array(0) {
}
        
    
Menu
0.94%
Τζίρος: 74.73 εκατ.

Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο

Media

Τα «ιμάτια» του Κοντομηνά, οι περιπέτειες του Κοκλώνη, ο πόλεμος των καλαναρχών και… Τι Ψυχή θα Παραδώσεις Μωρή

Περιεχόμενα

Το αρχηγείο του «αείμνηστου» Κοντομηνά, ο πλειστηριασμός με επισπεύδουσα την Intrum και οι 30ετίας μισθωτές με το «βαρύ» ονοματεπώνυμο

Η είδηση που κυκλοφορεί ότι βγαίνει στις 28 Μαρτίου με επισπεύδουσα την Intrum και με τιμή εκκίνησης τα 7,71 εκατ. ευρώ το αλλοτινό «αρχηγείο» του Δημήτρη Κοντομηνά στην Παλλήνη (30 στρέμματα οικόπεδο και 4.110 τ.μ. κτιριακό συγκρότημα) δεν θα είχε τόση αξία – θα επρόκειτο για άλλο ένα «φιλέτο» real estate που βγαίνει στο «σφυρί» – αν το κτίριο αυτό δεν στέγαζε σήμερα μια από τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της οικογένειας Βαρδινογιάννη, την εταιρεία παραγωγής Green Pixel που «σερβίρει» με παραγωγές τα κανάλια Alpha και Star. Μάλιστα η εταιρεία παραγωγής, με πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Θανάση Τρίμη, έχει μισθώσει το κτίριο και το οικόπεδο στη θέση «Πέτσα Βακαλοπούλου ΒΙΟΠΑ» μέχρι το τέλος Ιουνίου του μακρινού 2055 δηλαδή για ….31 ακόμη χρόνια.

Βέβαια, μισθώτρια του συγκροτήματος κατά το παρελθόν ήταν η «Alpha Δορυφορική Τηλεόραση Α.Ε.» του Κοντομηνά, η οποία υποκαταστάθηκε στη συνέχεια από την «Green Pixel Productions». Το αξιοσημείωτο πάντως είναι ότι η σημερινή μισθώτρια της όλης έκτασης, δηλαδή η Grin Pixel φέρεται να  έχει ξεκαθαρίσει επίσημα την πρόθεσή της σε περίπτωση  εκπλειστηριασης, να αποσύρει από τα ακίνητα τις λυόμενες κτηριακές κατασκευές ιδιοκτησίας της, όπως δικαιούται.

Προφανώς, σε μια τέτοια περίπτωση, η αξία των ακινήτων αναδιαμορφώνεται,  αν λάβει κανείς υπόψιν ότι  οι υφιστάμενες (για την ώρα τουλάχιστον) κτηριακές εγκαταστάσεις – αν και λυόμενες – έχουν εξαιρετική λειτουργικότητα, βασικό χαρακτηριστικό γνώρισμα του πάλαι ποτέ «στρατηγείου» του Δ. Κοντομηνά.

Εκτός αν η μισθώτρια εταιρεία συμμετέχει και αυτή στον πλειστηριασμό….

Για την ιστορία, οι πλειστηριασμοί στρέφονται κατά της «Δέμκο Επενδυτική και Εμπορική Α.Ε.», που αποτέλεσε τον βασικό βραχίονα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Δ. Κοντομηνά και έρχονται να προστεθούν σε αρκετούς που έχουν πραγματοποιηθεί κατά το παρελθόν για δεκάδες, υψηλής αξίας, περιουσιακά στοιχεία του. Το ποσό για το οποίο επιβλήθηκε η κατάσχεση είναι μόλις 0,5 εκατ. ευρώ, πλέον των τόκων και εξόδων εκτελέσεως, το οποίο αποτελεί μέρος του κονδυλίου του επιδικασθέντος κεφαλαίου, ενώ τα ακίνητα βαρύνονται με δεκάδες υποθήκες/προσημειώσεις.

Την ερχόμενη Πέμπτη τα…σπουδαία.

Η «περιπέτεια» της Barkingwell Media, οι ζημίες 6,8 εκατ. ευρώ και η διατήρηση στη ζωή μέσω factoring

Η ιστορία είναι γνωστή: Τον Ιανουάριο του 2023, δηλαδή 14 μήνες πριν, η Αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος έλεγξε τον Νίκο Κοκλώνη για τις δραστηριότητές του. Βρήκε τουλάχιστον 24 εταιρείες σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο, Τουρκία, Ινδία, Παναμά και ΗΠΑ στις οποίες εμφανιζόταν ως διαχειριστής, ιδρυτής και πραγματικός δικαιούχος, διευθυντής, γραμματέας ή και ταμίας. Στη συνέχεια ο επικεφαλής της Αρχής, Χαράλαμπος Βουρλιώτης διαβίβασε το πόρισμα τον οικονομικό εισαγγελέα Χρήστο Μπαρδάκη για να πράξει τα δέοντα.

Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι ότι η διαδικασία κατάθεσης στοιχείων και «απολογίας» του Νίκου Κοκλώνη έχει ολοκληρωθεί, ότι ο παρουσιαστής, παραγωγός και επιχειρηματίας έχει προσκομίσει ό,τι του ζητήθηκε και ήδη από το περιβάλλον του διαρρέεται ότι «δεν έχει βρεθεί τίποτα το μεμπτό.» Ωστόσο οι λογαριασμοί – πλην αυτού της μισθοδοσίας – παραμένουν κλειστοί και τα περιουσιακά στοιχεία έχουν δεσμευθεί. Η εταιρεία Barkingwell Media συνεχίζει με υψηλότερους τζίρους μεν (11,5 εκατ. ευρώ έναντι 7,9 εκατ. ευρώ το 2021) αλλά με αυξημένες ζημίες (6.884.622 ευρώ έναντι  2.996.651 ευρώ). Οι εργαζόμενοι στην εταιρεία πληρώνονται κανονικά από την Optima Bank με την οποία έξι μήνες πριν ξεκινήσει η περιπέτεια Κοκλώνη με τον εισαγγελέα, υπέγραψε μέσω της θυγατρικής της «Optima Factors Πρακτορεία Επιχειρηματικών Απαιτήσεων Μονοπρόσωπη ΑΕ», σύμβαση αορίστου χρόνου πρακτορείας επιχειρηματικών απαιτήσεων με την με ανώτατο όριο χρηματοδότησης τα 7.000.000 ευρώ.

Τι είναι το factoring

Πρόκειται για μια τριμερή και συνεχή σχέση μεταξύ ενός factor, ενός προμηθευτή και των αγοραστών του, βάσει της οποίας ο προμηθευτής δύναται να εκχωρεί στον factor γεγενημένες απαιτήσεις που προκύπτουν από την πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών μεταξύ αυτού και των αγοραστών του. Το factoring απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις που αναπτύσσουν επαναληπτικής αγοραστικής συμπεριφοράς επιχειρηματικό πελατολόγιο, με περιόδους αποπληρωμής τους 1 έως 6 μήνες. Εξαιρετικά για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που, καθώς μεγαλώνουν, εμφανίζουν στην ανάπτυξη, οργάνωση και λειτουργία των λογιστηρίων και των εισπρακτικών μηχανισμών αδυναμίες και αναποτελεσματικότητες, το factoring προσφέρει αξιόπιστες και χαμηλού κόστους λύσεις.

Ο factor παρέχει την παρακάτω δέσμη υπηρεσιών:

  • Χρηματοδότηση (ως προκαταβολή έναντι της αγοράς των εμπορικών απαιτήσεων)
  • Λογιστική διαχείριση των λογαριασμών αγοραστών
  • Είσπραξη εμπορικών απαιτήσεων
  • Κάλυψη πιστωτικού κινδύνου
  • Πληροφόρηση σχετικά με τον κίνδυνο αφερεγγυότητας τόσο νέων όσο και υφισταμένων συνεργασιών.

Open: «Next Please» μετά την αποχώρηση της Αννίτας  Πάνια από το καθημερινό πρόγραμμα….

Σχεδόν έναν μήνα μετά την ανακοίνωση του Open ότι η εκπομπή της Αννίτας Πάνια «Next Please» εντάσσεται στο καθημερινό πρόγραμμα του καναλιού, οργιάζουν οι φήμες ότι ο σταθμός σταματά την προβολή του μέσα στην εβδομάδα για να επικεντρωθεί – λέει – η παρουσιάστρια στο «φιλέτο» του Σαββατοκύριακου που το πρόγραμμα βγαίνει ζωντανά.

Τα μέτωπα των ιδιοκτητών ΜΜΕ – κυβέρνησης, το «αντίδωρο» του 2% υπέρ ΕΔΟΕΑΠ και οι ευθυγραμμισμένες πρακτικές της επόμενης σεζόν

Μπορεί τα μεγάλα ΜΜΕ (κανάλια, ραδιόφωνα, sites) να μην «τοποθετούνται» μέσα από τις εκπομπές τους «απέναντι» από την κυβέρνηση στην πλειονότητά τους, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν μέτωπα και «casi belli». Για τους καναλάρχες που ναι μεν ικανοποίησαν το αίτημα του 2% υπέρ ΕΔΟΕΑΠ,  «κόκκινο πανί» αποτελεί η δρομολόγηση μέσω νομοσχεδίου της συγχώνευσης του ΕΚΟΜΕ με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου που θα αυστηροποιήσει τις προϋποθέσεις επιδότησης των επιλέξιμων δαπανών των σήριαλ και ταινιών που μεταδίδουν.

Η προοπτική αυτή αυτόματα δημιουργεί ένα κλίμα πανικού που μετριάζεται με τη συμφωνία σε επίπεδο Ένωσης Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ) να επικεντρωθούν οι καναλάρχες την επόμενη σεζόν σε ριάλιτι, talk shows και τηλεπαιχνίδια. Την «πληρώνει» ο κλάδος της ελληνικής οπτικοακουστικής παραγωγής στον τομέα της μυθοπλασίας ενώ «κερδίζουν» χώρο και χρόνο ριάλιτι («Big brother», «Fame story», «Η φάρμα», «The bachelor», «Love island» κλπ), τηλεπαιχνίδια και κάθε είδους σόου ανάδειξης ταλέντων. Μάλιστα είναι βέβαιο ότι από τις 32 σειρές που είδαμε τη φετινή σεζόν στο «πάνθεον» των ιδιωτικών καναλιών εθνικής εμβέλειας, μόλις 15 θα καταστεί δυνατόν να διατηρηθούν, σε επίπεδο αριθμού, γιατί οι περισσότερες, κυρίως οι πιο ακριβές παραγωγές, θα σταματήσουν. Μάλιστα αναμένεται να υιοθετηθεί μια νέα πολιτική, αυτή της διασποράς των επεισοδίων σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με τρανταχτό παράδειγμα το «Maestro» με το Mega να προβάλλει ορισμένα επεισόδια και στη συνέχεια να διακόπτει για να συνεχίσει την επόμενη σεζόν.

Στο ίδιο κανάλι η σειρά «Πατέρας Παΐσιος: Από τα Φάρασα στον Ουρανό» θα προβληθεί την επόμενη σεζόν. Ο ΑΝΤ1 από 4 σειρές που είχε φέτος θα περιοριστεί στις 3 ενώ ο Alpha θα σταματήσει το «Προξενείο της Ιουλίας», τον «Σασμό» και τον «Παράδεισο των κυριών». Αντίθετα, συνεχίζεται για 12η σεζόν το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», με μεγάλες, αλλαγές στο πρωταγωνιστικό καστ. Το κανάλι θα εντάξει στο πρόγραμμά του τη σειρά εποχής «Η Εξομολόγηση», την ελληνική εκδοχή της επιτυχίας της Marvel «Punisher» («Τιμωρός») και την ελληνική εκδοχή του νοτιοκορεάτικου «Mother» με τίτλο «Να με λες μαμά». Στον Alpha θα προβληθεί και η νέα κωμωδία των Ρέππα – Παπαθανασίου «Το μυστικό της Τζέλας Δελαφράγκα», παρωδία των ελληνικών δραματικών σειρών. Όσον αφορά στο 2ο κύκλο του «Γιατρού», με πρωταγωνιστή τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, υπάρχει πρόθεση υλοποίησής του, αλλά ακόμη δεν υπάρχει οριστική απόφαση. Ερώτημα παραμένει τι θα κάνει ο ΣΚΑΙ που δεν ευτύχησε με την πανάκριβη σειρά των «Πανθέων» αλλά και η ΕΡΤ που «πάγωσε» τη «Μεγάλη Χίμαιρα» του Μ.Καραγάτση.

Καναλάρχες και ιδιοκτήτες ραδιοσταθμών έχουν ανοίξει πυρά με την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη. Τόσο η Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοσταθμών Αττικής όσο και η Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας τάσσονται ξεκάθαρα εναντίον του σχεδίου Μενδώνη και ζητούν την απόσυρσή του, διαφορετικά ανοίγει ο δρόμος των προσφυγών στην Ε.Ε. Στη συνδρομητική τηλεόραση παραμένει …αθεράπευτη η δυσαρέσκεια των δυο βασικών παικτών, της Cosmote TV και της Nova για τη μη απόσυρση του φόρου συνδρομητικής TV 10% ή για τη μη επιβολή του και στις διεθνείς πλατφόρμες του εξωτερικού (Netflix, Apple TV, Prime, Disney+) με τις διαρροές να κάνουν λόγο για μεταφορά της φορολογικής έδρας τουλάχιστον για τον ένα παίκτη.

Τι είδε η Vodafone στον ΑΝΤ1+ και προχώρησε στη συνέργεια με την πλατφόρμα του ΑΝΤΕΝΝΑ group;

Τη μόδα του shop in a shop ακολουθούν όλο και περισσότερο οι συνδρομητικές πλατφόρμες που από ανταγωνίστριες μεταξύ τους γίνονται εν μέρει και partners. Έτσι μετά την Cosmote TV και η Vodafone TV ενέταξε στο roster της τον ΑΝΤ1+ καθώς εκτίμησε ιδιαίτερα τα «ασημικά» του κυρίως δε τη Formula 1® Πλέον, όλοι οι νέοι συνδρομητές του Vodafone TV έχουν τη δυνατότητα να δουν το περιεχόμενο του ANT1+ δωρεάν για 12 μήνες. Παράλληλα οι συνδρομητές της Vodafone θα έχουν πρόσβαση στο ελληνικό και ξένο περιεχόμενο της πλατφόρμας του ΑΝΤ1( «Η Μάγισσα», οι «Ψυχοκόρες», οι «Σέρρες», ταινίες), αλλά και στο NASCAR Cup Series, ένα από τους σημαντικότερους  αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού της Αμερικής καθώς και στην πλούσια ενότητα μαχητικών αθλημάτων του ΑΝΤ1+ που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, όλα τα shows του WWE και το κανάλι Fight Network.

Νέο Δ.Σ. για την 24 Media Συμμετοχών

Με νέο Δ.Σ. η 24 MEDIA – Ανώνυμη Εταιρεία Συμμετοχών» 24 MEDIA ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ Α.Ε.:

Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος είναι ο Δημήτρης Μάρης και μέλη οι Πολυτίμη Δαλαμάγκα και Εμμανουήλ Χωριανόπουλος. Παράλληλα αποφασίστηκε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 2.494.980 ευρώ ενώ ΑΜΚ ύψους 1.935.000 πραγματοποιήθηκε και στην 24MEDIA Μονοπρόσωπη Α.Ε., συμφερόντων επίσης του Δημήτρη Μάρη, ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας News247, του SPORT24, του Contra, του OneMan, του LadyLike και του OW (On Wellness).

ΑΜΚ 25.967,45 στο Open; Για ποιο λόγο;

Ασυνήθιστη πρακτική συνιστά η ΑΜΚ μικροποσών για ένα κανάλι εθνικής εμβέλειας όπως το Open. Πράγματι πριν λίγες ημέρες (12 Μαρτίου) η Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε. που διαχειρίζεται το Open Beyond προέβη σε ολική καταβολή της Αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους 25.697,45 ευρώ, που αποφασίστηκε από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων της 22 Ιανουαρίου 2024.

Το έντονο φλερτ του Mega στη Φαίη Σκορδά και το «άλλοθι» της Εύης Κουτσαυτάκη

Σκληρό «μαρκάρισμα» δέχεται η Φαίη Σκορδά από στελέχη του Mega προκειμένου να κάνει την απαραίτητη ετερο-δημότευση και να εγκαταλείψει τον ΣΚΑΙ για να αναλάβει το πρωϊνό (10-12 ή 10-13:00) στο κανάλι. Δεν είναι σίγουρο αν στην περίπτωση αυτή θα μεταφέρει την ομάδα της σύσσωμη ή αν θα διατηρήσει τον τίτλο της εκπομπής «Fays Time». To σίγουρο είναι ότι ο ΣΚΑΙ θα καλύψει τα κενά στο συγκεκριμένο slot με ενημέρωση που και λιγότερο κοστίζει και εξυπηρετεί τον γενικότερο στόχο εναναφοράς του καναλιού στις «εργοστασιακές του ρυθμίσεις»: Την ενημέρωση, από την οποία και ξεκίνησε.

Η σκληρή «dealer» Εύη Κουτσαυτάκη, οι απαιτήσεις του Ατζούν Ιλίτζαλι και το Survivor

Σκληρό deal προηγήθηκε της συμφωνίας να προβληθεί και την επόμενη σεζόν στον ΣΚΑΙ το «Survivor». Ο ΣΚΑΙ θα διατηρήσει τα διαφημιστικά έσοδα από τα σποτ πέριξ της εκπομπής, ενώ ο Τούρκος παραγωγός Ατζούν Ιλίτζαλι θα καρπούται τις εισροές από τη δωροθεσία, το 1/3 των εσόδων από τις τηλεφωνικές γραμμές υψηλής χρέωσης σε περίπτωση που επιστρέψουν οι ψηφοφορίες, ενώ το κόστος του επεισοδίου θα διαμορφώνεται ανάλογα με την τηλεθέαση, με σημείο-«κλειδί» το 15% στο δυναμικό κοινό, καθώς από αυτό το επίπεδο και πάνω θα ανεβαίνουν τα κέρδη του Ατζούν Ιλίτζαλι.

Περιμένοντας το νομοσχέδιο: Οργιάζουν οι «Χούθι» της Συνδρομητικής, χάνουν εκατομμύρια Δημόσιο, Cosmote TV και Nova

«Ασπιρίνες» θεωρεί η αγορά της συνδρομητικής TV τις φιλότιμες πλην αναποτελεσματικές κατασταλτικές πρακτικές των αρχών για την πάταξη της πειρατείας που τοποθετεί την  Ελλάδα σε περίοπτη θέση στη λίστα της παρανομίας, αναλογικά φυσικά με τον πληθυσμό της. Σύμφωνα με έρευνα του Ευρωπαϊκού Γραφείου για τη Διανοητική Ιδιοκτησία (EUIPO), στη χώρα μας παρατηρείται υψηλότερο ποσοστό  θέασης πειρατικού περιεχομένου σε σχέση με τον Μ.Ο. της ΕΕ (25% στην Ελλάδα σε σχέση με 21% στην Ε.Ε.). Οι εκτιμήσεις της Cosmote TV κάνουν λόγο για περισσότερες από 600.000 πειρατικές συνδέσεις συνδρομητικής TV με τη Nova ωστόσο να τις υπολογίζει στις 900.000.  Aπό τη δράση των πειρατών χάνει το μεν Δημόσιο περί τα 30-50 εκατ. ευρώ διαφυγόντα έσοδα από φόρους και ΦΠΑ (24%), οι δε πάροχοι περισσότερα από 125-150 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Το νέο νομοσχέδιο που επεξεργάζεται η κυβέρνηση αναμένεται να σφίξει τον κλοιό τόσο στους πειρατές που διαμοιράζουν το παράνομο υλικό, όσο και στους τελικούς χρήστες όπου το πρόστιμο θα έρχεται και με ηλεκτρονικό «ραβασάκι».

Το νομοσχέδιο για τον περιορισμό της πειρατείας έχει δυο βασικούς στόχους: Το άμεσο «μπλόκο» στις σελίδες που αναμεταδίδουν παράνομα ζωντανά ματς και την αυστηροποίηση των ποινών για πειρατές και χρήστες. To dynamic blocking, υπάρχει ήδη αλλά θα απλοποιηθεί με νέα  ευέλικτη και άμεση διαδικασία. Mέχρι σήμερα οι πάροχοι έπρεπε να ενημερώνουν την Εταιρεία Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων (ΕΠΟΕ) για τους αγώνες που αναμένεται να υπάρξει έντονο ενδιαφέρον από τους πειρατές και στη συνέχεια ξεκινούσε ένα «ταξίδι» από υπηρεσία σε υπηρεσία για να καταλήξει στην ΕΕΤΤ που δίνει την εντολή στους παρόχους για να αποκαθηλωθεί το συγκεκριμένο site.

Το νομοσχέδιο θα αναγνωρίζει την ευθύνη του χρήστη-κατόχου πειρατικού περιεχομένου και το πρόστιμο θα έρχεται μέσω ΑΑΔΕ.  Σύμφωνα με υπολογισμούς, η εξάλειψη των πειρατικών δικτύων θα μπορούσε να στρέψει το 75% των χρηστών που παρακολουθούν αποκλειστικά αθλητικό περιεχόμενο και το 30% των χρηστών που καταναλώνουν γενικό περιεχόμενο σε νόμιμες συνδρομητικές συνδέσεις, επιτρέποντας στις εταιρείες να βγουν κερδισμένες με πάνω από 50 εκατ. ευρώ ετησίως.

Τα καινά δαιμόνια της Κατερίνας Κασκανιώτη: Η «επιβίβαση» της ΕΡΤ στην Aegean, το «εισιτήριο» για το σινεμά και στο βάθος …σειρά για τη Μαρία Κάλλας

Ταχεία επιβίβαση της ΕΡΤ στις πτήσεις της Aegean αποφάσισαν η δημόσια ραδιοτηλεόραση και η διοίκηση της αεροπορικής. Κατά τη διάρκεια των πτήσεων της Aegean, οι επιβάτες θα μπορούν να παρακολουθούν σειρές, ταινίες, ντοκιμαντέρ, ειδήσεις και παραγωγές της ΕΡΤ μέσα από την πλατφόρμα ERTFlix. Παράλληλα το Δ.Σ. της ΕΡΤ θα διαθέσει 30.000 από το διαφημιστικό κονδύλι των 223.000 ευρώ που  ενέκρινε για τη διαφημιστική της προβολή, προκειμένου να αναθέσει στη Cine News το έργο παροχής υπηρεσιών διαφημιστικής προβολής για τις πλατφόρμες ERTFlix και ERΤecho σε κινηματογραφικές αίθουσες έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2024.  Παράλληλα η ΕΡΤ επαναφέρει προς έγκριση πρόταση σειράς μυθοπλασίας («Η άγνωστη Μαρία») για τη σεζόν 2024- 2025 η οποία εστιάζει σε μια χρονική περίοδο της Μαρίας Καλογεροπούλου προτού «γίνει» η Μαρία Κάλλας.

«Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη» με επιδότηση ΕΚΟΜΕ

Και το «Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη» – που σημειωτέον δεν προβάλλεται πλέον από το Mega – θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΚΟΜΕ. Πιο συγκεκριμένα θα επιδοτηθούν τόσο ο γ’ κύκλος, με προϋπολογισμό επιλέξιμων δαπανών ύψους 352.000 ευρώ και επιδότηση 140.799 ευρώ όσο και ο δ’ κύκλος με τον ίδιο αριθμό επεισοδίων και τα ίδια κονδύλια. Το τελικό ποσό της επιχορήγησης από το ΕΚΟΜΕ θα αγγίξει τα 281.598 ευρώ, με δικαιούχο την εταιρεία παραγωγής Linim Art Events.

Ο …περιζήτητος Νίκος Μουτσινάς και ο νέος όρος για να ενταχθεί στο Star

Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο με «–» στο απουσιολόγιο της τηλεοπτικής σκηνής, ο Νίκος Μουτσινάς δέχεται πιο πιεστικές προτάσεις επιμένοντας στο βραδινό σώου και προσθέτοντας στους όρους που θέτει και την προβολή του θεατρικού του «Τα βαφτίσια» με συμπαραγωγικό το όποιο κανάλι υποδοχής. Η πρόταση του Star προς το παρόν κάνει λόγο  για ένα βραδινό τοκ σόου και την παρουσίαση του τηλεπαιχνιδιού «The 1% Club» τα δικαιώματα του οποίου απέκτησε πρόσφατα το κανάλι της Κηφισιάς που το προορίζει στη ζώνη του ΣΚ πριν το κεντρικό δελτίο ειδήσεων.

Όταν έκλαψε ο Λιάγκας

Εμφανώς συγκινημένος εμφανίστηκε στον «αέρα» της εκπομπής του ο Γιώργος Λιάγκας, μετά τα όσα είπε ο Δημήτρης Πλακιάς για τους 3 συγγενείς του που χάθηκαν στα Τέμπη πριν ένα χρόνο.  Βούρκωσε ο Γιώργος Λιάγκας όταν ο πατέρας της Αναστασίας Πλακιά και θείος των δίδυμων κοριτσιών που έχασαν άδικα τη ζωή τους στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη μίλησε (στις 21.03.2024) στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, με αφορμή τη σχετική συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής. Ολοκληρώνοντας τον διάλογο με τον κύριο Πλακιά, ο Γιώργος Λιάγκας σχολίασε με δάκρυα στα μάτια:

«Ξέρετε τι γίνεται; Δε μπορώ να το χειριστώ ακόμα δημοσιογραφικά και ανθρώπινα μετά από έναν χρόνο. Και κάποιοι βγαίνουν και κουνάνε δάχτυλο επικοινωνιακά». «Ξέρετε κάποια στιγμή όλοι αναμετριόμαστε με τη σκιά μας… Και όσο δεινός ρήτορας και να είσαι, όσο ικανός πολιτικός, δεν μπορείς να βάζεις πάνω από το συναίσθημα αυτών των ανθρώπων το πολιτικό κόστος και το πώς δε θα χάσουμε ψήφους. Εγώ δε μπορώ να το χειριστώ δημοσιογραφικά και απορώ με εσάς πώς τολμάτε να το διαχειρίζεστε επικοινωνιακά», συμπλήρωσε ο παρουσιαστής εμφανώς φορτισμένος. Κλείνοντας το θέμα ο Γιώργος Λιάγκας είπε: «Θα αλλάξω θέμα, δεν μπορώ να μείνω άλλο εδώ», και προχώρησε στη θεματολογία της εκπομπής.

Ενισχύεται το ΑTTICA TV

Το ATTICA TV, ενισχύει την ψυχαγωγία του με νέες εκπομπές. Η νέα σειρά ντοκιμαντέρ «INFOWAR» με τον Άρη Χατζηστεφάνου μας φέρνει ιστορίες από το Gotham City, τα «ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ» επίσης εντάσσονται στο πρόγραμμα του περιφερειακού καναλιού με παρουσιαστή τον πρώην μεσίτη και νυν ταξιδευτή Λίον Λογοθέτη ενώ η «ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΩΜΩΔΙΑΣ» εξηγεί τη δύναμη που η ίδια ασκεί στη σύγχρονη κοινωνία. Τέλος, το «ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΒΕΡΑΝΙ» με τον Σταύρο Σβήγκο, μαζί με τους αδερφούς Αντώνη και Θοδωρή Ξηντάρη αναβιώνει αναμνήσεις με ακούσματα της ρεμπέτικης μουσικής.

Συνέντευξη από τον πρωθυπουργό ζήτησε ο Αντώνης Κανάκης

Δημόσια πρόσκληση στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη απηύθυνε ο Αντώνης Κανάκης από την εκπομπή του «Ράδιο αρβύλα», προκειμένου να παραχωρήσει συνέντευξη στο Βινύλιο.

Radiodays in Athens στην Αθήνα!

Στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί το 2025 το Radiodays Europe, το μεγάλο συνέδριο για το ραδιόφωνο που γίνεται κάθε χρόνο σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης.

Την ανακοίνωση έκανε από το βήμα του φετινού Radiodays Europe στο Μόναχο, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής -ΕΙΙΡΑ, Κωνσταντίνος Φωτόπουλος (όμιλος Βαρδινογιάννη). Χώρος διεξαγωγής το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από τις 9 έως και τις 11 Μαρτίου 2025.

ΟPEN: Επιστρέφει το «TV Stars Παρουσιάστε», επιστρέφει και ο Ανδρέας Μικρούτσικος

Το εναλλακτικό ριάλιτι «TV Stars Παρουσιάστε» επιστρέφει όπως όλα δείχνουν στην ελληνική τηλεόραση, μέσα από την συχνότητα του Open. Πρόκειται για ένα εναλλακτικό ριάλιτι που προβλήθηκε το 2007 από τον Alpha και αναζητούσε επίδοξους νέους παρουσιαστές με τηλεοπτικό ταλέντο. Η Μπέττυ Μαγγίρα είχε τα ηνία της παρουσίασης, ενώ στην κριτική επιτροπή ήταν ο Ηλίας Ψινάκης, ο Κωνσταντής Σπυρόπουλος και η Ναταλία Γερμανού. To ριάλιτι θα γίνει με παραγωγή της Red Smile του Νίκου Κοκλώνη, θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Οκτώβριο ενώ επιφυλλάσσεται ρόλος για τον  Ανδρέα Μικρούτσικο (παρουσιαστής ή διευθυντής της Ακαδημίας), τη Μαριά Σολωμού (καθηγήτρια) και τον Γρηγόρη Μελά (μέλος κριτικής επιτροπής).

Λαός και Κολωνάκι: Πες μου που μένεις ή που οδηγείς να σου πω τι ακούς  

Έντονα ταξικές είναι οι διαφοροποιήσεις των ποσοστών ακροαματικότητας των ραδιοσταθμών της Αττικής το τελευταίο τρίμηνο με τα δυτικά προάστια να προτιμούν τα μουσικά ραδιόφωνα που παίζουν «λαϊκά» και τα Β.Π. να προκρίνουν την ενημέρωση και τις πιο mainstream μουσικές επιλογές. Από τις αρχές Ιανουαρίου έως τις πρώτες ημέρες του Μαρτίου οι κάτοικοι του κέντρου της Αθήνας αλλά και οι οδηγοί πέριξ του Κολωνακίου και του Συντάγματος προτίμησαν τον ΣΚΑΙ (10%) του Γ.Αλαφούζου, τον Red (9,1%) της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου και τον Μέντα (9%) επίσης ιδιοκτησίας Αλαφούζου. Στα Βόρεια Προάστια οι επιλογές διαφοροποιούνται με την πρώτη τριάδα να διαμορφώνουν ο ΣΚΑΙ με 14%, ο bwinΣΠΟΡ FM (Αλαφούζος) με 10,5% και ο Pepper με 10,1%, επίσης του Αλαφούζου. Στα Νότια Προάστια προηγείται ο ΣΚΑΙ με 12,1%, έπεται ο Μέντα με 10,7% και ακολουθεί ο Δίεση με 9,9%. Στην Ανατολική Αττική πρώτος παραμένει ο ΣΚΑΙ με αυξημένο ποσοστό (13,9%), ενώ ακολουθούν ο Δρόμος με 9,9% και η Δίεση με 9,8%. Στον Πειραιά προηγείται ο Ρυθμός με 13,7%, η Λάμψη με 12,1% και ο Μέντα με 11,5% ενώ στα Δυτικά Προάστια ο Sfera με ένα ισχυρό 14,9%, η Λάμψη με 12,5% και ο Ρυθμός με 11,7%.

Τι Ψυχή θα Παραδώσεις Μωρή: Και επίσημα ταινία στο σινεμά

Η τηλεοπτική σειρά που προβλήθηκε στο Mega το 2000 και γνώρισε τεράστια επιτυχία αν και διακόπηκε πριν την ολοκλήρωσή της, έρχεται 25 χρόνια μετά, στη μεγάλη οθόνη, με τη μορφή δύο ταινιών: Η παραγωγή της ταινίας θα είναι του Παντελή Καλατζή και της Showtime Productions και το σενάριο και η σκηνοθεσία του Αλέξανδρου Ρήγα. Το σενάριο της ταινίας είναι εμπνευσμένο από την ομώνυμη τηλεοπτική σειρά των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου.

Η μαύρη κωμωδία του Mega δεν ολοκληρώθηκε ποτέ με τον ξαφνικό θάνατο να έρχεται στο 7ο επεισόδιο, την επίσημη πρώτη δικαιολογία να αναφέρει ότι κάπου παράπεσε η κασέτα του 8ου επεισοδίου και την ουσιαστική αιτία να έχει να κάνει με την κόντρα μεταξύ πρωταγωνίστριας και συντελεστών. Ο ξαφνικός θάνατος της σειράς άφησε την εξέλιξη της υπόθεσης στο πιο ενδιαφέρον της σημείο: στη στιγμή της κατά πρόσωπο αντιπαράθεσης των τεσσάρων πρωταγωνιστριών με τον “εχθρό” τους.

Και έτσι δεν μάθαμε τι απέγιναν τελικά αυτά τα τέσσερα κορίτσια που αφού είχαν κακοποιηθεί στην παιδική τους ηλικία αποφάσισαν κάποια στιγμή να εκδικηθούν τον υπεύθυνο: τον κοινωνικό λειτουργό του ορφανοτροφείου που μεγάλωσαν. Τον άνθρωπο που τις κακοποιούσε σεξουαλικά και που έχει μόλις επιστρέψει στην Ελλάδα από την Αμερική ως προστάτης των, ανά τον κόσμο, κακοποιημένων παιδιών.

Η ταινία παρακολουθεί τις ζωές τεσσάρων γυναικών, της Αλέκας, της Ντομινίκ, της Φωφώς και της Πόπης εντελώς διαφορετικών μεταξύ τους, οι οποίες συναντιούνται αρχικά κατά την πρώτη δεκαετία της ζωής τους σε ένα ορφανοτροφείο όπου κακοποιούνται σεξουαλικώς και κατ’ εξακολούθηση από έναν κοινωνικό λειτουργό, τον Γεράσιμο Μαντά, και ορκίζονται κάποτε να πάρουν εκδίκηση. Τώρα ξανασυναντιούνται με σκοπό να κάνουν πράξη την υπόσχεσή τους.

Tο πρώτο όνομα που «κλείδωσε» για να συμμετέχει στη ταινία «Τι Ψυχή θα Παραδώσεις Μωρή» είναι η Μαρία Λεκάκη, χωρίς ακόμα να έχει γίνει γνωστός ο ρόλος που θα αναλάβει. Ένα ακόμη όνομα που έχει πέσει στο τραπέζι είναι αυτό της Γιούλης Τσαγκαράκη. Οι ταινίες θα είναι μια παραγωγή της SHOWTIME PRODUCTIONS, της πρώτης ελληνικής εταιρίας που κατάφερε πέντε ταινίες της –«𝗧𝗵𝗲 𝗕𝗮𝗰𝗵𝗲𝗹𝗼𝗿 𝟭, 𝟮, 3 & 4» και SAISON MORTE (ΝΕΚΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ) – να ενταχθούν στην πλατφόρμα του Netflix και πανηγυρικά εγκαινίασε την παρουσία ελληνικών σειρών και ταινιών στο διεθνές στερέωμα του Netflix.

Διαβάστε επίσης:
Σκάι: Το σοκ για την Σία Κοσιώνη, οι αλλαγές της Κουτσαυτάκη και τι θα γίνει με Σκορδά και Μπακοδήμου

Η «ζαριά» Ζούλα στη Eurovision, το κακό προηγούμενο, τα greeklish της Μαρίνας Σάττι, τα «παρατράγουδα» και ο λογαριασμός στον Έλληνα φορολογούμενο

Επενδύσεις για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς μοιράζεται η πίτα της αγοράς στη συνδρομητική τηλεόραση – mononewsTV
Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του Δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν
Πώς μοιράζεται η πίτα της αγοράς στη συνδρομητική τηλεόραση
Η Αννα Κανέλλου που «τάραξε» την ΕΡΤ, τι συμβαίνει τελικά με το Open, το φλερτ της Μαρίας του Σκάι, ο Λάτσης στο… Κόκκινο
Γιατί η Πειραιώς είναι το Everest της JP Morgan, γιατί δεν ενθουσίασε ο Νεμπής, το ρεκόρ του Σιάμισιη, τι συμβαίνει στα ναυπηγεία, η συμφωνία του Παπαέλληνα, τι ήθελε ο Καραβίας στα Εμιράτα, τι συζήτησαν Παπασταύρου με Γαβριήλ, και ένα hot quiz με πολιτικό και κομμώτρια
Νεμπής (ΟΤΕ): Στόχος μας να προσθέσουμε αξία στους μετόχους – Μεγάλη αύξηση συνδρομητών στην τηλεόραση
Vodafone Ελλάδας: Αυξήθηκε ο τζίρος το εξάμηνο, μειώθηκαν οι συνδρομητές στη σταθερή
Vodafone Ελλάδας: Στα 541 εκ. ευρώ τα έσοδα στο πρώτο εξάμηνο – Αύξηση 18% στα EBITDA
Έχω παιδιά: Τι θα δούμε απόψε στο νέο επεισόδιο
Παπακαλιάτης για Maestro: Όταν έχεις τόσο καλούς ηθοποιούς, το σκέφτεσαι σοβαρά αν θα γράψεις και 4η σεζόν