμβάσεις μίσθωσης έργου της Γενικής Διεύθυνσης Ενημέρωσης της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. Μέλη της Επιτροπής θα είναι ο Γιάννης Τρουπής, ο Τάσος Οικονόμου και η Δήμητρα Κούβαλη.
Ειδικότερα, η Επιτροπή κατά τη διαδικασία επιλογής θα εκτιμά τη εν γένει παρουσία των υποψηφίων στο χώρο των Μ.Μ.Ε., καθώς και το σύνολο του έργου τους στο αντικείμενο που αιτούνται. Θα καλεί τους επικρατέστερους από τους υποψήφιους, που έκρινε ως κατάλληλους, σε συνέντευξη. Στη συνέχεια η Επιτροπή θα εισηγηθεί στο Δ.Σ. δια του Γενικού Διευθυντή Ενημέρωσης τους υποψηφίους που προτείνει να αναλάβουν το έργο.
Η Επιτροπή θα συνεδριάζει εντός του ωραρίου εργασίας, χωρίς δικαίωμα αμοιβής.
Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου: «1 στους 3 στρατεύονται με τη Frontstage Entertainment», Γιάννης Αλαφούζος: «Είμαστε πρώτοι»
Μάχη σώμα με σώμα – για τις εντυπώσεις και την πρωτιά – συνεχίζουν να δίνουν στη ραδιοφωνική «αρένα» η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου και ο Γιάννης Αλαφούζος με διακύβευμα ποιος ακούγεται περισσότερο.
Η Frontstage Entertainment της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου ανακοινώνει ότι βρίσκεται και πάλι στην 1η θέση στις προτιμήσεις όλων των ακροατών του Νομού Αττικής στις ηλικίες 15 – 70 ετών μέσα στο 2023, ενώ το 32% ακούει καθημερινά τουλάχιστον 1 σταθμό του ομίλου, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρόσφατης μέτρησης ακροαματικότητας των ραδιοφωνικών σταθμών. Επίσης βρίσκεται και πάλι 1η στα δυναμικά κοινά 18 – 44 και 25 – 54 ετών.
Από την πλευρά του ΣΚΑΙ διαμηνύεται ότι το διάστημα 12/6 – 3/9/2023 ο ραδιοφωνικός σταθμός προσέλκυσε 272.000 ακροατές. Ακολούθησαν ο Μελωδία (της Δασκαλοπούλου) με 232.000, ο Δίεση με 224.000, ο Ρυθμός με 212.000, ο Athens DJ και ο Sfera με 198.000, ο RED με 197.000, ο Δρόμος με 196.000, ο Real FM με 193.000 και ο Λάμψη με 187.000 ακροατές
Πού θα βρεθούν μαζί Κοτρώτσος, Φραγκάκη, Υποφάντης, Νέγκα & Ζαρακέλη;
Ενισχύεται η παρουσία του ACTION 24 με νέες ενημερωτικές εκπομπές To «ACTION LIFE» με τη δημοσιογράφο Εύη Φραγκάκη κινείται στον κόσμο του «ευ ζην» κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή μετά το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του ACTION 24.
Ο Νίκος Υποφάντης παίρνει την σκυτάλη κάθε Τρίτη και Πέμπτη από το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων και παρουσιάζει την εκπομπή «ACTION BUSINESS» συστήνοντας πρωτοποριακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και συνομιλώντας με ανθρώπους που ξεχωρίζουν στον οικονομικό τομέα.
Ένα νέο βραδινό ραντεβού δίνουν από Τρίτη έως Παρασκευή στις 20:00 ο Σεραφείμ Κοτρώτσος και η Ανδριάννα Ζαρακέλη. «Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ» είναι η νέα εκπομπή του καναλιού που ασχολείται με τα βασικά θέματα της επικαιρότητας.
Τέλος, η Αθηναΐς Νέγκα ανανεώνει το ραντεβού της με τους τηλεθεατές Τρίτη έως Παρασκευή στις 00:00 τα μεσάνυχτα με την εκπομπή «ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΡΓΑ».
Προπομπός ανταπόκρισης από Ουάσιγκτον ο Ιγνατίου
Στο Action24 κατευθύνεται ο Μιχάλης Ιγνατίου αναλαμβάνοντας ρόλο κεντρικού αναλυτή. Ο Μιχάλης Ιγνατίου θα είναι ο βασικός αναλυτής από τον Λευκό Οίκο και το Στέιτ Ντιπάρτμεντ ενώ όποτε απαιτείται θα καλύπτει τον ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.
Το Action24, εντάσσοντας τον Μιχάλη Ιγνατίου στο δυναμικό των συνεργατών του, εισέρχεται στο κάδρο του ανταγωνισμού της ενημέρωσης και στο διπλωματικό επίπεδο, αφού αναμένεται να ανοίξει γραφείο στην Ουάσιγκτον.
Απολείπειν ο Δημήτρης Σούλτας Alpha 98.9
Ο Δημήτρης Σούλτας δεν θα συμμετέχει στο νέο πρόγραμμα του Alpha 98.9, του ραδιοσταθμού που μετονομάζεται σε Talk Radio 98.9 από τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου.
Το δημοσιοποίησε ο ίδιος με post του: «Η συνεργασία μου με τον Αlpha 989 τελειώνει την ερχόμενη Παρασκευή. Αποφάσισα να αποχωρήσω καθώς δεν βρήκαμε κοινό τόπο ως προς το περιεχόμενο και τη δομή της εκπομπής. Συμβαίνουν αυτά στις δουλειές.
Η διοίκηση έχει το δικαίωμα να καθορίζει το στίγμα του σταθμού, ο παραγωγός έχει δικαίωμα να προστατεύει το δικό του στίγμα». Θυμίζουμε ότι στον σταθμό βρίσκεται κλιμάκιο αμερικανικής εταιρείας που εκτός των άλλων διαπιστώνει ποιοι παραγωγοί είναι συμβατοί με το νέο concept και ποιοι πρέπει να δουν την έξοδο.
Η Έλλη με τα μάτια της… Εύας
Δεν πρόλαβε να ζεστάνει καλά καλά την καρέκλα της στη θέση της κεντρικής παρουσιάστριας του δελτίου ειδήσεων του Open και η Εύα Αντωνοπούλου καλείται να συνυπάρξει με την Έλλη Στάη σε ρόλο σχολιάστριας.
Πρόκειται αναμφίβολα για μια επιτυχία που πιστώνεται στον γενικό διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης, Χρήστο Παναγιωτόπουλο, που αρχίζει να προκαλεί ένα σχετικό άγχος στον ανταγωνισμό.
Πάντως Εύα Αντωνοπούλου και Έλλη Στάη δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν στο δελτίο και ήδη η παρουσιάστρια μιλώντας στην εκπομπή των Χατζίδου – Παύλου στο Star δήλωσε το προφανές (δηλαδή τι θα δήλωνε;): ότι είναι ενθουσιασμένη, ότι τόσα χρόνια το περίμενε, ότι έχει τρομερή «χημεία» με τη Στάη.
Παράταση στην πώληση των πρώην στούντιο του MEGA
Παράταση έως τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου πήρε ο διαγωνισμός πώλησης των πρώην στούντιο του Mega στη Μεσογείων.
Οι υποψήφιοι αγοραστές ζήτησαν επιπλέον ημέρες, προκειμένου να καταθέσουν τις δεσμευτικές προσφορές τους. Και αυτό γιατί το due diligence, απαίτησε περισσότερο χρόνο απ’ ότι αρχικά είχε υπολογιστεί.
Το ακίνητο επιφάνειας 5.500 τ.μ. έχει περιέλθει στην ιδιοκτησία της Bain Capital και είναι μισθωμένο στη ΔΕΠΑ Υποδομών.
Το τίμημα που θα κληθεί να καταβάλει ο υποψήφιος αγοραστής εκτιμάται πως θα υπερβεί τα 20 εκατ. ευρώ.
Πόσα έβαλαν United Media και όμιλος Βαρδινογιάννη στην κοινή εταιρεία;
Αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της EMSA Media κατά 2.067.521 ευρώ με την καταβολή μετρητών αποφασίστηκε σε γενική συνέλευση. Μετά την πράξη το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 2.094.000 ευρώ.
Η εταιρεία ελέγχεται από κοινού από την Audiomax Επενδυτική (πρώην Star Επενδυτική) και την United Media και έχει στην ιδιοκτησία της πλην των ραδιοφώνων, το Newpost και το Sportdog.
Γιατί το Netflix μαθαίνει Ελληνικά;
Ταχύρρυθμα μαθήματα ελληνικών… παραγωγών κάνει το Netflix προκειμένου να συγκρατήσει το ελληνικό κοινό και να ανακτήσει τους διαφυγόντες που ξίνισαν με το τέλος του μοντέλου κοινής χρήσης κωδικού πρόσβασης σε περισσότερες συσκευές ανά συνδρομητή.
Εκτός από το «maestro» του Χριστόφορου Παπανακαλιάτη, τις ταινίες του Γιάννη Σμαραγδή, την «Ευτυχία» για τη ζωή της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου η διεθνής πλατφόρμα ετοιμάζεται να υποδεχθεί αρχικά τις παραγωγές του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ: Το «Στα τέσσερα» και το «Σώσε με» (με προϋπολογισμό 898.614 ευρώ) που προβλήθηκαν στην υπηρεσία ΑΝΤ1+ και στη συνέχεια στον ΑΝΤ1.
Η δημοφιλής πλατφόρμα βάλλεται από τις ελληνικές εταιρείες, τον ΟΤΕ αλλά και τη Nova που αφήνουν αιχμές ότι το Netflix μεταδίδει πρόγραμμα χωρίς να πληρώνει φόρους και εισφορές εντός Ελλάδας.
Δεν είναι τυχαίο που στην πρώτη θέση όσον αφορά τον αριθμό των συνδρομητών στην Ελλάδα βρίσκεται η Cosmote TV, με 648.000 συνδρομητές, εκ των οποίων οι 460.000 παρακολουθούν τη streaming υπηρεσία της. Η Nova ανακοίνωσε 424.000 συνδρομητές, στους οποίους περιλαμβάνονται νέοι πελάτες και οι παλιοί συνδρομητές της Wind Vision.
Η συνδρομητική βάση του Netflix στην Ελλάδα έχει συρρικνωθεί το α’ εξάμηνο του 2023. Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία του JustWatch το Netflix κατέχει το 37% της πίτας της αγοράς streaming στην Ελλάδα με το Prime Video να κατέχει το 34%, ενώ ακολουθεί το Disney+ με 17% και το Apple Tv με 6%. Το Netflix, σύμφωνα με υπολογισμούς, καθώς η streaming πλατφόρμα δεν δημοσιεύει στοιχεία για τη χώρα μας, έχει περίπου 600.000 χρήστες.
Το Amazon Prime Video έχει ξεπεράσει τους 100.000 συνδρομητές στην Ελλάδα ενώ το Disney+ έχει καταφέρει μέσα σε ένα χρόνο να ξεπεράσει τις προσδοκίες φτάνοντας τους 200.000 συνδρομητές περίπου στη χώρα μας.
Τηλεθεατές του Alpha στα πρόθυρα νευρικής κρίσης
Σε νέο προγραμματισμό της prime time πηγαίνει ο Alpha. Εν όψει της πρεμιέρας της σειράς «Ναυάγιο», το κανάλι βγάζει από την μεθεπόμενη εβδομάδα την Κυριακή από το πρόγραμμα ως μέρα προβολής των σειρών. Αυτό σημαίνει ότι ο «Σασμός» επιστρέφει στον αρχικό σχεδιασμό και θα προβάλλεται από Δευτέρα έως Πέμπτη στις 21.00.
Ο «Γιατρός» που κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 1/10 στις 22.40 θα μεταδίδεται από τις 8/10 κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 22.40 ενώ τις άλλες δυο μέρες της εβδομάδας, Τετάρτη και Πέμπτη μοιράζεται το «Προξενιό της Ιουλίας» που επίσης θα παίζει αμέσως μετά τον «Σασμό», παρά το γεγονός ότι η πρεμιέρα της σειράς θα γίνει Τετάρτη 4/10 στις 21.00 στη θέση του «Σασμού» που εκείνη την ημέρα δεν θα έχει επεισόδιο καθώς αυτό θα έχει προβληθεί την Κυριακή 1/10.
ΑΝΤ1: Πότε ξεκινάνε Ράδιο Αρβύλα και Εκατομμυριούχος;
Η σατιρική εκπομπή Ράδιο Αρβύλα αναμένεται να κάνουν πρεμιέρα τη 6 Νοεμβρίου. Ο «Εκατομμυριούχος» του Γρήγορη Αρναούτογλου, θα μεαφερθεί από τα καθημερινό στα Σαββατοκύριακα, την ίδια ώρα, για να επανέλθει λίγο μετά το Πάσχα και το τέλος της σεζόν για τους Ράδιο Αρβύλα.
Διαβάστε επίσης
Ενισχύεται η δυναμική παρουσία του ACTION 24 με νέες ενημερωτικές εκπομπές
David Sassoon: Επενδύουμε στην Ελλάδα στα media, τις τραπεζικές υπηρεσίες και την καινοτομία
5 δημοσιογράφοι στο νέο ΕΣΡ με πρόεδρο την Ευτέρπη Κοτζαμάνη
- Χρηματιστήριο: Με +2% η Εθνική
- REDS A.E.: Προχωράει η επένδυση του Cambas Project – Άναψε η καμινάδα του παλιού Οινοποιείου στην Κάντζα
- Το σχέδιο της Κομισιόν για τον ΦΠΑ – Flat tax ανά χώρα και μείωση συντελεστών
- UniCredit: Αυξάνει σε 28% το ποσοστό της στην Commerzbank – Προχωρά το φιλόδοξο σχέδιο του Orcel