array(0) {
}
        
    
Menu
0.62%
Τζίρος: 121.24 εκατ.

Τα σούπερ μάρκετ «τρώνε» τους μικρούς της αγοράς

Media

Ποια εκπομπή ξεπέρασε το 61% σε τηλεθέαση

Comments

«Κόκκινο» χτύπησε η τηλεθέαση το μεσημέρι της Τετάρτης για την εκπομπή Οικογενειακές Ιστορίες στον ALPHA.

Η δημοφιλής σειρά του ALPHA με ιστορίες ανθρώπων της διπλανής πόρτας έχει κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό, όπως φαίνεται και από τα νούμερα τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα τηλεθέασης από τη Nielsen, την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου, η εκπομπή άγγιξε το 24,7% μέσο όρο στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού και το 19,8% στο δυναμικό κοινό (18-54).

Ωστόσο, σε επιμέρους νεανικό ανδρικό κοινό (15-24), η τηλεθέαση χτύπησε «κόκκινο» με το ασύλληπτο ποσοστό του 61,3%!

Οικογενειακές Ιστορίες

Διαβάστε επίσης:

Πρωτιά για τις Άγριες Μέλισσες

Φως στο Τούνελ: Τρεις σκοτεινές υποθέσεις ερευνά η Αγγελική Νικολούλη

Άγριες Μέλισσες: Η αποκάλυψη της Δρόσως σοκάρει

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα σούπερ μάρκετ «τρώνε» τους μικρούς της αγοράς
Εξοπλιστικά: Τα αμαρτωλά offsets, τα δώρα των «οπλάδων» και η… συνοικία στην Εκάλη
Μπάμπης Βωβός και Γιάννης Μαρούλης: Από την κορυφή των κατασκευών στους πλειστηριασμούς
Τα «ψιλά γράμματα» για τις δηλώσεις ΦΠΑ με το μήνα – Τι προβλέπει η νέα απόφαση Πιτσιλή
Motor Oil: Πώς η θυγατρική της ΕΝΔΙΑΛΕ έχει το ευρωπαϊκό ρεκόρ στην συλλογή αποβλήτων λιπαντικών
Πυρκάλ: Νέα «μπλόκα» για τη μετεγκατάσταση των 9 υπουργείων
Κάτι συμβαίνει με την Eurobank, οι big business Μυτιληναίου με Naval, η Metlen στα 52 ευρώ, τα τηλεφωνήματα Παπασταύρου – Στάσση, οι νέες δουλειές του Ρασσιά, και γιατί ο φίλος της Ελισάβετ έδωσε 400.000 στο site «Μίκυ Μάους»
Εθνική Τράπεζα: H κυριαρχία στο digital banking, η πλατφόρμα Uniko για ακίνητα και η διαχείριση 27 δις
Motor Oil: Ενισχυμένη από την ηλεκτρική ενέργεια το 2025 – Πιο κοντά τα 2 GW για τη MORE
Στασινόπουλος (Profile): Τζίρος €130 εκατ. το 2028 – Έρχονται εξαγορές €50 εκατ.