• Media

    Ο Φλώρος και τα εξώδικα, o βασιλικότερος του βασιλέως «νομικός σύμβουλος της ΕΡΤ», το μεγάλο άλμα της Alter Ego, ο Ιβάν, ο Μάριος και ο Χρήστος

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Η πρόσφατη υπόθεση του Αριστείδη Φλώρου, γνωστού από την ποινική υπόθεση της Energa, επανήλθε στο προσκήνιο λόγω των εξώδικων που απέστειλε προς τα ΜΜΕ τον περασμένο Αύγουστο  απαιτώντας την αποκαθήλωση δημοσιευμάτων σχετικά με την υπόθεση.

    Τα εξώδικα απευθύνονταν προς όλους, δημόσια και ιδιωτικά ΜΜΕ, με στόχο την άμεση διαγραφή δημοσιεύσεων που αναφέρονταν στην ποινική του υπόθεση. Ωστόσο, τα Μέσα δεν αντέδρασαν ομοιόμορφα, με τα δημόσια ΜΜΕ, όπως η ΕΡΤ και το ΑΠΕ, να «συμμορφώνονται άμεσα» με υπερβάλλοντα ζήλο μετά από υπόδειξη δικηγόρων που έσπευσαν να προστατεύσουν τους CEO τους, ενώ τα ιδιωτικά παρουσίασαν διαφορετικές προσεγγίσεις, με κάποια να αγνοούν επιδεικτικά το αίτημα (και δικαιώθηκαν) και άλλα να ενημερώνουν τις δημοσιεύσεις τους (UPDATED) μόνο μετά την αθώωση του Φλώρου.

    Όταν η υπερασπιστική γραμμή Φλώρου επικαλέστηκε τη «συμμόρφωση» της ΕΡΤ

    Tην περασμένη Δευτέρα το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών απέρριψε τα ασφαλιστικά μέτρα του Αριστείδη Φλώρου εναντίον ΜΜΕ με τα οποία απαιτούσε να διαγραφούν εκατοντάδες αναρτήσεις για τις δικαστικές του περιπέτειες και τις καταδίκες του για σοβαρές εγκληματικές πράξεις για το σκάνδαλο της Energa για τις οποίες τελικά αθωώθηκε. Την “είδηση” έδωσε η πλευρά του Αρ. Φλώρου για να υποστηρίξει το επιχείρημά του ότι τα άλλα Μέσα που δεν υπάκουσαν πρέπει να τιμωρηθούν.

    Καθοριστικό ρόλο στην απόφαση να κατεβάσει η ΕΡΤ τους συνδέσμους έπαιξε ο νομικός της ΕΡΤ (Φιλιππόπουλος). Τα ρεπορτάζ αποκαταστάθηκαν στη συνέχεια ενώ το ίδιο θα κάνει και η Καθημερινή μετά από απόφαση του Α.Παπαχελά.

    Και οι εφημερίδες, τα βιβλία, τα τηλεοπτικά ρεπορτάζ; Το Youtube; αυτά δεν θα καούν στην πυρά, δεν θα σβήσουν από τον χάρτη;

    Η ΕΣΗΕΑ, από την πλευρά της, εξέφρασε ανησυχία για αυτές τις πρακτικές, υπογραμμίζοντας ότι απειλούν ευθέως την ελευθεροτυπία. Αναρωτήθηκε, μάλιστα, εάν οι δικηγόροι του Φλώρου θα απαιτούσαν και την καταστροφή έντυπων εφημερίδων που περιείχαν αναφορές στην υπόθεση. Στις εξώδικες δηλώσεις του, ο Αριστείδης Φλώρος τόνισε ότι το 2024 αθωώθηκε από όλες τις κατηγορίες που σχετίζονταν με την υπόθεση της Energa, ενώ το 2023 αθωώθηκε αμετάκλητα και από την κατηγορία της ηθικής αυτουργίας στην απόπειρα δολοφονίας του δικηγόρου Γιώργου Αντωνόπουλου.

    Η υπόθεση Energa αφορά μια πολύκροτη ποινική δίκη που ξεκίνησε το 2015 και ολοκληρώθηκε σε δεύτερο βαθμό το 2019, με κατηγορίες για υπεξαίρεση, λαθρεμπόριο και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες. Ο Φλώρος κατηγορήθηκε ότι, μαζί με τον συνέταιρό του, Βασίλη Μηλιώνη, υπεξαίρεσαν πάνω από 250 εκατ. ευρώ από το Ελληνικό Δημόσιο, χρήματα που προορίζονταν για φόρους κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. Η υπόθεση αποτέλεσε σύμβολο των οικονομικών σκανδάλων της εποχής των μνημονίων.

    Το 2024, με την απόφαση του Αρείου Πάγου, ο Αριστείδης Φλώρος κηρύχθηκε αθώος από όλες τις κατηγορίες, περιλαμβανομένων της υπεξαίρεσης και της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες. Ωστόσο, το όνομα του συνέχισε να συνδέεται με την υπόθεση, προκαλώντας του, όπως υποστηρίζει, τεράστια επαγγελματική και προσωπική καταστροφή, γεγονός που τον οδήγησε στην αποστολή των εξώδικων στα ΜΜΕ.

    Η εκπομπή της Βιτάλη στην ΕΡΤ για την Καθοριστική Συμβολή του Νίκου Δ. Πατέρα στην Ιστορία και Αναβάθμιση του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός»

    Την καθοριστική συμβολή του εφοπλιστή Νίκου Δ. Πατέρα στην αναμόρφωση και προβολή της ιστορίας του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» ανέδειξε πρόσφατα στην εκπομπή της «Κεραία» στην ΕΡΤ η Ρέα Βιτάλη. Στο πρώτο επεισόδιο της εκπομπής, με τίτλο «Τρεις γυναίκες για τρία νοσοκομεία», φιλοξενήθηκε ο κ. Αναστάσιος Γρηγορόπουλος, διοικητής του νοσοκομείου, ο οποίος μίλησε για τη μακρά και πλούσια ιστορία του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός», που λειτουργεί από το 1884 μέχρι σήμερα, παρέχοντας κρίσιμες υπηρεσίες υγείας στον ελληνικό λαό.

    Η εκπομπή στάθηκε ιδιαίτερα στην έκδοση του ιστορικού λευκώματος με τίτλο «Θεραπευτήριο Ο Ευαγγελισμός 1881-2021», το οποίο εκδόθηκε με τη στήριξη του Νίκου Δ. Πατέρα, αφιερωμένο στους αφανείς ήρωες του νοσοκομείου: γιατρούς, νοσηλευτές, διοικητικό και τεχνικό προσωπικό. Το λεύκωμα συνιστά  ένα πολύτιμο έργο που σκιαγραφεί την ιστορία του εμβληματικού νοσοκομείου και τονίζει τη σημασία της Βασίλισσας Όλγας, μιας από τις σημαντικότερες ευεργέτιδες του νοσοκομείου, που συνέβαλε καθοριστικά στη δημιουργία του, μαζί με τους Ανδρέα Συγγρό και Δημήτρη Θεοδωρίδη.

    Επιπλέον, η Ρέα Βιτάλη, με αφορμή τη δημιουργία του λευκώματος, συνάντησε τον Δημήτρη Πιστόλα, διευθυντή της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του νοσοκομείου και ερευνητή μιας εντυπωσιακής αρχειακής συλλογής, που αποτυπώνει την ιστορία του «Ευαγγελισμού». Μέσα από αυτές τις συναντήσεις, η εκπομπή ανέδειξε το έργο του Νίκου Πατέρα, ο οποίος έχει συμβάλει σημαντικά στην ανακαίνιση και αναβάθμιση του νοσοκομείου, τόσο μέσω της χορηγίας για το λεύκωμα όσο και με έργα όπως η ανακαίνιση του κτιρίου ΑΧΕΠΑ το 2004 και η πλήρης ανακαίνιση του Ιερού Ναού του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου το 2022, στη μνήμη της αδελφής του, Μαρίας Πατέρα.

    Γ. Βρέντζος, CEO Alter Ego Media: «Στόχος μας είναι από ένας παραδοσιακός Όμιλος Μέσων να γίνουμε ένα Media Tech Group»

    Στις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου των εφημερίδων εστίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Alter Ego Media, κ. Γιάννης Βρέντζος στο πλαίσιο της ομιλίας του στο πρόσφατο συνέδριο της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΙΗΕΑ).

    Στην αναλυτική τοποθέτησή του, στην ενότητα που αφορούσε τη νέα στρατηγική των εκδοτικών οργανισμών, ο διευθύνων σύμβουλος της Alter Ego Media, κ. Γιάννης Βρέντζος, τόνισε: «Είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον των εκδοτών και του Τύπου. Τα ειδησεογραφικά ΜΜΕ που ξεκίνησαν και διατηρούν έντυπη έκδοση, τα λεγόμενα news brands, αποτελούν μια διακριτή κατηγορία εκδοτών με σημαντικά πλεονεκτήματα. Τα πιο επιτυχημένα επιχειρηματικά μοντέλα στην Ευρώπη είναι αυτά των Ομίλων που διαθέτουν news brands. Ο κλάδος των εκδόσεων έχει σημαντικές προοπτικές που εν πολλοίς υποεκτιμούνται στην Ελλάδα. Το μέλλον των εκδοτών σε ευρωπαϊκό επίπεδο είναι ευοίωνο, όπως αντικατοπτρίζεται ακόμα και μέσα από τις χρηματιστηριακές αποτιμήσεις των εταιρειών».

    Ο κ. Βρέντζος τόνισε τη σημασία του θεσμικού πλαισίου για τη βιωσιμότητα των εκδόσεων «θέματα όπως το εκδοτικό δικαίωμα, η προστασία του περιεχομένου, η καταπολέμηση της πειρατείας είναι ζητήματα καθοριστικά για το μέλλον του Τύπου».

    Ο κ. Βρέντζος στη συνέχεια απάντησε για τις σχέσεις των τοπικών εκδόσεων με τις παγκόσμιες πλατφόρμες και αν θεωρεί ότι η σχέση είναι συνεργατική ή ανταγωνιστική: «Για να υπάρχει ανταγωνισμός και να λειτουργεί υγιώς χρειάζονται κανόνες. Για να αναπτυχθούν συνεργασίες χρειάζεται αμοιβαίος σεβασμός. Τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε εθνικό επίπεδο οι κυβερνήσεις έχουν αποτύχει να ρυθμίσουν αποτελεσματικά τη λειτουργία των παγκοσμίων πλατφορμών. Και αυτό είναι ζητούμενο.

    Νομίζω ήρθε η ώρα στη χώρα μας να συζητήσουμε ποιο είναι το αποτύπωμα από τη δραστηριοποίηση των παγκόσμιων πλατφορμών. Δε μιλάω μόνο για την οικονομική προστιθέμενη αξία, αλλά και για κοινωνικά θέματα που προκύπτουν. Είναι δεδομένο ότι οι πλατφόρμες αποκομίζουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από την ελληνική αγορά έχοντας προβεί σε ελάχιστες επενδύσεις που φέρνουν προστιθέμενη αξία στη χώρα. Γιατί νομίζω σε κανενός το μυαλό η δημιουργία data centers δεν είναι η βιώσιμη ανάπτυξη που θέλουμε για τη χώρα μας.

    Τα κοινωνικά θέματα αφορούν στα fake news, στην αδυναμία προστασίας σε περιπτώσεις συκοφαντίας, στον εθισμό των νέων και στο διαδικτυακό bullying.  Μπορούμε να συνυπάρξουμε, όμως είναι καθοριστικό να μπουν κανόνες και οι πλατφόρμες να σεβαστούν το τοπικό εκδοτικό περιβάλλον και την τοπική οικονομία στη χώρα στην οποία δραστηριοποιούνται».

    Τέλος, εξηγώντας το επιχειρηματικό πλάνο της Alter Ego Media ο κ. Βρέντζος επισήμανε «Στο επίκεντρο της στρατηγικής μας είναι η δημιουργία υψηλού επίπεδου περιεχομένου.  Ο στόχος μας είναι από ένας παραδοσιακός Όμιλος Μέσων να γίνουμε ένα Media Tech Group, που θα επικεντρωθεί στην παραγωγή, διανομή και διαχείριση περιεχομένου χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής. Για εμάς υπάρχουν τρεις βασικοί πυλώνες στο επενδυτικό μας πλάνο:

    1) επέκταση των δραστηριοτήτων μας προκειμένου να επιτευχθεί διαφοροποίηση των εσόδων μας,

    2) τεχνολογικός μετασχηματισμός,

    3) επένδυση στους ανθρώπους μας διότι περιεχόμενο παράγεται από ικανούς ανθρώπους, ικανούς δημοσιογράφους, ικανούς παραγωγούς περιεχομένου, ικανούς ανθρώπους που λειτουργούν στην τεχνολογία».

    Ο θεός του Πολέμου (Άρης), η Μαρία (Αναστασοπούλου) της Σιωπής και ο μη ανταποκρινόμενος ανταποκριτής

    Η Μαρία Αναστασοπούλου βρέθηκε για άλλη μια φορά στη αμήχανη θέση να παρακολουθεί, χωρίς να καταφέρει να παρέμβει, το «ρεσιτάλ» του Άρη Πορτοσάλτε στην εκπομπή «Live You» στον ΣΚΑΙ. Ο δημοσιογράφος, πιστός στη συνήθειά του να διακόπτει τους πάντες, δεν άφηνε τον ανταποκριτή του ΣΚΑΪ στον Λίβανο, Χρήστο Νικολαΐδη, να κάνει την ανταπόκρισή του ο οποίος προσπαθούσε μάταια να δώσει ρεπορτάζ από τα χαλάσματα ενός τηλεοπτικού σταθμού.

    Με κάθε ευκαιρία, ο Πορτοσάλτε διέκοπτε τον Νικολαΐδη, παρουσιάζοντας τη δική του “ακλόνητη” άποψη για την κατάσταση, ενώ η Αναστασοπούλου έκανε μερικές φιλότιμες και μάταιες προσπάθειες να μιλήσει, αλλά ο Άρης φρόντιζε να έχει τον τελευταίο λόγο. Το αποκορύφωμα; Όταν η απευθείας σύνδεση κόπηκε, η Μαρία – με απόλυτη ψυχραιμία – προσπέρασε την κατάσταση λέγοντας απλώς «χάσαμε το Χρήστο Νικολαΐδη», χωρίς καν να δείχνει έκπληξη.

    «Μπηχτή» Καπουτζίδη προς ΑΝΤ1: «Μυστήρια στάση» για τη δεύτερη σεζόν των «Σερρών»

    Κάποιο μήνυμα ήθελε να μεταφέρει τις προάλλες ο Γιώργος Καπουτζίδης στη διοίκηση του ΑΝΤ1. «Ο ΑΝΤ1 έχει μια ακαταλαβίστικη στάση», είπε ο Γιώργος Καπουτζίδης σε τηλεοπτική εκπομπή δίνοντας το πιο ευγενικό παράδειγμα του πώς να αποφύγεις να πεις «δεν ξέρω τι κάνουν εκεί πέρα, ρωτήστε τους». Σε συνέντευξή του, όταν τον ρώτησαν για τη 2η σεζόν της σειράς «Σέρρες», ο δημιουργός απάντησε με μια μικτή αίσθηση απογοήτευσης και χιούμορ, ευχόμενος να μην χρειαστεί να επιστρέψει στην ίδια συζήτηση για τρίτη φορά. Έχει ήδη γράψει τη δεύτερη σεζόν, αλλά ο σταθμός παραμένει σε «μυστήριο mode», όπως φαίνεται. Μήπως τελικά το θέατρο είναι η πιο ασφαλής επιλογή;

    Ο Γιάννης Ντάλλας, η κάθοδος στα πλατό του Action 24 και του Attica TV και η ενημέρωση για τη νέα επένδυση και την αποπληρωμή των χρεών

     Την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση της διοίκησης του ομίλου ACTION 24 και ATTICA TV με τους τεχνικούς των δύο τηλεοπτικών σταθμών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Γιάννης Ντάλλας, μαζί με διοικητικά στελέχη, ενημέρωσαν τους παρευρισκόμενους για τα άμεσα μελλοντικά σχέδια που εντάσσονται στην επιχειρησιακή στρατηγική και τη βιωσιμότητα των Μέσων. Παράλληλα, ανακοινώθηκε η νέα μεγάλη τεχνολογική και κτιριακή επένδυση του ομίλου, καθώς και η ολοκλήρωση της αποπληρωμής χρεών από την προηγούμενη διοίκηση.

    Απίστευτο και όμως ΣΥΡΙΖΑϊκό: Το πρωί πολιτικές εκπομπές, το βράδυ ενοικιαζόμενο μουσικό ραδιόφωνο

    Το 1983 η διάσημη ταινία Angel μεταφράστηκε ως «Το πρωϊ μαθήτρια το βράδυ πόρνη» και όλοι οι σημερινοί boomers και Xers γελούσαμε τότε για τα κέφια του μεταφραστή που μεγαλούργησε πάνω σε ένα δραματικό σεναριακό καμβά που μόνο πορνό δεν ήταν. Αυτά μας έρχονται στο μυαλό όταν πληροφορούμαστε ότι ο Ρ/Σ του ΣΥΡΙΖΑ «Στο Κόκκινο» θα εκπέμπει κανονικά το πρωί κάνοντας αντιπολίτευση ενώ το βράδυ για λόγους οικονομικούς θα ενοικιάζεται για τριετία από τη Left Media A.E. σε εταιρεία που θα το αξιοποιήσει ως μουσικό ραδιόφωνο. Βέβαια λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο (ΕΣΡ) και πάνω από όλα χωρίς τους ακροατές που έχουν μάθει σε ραδιοφωνικές συνήθειες, έχουν περάσει τη συχνότητα στο Ραδιόφωνο του αυτοκινήτου, έχουν βάλει στο μυαλό τους το Κόκκινο ως κόκκινο όχι ως Κόκκινο το πρωί και κάτι σαν Red μετά το μεσημέρι. Δεν γίνονται αυτά.

    Η Alter Ego Media, και το νέο τριπλό στοίχημα: Χρηματιστήριο, Ελευθεροτυπία και in.gr

    Η Alter Ego Media προχωρά δυναμικά προς την είσοδό της στο Χρηματιστήριο Αθηνών, ενισχύοντας τη θέση της μέσω εταιρικών αλλαγών και επενδύσεων. Στις 16 Οκτωβρίου 2024, επικυρώθηκε στο Γ.Ε.ΜΗ. η αλλαγή της επωνυμίας σε «ALTER EGO MEDIA Α.Ε.», ενώ η εταιρεία αποφάσισε stock split με 75 νέες μετοχές ανά παλαιά, διατηρώντας το μετοχικό κεφάλαιο στα 42.747.000 ευρώ. Με την έγκριση του νέου καταστατικού, η εταιρεία ενισχύει την ετοιμότητά της για τη δημόσια εγγραφή, προσβλέποντας σε νέα κεφάλαια και επενδύσεις.

    In.Gr: One stop shop

     Παράλληλα, ετοιμάζεται μια μεγάλη καμπάνια για το ανανεωμένο in.gr, το οποίο θα λειτουργεί ως one-stop shop με ειδήσεις, ψυχαγωγία, gaming, ταξίδια, και εισιτήρια, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία περιεχομένου. Η Alter Ego Media στοχεύει στη δημιουργία ενός δυναμικού πόλου ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που θα καλύπτει κάθε ανάγκη του κοινού.

    Αναβολή για την Ελευθεροτυπία και κεφάλαιο

    Η πολυαναμενόμενη επανέκδοση της ιστορικής «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας» και η επαναφορά του enet.gr αναβάλλονται για το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ προχωρούν οι διαδικασίες για τη σύσταση της «Ελευθεροτυπία Μονοπρόσωπη Α.Ε.» με Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Αντώνη Καρακούση και κεφάλαιο από την ELEFTHEROTYPIA HOLDINGS LIMITED. Το αρχικό κεφάλαιο είναι 10,5 εκατ. ευρώ το οποίο δεν καταβλήθηκε ολοσχερώς αλλά καλύπτεται με ανάληψη της υποχρέωσης καταβολής από τους ιδρυτές/μετόχους.

    Δεν διευκρινίζεται εάν το κεφάλαιο θα είναι μετρητά ή εάν θα είναι σε είδος (σ.σ. δηλαδή θα μπορούσε να γίνει αποτίμηση των άϋλων στοιχείων, που αγοράστηκαν στον πλειστηριασμό).

    Το πρώτο διοικητικό συμβούλιο της Ελευθεροτυπία Α.Ε. που αποτελείται από τρία μέλη:

    • Τον Αντώνη Καρακούση συνταξιούχο δημοσιογράφο του Βήματος και σύμβουλο του ομίλου Αlter Ego, ο οποίος κατέχει τη θέση του προέδρου.
    • Τον Φώτη Τάγαρη, ο οποίος ορίστηκε στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και ο οποίος κατέχει και τη θέση του οικονομικού διευθυντή στον όμιλο Αlter Ego Media.
    • Και την κυρία Αννα Τζούλια Φουρλάνου, που συμπληρώνει το ολιγομελές διοικητικό συμβούλιο.

    Αν και φήμες θέλουν τον Μιχάλη Μητσό επικρατέστερο για τη διεύθυνση, δεν υπάρχει οριστική απόφαση.

    Πού συναντιούνται ο Ιβάν, ο Μάριος και ο Χρήστος;

    Το σίριαλ της πώλησης του Open συνεχίζεται, με τις διαπραγματεύσεις για το πλειοψηφικό πακέτο της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. να παραμένουν σε απόλυτη μυστικότητα. Παρά τις συνεχείς συζητήσεις μεταξύ Ιβάν Σαββίδη και του ενδιαφερόμενου Μάριου Ηλιόπουλου, η «απόσταση» που τους χωρίζει δείχνει αγεφύρωτη. Ο Σαββίδης απαιτεί όχι μόνο το τίμημα της εξαγοράς αλλά και την ανάληψη των δανειακών υποχρεώσεων του σταθμού (7-8 εκατομμύρια ευρώ), όρος που η πλευρά Ηλιόπουλου απορρίπτει κατηγορηματικά.

    Στο εσωτερικό, το τοπίο παραμένει θολό μετά την αποχώρηση του Τζώνη Καλημέρη, με τον ανιψιό του ιδιοκτήτη, Γρηγόρη Σαββίδη, να αναλαμβάνει προσωρινά. Ταυτόχρονα, ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος, Γενικός Διευθυντής του ενημερωτικού τομέα, φαίνεται να απολαμβάνει πλήρως της εμπιστοσύνης του Σαββίδη και έχει ισχυροποιηθεί, με φήμες να θέλουν να του προτείνεται ακόμη και η θέση του γενικού διευθυντή.

    Δεν έχει μείνει σχεδόν κανένα περιφερειακό κανάλι εκτός του ραντάρ του Μελισσανίδη

    Μετά τα ART TV, Smile, High και Rise, φαίνεται πως ήρθε η σειρά του Epsilon να μπει στο στόχαστρο, καθώς ο Φίλιππος Βρυώνης, ιδιοκτήτης του καναλιού, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τον Δημήτρη Μελισσανίδη, εφοπλιστή και ιδιοκτήτη της «Ναυτεμπορικής». Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι συνομιλίες βρίσκονται στην τελική ευθεία, με τον Μελισσανίδη να αναζητά τηλεοπτική συχνότητα μετά την αποτυχημένη προσπάθεια εξαγοράς του Rise TV από τον Βίκτωρα Ρέστη. Στόχος του Μελισσανίδη είναι να μεταφέρει το διαδικτυακό κανάλι της «Ναυτεμπορικής» σε ελεύθερη τηλεοπτική συχνότητα, διευρύνοντας την παρουσία του στα μέσα ενημέρωσης.

    Ή σικέ άτυπη κόντρα Φερεντίνου – Ντσούνου & Κούτρα, η καταπακτή και το «στοίχημα»

    Μια άτυπη κόντρα έχει ξεσπάσει μεταξύ του Χρήστου Φερεντίνου και των Γιάννη Ντσούνου – Χρήστου Κούτρα, αλλά το πιο ενδιαφέρον; Αντί να ασχολούνται με την ενημέρωση, οι «Αταίριαστοι» φαίνεται να έχουν βάλει σε προτεραιότητα την προώθηση του Φερεντίνου, και μάλιστα στον «αέρα» του ίδιου καναλιού, του ΣΚΑΪ!

    Όλα ξεκίνησαν όταν ο Φερεντίνος, καλεσμένος στην εκπομπή τους «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΙ, υποσχέθηκε να πέσει από την καταπακτή του «Still Standing» αν κάποιος κερδίσει τις 30.000 ευρώ. Και ενώ τα λεφτά δόθηκαν και ο νικητής αναδείχθηκε, ο παρουσιαστής το ξέχασε. Ευτυχώς όμως, οι «Αταίριαστοι», που όπως φαίνεται έχουν χρόνο για προωθητικά challenges, τον επανέφεραν στην… τάξη με μια δημόσια πρόσκληση για να τηρήσει την υπόσχεσή του. Πρωινή ενημέρωση ή διαφημιστικό ριάλιτι;

    Η Ρούλα Κορομηλά φεύγει, ο Λάκης Λαζόπουλος έρχεται όπως επίσης και… η Ζωή Κωνσταντοπούλου

    Οριστικό τέλος για την εκπομπή «Σπίτι με το MEGA» με παρουσιάστρια τη Ρούλα Κορομηλά, η οποία δεν θα συνεχίσει τη φετινή τηλεοπτική σεζόν. Αν και το πρότζεκτ είχε φημολογηθεί ότι θα ολοκληρωθεί από την περσινή σεζόν, πλέον η απόφαση είναι οριστική. Στη θέση του «Σπίτι με το MEGA», το κανάλι προχωρά στην αναβίωση του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» με τον Λάκη Λαζόπουλο, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου. Για την τύχη της εκπομπής της Ρούλας, παραμένει άγνωστο αν θα υπάρξουν έκτακτα εορταστικά επεισόδια.

    Οι προετοιμασίες για την επιστροφή του Λάκη Λαζόπουλου και του Αλ Τσαντίρι Νιούζ είναι εντατικές.

    Μάλιστα ο δημοφιλής δημιουργός προχώρησε και σε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκαλύπτοντας ένα μικρό δείγμα της χρήσης Τεχνητής Νοημοσύνης στη νέα εκπομπή, με μια φωτογραφία που έχει μεταμορφωθεί (καταπληκτικά) σε Ζωή Κωνσταντοπούλου!

    Συγκεκριμένα στη λεζάντα έγραψε: «Κι όμως ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ μετά από επεξεργασία τεχνητής νοημοσύνης στο πρόσωπό μου!! ΓΙΑ Το MEGA και το πρώτο ΑΛ ΤΣΑΝΤΗΡΙ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ!!!».

    Κάτι που είναι απαιτητικός ο Μουτσινάς, κάτι που ο Κοκλώνης τρέχει και δεν φτάνει, ε, ήρθε η καθυστέρηση

     Την περασμένη Τετάρτη, έγινε η πρώτη τεχνική πρόβα της εκπομπής «Βραδιάτικα», δίχως τον Νίκο Μουτσινά ο οποίος είχε καλεσμένους και μάλιστα από το εξωτερικό, στην εκπομπή της 18ης Οκτωβρίου, που φυσικά δεν είδαμε ποτέ καθώς η πρεμιέρα του θα γίνει στις 31 του μήνα.

    Πρόκειται για τον θίασο του γνωστού μιούζικαλ Chicago που βρίσκεται σε ευρωπαϊκή περιοδεία και που όπως μαθαίνουμε, είχε κλείσει να εμφανιστεί στο πλατό της εκπομπής στις 18 Οκτωβρίου.

    Αυτό δείχνει ότι η πρεμιέρα ήταν προγραμματισμένη για τις 17 Οκτωβρίου και πως οι καθυστερήσεις στην προετοιμασία μετακίνησαν την ημερομηνία δύο εβδομάδες αργότερα.

    Όταν ο Βαγγέλης Περρής κατηγορεί τον Κοκλώνη ότι άφησε απλήρωτο τον Ποσειδώνα Γιαννόπουλο

     Από τη Barking Well Media, εταιρεία παραγωγής του Νίκου Κοκλώνη μας διαβεβαιώνουν ότι όλα βαίνουν καλώς, όλοι πληρωμένοι, λαμπερά ονόματα και απλοί εργαζόμενοι. Δεν έχουμε λόγο να μην το πιστέψουμε αλλά έρχεται ο Βαγγέλης Περρής να ρίξει το καρφί του για τον απλήρωτο ακόμη από πέρυσι συνεργάτη του Κοκλώνη, Ποσειδώνα Γιαννόπουλο που ξεροσταλιάζει να πληρωθεί έχοντας ήδη κόψει τιμολόγια Βίντεο (στο 1:42:50) :

    Ακούστηκε μάλιστα σε άλλες εκπομπές ότι και η Κ. Μαλέσκου είχε/έχει προβλήματα με τις εταιρείες Barking/Red Smile… Προφανώς ο Κοκλώνης πληρώνει με κοινωνικά κριτήρια. Τους μη έχοντες.

    Το performance της DPG

     Η DPG Digital Media Group για το οικονομικό έτος 2023 παρουσίασε συνολικό ενεργητικό ύψους €11,128,858.27, εκ των οποίων τα μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία ανέρχονται σε €1,751,830.18 και τα κυκλοφορούντα σε €9,377,028.09. Οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα €4,439,659.09, ενώ τα ίδια κεφάλαια ανήλθαν σε €6,612,692.65. Ο καθαρός κύκλος εργασιών για το έτος έφτασε τα €8,407,071.61. Τα αποτελέσματα μετά από φόρους είναι ζημίες 134.808,37 ευρώ.

    Η ΕΡΤ εξοστρακίζει το «Αρχελάου 5» στη late night και επαναφέρει «Τα καλύτερά μας χρόνια»

    Ο δεύτερος “εξοστρακισμός” ελληνικής σειράς στη late night ζώνη, μέσα σε λίγες μέρες, είναι γεγονός. Μετά το «Ταμπού» στο Mega, που από τα τέσσερα επεισόδια την εβδομάδα κατέληξε σε… ένα στη late night (απόφαση που πήρε πίσω το κανάλι μέσα σε 24 ώρες), έρχεται τώρα η ΕΡΤ να κάνει το ίδιο με το «Αρχελάου 5».

    Η σειρά, με πρωταγωνιστές τους Γιάννη Στάνκογλου, Εβελίνα Παπούλια, Γεράσιμο Γεννατά και Ναταλία Δραγούμη, δεν σημειώνει τα «επιθυμητά» νούμερα τηλεθέασης, κι έτσι το πιο πιθανό είναι να αποχαιρετήσει τις οθόνες μετά τις γιορτές. Η ΕΡΤ αποφάσισε να τη μετακινήσει από τις 21:00 στις 23:00, αφήνοντας κενή τη θέση για να βάλει σε καθημερινή βάση την επανάληψη του “Τα Καλύτερά μας Χρόνια” στις 19:45 – μια σειρά που ειδικά στην τελευταία σεζόν της έκανε… “πάρτι” στα μονοψήφια νούμερα.

    Και σαν να μην έφτανε αυτό, το “Ηλέκτρα”, το μοναδικό πρόγραμμα με διψήφια νούμερα (έστω και 11%), μετακινείται στις 20:45, απέναντι σε όλα τα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια – τι υπέροχη κίνηση, ειδικά για τα δελτία των 20:00! Και για να μην ξεχνιόμαστε, το «Αρχελάου 5» θα βρεθεί στις 23:00, μήπως και τσιμπήσει λίγη τηλεθέαση λόγω… ώρας.

    Φυσικά, «Η Παραλία» και το «Switch», που κι αυτά σκίζουν στη μονοψήφια κατηγορία για δεύτερη σεζόν, μένουν αμετακίνητα.

    Κερδοφορία για την Green Pixel Productions του Βαρδινογιάννη το 2023

    Η Green Pixel Productions, η κοινή εταιρεία παραγωγής τηλεοπτικών προγραμμάτων του Alpha και του Star, συμφερόντων Βαρδινογιάννη, κατέγραψε κερδοφόρα πορεία και το 2023. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 39.422.064 ευρώ, αυξημένος από τα 37.040.645 ευρώ το 2022. Τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν σημαντική άνοδο, φτάνοντας τα 306.210 ευρώ το 2023, σε σύγκριση με τα 11.231 ευρώ το προηγούμενο έτος. Ο αριθμός των εργαζομένων μειώθηκε σε 413 άτομα το 2023 έναντι 502 το 2022.

    Περιμένοντας τον Νόμο: Nova και Cosmote TV βάζουν προς το παρόν πλάτη για την Πειρατεία, άντε και η ΕΛ.ΑΣ.

     Το ζήτημα της τηλεοπτικής πειρατείας στην Ελλάδα έχει αναδειχθεί σε σοβαρό πρόβλημα, που πλήττει τόσο τους παρόχους όσο και τους νόμιμους συνδρομητές. Η συνεργασία Cosmote TV και Nova για την ανταλλαγή αθλητικού περιεχομένου αποτελεί εκτός από ένα εμπορικό εγχείρημα και μια τολμηρή κίνηση προς την καταπολέμηση της πειρατείας, μειώνοντας το κόστος για τον καταναλωτή και κάνοντας πιο εύκολη τη νόμιμη πρόσβαση στο περιεχόμενο. Παρ’ όλα αυτά, η κυβέρνηση αργεί να παρέμβει νομοθετικά, αφήνοντας την αντιμετώπιση της πειρατείας στα χέρια της Ελληνικής Αστυνομίας που δεν σταματά να εντοπίζει και να συλλαμβάνει τους παρανομούντες.

    Το υπό κατάθεση νομοσχέδιο για την πειρατεία περιλαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των παράνομων δικτύων και των χρηστών που καταναλώνουν πειρατικό περιεχόμενο. Αν και καθυστέρησε λόγω ευρωεκλογών, αναμένεται να θεσπίσει ποινές και για τους τελικούς χρήστες, προβλέποντας πρόστιμα μέσω της Εφορίας και ποινικές κυρώσεις. Οι χρήστες θα εντοπίζονται μέσω των στοιχείων πελατών που διαθέτουν οι πειρατές, ενώ η άρση του απορρήτου θα συμβάλλει στον εντοπισμό τους.

    Στο πρώτο εξάμηνο του 2024 έχουν εντατικοποιηθεί οι επιχειρήσεις κατά των πειρατικών δικτύων, με πολλές καταδίκες και επιβολή υψηλών προστίμων. Σημαντική είναι και η αύξηση των αποφάσεων αποκλεισμού IP, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια δημοφιλών αθλητικών γεγονότων, για την αποτροπή πρόσβασης σε παράνομες πλατφόρμες.

    Πρώτα οι managers, μετά οι directors

    Πρώτα βγήκε η προκήρυξη για τις διευθυντικές θέσεις στην ΕΡΤ, με τις αιτήσεις να απευθύνονται σε εργαζόμενους εντός και εκτός του οργανισμού και να υποβάλλονται μέχρι την Τρίτη 29 Οκτωβρίου. Αυτές οι θέσεις αφορούν διευθύνσεις σε τομείς όπως η εταιρική επικοινωνία, το αθλητικό πρόγραμμα, οι περιφερειακοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί, η παραγωγή τηλεοπτικού και ψηφιακού προγράμματος, μεταξύ άλλων. Όσοι προαλείφονται για γενικοί διευθυντές θα πρέπει να περιμένουν, καθώς πρώτα θα «κλειδώσουν» οι διευθυντικές θέσεις. Μετά την ολοκλήρωση αυτής της φάσης, θα προκηρυχθούν οι θέσεις για τους γενικούς διευθυντές, βάζοντας τα πράγματα σε τάξη.

    Ο Γιώργος Λιάγκας προσεκτικός αλλά αργά για δάκρυα

    Ο ΑΝΤ1 βρίσκεται σε σοβαρό προβληματισμό σχετικά με την εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα, ύστερα από την προσβολή της μνήμης του εκλιπόντος ποδοσφαιριστή Τζορτζ Μπάλντοκ, πρώην παίκτη του Παναθηναϊκού και της Εθνικής ομάδας. Η διοίκηση του καναλιού ενοχλήθηκε έντονα, ωστόσο, δεν έχει λάβει ακόμα διοικητικά μέτρα ούτε έχει εκδώσει κάποια επίσημη ανακοίνωση αποδοκιμασίας. Το θέμα θα επανεξεταστεί στο μέλλον, καθώς ορισμένοι χορηγοί έχουν ήδη εκφράσει την πρόθεση να διακόψουν τη συνεργασία τους με το κανάλι. Η υπόθεση έχει φτάσει στο ΕΣΡ, το οποίο θα αποφασίσει για τον ΑΝΤ1, τον Γιώργο Λιάγκα, καθώς και για άλλα κανάλια και παρουσιαστές που εμπλέκονται σε παρόμοιες καταγγελίες. Η ανησυχία εντείνεται από το προηγούμενο πρόστιμο και την προσωρινή παύση της εκπομπής του Λιάγκα όταν βρισκόταν στον ΣΚΑΪ, κάτι που απασχολεί έντονα τα ανώτατα στελέχη του ΑΝΤ1.

    Αύξηση για την ΕΡΤ

    Η ΕΡΤ Α.Ε. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023, καταγράφοντας αύξηση 7,8% στον κύκλο εργασιών (€218,3 εκατ.) και 10,8% στα κέρδη EBITDA (€101,6 εκατ.), επιβεβαιώνοντας την επιτυχία των εταιρικών της στρατηγικών. Με αύξηση στα ίδια κεφάλαια (€434,7 εκατ.) και το ενεργητικό (€490,4 εκατ.), η εταιρεία συνεχίζει την ανάπτυξή της για το 2024, παρά τις εξωτερικές προκλήσεις. Στρατηγικοί στόχοι της ΕΡΤ για τα επόμενα τέσσερα χρόνια περιλαμβάνουν την ποιοτική υπηρεσία προς τους πολίτες, τη διαφοροποίηση του περιεχομένου, την επένδυση στην καινοτομία και τη συνεχή εσωτερική βελτίωση.

    Νέες Ελληνικές Ταινίες στο Netflix

    Δύο ακόμα ελληνικές ταινίες προστέθηκαν στο Netflix. Η παλαιότερη ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Αν», είναι πλέον διαθέσιμη στην πλατφόρμα, ακολουθώντας το «Maestro», που επίσης έχει ανέβει στη streaming υπηρεσία. Παράλληλα, η ταινία «Κυνόδοντας» του Γιώργου Λάνθιμου είναι επίσης διαθέσιμη από αυτόν τον μήνα στο Netflix.

    Μετά την επιτυχία των ταινιών «Σμύρνη μου αγαπημένη» και «Από Σμύρνη… Σαλονίκη», η Μιμή Ντενίση επιστρέφει με το νέο της έργο, «Madre», που θα προβληθεί σε ελληνικό κανάλι και στο Netflix.

    Αλέξης Παπαχελάς: Συνεχίζεται η επιτυχία

    Η εξαιρετική δουλειά του Αλέξη Παπαχελά με τη σειρά ντοκιμαντέρ «Σκοτεινή Δεκαετία 1964-1974», που αποτελεί καρπό πολυετούς έρευνας και βασίζεται σε δύο σημαντικά βιβλία, τον «Βιασμό της Ελληνικής Δημοκρατίας» και το «Σκοτεινό Δωμάτιο», συνεχίζει να βρίσκει ανταπόκριση στο κοινό, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

    Στον έντονο ανταγωνισμό της ζώνης, το δεύτερο επεισόδιο με τίτλο «Σχέδιο εκτροπής», στον ΣΚΑΪ, σημείωσε ποσοστά τηλεθέασης που κυμάνθηκαν από 9,2% έως 11,7% κατά τη διάρκεια της προβολής του.

    Διαψεύδει ο Σεφερλής-μήπως πρέπει να διαψεύσει το κανάλι;

    Ο Μάρκος Σεφερλής βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Super Κατερίνα» για να βάλει τα πράγματα στη θέση τους μετά τον ντόρο που προκλήθηκε από ένα σκετς στην επιθεώρησή του, όπου σατίριζε τον Nemo, τον νικητή της Eurovision 2024, ο οποίος αυτοπροσδιορίζεται ως non-binary.

    Ο Σεφερλής, με το γνωστό του ύφος, ξεκαθάρισε: «Καμία κακή σχέση με τον ΣΚΑΪ, γι’ αυτό και ήρθα εδώ! Κάποιοι βγάζουν ειδήσεις από το μυαλό τους για να προκαλέσουν στοχευμένα ζημιά, λες και έχουμε άλλες δουλειές να κάνουμε από το να βγαίνουμε και να διαψεύδουμε φήμες!» ανέφερε με χιούμορ, απαντώντας στις ανακρίβειες. Και συνέχισε: «Να δημιουργήσουν σύγχυση, να λέει ο κόσμος “α, κόβεται η εκπομπή, δεν θα τη βλέπω”. Όμως, δεν υπάρχει τέτοια πληροφορία, μόνο φήμες!»

    Για κερασάκι στην τούρτα, ο Σεφερλής πρόσθεσε: «Και φυσικά, ποτέ δεν άκουσα για ταξιδιωτική εκπομπή της Ευλαμπίας Ρέβη που θα πάρει τη θέση της δικής μου! Να σοβαρευτούμε λίγο!»

    Με εκπομπή στην ΕΡΤ η κόρη του Ρόμπερτ Ουίλιαμς,  Ιλένια Ουίλιαμς

    Η νέα σειρά ημίωρων εκπομπών, παραγωγής ΕΡΤ 2024, με τίτλο «Είναι στο χέρι σου», αφιερωμένη στις κατασκευές, τις επισκευές και τα μαστορέματα, κάνει πρεμιέρα στην ΕΡΤ3, την Τρίτη 22 Οκτωβρίου, στις 18:00.

    Το νέο μαγκαζίνο της ΕΡΤ3 είναι η εκπομπή για τους λάτρεις του «φτιάξ’ το μόνος σου». Η Ιλένια Ουίλιαμς κόρη του Ρόμπερτ Ουίλιαμς και ο Στέφανος Λώλος, οι δύο παρουσιαστές, μας μαθαίνουν βήμα-βήμα πώς να κάνουμε μόνοι μας κατασκευές και δημιουργικές μεταμορφώσεις παλιών επίπλων και αντικειμένων.

    Κλήρωση Πρωταθλημάτων Τύπου Ποδοσφαίρου και Μπάσκετ ΠΣΑΕ ΜΜΕ για τη Σεζόν 2024-2025: Συμμετοχές και Παρουσίες

    Πραγματοποιήθηκαν στα γραφεία του Πανελληνίου Συλλόγου Αθλουμένων Εργαζομένων στα ΜΜΕ, στο κτίριο της ΕΣΗΕΑ, οι κληρώσεις των επίσημων πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου & μπάσκετ Τύπου ΠΣΑΕ ΜΜΕ για τη σεζόν 2024-2025.

    Την εκδήλωση του ποδοσφαίρου τίμησαν με την παρουσία τους ο Νίκος Μάλλιαρης, μέλος της πρώτης επιτροπής πρωταθλήματος ποδοσφαίρου δημοσιογράφων του 1983 και πρώην μέλος του ΠΣΑΠΠ, καθώς και ο Δημήτρης Θεοδωρίδης, πρώην πρόεδρος και σταθερό μέλος των οργανωτικών επιτροπών της διοργάνωσης ποδοσφαίρου Τύπου.

    Οι ομάδες που θα μετέχουν στο φετινό επίσημο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Τύπου είναι: Kingbet, Sportime, WSL gr, Enwsi gr , Flash gr, ΣΕΗ, Υ.ΕΘ.Α, EΡΤ United, περιοδικό Σχεδία.

    Αντίστοιχα, στη κλήρωση της διοργάνωσης της καλαθοσφαίρισης εκτός από τους εκπροσώπους των ομάδων έδωσαν το παρών η πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ, κα Μαρία Αντωνιάδου και ο διευθύνων σύμβουλος της Α4Β & αντιπεριφερειάρχης περιβάλλοντος της Δυτικής Ελλάδας, κος Λίνος Μπλέτσας.

    Στο φετινό πρωτάθλημα Τύπου στο μπάσκετ θα αγωνιστούν οι ομάδες: STAR TV, DPG, SDNA, iefimerida, Eurosport, WSL gr, ΣΚΑΙ, ΜΠΑΜ, ΑΘΗΝΑ 9.84, Δημοκρατία.

    Ο σύλλογος Π.Σ.Α.Ε. ΜΜΕ διαθέτει την επίσημη πιστοποίηση ως φορέας υλοποίησης δράσεων αθλητικού τουρισμού και δραστηριοτήτων αθλητικής αναψυχής στα μητρώα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.  Το επίσημο Πρωτάθλημα Τύπου διοργανώνεται από την ημέρα ίδρυσής του από το σύλλογο και διεξάγεται υπό την στήριξη της Περιφέρειας Αττικής, αρκετών δήμων της Αττικής, του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας & Ενημέρωσης, και υπό την αιγίδα των ΕΣΗΕΑ, ΕΠΗΕΑ, ΕΔΟΕΑΠ.

    Οι διοργανώσεις που υλοποιούνται έχουν ως πρωταρχικό σκοπό την άθληση των ανθρώπων που ζουν και αναπνέουν στον Τύπο, τη σύσφιξη δεσμών φιλίας & σχέσεων, την ανάπτυξη του πνεύματος αλληλεγγύης στις δύσκολες περιόδους που διανύει ο κλάδος μας.  Σύμφωνα με τους κύριους σκοπούς της καταστατικής σύστασης, ο ΠΣΑΕ ΜΜΕ σχεδιάζει και υλοποιεί διοργανώσεις (π.χ. ποδόσφαιρο, μπάσκετ, δρομικούς αγώνες, πινγκ πονγκ, τένις, σκάκι, βόλεϊ κ.λπ., με συμμετοχή ανδρών και γυναικών εργαζομένων στα ΜΜΕ) και συμμετέχει σε εκδηλώσεις με κοινωνικό πρόσημο, οι οποίες έχουν θετικό αντίκτυπο στην ελληνική κοινωνία με κυρίαρχους πρωταγωνιστές τους ανθρώπους του χώρου του Τύπου.