Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε για τη πρεμιέρα της νέας σειράς «Ζωή» όπου πρωταγωνιστεί στον ΑΝΤ1+ και φυσικά και για την τεράστια επιτυχία του Maestro, του οποίου τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν έχουν ήδη ξεκινήσει.
«Η κωμωδία είναι πολύ δύσκολη, να κάνεις τον άλλον να γελάσε, θέλει μια προσέγγιση άλλη. Θέλει έναν τρόπο. Στη σχολή που τελείωσα δεν έκανα κωμωδία, ήταν τυχαίο να βρεθώ στον χώρο της κωμωδίας. Τώρα που μεγάλωσα με έχει κερδίσει το δράμα», ανέφερε αρχικά.
«Πιστεύω ότι παίζει ρόλο η συνεργασία, το έργο που υπηρετείς, οι ηθοποιοί, ο σκηνοθέτης, έχουν μεγάλη σημασία όλα αυτά σε αυτή τη δουλειά», συνέχισε.
Παράλληλα, η Μαρία Καβογιάννη είπε: «Ο Χριστόφορος είναι οικογένειά μου, ένας άνθρωπος που θαυμάζω, εκτιμώ, αγαπώ και έχω μια τέτοια προστασία και φροντίδα όπου δεν θα μπορούσε να με αφήσει εκτεθειμένη. Είναι ο δικός του τρόπος που θέλει να το κάνω και για εμένα αυτό που έχει σημασία είναι η υψηλή αισθητική που περιβάλλει η σειρά. Έχει πολύ ψηλά την αισθητική και μέσα από αυτό βοηθήθηκα πάρα πολύ. Ο ρόλος είναι γραμμένος με τέτοιο μέτρο που με βοήθησε πάρα πολύ. Ένας φίλος μου είπε ότι πρέπει να κάνω και μια κακιά».
Για τη σκηνή της κακοποίησης, η ίδια ανέφερε: «Είναι κάτι που δεν μπορεί να συνειδητοποιήσεις, να πιστέψεις ότι υπάρχει αυτό, γίνεται στα αλήθεια. Είναι τραγικό, δεν μπορείς να πεις τίποτα, μόνο να αισθανθείς. Το ζούσαμε πάρα πολύ έντονα, ήταν τόσο αληθινή η σκηνή και το περιβάλλον. Νιώθαμε τον πόνο, τον εσωτερικό, που μπορεί να νιώθουν οι άνθρωποι όταν κακοποιούνται».
Διαβάστε επίσης:
Ασημίνα Χατζηανδρέου για Survivor: «Έστειλα εξώδικο, είμαι απλήρωτη, πάω σε ψυχολόγο»
Γη της Ελιάς: Ποιος πρωταγωνιστής αποχωρεί από τη σειρά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νετανιάχου: «Αντισημιτική» ισχυρίζεται πως είναι η απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου που ζητά την σύλληψη του
- Γεροβασίλη: Η θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης για τον ΣΥΡΙΖΑ χάθηκε μόνο “στα χαρτιά”
- Μαρκόπουλο: Ομολόγησε ο 19χρονος πως πυροβόλησε, αλλά αρνείται πως σκότωσε τον 5χρονο
- ΤΑΙΠΕΔ: Πώς θα χρηματοδοτηθεί το Ταμείο Απανθρακοποίησης Νησιών – Οι τρεις πυλώνες του προϋπολογισμού