array(0) {
}
        
    
Menu
-0.25%
Τζίρος: 76.19 εκατ.

Το σχέδιο για τα νοσοκομεία: Τι αλλάζει το 2025, οι προτεραιότητες του Υπουργού Υγείας

Media

Τι απαντά το Facebook στην ΕΣΗΕΑ μετά τις διαμαρτυρίες μελών για τη διαχείριση του ελληνικού περιεχομένου

Comments

Από την 24η Μαρτίου, η ΕΣΗΕΑ, μετά από διαμαρτυρίες μελών της, απευθύνθηκε στην Hill & Knowlton Strategies, media relations agency του Facebook στην Ελλάδα, προκειμένου να μεταφέρει αίτημα διαδικτυακής συνάντησης με πρόσωπα αρμόδια για να απαντήσουν σε ερωτήματα σχετικά με τη διαχείριση του ελληνικού περιεχομένου στο Facebook.

Ακολουθεί η επιστολή της ΕΣΗΕΑ, καθώς και η απάντηση του Facebook μέσω της εταιρείας αυτής:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ ζητεί συνάντηση, μέσω τηλεδιάσκεψης, με εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους του Facebook, για να συζητήσουν θέματα που αφορούν στην  διαχείριση του ενημερωτικού περιεχομένου στο Facebook και ιδιαίτερα του περιεχομένου στην Ελληνική γλώσσα. 

Η ΕΣΗΕΑ, μέλος της Ευρωπαϊκής και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων, είναι η μεγαλύτερη δημοσιογραφική Ένωση της Ελλάδος, με έτος ίδρυσης το 1914 και αριθμό μελών που ανέρχεται σε 6008 επαγγελματίες δημοσιογράφους, οι οποίοι εργάζονται σε εφημερίδες, ραδιοτηλεοπτικά και διαδικτυακά ενημερωτικά Μέσα.

Με δεδομένο το γεγονός ότι σημαντικό ποσοστό του περιεχομένου που αναρτάται στο Facebook παράγεται από επαγγελματίες δημοσιογράφους και ενημερωτικά Μέσα, κρίνουμε σκόπιμη μια συζήτηση για την απρόσκοπτη, διαφανή και αξιόπιστη διακίνηση του ενημερωτικού περιεχομένου. Επιπλέον, επιθυμούμε να πληροφορηθούμε σχετικά με τους ελεγκτές της καταλληλότητας του περιεχομένου, την εξειδίκευσή τους καθώς και τις ενέργειες στις οποίες προχωρεί η πλατφόρμα ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα αποκλεισμού περιεχομένου από τυχόν στοχευμένη και κακόβουλη χρήση του μηχανισμού αναφορών, όπως έχει παρατηρηθεί στην Ελλάδα αλλά και σε διεθνές επίπεδο.

Προσβλέπουμε στην απάντησή σας, στον ορισμό μιας συνάντησης και στη διεξαγωγή μια παραγωγικής συζήτησης.»

Η απάντηση της Hill & Knowlton Strategies έχει ως ακολούθως:

«Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας σχετικά με τον πελάτη μας, Facebook, και το αίτημα της ΕΣΗΕΑ για video conference meeting με εκπρόσωπό του.

Σε συνέχεια του σχετικού email σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το Facebook από την πλευρά του, στις 3 Μαρτίου 2021 προχώρησε σε μια επίσημη δήλωση, καθώς και κοινοποίησε περαιτέρω πληροφορίες αναφορικά με την πολιτική και τις διαδικασίες του. Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορούμε να σας τα αποστείλουμε εκ νέου.

Ανατρέχοντας στα παραπάνω θα βρείτε απαντήσεις στα θέματα του αιτήματος που μας κοινοποιήσατε.

Με δεδομένα τα παραπάνω, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στην παρούσα φάση το Facebook δε σκοπεύει να προβεί σε νέες δηλώσεις σχετικά με το εν λόγω θέμα.»

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σχέδιο για τα νοσοκομεία: Τι αλλάζει το 2025, οι προτεραιότητες του Υπουργού Υγείας
Βασιλική Λαζαράκου στο mononews: Παρά τη μείωση των επιτοκίων, το Χ.Α. ο φθηνότερος τρόπος άντλησης κεφαλαίων
Μελέτης Μελετόπουλος στο Mononews: Οι Τούρκοι εμφανίζονται ως οι θριαμβευτές κατακτητές της Συρίας δι’ αντιπροσώπου
Γκστάαντ VS Κουρσεβέλ: Η απόλυτη μάχη των χειμερινών παραδείσων με σαλέ από 40.000 ευρώ την εβδομάδα
Πλειστηριασμοί: Ποιες ξενοδοχειακές μονάδες «κάνουν ποδαρικό» με τον νέο χρόνο
Justin Sun: Ποιος είναι ο Κινέζος Έλον Μασκ των crypto
Νικόλας Πατέρας: Από το πρώτο Benetti στο Adamas V – Το πάθος του εφοπλιστή για τα superyachts
Πώς Ιρανός μεγιστάνας στηρίζει τη Ρωσία στον πόλεμο με όπλα και πετρέλαιο
Πετρέλαιο: Το WTI επέστρεψε πάνω από τα 70 δολάρια το βαρέλι
Ουκρανία: Η εμπλοκή Βορειοκορεατών στο Κουρσκ δεν έχει σημαντική επίδραση, λέει το Κίεβο