Τρόπους με τους οποίους θα μειώσει το φαινόμενο μοιράσματος των κωδικών μεταξύ των χρηστών αναζητά τo Netflix, σύμφωνα με δηλώσεις του Greg Peters, Chief Product Officer της εταιρείας.
Αυτό που θέλει το Netflix είναι όταν ένας χρήστης αγοράζει μια συνδρομή, τότε να μπορεί να την μοιράζετε με μέλη της οικογενείας που ζουν στο ίδιο σπίτι, με τον καθένα να έχει διαφορετικό προφίλ. Αυτό που γίνεται όμως από πολλούς χρήστες είναι να μοιράζονται οι κωδικοί σε διαφορετικά σπίτια και έτσι η εταιρία ψάχνει τρόπο να το καταπολεμήσει.
Ο Greg Peters, επικεφαλής του Netflix, ανακοίνωσε πως η εταιρία ψάχνει να βρει τρόπους να σταματήσει αυτό το φαινόμενο. Τόνισε πως έχουν εξετάσει την κατάσταση και θέλουν να καταλήξουν σε μια λύση που δεν θα εκνευρίσει τους χρήστες. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε το συγκεκριμένο ζήτημα και εξετάζουμε την κατάσταση. Θα σκεφτούμε διάφορες φιλικές προς τον καταναλωτή μεθόδους. Το Netflix έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον».
Για την ιστορία, η ερευνητική εταιρία Magid μεταφέρει πως το 9% των χρηστών του Netflix μοιράζει τον κωδικό του. Αν και το ποσοστό μπορεί να μοιάζει μικρό, εν τέλει πρόκειται για εκατομμύρια χαμένα δολάρια για την εταιρία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Alter Ego Media: Στα 676,81 εκατ. ευρώ η έγκυρη ζήτηση για τη δημόσια προσφορά – Στα 4 ευρώ η τιμή διάθεσης των νέων μετοχών
- Βουλή: Γεωργιάδης και Θεμιστοκλέους κατά ΣΥΡΙΖΑ για τους οδηγούς ασθενοφόρων: «Τη δική σας διάταξη ενεργοποιήσαμε»
- ΟΗΕ: Πρέπει να δούμε πώς αντιλαμβάνεται ο Τραμπ μια «συμφωνία» για την Ουκρανία
- Χαβιέρ Μιλέι: Θα αποχωρούσα από τη Μercosur για ένα ελεύθερο εμπόριο με τις ΗΠΑ