OTE/Cosmote: Κούρεμα budget με «πάτημα» μια έρευνα
Μπορεί ο διαχρονικός ηγέτης του Μεγάρου ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ να παραμένει στο «στρογγυλό» του Αμαρουσίου έως τον Ιούλιο, ωστόσο όπως είναι γνωστό έχει ήδη αναλάβει δράση ο νέος CEO, Κώστας Νεμπής.
Οι παροικούντες στο Μέγαρο λένε ότι πράγματι ο Κώστας Νεμπής δείχνει και να θέλει και να μπορεί να συνεχίσει την αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου ΟΤΕ αλλά λένε επίσης ότι έχει αρχίσει το «μάζεμα» των budget εντός και εκτός του κτηρίου, ήτοι τόσο στις δαπάνες εντός του Οργανισμού όσο και στα υπόλοιπα κονδύλια των προμηθευτών μηδέ των συμβούλων επικοινωνίας και marketing εξαιρουμένων.
Η τύχη του βασικού και μακροχρόνιου συμβούλου περί την επικοινωνία μένει να κριθεί. Μπορεί να ήταν κουμπάρος αλλά είναι και εκ των ισχυρών της αγοράς.
Πρόσφατα ο ΟΤΕ Α.Ε. ανακοίνωσε στο Χ.Α. ότι διερευνά εναλλακτικές και δυνατότητες βελτιστοποίησης της δραστηριοποίησής του στον τομέα της συνδρομητικής τηλεόρασης (Cosmote TV) με σκοπό τη μείωση του κόστους λειτουργίας της. Η Εταιρεία θα προχωρήσει σε πιο αναλυτική ενημέρωση του επενδυτικού κοινού κατά το χρόνο λήψης των αποφάσεων από τα αρμόδια εταιρικά όργανα.
Το brief που έχει λάβει μια εταιρεία που ανήκει στους Big 5 περιλαμβάνει τις επίμονες προκλήσεις που καλείται να διαχειριστεί η συνδρομητική τηλεόραση της Cosmote TV όπως ο αθέμιτος ανταγωνισμός με τις ξένες πλατφόρμες streaming με την άνιση φορολόγηση του 10% φόρου συνδρομητικής τηλεόρασης για τις ελληνικές εταιρείες.
Η απόσταση που χωρίζει πάντως την Cosmote από τις ξένες πλατφόρμες δεν θα υπονομεύσει τη συνεργασία και σε ελληνικό επίπεδο μεταξύ Deutsche Telecom με το Netflix. Άλλη πρόκληση που θα λάβει υπόψη της η μελέτη συνιστά η «αθεράπευτη» πειρατεία αλλά και το κόστος των δικαιωμάτων.
Ο εμβολιασμός της νέας «Ελευθεροτυπίας» με τα παλιά στελέχη
Ονόματα «σημαίες» της παλιάς «Ελευθεροτυπίας» αναζητεί η ομάδα της Alter Ego Media του Βαγγέλη Μαρινάκη που έχει αναλάβει τη νεκρανάσταση της «Ελευθεροτυπίας», της «Κυριακάτικης» και του enet.gr μετά την απόκτηση των τίτλων στις 4/3 αντί 8,1 εκατ. ευρώ.
Αν και δεν έχει αποφασιστεί το επόμενο ορόσημο επανέκδοσης της εφημερίδας, οι άνθρωποι του Βαγγέλη Μαρινάκη βολιδοσκοπούν well established εφημεριδάδες όπως ο Αντώνης Καρακούσης για τη θέση του διευθυντή ή ο Σήφης Πολυμίλης για τη θέση του διευθυντή σύνταξης.
Ο Σ. Πολυμίλης, που εθεάθη στα γραφεία της εταιρείας του Βαγγέλη Μαρινάκη, είχε βρεθεί στις 9 Αυγούστου του 2010 εκτός «Ελευθεροτυπίας» εγκαταλείποντας τη θέση του διευθυντή σύνταξης μετά από επιταγή της εκδότριας Μάνιας Τεγοπούλου.
Στη συνέχεια βρέθηκε στη θέση της Διεύθυνσης Σύνταξης του «Βήματος» ενώ επί 1,5 χρόνο την περίοδο Μάρτιος 2020-Αύγουστος 2021 ήταν επικεφαλής του Γραφείου Τύπου στην Προεδρία της Δημοκρατίας. Πάντως στο κτήριο της Συγγρού 340 από καιρό άρχισαν και είναι σε εξέλιξη οι εργασίες διαμόρφωσης του πρώτου ορόφου ώστε τα ΜΜΕ (κανάλι, ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες) της εταιρείας, να συνυπάρχουν στον ίδιο χώρο.
Σταύρος Θεοδωράκης: Δημοσιογράφος, εστιάτορας, κομματάρχης, τώρα και αναρριχητής και ψαράς!
Ο Σταύρος Θεοδωράκης εθεάθη να κάνει αναρρίχηση στη Μεσογείων.
Ανέβηκε στην κορυφή του Monoclimb ενώ ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram φωτογραφία από την προσπάθειά του να αναρριχηθεί γράφοντας στη σχετική λεζάντα: «Λίγο πριν πατήσω την κορυφή του @athensmonoclimb Στα 18 μέτρα είναι η κορυφή, δεν είναι παίξε γέλασε. Όσοι ανέβαιναν το πρωί την Μεσογείων, στο ύψος του Νομισματοκοπείου, θα με είδαν»!
Την επόμενη ημέρα στον λογαριασμό του στο insta ανέβηκε φωτό του να κρατάει δύο ψάρια σε ψαράδικο της Πάρου. Άβυσσος.
Barkingwell Media: Οι παράλληλοι βίοι των Business με την έρευνα της Αρχής Καταπολέμησης Νομιμοποίησης Εσόδων
Δεκατρείς ολόκληρους μήνες μετά την έναρξη της ερευνητικής διαδικασίας του οικονομικού εισαγγελέα και την κατάθεση του πορίσματος της Αρχής Καταπολέμησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες, ο ιδιοκτήτης της Barking Well Media και της θυγατρικής της Red Smile Productions ΙΚΕ αλλά και τηλεοπτικός παραγωγός και παρουσιαστής Νίκος Κοκλώνης, έχει πράξει τα δέοντα, έχει δώσει εξηγήσεις και αναμένει.
Παράλληλα συνεχίζει τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες με τους συνεργάτες του να παίρνουν τους μισθούς τους από συγκεκριμένο λογαριασμό που ανοίχτηκε για τις ανάγκες διατήρησης των εταιρειών σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν. 4557/2018.
Όπως αναφέρεται στον απολογισμό της, η Barkingwell Media εξέφρασε την «πρόθεση συνεργασίας με τις αρμόδιες αρχές» και ότι «μέχρι και την ημερομηνία σύνταξης των Οικονομικών Καταστάσεων, δεν έχει διατυπωθεί καμιά επίσημη κατηγορία σε σχέση με την οικονομική δραστηριότητα της εταιρείας, ούτε και εις βάρος των φυσικών προσώπων που συνδέονται με αυτήν».
Η Barkingwell Media αναφέρει πως, μέσω της θυγατρικής της RED Smile ΙΚΕ προμηθεύει αποκλειστικά με προγράμματα και παραγωγές τη Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ (Open TV), συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη, ενώ παράλληλα θα αναλάβει τη διαχείριση όλου του ψυχαγωγικού τομέα του καναλιού.
H Ράνια Τζίμα, ο Γιάννης Πρετεντέρης και τα νούμερα με τον Κασσελάκη στο Mega
Ούτε πρόσθεσε ούτε αφαίρεσε από το μερίδιο του Mega στο slot της προβολής του δελτίου ειδήσεων η συνέντευξη που παραχώρησε ο Στέφανος Κασσελάκης στο τηλεοπτικό δίδυμο Ράνια Τζίμα-Γιάννη Πρετεντέρη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen το δελτίο ειδήσεων ήρθε πρώτο – όπως κάθε ημέρα – και με διαφορά από τα υπόλοιπα δελτία ειδήσεων, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης. Συγκεκριμένα στο σύνολο του κοινού συγκέντρωσε 16,5% και στο δυναμικό κοινό σημείωσε 16,9%. Αυτό σημαίνει ότι σε απόλυτους αριθμούς το παρακολούθησαν 636.000 τηλεθεατές.
Πόσο κόστισε το πάρτι των Ρ/Σ της ΕΡΤ με θέμα Hippie Groove;
Στις 10.500 ευρώ έφθασε το ποσό της διοργάνωσης του πάρτι της ΕΡΤ και συγκεκριμένα των Ρ/Φ Kosmos και Δεύτερο, στις 13 Μαρτίου στον πολυχώρο «Ρομάντσο» με τη συμμετοχή δύο συγκροτημάτων («Man Called Shadow» και «Thaliah»).
H δαπάνη θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του 2024 της Γενικής Διεύθυνσης Προγράμματος της ΕΡΤ Α.Ε. και αναλύεται ως εξής:
– 400,00€ πλέον ΦΠΑ για την ενοικίαση τεχνικού εξοπλισμού, φωτιστικής κάλυψης και καθαριότητας
– 2.650,00€ πλέον ΦΠΑ για τους μουσικούς (στο ποσό περιλαμβάνονται η ασφάλιση των συντελεστών, φόροι μισθωτών, φόροι τιμολογίου και κρατήσεις)
– 1.000,00€ πλέον ΦΠΑ για έξοδα φιλοξενίας κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.
– 6.000,00€ πλέον ΦΠΑ για έξοδα Marketing
– 273,00€ πλέον ΦΠΑ στην Autodia για τα δικαιώματα δημόσιας εκτέλεσης τραγουδιών
– 198,00€ πλέον ΦΠΑ στην Edem για τα δικαιώματα δημόσιας εκτέλεσης τραγουδιών.
Λίνα Μενδώνη για το ελληνικό τραγούδι – Τόσους πολλούς εχθρούς στα ΜΜΕ με ένα ν/σ, σπάνια κάνει ένας υπουργός
Η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη με ένα νέο νομοσχέδιο για τη στήριξη του ελληνόφωνου τραγουδιού κατάφερε να εμπλουτίσει το roster των εχθρών και αντιπάλων της. Όσο και να εξηγεί σε συνεντεύξεις της ότι οι διατάξεις του ν/σ χρησιμοποίησαν το Σύνταγμα ως πηγή έμπνευσης, όσο και να ξεκαθαρίζει ότι δεν επιβάλλει ποσόστωση αλλά παρέχει κίνητρα, έχει σχεδόν όλη την αγορά απέναντί της.
Εκτός από τους δημιουργούς φυσικά. Πρώτοι και καλύτεροι οι ιδιοκτήτες των Ρ/Σ (Ένωση Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής-ΕΙΙΡΑ) που θεωρούν ότι θα δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα και στην κατανομή του διαφημιστικού χρόνου στο ραδιόφωνο και στους ακροατές που θα βομβαρδίζονται από διαφημίσεις.
Το σχέδιο νόμου με τίτλο «Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού κλπ» περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, διατάξεις οι όποιες προβλέπουν τη δυνατότητα προσαύξησης του επιτρεπόμενου διαφημιστικού χρόνου για ραδιοφωνικούς σταθμούς που αυξάνουν το ποσοστό μετάδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών.
Η ΕΙΙΡΑ έχει επισημάνει πως «η προτεινόμενη ρύθμιση έρχεται να ανατρέψει το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο για τη ραδιοφωνική διαφήμιση, το οποίο εδράζεται στις διατάξεις της ευρωπαϊκής οδηγίας ΕΕ 2018/1808 για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων, οι οποίες διαχρονικά στην Ελλάδα εφαρμόζονται και στο ραδιόφωνο, ήδη από την ενσωμάτωση της πιο πάνω οδηγίας στην αρχική της μορφή (οδηγίας 89/552/ΕΟΚ «τηλεόραση χωρίς σύνορα»).
Οι καναλάρχες, πιο σκληροί ακόμη (Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας – ΕΙΤΗΣΕΕ) ζητούν από τη Λίνα Μενδώνη να πάρει πίσω τη νομοθετική ρύθμιση και αναρωτιούνται «αν η ‘Ελλάδα 2.0 του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι συμβατή με εθνοκεντρικές και αναχρονιστικές νοοτροπίες κρατικών παρεμβάσεων της δεκαετίας του 1980.
Κάνουν λόγο για εσωστρέφεια και «διακρατικών παρεμβάσεων εξυπηρέτηση συντεχνιακών συμφερόντων» ενώ εκφράζουν την άποψη ότι «πρόκειται για ένα σχέδιο νόμου που συγκρούεται τόσο με το Σύνταγμα όσο και με το Ενωσιακό Δίκαιο, καθώς περιορίζει αθέμιτα την επιχειρηματική ελευθερία των μελών μας, που αποτελούν τον πυρήνα των Ελλήνων παραγωγών.»
Παράλληλα με το ν/σ αντιδρά και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων ενώ εναντίον της Λίνας Μενδώνη βρίσκεται και η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη η οποία μιλώντας στο συνέδριο «Greece Talks_Thessaloniki: Η Θεσσαλονίκη στον διεθνή τουριστικό χάρτη», υπερασπιζόμενη προφανώς και τους ξενοδόχους, τάχθηκε ενάντια στο νομοσχέδιο του υπουργείου Πολιτισμού για την ποσόστωση στην ελληνική μουσική: «Τέτοιου είδους ρυθμίσεις έχουν εντελώς διαφορετική ιδεολογική αφετηρία, δεν μπορώ να φανταστώ το κράτος να παρεμβαίνει στην αγορά. Πρόκειται για ανεπίτρεπτη παρέμβαση στην ελεύθερη αγορά.
Είμαστε υπέρ της στήριξης των καλλιτεχνών αλλά όχι με αυτό τον τρόπο. Κανείς στον χώρο του τουρισμού δεν λέει πως δεν πρέπει να αποδίδονται τα πνευματικά δικαιώματα. Έρχεται τώρα μία ρύθμιση που δυναμιτίζει όλη την προσπάθεια που γίνεται από τους χρήστες και τους δημιουργούς και θεωρούμε πως είναι μία ανεπίτρεπτη παρέμβαση στην αγορά», είπε.
Το «καθημερινό» γεύμα του Κασσελάκη και μιντιακοί συνδαιτημόνες
Δεν πρόλαβε καλά καλά να ολοκληρωθεί η τελετή παράδοσης-παραλαβής του διευθυντικού θώκου της «Αυγής» και το τραπέζι είχε στρωθεί ήδη αρκετά μακριά από την Κουμουνδούρου για να φιλοξενήσει τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανο Κασσελάκη με τους καλεσμένους του, όλοι στελέχη της νεοφιλελεύθερης «Καθημερινής», στα γραφεία της εφημερίδας στο Φάληρο.
Τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, συνόδευε ο διευθυντής του Γραφείου του, Μανόλης Καπνισάκης, η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Βούλα Κεχαγιά και ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου, Μπάμπης Παπαδάκης που νωρίτερα είχε κάνει ένα πέρασμα από το συμπεριληπτικό Upfront της Lifo.
Από την πλευρά της «Καθημερινής» στο γεύμα βρέθηκαν φυσικά ο εκδότης, Θέμης Αλαφούζος, εννοείται ο διευθυντής Αλέξης Παπαχελάς αλλά και τα άλλα υψηλόβαθμα στελέχη όπως ο διευθυντής του ΣΚΑΪ, Βασίλης Παπαδρόσος, ο διευθυντής σύνταξης, Μιχάλης Τσιντσίνης, ο διευθυντής σύνταξης της «Καθημερινής της Κυριακής», Νότης Παπαδόπουλος και ο σκιτσογράφος, Ανδρέας Πετρουλάκης.
Από τις ηλεκτρονικές εκδόσεις το «παρών» έδωσαν η Νεκταρία Σταμούλη και ο Λευτέρης Μπιντέλας. Όλα αυτώ ενώ μερικά 24ωρα πριν η Καθημερινή ήταν η μόνη εφημερίδα που επέλεξε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης για να διαφημίσει τις βασικές προτάσεις του οικονομικού του προγράμματος.
Νωρίτερα ο Κασσελάκης βρέθηκε στο πλατό της εκπομπής του Γιώργου Λιάγκα «Πρωϊνό» στον ΑΝΤ1 με κορυφαία τηλεοπτική στιγμή το… σκύψιμο του παρουσιαστή-εκπομπάρχη για να σηκώσει το παντελόνι του Κασσελάκη και να φανούν στην κάμερα οι κάλτσες με αστακούς…
«Ανοιχτό» Κανάλι, Ανοιχτές Υποθέσεις με τον Πέτρο Κουσουλό
Νέα εκπομπή έρχεται στη νυχτερινή ζώνη του OPEN. Πρόκειται για τις «Ανοιχτές Υποθέσεις» με τον Πέτρο Κουσουλό. Η εκπομπή θα μεταδίδεται κάθε Πέμπτη στις 23:30 ενώ η πρεμιέρα προγραμματίζεται για την ερχόμενη Πέμπτη 21 Μαρτίου. Ο Θανάσης Κατερινόπουλος, ειδικός συνεργάτης της εκπομπής, θα συμβάλλει σε δύσκολες υποθέσεις.
Η Βούλα Κεχαγιά φεύγει, ο Σπύρος Σουρμελίδης έρχεται
Νέος διευθυντής στην εφημερίδα «Αυγή» αναλαμβάνει ο δημοσιογράφος Σπύρος Σουρμελίδης, αντικαθιστώντας τη Βούλα Κεχαγιά. Τον νέο διευθυντή της εφημερίδας παρουσίασε στους εργαζόμενους την περασμένη Πέμπτη ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ΑΥΓΗ Α.Ε., Κωνσταντίνος Νικόλτσιος.
Με εσωτερική μετακίνηση η κάλυψη του κενού «Αυτιά»
Το «κενό» που θα δημιουργηθεί στις αρχές Μαΐου έως το τέλος της σεζόν εφόσον ο Γιώργος Αυτιάς θα είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής, θα καλυφθεί «εκ των έσω». Λέγεται πως στον ΣΚΑΙ σκέφτονται σοβαρά να τοποθετήσουν τη Φαίη Μαυραγάνη.
Η «προχώ» Ναταλία Γερμανού, το συμπεριληπτικό Upfront, τα στερεότυπα-«κατσαρίδες» και η τηλεόραση ως το πλέον «φοβισμένο ΜΜΕ»
Μέσο μαζικό μεν, φοβισμένο δε, χαρακτήρισε την τηλεόραση η παρουσιάστρια Ναταλία Γερμανού, όσον αφορά τη συμπερίληψη, στο πλαίσιο του συνεδρίου της πρωτοβουλίας «The Upfront Initiative» που διοργανώθηκε στις 14 Μαρτίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών, υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου.
«Με άλλοθι ότι απευθυνόμαστε στην παραδοσιακή ελληνική οικογένεια, πρέπει να προσέχουμε τί παρουσιάζουμε, οπότε δεν είναι όσο συμπεριληπτική θα έπρεπε», είπε η παρουσιάστρια του Alpha.
Σε ερώτηση του Διευθυντή Σύνταξης της Lifo, Αλέξανδρου Διακοσάββα, σχετικά με το τί ισχύει τελικά στον χώρο του infotainment, η κα Γερμανού απάντησε ότι στην ψυχαγωγία δόθηκε μεγάλος αγώνας ώστε να «πατηθούν τα στερεότυπα κάτω σαν τις κατσαρίδες, να ανοίξει ο δρόμος για μια πιο φωτεινή τηλεόραση», παραδεχόμενη, πάντως, ότι στη δική της εκπομπή δεν συνάντησε δυσκολίες.
Μάλιστα, σημείωσε ότι η ομάδα της εκπομπής της κινείται στο ίδιο μήκος κύματος, αν και για παράδειγμα ο αρχισυντάκτης είναι ένας παραδοσιακός οικογενειάρχης που έχει μεγαλώσει με τελείως διαφορετικό τρόπο από την ίδια.
«Όταν πάρεις την απόφαση να κάνεις την τηλεόραση που αξίζει στους τηλεθεατές και σε εσένα, υπάρχει και ένα τίμημα. Ή θα πας με το ρεύμα με θέματα που είναι αρεστά σε όλους ή θα κάνεις το κάτι παραπάνω», εκμυστηρεύτηκε η στιχουργός και παρουσιάστρια.
Ο πονοκέφαλος Ζούλα
Αναζητώντας λύση για τις ακριβές σειρές, γυναίκες παρουσιάστριες και ίσως νέα πρόσωπα για το δελτίο ειδήσεων.
Θέμα ημερών είναι η απόφαση της διοίκησης της ΕΡΤ για την τύχη των σειρών «Ηλέκτρα» και «Παραλία», αν θα εγκριθεί, δηλαδή, ο Β’ κύκλος τους ή θα ολοκληρώσουν ή – ως τρίτο σενάριο – αν θα συνεχιστούν ενδεχομένως σε άλλα κανάλια.
Προς το παρόν, καθώς οι σειρές μεταλλάχθηκαν σε πανάκριβο σπορ, δεδομένης της αλλαγής των κριτηρίων που θέτει το ΕΚΟΜΕ, η ΕΡΤ αναζητάει δοκιμασμένες ιδέες για τηλεπαιχνίδια, ενώ καταβάλλει αγωνιώδεις προσπάθειες να ανεβάσει τα ποσοστά τηλεθέασης.
Οι προτάσεις περιλαμβάνουν τα πάντα: Από εκπομπές με περισσότερες γυναίκες και νεανικά τηλεοπτικά φορμά έως και δυναμικές και τολμηρές αλλαγές στο δελτίο ειδήσεων. Το πλάνο αναφέρει ότι μετά τις Ευρωεκλογές και λίγο πριν ολοκληρωθεί η σεζόν θα πραγματοποιηθεί η αξιολόγηση, θα αποτιμηθούν οι επιδόσεις των προσώπων και θα αποφασιστούν ενδεχομένως αλλαγές σε επίπεδο ανθρώπινων και οικονομικών πόρων.
Πόσο θα στοιχίσει η διαφήμιση της ΕΡΤ;
Στα 223.200 ευρώ ανέρχεται το κονδύλι επικοινωνίας της ΕΡΤ μετά από έγκριση της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης για το 2024. Η δημόσια τηλεόραση κάλεσε για την προμήθεια υπηρεσιών αγοράς διαφημιστικού χώρου τις εταιρείες Mindshare, Τempo OMD Hellas και Initiative.
H εκτιμώμενη αξία της σύμβασης είναι 37.200 ευρώ και η διάρκειά της υπολογίζεται μέχρι το τέλος του 2024, ενώ αντικείμενό της είναι η προώθηση των προγραμμάτων των καναλιών της ΕΡΤ και των πλατφορμών ERTFlix και ERTFlix International.
Γκρίνια διαφημιστών προς Μετρό Θεσσαλονίκης
Επιστολή γκρίνιας και διαμαρτυριών προς την Ελληνικό Μετρό ΑΕ απέστειλε η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), σχετικά με τη δημόσια πρόσκληση για τη δημιουργία λογοτύπου για το Μετρό Θεσσαλονίκης.
Την επιστολή υπογράφει ο Γιώργος Καραγιάννης, Μέλος ΔΣ της ΕΔΕΕ/ Εκπρόσωπος τομέα Branding and Design, και περιλαμβάνει κάποιες επισημάνσεις με συμβουλευτική διάθεση…: Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται στη γενική πρόσκληση, σε γραφίστες, αρχιτέκτονες, διακοσμητές, εικαστικούς καλλιτέχνες και σε όσους έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν πρόταση σύμφωνα με τους ειδικούς όρους και τις προδιαγραφές του διαγωνισμού για τον σχεδιασμό του logo του Οργανισμού «εξισώνοντας τους επαγγελματίες και τις εταιρείες του χώρου με μη συναφείς ειδικότητες οι οποίες προφανώς και δεν μπορούν να κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες και τις απαιτήσεις αντίστοιχων εργασιών».
Ο ίδιος τονίζει ότι «εξειδικευμένες εταιρείες μπορούν να αναλάβουν το συνολικό έργο της ταυτότητας του οργανισμού και, υπό συνθήκες, να μπουν σε διαδικασία διαγωνισμού. Αν πρόθεσή σας είναι η νέα σας ταυτότητα να αγκαλιαστεί από το κοινό σας και την πόλη συνολικότερα αλλά και, γιατί όχι, να αποτελέσει κομμάτι της ταυτότητας της πόλης, μια νέα προσέγγιση στους όρους του διαγωνισμού, θα σας βοηθήσει να το επιτύχετε επικοινωνιακά, χωρίς να διακινδυνεύσετε ένα μέτριο αποτέλεσμα».
Γιατί «στράβωσε» ο Κώστας Ζαχαριάδης με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο;
Τον κάλο του Κώστα Ζαχαριάδη, πάτησε τις προάλλες ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος στον αέρα του «Κοινωνία Ώρα Mega» όταν ενεργοποίησε τις ευαίσθητες χορδές του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ στον οποίο ευχήθηκε on air για τη γέννηση του γιου του.
Το γεγονός αυτό προκάλεσε δυσαρέσκεια στον Κ. Ζαχαριάδη τονίζοντας ότι «κάποιες στιγμές πιο ιδιωτικές είναι καλό να μην τις έχουμε στο φως της δημοσιότητας». Το σημείο βρασμού του ήταν ήδη χαμηλό καθώς νωρίτερα είχε δεχθεί και την «παρατήρηση» από τον παρουσιαστή ότι δεν είχε φέρει γλυκά…
“Όχι” στην ευρωβουλή από την Ε. Βαρβιτσιώτη
Αρνητική εμφανίζεται η δημοσιογράφος Ελένη Βαρβιτσιώτη στην κρούση που της έγινε προκειμένου να είναι υποψήφια με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στις ευρωεκλογές.
Η συγγραφέας του βιβλίου «Η Τελευταία Μπλόφα», με πρωταγωνιστή τον Αλέξη Τσίπρα στις διαπραγματεύσεις του 2015, δεν είναι διατεθειμένη να θέσει υποψηφιότητα στις επερχόμενες εκλογές τόσο εξαιτίας της συμμετοχής του αδελφού της Μιλτιάδη στην κυβέρνηση μέχρι πρότινος όσο και εξαιτίας της εργασίας της σε ξένα ΜΜΕ.
Με εκπομπή κλασικής μουσικής στον Αθήνα 9.84 ο πρόεδρος του σταθμού!
Και στο πρόγραμμα του Αθήνα 9.84 θα βρίσκεται ο πρόεδρος του ραδιοσταθμού, Νίκος Λαλιώτης. Ο επικεφαλής του ΔΣ της Δ.Ε.Ρ.Α. και μουσικός θα παρουσιάζει κάθε Σάββατο, 8-9 το πρωί, την «Συναυλία του Σαββάτου», μια εκπομπή αφιερωμένη στην κλασσική μουσική και όχι μόνο.
Εξώδικο από τους «Σπαρτιάτες» στην Αναστασία Γιάμαλη που παραμένει αμετακίνητη
Εξώδικο από το κόμμα «Σπαρτιάτες» και τον Βασίλη Στίγκα, έλαβε η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια του Kontra24, Αναστασία Γιάμαλη, για τον χαρακτηρισμό «επίγονοι των χρυσαυγιτών» σε ανάρτησή της για το κόμμα τους στις 2 Μαρτίου. Το γεγονός γνωστοποίησε η ίδια με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
To ΕΚΟΜΕ πιστεύει στον «Άγιο Παΐσιο»
Ο Β’ κύκλος της σειράς του Mega «Άγιος Παΐσιος: Από τα Φάρασα στον Ουρανό» έχει ήδη γυριστεί, αλλά ακόμη δεν έχει προβληθεί. Το σχέδιο χρηματοδότησής της υποβλήθηκε στο ΕΚΟΜΕ και έλαβε βαθμολογία 49 βαθμούς. Ο προϋπολογισμός των επιλέξιμων δαπανών ανήλθε σε 2.058.823 ευρώ και το ποσό της επιχορήγησης σε 823.529 ευρώ. Δικαιούχος είναι η εταιρεία παραγωγής Foss Productions.
Νέο πρόστιμο 15.000 ευρώ για Ευαγγελάτο
Μειώθηκε το πρόστιμο στην Άλτερ Εγκο ΜΜΕ για την εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου για τον τρόπο κάλυψης του βιασμού της 12χρονης στον Κολωνό. Η αρχική κύρωση είχε οριστεί στα 160.000 ευρώ και με την νέα απόφαση υποχώρησε στα 75.000 ευρώ. Σύμφωνα με το ΕΣΡ αυτό αποτελεί μια συνήθη πρακτική, δηλαδή να ανακοινώνεται ένα πρόστιμο και στη συνέχεια μετά από αίτηση θεραπείας του καναλιού, να αποφασίζεται μείωσή του.
Ξεπέρασε τα 500 εκ. views το ΑΝΤ1+
Το ΑΝΤ1+ συνεχίζει τον εμπλουτισμό της πλατφόρμας με ξεχωριστό ελληνικό και διεθνές περιεχόμενο. Ξεπερνώντας τα 500 εκατομμύρια views σε λιγότερο από δυο χρόνια λειτουργίας, η ελληνική συνδρομητική πλατφόρμα, κέρδισε τους θεατές με την ποικιλία και την ποιότητα των προγραμμάτων πού προσφέρει: 7000 τίτλοι, ξένες σειρές και ταινίες, μεγάλα αθλητικά γεγονότα, αλλά και όλο το πρόγραμμα και την ταινιοθήκη του ΑΝΤ1. Με την αποκλειστική ζωντανή μετάδοση της κορυφαίας διοργάνωσης της Formula 1, το AΝΤ1+, πλέον έχει γίνει ο προορισμός για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Στον αέρα η «Μάγισσα»
Ανοικτή η διαπραγμάτευση ανάμεσα σε ΑΝΤ1και Ι.Κ. Κινηματογραφικές Παραγωγές για το αν θα συνεχιστεί η «Μάγισσα». Και οι δύο πλευρές θέλουν την επέκταση της συνεργασίας, αλλά φαίνεται πως η πίεση του καναλιού για μείωση του κόστους, συναντά την αντίδραση των συντελεστών για διάφορους λόγους μεταξύ των οποίων ο φόβος για έκπτωση στην ποιότητα, οι απολαβές κλπ.
Άκυρη η μεταβίβαση του Κόκκινου Πάτρας 107.7
Ένα ηχηρό «όχι» είπε το ΕΣΡ στη μεταβίβαση του Κόκκινου Πάτρας 107.7. Σύμφωνα με την απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο διαπίστωσε ότι δεν υποβλήθηκαν στοιχεία που να αιτιολογούν την προέλευση των χρημάτων για την αγορά του ραδιοσταθμού, που ανήλθε στις 10,000 ευρώ.
Όπως αναφέρει έκθεση οικονομολόγου που συνεργάζεται με το ΕΣΡ, από το 2017, η αγοράστρια της συχνότητας Ελένη Συμεωνίδου, που είναι στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ στην Πάτρα, δεν απέστειλε τα αναγκαία οικονομικά στοιχεία στην Aνεξάρτητη Αρχή, με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η διενέργεια του σχετικού οικονομικού ελέγχου.
Αντ’ αυτών απέστειλε το 2022 στοιχεία όπως περί μη συμμετοχής σε άλλα ΜΜΕ, ασυμβίβαστων ιδιοτήτων, περιουσιακής κατάστασης και πλήρους εξόφλησης του τιμήματος εξαγοράς.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω το ΕΣΡ υποχρεώνει την αγοράστρια του Κόκκινου Πάτρας 107.7 να μεταβιβάσει την επιχείρηση μέσα σε προθεσμία τριών μηνών. Η απόφαση αυτή, όμως, μπορεί να αλλάξει με κατάθεση «αίτηση θεραπείας» που να εμπεριέχει τα στοιχεία που ζητά το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο.
OPEN: Νέα καθημερινή ελληνική σειρά πριν από το δελτίο ειδήσεων
Σε εξέλιξη είναι τα γυρίσματα- στην Κύπρο- και το «δέσιμο» επεισοδίων της νέας ελληνικής πρότασης μυθοπλασίας του Open, η οποία αναμένεται να πάρει θέση στο πρόγραμμα του σταθμού πριν από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων και την πρεμιέρα να έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Απριλίου, σύμφωνα με τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς που έχουν γίνει γνωστοί από το κανάλι.
Η καθημερινή σειρά «Σαν ψέμα» σε σκηνοθεσία Σταύρου Ποταμάρη έχει στο επίκεντρό της την ιστορία ενός επιτυχημένου επιχειρηματία ο οποίος μεγαλώνει μόνος την ανήλικη κόρη του, αφότου η σύζυγος του τους εγκατέλειψε, λίγο μετά τη γέννηση του παιδιού.
Σε αναζήτηση νέου late night show το MEGA
Μετά από τρεις σεζόν η εκπομπή του Mega «Night Out» που παρουσιάζει ο Θεοχάρης Ιωαννίδης, κλείνει τον κύκλο της αυτή τη σεζόν. Μάλιστα η εκπομπή δεν περιλαμβάνεται στη νέα συμφωνία του Ανδρέα Γεωργίου με το κανάλι όπως τις προηγούμενες χρονιές και έτσι το Μega μπαίνει σε αναζήτηση νέου late night show.
Οι πολλές επιτυχίες της ΕΡΤ, η εξής μία: Ertflix
Το γεγονός ότι το ERTFLIX ξεπερνά πλέον, σε καθημερινή βάση, τον αριθμό των 500.000 επισκέψεων ανέδειξε ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας, στο πλαίσιο επιστημονικής ημερίδας, με τίτλο «Δημόσια Τηλεόραση στον 21ο Αιώνα: Η εποχή του ERTFLIX», που πραγματοποίησε με πρωτοβουλία του το Εργαστήρι Οπτικών και Πολιτισμικών Σπουδών του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.
Στην ημερίδα του ΑΠΘ, στην οποία εκτός από τον πρόεδρο της ΕΡΤ, ήταν προσκεκλημένοι ο δημοσιογράφος Γιώργος Κουβαράς, οι ηθοποιοί Τζένη Θεωνά και Δανάη Σκιάδη και η σεναριογράφος Κατερίνα Μπέη, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα έρευνας σχετικά με την πρόσληψη από το ελληνικό κοινό των ελληνικών σειρών μυθοπλασίας της ΕΡΤ, τη σχέση των νέων με την τηλεόραση και τις οn demand πλατφόρμες διανομής τηλεοπτικού και κινηματογραφικού περιεχομένου, όπως το ERTFLIX, αλλά και οι απόψεις του κοινού απέναντι στις προεκλογικές πολιτικές τηλεμαχίες (debates), που διοργάνωσε ή φιλοξένησε η ΕΡΤ κατά τις πρόσφατες βουλευτικές και αυτοδιοικητικές εκλογές.
Ενδιαφέρον εμφανίζουν τα ευρήματα από τη μελέτη του νεανικού κοινού (γενιά «Ζ»), σύμφωνα με τα οποία το ERTFLIX λειτουργεί συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά προς το διαδεδομένο NETFLIX, χάρη στην τοπικότητα και την ελληνική γλώσσα, επισημαίνοντας τη μεγάλη ζήτηση για ελληνόφωνο χιουμοριστικό περιεχόμενο.
«Ο ρόλος της ΕΡΤ είναι να επιστρέφει το ανταποδοτικό τέλος των 3 ευρώ στους πολίτες που το καταβάλλουν κάθε μήνα, δημιουργώντας ποιοτικό ενημερωτικό, ψυχαγωγικό, πολιτιστικό, επιμορφωτικό, παιδικό και αθλητικό πρόγραμμα» τόνισε ο κ. Ζούλας και πρόσθεσε ότι το ERTFLIX είναι το νέο όχημα της ΕΡΤ για να εκπληρώνει την αποστολή της με τον πιο πρόσφορο και σύγχρονο τρόπο, καθώς επιτρέπει στους πολίτες να παρακολουθούν τις αγαπημένες τους εκπομπές στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι απαραιτήτως όταν προβάλλονται στην τηλεόραση.
Απηύθυνε ένα δημόσιο «ευχαριστώ» τόσο στους ανθρώπους της ΕΡΤ, που κατάφεραν μέσα σε ελάχιστο χρόνο να μετατρέψουν την υβριδική τηλεόραση που προϋπήρχε στην ΕΡΤ σε μια σύγχρονη ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα, αλλά κυρίως στους πολίτες που αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή το ERTFLIX.
«Για να έχετε μια τάξη της επιτυχίας του ERTFLIX, αρκεί να αναφέρω ότι τον φετινό Μάρτιο το επισκέπτονται καθημερινά περισσότεροι από 530.000 συμπολίτες μας, 100% περισσότεροι από πέρυσι και από μόλις 3.000 που έμπαιναν στην υβριδική τηλεόραση το 2019», συμπλήρωσε ο κ. Ζούλας και αναφέρθηκε εκτενώς και στη δεύτερη μεγάλη καινοτομία της ΕΡΤ, το 24ωρο ενημερωτικό κανάλι EΡΤNEWS, που όπως είπε «ήρθε να αναπληρώσει ένα κενό που υπήρχε στη χώρα μας, καθώς ήμασταν από τις τελευταίες χώρες στην Ευρώπη που δεν υπήρχε ένα δημόσιο κανάλι αποκλειστικά αφιερωμένο στην ενημέρωση των πολιτών».
Διαβάστε επίσης
Snik: Στο νοσοκομείο ο τράπερ, υποβλήθηκε σε διπλή χειρουργική επέμβαση
Dragons’ Den: Ο Τάσος Οικονόμου κάνει το πρώτο offer μέσω τεχνητής νοημοσύνης (video)
Νέες ταινίες στους κινηματογράφους: Καπεταναίοι, άγρια φύση και… ένα για τον δρόμο