array(0) {
}
        
    
Menu
0.04%
Τζίρος: 137.99 εκατ.

Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει

Media

Ποια εκπομπή ξεπέρασε το 61% σε τηλεθέαση

Comments

«Κόκκινο» χτύπησε η τηλεθέαση το μεσημέρι της Τετάρτης για την εκπομπή Οικογενειακές Ιστορίες στον ALPHA.

Η δημοφιλής σειρά του ALPHA με ιστορίες ανθρώπων της διπλανής πόρτας έχει κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό, όπως φαίνεται και από τα νούμερα τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα τηλεθέασης από τη Nielsen, την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου, η εκπομπή άγγιξε το 24,7% μέσο όρο στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού και το 19,8% στο δυναμικό κοινό (18-54).

Ωστόσο, σε επιμέρους νεανικό ανδρικό κοινό (15-24), η τηλεθέαση χτύπησε «κόκκινο» με το ασύλληπτο ποσοστό του 61,3%!

Οικογενειακές Ιστορίες

Διαβάστε επίσης:

Πρωτιά για τις Άγριες Μέλισσες

Φως στο Τούνελ: Τρεις σκοτεινές υποθέσεις ερευνά η Αγγελική Νικολούλη

Άγριες Μέλισσες: Η αποκάλυψη της Δρόσως σοκάρει

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
Lubna Olayan: Η δισεκατομμυριούχος που φέρνει επανάσταση στις επιχειρήσεις για τις γυναίκες στη Μέση Ανατολή
Αντώνης Ρέμος και Δέσποινα Βανδή τραγουδούν για την ΕΛΕΠΑΠ, η συγκίνηση στην πρεμιέρα για το «Έγκλημα Λάθους» και η μεγάλη δωρεά στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων
Eletson: Δικαστική «ναυμαχία» σε δύο ηπείρους για τον έλεγχο της ελληνικής ναυτιλιακής
Κωστής Χατζηδάκης στο mononews: Οι πολίτες θέλουν την αλήθεια για τα Τέμπη, η αντιπολίτευση θέλει να πέσει η κυβέρνηση
Έως και 40% η ετήσια μείωση των εισφορών για υπερωρίες, υπερεργασία, απασχόληση Κυριακές και αργίες
Με «οδηγίες χρήσης» οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ από τον Μάρτιο