array(0) {
}
        
    
Menu
-0%
Τζίρος: 114.11 εκατ.

Αλίκη Πολέμη: O ιδρυτής της Polforce Shipping καπετάν Λευτέρης και η κόρη που μεγαλώνει συνεχώς τον στόλο

Media

Ποια media «χτυπά» ο Μαρινάκης, τι σχεδιάζει ο Βαρδινογιάννης, οι αλλαγές Αλαφούζου, ο νέος… Big Brother και οι εξελίξεις με Παπαδάκη στον ΑΝΤ1

Comments

Alter Ego Media: Από το Mega… στο Metaverse

Η Alter Ego Media είναι η πρώτη εταιρεία media στην Ελλάδα που όχι μόνο εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αθηνών 12 χρόνια μετά το «βατερλό» του κλάδου στο ταμπλό των μετοχών, αλλά και έθεσε τις βάσεις για τη μεγάλη επιστροφή του ελληνικού Τύπου και της οπτικοακουστικής παραγωγής στην Κεφαλαιαγορά.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Γιάννης Βρέντζος, δήλωσε στο mononews πως η Alter Ego Media «άνοιξε τον δρόμο» για τον θεσμικό μετασχηματισμό του κλάδου, υπογραμμίζοντας τη νέα εποχή εξωστρέφειας και διαφοροποίησης που ξεκινά.

1

Ήδη ο όμιλος, με αιχμή το Mega και τα ιστορικά brands “ΤΟ ΒΗΜΑ”, “ΤΑ ΝΕΑ” και “in.gr”, καταγράφει ισχυρή κερδοφορία: 10,9 εκατ. ευρώ καθαρά κέρδη το 2024 (+180%), EBITDA 46,7 εκατ. ευρώ και θετική καθαρή ταμειακή θέση 5,4 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, το πρώτο τριετές πρόγραμμα μερισμάτων ύψους έως 30 εκατ. ευρώ σηματοδοτεί το πέρασμα σε ένα πιο ώριμο και εξωστρεφές επενδυτικό προφίλ.

Streaming με εξωστρέφεια

Στο mononews, ο κ. Βρέντζος επιβεβαίωσε το στρατηγικό ενδιαφέρον της Alter Ego Media να μετασχηματιστεί σε ισχυρό παίκτη στο streaming, ήδη διατηρώντας συνεργασίες με Cosmote TV, Netflix και Vodafone TV.

Οπότε υπό αυτό το πρίσμα η AEM συνιστά έναν διεθνή παίκτη στην αγορά. Οι επιτυχίες του Mega, όπως το Maestro, το Famagusta και το Milky Way, έχουν ήδη περάσει τα σύνορα και αναζητούν νέες αγορές, ενώ η δημιουργία θεματικών streaming καναλιών – όπως Mega News, Mega Kids και Mega Sports – εντάσσεται στο νέο ψηφιακό οικοσύστημα που χτίζεται.

Εξαγορές, portals και ραδιόφωνα στο στόχαστρο

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η AEM εξετάζει την απόκτηση ενός αθλητικού portal με «ερυθρόλευκο» κοινό και ενός γενικού ειδησεογραφικού site, στοχεύοντας στην πολυσυλλεκτικότητα των ψηφιακών της κοινοτήτων.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής εξωστρέφειας και επέκτασης, ο Όμιλος Alter Ego Media, πέρα από τις διερευνητικές επαφές για την εξαγορά των ραδιοσταθμών Kiss FM και Rebel FM που ανήκουν στον Παναγιώτη Κωστάκη, φέρεται να συζητά και με τον Όμιλο Αττικών Εκδόσεων του Θ. Φιλιππόπουλου για την εξαγορά των ραδιοφώνων του.

Οι Αττικές Εκδόσεις, έχουν ήδη προχωρήσει στη δημιουργία ενιαίας ψηφιακής πλατφόρμας – το atticaradios.gr – που φιλοξενεί το live stream και τα νέα των Athens DeeJay 95.2, Rock FM 96.9, Λάμψη 92.3 και του Best 92.6. Η κίνηση αυτή καθιστά το πακέτο πιο ελκυστικό και συγκροτημένο προς πιθανή εξαγορά, ενισχύοντας το επενδυτικό προφίλ της AEM στον χώρο του ραδιοφώνου με στόχο να γίνει ο #1 παίκτης στα ερτζιανά (σήμερα είναι ο όμιλος ΣΚΑΙ) και να διευρύνει το αποτύπωμά του που προσώρας περιορίζεται στον My Radio 104.6.

Είσοδος στο eGaming & επενδυτικός βραχίονας

Με την επένδυση στην κυπριακή Couch Heroes, μέσω της Alter Ego Ventures, η εταιρεία κάνει ένα αποφασιστικό άνοιγμα στη νέα γενιά χρηστών και στην gaming κουλτούρα, επενδύοντας στρατηγικά στον τομέα της ψυχαγωγίας και του διαδραστικού περιεχομένου.

Πρόκειται για μια από τις πολλές κινήσεις του corporate VC της εταιρείας, το οποίο χρηματοδοτείται από τα καθαρά έσοδα του IPO και θα αξιοποιηθεί για εξαγορές καινοτόμων εταιρειών.

Κινηματογραφικές παραγωγές & δημιουργία περιεχομένου

Στα σχέδια του ομίλου περιλαμβάνονται και κινηματογραφικές παραγωγές, είτε αυτόνομα είτε σε σύμπραξη με ανεξάρτητους παραγωγούς, με στόχο τη δημιουργία περιεχομένου διεθνών προδιαγραφών και την αξιοποίηση της τεράστιας βιβλιοθήκης του Mega (132.200 ώρες).

Ο επόμενος μεγάλος κύκλος για τα ελληνικά media

Η Alter Ego Media αποδεικνύει ότι το επιχειρηματικό μοντέλο ενός σύγχρονου Media Tech ομίλου είναι εφικτό, βιώσιμο και επενδυτικά ελκυστικό. Η είσοδός της στο Χρηματιστήριο άνοιξε τον δρόμο για τη μετοχική επάνοδο του ελληνικού Τύπου και της τηλεόρασης, με την αγορά πλέον να βλέπει σοβαρά τη μετάβαση του κλάδου από το παρελθόν της κρίσης στο μέλλον της καινοτομίας.

Star+Alpha: Στο χρηματιστήριο; 

Η στρατηγική συμμαχία μεταξύ της Motor Oil (συμφερόντων Βαρδινογιάννη) και της United Group (ελεγχόμενης από την BC Partners) για την από κοινού απόκτηση του τηλεοπτικού σταθμού Alpha αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη στον χώρο των ΜΜΕ.

Η συμφωνία, η οποία τελεί υπό την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, προβλέπει την απόκτηση του 50% του Alpha από την United Group, δημιουργώντας έναν ισχυρό πόλο στον χώρο των ΜΜΕ.​

Η συνεργασία αυτή δεν περιορίζεται μόνο στην τηλεόραση. Περιλαμβάνει επίσης τη συμμετοχή στον Star Channel, την παραγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων μέσω της Green Pixel, την παρουσία στο ραδιόφωνο και τις ιστοσελίδες με την Audiomax, καθώς και την ενασχόληση με τα δικαιώματα ποδοσφαιρικών ομάδων μέσω της Percapita (Audiomax).

Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση ενισχύει τη θέση του ομίλου στην αγορά των ΜΜΕ και ενδεχομένως να τον φέρνει πιο κοντά στο Ελληνικό χρηματιστήριο.

Προϋποθέσεις Εισαγωγής στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Σύμφωνα με τον Κανονισμό του Χρηματιστηρίου Αθηνών, για την εισαγωγή μιας εταιρείας στην Κύρια Αγορά απαιτούνται:​

-Δημοσίευση ελεγμένων οικονομικών καταστάσεων για τουλάχιστον τρεις (3) προηγούμενες οικονομικές χρήσεις.​

-Ίδια κεφάλαια τουλάχιστον τρία εκατομμύρια (3.000.000) ευρώ κατά την υποβολή της αίτησης εισαγωγής.​

Το Newsit συζητά  με Alter Ego Media

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της NEWSIT Ε.Π.Ε., μιας εκ των πλέον γνωστών εταιρειών ψηφιακής ενημέρωσης, με τη μεταβίβαση του συνόλου των εταιρικών μεριδίων της σε δύο κυπριακές εταιρείες.

Οι μέχρι πρότινος εταίροι Τατιάνα Στεφανίδου, Νίκος Ευαγγελάτος και Βασίλης Αλεξίου αποχώρησαν πλήρως, παραχωρώντας τα 4.000 εταιρικά μερίδια σε δύο επενδυτικά σχήματα με έδρα την Κύπρο.

Πιο συγκεκριμένα, η Dorseta Investments Ltd απέκτησε 3.380 μερίδια έναντι 101.400 ευρώ, ενώ η Trevanco Investments Ltd απέκτησε 620 μερίδια έναντι 18.600 ευρώ. Η συνολική αποτίμηση της μεταβίβασης ανήλθε στις 120.000 ευρώ. Η νέα σύνθεση καθιστά τη Newsit Ε.Π.Ε. 100% κυπριακής συμμετοχής.

Παράλληλα, μεταφέρθηκε η έδρα της εταιρείας από το Περιστέρι στη Μεταμόρφωση Αττικής, και τροποποιήθηκε το καταστατικό της. Οι δύο νέες εταίροι δήλωσαν πλήρη αποδοχή των όρων και υποχρεώσεων της εταιρείας, συνεχίζοντας την επιχειρηματική της δραστηριότητα στους τομείς της διαδικτυακής ενημέρωσης, διαφήμισης και συμβουλευτικών υπηρεσιών στα μέσα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι συζητήσεις για πώληση του Newsit στην Alter Ego Media συνεχίζονται.

 

Επανεκκίνηση για τον εκδοτικό βραχίονα της «Καθημερινής» – Σταθερά έσοδα, αλλά εύθραυστη χρηματοοικονομική εικόνα

Σε τροχιά μετασχηματισμού εισήλθε το 2023 ο Όμιλος Νέες Καθημερινές Εκδόσεις Μονοπρόσωπη Α.Ε., μετά την αναδιοργάνωση του εκδοτικού σκέλους της “Καθημερινής”. Η νέα εταιρική οντότητα, που ιδρύθηκε το 2022 στο πλαίσιο διάσπασης της αρχικής εταιρείας “Η Καθημερινή Μονοπρόσωπη Α.Ε.”, απορρόφησε εντός του 2023 τις θυγατρικές «Καθημερινές Εκδόσεις», «M Media» και «Εξερευνητής – Explorer», συγκεντρώνοντας πλέον όλες τις δραστηριότητες εκτύπωσης, έντυπης και ψηφιακής δημοσιογραφίας.

Η νέα εταιρεία εμφανίζει κύκλο εργασιών €49,88 εκατ., με οριακή αύξηση 2,3% σε σύγκριση με το “συγκρίσιμο” 2022. Η επίδοση ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση διαφημιστικών εσόδων (έντυπα +17,5%, ψηφιακά +7,8%), ενώ οι πωλήσεις εφημερίδων υποχώρησαν ελαφρώς κατά 0,6%. Το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 27%, σημειώνοντας βελτίωση δύο ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Ωστόσο, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) περιορίστηκαν στα €3,97 εκατ. από €7,42 εκατ. το 2022, λόγω αυξημένου λειτουργικού κόστους, ενώ τα ίδια κεφάλαια υποχώρησαν σε μόλις €1,71 εκατ., ποσοστό 3,07% του συνολικού παθητικού. Ο τραπεζικός δανεισμός διαμορφώθηκε στα €22,6 εκατ., με σημαντική έκθεση σε κοινό ομολογιακό δάνειο (€12 εκατ.) και δάνεια εγγυημένα από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.

Σύμφωνα με την Έκθεση Ορκωτού Ελεγκτή της Grant Thornton επισημαίνεται ουσιώδης αβεβαιότητα για τη δυνατότητα συνέχισης της δραστηριότητας, καθώς τα ίδια κεφάλαια έχουν καταστεί μικρότερα του ½ του μετοχικού κεφαλαίου, ενώ το κυκλοφορούν ενεργητικό υπολείπεται των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων κατά €5,3 εκατ. για την Εταιρεία και €7,9 εκατ. για τον Όμιλο.

Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία εξασφάλισε waiver για τη μη τήρηση χρηματοοικονομικών δεικτών του ομολογιακού δανείου, αποτρέποντας την πρόωρη λήξη του. Η αναδιοργάνωση έχει στόχο τη βελτιστοποίηση κόστους, τον εξορθολογισμό δραστηριοτήτων και την ενίσχυση των συνεργειών, με τη μητρική να διατηρεί πλήρη έλεγχο στις θυγατρικές Maison Εκδοτική και New York Times France–Καθημερινή Α.Ε.Ε., αλλά και μερίδιο 50% στην Omniscreen Media ΙΚΕ, διαχειρίστρια του neolaia.gr.

Εν μέσω ενός πιεστικού μακροοικονομικού περιβάλλοντος με πληθωριστικές πιέσεις και πτώση στον Τύπο, η “Καθημερινή” επιχειρεί την επιστροφή στην κερδοφορία, εστιάζοντας πλέον σε συνδρομητικά μοντέλα, ψηφιακή ανάπτυξη και πλατφόρμες περιεχομένου.

Μια ανεκμετάλλευτη χρυσή ευκαιρία για την ΕΡΤ

Πριν από περίπου ένα χρόνο, με απόφαση της τότε Διευθύνουσας Συμβούλου της ΕΡΤ Κατερίνας Κασκανιώτη, η δημόσια τηλεόραση απέκτησε τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων της εθνικής ομάδας υδατοσφαίρισης γυναικών καταβάλλοντας το συμβολικό ποσό των 15.000 ευρώ. Η συμφωνία αφορούσε όλους τους αγώνες της εθνικής, σε μια περίοδο που η ομάδα δεν βρισκόταν στο επίκεντρο του αθλητικού ενδιαφέροντος.

Ωστόσο, όταν η εθνική γυναικών κατέκτησε το World Cup στην Τσενγκντού της Κίνας την Ημέρα του Πάσχα (11:00 το πρωί της Κυριακής), η ΕΡΤ δεν είχε στείλει δημοσιογραφική αποστολή. Σύμφωνα με πηγές, ο προηγούμενος Διευθυντής Αθλητικού Τμήματος Δημήτρης Χατζηγεωργίου αποφάσισε να μην αποσταλεί ούτε καν ένας ανταποκριτής ή σχολιαστής στο Πεκίνο, με αποτέλεσμα οι μεταδόσεις να γίνουν «εκ του ασφαλούς» μέσω σχολιασμού στούντιο – χωρίς απευθείας σύνδεση.

Η απουσία κατέστη εμφανής όταν η χρυσή εθνική ομάδα έφτασε στην Αθήνα και έγινε δεκτή από πλήθος κόσμου στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». Παρά την ιστορική επιτυχία – τον τέταρτο διεθνή τίτλο της ομάδας μετά το World League του 2005, το Παγκόσμιο του 2011 και το Europa Cup του 2018 – η κάλυψη από τη δημόσια τηλεόραση υπήρξε περιορισμένη.

Με τη «σφραγίδα» Ζούλα ο νέος Μεγάλος Αδελφός: Πιο οικονομικός, πιο συμπεριληπτικός μετά τη βαριά σκιά του 2020

Ο ΣΚΑΪ επιστρέφει στην τηλεοπτική αρένα των ριάλιτι με την αναβίωση του «Big Brother», σε μια σεζόν χαμηλού κόστους, υψηλού ρίσκου και πολιτικού σχεδιασμού. Η επιλογή δεν είναι τυχαία: ο Κωνσταντίνος Ζούλας φέρεται να έχει δώσει το πράσινο φως, βλέποντας το ριάλιτι ως σανίδα σωτηρίας για το prime time του σταθμού.

Η παραγωγή γίνεται από την Acun Medya, του γνωστού Τούρκου τηλεοπτικού mogul Ατζούν Ιλιτζαλί, παρότι ο ίδιος δεν συμμετέχει ενεργά στο πρότζεκτ. Σημειωτέον ότι λίγους μήνες νωρίτερα απορρίφθηκαν άλλα δικά του formats – το «The Power», το «Exatlon» και το «Power of Love» – λόγω κόστους και τηλεοπτικού κορεσμού.

Το νέο Big Brother επανέρχεται μετά από lifting και αυστηρούς κανόνες, με στόχο να αποφευχθεί η κοινωνική κατακραυγή που είχε προκληθεί το 2020, όταν ο παίκτης Αντώνης Αλεξανδρίδης είχε δηλώσει σε live μετάδοση:

«Με τις γκόμενες πάω κάθε μέρα με μία για να αδειάζει το πακέτο. Αλλιώς έχει βιασμό.»
Η φράση αυτή προκάλεσε σάλο, πολιτικές παρεμβάσεις, αποχώρηση χορηγών, και οδήγησε στην άμεση αποπομπή του παίκτη. Ο «Μεγάλος Αδελφός» του είχε πει τότε:
«Η βία κατά των γυναικών αποτελεί επαίσχυντη παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Σε αυτά τα θέματα δεν χωρά πλάκα.»

Από φέτος, η παραγωγή του ΣΚΑΪ παίζει εκ του ασφαλούς:

-Το reality θα προβάλλεται με χρονοκαθυστέρηση 5 λεπτών για τον φόβο των Ιουδαίων

-Θα παράγεται εσωτερικά με υφιστάμενες υποδομές στο Kappa Studios του Μαρκόπουλου

-Ο χώρος των 1.000 τ.μ. δεν αποξηλώθηκε ποτέ, και με mini ανακαίνιση επανέρχεται στο προσκήνιο

-Θα χρησιμοποιηθούν 65 κάμερες, 70 μικρόφωνα και 150μελές συνεργείο

Παράλληλα, στα πλάνα του σταθμού εντάσσεται και το τηλεπαιχνίδι γνώσεων «The Floor». Τα γυρίσματα θα πραγματοποιηθούν στην Ολλανδία στις αρχές Μαΐου, με τον Γιώργο Λιανό στο τιμόνι. Τα επεισόδια θα ενταχθούν στο πρόγραμμα 2025–26.

Η Έλλη Καρβώνη στη Διεύθυνση Προγράμματος της Wide Media Group

Σε μια κίνηση ενίσχυσης του προγράμματος, η Wide Media Group (Εξάρχου, Μπάκος, Καϋμενάκης) ανακοίνωσε την τοποθέτηση της Έλλης Καρβώνη στη θέση της Διευθύντριας Προγράμματος. Η Καρβώνη, με εμπειρία άνω των 18 ετών στον χώρο των media και της παραγωγής περιεχομένου, θα έχει την ευθύνη των τηλεοπτικών σταθμών ACTION 24 και ATTICA TV, καθώς και των ψηφιακών μέσων Flash.gr, Athletiko.gr και Newsforhealth.gr.

Στο βιογραφικό της περιλαμβάνονται συνεργασίες με ομίλους όπως ANTENNA MEDIA GROUP, MAD TV και Barkingwell Media, με έμφαση στην καινοτομία και τη

Με τον ΛΕΞ στο μικρόφωνο ο τελικός της χρονιάς – Barcelona vs Real σε Action24 και Athletico.gr

Ο τελικός του Copa del Rey ανάμεσα σε Barcelona και Real Madrid αποκτά νέο ρυθμό! Το Action24 και το φρέσκο αθλητικό brand athletico.gr της Wide Media Group ενώνουν δυνάμεις και φέρνουν σε ζωντανή μετάδοση από τη Σεβίλλη την κορυφαία ποδοσφαιρική αναμέτρηση του Σαββάτου (26/4, 23:00), με μια μοναδική καινοτομία: τη συμμετοχή του ΛΕΞ, που θα σχολιάσει το ματς με τη δική του, αυθεντική φωνή.

Πριν τη σέντρα, στις 22:00, το athletico.gr κάνει ντεμπούτο με υβριδική τηλεοπτική μετάδοση pre-game εκπομπής, από ειδικά σχεδιασμένο στούντιο, με τους Ντέμη Νικολαΐδη, Μιχάλη Τσόχο και Χριστίνα Βραχάλη. Η ενέργεια θα μεταφερθεί κατευθείαν από τη Σεβίλλη, με τον Βασίλη Μπακόπουλο και τον ΛΕΞ να δίνουν τον παλμό του αγώνα live.

Μετά τη λήξη, η Post Game εκπομπή θα καταγράψει τις αντιδράσεις και θα αναλύσει τις φάσεις του αγώνα, ολοκληρώνοντας την εμπειρία που δεν έχει προηγούμενο στην ελληνική αθλητική μετάδοση.

Το athletico.gr προετοιμάζει την επόμενη μέρα του ελληνικού αθλητικού περιεχομένου, με καθημερινές live εκπομπές από τον Μάιο και στόχο να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τους φίλους του αθλητισμού.

Η μπάλα στήνεται, ο ΛΕΞ παίρνει θέση, και το παιχνίδι μόλις ξεκινά.

Τη Δευτέρα… τα σπουδαία για τον Παπαδάκη του ΑΝΤ1

Με μια ειδική αφιερωματική εκπομπή τη Δευτέρα 28 Απριλίου, ο Γιώργος Παπαδάκης θα ρίξει –όπως όλα δείχνουν– την αυλαία στο “Καλημέρα Ελλάδα” μετά από 34 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στον αέρα του ΑΝΤ1. Όπως αποκάλυψε η Φαίη Σκορδά στο «Buongiorno», ο Παπαδάκης ετοιμάζει μια γιορτή – αποχαιρετισμό με παλιούς συνεργάτες, πρόσωπα-έκπληξη και… μία ανακοίνωση που όλοι περιμένουν αλλά λίγοι πιστεύουν.

Γιατί, αλήθεια τώρα… ποιος μπορεί να φανταστεί τηλεοπτικά πρωινά χωρίς τον Παπαδάκη; Ακόμα και τα στούντιο του ΑΝΤ1 φαίνεται να έχουν συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι «ο Παπαδάκης είναι εδώ – και θα είναι για πάντα».

Ο σταθμός, πάντως, εξετάζει σενάρια αποχώρησης και πιθανές αλλαγές στο πρωινό slot, χωρίς ακόμα να έχει ξεκαθαρίσει τι ακριβώς θα γίνει από Σεπτέμβριο. Από την άλλη, οι πληροφορίες επιμένουν: ο ίδιος δεν πάει πουθενά – τουλάχιστον όχι τελείως. Ίσως αλλάξει ρόλο, ίσως αναλάβει ειδικές εκπομπές. Ίσως απλώς… κοιμάται λίγο παραπάνω.

Άνοιξε η κάνουλα του ΕΚΚΟΜΕΔ για τον Alpha – Επιδοτήσεις εκατομμυρίων για σειρές μυθοπλασίας

Γενναία ενίσχυση από το ΕΚΚΟΜΕΔ (ΕΚΟΜΕ-ΕΚΚΟΜΕΔ) λαμβάνουν οι δημοφιλείς σειρές του Alpha, καθώς εγκρίθηκαν επιδοτήσεις που συνολικά ξεπερνούν τα 8,7 εκατομμύρια ευρώ, βάσει του ν. 4487/2017 για την επιδότηση οπτικοακουστικών παραγωγών.

Πιο πρόσφατη προσθήκη στο «πακέτο» ενίσχυσης, η νέα σειρά «Τιμωρός». Η παραγωγή, με εκτέλεση από την Ι.Κ. Καραγιάννης, συγκέντρωσε 37 βαθμούς επιλεξιμότητας και θα λάβει επιδότηση 1.872.000 ευρώ, με επιλέξιμο προϋπολογισμό 4.860.000 ευρώ.

Παράλληλα, εγκρίθηκε και η σειρά «Το Θαύμα», 71 επεισοδίων, με προϋπολογισμό 4.480.000 ευρώ και επιδότηση 1.792.000 ευρώ, ενώ ήδη έχουν προηγηθεί οι μεγάλες παραγωγές:

-«Σασμός» (Β΄ Κύκλος): προϋπολογισμός 7.450.241 ευρώ, επιδότηση 2.980.096 ευρώ

-«Ο Παράδεισος των Κυρίων»: προϋπολογισμός 5.548.754 ευρώ, επιδότηση 2.219.501 ευρώ

Σημαντικό κοινό στοιχείο: όλες οι παραγωγές φέρουν την υπογραφή της Ι.Κ. Καραγιάννης, που αναδεικνύεται σε βασικό συνεργάτη του Alpha.

Το ΕΚΚΟΜΕΔ, μέσω της πλατφόρμας cash rebate, επιδοτεί έως και το 40% των επιλέξιμων δαπανών, δίνοντας σημαντική ανάσα στην εγχώρια παραγωγή.

Back to ANT1: Επιστρέφουν Τατιάνα Στεφανίδου και Γιάννης Μπέζος – Το παρασκήνιο και τα νέα πρότζεκτ

Ο ΑΝΤ1 φαίνεται να ποντάρει στη συναισθηματική σύνδεση του κοινού με αγαπημένα τηλεοπτικά πρόσωπα, σε μια περίοδο έντονου ανταγωνισμού και ανασχηματισμού στην τηλεοπτική ζώνη. Ο λόγος για την Τατιάνα Στεφανίδου και τον Γιάννη Μπέζο, οι οποίοι βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις με τον σταθμό του Αμαρουσίου για τη σεζόν 2025–2026.

Η Τατιάνα Στεφανίδου, μετά από σύντομο διάλειμμα από την τηλεοπτική της παρουσία, βρίσκεται μια ανάσα από το να υπογράψει με τον ΑΝΤ1, με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν ότι το μοναδικό ανοιχτό ζήτημα είναι το ωράριο. Το κανάλι εξετάζει δύο σενάρια: είτε μεσημεριανή εκπομπή 14:00–16:00, είτε την ανάληψη της πρώτης πρωινής ζώνης σε περίπτωση αποχώρησης του Γιώργου Παπαδάκη.

Παράλληλα, και ο Γιάννης Μπέζος ετοιμάζει την επιστροφή του στην κωμωδία, τέσσερα χρόνια μετά τη σειρά «Παρουσιάστε». Ο γνωστός ηθοποιός έχει δεχθεί πρόταση για τη νέα σειρά «Σούπερ ήρωες», που θα εκτυλίσσεται σε σούπερ μάρκετ. Η σειρά βρίσκεται στη φάση ανάπτυξης και, εφόσον προχωρήσει, αναμένεται να ενταχθεί στο πρόγραμμα της νέας σεζόν – με πιθανή πρώτη προβολή στο ANT1+.

Ministare: Η αναβάπτισή ήταν για καλό

Η Ministare Productions Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, πρώην Oscar Productions, ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2023 και σηματοδότησε μια νέα εποχή στην τηλεοπτική παραγωγή στην Ελλάδα. Με έδρα την Παιανία και διαχειριστή τον Στέφανο Παπαδόπουλο, αποτελεί τον «καρπό» της στρατηγικής σύμπραξης των καναλιών MEGA και ANT1, μέσω της ενοποίησης των εταιρειών ΑΝΤ1 Productions και Red Productions. Η εταιρεία αναλαμβάνει μεγάλο μέρος των ψυχαγωγικών παραγωγών των δύο καναλιών, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό και την τεχνογνωσία και των δύο πλευρών.

Κατά την πρώτη της χρήση (25/04–31/12/2023), η Ministare Productions κατέγραψε κύκλο εργασιών 4.487.019 ευρώ, κέρδη προ φόρων 32.429 ευρώ, και καθαρές υποχρεώσεις 6.257.202 ευρώ, επιτυγχάνοντας θετικό οικονομικό αποτύπωμα, παρά τις σημαντικές υποχρεώσεις. Η επιτυχία αυτή αποδίδεται στην αποτελεσματική διαχείριση και τη σταθερή στρατηγική ανάπτυξης, σε μια περίοδο όπου ο ανταγωνισμός και οι προκλήσεις στον χώρο των media είναι υψηλές.

Το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει ορισμένες από τις πιο επιτυχημένες τηλεοπτικές παραγωγές στην ελληνική τηλεόραση:

-Για το MEGA: The Chase, Mega Καλημέρα, Ελένη, Πάμε Δανάη, Όλα για τη ζωή μας, Φως στο Τούνελ, Night Out, Buongiorno.

-Για τον ΑΝΤ1: 5×5, Ρουκ Ζουκ, The 2Night Show, Το Πρωινό, I Love ΣΚ, The Roadshow, Weekenders, Dragons’ Den 3.

Ρίχτερ… στην ΕΡΤ από Παπαδόπουλο σε… Παπαδόπουλο για τη «μονοφωνία» στους σεισμούς

Με αφορμή τον πρόσφατο σεισμό στην Κωνσταντινούπολη, ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος άσκησε δημόσια κριτική στην ΕΡΤ, μέσω ανάρτησής του στα social media. Ο ίδιος ανέφερε ότι η δημόσια τηλεόραση έχει «αυτοπεριοριστεί» στην παρουσίαση απόψεων ενός-δύο «κυβερνητικών» σεισμολόγων από τον Φεβρουάριο και μετά, αφήνοντας αιχμές για απουσία επιστημονικής πολυφωνίας. Μα καλά συγγνώμη, πόσους σεισμολόγους θα έπρεπε να έχει η ΕΡΤ;

Αήττητο το κίνημα «Δεν πληρώνω» προς την ΕΡΤ- Ανταποδοτικό τέλος χωρίς απόδοση: Νομικό κενό, GDPR και απουσία εισπρακτικού μηχανισμού κρατούν τα εκατομμύρια εκτός ΕΡΤ

Το χρόνιο πρόβλημα με την είσπραξη του ανταποδοτικού τέλους υπέρ της ΕΡΤ παραμένει άλυτο μέχρι σήμερα, παρά την κυβερνητική εναλλαγή και τις επισημάνσεις που έχουν γίνει ήδη από το 2020.

Μέχρι και το 2023, οι ανείσπρακτες οφειλές ξεπερνούσαν τα 46 εκατ. ευρώ, ενώ το 2019 το αντίστοιχο ποσό ανερχόταν σε 39 εκατ. ευρώ. Το ζήτημα δεν είναι αποτέλεσμα κακοδιαχείρισης της ΕΡΤ, αλλά νομοθετικών παρεμβάσεων που αποδυνάμωσαν τη διαδικασία είσπραξης και μετέφεραν την ευθύνη από τους παρόχους ρεύματος (που αμείβονται για την είσπραξη) στην ίδια την ΕΡΤ — έναν φορέα που δεν διαθέτει μηχανισμό είσπραξης.

Η κατάσταση περιπλέκεται περαιτέρω από το GDPR, ο οποίος περιορίζει την ΕΡΤ από το να λάβει ή να επεξεργαστεί προσωπικά δεδομένα των οφειλετών. Η αναμενόμενη αναθεώρηση του κανονισμού σε ευρωπαϊκό επίπεδο ίσως δώσει διέξοδο, όμως μέχρι σήμερα παραμένει ένα νομικό κενό. Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχει αδικία: άλλοι πληρώνουν, άλλοι αποφεύγουν — χωρίς κανένα εργαλείο εξισορρόπησης.

Το πρόβλημα είναι θεσμικό και διαχρονικό: όχι μόνο γιατί δεν υπάρχει λύση, αλλά κυρίως γιατί δεν αναλαμβάνεται πρωτοβουλία να καλυφθεί το κενό που συντηρεί μια κατάσταση που υπονομεύει τον δημόσιο χαρακτήρα της ΕΡΤ και δημιουργεί ανισότητες μεταξύ των πολιτών.

Τζώνυ Θεοδωρίδης: Προσφεύγει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια κατά ΑΝΤ1 για τα δικαιώματα της Λάμψης 

Ο ηθοποιός Τζώνυ Θεοδωρίδης, που πρωταγωνίστησε για 12 χρόνια στη δημοφιλή σειρά «Λάμψη» του Νίκου Φώσκολου, προχώρησε τα τελευταία χρόνια σε δικαστική διαμάχη με τον ANT1, διεκδικώντας συγγενικά πνευματικά δικαιώματα από την προβολή της σειράς στο εξωτερικό. Όπως αποκάλυψε έχασε την υπόθεση στον Άρειο Πάγο, αλλά σκοπεύει να συνεχίσει τον αγώνα του προσφεύγοντας στα ευρωπαϊκά δικαστήρια.

Ο Θεοδωρίδης εξήγησε ότι κινητοποιήθηκε όταν πληροφορήθηκε πως η «Λάμψη» εξακολουθεί να προβάλλεται σε περίπου 80 χώρες, κάτι που – κατά την άποψή του – του δίνει δικαίωμα σε έσοδα από δικαιώματα. Ο ANT1 στηρίχθηκε σε ιδιωτικό συμφωνητικό του 1991, το οποίο ο ηθοποιός αμφισβητεί, λέγοντας ότι ένας μεταγενέστερος νόμος του 1993 καθορίζει διαφορετικά το καθεστώς των συγγενικών δικαιωμάτων και υπερισχύει.

Παράλληλα, δήλωσε ενοχλημένος για όσα – όπως είπε – γράφτηκαν ψευδώς για τη συμμετοχή του στη σειρά, υποστηρίζοντας ότι διέθετε ενεργή και σταθερή παρουσία σε εκατοντάδες επεισόδια, κάτι που αποδεικνύεται από τα ένσημά του. Ο ίδιος επιμένει ότι δεν εγκαταλείπει τον αγώνα για την ηθική και οικονομική του δικαίωση.

Fade Out στο Κόκκινο και από την Αυγή… στο σκοτάδι: Ο ΣΥΡΙΖΑ αφήνει τα κομματικά του μέσα να σβήνουν

Η εικόνα είναι πια αποκαρδιωτική. Στο ραδιόφωνο «105.5 Στο Κόκκινο» δεν ξέρεις αν θα ακούσεις ενημερωτική εκπομπή ή μόνο μουσική. Η εφημερίδα «Αυγή» κινδυνεύει ξανά με λουκέτο. Οι εργαζόμενοι απλήρωτοι, οι κινητοποιήσεις καθημερινές και η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ απούσα. Το πάλαι ποτέ “κόκκινο” έχει αρχίσει να χάνει το χρώμα του, να κάνει fade out, να εξαφανίζεται – συμβολικά και ουσιαστικά.

Πίσω από την υποτιθέμενη αγωνία για την «προοδευτική ενημέρωση» αποκαλύπτεται η πλήρης αδιαφορία για όσους κράτησαν τα μέσα όρθια, ακόμα και χωρίς μισθούς. Οι εργαζόμενοι πρότειναν συμβιβαστικές λύσεις, έδειξαν καλή πίστη, έβαλαν πλάτη. Το κόμμα; Καμία εγγύηση, καμία δέσμευση, καμία ευθύνη.

Το περίφημο δάνειο που θα έδινε «ανάσα», μετατρέπεται τώρα σε εργαλείο εθελούσιας εξόδου, σε σχέδιο απαλλαγής από «βάρη» — δηλαδή από ανθρώπους. Η ευθύνη δεν είναι αφηρημένη. Έχει όνομα: ΣΥΡΙΖΑ. Και όχι μόνο συλλογικά. Ο Σωκράτης Φάμελλος, που προεκλογικά έταζε, τώρα σιωπά. Η ηγεσία, αντί να στηρίξει, δείχνει με το δάχτυλο τους εργαζόμενους, προσπαθώντας να τους παρουσιάσει ως υπαίτιους για το τέλμα.

Κλείνουν τα slots στην ΕΡΤ για τη σεζόν 2025-2026 – Στον «αέρα» νέο project με την Ευγενία Σαμαρά και σειρά του Δ. Αποστόλου

Η ΕΡΤ προχωρά με γοργούς ρυθμούς στο στήσιμο του νέου της προγράμματος για τη σεζόν 2025-2026. Τα περισσότερα slots έχουν σχεδόν «κλειδώσει», με μόνο κάποιες τελευταίες υπογραφές να απομένουν. Μεταξύ αυτών και εκείνη της Ευγενίας Σαμαρά, η οποία αναμένεται να συνεχίσει τη συνεργασία της με την κρατική τηλεόραση μέσα από νέο τηλεπαιχνίδι, μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση του Switch.

Παράλληλα, αναζητείται ακόμα η κατάλληλη infotainment λύση για τα Σαββατοκύριακα και ειδικά για τη ζώνη 13:00-18:00, η οποία παραμένει «ορφανή».

Σε επίπεδο μυθοπλασίας, όλα δείχνουν πως σύντομα ξεκινούν τα γυρίσματα για τη σειρά του Δημήτρη Αποστόλου με τίτλο «Καλά θα πάει κι αυτό», διάδοχο της «Παραλίας». Το καστ περιλαμβάνει τους Κώστα Κόκλα, Μαρία Λεκάκη, Ντόρα Μακρυγιάννη και Μαρία Κωνσταντάκη, ενώ η σειρά προορίζεται για την prime time της ΕΡΤ1.

ΕΣΡ: Ο νέος DJ της ηθικής;

Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) φαίνεται να έχει αναλάβει τον ρόλο του μουσικού επιτηρητή, επιβάλλοντας πρόστιμα και ελέγχοντας περιεχόμενο τραπ μουσικής για παραβιάσεις που σχετίζονται με την ηθική και πνευματική ανάπτυξη των ανηλίκων. Η πιο πρόσφατη περίπτωση αφορά το κανάλι “AlphaPop Original” στο YouTube, το οποίο δέχθηκε πρόστιμο 20.000 ευρώ για τραγούδια του Sin Boy, όπως τα “Boss”, “Sexaki”, “Cula”, “Sientelo”, “Elizabeth” και “Draco”, που περιέχουν στίχους με αναφορές σε βία, ναρκωτικά και σεξισμό.​

Παράλληλα, το ΕΣΡ έχει καλέσει σε ακρόαση γνωστούς τράπερ όπως οι Toquel, Rack και Snik, καθώς και τις δισκογραφικές τους, για περιεχόμενο που φέρεται να προβάλλει έκνομες και βίαιες συμπεριφορές.

Το ΕΣΡ είχε αναγνωρίσει τον ΑΡΤ FM ως κομματικό σταθμό – Εκκρεμεί απόφαση για τη σημερινή του νομιμότητα

Ως κομματικό ραδιοσταθμό είχε αναγνωρίσει το Ράδιο Άστυ (νυν ΑΡΤ FM) το ΕΣΡ ήδη από τις 21 Δεκεμβρίου 2010, επί προεδρίας Ιωάννη Λασκαρίδη, κρίνοντας πως αποτελούσε ιδιοκτησία του ΛΑΟΣ και μπορούσε να λειτουργεί βάσει των νόμων 3801/2009 και 3592/2007, που επιτρέπουν τη λειτουργία κομματικών σταθμών όσο τα κόμματα έχουν κοινοβουλευτική εκπροσώπηση. Σήμερα, ωστόσο, το κόμμα του Γ. Καρατζαφέρη δεν έχει παρουσία στη Βουλή και το ΕΣΡ δεν έχει ακόμη γνωμοδοτήσει για το αν παραμένει νόμιμη η λειτουργία τέτοιου σταθμού χωρίς άδεια.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία City News, που ελέγχει ιστορικά τον ΑΡΤ FM, αύξησε το μετοχικό της κεφάλαιο κατά 318.066 ευρώ. Οι μέτοχοί της παραμένουν ο Γιώργος Καρατζαφέρης (99%) και ο Στέφανος Μακρής (1%).

Έως 2 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση των πρακτορείων διανομής Τύπου

Πρόγραμμα ενίσχυσης έως 2.000.000 ευρώ ενεργοποιεί η κυβέρνηση για τα ιδιωτικά πρακτορεία διανομής εφημερίδων και περιοδικών μέσα στο 2025. Η επιχορήγηση, που καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό, δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 300.000 ευρώ ανά επιχείρηση σε περίοδο τριών ετών. Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας από 2 έως 12 Μαΐου, και το ποσό που θα λάβει κάθε δικαιούχος θα εξαρτηθεί από το εύρος των διαδρομών διανομής, τις αποστάσεις και τις ημερήσιες παραδόσεις εντύπων.

GNTM: «Πέρασαν τα crash test» Γαβαλάς, Μπράτης και Γαβριηλίδης – Στα φαβορί για την κριτική επιτροπή

Η νέα σεζόν του GNTM ετοιμάζεται να επιστρέψει στο STAR με φρέσκια ενέργεια και νέα πρόσωπα στην κριτική επιτροπή. Ήδη έχουν ξεκινήσει τα δοκιμαστικά, με την τριάδα Λάκης Γαβαλάς, Άγγελος Μπράτης και Έντι Γαβριηλίδης να περνά με επιτυχία το πρώτο “crash test”. Σύμφωνα με πληροφορίες, η χημεία τους ήταν εξαιρετική, με το κανάλι να βλέπει θετικά τη σύνθεση αυτή.

Το τέταρτο πρόσωπο που φέρεται να συμπληρώνει το πάνελ είναι η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, ενώ δεν αναμένεται να υπάρχει βασικός παρουσιαστής.

Η παραγωγή του νέου κύκλου θα πραγματοποιηθεί στα Ολυμπιακά Ακίνητα Γαλατσίου, τα οποία η Green Pixel θα επινοικιάσει από την Barking Well του Νίκου Κοκλώνη, η οποία προς το παρόν δεν αξιοποιεί τα στούντιο μετά τη διακοπή της εκπομπής του Νίκου Μουτσινά.

Η Αλεξία Τασούλη στο δυναμικό του Politica.gr και του Politica 89,8

Η πολιτική και διπλωματική συντάκτρια Αλεξία Τασούλη εντάσσεται στη δημοσιογραφική ομάδα του Politica.gr και του Politica 89,8, ενισχύοντας στρατηγικά τον ενημερωτικό βραχίονα της PR Media ο οποίος εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης.

Η δισκογραφία στα πρώτα χρόνια της Μεταπολίτευσης

Το ταξίδι στην πολυκύμαντη ιστορία της ελληνικής δισκογραφίας, με ξεναγό τη Χαρούλα Αλεξίου, συνεχίζεται και αυτή την Κυριακή 27 Απριλίου 2025, στις 21:00, στην ΕΡΤ1, με τη μετάδοση του έβδομου επεισοδίου της σειράς ντοκιμαντέρ «100 χρόνια ελληνική δισκογραφία», που αναφέρεται στην ελληνική δισκογραφία στα πρώτα χρόνια της Μεταπολίτευσης.

 

Διαβάστε επίσης 

Οι Αθώοι: Στον αέρα το ατμοσφαιρικό trailer της μεγάλης παραγωγής του MEGA

Alter Ego Ventures: Επενδύει στην εταιρεία του Βαρδή Ι. Βαρδινογιάννη, eGaming Couch Heroes

Η ΕΡΤ ξαναβρίσκει τον εαυτό της – Οι κινήσεις του Γιάννη Παπαδόπουλου κι ένα ταξίδι στο Κάιρο

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλίκη Πολέμη: O ιδρυτής της Polforce Shipping καπετάν Λευτέρης και η κόρη που μεγαλώνει συνεχώς τον στόλο
Η παλινωδία ως τρόπος ζωής και η απούσα Ευρώπη
Γιώργος Στάσσης (ΔΕΗ): Θα αναπτύξουμε έργα στην Ουκρανία μετά τη λήξη του πολέμου
Airbnb: Πόσο επηρέασαν τη στεγαστική κρίση
Ποια media «χτυπά» ο Μαρινάκης, τι σχεδιάζει ο Βαρδινογιάννης, οι αλλαγές Αλαφούζου, ο νέος… Big Brother και οι εξελίξεις με Παπαδάκη στον ΑΝΤ1
10.000 άνεργοι θα ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση με επιδότηση 17.000 ευρώ – Αύξηση προϋπολογισμού κατά 70%
Μήτσης: Πράσινο φως στα πρώτα έργα του γκολφ Αφάντου στη Ρόδο
Πώς ένας 18χρονος έκανε τη μεγαλύτερη ψηφιακή ληστεία κλέβοντας 243 εκατ. δολάρια σε bitcoin
Οι big business της αμυντικής βιομηχανίας: Αυτά είναι τα υπερσύγχρονα όπλα, μαχητικά, φρεγάτες που θα πάρει η Ελλάδα
«Έξοδος κινδύνου» για τους μεγιστάνες από το Λονδίνο: Οι τελευταίες ηχηρές αποχωρήσεις από την βρετανική πρωτεύουσα