Νίκος Κοκλώνης: Πόσες αγωγές έχει;
Δεν ξέρω εαν ο Νίκος Κοκλώνης έχει λεφτά και πόσα λεφτά έχει βάλει στην εταιρεία του σε Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου.
Αυτό που μαθαίνω είναι οτι έχουν κατατεθεί αγωγές εναντίον του. Ισχύει; Ισχύει οτι χρωστάει λεφτά σε συνεργαζόμενες εταιρείες και δεν έχει πληρώσει ούτε ένα ευρώ;
Ας μας απαντήσει….
Κωνσταντίνος Ζούλας: Η κατασκοπευτική μανία με τους υποψηφίους και τα θολά εσωτερικά καυτά θέματα
Λυτούς και δεμένους έχει βάλει ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας στο Ραδιομέγαρο να αλιεύσουν πληροφορίες αναφορικά με τα πρόσωπα εκείνα που εργάζονται στη δημόσια ραδιοτηλεόραση και έχουν δεχθεί παράλληλα να δοκιμάσουν την τύχη τους στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές.
Η επιμονή του αυτή δεν κάνει επίκληση σε κάποια νομοθεσία μιας και δεν έχει ακόμη ξεκινήσει επίσημα η προεκλογική περίοδος αλλά σε μια δική του Ηθική, κομμένη και ραμμένη σε εσωτερικές παρορμήσεις και σε ένα ιδιότροπο αξιακό σύστημα το οποίο δεν φαίνεται να αποδέχονται όλοι οι επικεφαλής (αρχισυντάκτες και διευθυντές).
Εννοείται ότι τα προβεβλημένα πρόσωπα της ΕΡΤ που εμφανίζονται στο γυαλί δεν πρέπει να έχουν προβάδισμα έναντι άλλων με λιγότερα φώτα πάνω τους, το πρόβλημα ωστόσο είναι ότι ο πρόεδρος εμμένει στην αποκαθήλωση από τις θέσεις τους και όσων δημοσιογράφων – παρουσιαστών δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί επίσημα η υποψηφιότητά τους.
Στα άλλα νέα της ημέρας πληροφορούμαστε ότι το εορταστικό επεισόδιο της ΕΡΤ1 με τίτλο «1, 2, 3… Έρχεται το ’23» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο και τους συνθέτες Φοίβο Δεληβοριά, Νίκο Πορτοκάλογλου και Χρήστο Νικολόπουλο, οι οποίοι, προς τιμήν τους δεν έλαβαν αμοιβές, ξεπέρασε την αξία ενός μέτριου σπιτιού στην Κυψέλη (62.000 ευρώ).
Επίσημα πάντως ο προϋπολογισμός της ΕΡΤ είναι ισοσκελισμένος με έσοδα ύψους 200.750.00 ευρώ και έξοδα 191.700.000 ευρώ και έχει ήδη εγκριθεί από τον υπουργό στον πρωθυπουργό αρμόδιο για τα ΜΜΕ, Γιάννη Οικονόμου.
Ωστόσο ο πρόεδρος δεν μπορεί να ησυχάσει καθώς βρέθηκε στο στόχαστρο 31 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που κατέθεσαν ερώτηση στη Βουλή αναφορικά με την οικονομική κατάσταση της ΕΡΤ, το κόστος μεικτών και εξωτερικών παραγωγών αλλά και το καθεστώς των εκατοντάδων συμβάσεων. Επισημαίνεται μάλιστα πως «τα στοιχεία του φετινού προϋπολογισμού του 2023 διαψεύδουν πανηγυρικά την πρόβλεψη για πλεόνασμα 8 εκατομμυρίων ευρώ» ενώ τονίζεται ότι «παραμένει άγνωστο το ποσό το οποίο έχει δεσμεύσει η Διοίκηση της ΕΡΤ από τα επόμενα έτη και σε τι δαπάνες αφορά.»
Επίσης, παρά τις αρνητικές καταγραφές στα οικονομικά της στοιχεία, η ΕΡΤ παραμένει άπραγη μπροστά στη τεράστια συσσώρευση οφειλών από το ανταποδοτικό τέλος το οποίο οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας δεν αποδίδουν στη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση.
Όσον αφορά τις καταγγελίες των εργαζομένων και των σωματείων τους, αναφέρουν ότι η ΠΟΣΠΕΡΤ επισημαίνει πως οι, «ζωτικότερες λειτουργίες της εταιρείας μετατρέπονται από τη Διοίκηση σε είδος πολυτελείας προς όφελος ημετέρων, φίλων και κουμπάρων, προς όφελος τελικά της σπατάλης του κοινωνικού πλούτου σε ιδιωτικά, εγχώρια και ξένα συμφέροντα».
Επίσης, το Πανελλήνιο Σωματείο Σκηνοθετών & Διευθυντών Παράγωγης ΜΜΕ κάνει λόγο για «ολοένα και μεγαλύτερη απαξίωση της εργασίας» και για συρρίκνωση της εσωτερικής παραγωγής, ενώ ο δημοσιογράφος, εκλεγμένος εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ της ΕΡΤ, υποστηρίζει πως «η διοίκηση έχει αναλάβει υποχρεώσεις για το 2022 και το 2023, σε παραγωγές και συμβάσεις συνεργατών και προμηθειών, οι οποίες υπερβαίνουν τις αρχικές εκτιμήσεις της».
Θέμης Αλαφούζος: Δέχεται προτάσεις για Καθημερινή
Μπορεί το κυριακάτικο φύλλο της Καθημερινής να έχει μια καλή επίδοση, τηρουμένων των αναλογιών, στο περίπτερο, στην κατηγορία του, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο με την καθημερινή έκδοση που διολισθαίνει, όπως άλλωστε και σύσσωμος ο πρωινός και απογευματινός Τύπος.
Ο Θέμης Αλαφούζος, πρόεδρος της Καθημερινές Εκδόσεις Α.Ε., ζήτησε από τα μέλη του Δ.Σ., τον γενικό διευθυντή Δημήτρη Παπαλεξόπουλο και τα στελέχη του, προτάσεις για μια σειρά ζητημάτων, μεταξύ των οποίων και το οικονομικό, και ήδη μία πρόταση που εξετάζεται αναφέρεται στην αναστολή έκδοσης του καθημερινού φύλλου της εφημερίδας με περαιτέρω στήριξη του κυριακάτικου και του ομώνυμου site.
Ο κ. Αλαφούζος έχει δεχθεί επίσης εισήγηση για διατήρηση κυριακάτικου και σαββατιάτικου φύλλου.
Να σημειώσουμε ότι η Καθημερινή δεν συμμετέχει στην καταγραφή των κυκλοφοριών από το πρακτορείο ΑΡΓΟΣ.
Διονύσης Παναγιωτάκης: Μικρός καναλάρχης στο Open, μεγάλος παραγωγός στον Alpha
Ο Διονύσης Παναγιωτάκης πατάει σε δύο βάρκες στην αγορά του θεάματος.
Έχοντας περάσει την περιπέτεια της πώλησης του Action24 και την αναστολή έκδοσης της εφημερίδας του «Action Press» πασχίζει τώρα να «χτίσει» το νέο One TV το σήμα του οποίου απέκτησε από την Άλτερ Έγκο ΜΜΕ του Βαγγέλη Μαρινάκη, μαζί με σειρές από την ταινιοθήκη. Μέσα από την εταιρεία του Αττική Τηλεόραση Μονοπρόσωπη, δρομολογεί την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού που θα αρχίσει να εκπέμπει μετά τις 16 Ιανουαρίου με φίλτρο και φρένο στην επένδυσή του να αποτελεί η ματαίωση της προοπτικής προκήρυξης αδειών.
Το βασικό ενδιαφέρον του ωστόσο φαίνεται ότι είναι οι παραγωγές μέσω της Prima Visione και άλλων εταιρειών παραγωγής για λογαριασμό του Alpha και του Mega. Θεωρείται δεδομένο ότι θα συνεχίσει και την επόμενη σεζόν η σειρά «Αυτή η νύχτα μένει» αξιοποιώντας το επενδυτικό κύμα που σηκώθηκε στον όμιλο Βαρδινογιάννη δεδομένου ότι το κανάλι βρίσκεται σε διαδικασία μετάβασης σε ένα νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Το κόστος παραγωγής της σειράς του Alpha, από την Prima Visione, ξεπερνάει τα 6 εκατ. ευρώ, για τα 110 επεισόδια που είναι προγραμματισμένα να προβληθούν. Μαζί με τη σειρά «Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη», που έχει προϋπολογισμό άνω των 3,1 εκατ. ευρώ, για λογαριασμό του Mega, ο επιχειρηματίας, έχει σε εξέλιξη δύο παραγωγές που πλησιάζουν τα 10 εκατ. ευρώ για τη σεζόν 2022 – 2023.
Χρήστος Παναγιωτόπουλος: Cherchez la femme
To κενό που αφήνει πίσω της η Πόπη Τσαπανίδου επιχειρεί να καλύψει με βιώσιμη και μακράς πνοής λύση ο γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης του Open, Χρήστος Παναγιωτόπουλος.
Η λύση Στραβελάκη στο καθημερινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων έρχεται πλέον δεύτερη στο μυαλό του δεδομένου ότι ο γενικός διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης προτιμά μια παρουσιάστρια ήδη προβεβλημένη και φτασμένη την οποία δεν είναι δυνατόν να χτίσει αλλά να βρει από τον ανταγωνισμό όπως έχει κάνει στο παρελθόν με την Έλλη Στάη, τη Νίκη Λυμπεράκη και φυσικά την Πόπη Τσαπανίδου.
Ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος πιστεύει ότι ζούμε την περίοδο των γυναικών παρουσιαστριών που κάνουν γκελ σε θέματα που είναι hot στην Κοινωνία και βλέπει προοπτική στο πρόσωπο της Κάτιας Μακρή με χιλιόμετρα στο πολιτικό και διπλωματικό ρεπορτάζ αλλά με δεύτερες σκέψεις αναφορικά με το αν θα ξαναέμπαινε στην περιπέτεια του δελτίου ειδήσεων καθώς από το Star αποχώρησε εξαιτίας των αγχωτικών ρυθμών του συγκεκριμένου τηλεοπτικού προϊόντος. Συμβατή με τις προθέσεις του Χρήστου Παναγιωτόπουλου είναι και η Αντριάνα Παρασκευοπούλου που μεταδίδει το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ, την οποία ωστόσο θα προτιμούσε σε ενημερωτική εκπομπή ή talk show.
Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου: Γιατί τα βρόντηξε με τα πρώτα σύννεφα
Μόλις 10 μήνες έμεινε στη θέση της προέδρου της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου, ιδιοκτήτρια της Frontstage και 5 ψυχαγωγικών ραδιοφωνικών σταθμών.
Αν και η ίδια επικαλείται δημόσια και προς το Δ.Σ. της ΕΙΙΡΑ προσωπικούς λόγους, η αποχώρηση αυτή είναι βέβαιο ότι σχετίζεται με τη μάχη χαρακωμάτων στην οποία έχει εμπλακεί με τον Γιάννη Αλαφούζο για την επικράτηση στο ραδιοφωνικό τοπίο μετά την ενδυνάμωση με σταθμούς και στελέχη της της εταιρείας της, της ειδήσεις ντοτ κομ και της 100% θυγατρικής της «Μουσική Ψυχαγωγική Ραδιοφωνική Μονοπρόσωπη Α.Ε.».
Πράγματι η απόκτηση τριών μουσικών ραδιοσταθμών (happy, menta, pepper) από τον Γιάννη Αλαφούζο θέτει απέναντι τα νέα του ραδιόφωνα με αυτά της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου: τον Pepper 96.6 που ανταγωνίζεται ευθέως τον En Lefko 87.7, τον Μέντα 88 και αλλάζει ώστε να χτυπήσει τον Μελωδία 99.2 και τον καινούργιο Happy 104 ως αντίπαλο του Hit 88.9. Έτσι δεν χρειάστηκαν πολλά για να τα βροντήξει η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου από τη θέση της προέδρου της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής ΕΙΙΡΑ.
Αυτό που πάτησε τον κάλο της ήταν η αφαίρεση στελεχών του ομίλου της από την εταιρεία του Γιάννη Αλαφούζου: η απόσπαση του Χρήστου Παπαδά, για χρόνια παραγωγού του Red 96.3 και τώρα διευθυντή των τριών μουσικών ραδιοφώνων του ομίλου Αλαφούζου, η μετακίνηση των Γιαννούτσου-Βαμβακάρη και Κουμπλή από τον Red 96.3 στον Pepper και η αποχώρηση της Αφροδίτης Σημίτη από τον En Lefko 87.7.
Ο πόλεμος χαρακωμάτων συνεχίστηκε με την αποχώρησή του από τη διεύθυνση του Pepper του Γιώργου Μουχταρίδη, που οδεύει προς τον Εν Λευκώ.
Ο ανταγωνισμός αυτός κρατάει χρόνια καθώς οι 3 από τις 5 συχνότητες που έχει σήμερα στο portfolio της η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου ανήκαν παλαιότερα στον Γιάννη Αλαφούζο στον οποίο η πρώην πρόεδρος της ΕΙΙΡΑ έχει δώσει στο παρελθόν περισσότερα από 10 εκατ. ευρώ για να τους αποκτήσει: 2 εκατομμύρια ευρώ για τον Play 88.9, 5 εκατομμύρια ευρώ για τον Red 96.3 και άλλα 3,5 εκατομμύρια ευρώ για τον Μελωδία 99.2.
Νίκος Πορτοκάλογλου: Μουσικό κουτί, τέλος!
Τέλος για το Μουσικό Κουτί στην ΕΡΤ με τον Νίκο Πορτοκάλογλου και αυτή θα είναι η “τρίτη και τελευταία χρονιά” της εκπομπής.
Ο καλλιτέχνης έγραψε στο Instagram: «Το ταξίδι μου στην μουσική ήταν πάντα μια επικίνδυνη και συναρπαστική περιπέτεια γιατί ήθελα να περιέχει το πάθος μου για την παράδοση και την πρωτοπορία, για το ροκ και τα λαϊκά, για το τοπικό και το παγκόσμιο. Δεν φανταζόμουν ποτέ πως αυτό το όραμα θα αποτυπωνόταν τελικά σε μια τηλεοπτική εκπομπή. Εδώ είναι το ταξίδι λοιπόν, φίλες και φίλοι, στο Μουσικό Κουτί για τρίτη και τελευταία χρονιά. Ευχαριστώ από καρδιάς για την αγάπη και την στήριξη!»
Εύη Κουτσαυτάκη: Ποντάρει στο β’ μισό για να ρεφάρει
Να πάρει το αίμα της πίσω θέλει η ισχυρή κυρία του ΣΚΑΪ, Εύη Κουτσαυτάκη μέσω του Survivor που από την Κυριακή που ξεκίνησε κάνει ποσοστά 32,4% στο σύνολο και 34,7% στο δυναμικό κοινό. Αποτέλεσμα, να εκτοξεύσει τον ΣΚΑΪ στην κορυφή.
Βέβαια την περασμένη εβδομάδα που το ριάλιτι έκανε το ντεμπούτο του το κανάλι έπαιζε χωρίς ανταγωνισμό καθώς οι άλλοι σταθμοί ξεκινούν τις σειρές τους από την ερχόμενη Δευτέρα. Πάντως η διοίκηση του καναλιού ποντάρει και στο My Style Rocks με την Κατερίνα Καραβάτου και τους Δ. Σκουλό, Ηλιάνα Παπαγεωργίου και Στ. Κουδουνάρη στην κριτική επιτροπή.
«Έλεος»: Πότε κάνουν πρεμιέρα Αννίτα Πάνια και Ηλίας Ψινάκης
Με φουλ τις μηχανές δουλεύουν στο Mega για το late night talk show, με στόχο να «δέσει» όσο γίνεται περισσότερο το δίδυμο Αννίτα Πάνια και Ηλία Ψινάκη.
Το τηλεοπτικό ζευγάρι που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα την Τρίτη 24 Ιανουαρίου στις 00:10, με την εκπομπή «Έλεος», δοκιμάζεται σε ατάκες, στιχομυθίες, οριακά ακραία αστεία τύπου σταντ απ, ανακοινώσεις στα social media με προτροπή …να μην δει κανείς την εκπομπή και με το στοίχημα να σημειωθεί η υψηλότερη δυνατή τηλεθέαση.
Οι καλεσμένοι θα προέρχονται από τον χώρο της τέχνης, της τηλεόρασης, του αθλητισμού και της πολιτικής, ενώ δεν θα λείπουν και άνθρωποι οι οποίοι θα συστήνονται μέσα από τις ξεχωριστές ιστορίες τους (για να θυμίζει κάτι από τις εκπομπές της Αννίτας Πάνια).
Γιάννης Βαρδινογιάννης – Βαγγέλης Μαρινάκης: Μια κόντρα Σασμού-Γη της Ελιάς
Στην κόντρα των σειρών «Σασμός»-«Γη της ελιάς» εστιάζει ο ανταγωνισμός Βαρδινογιάννη – Μαρινάκη στο β΄ μισό της σεζόν αλλά και την επόμενη χρονιά. Τα δύο τηλεοπτικά προϊόντα είναι ευθέως ανταγωνιστικά και έχει ήδη δοθεί το «πράσινο φως» για τη συνέχισή τους ένθεν κακείθεν.
Για τη συνέχιση του «Σασμού» έχει πέσει πρόταση είτε να προστεθούν ηθοποιοί πάνω στον καμβά της ίδιας ιστορίας, είτε να δημιουργηθεί μια σειράς spin-off, όπου δύο τρεις ήρωες θα παραμείνουν οι ίδιοι πάνω σε μια νέα ιστορία.
Αναφορικά με τη «Γη της Ελιάς», o Aνδρέας Γεωργίου βρίσκεται ένα βήμα πριν υπογράψει με το Mega και για τρίτη σεζόν.
Σία Κοσιώνη: Γιατί λατρεύει το Survivor
Αναμενόμενη και προβλέψιμη η «εκτόξευση» τηλεθέασης του ΣΚΑΙ μετά την ένταξη του Survivor στο πρόγραμμα και πράγματι το μερίδιο του σταθμού ήταν το μεγαλύτερο που έχει καταφέρει από την έναρξη της σεζόν μέχρι τώρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης το «Survivor All Star» συγκέντρωσε την Κυριακή κατά μέσο όρο 37,7% στο σύνολο του κοινού και 39% στις ηλικίες 18-54 ετών. Ήταν τέτοια η δυναμική του προγράμματος που σε κάποια τέταρτα άγγιξε το 46,4% (00:00-00:15) και 46,1% (01:00-01:15).
Από την έλευση του Survivor ωφελείται προς το παρόν το κεντρικό δελτίο ειδήσεων με τη Σία Κοσιώνη όχι όμως και η εκπομπή της Φαίη Σκορδά που παρά το γεγονός ότι παίζει αρκετά κομμάτια από το ριάλιτι και χειροκροτεί πλέον και τα βίντεο του Survivor, η εκπομπή μένει καθηλωμένη στα ίδια νούμερα τηλεθέασης.
Θανάσης Καρτερός: Ένας σύμβουλος που έγινε διευθυντής
O Γιάννης Δρόσος παραιτήθηκε από τη θέση του προέδρου του ΔΣ της εταιρείας Η Αυγή Εκδοτικός και Δημοσιογραφικός Οργανισμός ΑΕ και στη θέση του εξελέγη ο δημοσιογράφος Θανάσης Καρτερός. Αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που εκδίδει την «Αυγή» και έχει την ιστοσελίδα www.avgi.gr είναι ο Κωνσταντίνος Νικόλτσιος.
Η θητεία του οργάνου λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.
Η Ναταλία Γερμανού ξανάρχεται
Η Ναταλία Γερμανού κλείδωσε για άλλα δύο χρόνια στον Alpha για την εκπομπή της «Καλύτερα δε γίνεται». Λίγο πριν φύγει το 2022 η διοίκηση του Alpha κάλεσε τη Ν. Γερμανού σε ραντεβού, στο οποίο ετέθη επίσημα το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου της τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια, με πιθανότερη εκδοχή την υπογραφή νέου συμβολαίου με διάρκεια δύο συν ένα χρόνια. Υπενθυμίζεται ότι η παρουσιάστρια του «Καλύτερα δε γίνεται» διανύει την πέμπτη σεζόν της στον Alpha.
Αλέξανδρος Εξάρχου: Δυνατή καμπάνια για το Action24
Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα επικοινωνία του ACTION 24, του μοναδικού σταθμού στην ελληνική τηλεόραση που εστιάζει αποκλειστικά στην ενημέρωση και τελεί υπό το ιδιοκτησιακό καθεστώς των Εξάρχου, Μπάκου και Καϋμενάκη. Η καμπάνια λανσάρει το ανανεωμένο ενημερωτικό πρόγραμμα του καναλιού και τη νέα ομάδα συνεργατών του.
Ειδήσεις, γεγονότα, αναλύσεις, αλλά και όλα τα πρόσωπα της επικαιρότητας στους δέκτες μας από νωρίς το πρωί, μέχρι αργά το βράδυ με ενημερωτικές εκπομπές, δελτία ειδήσεων βραδινά talk shows και late night shows. Άμεσα, έγκυρα, με γνώση και με άποψη για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα και τον κόσμο γύρω από την πολιτική, την οικονομία, την κοινωνία, τον αθλητισμό!
Η επικοινωνία υποστηρίζεται από ευρύ φάσμα μέσων, τόσο offline όσο και online, που περιλαμβάνουν τηλεόραση, ραδιοφωνικό σποτ, outdoor, digital και banners.
Κεντρική έννοια στη νέα εκστρατεία είναι η αλήθεια, που αποτελεί και την υπέρτατη αξία στην ενημέρωση. Με υπογραφή «Η αλήθεια σε πρώτο πλάνο», η νέα καμπάνια έρχεται να υπογραμμίσει την προσήλωση του ACTION 24 στην αξία αυτή, καθώς και στην αξιόπιστη ενημέρωση του κοινού.
Νίκη Τζαβέλλα: Πύρινα βέλη κατά του Open
Ευθεία επίθεση στο Open και εμμέσως στον Ιβάν Σαββίδη από την Νίκη Τζαβέλλα, προέδρου της ΙΝΤΡΑΚΑΤ ως μη εκτελεστικό μέλος που έγραψε στο twitter «Το αφιέρωμα του @OpenNewsGr στον Βασιλιά Κωνσταντίνο είναι κατάπτυστο. Είναι παράθεση ιστορικών γεγονότων με συνεχή αρνητικά σχόλια. Δεν είναι ενημερωτική ιστορική αναδρομή. Φανατική προπαγάνδα κατά του Κωνσταντίνου είναι …».
Η τοποθέτηση της κας Τζαβέλλα και οι μύδροι που εξαπολύει κατά του καναλιού έχουν ένα επιπλέον ενδιαφέρον καθώς η ίδια γνωρίζει καλά τα τηλεοπτικά, έχει εμπειρία ως εντεταλμένη σύμβουλος στον ΑΝΤ1 ενώ εργάζεται σε μεγάλη εταιρεία οι ιδιοκτήτες της οποίας εντάχθηκαν πρόσφατα στη μικρή οικογένεια των καναλαρχών στην Ελλάδα μέσω του Action24.
Στην Ελλάδα το Sportal.gr
H Ringier Sports Media Group (RSMG) λανσάρει το Sportal.gr, μια ψηφιακή αθλητική πλατφόρμα η οποία προσφέρει στους Έλληνες φιλάθλους εμπειρία τελευταίας τεχνολογίας, με βίντεο, σχολιασμό, ανάλυση, συνεντεύξεις, στατιστικά και live scores. Διευθύνων σύμβουλος του Sportal είναι ο Χρήστος Χρήστου.
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μπαίνουν το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ, το τένις, ο στίβος, το πόλο, το βόλεϊ, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, αλλά κι όλα τα υπόλοιπα σπορ. Η ψηφιακή πλατφόρμα είναι βασισμένη στη στρατηγική εξειδίκευση και την τεχνολογία της RSMG, η οποία μετά τη συγχώνευση τον Μάϊο του 2022, περιλαμβάνει πλέον το Sports Media group της Βουλγαρίας με τα Sportal.bg και Sportal365, το Gazeta Sporturilor (GSP.ro) στη Ρουμανία, το Sportal.rs στη Σερβία, το Sportal.hu στην Ουγγαρία, το Sport.sk στη Σλοβακία και το Pulse Sport στην Αφρική, σε συνδυασμό με μια στρατηγική συνεργασία με τον παγκόσμιο ηγέτη του χώρου, το Livescore Group.
Ο μεσοπρόθεσμος στόχος της RSMG είναι να καταστήσει το Sportal.gr μια ηγέτιδα δύναμη στην ελληνική αγορά των αθλητικών μέσων ενημέρωσης.
Το Sportal.gr είναι τεχνολογικά βασισμένο στο κορυφαίο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Sportal365 και προσαρμοσμένο, ως προς το σχεδιασμό και την εμπειρία χρήστη, στα πρότυπα των gsp.ro, sportal.rs και sportal.hu.
Διαβάστε επίσης:
- Καιρός: Με κρύο, βροχές και χιόνια τα Χριστούγεννα
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις