• η αριστερή μετάγγιση στον ΣΚΑΪ

    Media

    Τα νέα ήθη του Παπαδόπουλου στην ΕΡΤ, τελειώνει ο Ατζούν στον Σκάι, το Open και ο Ηλιόπουλος και οι «αρρυθμίες» του Κοκλώνη

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Νέες διοικητικά ήθη εφαρμόζει στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ ο πρόεδρος Γιάννης Παπαδόπουλος που επιθυμεί οι μακρόσυρτες συνεδριάσεις του Δ.Σ. επί θητείας Ζούλα να γίνονται με διαδικασία fast track και τους εκπροσώπους των εργαζομένων να θέτουν ως όρο να γνωρίζουν εκ των προτέρων την «ατζέντα» προκειμένου να έρχονται διαβασμένοι και να δίνουν ή όχι τη συναίνεσή τους δια της περιφοράς του λόγου.

    Το διοικητικό παράδοξο έχει ως εξής. Η θητεία του προέδρου λήγει σε 11 μήνες (στις 17/9/2025). Η διευθύνουσα σύμβουλος Κατερίνα Κασκανιώτη έχει περάσει τις γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ και αναμένει τις προφορικές τον Νοέμβριο ενώ στη συνέχεια θα πρέπει να μπει σε διαδικασία συνέντευξης με τον αρμόδιο υπουργό Παύλο Μαρινάκη και μάλιστα πολύ γρήγορα καθώς η θητεία της λήγει στις 15 Δεκεμβρίου. Δρομολογείται η διαμόρφωση νέου οργανογράμματος στο πλαίσιο αντίστοιχων των δημόσιων ραδιοτηλεοράσεων της Ευρώπης. Ωστόσο προτείνεται να συμβεί το εξής παράδοξο. Θα δημιουργηθούν νέες διευθύνσεις, θα τοποθετηθούν πρώτα κάποιες δεκάδες νέοι διευθυντές – χωρίς να σημαίνει ότι δεν θα παραμείνουν και παλιοί, θα «κλειδώσουν» ονόματα σε αυτό το level του managerial team οι οποίοι ενώ προαλείφονται για ανώτερα κλιμάκια δεν θα μπορούν να διεκδικήσουν υψηλότερο θώκο γενικών διευθυντών η διαδικασία για την ανάδειξη των οποίων μάλλον πέρασε στις «ελληνικές καλένδες».

    Το όραμα του Κωνσταντίνου Ζούλα, η «αποΑτζουνοποίηση», η τύχη του Σεφερλή και η απαλλαγή από την αβάσταχτη ελαφρότητα της ψυχαγωγίας

    Ο ΣΚΑΪ φαίνεται αποφασισμένος να επαναπροσδιορίσει τη στρατηγική του, δίνοντας πλέον μεγαλύτερη έμφαση στην ενημέρωση, αφού οι προσπάθειες στον τομέα της ψυχαγωγίας δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα στην τηλεθέαση τα τελευταία χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό, η επένδυση του σταθμού επικεντρώνεται στο νέο ιστορικό ντοκιμαντέρ του Αλέξη Παπαχελά, με τίτλο «Σκοτεινή δεκαετία 1964-1974».

    Ναι, ο ΣΚΑΪ, αυτός που μεταξύ κουτσομπολιού και ριάλιτι αποφάσισε να επιβεβαιώσει το… DNA πατρότητας του, παρουσιάζοντας επιτέλους κάτι που συνδέει με το παρελθόν του ως ενημερωτικό κανάλι. Αν αναρωτιέστε τι προέκυψε από αυτό το «τεστ», αρκεί να δούμε τα νούμερα: 12,8% στο γενικό και 10,2% στο νεανικό κοινό – δηλαδή, τεστ θετικό!

    Ακόμα και μετά το πέρας των έξι επεισοδίων, ο σταθμός θα συνεχίσει τη ζώνη ενημέρωσης, αν και το περιεχόμενο παραμένει αδιευκρίνιστο. Ο χρόνος θα δείξει αν αυτή η στροφή προς την ποιότητα θα αποφέρει τα επιθυμητά νούμερα τηλεθέασης. Σε αυτό το πλαίσιο ο πρόεδρος Ι.Αλαφούζος δέχεται εισήγηση από τον νέο CEO Κωνσταντίνο Ζούλα να μειωθεί ο χρόνος των φορμά που επιμελείται ο Τούρκος παραγωγός Ατζούν Ιλιτζαλί και να αφαιρεθούν από το πρόγραμμα μόλις λήξουν τα συμβόλαιά τους πρόσωπα της ψυχαγωγίας όπως ο Μάρκος Σεφερλής, ο Έκτωρας Μποτρίνι ίσως και ο Χρήστος Φερεντίνος. 

    Η large ΕΡΤ με τις ανείσπρακτες οφειλές

    Το ζήτημα της μη είσπραξης του ανταποδοτικού τέλους στην ΕΡΤ παραμένει άλυτο, με το ποσό που δεν έχει εισπραχθεί να κυμαίνεται μεταξύ 46 και 50 εκατ. ευρώ. Η  ΕΡΤ δεν διαθέτει τον κατάλληλο μηχανισμό για αυτή τη διαδικασία. Στην πρόσφατη γενική συνέλευση του μετόχου της ΕΡΤ κατατέθηκαν προτάσεις από το Δ.Σ. για την επίλυση του προβλήματος.

    Παράλληλα, το Τριμελές Εφετείο Πειραιώς, με την απόφασή του 13/2023, έκρινε σε υπόθεση που αφορούσε την ΕΡΤ και την εταιρεία “Ειδήσεις Ντοτ Κομ Α.Ε.”. Το δικαστήριο ασχολήθηκε με τη χρήση τηλεοπτικών αποσπασμάτων ποδοσφαιρικών αγώνων που μεταδόθηκαν από την ΕΡΤ, χωρίς την άδειά της, από τον τηλεοπτικό σταθμό της εναγόμενης εταιρείας (το 2012). Στην απόφαση αναφέρεται ότι η ΕΡΤ διεκδικούσε αποζημιώσεις για παραβίαση των δικαιωμάτων της, με το δικαστήριο να αναγνωρίζει το συγγενικό της δικαίωμα ως ραδιοτηλεοπτικού οργανισμού και να υποχρεώνει την εναγόμενη εταιρεία σε καταβολή αποζημίωσης.

    Το Τριμελές Εφετείο Πειραιώς, με την απόφασή του 13/2023, υποχρέωσε την εναγόμενη εταιρεία να καταβάλει στην ΕΡΤ το συνολικό ποσό των 262.000 ευρώ, ως αποζημίωση για την παραβίαση των δικαιωμάτων της και την παράνομη χρήση τηλεοπτικών αποσπασμάτων. Όμως δεν είναι γνωστό αν η ΕΡΤ έχει διεκδικήσει, αν έχει εκτελέσει την απόφαση.

    O παλινωδών Ιβάν Σαββίδης, ο μάστερ της διαπραγμάτευσης Μάριος Ηλιόπουλος και το κενό Καλημέρη που δεν θέλει να καλύψει κανείς

    Το σήριαλ για τη δημοσιογραφική πιάτσα – θρίλερ για τους εργαζόμενους – περί της πώλησης του τηλεοπτικού σταθμού Open ξεδιπλώνει τα επεισόδιά του το ένα μετά το άλλο και κορύφωση δεν υπάρχει. Κάτι που ο ιδιοκτήτης δεν είναι και σίγουρο ότι θέλει πράγματι να πουλήσει, κάτι που ο επίδοξος αγοραστής εφοπλιστής Μάριος Ηλιόπουλος είναι σκληρός dealer και δεν δέχεται να αναλάβει χρέη και οφειλές, η κατάσταση παραμένει στην ομίχλη με τον πρόεδρο Αρτούρ Νταβιντιάν να διαμηνύει ότι «λεφτά για παραγωγές υπάρχουν έως το τέλος του χρόνου» και τον CEO Γρηγόρη Σαββίδη (ανιψιός) να αναλαμβάνει τα καθήκοντα που άφησε αποχωρώντας ο Τζώνη Καλημέρης – κυρίως να βάζει υπογραφές. Ο γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης Χρήστος Παναγιωτόπουλος παραμένει εντός του ζωτικού χώρου του καναλιού ως ο πλέον ισχυρός άνδρας και φαίνεται να έχει βάλει τις κόκκινες γραμμές του ότι «αν πειραχτεί κάτι από το πρόγραμμα του δικού του territory θα ακολουθήσει τον δρόμο του Τζώνη».

    Αταίριαστο Δίδυμο ακόμη και ως… «αταίριαστο δίδυμο» οι Μηνάς Τσαμόπουλος και Νεφέλη Μεγκ στον ΣΚΑΙ

    Το νέο ραδιοφωνικό δίδυμο που αποτελείται από τον εμπειρότατη Μηνά Τσαμόπουλο, εκπρόσωπο της Generation X, και τη social… Νεφέλη Μεγκ από τη Generation Z, πασχίζει να αποδείξει ότι η διαφορά γενεών μπορεί να προσφέρει κάτι καινούργιο στον αέρα του ΣΚΑΪ 100.3. Ωστόσο, τα πρώτα σημάδια δείχνουν ότι το «ενδιαφέρον πείραμα» δεν φαίνεται να πετυχαίνει. Οι δύο διαφορετικοί κόσμοι δεν συναντιούνται εύκολα, και η εκπομπή μοιάζει περισσότερο με έναν θείο που προσπαθεί να επικοινωνήσει με τη νεολαία, χωρίς όμως να βρίσκουν κοινό έδαφος.

    Προχθές, το δίδυμο σχολίασε καυστικά το ζήτημα της αποτέφρωσης νεκρών, προκαλώντας έντονη αμηχανία στους ακροατές.

    Το μεγάλο ερώτημα που παραμένει είναι αν το δίδυμο μπορεί να γεφυρώσει το generation gap ή αν απλά θα συνεχίσουν να μοιάζουν αταίριαστοι στον αέρα, χωρίς να καταφέρουν να συναντηθούν.

    Η πολυγραφότατη κυρία Βάνια Δημήτριου

    Η πολυγραφότατη δημοσιογράφος, σεναριογράφος, επιμελήτρια τηλεοπτικών σειρών και συγγραφέας Βάνα Δημητρίου γράφει τρεις από τις πιο σημαντικές σειρές του Mega και της σεζόν. Το Famagusta, τη Γη της Ελιάς και το Ταμπού που ίσως συνοψίσει τον αριθμό των επεισοδίων του. Δεν είναι χθεσινή. Με την ίδρυση της ιδιωτικής τηλεόρασης εμφανίζει το πρώτο της σενάριο στο Μega Channel “Το ροζ συννεφάκι” (1995) και ακολουθούν “Κατάσταση Φραπέ” το 1996.

    Το 1999- 2000 είχε δική της απογευματινή εκπομπή στην ΕΤ-1 με τον γενικό τίτλο «Διλήμματα». Το 2001 ξεκινά τη σειρά “Κάτω από την Ακρόπολη” στον Alpha Ελλάδος. Mε το βιβλίο “Ένας κόσμος χωρίς άντρες” κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο χώρο του μυθιστορήματος (2003). Ενώ το 2005 ξεκινά η σειρά “Έρωτας”(2005) στον Ant1.

    Το 2007 μπήκε και στον κινηματογράφο με την ταινία “Alter Ego”. Το 2009 ξεκινά η σειρά “Κάρμα” στον Ant1. Το 2011 συνεργάζεται με το Sigma Κύπρου για τη σειρά “Άσπρα Μπαλόνια” και εκεί θα γνωρίσει τον Ανδρέα Γεωργίου (ηθοποιό-σκηνοθέτη) αλλά και τον Κούλλη Νικολάου (ηθοποιό και ιδρυτή της “Make it Production”).

    Η στέρεα φιλία των τριών θα οδηγήσει και στην τελική καταξίωση. Το “Μπρούσκο” είναι η κορύφωση της σεναριογραφικής της δουλειάς και η επιβράβευση της σκληρής δουλειάς της.

    Τι θα κάνει ο Κυριακού το Sportal;

    Φαίνεται πως ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, υπό την καθοδήγηση του Θοδωρή Κυριακού, βρίσκεται ένα βήμα πριν από την απόκτηση της αθλητικής ιστοσελίδας Sportal, της Ringier Sports Media Greece Μον. ΙΚΕ. καθώς έχει υπογραφεί προσύμφωνο συνεργασίας. Αλλά, εύλογα αναρωτιέται κανείς: Τι ακριβώς θα το κάνει ο Κυριακού ένα αθλητικό site;

    Αποκαταστάθηκαν οι αρρυθμίες στη Barking Well του Ν. Κοκλώνη

    Τέλος καλό όλα καλά με τις εκκρεμότητες της παραγωγής της εκπομπής του Νίκου Μουτσινά στον Alpha την οποία υπογράφει η Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη και θα κάνει πρεμιέρα στις 31 Οκτωβρίου.

    Οι απαιτήσεις του Μουτσινά ικανοποιήθηκαν, η παραγωγή έσπευσε να ολοκληρώσει το έργο στο πλατό και όλα είναι έτοιμα για το εναρκτήριο λάκτισμα.

    Αναφορικά με τις σειρές του Star: Οι συντελεστές της σειράς “IQ 160” που προβάλλεται ήδη και έχει ολοκληρώσει τα επεισόδια για τον 2ο κύκλο, έχουν πληρωθεί κανονικά ενώ στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν τα γυρίσματα για επόμενη σεζόν (3η). Οι “Μαύροι Πίνακες” στο ίδιο κανάλι – που συνιστά ένα διαμαντάκι που θα ζήλευε και το Netflix – δεν είναι αποφασισμένο αν θα συνεχίσει πέραν των 10 επεισοδίων καθώς η επέκταση τελεί υπό την αίρεση της επιτυχίας στο ταμπλό της τηλεθέασης.

    Από τις γιαγιάδες στο… ραντεβού με τη νεολαία;

    Αλλάζει το «Αρχελάου 5» της ΕΡΤ, με στόχο να πλησιάσει τους νέους. Κι αν νομίζετε ότι θα το καταφέρει, μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Η πρωταγωνίστρια Ναταλία Δραγούμη, σε μια απόπειρα να εξηγήσει τη χαμηλή τηλεθέαση της σειράς, την αποκάλεσε προχωρημένη και το να την παρακολουθείς στην τηλεόραση… γιαγιαδίστικο! Α, μάλιστα! Ο κόσμος των tweets, λέει, τη λατρεύει και τα χτυπήματα στο ERTFLIX αυξάνονται. Οπότε, αν είστε στην κατηγορία που κάθεται στον καναπέ με το τηλεκοντρόλ, μάλλον έχετε ξεμείνει στη δεκαετία του ’50.

    Η σειρά έχει λάβει έγκριση για 20 + 80 επεισόδια, με κόστος 3,6 εκατ. ευρώ, και ήδη βρίσκεται στο 25o, ενώ οι αλλαγές στο περιεχόμενό της θα φανούν έως το τέλος του μήνα και στη συνέχεια θα γίνει η αξιολόγηση της πορείας της. Ο κύκλος των επεισοδίων που έχει εγκριθεί θα ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο.

    «Δρόμο» οι πιτσιρικάδες, ΣΚΑΙ οι boomers

    Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ακροαματικοτήτων για το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2024 από την MRB και την Global Link, οι προτιμήσεις του κοινού ανά ηλικιακή κατηγορία διαφέρουν σημαντικά. Στην ηλικιακή ομάδα 15-24, ο Δρόμος 89.8 κυριάρχησε με 15,7%, ακολουθούμενος από το Mad 106.2 με 13,9%. Στους 25-34, πρώτος ήταν ο Music 89.2 με 19,5%, ενώ ο Sfera 102.2 ακολούθησε με 14,7%. Στην κατηγορία 35-44, ο Sfera 102.2 βρέθηκε στην κορυφή με 12,6%, ενώ στους 45-54, ο ΣΚΑΪ 100.3 πρώτευσε με 12,5%. Τέλος, στους 55-70, ο ΣΚΑΪ 100.3 σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό με 20,4%, δείχνοντας τη σταθερή του προτίμηση από το ώριμο κοινό.

    Απόστολος Μαγγηριάδης: Κάντο όπως ο Ρόμπερτ Κέλλυ

    Επτά χρόνια έχουν περάσει από την 10η Μαρτίου 2017 όταν ο καθηγητής Πολιτικών Επιστημών Ρόμπερτ Κέλλυ έγινε viral γιατί τον διέκοψαν τα παιδιά του την ώρα που μιλούσε σε ζωντανή σύνδεση στο BBC.

    Ποιος μπορεί να ξεχάσει το περίφημο περιστατικό στο BBC, όταν ένας καθηγητής που έδινε συνέντευξη σε ζωντανή σύνδεση μέσω Skype για σοβαρά πολιτικά ζητήματα βρέθηκε προ εκπλήξεως, καθώς τα παιδιά του εισέβαλαν ξαφνικά στο δωμάτιο! Το αμήχανο αλλά κωμικό συμβάν είχε κάνει τον γύρο του κόσμου, αποδεικνύοντας ότι ακόμα και οι πιο επαγγελματικές στιγμές μπορούν να γεμίσουν χιούμορ από απρόσμενους παράγοντες.

    Στην ίδια κατηγορία απρόοπτων ζωντανών συνδέσεων ανήκει και ο Απόστολος Μαγγηριάδης, ο οποίος το πρωί της Κυριακής εμφανίστηκε μέσω Skype για να σχολιάσει τις εσωκομματικές εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ. Όμως, η κόρη του αποφάσισε να προσθέσει τη δική της… φωνητική παρέμβαση στη ζωντανή εκπομπή. Η παρουσιάστρια Ζωή Κρονάκη, με χιούμορ και χαμόγελο, σχολίασε το περιστατικό, προκαλώντας ευθυμία στο πάνελ αλλά και στον ίδιο τον δημοσιογράφο, ο οποίος αντιμετώπισε την κατάσταση με χαρά και φυσικότητα, λέγοντας ότι αυτά είναι τα «ωραία της εκλογικής ανάλυσης μαζί με την κόρη».

    Ολυμπιακός εναντίον ΕΡΤ

    Ο Ολυμπιακός εξέφρασε έντονη αντίδραση σχετικά με την περιγραφή ενός αγώνα μπάσκετ γυναικών από την ΕΡΤ. Κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης με τον Παναθηναϊκό, η ομάδα αποφάσισε να μην κάνει τις καθιερωμένες δηλώσεις στην κάμερα της Δημόσιας Τηλεόρασης, διαμαρτυρόμενη έντονα για μεροληπτική στάση. Μάλιστα, ο Ολυμπιακός εξέδωσε ανακοίνωση ακόμα και στο ημίχρονο, κατηγορώντας τον σχολιαστή της ΕΡΤ για την υποστήριξη της αντίπαλης ομάδας, κάτι που θεωρήθηκε ότι ξεπέρασε τα όρια της αντικειμενικότητας.

    Η «Μεγάλη Χίμαιρα» της ΕΡΤ: Τι συνέβη και εξαφανίστηκε ο Ντένης Ηλιάδης για να μπει στη θέση του ο Βαρδής Μαρινάκης;

    Τον Νοέμβριο του 2023 η ΕΡΤ είχε ανακοινώσει πανηγυρικά ότι θα ξαναζωντάνευε τη «Μεγάλη Χίμαιρα» του Μ. Καραγάτση, για πρώτη φορά, στην οθόνη από την ΕΡΤ. Τότε είχε γίνει γνωστό ότι τη σκηνοθετική επιμέλεια θα είχε ο Ντένης Ηλιάδης, ένας από τους πιο διακεκριμένους σκηνοθέτες και δημιουργούς της Έβδομης Τέχνης, με αξιοσημείωτη πορεία στον παγκόσμιο κινηματογράφο. Την προσαρμογή του κειμένου σε μίνι σειρά θα υπέγραφαν ο Ιωάννης Πάππος, ο πρώτος Έλληνας συγγραφέας που εξέδωσε βιβλία του στην Αμερική από έναν εκ των μεγαλύτερων εκδοτικών οίκων στον πλανήτη, τον Harper Collins, σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη.

    Ωστόσο τώρα τα πράγματα φαίνεται να αλλάζουν. Το αριστουργηματικό μυθιστόρημα του Μ. Καραγάτση θα υπογράφει σκηνοθετικά ο Βαρδής Μαρινάκης, σε επιμέλεια σεναρίου του Παναγιώτη Ιωσηφέλη.

    Η σειρά αποτελεί συμπαραγωγή της ΕΡΤ, της Foss Productions, της Beta Films και της MomPracem Film, ενώ παράλληλα η Boo Productions και άλλοι σημαντικοί τηλεοπτικοί επενδυτές συμμετέχουν στην παραγωγή.

    Λίτσα Πατέρα: Επιστροφή στον ΑΝΤ1 μέσω ANT1+

    Μετά από έντονες φήμες και αντιδράσεις για την αποχώρησή της από το «Πρωινό» του ΑΝΤ1, η Λίτσα Πατέρα επιστρέφει στον όμιλο ΑΝΤ1. Όπως ανακοίνωσε η Φαίη Σκορδά στην εκπομπή της στο Mega, επήλθε συμφωνία μεταξύ της γνωστής αστρολόγου και του σταθμού. Η Πατέρα θα εμφανίζεται στην ψηφιακή πλατφόρμα του ANT1+, με τη συμφωνία να διαρκεί έναν χρόνο. Σημαντικό είναι ότι η συμφωνία δεν δεσμεύει την αστρολόγο για άλλες δραστηριότητές της. Η μακροχρόνια συνεργασία της με τον ΑΝΤ1 ξεκίνησε το 1989, ενώ στενή ήταν και η συνεργασία της με τη Φαίη Σκορδά και τον Δημήτρη Ουγγαρέζο.

    Ο ΑΡΤ FM 102.7 και η «κινητικότητα» του Νίκου Κοκλώνη

    Μπορεί ο Νίκος Κοκλώνης να πάρει τα “ηνία” του ΑΡΤ FM 102.7, όπως αναφέρουν οι φήμες; Δυστυχώς, όχι. Το σταθμό δεν τον κουνάει κανείς από τα χέρια του ΛΑΟΣ, ούτε μπορεί να ενοικιαστεί. Η ραδιοφωνική συχνότητα ανήκει, βάσει νόμου, στο κόμμα του Γιώργου Καρατζαφέρη και η νομοθεσία απαγορεύει κάθε είδους ιδιοκτησιακή μεταβολή ή ενοικίαση. Άρα, όσο κι αν ο Κοκλώνης θέλει να βάλει την προσωπική του σφραγίδα, θα πρέπει να το κάνει με… τηλεοπτική παραγωγή ή μουσικό playlist, αλλά ιδιοκτήτης δε θα γίνει.

    ΕΡΤ και Nielsen: Ένα «ταγκό» που τελικά χορεύτηκε

    Μπορεί να παίχτηκε τσαμπουκάς για δύο χρόνια με την ΕΡΤ να αμφισβητεί τα νούμερα της Nielsen, αλλά τελικά τα βρήκαν. Η κρατική τηλεόραση, επί Ζούλα, φλέρταρε με την ιδέα να φύγει από τα νούμερα τηλεθέασης; Όμως, με την αλλαγή στη διοίκηση, ο Γιάννης Παπαδόπουλος και η Κατερίνα Κασκανιώτη είπαν: «Άσε τα μεγάλα λόγια, πάμε να πληρώσουμε». Και τι πληρώνουν; 196.083 ευρώ για έξι μήνες και 784.332 ευρώ για δύο χρόνια!

    Ράνια Τζίμα-Γιάννης Πρετεντέρης: Γιατί τους ζηλεύουν από τον Ουρανό ακόμη και οι Τζο Φρέιζερ και Μοχάμεντ Άλι;

    Eίναι άραγε αληθινοί αυτοί οι καυγάδες ή μήπως κοκορομαχίες για να ανεβάσουν την τηλεθέαση; Στο τελευταίο επεισόδιο της «μάχης» Τζίμα – Πρετεντέρη, το σκηνικό στήθηκε για άλλη μια φορά. Η Ράνια Τζίμα διαφωνεί:

    Γ. Πρετεντέρης: «Δεν συνέβη κάτι με την έννοια, ευτυχώς, δυστύχημα ή οτιδήποτε»

    Ρ. Τζίμα: «Συγγνώμη συγγνώμη Γιάννη, εδώ διαφωνούμε».

    Γ. Πρετεντέρης: «Τελειώνω τελειώνω, μιλάω»

    Ρ. Τζίμα: «Μιλάς, αλλά δεν είσαι μόνος σου»

    Γ. Πρετεντέρης: «Μετά, μετά»

    Ρ. Τζίμα: «Όχι, δεν θα μου πεις πότε θα διαφωνήσω».

    Γ. Πρετεντέρης: «Μετά»

    Ρ. Τζίμα: «Βεβαίως, συνέβη κάτι».

    Γ. Πρετεντέρης: «Αφού μιλάω»

    Ρ. Τζίμα: «Δεν συμβαίνει κάτι μόνο όταν έχουμε 57 νεκρούς».

    Γ. Πρετεντέρης: «Αφού μιλάω»

    Ρ. Τζίμα: «Πρέπει να έχουμε 57 νεκρούς για να συμβεί κάτι;»

    Γ. Πρετεντέρης: «Αφού μιλάω»

    Ρ. Τζίμα: «Αφού μιλάς;»

    Γ. Πρετεντέρης: «Συνεχίζω. Λοιπόν, εν πάσει περιπτώσει, το συγκεκριμένο συμβάν δεν συνέβη. Θα μπορούσε να είχε συμβεί…»

    Ρ. Τζίμα: «Το συμβάν συνέβη, δεν είχε τραγική κατάληξη»

    Γ. Πρετεντέρης: «Προφανώς, ωραία, πες το έτσι, δεν είχε τραγική κατάληξη».

    Νέοι διευθυντές στην Alter Ego Media

    Η Alter Ego Media, ανακοινώνει την ανάληψη καθηκόντων από τον Κωνσταντίνο Μόκκα στη νέα θέση Head of Data στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής του για ενίσχυση των δυνατοτήτων διαχείρισης δεδομένων και την παροχή στοχευμένης διαφήμισης στα μέσα του ομίλου.

    Από (περιφερειακό) κανάλι σε (περιφερειακό) κανάλι ο Δ.Μελισσανίδης

    Οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στον Φίλιππο Βρυώνη, ιδιοκτήτη του καναλιού «Ε», και τον Δημήτρη Μελισσανίδη, εφοπλιστή και ιδιοκτήτη της «Ναυτεμπορικής», βρίσκονται – λένε- στην τελική ευθεία, εάν δεν έχει ήδη επιτευχθεί συμφωνία. Μετά τη ματαίωση της εξαγοράς του Rise TV από τον Βίκτωρα Ρέστη, ο Μελισσανίδης έχει στραφεί σε άλλα περιφερειακά κανάλια για να εξασφαλίσει τηλεοπτική συχνότητα, με στόχο τη μετάδοση του διαδικτυακού καναλιού της «Ναυτεμπορικής» σε ελεύθερη συχνότητα.

    Παντρεύτηκε στα κρυφά ο Φώτης Σεργουλόπουλος

    Επτασφράγιστο μυστικό κράτησε ο Φώτης Σεργουλόπουλος τον γάμο του με τον σύντροφό του… Τον δημοσιογράφο πάντρεψε την Πέμπτη ο Χάρης Δούκας στο δημαρχείο Αθηνών. Μάρτυρας στον γάμο ήταν η ηθοποιός Τζένη Διαγούπη, ενώ για καλή τους τύχη την είδηση ήξεραν μόνο στη Φαίη Σκορδά η οποία παρά το γεγονός ότι είχε πλάνα, δεν τα έπαιξε σεβόμενη την επιθυμία του ζευγαριού να μην πάρει έκταση το χαρμόσυνο γεγονός.

    Ιορδάνης Χασαπόπουλος (που κρατούσε ομπρέλα όταν έβρεχε λεφτά) προς τον  Δήμο Βερύκιο: «Βγες δημόσια να πεις ποια παρουσιάστρια πήρε 1 εκατ.»

    Στην πρόσφατη δήλωση του Δήμου Βερύκιου αναφέρθηκε ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος κατά την οποία ο δημοσιογράφος υποστήριξε ότι υπήρξε παρουσιάστρια στον Alpha κατά το παρελθόν η οποία εισέπραξε από τον τότε πρόεδρο Δημήτρη Κοντομηνά, το ποσό του ενός εκ. ευρώ προκειμένου να πάρει μεταγραφή στο κανάλι.

    «Εκείνη την εποχή υπήρχαν τέτοια συμβόλαια στην ενημέρωση, γιατί ο Alpha έκανε τότε μία πολύ μεγάλη αντεπίθεση. Το κακό ξέρεις ποιο είναι; Ότι τα μοίραζαν τότε αυτά τα λεφτά αλλά εμείς κρατούσαμε ομπρέλα», είπε αρχικά και πρόσθεσε: «Σπάνια συμβόλαια, δεν το ξέρω αυτό. Καλά είναι όμως ο Δήμος, επειδή λέει τέτοια εντυπωσιακά, να βγει και να πει και ποια είναι. Είχαν ακουστεί πολλά τότε. Δεν ξέρω ποια είναι αλήθεια και αν υπήρχαν πράγματι αυτά τα ποσά».