Δεν το βάζει κάτω
Σαφέστατα τα έντυπά του, για μια μεγάλη περίοδό τους, έδωσαν την εικόνα ενός κόσμου ιλουστρασιόν και φαντεζί, της εντύπωσης και της αλλεργίας για την ουσία, όπου οι άνθρωποι ήταν «winners» ή «losers», ορίζονταν από το τι οδηγούσαν, πόσα ακριβά πλακάκια είχε το μπάνιο τους και τι φορούσαν, αλλά όχι από το πώς τα αποκτήσαν.
Κάθε διάθεση για ρήξη με σοβαροφάνειες και κακομοιρο–καθωσπρεπισμούς στον τότε Τύπο, από όταν ο Κωστόπουλος έβαλε στο «Κλικ» δώρο ένα προφυλακτικό και μίλησε για το AIDS ανοιχτά, ή έδωσε χώρο για να αναπτυχθεί η «νέα δημοσιογραφία» στα περιοδικά, σοκάροντας αναγνώστες μαθημένους σε φωτορομάντζα και καθαρευσιάνικες κοινοτοπίες, προσπεράστηκε νωρίς.
Η εποχή φωτογραφήθηκε σε λουσάτες βαφτίσεις και σνομπ γάμους, πάρτι σπάταλα σαν ρωμαϊκά όργια, αποθεώσεις μπουζουκοντιβών με ψηλά οπίσθια και πλουσίων με άγνωστη προέλευση πλούτου που ζούσαν σε βίλες με πισίνες. Έλλειψη ευαισθησίας, κυνικότητα, κάποτε σκληρότητα, σε μια πολυτελή έκδοση με υψηλής αξίας λευκό χαρτί, το οποίο ανακήρυττε, κάθε τρεις και λίγο, τις ωραιότερες Ελληνίδες με τα ωραιότερα μπούστα, γάμπες και άλλα τεμάχια ή κατακεραύνωνε τις κακοντυμένες ή «βλάχες».
Φυσικά, ο ίδιος ο Κωστόπουλος μπορεί να είχε άλλη άποψη για όλα αυτά. Να του άρεσαν όπως διατράνωνε γυναίκες σαν την Ντίνα Κώνστα ως προσωπικότητα και την Ελευθέρια Αρβανιτάκη ή την Πόπη Τσαπανίδου, αλλά πρόβαλε διάφορες άλλες κυρίες, συνήθως γυμνές, όπως τις Ίνα Λαζοπούλου, Γωγώ Μαστροκώστα, Νίνα Γεωργαλά, Νταϊάνα Ιγροπούλου, Τζούλια Αλεξανδράτου και άλλες, με κυρίως δισύλλαβα, άντε τρισύλλαβα, ξενικά, άκλιτα, μικρά ονόματα.
Στην αρχή ήταν επανάσταση, μετά είχε πλάκα, αυτός ο μετεωρισμός σαν κομφετί μια ολόκληρη εποχή. Φυσικά και ο Κωστόπουλος με τα περιοδικά δεν ευθύνεται για όλα τα κακά της χώρας, ούτε αποπολιτικοποίησε το Κλικ και το Νίτρο την νεολαία, όπως έγραφε τότε το «ΑΝΤΙ» και ο «Σχολιαστής», αλλοτριώνοντάς την.
Οι εποχές αλλάξαν, όλοι μας καταμετρηθήκαμε με όρους lifestyle στους losers, οι υπέρλαμπροι σταρ των περασμένων εποχών αποδομήθηκαν και κάποιες στιγμές κανιβαλίστηκαν. Το διαδίκτυο άλλωστε και τα social media έδωσαν τόπο για πογκρόμ, δημοσίους διασυρμούς, λαϊκά δικαστήρια με καταδίκες πάντα, δια βοής σε τοξικές, ανώδυνες για τους χρήστες, εκφράσεις χαμερπούς κτηνωδίας.
Ο Κωστόπουλος τα ‘χασε όλα και, προς τιμήν του, βγήκε στην αγορά ξανά, ως υπάλληλος εκείνων που κάποτε αναδείκνυε με ένα μόλις ολιγόλογο editorial του.
Παρουσιαστής πρωινού, το οποίο ως είδος εκπομπής δεν συμπαθούσε καθόλου, νύχτα ξανά με συνεντεύξεις, ομολογουμένως καλές, μέλος επιτροπής κρίσης σε ένα talent show που γκρέμισε από τον θρόνο της ακόμα και την Άννα Βίσση.
Άνοιξε και ένα σαντουιτσάδικο delivery που το ονόμασε deli, κατά τα νεοϋρκέζικα πρότυπα, όπου, ενώ ο ίδιος δεν είναι ιδιοκτήτης, είχε επιμεληθεί τα πάντα και ήταν παρών στο κατάστημα σχεδόν όλες τις ημέρες λειτουργίας του.
Όχι! Δεν το βάζει κάτω! Μόνο, που λίγους μήνες αργότερα, σύμφωνα, πάντα, με ρεπορτάζ της εκπομπής του Alpha «Happy Day», το μαγαζί στο Κολωνάκι δεν λειτουργεί πλέον και ο χώρος του είναι κλειστός με εμφανή σημάδια εγκατάλειψης και αλληλογραφία να μαζεύεται από τις αρχές του περασμένου Ιανουαρίου.
Ο Πέτρος Κωστόπουλος, όμως, έχει ήδη πάει για άλλα.
Μετά το σαντουϊτσάδικο, να το μεσημεριανάδικο…
«Όλα λάθος» και μεσημέρι Σαββάτου – Κυριακής, σε ώρες τηλεθέασης άγρια μαθημένης σε σκληρό ανταγωνισμό, λαϊκό κοινό που προτιμά την αρένα, από την «ανετίλα».
Το κοινό του μεσημεριού το Σαββατοκύριακο θέλει χωρίστρα και εμφάνιση τύπου πριν από λίγο σχόλασε η εκκλησία, αλλά τα ρεπορτάζ δεν θα χαριστούν ούτε στους παπάδες ούτε στα παπαδάκια τους.
Τα μανίκια – τατουάζ, με κοντομάνικο για να φαίνονται, σε έναν κύριο 65 ετών, θα κάνουν την κυρία στο σπίτι που βλέπει ενώ ταΐζει τα εγγόνια της τα γιορτινά φαγητά της εβδομάδας από τη σύνταξή της, να αγριευτεί και να αλλάξει κανάλι. Καλύτερη η Ναταλία, βρε παιδάκι μου, που δεν προσβάλλει αλλά τα λέει και έξω από τα δόντια και θυμίζει και μια ανηψούλα κάποιας ξαδέλφης από αυτές που έχουν όλοι, από τον κύριο που φωνάζει και έχει τατουάζ στην ηλικία του!
Ο Κωστόπουλος δεν ξέρει την ώρα, δεν γνωρίζει αυτό το κοινό και το υποτιμά θεωρώντας το «ευκολάκι», πως λίγο χιούμορ από το δικό του, με ‘έλα ρε, ναι ρε, πάμε ρε, όχι ρε’ και κάτι σέξι καλεσμένες ή συμπαρουσιάστριες, από αυτές που έβαζε last year στα περιοδικά του και θα το ‘χει στα πόδια του!
Θυμίζει και ο τίτλος της εκπομπής, αλλά και κάποιες στήλες Θέμο Ανστασιάδη. Το αποτέλεσμα; Πλήρης καταβαράθρωση στα νούμερα των 4 εκπομπών του! Μα ποιος φταίει; Φυσικά όχι ο ίδιος! Και ναι, όλοι, δουλειά θέλουμε, οι απλοί, κοινοί εργαζόμενοι, αλλά δεν κάνουμε και όλοι για όλα!
Για παράδειγμα δεν πάει ένας ελαιοχρωματιστής να κάνει οξυγονοκολλήσεις διότι θα χάσει κάνα μάτι στην καλύτερη. Έτσι και δεν μαθαίνεις έναν άνθρωπο που έχει γράψει τα χιλιόμετρα και την ιστορία του να βρεθεί σε ένα άγνωστό του μέσο, που δεν έχει κάνει και επιτυχίες, σε μια ζώνη που υποτιμά και θα της μάθει αυτός πώς γίνεται…
Ο Πέτρος δεν φταίει για τις 5αρες!
Την δεύτερη εβδομάδα και πριν από την σαββατιάτικη εκπομπή του, ο Πέτρος Κωστόπουλος βρίσκεται καλεσμένος στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου, στο ίδιο κανάλι, στο Open Beyond.
Έχει ήδη τα προβλήματα του το κανάλι. Μεγάλα ονόματα με χαμηλές τηλεθεάσεις, καμία ταυτότητα, πρεμιέρες με μονοψήφια γύρω στο 5%, ακριβά αψυχολόγητα κόνσεπτ εκπομπών για υψηλή ραπτική ή μεταμορφώσεις σε κιλά και εμφάνιση για να συμφιλιωθείς με το σώμα σου, από κυρίες που έχουν κάνει κάθε αισθητική παρέμβαση πάνω τους και μόνο φιλιωμένες δεν δείχνουν με τον εαυτό τους. Λες και οι επικεφαλής του καναλιού βρίσκονται σε άλλη χώρα!
Έρχεται και ο Κωστόπουλος ως καλεσμένος και για τα δικά του 5αρια φταίει… το κανάλι! Λέει πως βγήκε στον αέρα χωρίς καμία προετοιμασία και πρόβα, πως δεν ήξερε τι θέματα θα έπαιζαν, πως δεν γνώριζε τις συνεργάτιδές του, πως δεν τον διαφήμισαν ότι ξεκίνησαν, πως δεν έπαιξαν τρέιλερ στον αέρα.
Αποτέλεσμα; Πέφτουν και να νούμερα στην εκπομπή της μαυρο-Χρηστίδου που για πρώτη φορά κάνει μονοψήφια!
«Νάνσυ, είσαι ζώο;» και «είστε όλοι trash»
Οι άνθρωποι του καναλιού γνωρίζουν πως ο Πέτρος Κωστόπουλος ο ίδιος έλειπε στην Θεσσαλονίκη και για αυτό άλλωστε εμφανίστηκε με βαλίτσα στην πρεμιέρα του ως εφέ. Για αυτό δεν έγιναν οι πρόβες, οι οποίες εδώ που τα λεμέ στα ζωντανά γίνονται για τα φώτα και την εξοικείωση με το σκηνικό όχι για τη θεματολογία, επίσης ούτε για να κάνει δημόσιες σχέσεις με τους συνεργάτες σου. Δική σου υπόθεση είναι να εξοικειωθείς μαζί τους, στο γραφείο, στην προετοιμασία, στην δουλειά πριν τον αέρα, τα φώτα και τη λάμψη τους.
Ο σοβαρός άνδρας με το αυστηρό ούτως ή άλλως βλέμμα, προσπαθεί να είναι ανάλαφρος, ευχάριστος, με χιούμορ, κάποιες στιγμές πολύ αρρενωπό. Σε μια Ιωάννα Τούνη, που αγνοούμε αν είναι συνεργάτης ή καλεσμένη και τι κάνει ακριβώς, λέει «σε μένα ήρθες ντυμένη, στον Μουτσινά πήγες πιο… έξω μπούστο».
Στην Αννα Μαρία Βελλή, πάλι, λέει πως «έχει ο ίδιος μεγαλύτερο στήθος»!
Αλλού, έχει καλεσμένη την Ραμόνα, μία κυρία που την αποθεώνουν διότι είναι αγενής και ασχολήθηκε με τη μόδα σε κάποια εκπομπή.
Κατά τα άλλα, τα θέματα είναι όλα όσα έχουν παιχθεί όλη την εβδομάδα με κοινοτοπίες στον σχολιασμό και ένα άγχος ποια κυρία θα προλάβει να μιλήσει, πριν την κόψει ο Κωστόπουλος.
Στην πρώτη ήδη, εκπομπή, ο παρουσιαστής απευθύνεται άνετα στο κοντρόλ και λέει στην αρχισυντάκτρια της εκπομπής: «Νάνσυ, είσαι ζώο;». Ο ασκός του Αιόλου έχει λευτερώσει μανιασμένους ανέμους και η θύελλα μόλις έχει ξεκινήσει απομακρύνοντας την όποια Ιθάκη της τηλεθέασης και της καλής συνεργασίας.
Ο Πέτρος Κωστόπουλος, με αυτήν την φρασεολογία σε γυναίκα εργαζομένη και συνεργάτιδα του, μόνο συμπαθής δεν γίνεται στο κοινό των κυρίων που εκείνη την ώρα προτιμούν αυτήν τη ζώνη. Απευθύνεται δε στη Νάνσυ Νικολαΐδου, κάτι δεκαετίες στον χώρο των εφημερίδων και κυρίως του παλιού, καλού Έθνους, ως αρχισυντάκτρια, υπεύθυνη του τηλεοπτικού ρεπορτάζ, όλων αυτών που κάνει ένας δημοσιογράφος από το σημείο 0 μέχρι να φτάσει στην κορυφή, η οποία, ε, αναγνωρίζεται με επιτελική θέση. Η αξιοπρέπεια της δημοσιογράφου, δημόσια, είχε ήδη επιβάλει την συμπεριφορά που θα ‘χε στη συνέχεια.
Η αρχισυντάκτρια αποχωρεί και μία άγνωστη στο κανάλι βρίσκεται στο κοντρόλ
Τα απογοητευτικά νούμερα της επομένης μέρας βρίσκουν τον Πέτρο Κωστόπουλο στο γραφείο στελέχους του Open, όπου όταν, ως όφειλε, πήγε να μπει η αρχισυντάκτρια τής επέβαλε να βγει έξω γιατί δεν ήθελε να την βλέπει. Στις συσκέψεις που ακολούθησαν, ο Κωστόπουλος κατηγόρησε την ομάδα των εργαζομένων πως είναι «trash», εννοώντας όχι το σκουπιδιάρικο, αλλά οτιδήποτε παλιό, δεύτερο, χωρίς κλάση και ποιότητα, που έχει περάσει η μόδα του και ο καιρός του και δεν ενδιαφέρει κανένα.
Οι εργαζόμενοι, φυσικά, και δεν εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία, εκ των πραγμάτων και θα συνεχίσουν να δουλεύουν, άσχετα από παρουσιαστή ή παρουσιάστρια. Άλλοι είναι αυτοί που οφείλουν να αποφεύγουν τον χαρακτηρισμό…
Η Νικολαΐδου, που δε σηκώνει και μύγα στο σπαθί της, όπως είναι γνωστό στις δουλειές από όπου έχει περάσει, με μεγάλη συναίσθηση ευθύνης, ευαισθησία και επαγγελματισμό, οδηγεί τα πράγματα στα άκρα. Δεν θέλει φυσικά να παραμείνει σε αυτήν την εκπομπή, με αυτούς τους κανόνες συνεργασίας, με τους απρεπείς χαρακτηρισμούς μπροστά και πίσω από τις κάμερες.
Με την αποχώρηση της δημοσιογράφου, ο Πέτρος Κωστόπουλος, λένε άνθρωποι του καναλιού, πως έφερε στο κοντρόλ κυρία της εμπιστοσύνης του, να εκτελέσει κάπως χρέη αρχισυντάκτριας εις το όνομα της μη trash αισθητικής του. Η κυρία δεν εργαζόταν στο κανάλι και είναι αμφίβολο αν είναι καν δημοσιογράφος.
Οι επικεφαλής, και προς τιμήν τους, την απομάκρυναν αμέσως, οδηγώντας την προς την έξοδο. Είπαμε, μπορεί να κάνει μονοψήφια ως άλλη ΕΡΤ το κανάλι, αλλά δε παύουν οι άνθρωποι εκεί να είναι επαγγελματίες και ο χώρος να μην είναι ξέφραγο αμπέλι!
Και ξανά, προς τιμήν τους, από σήμερα, Τρίτη, η Νάνσυ Νικολαΐδου βρίσκεται στην παρουσίαση της εκπομπής της Κατερίνας Καινούργιου και στο πλευρό του διευθυντή Θέμη Μάλλη για στελεχική εργασία.
Και ένα καβγάς στον αέρα…
Ο Πέτρος Κωστόπουλος, ο άνθρωπος που σφράγισε μια εποχή, που λατρεύτηκε και μισήθηκε σφοδρά όσο λίγοι, βυθίζεται κι άλλο στο μεσημέρι. Η αμείλικτη οθόνη δείχνει σαν μεγεθυντικός φακός κάθε θυμό, οργή, αμηχανία, ακόμα και χαρακτήρες! Κάποιες φορές δείχνει και στιγμές που δεν θα έπρεπε.
Έτσι την Κυριακή, ο Πέτρος Κωστόπουλος και η συνεργάτιδα του, Άννα Μαρία Βελλή, επιστρέφοντας από διαφημιστικό διάλειμμα είναι όρθιοι, σε ένταση, φωνάζουν έντονα, με μουσική υπόκρουση το «έχεις κορμί αράπικο και μαύρα μάτια πλάνα», αν και θα ταιριάζει το soundtrack από τον Rocky! Όταν το αντιλαμβάνονται, κάθονται αυτόματα στις θέσεις τους, με την κακή διάθεση να λες πως θα ορμίσει ως κύμα στα σπίτια μας.
Τι θα συμβεί, λοιπόν, από δω και πέρα και από μια πορεία που ήδη ξεκίνησε εκτροχιασμένη; Το σίγουρο είναι πως δεn θα χρεωθεί το κανάλι τον λάθος προγραμματισμό ενός τέτοιου out of the box χαρακτήρα σε μεσημεριανή ζώνη, αλλά ούτε και θα ανεχθεί για πολύ χαμηλά νούμερα και φασαρίες.
Για όσους κάποτε δουλέψαμε, πιστέψαμε, διαβάσαμε με πάθος ό,τι έφτιαχνε ο Πέτρος Κωστόπουλος, θα θέλαμε να τον έχουμε με μια άλλη εικόνα, εκείνη που του αξίζει και που ταιριάζει στην εποχή. Την εποχή της ωριμότητάς του…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Τζένη Μπαλατσινού έρχεται να «κοντράρει» τον Πέτρο Κωστόπουλο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Λουκέτο» στο μαγαζί του Πέτρου Κωστόπουλου στο Κολωνάκι (video)
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πέτρος Κωστόπουλος: O άνθρωπος που έχτισε δύο σούπερ σπίτια των 2.700 τμ (και τα έχασε και τα δύο)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παρουσίαση του νέου Skoda Elroq
- Αριστείδης Πίττας: Η EuroDry ενισχύει τον στόλο της με δύο σύγχρονα ultramax
- Θεοδωρικάκος, ενόψει Black Friday: Ελέγχονται πάνω από 100 μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων – Αφορούν πάνω από 10.000 κωδικούς»
- Ερώτηση στη Βουλή για την αύξηση 10% στα δημοτικά τέλη στο Δήμο Αθηναίων