• media Sonia gif

    Media

    Η Κασκανιώτη και η ΕΡΤ, ο Ιβάν και ο Έρωτας φυγάς, το πράσινο παιχνίδι του Αλαφούζου, βρέχει χρήμα στο Survivor, τι θα κάνει η Μενεγάκη και ένα κουίζ για όχι και πολύ δυνατούς λύτες

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Κουίζ για όχι και πολύ δυνατούς λύτες

    Ποιος δημοσιογράφος εκπαραθυρώθηκε από το κανάλι εξαιτίας του “Revenge Porn” στο οποίο επιδόθηκε και της ανάρτησης στο διαδίκτυο άσεμνου video 24χρονης με την οποία διατηρούσε σχέση και που τον εγκατέλειψε πριν από την ανάρτηση;

    Οι πληροφορίες θέλουν το μεν περιστατικό να έχει πέσει στην αντίληψη της κυβέρνησης και του Μαξίμου, τον δε δημοσιογράφο να μην έχει που να κρυφτεί.

    Star: Μειωμένος τζίρος και τηλεθέαση, αυξημένα διαφημιστικά έσοδα – άρα πούλησε ακριβότερα…

    Μειωμένος κατά 13,22% εμφανίζεται ο κύκλος εργασιών της Νέας Τηλεόρασης που ελέγχει το Star, καθώς από 69,33 εκατ. ευρώ πρόπερσι, ανήλθε σε 60,16 εκατ. ευρώ κατά τη χρήση του 2022. Το κόστος των πωλήσεων της εταιρείας ανήλθε στο ποσό των 62,7 εκατ. ευρώ έναντι 58,55 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, αποτυπώνοντας αύξηση 7,09%.

    Η διαφημιστική δαπάνη έχει ένα ενδιαφέρον, καθώς αγγίζει τα 51,7 εκατ. ευρώ για ένα κανάλι με μερίδιο τηλεθέασης 9,7% έναντι 11,2% το 2021.

    Επιδίωξη της διοίκησης ήταν, σύμφωνα με την έκθεση της Moore Stephens S.S., στην αρχή της χρονιάς «η εξισορρόπηση του κόστους προγράμματος μέσω συντονισμένων δράσεων για την επίτευξη οικονομιών κλίμακας, στο πλαίσιο της εφαρμογής των στρατηγικών στόχων της για το 2023 οι οποίες συνοψίζονται στη συνέχιση των πολύ επιτυχημένων τηλεοπτικών προγραμμάτων (“The Hundred” ,“Shopping Star”, “Tροχός της Τύχης”, “Cash or Trash”, “Αλήθειες με τη Ζήνα” κ.α.), στην παραγωγή νέων τηλεοπτικών προγραμμάτων και σειρών (“First Dates”, “IQ 160” κ.α.) και στη συνέχιση της πολύ επιτυχημένης συνεργασίας με μεγάλους οίκους του εξωτερικού αναφορικά με την αγορά ξένου τηλεοπτικού προγράμματος».

    Νευρικότητα A-class για τον Νίκο Κοκλώνη

    Νευρικότητα προκαλεί στον Νίκο Κοκλώνη η αναποφασιστικότητα του Alpha σχετικά με το πότε θα βγει στον αέρα το «Just the two of us» καθώς το κανάλι σκέφτεται και ξανασκέφτεται αναφορικά με το πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να προβληθεί.

    Μια πρώτη σκέψη είναι να βγει στον αέρα τον Φεβρουάριο, μια δεύτερη στο τέλος Μαρτίου, μια τρίτη κατευθείαν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Και μια ακόμη να αφήσει ο τηλεοπτικός σταθμός το μουσικό σόου στην τύχη του οπότε ενδεχομένως να το δούμε και σε άλλο κανάλι.

    Η πορεία του VICE, οι λόγοι της πτώσης και η τύχη του Μάρκο Στρίκερ

    Σε διαδικασία τακτοποίησης εκκρεμοτήτων βρίσκεται η Vice Greece και ήδη ο επικεφαλής της εταιρείας, Μάρκο Στρίκερ, έχει ισχυρή παρουσία και εντονότερη εποπτεία στα ψηφιακά properties του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ.

    Αν και στη διαχειριστική χρήση του 2021 το καμπανάκι χτύπησε με χαμηλά ντεσιμπέλ -με μείωση του τζίρου κατά 19%, δηλαδή κατά 1,5 εκατ. ευρώ από 7,8 εκατ. ευρώ το 2020 σε 6,3 εκατ. ευρώ το 2021- σήμερα η εταιρεία υπολειτουργεί.

    Η πτώση σημειώνεται στη «σκιά» της πτώχευσης της αμερικανικής εταιρείας και της επιχείρησης πώλησής της σε δανειστές ενώ οφείλεται και στη μείωση των εσόδων παραγωγής προγράμματος από συνδεδεμένες εταιρείες (Antenna TV Μονοπρόσωπη Α.Ε., Μακεδονία, Vice Benelux B.V., Vice Media LLC,  Vice Belgium, Vice Antenna B.V., Vice France, Heaven Music Α.Ε., Vice Antenna B.V., Vice Europe Holding Ltd, Antenna Studios Μονοπρόσωπη A.Ε. κ.ά.) και από την παραγωγή ψηφιακού περιεχομένου.

    Το κόστος πωληθέντων μειώθηκε κατά 14%, δηλαδή κατά 402.000 ευρώ από 2,9 εκατ. ευρώ το 2020 σε 2,5 εκατ. ευρώ το 2021, κυρίως λόγω της μείωσης του κύκλου εργασιών.

    Τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων μειώθηκαν κατά 1,6 εκατ. ευρώ από 3,4 εκατ. ευρώ το 2020, σε 1,8 εκατ. ευρώ το 2021, λόγω της μείωσης του κύκλου εργασιών.

    Τα κέρδη μετά από φόρους μειώθηκαν κατά 1,3 εκατ. ευρώ από 2,6 εκατ. ευρώ το 2020 σε 1,3 εκατ. ευρώ το 2021.

    H «απόβαση» Κασκανιώτη στο Ραδιομέγαρο και οι «αιώνιοι φοιτητές» του Δ.Σ. της ΕΡΤ

    Στο Ραδιομέγαρο εγκαθίσταται η Κατερίνα Κασκανιώτη, όπως πρώτο είχε γράψει το mononews, ως μεταβατική διευθύνουσα σύμβουλος σε ένα μεταβατικό Δ.Σ. έξι μηνών με μεταβατικούς γενικούς διευθυντές που θα συνεχίσουν να παίρνουν εντολές σε αυτό το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

    Η κ. Κατερίνα Κασκανιώτη θήτευσε τα τελευταία χρόνια ως Pay TV Executive Director στη Nova στην οποία εργάστηκε επί 24 χρόνια.

    Σήμερα είναι παραγωγός κινηματογραφικών ταινιών και πρόεδρος του WIFT GR, Women in Film and Television Greece (Γυναίκες στον Κινηματογράφο και στην Τηλεόραση – Ελλάδα).

    Το μεταβατικό Δ.Σ. θα πρέπει να τακτοποιήσει το θέμα των 500 συμβασιούχων των οποίων οι συμβάσεις (όλων των ειδικοτήτων) λήγουν στο τέλος του έτους αλλά και το ζήτημα του προγράμματος της επόμενης σεζόν.

    Θέμα ημερών είναι και η έγκριση, σε άσχετο νομοσχέδιο, της εξαίρεσης της ΕΡΤ από τη «σφαίρα» της εφαρμογής του νόμου Κεραμέως (5062/2023) για την «Επιλογή Διοικήσεων των Φορέων του Δημοσίου και Ενίσχυση της Αποτελεσματικότητάς τους» που θέτει προϋποθέσεις (π.χ. Πτυχία Α.Ε.Ι. ή συνάφεια με το αντικείμενο για Οργανισμούς Υγείας). Ο λόγος είναι απλός: Λείπουν 1-2 πτυχία από τα υπάρχοντα μέλη του τρέχοντος Δ.Σ., οπότε σκέφτηκαν αντί να φύγουμε, μήπως καλύτερα να εξαιρεθούμε;

    Στην ουσία η Κατερίνα Κασκανιώτη αναλαμβάνει επισήμως τα καθήκοντά της τη Δευτέρα, ως διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας και την επόμενη βδομάδα είναι προγραμματισμένο το τελευταίο ΔΣ του έτους με πληθώρα εκκρεμοτήτων: την τύχη της ΕΡΤ με την αλλοίωση του ενημερωτικού της χαρακτήρα, την προοπτική επιβίωσης της ΕΡΤ2 κά..

    Τη δυσαρέσκειά του εκφράζει το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ για το γεγονός ότι ο πρόεδρος Ζούλας αρνείται κατά παράβαση της εργατικής νομοθεσίας να ολοκληρώσει την εφαρμογή της τελευταίας ΣΣΕ.

    Ποιος θα έχει τον πρώτο λόγο για τις σειρές στην ΕΡΤ, η διευθύνουσα σύμβουλος ή ο πρόεδρος;

    Ο Κωνσταντίνος Ζούλας είναι δημοσιογράφος και η Κατερίνα Κασκανιώτη παραγωγός. Ως πρώτη ιδιότητα αμφοτέρων και ανεξάρτητα από το στελεχιακό job description ενός εκάστου. Οπότε θα πρέπει να ισχύει το «έκαστος στο είδος του» και μάλλον να αναλάβει ο καθείς το χαρτοφυλάκιο για το οποίο είναι ειδικός.

    Ο πρόεδρος της ΕΡΤ, έχοντας στο πλευρό του τον γνωστό παραγωγό Νίνο Ελματζόγλου (μέλος Δ.Σ. ΕΡΤ), δαπάνησε στη θητεία του από το 2019 περί τα 66 εκατ. ευρώ και πλέον για σειρές όπως Αγάπη Παράνομη», «Έρημη χώρα», «Ζακέτα να πάρεις», «Η Παραλία», «Η Τούρτα της μαμάς», «Ηλέκτρα», «Κάνε ότι κοιμάσαι» (1ος, 2ος Κύκλος), «Καρτ Ποστάλ», «Μία νύχτα του Αυγούστου», «Ο όρκος», «Ο Όρκος ΙΙ – Η Πτώση», «Πεθαίνω για σένα», «Σε ξένα χέρια», «Στα σύρματα», «Τα καλύτερά μας χρόνια» (1ος, 2ος, 3ος Κύκλος), «Τα νούμερα», «Το βραχιόλι της φωτιάς», «Φλόγα και άνεμος», «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» (1ος, 2ος, 3ος, 4ος Κύκλος) και «Το ελληνικό διήγημα».

    Άλλα 36 εκατ. ευρώ δαπανήθηκαν για εκπομπές μουσικής, πολιτιστικό πρόγραμμα, παιδικό, ταξιδιωτικό κ.ά..

    Το θέμα είναι ότι η Κατερίνα Κασκανιώτη θα θέλει να γράψει και εκείνη τη δική της ιστορία στο Πρόγραμμα. Ίσως για αυτό να έχει αφεθεί και η μηχανή της Ψυχαγωγίας χωρίς λάδια… Για να ξαναρχίσει το ταξίδι από την αρχή.

    Η Μεγάλη Χίμαιρα της ΕΡΤ και πώς κατάφερε να τα σπάσει με την αφρόκρεμα των εταιρειών Παραγωγής

    Στην ελληνική μυθολογία η Χίμαιρα είναι ένα φοβερό τέρας, ένα μυθολογικό ζώο, που εξέπνεε φωτιά, είχε σώμα κατσίκας, κεφάλι λιονταριού και η ουρά του κατέληγε σε φίδι.

    Στο βιβλίο του Μ.Καραγάτση η «Μεγάλη Χίμαιρα» είναι το όνομα του πλοίου με το οποίο ταξιδεύει ο αφηγητής-συγγραφέας με φόντο το λιμάνι της Σύρου.

    Στην ΕΡΤ η «Μεγάλη Χίμαιρα» είναι το σίριαλ που δεν γύρισε και η επιτυχία που δεν έκανε, παρά τις τυμπανοκρουσίες που συνόδευσαν την επικείμενη παραγωγή του σίριαλ.

    Ο λόγος είναι η ρήξη που σημειώθηκε για να δυναμιτίσει την αρχική συμφωνία σύμφωνα με την οποία η ΕΡΤ, ως συμπαραγωγός, θα έπρεπε να καταβάλει το 25% του συνολικού κόστους, το οποίο προσέγγιζε τα 4,5 εκατ. ευρώ.

    Η σειρά θα ολοκληρωνόταν σε έξι επεισόδια και την παραγωγή θα εκτελούσαν τρεις δυνατές εταιρείες στον χώρο: Boo Productions (Άγγελος Βενέτης, Ηρακλής Μαυροειδής, Αριστείδης Ντάγιος), Foss Productions (Στέλιος Κοτιώνης, Κυριάκης Κυριακίδης, Γιάννης Ευσταθιάδης, Φιλαϊτης Εμμανουήλ, Μαριλένα Χαραλαμποπούλου) και BLONDE Audiovisual Productions.

    Τα γυρίσματα επρόκειτο να ξεκινήσουν το 2023, όπως αρχικά είχε προβλεφθεί, με στόχο να βγει η σειρά στον αέρα του ERTFLIX και της ΕΡΤ στις αρχές του επόμενου έτους.

    Γιατί περνάνε και second thoughts από το μυαλό των «στρατηγών» για τον Γιώργο Αυτιά;

    Δεύτερες σκέψεις για την υποψηφιότητα Γιώργου Αυτιά στις ευρωεκλογές αναφέρουν οι πληροφορίες ότι έχουν στελέχη της κυβέρνησης που εισηγούνται ονόματα για το ψηφοδέλτιο της ΝΔ.

    Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κάποιο θέμα με το πρόσωπο του δημοσιογράφου, αλλά με το μείγμα των υποψηφίων και την ποσόστωση δημοσιογράφων καθώς συνωθούνται αρκετοί που προαλείφονται για τις Βρυξέλλες.

    Μα δεν έχει 1 εκατ. ευρώ ο Ιβάν Σαββίδης να συγκρατήσει τη φυγή του «Έρωτα φυγά»;

    Σε θρίλερ έχει μετατραπεί η κοινωνική-ερωτική σειρά του Open «Έρωτας Φυγάς» που σώζει, τρόπον τινά, την παρτίδα για το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη στο σκληρό πόκερ της τηλεθέασης τη φετινή σεζόν.

    Το «χρυσαφικό» του Open εποφθαλμιούν τουλάχιστον δύο κανάλια (Mega, ANT1) συζητώντας με την εταιρεία παραγωγής για τον γ’ κύκλο της σειράς καθώς ο σταθμός του Ιβάν Σαββίδη δείχνει απρόθυμος να επεκτείνει τον αριθμό των επεισοδίων.

    Η συζήτηση των ανταγωνιστών έγινε και αναφορικά με την απόκτηση των υπολειπόμενων  επεισοδίων του β΄ κύκλου που έχουν ήδη γυριστεί, αντί ενός ποσού που θα είναι αποδεκτό από το κανάλι, πλην κατέστη σαφές ότι αποτελούν «κτήμα» της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. που ελέγχει το Open το οποίο και επεξεργάζεται δύο εναλλακτικά σενάρια, είτε να τραβήξει την… ιστορία έως το Πάσχα, να κλείσει δηλαδή στα 110 επεισόδια, είτε να απομειώσει τα επεισόδια και να γυρίσει ένα μονόωρο σε μορφή τηλεταινίας.

    Το πρόβλημα είναι τι θα κάνουν οι συντελεστές, οι ηθοποιοί, που πρώτον δέχονται δελεαστικές προτάσεις από τον ανταγωνισμό και δεύτερον έχουν φορτιστεί συναισθηματικά με τη στάση του σταθμού.

    Οι πληροφορίες που θέλουν τους σεναριογράφους να έχουν τα νεύρα τους στην τσίτα, καθώς μπορεί ανά πάσα στιγμή να κληθούν να «πεθάνουν» τους ηθοποιούς ή να τους  στείλουν «πακέτο» στο εξωτερικό – στο σενάριο πάντα – ελέγχονται ως ασφαλείς.

    Πράσινο, το νέο «παιχνίδι» Αλαφούζου

    Μέσα σε ένα ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα για το ελληνικό ποδόσφαιρο, ο Γιάννης Αλαφούζος, όπως πρώτο είχε γράψει το mononews, ετοιμάζει ποδοσφαιρικό portal με έντονο πράσινο-παναθηναϊκό χρώμα και αποκαλυπτικό – παρεμβατικό χαρακτήρα.

    Το site θα φιλοξενεί οπτικοακουστικό περιεχόμενο και εκπομπές, μια από τις οποίες θα αναλάβει ο Κυριάκος Θωμαΐδης της γνωστής τηλεοπτικής «Δίκης» του Open.

    Ποιος θυμώνει με το pause που πάτησε η κυβέρνηση στις θεματικές άδειες;

    Με νέα παράταση η κυβέρνηση έδωσε αναβολή στις θεματικές και περιφερειακές άδειες. Ενώ η προθεσμία  για τη διαδικασία αδειοδότησης των παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας μη ενημερωτικού περιεχομένου και περιφερειακής εμβέλειας (ενημερωτικού γενικού και μη ενημερωτικού περιεχομένου) είχε οριστεί για τις 31/12/2023 μεταφέρθηκε για τις 31/12/2024, δηλαδή έναν χρόνο μετά.

    Πρόκειται για τα θεματικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας αλλά και τα περιφερειακά που εκπέμπουν στις περιφέρειες της χώρας και στην Αττική ιδιαίτερα έχουν σημαντικό γκελ στους τηλεθεατές (Action 24, One Channel, Kontra TV, Attica TV κα).

    Παράλληλα παράταση πήρε και η προσωρινή αδειοδότηση των ραδιοφωνικών σταθμών, που περιλαμβάνονται στο οικείο Μητρώο του Ε.Σ.Ρ., εποπτευόμενοι ως νομίμως λειτουργούντες, και συνεχίζουν να εκπέμπουν, έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία χορήγησης ραδιοφωνικών αδειών. Ως καταληκτική προθεσμία για τη διαδικασία αδειοδότησης των ραδιοφωνικών σταθμών ορίζεται και πάλι η 31η.12.2024.

    Υπενθυμίζουμε πως τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί μόνο η 6η άδεια στην Alter Ego Media (Mega) ενώ μένει προς υιοθεσία η «ορφανή» 7η άδεια και αναμένεται και η προκήρυξη 3-4 θεματικών.

    Ισχυρό ενδιαφέρον για θεματική άδεια (για οικονομικό κανάλι επιχειρηματικής κατεύθυνσης) έχει επιδείξει ο Δημήτρης Μελισσανίδης προκειμένου αφενός να μην καταβάλει ένα τεράστιο ετήσιο ποσόν ως ενοίκιο (3,5 εκατ. ευρώ) προς το Δημόσιο για πανελλαδική άδεια και αφετέρου καθώς θεωρεί ότι το NTV ταιριάζει περισσότερο με την ευελιξία που προσφέρει αυτός ο τύπος αδειοδότησης και λειτουργίας.

    Περήφανος που προβάλλει εκπομπές αρχείου ο Κ. Ζούλας

    Υπερήφανος εμφανίστηκε ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας ,στην ομιλία του στο πλαίσιο του ετήσιου συμποσίου του Δικτύου του EUscreen, που συνδιοργάνωσε το Αρχείο της ΕΡΤ με τα εύσημα να ανήκουν καταφανώς στον Βασίλη Αλεξόπουλο.

    Αφού αναφέρθηκε στις πλατφόρμες τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού περιεχομένου, ΕRΤFLIX και ERTEcho αλλά και στα δύο sites (ertnews.gr και ertsports.gr) μίλησε και για το Αρχείο της ΕΡΤ – σαν να είναι δικό του παιδί –  σαν να έβγαλε από τη δική του τσέπη τα 10 εκατ. ευρώ για τα έργα ψηφιοποίησης. Ανακοίνωσε λοιπόν ότι η ΕΡΤ2 μεταδίδει, από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου, εκπομπές και ντοκιμαντέρ αποκλειστικά από το Αρχείο της ΕΡΤ.

    Δηλαδή αυτό είναι καινοτόμο; Είναι για χειροκρότημα; Συνιστά κάποια παγκοσμίου εμβέλειας αποκλειστικότητα; Ότι προβάλλεται για 564η φορά η παρωχημένη «Μαντάμ Σουσού» και η 80ίλα ολκής «Ο Ανδροκλής και τα λιοντάρια του» συνιστά μια επιτυχία για την οποία πρέπει κανείς να ζητωκραυγάζει σε διεθνές συνέδριο;

    Για ένα κανάλι που έχει γράψει χιλιόμετρα στην ψυχαγωγία και ιστορία στη μετάδοση «διαμαντιών» και μοναδικών ντοκιμαντέρ, το να προβάλλει τη «Μαντάμ Σουσού» ή εκπομπές σε επανάληψη (το πρόγραμμα της ΕΡΤ2 είναι γεμάτο «Ε» ως οφείλει να αναγράφει κάθε κανάλι που προβάλλει κάτι δεύτερη, τρίτη ή πολλοστή φορά) – όπως κάνει η ΕΡΤ με το ξαναζεσταμένο φαγητό που σερβίρει αλλά πλασάρει ως «ιστορικό» δεν το λες και καμία επιτυχία.

    Ελπίζουμε η πρόεδρος του ΕΣΡ, Ευτέρπη Κουτζαμάνη, να μην συμβουλεύεται το site της ανεξάρτητης αρχής

    Επιχειρηματίες που έχουν αποδημήσει εις Κύριον και «νεκρά» ΑΦΜ άλλοτε κραταιών επιχειρήσεων παλιών ένδοξων εποχών της Τηλεόρασης διατηρεί στο μετοχολόγιο των τηλεοπτικών σταθμών το ΕΣΡ, έξι ολόκληρους μήνες μετά την υποβολή των φρέσκων στοιχείων τον περασμένο Μάιο.

    Η ανεξάρτητη διοικητική αρχή δείχνει να μην έχει πληροφορηθεί ότι ο μισός Alpha έχει αλλάξει χέρια, ότι ο Τηλέτυπος Α.Ε. που διαχειριζόταν το Mega μας άφησε χρόνους και ότι το Alter της Ελεύθερης Τηλεόρασης ανήκει πλέον στις προθήκες του Μουσείου της ελληνικής τηλεόρασης.

    Δείχνει αλλά δεν είναι έτσι καθώς το ΕΣΡ πάσχει από σοβαρή έλλειψη προσωπικού. Μήπως θα ήταν καλύτερο να κατεβάσει τα αρχεία;

    Αν το site του ΕΣΡ και η «σκονισμένη» μετοχολογική database του αποτελούν «σημείο αναφοράς» για δημοσιογράφους και «βάση συζήτησης» για την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, είναι δεδομένο ότι συνιστούν και πολλαπλασιαστές fakenews και παραπληροφόρησης, εφόσον τα παίρνει κανείς στα σοβαρά.

    Κοκλώνης βολιδοσκοποπεί Ελένη Μενεγάκη

    Ένας από τους μνηστήρες που διεκδικούν την Ελένη Μενεγάκη στη μετά Mega εποχή είναι ο παραγωγός Νίκος Κοκλώνης, όχι απαραίτητα ως υπεύθυνος του ψυχαγωγικού προγράμματος του Open αλλά και για άλλες παραγωγές σε συνεργαζόμενους σταθμούς.

    Η Ελένη Μενεγάκη πάντως θα ακούσει τόσο τι έχουν να της πουν οι άνθρωποι του ΑΝΤ1 που θα την έβλεπαν σε night show όσο και την… καρδιά της αν της ζητήσει ένα μικρό διάλειμμα όπως εξάλλου είχε κάνει και στο παρελθόν.

    Στην Cosmote TV το Holy Grail

    Εν μέσω της συζήτησης και πράξης νομοθετικού περιεχομένου για τον καθαρισμό του ποδοσφαίρου από ξένα, προς το άθλημα στοιχεία, η διοργανώτρια αρχή του Κυπέλλου Ελλάδας «έκλεισε» στην Cosmote TV έως το 2026 τα τηλεοπτικά δικαιώματα της διοργάνωσης με μια win-win τριετή συμφωνία.

    «Όταν κάτι χαλάει το πετάς ή το φτιάχνεις;» – Κρούση Εύης Κουτσαυτάκη σε Ζούλα να απαλλαγεί από τους «Πανθέους»

    Προτάσεις να απαλλαγεί βελούδινα, ανώδυνα και χωρίς να πληρώσει ένα… καράβι λεφτά σε ρήτρες προς την εταιρεία παραγωγής της σειράς «Πανθέοι» δέχεται η υψηλή διοίκηση του ΣΚΑΙ που αναζητεί χρόνο στο πρόγραμμα για content που «τα φέρνει», με το «Survivor» να αποτελεί μια δοκιμασμένη και σίγουρη λύση.

    Όσο και αν διαφημίστηκαν οι «Πανθέοι» στο ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό πρόγραμμα του καναλιού, όσο και αν πούσαρε ο ΣΚΑΪ το πολλά υποσχόμενο σήριαλ της J.K. Productions S.A – Καραγιάννης, δεν επέστρεψε την επένδυση καθώς καθηλώθηκε σε μονοψήφια χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης με αντίστοιχη προσέλκυση διαφημιστικών εισροών.

    Μια λύση θα ήταν να κοπεί η σειρά με ένα time cut του αριθμού των επεισοδίων – πρόταση που απορρίφθηκε λόγω της ρήτρας που έχει υπογραφεί με την εταιρεία παραγωγής όταν ουδείς πίστευε ότι ακόμη και οι Boomers θα γύριζαν την πλάτη στη Μάρμω.

    Η λύση να αγοράσει η ΕΡΤ το πρόγραμμα δεν προκρίθηκε από τη διοίκηση του Ραδιομεγάρου πρώτον γιατί ο τηλεοπτικός χρόνος είχε κλείσει με τις δικές της σειρές και δεύτερον γιατί θα ήταν μια νέα παγκόσμια πρωτοτυπία. Αλλού να ξεκινά μια σειρά και αλλού να τελειώνει.

    Στο Survivor όλα τα λεφτά του ΣΚΑΪ, αυστηρός με τους κανόνες ο Ατζούν, αλλά και γαλαντόμος με τους παλιούς του ριάλιτι

    Ξεπερνούν τις 22.000 οι συμμετοχές από Ελλάδα και Κύπρο για μια θέση στο νέο «Survivor» που ξεκινά στις 7 Ιανουαρίου.

    Άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας, από Ελλάδα και Κύπρο, έχουν στείλει στην εταιρεία παραγωγής Acun Medya αίτηση συμμετοχής συνοδευόμενη και από ένα μίνι βίντεο, με την ελπίδα να επιλεγούν και τελικά να βρεθούν στις παραλίες της Καραϊβικής, διεκδικώντας έπαθλο 100.000 ευρώ.

    Ωστόσο ο δρόμος δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα καθώς ο Τούρκος παραγωγός σφίγγει τον κλοιό με τους κανόνες να είναι πιο αυστηροί και οι πίστες γεμάτες προκλήσεις (Δεν θα υπάρξουν sms δηλαδή καταργείται η ψηφοφορία, κάθε παίκτης θα αποφασίζει μόνος του για το μέλλον του-όποιος χάνει στο αγώνισμα, θα αποχωρεί-η αποχώρηση θα πραγματοποιείται μεταξύ δύο ατόμων και θα προέρχονται από τις καλύτερες αγωνιστικά στιγμές τριών παικτών).

    Ο βαθμός δυσκολίας χτυπάει «κόκκινο» και για έναν ακόμη λόγο: Βολιδοσκοπήθηκαν  βετεράνοι άλλων κύκλων  όπως η Κατερίνα Δαλάκα, νικήτρια του 7ου κύκλου, ο Άρης Σοϊλέδης, που έφτασε πολύ κοντά στο τρόπαιο το 2022, η Ασημίνα Χατζηανδρέου, που πήρε την τρίτη θέση πέρυσι και η Σοφιάννα Αβραμάκη, ενώ ο Ατζούν έταξε τεράστια ποσά (7.000 ευρώ την εβδομάδα) σε James Καφετζή, Αλέξη Παππά, Κωνσταντίνο Βασάλο, Fipster και Μαρία Αντωνά.

    Κάν’ το όπως το Netflix: Χριστόφορος Παπακαλιάτης σε δύο δόσεις

    Σε δύο δόσεις θα προβληθεί ο επόμενος κύκλος του Maestro, της σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη που μεταδίδεται μέσα από το Mega και έχει καταλάβει ήδη την 403η θέση στο παγκόσμια κατάταξη του Netflix.

    Τον Απρίλιο θα ξεκινήσει η μετάδοση των πρώτων 6 επεισοδίων και τον Οκτώβριο θα προβληθούν τα υπόλοιπα 4.

    Πού κάνει comeback η Έλενα Παπαβασιλείου;

    Επανέρχεται μετά από πολλά χρόνια απουσίας η Έλενα Παπαβασιλείου στις 20 Δεκεμβρίου στο Action 24.

    Με τον τίτλο «EQ», η Έλενα Παπαβασιλείου δημιούργησε μια νέα δημοσιογραφική εκπομπή, στην οποία, κάθε εβδομάδα, ένας νέος καλεσμένος από όλο το φάσμα της κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής ζωής, θα υποβάλλεται σε συνέντευξη.

    ΣΚΑΪ: Πρεμιέρα για Φερεντίνο – Ποια τραγουδίστρια του λαϊκού έντεχνου μπαίνει με το δεξί;

    Παραμονή Χριστουγέννων στις 21.00 ο Χρήστος Φερεντίνος κάνει πρεμιέρα με την εκπομπή του «Χριστούγεννα με φίλους» στον ΣΚΑΪ, και στο πλατό του θα βρίσκεται η Γιώτα Νέγκα. Οι πληροφορίες λένε ότι δυσκολεύτηκε να βρει καλεσμένο/η λόγω της κινητικότητας των εορτών και του φόρτου δουλειάς των καλλιτεχνών.

    Ανάλογη εκπομπή θα γυριστεί και για την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

    Νέα πρόσωπα στο κάδρο για την εκπομπή του Σαββατοκύριακου στο Open

    Στα τέλη Ιανουαρίου ή στις αρχές Φεβρουαρίου θα ξεκινήσει η εκπομπή του Σαββατοκύριακου στο Open.

    Ο Νίκος Κοκλώνης κάνει τα αδύνατα δυνατά να παρουσιάσει ένα glam πρόγραμμα – εκεί που άλλωστε είναι και ειδήμων – και έχει κάνει κρούση στη Ναταλί Κάκκαβα, έχει στριμώξει τη Μαρία Αντωνά, έχει μαρκάρει τη Μάρα Μεϊμαρίδη και θα έβλεπε θετικά και τη Χρυσηίδα Δημουλίδου στην ομάδα της εκπομπής.

    Μέσα στο κάδρο βρίσκεται και η Ραμόνα Βλαντή.

    Σασμός: Συνεχίζει με Δ’ κύκλο αλλά με άλλο concept;

    Μετάλλαξη στο «Σασμό» επιχειρεί ο Alpha για την επόμενη σεζόν και ήδη σκέφτεται σοβαρά να προκρίνει το «Μαύρο Νυφικό» που βασίζεται στο μυθιστόρημα της Ειρήνης Μαλάμου. Η δραματική σειρά «Σασμός» είναι προορισμένη να τελειώσει φέτος, στον 3ο κύκλο της, άλλωστε γι αυτό ονομάζεται «Ο επίλογος», ωστόσο, έχει πέσει η ιδέα από την εταιρεία παραγωγής να συνεχιστεί και για 4η σεζόν, με το σενάριο να αλλάζει σημαντικά και ουσιαστικά να μεταφέρεται σε μια εποχή πριν από όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής στο Σασμό, το λεγόμενο δηλαδή prequel.

    Nova Media: O Σοφοκλής Χατζόπουλος νέος Head of Sales

    Τη θέση του Head of Sales στη Nova Media, ανέλαβε ο Σοφοκλής Χατζόπουλος.

    Έμπειρο στέλεχος της αγοράς των μέσων, με συνολική εμπειρία 30 χρόνια, εργάζεται τα τελευταία 13 χρόνια στη Nova, στο εμπορικό τμήμα της εταιρίας και στο παρελθόν είχε συνεργαστεί με μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς, sites και έντυπο τύπο.

    Να ετοιμάζεται ο Παύλος Μαρινάκης;

    Τον επόμενο μήνα αναμένεται να αποφασιστεί αν ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης θα αναλάβει και το χαρτοφυλάκιο των ΜΜΕ, δημόσιων και ιδιωτικών.

    Τέλος ο Σεργουλόπουλος και η Μελιτά από το πρωινό της ΕΡΤ;

    Τίτλοι τέλους προτίθεται να γράψει η ΕΡΤ στην πρωινή εκπομπή του Φώτη Σεργουλόπουλου και της Τζένης Μελιτά «Πρωίαν σε είδον» την επόμενη σεζόν και τη θέση του αναμένεται να πάρει η εκπομπή «Στούντιο 4» με τους Θανάση Αναγνωστόπουλο και Νάνσυ Ζαμπέτογλου που τώρα μεταδίδεται νωρίς το απόγευμα – επίσης, από την ΕΡΤ1.

    Στον Δ. Παναγιωτάκη το 65% της Spicy

    Η εταιρεία του τηλεοπτικού σταθμού One, Αττική Τηλεόραση ΑΕ, απέκτησε το 65% της δισκογραφικής Spice Records. Η παραγωγή  της μουσικής  που θα γίνεται εντός της Spice θα αξιοποιείται στα Αθηναϊκά Θέατρα του Διονύση Παναγιωτάκη και στις σειρές που παράγει για την τηλεόραση μέσω της Primavisione.

    Με το σταγονόμετρο η χρηματοδότηση των παραγωγών από το ΕΚΟΜΕ

    Για τον Ιανουάριο μετατίθεται η έκδοση της ΚΥΑ σχετικά με τη χρηματοδότηση των σειρών και των ταινιών.

    Στο τραπέζι των συζητήσεων είναι να υπάρξει ένα νέο όριο κόστους επεισοδίων που θα πρέπει να επιδοτούνται.

    Προτείνεται οι μεγάλες να λαμβάνουν, π.χ., επιδότηση 40% και οι μικρές 20%, με όρο την προώθηση των ελληνικών σεναρίων.

    Επίσης, να διατηρηθεί η επιδότηση για τις ξένες σειρές και ταινίες, αλλά σε άλλη βάση. Πάντως ξεκινάει ο κύκλος των επαφών των καναλιών με τις εταιρείες παραγωγής για τις σειρές της επόμενης τηλεοπτικής περιόδου (2024 – 2025).

    34 νέες ετήσιες συμβάσεις στον Αθήνα 9.84 λίγο πριν αλλάξει ο χρόνος και ο… δήμαρχος

    Λίγο πριν κλείσει ο χρόνος και έρθει ο επόμενος δήμαρχος,  εγκρίθηκε η σύναψη 34 συμβάσεων έργου διάρκειας 12 μηνών στον Αθήνα 9.84 – 22 δημοσιογράφων και 12 μουσικών παραγωγών.

    Στο δυναμικό του Αθήνα 9.84 παραμένουν ο Οδυσσέας Ιωάννου, η Τασούλα Επτακοίλη, η Σαπφώ Ματσιώρη κ.ά..

    Κέρδη για το «Πρώτο Θέμα»

    Κύκλο εργασιών ύψους 20,77 εκατ. ευρώ εμφάνισε το 2022 η εταιρεία Εκδόσεις Πρώτο Θέμα ΑΕ, η οποία εκδίδει και την ομώνυμη εφημερίδα, έναντι κύκλου εργασιών ύψους 21,9 εκατ. ευρώ το 2021. Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε 1.747.525 ευρώ το 2022 από 1.036.114 ευρώ το 2021.

    Όπως αναφέρεται στα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεών της ανέρχεται σε 14,566 εκατ. ευρώ έναντι συνολικού κυκλοφορούντος ενεργητικού 10,446 εκατ. ευρώ «με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζει πρόβλημα κάλυψης των άμεσων υποχρεώσεων της». Η εταιρεία έχει συνολικές υποχρεώσεις 8,628 εκατ. ευρώ προς την εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία, εκ των οποίων τα 7,7 εκατ. ευρώ είναι ρυθμισμένα σε δόσεις.

    Η Αdela Petrovic υπεύθυνη νέων αγορών της Liquid Media

    H Liquid International έχοντας την εμπορική εκμετάλλευση του brand Gazzetta Cyprus, ξεκινά, με πρώτη στάση την Κύπρο, τη διείσδυσή του σε νέες αγορές. To νέο gazzetta.cy προσφέρει μια νέα εμπειρία, καλύπτοντας όλα τα αγαπημένα sports της κυπριακής κοινότητας.

    O Τάκης Γεωργόπουλος, CEO της Liquid Media, ανακοινώνει τη δημιουργία της Liquid International και καλωσορίζει την Adela Petrovic, CEO της Liquid International που θα καλύψει τις διεθνείς αγορές.

    Διαβάστε επίσης:

    Γιατί ράβουν νέο «κοστούμι» Μαρινάκης, Βαρδινογιάννης και Κυριακού, υιός Σαββίδη εναντίον… ιού Ζούλα και γιατί πιέζεται η Dimera

    Ρήτρα εξαίρεσης ζητεί η ΕΡΤ από το νόμο Κεραμέως για τα προσόντα των μελών των Δ.Σ. στις ΔΕΚΟ

    Ο άφαντος Ιβάν και τα σενάρια πώλησης του Open, τα προσεκτικά βήματα Εξάρχου-Μπάκου-Καϋμενάκη, οι βλέψεις της Alter Ego για το ΧΑ και η «καμπάνα» στον Χατζηνικολάου