array(0) {
}
        
    
Menu
1.18%
Τζίρος: 152.20 εκατ.

Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς

Media

Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί

Comments

Η Όλγα Τρέμη με διπλό ρόλο στο Attica TV

Η Όλγα Τρέμη, μια από τις πιο καταξιωμένες δημοσιογράφους και παρουσιάστριες της χώρας (παλαιό Mega), έκλεισε συμφωνία με τον τηλεοπτικό σταθμό Attica TV για την ανάληψη, μετά τον Φεβρουάριο, του ρόλου σχολιάστριας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων αλλά και στην εκπομπή «Γεγονότα 2.0». Η συνεργασία αναμένεται να ενισχύσει το ενημερωτικό πρόγραμμα του σταθμού, αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία της Τρέμη στον χώρο της δημοσιογραφίας.

Mega News: Υπό την Εποπτεία της Εύης Κουτσαυτάκη το Mega News

Η Alter Ego Media, υπό την καθοδήγηση του Βαγγέλη Μαρινάκη, κάνει ακόμα ένα μεγάλο βήμα στο πεδίο της ενημέρωσης με τη δημιουργία του Mega News, ενός υβριδικού, ειδησεογραφικού καναλιού που φιλοδοξεί να φέρει την επικαιρότητα πιο κοντά στο κοινό, με μοντέλο λειτουργίας που συνδυάζει παραδοσιακή τηλεόραση και νέες τεχνολογίες. Στο εγχείρημα αυτό, η εμπλοκή της Εύης Κουτσαυτάκη, Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Alter Ego Media και μη εκτελεστικού μέλους, θεωρείται καθοριστική.

1

Με μακρά εμπειρία στον χώρο της τηλεόρασης, η Κουτσαυτάκη θα μεταφέρει τη γνώση που απέκτησε από την προηγούμενη θητεία της στον ΣΚΑΪ, όπου είχε σημαντική συμβολή στην αναβάθμιση του ενημερωτικού τομέα, αλλά και στο παλαιότερο Mega. Αυτή η επαγγελματική διαδρομή εγγυάται μια στρατηγική προσέγγιση στην ανάπτυξη του νέου καναλιού, με στόχο να ανταγωνιστεί τα κορυφαία ειδησεογραφικά δίκτυα, διατηρώντας τη φήμη του Mega ως «μεγάλου καναλιού».

Το Mega News θα λειτουργεί ως αδελφό κανάλι του Mega, μεταδίδοντας 24ωρη ειδησεογραφική κάλυψη. Σύμφωνα με την απόφαση του ΕΣΡ, το κανάλι θα εκπέμπει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Mega Play, της ιστοσελίδας megatv.com, καθώς και από συνδρομητικές πλατφόρμες, όπως η Cosmote TV. Εξετάζεται, επίσης, η παρουσία του και στην ελεύθερη τηλεόραση μέσω συνεργασίας με το One Channel, του οποίου ηγείται ο Διονύσης Παναγιωτάκης.

Μικρή αναβολή

Για δυο διαφορετικούς λόγους το κανάλι δεν θα λανσαριστεί την ερχόμενη Δευτέρα 20/1 όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή θα είναι η Μαρία Αστερίου (με θητεία στο OneChannel), μαζί με τον Ανδρέα Παπαδόπουλο και αργότερα μέσα στην ημέρα το MegaNews σε συνεργασία με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο θα έχει ενημερωτική εκπομπή για την οικονομία και την επικαιρότητα του τομέα με την Αθανασία Ακριβού.

Στο «μενού» του ο σταθμός θα έχει εκπομπή με ενημέρωση από την διεθνή ειδησεογραφία αλλά και με τα νέα από τον χώρο του Αθλητισμού.

Σε στρατηγικές ζώνες θα εντάσσονται εκπομπές όπως το «Talk» του Τάκη Χατζή, που θα προβάλλεται ταυτόχρονα και από το One Channel.

Ρόλοι – Κλειδιά

Ο Σταμάτης Μαλέλης, με μακρά θητεία στο Mega, ηγείται του εγχειρήματος ως επικεφαλής του τομέα Ειδήσεων και Ενημέρωσης. Η συνεργασία του με τον Νικήτα Κορωνάκη, που θα συντονίζει το κανάλι, υπόσχεται μια στιβαρή διοικητική δομή.

Athletico: Το νέο αθλητικό «στοίχημα» των Εξάρχου, Μπάκου, Καϋμενάκη

Το επιχειρηματικό τρίο Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου – γνωστοί πέραν των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων και από τη δυναμική παρουσία τους στον Αστέρα Τρίπολης – περνάει στην “επίθεση” στον χώρο των media με το λανσάρισμα της Athletico, μιας νέας αθλητικής πλατφόρμας που φιλοδοξεί να γίνει το “γήπεδο” της αθλητικής ενημέρωσης.

Η Athletico, που ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο της τον Μάρτιο ή Απρίλιο, υπό την καθοδήγηση του Βασίλη Μοιρώτσου, θα συνδυάσει “άμυνα” με αξιόπιστα ρεπορτάζ, “επίθεση” με δυναμικές αναλύσεις και “σουτ” με ζωντανό σχολιασμό.

Διευθυντής στο site θα είναι ο Αντώνης Σαούλης.

Μεταγραφές όπως ο Μιχάλης Τσώχος και ο Ντέμης Νικολαΐδης, που θα έχει τη δική του εκπομπή, υπόσχονται να δημιουργήσουν μια “dream team” για τους φίλους του αθλητισμού.

Το νέο “αθλητικό γήπεδο” των media έρχεται να προστεθεί στο υπάρχον ρόστερ του ομίλου, που περιλαμβάνει τα Action 24, Attica TV, iefimerida και Flash.gr.

Ιβάν Σαββίδης: «Δεν πουλάω το Open» – Επιδεικτική απόρριψη σεναρίων και μια στρατηγική δήλωση ισχύος

Με μια αφοπλιστική μεταμεσονύχτια δήλωση την περασμένη Τετάρτη, ο Ιβάν Σαββίδης έβαλε τέλος στις φήμες περί πώλησης του Open, ανακοινώνοντας πως το κανάλι παραμένει σταθερά υπό τον έλεγχό του. Η ανακοίνωση αυτή δεν είναι μια απλή δήλωση ιδιοκτησίας αλλά μια κίνηση στρατηγικής σημασίας που επιβεβαιώνει την παρουσία του Σαββίδη στην επιχειρηματική σκηνή, στέλνοντας ηχηρά μηνύματα σε ανταγωνιστές, επενδυτές και πολιτικούς κύκλους.

«Το Open δεν πωλείται», δήλωσε κατηγορηματικά, ανατρέποντας ένα σενάριο που έμοιαζε να εξελίσσεται για χρόνια. Οι φήμες για ενδιαφέρον από ονόματα όπως ο Δημήτρης Μάρης, ο Μάριος Ηλιόπουλος και η United Group δεν είναι τυχαίες. Αντίθετα, αποκαλύπτουν τις πιέσεις που ασκούνται στον Σαββίδη να “ξεφορτωθεί” το κανάλι της Παιανίας, το οποίο, παρά τις επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ, παραμένει μια οικονομική πρόκληση με ζημίες που ξεπέρασαν τα 26,8 εκατ. ευρώ το 2023.

Παρέλαση «μνηστήρων» και γεωπολιτικά υπονοούμενα

Το Open, σαν άλλη τηλεοπτική Πηνελόπη, παρακολουθεί έναν ατελείωτο χορό ενδιαφερομένων. Από τον Δημήτρη Μελισσανίδη και τον Βαγγέλη Μαρινάκη έως τον Νίκο Κοκλώνη και τους Μπάκο-Καϋμενάκη-Εξάρχου, το όνομα του καναλιού ήταν διαρκώς συνδεδεμένο με πιθανούς νέους ιδιοκτήτες. Ωστόσο, καμία προσφορά –ούτε και εκείνη των 37,5 εκατ. ευρώ του Δημήτρη Μάρη– δεν φάνηκε αρκετή να πείσει τον Ρωσοπόντιο επιχειρηματία να αποχωρήσει.

Αυτή η επίδειξη αντοχής μπορεί να ερμηνευθεί και στο πλαίσιο των ευρύτερων γεωπολιτικών εξελίξεων. Η αναθέρμανση της διεθνούς σκηνής, με την εκεχειρία στη Γάζα και τις προσδοκίες για διπλωματική παρέμβαση του Ντόναλντ Τραμπ στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας, φαίνεται να ανοίγουν δρόμους που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα επιχειρηματικά πλάνα του Σαββίδη. Λίγες ώρες πριν την ανακοίνωση περί μη πώλησης του Open ο Ιβάν Σαββίδης «έδειξε» στους Ελβετούς billionaires (LeonidsPort) ότι η τιμή των 27 ευρώ με την οποία θέλουν να αποκτήσουν το 21% του ΟΛΘ από τη διασπορά των μετοχών, είναι χαμηλή και πρέπει να ανέβει. Δύο ημέρες πριν (13-14/1) η Balterra, συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη είχε αποκτήσει 8.700 μετοχές του ΟΛΘ σε τιμή άνω των 27 ευρώ, που αποτελεί την προτεινόμενη από αυτή της προαιρετικής δημόσιας πρότασης της LeonidsPort.

Οικονομικές προκλήσεις και στρατηγικές κινήσεις

Με επενδύσεις που ξεπερνούν τα 120 εκατ. ευρώ από την ίδρυση του καναλιού, ο Ιβάν Σαββίδης έχει καταστήσει σαφές ότι η τηλεόραση είναι ένα «ακριβό σπορ». Οι συνεχείς χρηματοδοτήσεις μέσω ομολογιακών δανείων ύψους 4,35 εκατ. ευρώ μόνο στο τελευταίο τρίμηνο του 2024 υπογραμμίζουν την επιμονή του να διατηρήσει το κανάλι ενεργό, παρά τις οικονομικές θύελλες.

Παρέλαση ονομάτων

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΚ είχε διερευνήσει την απόκτηση τηλεοπτικών σταθμών, εστιάζοντας στο Epsilon του Φίλιππου Βρυώνη. Η προσπάθεια εντάχθηκε στη στρατηγική του για ενίσχυση της παρουσίας του στα media, αλλά τελικά δεν ολοκληρώθηκε.

UNITED GROUP

Ο όμιλος BC Partners/United Group είχε εκφράσει ενδιαφέρον για ελεύθερη τηλεοπτική συχνότητα και κατέληξε σε συνεργασία με τον όμιλο Βαρδινογιάννη. Με αυτή τη συνεργασία, ενίσχυσε τη θέση του στην ελληνική τηλεοπτική αγορά, χωρίς να αποκτήσει το Open.

ΜΠΑΚΟΣ-ΚΑΫΜΕΝΑΚΗΣ-ΕΞΑΡΧΟΥ

Οι επιχειρηματίες Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου είχαν συζητήσει την απόκτηση του Open και των ιστοσελίδων Έθνος και Ημερησία. Οι διαπραγματεύσεις προχώρησαν, αλλά δεν κατέληξαν σε συμφωνία.

ΝΙΚΟΣ ΚΟΚΛΩΝΗΣ

Ο γνωστός παραγωγός και παρουσιαστής Νίκος Κοκλώνης είχε καταθέσει προτάσεις για την απόκτηση του Open. Παρότι απέκτησε ένα μικρό μερίδιο 0,99% μέσω της εταιρείας του, Barking Well, δεν προχώρησε σε μεγαλύτερη εξαγορά.

«ΣΥΜΜΑΧΙΑ» ΚΑΝΑΛΑΡΧΩΝ

Ονόματα όπως οι Βαγγέλης Μαρινάκης, Θοδωρής Κυριακού, Γιάννης Βαρδινογιάννης και Διονύσης Παναγιωτάκης είχαν συμμετάσχει σε συζητήσεις για την εξαγορά του Open. Παρά τις αρχικές διαπραγματεύσεις, καμία συμφωνία δεν επιτεύχθηκε.

ΒΙΚΤΩΡΑΣ ΡΕΣΤΗΣ

Ο Βίκτωρας Ρέστης είχε προχωρήσει σε διαπραγματεύσεις για την εξαγορά του Open. Παρότι είχε συνταχθεί προσύμφωνο, οι συζητήσεις δεν ολοκληρώθηκαν λόγω οικονομικών διαφορών.

ΜΑΡΙΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Μάριος Ηλιόπουλος, νέος ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΚ, είχε εμπλακεί σε συζητήσεις για την απόκτηση του Open. Παρά το καλό κλίμα, οι οικονομικές διαφορές εμπόδισαν την ολοκλήρωση της συμφωνίας.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΗΣ

Ο Δημήτρης Μάρης, ιδρυτής της 24 Media, είχε συζητήσει την εξαγορά του Open από τον Ιβάν Σαββίδη. Το τίμημα των 37,5 εκατ. ευρώ δεν οδήγησε τελικά σε συμφωνία, καθώς υπήρχαν διαφορές στους όρους της μεταβίβασης.

Παρά τις ατελείωτες συζητήσεις, το Open παραμένει καθηλωμένο σε χαμηλή τηλεθέαση, με σφιχτό προϋπολογισμό και ελάχιστες δημιουργικές ανατροπές. Ο ενημερωτικός τομέας κρατά τον σταθμό «ζωντανό», όμως είναι ξεκάθαρο πως το κανάλι χρειάζεται είτε μια ριζοσπαστική στρατηγική είτε έναν δυναμικό νέο ιδιοκτήτη. Το τελευταίο σενάριο φαίνεται ότι απομακρύνεται καθώς o Ιβάν δηλώνει ως μηντιάρχης προς κάθε κατεύθυνση ότι είναι ακόμη ζωντανός… στη μηντιακή σκηνή….

Open: Ξεκινά η Νέα Οικονομική Εκπομπή «Limit Up»

Και πάνω στις δηλώσεις μετανοίας περί πώλησης, το Open συνεχίζει να επενδύει σε ενημερωτικές εκπομπές, εμπλουτίζοντας το πρόγραμμά του. Από την Κυριακή 19 Ιανουαρίου, και κάθε Κυριακή στις 12:00 μ.μ., κάνει πρεμιέρα η νέα εβδομαδιαία οικονομική εκπομπή «Limit Up».

Την εκπομπή θα παρουσιάζουν ο Γιάννης Φώσκολος, διευθυντής σύνταξης του imerisia.gr, και ο Αντώνης Κρητικός.

Το «Limit Up» θα επικεντρώνεται στις οικονομικές εξελίξεις, τόσο σε εσωτερικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, προσφέροντας πρωτότυπες αναλύσεις και απαντήσεις στα πιο καίρια ερωτήματα της οικονομικής επικαιρότητας.

Barking Well Media: Στρατηγικές Συνεργασίες και Εξισορρόπηση Προκλήσεων

Η Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη διανύει μια κρίσιμη περίοδο, καθώς προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στις απαιτήσεις της αγοράς και τις νέες προοπτικές που ανοίγονται για την εταιρεία. Με αιχμή του δόρατος την καινοτομία και την προσαρμοστικότητα, η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την εξέλιξη των παραγωγών της και τη διεύρυνση των συνεργασιών της.

Στο επίκεντρο των εξελίξεων βρίσκεται το πρόσφατο ραντεβού του Νίκου Κοκλώνη με διοικητικά στελέχη του MEGA, όπου συζητήθηκαν τόσο η συνέχιση των επιτυχημένων εκπομπών των Σίσσυς Χρηστίδου, Δανάης Μπάρκα και Κώστα Τσουρού, όσο και η πιθανή μεταφορά του σόου Just the Two of Us από τον ALPHA στο MEGA. Παρότι οι συζητήσεις βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, η προσπάθεια για νέα συνεργασία δείχνει τη διάθεση της εταιρείας να εξερευνήσει νέες δυνατότητες και να εδραιωθεί περαιτέρω στον χώρο.

Εξισορρόπηση Προκλήσεων και Ευκαιριών

Η Barking Well Media καλείται να διαχειριστεί παράλληλα τις προκλήσεις της τηλεοπτικής αγοράς, όπου οι πιέσεις για σταθερότητα και βιωσιμότητα είναι έντονες. Οι πληροφορίες για αλλαγές στη σκαλέτα εκπομπών, όπως το «Πάμε Δανάη», καταδεικνύουν την ανάγκη για ευελιξία και προσαρμογή στις απαιτήσεις του κοινού, ενώ η λήξη συμβολαίων των παραγωγών το καλοκαίρι προσθέτει μια ακόμη διάσταση στις διαπραγματεύσεις.

«Παραπολιτικά Εκδόσεις Α.Ε.»: Αύξηση τζίρου κατά 105,4% το 2023

Η εταιρεία «Παραπολιτικά Εκδόσεις Α.Ε.» παρουσίασε αξιοσημείωτη αύξηση στον κύκλο εργασιών της για το 2023, φτάνοντας τα €7.884.639,63 από €3.837.671,09 το 2022, σημειώνοντας άνοδο €4.046.968,54.

Βασικά Χρηματοοικονομικά Στοιχεία 2023:

-Αποτελέσματα προ φόρων: €1.306.623,45 (+€881.706,25 από το 2022).

-Μικτό Κέρδος: €4.197.190,39 (+€2.601.339,09 από το 2022).

-Χρηματοοικονομικά έξοδα: Μειώθηκαν σε €5.141,93 από €9.017,40 το 2022.

-Διοικητικά Έξοδα: Αυξήθηκαν σε €2.674.595,98 από €1.211.951,82 το 2022.

-Συνολικός Δανεισμός: €23.306,33 στις 31/12/2023, από €11.150,61 το 2022.

-Ταμειακά Διαθέσιμα: €1.378.309,18 (-€71.087,58 σε σχέση με το 2022).

Η εταιρεία, με 31 εργαζομένους κατά μέσο όρο το 2023, επενδύει συστηματικά σε εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά της.

Υπεγράφη το προσύμφωνο για την επιστροφή της «Ελευθεροτυπίας»

Η Alter Ego Media του Βαγγέλη Μαρινάκη κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στον χώρο των εκδόσεων, εξασφαλίζοντας τα εμπορικά σήματα της «Ελευθεροτυπίας», της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας» και του ιστορικού ιστότοπου www.enet.gr. Το προσύμφωνο για τη μεταβίβαση υπογράφηκε μεταξύ της Alter Ego Media και της Ελευθεροτυπία Μονοπρόσωπη, θέτοντας τις βάσεις για

Γιώργος Καπουτζίδης και Γεωργία Καλτσή: Σειρά κοινωνικών εκπομπών στον ΣΚΑΪ με επίκεντρο τη συμπερίληψη

Ο Γιώργος Καπουτζίδης και η Γεωργία Καλτσή ενώνουν τις δυνάμεις τους για μια νέα, πρωτοποριακή σειρά κοινωνικών εκπομπών που θα προβληθεί από τον ΣΚΑΪ την άνοιξη. Με στόχο τη συμπερίληψη και την κοινωνική ευαισθητοποίηση, η σειρά των 10 επεισοδίων θα φέρει στο επίκεντρο τις εμπειρίες ατόμων με αναπηρία, προβάλλοντας την καθημερινότητά τους και τις προσπάθειές τους για ισότιμη συμμετοχή σε κάθε πτυχή της κοινωνίας.

Ο τηλεοπτικός φακός θα λειτουργήσει ως μέσο κατανόησης και αλλαγής αντιλήψεων, καταγράφοντας προσωπικές αφηγήσεις και προκλήσεις που συχνά παραμένουν αόρατες. Η Γεωργία Καλτσή, αθλήτρια ξιφασκίας που έχει αναδείξει τη σημασία της ορατότητας μέσα από τη συμμετοχή της στη σειρά «Στα 4», και ο Γιώργος Καπουτζίδης, με την ευαισθησία και την εμπειρία του, θα οδηγήσουν το κοινό σε ένα ταξίδι ενσυναίσθησης και αποδοχής.

Τα γυρίσματα, που θα πραγματοποιηθούν σε διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας, ξεκινούν τον Φεβρουάριο, με το πρώτο επεισόδιο να προβάλλεται τον Απρίλιο.

Επανεκκίνηση χρηματοδότησης για σειρές και ταινίες από το ΕΚΚΟΜΕΔ

Το ΕΚΚΟΜΕΔ (πρώην ΕΚΟΜΕ) ενεργοποιεί εκ νέου τη χρηματοδότηση οπτικοακουστικών παραγωγών, με ένα νέο πρόγραμμα που στοχεύει στη στήριξη τόσο ελληνικών όσο και ξένων έργων. Μετά από διακοπή που ξεκίνησε τον Μάιο του 2024, η επανεκκίνηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί μεταξύ 20-25 Ιανουαρίου 2025, εγκαινιάζοντας τρία διακριτά καθεστώτα ενίσχυσης: CRGR-FTV (τηλεόραση και κινηματογράφος), CRGR-Animate (animation) και CRGR-Video Game Development (βιντεοπαιχνίδια).

Το νέο πλαίσιο παρέχει επιδότηση έως 40% των επιλέξιμων δαπανών, με συνολικό προϋπολογισμό 55 εκατ. ευρώ ετησίως, εκ των οποίων 30 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για ξένες παραγωγές και 25 εκατ. ευρώ για ελληνικές.

Οι επιλέξιμες δαπάνες έχουν ως εξής:

– 200.000 ευρώ επί κινηματογραφικής ή τηλεοπτικής ταινίας μυθοπλασίας και 60.000 ευρώ για ντοκιμαντέρ.

– 60.000 ευρώ για δαπάνες επί κινηματογραφικής ή τηλεοπτικής ταινίας μικρού μήκους, ανεξαρτήτως περιεχομένου.

– 120.000 ευρώ ανά παραγόμενο επεισόδιο για μίνι τηλεοπτικές σειρές μυθοπλασίας έως 16 επεισόδια, ανεξαρτήτως εάν βασίζονται σε πρωτότυπο σενάριο ή αποτελούν διασκευή προηγούμενου έργου.

– 35.000 ευρώ ανά παραγόμενο επεισόδιο για σειρές μυθοπλασίας με ελάχιστο αριθμό τα 17 επεισόδια και έως δύο κύκλους. Ο Α΄κύκλος έχει ανώτατο όριο τα 150 επεισόδια και ο Β΄ κύκλος δύναται να είναι αυξημένος έως και 25%.

– 25.000 ευρώ ανά παραγόμενο επεισόδιο για δαπάνες επί επεισοδίου ή κύκλου επεισοδίων τηλεοπτικής σειράς με περιεχόμενο δημιουργικής τεκμηρίωσης (ντοκιμαντέρ). Και σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει ένα ανώτατο όριο 150 επεισοδίων στον Α’ κύκλο +25% για τον Β΄ Κύκλο.

Νέος Διευθύνων Σύμβουλος και προκλήσεις

Ο Λεωνίδας Χριστόπουλος, ως νέος διευθύνων σύμβουλος του ΕΚΚΟΜΕΔ, υπό την προεδρία της Αλεξάνδρας Αργυροπούλου – Πουρή, αναλαμβάνει τη δύσκολη αποστολή να εξισορροπήσει τις προσδοκίες για στήριξη ποιοτικών παραγωγών με τους αυστηρούς περιορισμούς στον προϋπολογισμό.

Διαμάχη ΠΑΣ Γιάννινα – ΕΡΑ ΣΠΟΡ για φήμες περί επενδυτή

Η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα προχώρησε σε επίσημη ανακοίνωση, απαντώντας σε φήμες που μεταδόθηκαν από την ΕΡΑ ΣΠΟΡ σχετικά με ενδιαφέρον υποψήφιου επενδυτή για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου της ομάδας. Η ανακοίνωση χαρακτηρίζει τις πληροφορίες ανυπόστατες και κατηγορεί τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο για παραπληροφόρηση, ζητώντας αποκατάσταση της αλήθειας.

Σύμφωνα με την ΠΑΕ, ο υποτιθέμενος επενδυτής δεν προχώρησε σε κάποια επίσημη επαφή με τη διοίκηση, παρά μόνο μέσω του δημοσιογράφου, γεγονός που η ομάδα θεωρεί ένδειξη έλλειψης σοβαρότητας. Επίσης, επανέλαβε ότι είναι ανοιχτή σε αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος, με μοναδική προϋπόθεση την κάλυψη των υφιστάμενων οικονομικών υποχρεώσεων, χωρίς περαιτέρω απαιτήσεις.

Η διοίκηση κατέστησε σαφές ότι για οποιαδήποτε αλλαγή θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση, ενώ καταδίκασε τις “μπακαλίστικες” αναφορές που, όπως υποστηρίζει, αποσκοπούν στη δημιουργία σύγχυσης και αποπροσανατολισμού. Παράλληλα, απευθυνόμενη στους φιλάθλους, τόνισε ότι παραμένει προσηλωμένη στη στήριξη της ομάδας και ζήτησε ψυχραιμία απέναντι στις φήμες.

Η ΠΑΕ έκλεισε την ανακοίνωσή της ζητώντας από την ΕΡΑ ΣΠΟΡ να διορθώσει τις ανακρίβειες, ενώ υπενθύμισε τη σημασία της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και της διασταύρωσης πληροφοριών πριν τη δημοσίευσή τους.

Μείωση κεφαλαίου στην ΑΝΤΕΝΝΑ TV για κάλυψη ζημιών

Η ΑΝΤΕΝΝΑ TV προχώρησε σε μείωση του μετοχικού της κεφαλαίου, μετά από απόφαση της έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων. Η μείωση πραγματοποιήθηκε μέσω συμψηφισμού ζημιών, συνολικού ύψους 65.034.724 ευρώ, και οδήγησε στη μείωση της ονομαστικής αξίας κάθε μετοχής από 1,70 ευρώ σε 0,23 ευρώ.

Μετά την παραπάνω κίνηση, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 8.798.815,6 ευρώ, διαιρούμενο σε 38.255.720 ονομαστικές μετοχές, με ονομαστική αξία 0,23 ευρώ η καθεμία.

Ο Easy 97.2… πληρώνει τους λογαριασμούς σας!

Τι άλλο να ζητήσει κανείς από τον Easy 97.2; Εκτός από μουσική, τώρα σας διευκολύνει και οικονομικά! Στο πλαίσιο του νέου του διαγωνισμού, το adult pop ραδιόφωνο του ΑΝΤ1 και η πρωινή εκπομπή με τη Μαρία Κωνσταντάκη και τον Στάθη Χριστοφορίδη μοιράζουν μέχρι 150 ευρώ μετρητά σε κάθε τυχερό ακροατή, για να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας!

Έλλη Στάη και Παύλος Τσίμας: Από τη Δημοσιογραφία στο Θεατρικό Σανίδι

Η Έλλη Στάη και ο Παύλος Τσίμας ετοιμάζονται να κάνουν το θεατρικό τους ντεμπούτο στην παράσταση «Απόρρητο», που ανεβαίνει στο θέατρο «Τζένη Καρέζη» από τις 6 Φεβρουαρίου. Υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση της Ταμίλλα Κουλίεβα, οι δύο έμπειροι δημοσιογράφοι ενώνουν τις δυνάμεις τους με καταξιωμένους ηθοποιούς όπως η ίδια η Ταμίλλα Κουλίεβα, η Μαριάννα Κιμούλη και ο Χρήστος Στέργιογλου.

Η παράσταση βασίζεται στο έργο του Ivan Vyrypaev, ένα σύγχρονο αριστούργημα που αγγίζει θέματα όπως η κλιματική αλλαγή, οι πολιτικές και θρησκευτικές συγκρούσεις, ακόμη και η άμβλωση.

Μαμά-Δες: Η Ανδριάνα Παρασκευοπούλου πρώτη αντικαταστάτρια της Τζένης Θεωνά

Η Ανδριάνα Παρασκευοπούλου αναλαμβάνει πρώτη τη σκυτάλη της παρουσίασης της εκπομπής «Μαμά-Δες», μετά την αποχώρηση της Τζένης Θεωνά.

Η αγαπημένη εκπομπή της ΕΡΤ1, αφιερωμένη στη γονεϊκότητα, συνεχίζει την πορεία της από τις 2 Φεβρουαρίου 2025, με διαφορετική παρουσιάστρια-έκπληξη κάθε εβδομάδα. Στην πρώτη εκπομπή της νέας περιόδου, η Ανδριάνα Παρασκευοπούλου θα υποδεχθεί τους Γιώργο Κουβαρά και Φώτη Σεργουλόπουλο.

ΣΚΑΪ: Ποιος θα παρουσιάσει το νέο Τηλεπαιχνίδι “The Floor”;

Ο ΣΚΑΪ ετοιμάζεται να φέρει στις οθόνες το νέο τηλεπαιχνίδι “The Floor”, που έχει ήδη σημειώσει επιτυχία σε διεθνές επίπεδο. Το παιχνίδι, γνωστό για την πρωτότυπη δομή και την ένταση που προσφέρει, θα κάνει πρεμιέρα προς τα τέλη Απριλίου, ενώ τα γυρίσματα θα πραγματοποιηθούν στην Ολλανδία.

Τρία δημοφιλή ονόματα βρίσκονται υπό εξέταση για την παρουσίαση του σόου: Γιώργος Λιανός, Γιώργος Καπουτζίδης, και Χρήστος Φερεντίνος. Η προβολή του “The Floor” σηματοδοτεί μια νέα κατεύθυνση για το κανάλι, που εισέρχεται σε διαφορετική στρατηγική φάση υπό τη νέα διοίκηση.

Eurovision: Έλενα Παπαρίζου και Σάκης Ρουβάς Μαζί στον Εθνικό Τελικό

Η Έλενα Παπαρίζου και ο Σάκης Ρουβάς, δύο από τους πιο εμβληματικούς εκπροσώπους της Ελλάδας στη Eurovision, θα παρουσιάσουν τον Εθνικό Τελικό 2025, που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιανουαρίου στο Christmas Theater.

Η ΕΡΤ τους εμπιστεύτηκε την παρουσίαση της βραδιάς, όπου θα αναδειχθεί το τραγούδι και ο καλλιτέχνης που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα στον διαγωνισμό της Eurovision, στην Ελβετία.

Η διοργάνωση τελεί υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Φωκά Ευαγγελινού. Στον Εθνικό Τελικό θα διαγωνιστούν 12 τραγούδια, επιλεγμένα από ειδική Κριτική Επιτροπή. Η προετοιμασία βρίσκεται σε πυρετώδεις ρυθμούς, καθώς η Ελλάδα γιορτάζει φέτος 51 χρόνια συμμετοχής στη Eurovision και 20 χρόνια από την πρώτη νίκη της με το “My Number One”.

Επιστρέφουν τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου: «Ράδιο Αρβύλα» και «Boomers»

Οι «Ράδιο Αρβύλα» και οι «Boomers» επιστρέφουν στις οθόνες μας τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου, στις 20:00, μέσα από τη συχνότητα του ANT1.

Η Πόπη Διαμαντάκου, το come back στην τηλεκριτική και η απάντηση της Ελένης Ράντου

Η Πόπη Διαμαντάκου, πρώην τηλεκριτικός, επανήλθε δυναμικά στην παλιά της τέχνη, αυτή της τηλεκριτικής. Έχοντας περάσει από τη θέση του μέλους του ΕΣΡ και το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΔΗΜΑΡ, συνεχίζει να προκαλεί συζητήσεις με τις τοποθετήσεις της.

Στην πρόσφατη κριτική της για τη σειρά της ΕΡΤ «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», χαρακτήρισε τη σειρά «χαμένη ευκαιρία», εστιάζοντας τόσο στις αδυναμίες παραγωγής όσο και στις ερμηνείες. Το αιχμηρό της ύφος θύμισε στο κοινό την εποχή που αποτελούσε μια από τις πιο αυστηρές φωνές στα ελληνικά ΜΜΕ.

Παρά τις σκληρές αναφορές της, η Ελένη Ράντου, πρωταγωνίστρια της σειράς, απάντησε ψύχραιμα και με σεβασμό στη διαφορετική άποψη, επιμένοντας στη σημασία της καλλιτεχνικής προσπάθειας.

Διαβάστε επίσης

ΕΡΤ: Ο Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου νέος πρόεδρος – Πλήρης επιβεβαίωση mononews

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί
Το «κόλλημα» της Moody’s, το στοίχημα της S&P και το Tramp effect
Επιδόμα παιδιού – στέγασης: Χωρίς αυξήσεις και με τα ίδια κριτήρια και το 2025
Ευάγγελος Μυτιληναίος: Επενδύουμε στην Ελλάδα και γινόμαστε ισχυρότεροι διεθνώς- Πρωτοπορούμε στο γάλλιο
Τιtan: Αποδόσεις 250,7% και υπεραξίες 2,37 δισ. στην τελευταία διετία.- Τι φέρνει η εισαγωγή της θυγατρικής στη Wall Street
Αυτές είναι οι δύο δυναστείες δισεκατομμυριούχων που ανταγωνίζονται στον ιταλικό τραπεζικό τομέα
Πλειστηριασμοί: Οι επώνυμοι που έχασαν τις περιουσίες τους μέσα στο 2024