«Όλα τα λεφτά» και να της πρότεινε, η Άννα Βίσση θα έδινε «χυλόπιτα» στον Ατζούν Ιλίτζαλι…
Ένα μεγαλοπρεπές και ηχηρό «όχι» είπε η Άννα Βίσση στον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλίτζαλι μετά από πρόταση που της έκανε με λευκή επιταγή για τη συμμετοχή της στο «The Voice».
Ο λόγος; Απλά δεν είναι αυτό που θέλει να κάνει αυτή την περίοδο άλλωστε όπως τόνισε «τελείωσαν αυτά για εμένα, έχω άλλες δουλειές τώρα. Ωραία είναι όλα αυτά, να υπάρξει χώρος, έχουν τόσο κόσμο πια, να πάρουν και άλλοι ευκαιρίες να κάνουν κάτι τέτοιο» είπε και ξεμπέρδεψε και με αυτό το διαγωνιστικό σόου.
Πώς η Ελεονώρα Μελέτη «κρέμασε» το Taff έχοντας σιγουράκι τη θέση στο Ευρωκοινοβούλιο στο οποίο δεν πάει για την αποζημίωση
Δύο μόλις εβδομάδες πριν ανακοινωθεί η υποψηφιότητα της Ελεονώρας Μελέτη για την Ευρωβουλή, συγκεκριμένα στις 29 Μαρτίου, η δημοφιλής παρουσιάστρια είχε παραστεί σε μεγαλοπρεπές event υπογράφοντας ένα καλά δεμένο συμβόλαιο για να αποτελέσει το νέο πρόσωπο της νέας σειράς styling μαλλιών Taft από το Schwarzkopf.
Μάλιστα στην εκδήλωση είχε ανακοινωθεί ότι μπροστά και πίσω από τις κάμερες, η Ελεονώρα Μελέτη εμπιστεύεται την Taft για μαλλιά λαμπερά και με ταυτότητα και ότι «ως το νέο πρόσωπο της Taft από το Schwarzkopf, θα μοιραστεί μαζί με το κοινό της την εμπειρία της με τη νέα σειρά προϊόντων styling Τaft μαζί με εύκολα και γρήγορα hair beauty & styling tips για ξεχωριστά look με όγκο και φυσική κίνηση που κάθε μια μπορεί να κάνει μόνη στο σπίτι της!
Μέσα από videos, posts & stories στους προσωπικούς της λογαριασμούς στα social media θα αναδείξει τη σημασία των προσεγμένων και εξειδικευμένων προϊόντων styling Τaft στην καθημερινότητα της.». Ωστόσο η επαγγελματική μάρκα περιποίησης μαλλιών έμεινε «ενεή» όταν πληροφορήθηκε μόλις 15 ημέρες μετά ότι το πρόσωπο που επέλεξε, ζεσταίνει τις μηχανές – παίρνοντας μαζί και τα λαμπερά μαλλιά της – για Βρυξέλλες και Στρασβούργο.
Κάτι για το οποίο είναι 100% βέβαιη η Ελεονώρα εγκαταλείποντας την εκπομπή της πρόωρα πριν καν βγει το ΦΕΚ με την απαγόρευση εμφανίσεων των δημοσιογράφων και παρουσιαστών.
Όσο για την ευρω-βουλευτική αποζημίωση δείχνει να μην αποτελεί δέλεαρ όπως για αρκετούς υποψήφιους καθώς «ως παρουσιάστρια καθημερινής εκπομπής βγάζει περισσότερα χρήματα από ό,τι ως ευρωβουλευτής» όπως δήλωσε χαρακτηριστικά στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στον Real Fm.
Ο ζαλισμένος με την ελληνική ομορφιά Έλον Μασκ, η ελκυστική Ελένη Τσολάκη που πήρε τα μυαλά του Mr Tesla και το άγαρμπο «θάψιμο» στις ψυχρές Γερμανίδες μετεωρολόγους
Ο Έλον Μασκ γράφοντας και σχολιάζοντας στο δικό του μέσον το «Χ» έπεσε πάνω στη «δική» μας Ελένη Τσολάκη και πραγματικά τα έχασε.
Ο δισεκατομμυριούχος εντόπισε βίντεο από εκπομπή του «Happy Day» όταν η Ελένη Τσολάκη παρουσίαζε τον καιρό με χιουμοριστικό τρόπο…
Και σχολίασε τον τρόπο με τον οποίο παρουσίασε η Ελληνίδα τον καιρό συγκρίνοντάς τον με τη σκηνική παρουσία μιας Γερμανίδας…
Για να καταλήξει ότι το γερμανικό δελτίο καιρού είναι ψυχρό, ενώ αντίθετα το ελληνικό γεμάτο ενέργεια, χορό και τραγούδι! Συγκεκριμένα ο Έλον Μασκ είδε το βίντεο με την Ελένη Τσολάκη και έγραψε από κάτω, «Ουάου, αυτός είναι ένας υπέροχος τρόπος να ξυπνάς στην Ελλάδα»!
Wow, that is a great way to wake up in Greece!
— Elon Musk (@elonmusk) April 20, 2024
Το προσεκτικό «σκάκι» του Κυριακού με τα στελέχη του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ και οι ηλεκτρικές καρέκλες των digital
Με στελέχη από τον υπάρχοντα «πάγκο» και όχι βάσει ενός μαθηματικού τύπου talent recruitment πραγματοποιεί ο πρόεδρος του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ Θοδωρής Κυριακού τις απαραίτητες δομικές αλλαγές στο board και το excom του καναλιού και των υπολοίπων εταιρειών του group.
Οι αλλαγές θεωρούνται τόσο αναγκαίες όσο και κρίσιμες για την απαραίτητη αναδιάρθρωση του Οργανισμού με τον Marco Struecker, να εγκαταλείπει το Vice για να τεθεί επικεφαλής του ΑΝΤΕΝΝΑ Digital και προσωρινά επικεφαλής της υπηρεσίας ΑΝΤ1+ στη θέση του Βασίλη Δεληκούρα καλύπτοντας εκ των ενόντων προσώρας το κενό που άφησαν αποχωρώντας οι Βασίλης Κωστόπουλος (Head of Commercial and Marketing) και Γιάννης Δώνος (Executive Producer).
Η προσέλκυση του Νίκου Χριστοφόρου από την αγορά και συγκεκριμένα από την Green Pixel αποτελεί εξαίρεση που έπρεπε να επιβεβαιώσει τον κανόνα για να βρεθεί η λύση μετά τη βίαιη αποχώρηση του Τζώρτζη Ποφάντη, ο οποίος είχε την ευθύνη του προγράμματος του ΑΝΤ1.
Η Χρύσα Μασούρου είναι παλιά γνώριμη η οποία εγκατέλειψε το Open για να τεθεί επικεφαλής όλων των πλατφορμών.
Πρόσφατα αναζητήθηκε μια ασφαλής και οικεία λύση με την τοποθέτηση του Γιώργου Ράλλη στη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΑΝΤΕΝΝΑ TV Μονοπρόσωπη ΑΕ την οποία κατείχε ο Νίκος Αγγελόπουλος που συνταξιοδοτήθηκε, ύστερα από πολυετή εργασία στον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ.
Γιατί η οικογένεια Καραγιάννη κυριαρχεί στο τηλεοπτικό σκηνικό;
Το κοκαλάκι της νυχτερίδας έχει η εταιρεία παραγωγής JK της οικογένειας Καραγιάννη που για την επόμενη σεζόν έχει δεχθεί «παραγγελία» για τη δημιουργία τριών νέων τηλεοπτικών σειρών και για συνέχιση κύκλων άλλων δύο.
Η εταιρεία παραγωγών του Γιάννη Καραγιάννη (JK Productions) ετοιμάζει για λογαριασμό του Alpha τις σειρές «Τιμωρός» και «Η Παναγιά της φωτιάς». Η παραγωγή «Το ξενοδοχείο» προορίζεται για τον ΑΝΤ1, βασίζεται στο σενάριο της γνωστής ισπανικής σειράς εποχής «Gran Hotel». Τέλος η JK Productions θα προχωρήσει σε νέους κύκλους επεισοδίων για τη «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 και την «Ηλέκτρα» της ΕΡΤ1.
Το 2022 ο κύκλος εργασιών της χρήσης ανήλθε σε 29.179.783,62 ευρώ σημειώνοντας αύξηση 43,77% σε σχέση με τον κύκλο εργασιών της προηγούμενης χρήσης ο οποίος ανήλθε στο ποσό του 20.296.039,32 ευρώ.
Το μικτό αποτελέσματα ανήλθε σε 2.906.457,42 ευρώ έναντι 2.443.346,60 ευρώ την προηγούμενη χρήση. Οι πιστωτικοί τόκοι και τα συναφή έσοδα διαμορφώθηκαν στα 75.915,33 Ευρώ έναντι 269,55 Ευρώ στη χρήση 2021, ενώ οι χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα της κλειόμενης χρήσης ανήλθαν σε 235.029,84 Ευρώ έναντι 4.366,13 Ευρώ της προηγούμενης χρήσης.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, τα κέρδη χρήσεως προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 2.437.539,24 Ευρώ για την κλειόμενη χρήση, έναντι κερδών ύψους 2.898.432,79 Ευρώ στη χρήση 2021.
Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι η κλειόμενη χρήση της 31ης Δεκεμβρίου 2022 υπήρξε κερδοφόρα, με μειωμένα κέρδη σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση. Τα αποτελέσματα της εταιρείας για το 2022 ήταν ικανοποιητικά σε σύγκριση πάντα με την χρήση του 2021 αλλά παρόλα αυτά η εταιρεία θα συνεχίσει την προσπάθεια της να βελτιώνει
τα αποτελέσματα κάθε χρόνο θέτοντας στόχους υψηλούς αλλά με γνώμονα πάντα την πραγματική κατάσταση του κλάδου και της οικονομίας γενικότερα.
Πληρωμένοι στην ώρα τους, αλλά με κομμένη την ανάσα οι εργαζόμενοι στο Open
Στο Open οι εργαζόμενοι πληρώνονται κανονικά – και πληρώνονται στην ώρα τους. Ωστόσο το άγχος για την πληρωμή, αν δηλαδή θα καταβληθεί ο μισθός, αποτελεί μια πραγματικότητα για όλους, δημοσιογράφους, διοικητικούς, παρουσιαστές και τεχνικούς.
Στους διαδρόμους η συζήτηση γίνεται πλέον ανοικτά για το αν έχουν βρεθεί τα χρήματα για την καταβολή των μισθών και ο κόσμος ανησυχεί κυρίως λόγω της ασθενικής επίδοσης στο ταμπλό της τηλεθέασης και των διαφημιστικών εσόδων, ως επακόλουθο. Αναζητούνται σωτήρες.
Για άλλους μια κάποια λύση θα ήταν ο Κοκλώνης που προαλείφεται για επόμενος ιδιοκτήτης του καναλιού. Ορισμένοι αρκούνται με λύσεις σε επίπεδο content όπως π.χ. το τηλεοπτικό ριάλιτι «TV Queen» με την Ιωάννα Μαλέσκου.
Εάν καταφέρει να εισέλθει στον τηλεοπτικό ανταγωνισμό ανάμεσα σε «Master Chef» και «Survivor», ίσως ο σταθμός μπορέσει πάρει μια ανάσα και να χρηματοδοτήσει τις κινήσεις του για την επόμενη περίοδο, με κρίσιμο ορόσημο τον Ιούνιο, δηλαδή μετά τις ευρωεκλογές.
O Γιώργος Λιάγκας, η ναυτική μπλούζα, ο Κυριάκος Βελόπουλος, η Αλίκη στο Ναυτικό και μια κολονοσκόπηση πρωί-πρωί στον αέρα (τι άλλο θα ακούσουμε!!!)
Ο Γιώργος Λιάγκας προκάλεσε τον Κυριάκο Βελόπουλο αν τολμάει να πάει από κοντά να του πει για τα περί κολονοσκόπησης και Αλίκης στο Ναυτικό!
Ο Γιώργος Λιάγκας ανέφερε: Είναι χυδαίες οι χθεσινές σας αναφορές. Δεν μπορείς να αποκαλείς έναν πατέρα δύο παιδιών ότι είναι η Αλίκη στο Ναυτικό, επειδή χθες φόρεσα μαρινιέρα. Είναι υποτιμητικό και χυδαίο να το λες δημόσια. Επίσης, επειδή αναρωτήθηκες πόσους ομοφυλόφιλους έχουμε στην εκπομπή, θέλω να σου πω κάτι, δεν τους μετράω. Να ένα καλό άλλοθι, βγες σήμερα και πες ότι δεν πάω στην εκπομπή του Λιάγκα γιατί έχει ομοφυλόφιλους».
Στη συνέχεια ο παρουσιαστής συμπλήρωσε «Θεωρώ χυδαία την αναφορά να πάω να κάνω κολονοσκόπηση. Από τέτοια αρσενικά και τέτοιους άντρες, δεν πάει μπροστά ούτε η πατρίς, ούτε η θρησκεία, ούτε η οικογένεια. Με προτρέπεις να πάω να κάνω κολονοσκόπηση για να δω αν είμαι άντρας ή γυναίκα; Το λες σε πατέρα δύο παιδιών; Αλήθεια τώρα; Έκανα κολονοσκόπηση πριν από 2-3 μήνες και είμαι υγιής. Την έκανα ναρκωμένος, θα σας στενοχωρήσω» και ο Γιώργος Λιάγκας κατέληξε «Ακόμα και τώρα που με βρίζεις χυδαία, εγώ σε καλώ να μου τα πεις από κοντά αυτά περί κολονοσκόπησης και Αλίκης στο Ναυτικό. Για έλα να μου τα πεις από κοντά»!
Γιατί οι μηντιάρχες θέλουν από 5 ψυχαγωγικά ραδιόφωνα ο καθένας;
Ο Γιάννης Αλαφούζος έχει 4 μη ενημερωτικά ραδιόφωνα (Μέντα 88, bwinΣΠΟΡ FM 94.6, Pepper 96.6, Happy 104), η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου 5 (En Lefko 87.7, Kids Radio 88.6, Hit 88.9, Red 96.3, Μελωδία 99.2) ενώ και ο όμιλος Πολίτη 4 (Music 89.2, Ελληνικός 93.2, Pride 98.6, Sfera 102.2) έχοντας βάλει πλώρη για 5.
Ένας πρώτος λόγος είναι ότι ο νόμος 3592/2007 το επιτρέπει, ο πιο ουσιαστικός είναι ότι με τη μέθοδο του marketing «positioning against» οι όμιλοι βγαίνουν στην αγορά και ζητούν από τα media agencies διαφημιστικά προγράμματα για 360ο κοινά κυρίως επικαλούνται ότι τοποθετούνται ευθέως ανταγωνιστικά προς τον ανταγωνιστή!
Ποια δυσάρεστη εμπειρία δοκίμασε η Μαρίνα Σάττι στην ΕΡΤ;
Η Μαρίνα Σάττι πηγαίνοντας στην εκπομπή «Στούντιο 4» είχε την ατυχία να κλειστεί στο ασανσέρ της ΕΡΤ.
Μάλιστα, μοιράστηκε την εμπειρία της με τους διαδικτυακούς της φίλους με ένα βίντεο στο Instagram. Συγκεκριμένα, δημοσίευσε σε story ένα βίντεο, στο οποίο ακούγεται να λέει: «Είμαστε εδώ κλεισμένοι στο ασανσέρ στην ΕΡΤ και εγώ είμαι σε αυτή τη φάση, προσπαθούν να μας σώσουν απ’ έξω.
Υποτίθεται ότι στις 4 βγαίνουμε ζωντανά στον αέρα στο “Στούντιο 4” στην ΕΡΤ. Θα βγούμε;».
ΕΣΡ: Τι καταγγέλλουν περισσότεροι οι πολίτες, ποιο είναι το κοινό λάθος των καναλιών για τη δολοφονία της 28χρονης Κυριακής
Αποθετήριο σφοδρών καταγγελιών από πολίτες έγινε τον τελευταίο καιρό η νομική υπηρεσία του ΕΣΡ για την τηλεοπτική προβολή της τραγικής υπόθεσης της εν ψυχρώ δολοφονίας της Κυριακής Γρίβα έξω από το Α/Τ Αγίων Αναργύρων.
Βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη η ελεγκτική/κυρωτική διαδικασία του ΕΣΡ με αφορμή το οπτικοακουστικό περιεχόμενο το οποίο έχει μεταδοθεί από τις συχνότητες μέχρι τώρα, κατάσταση που ώθησε την εποπτική αρχή στην έκδοση της σχετικής οδηγίας προς τα ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ, 48 ώρες από την γυναικοκτονία.
Το ΕΣΡ δηλώνει πως ό,τι έχει μεταδοθεί μέχρι σήμερα από το τραγικό γεγονός, σε μεγάλο ποσοστό του αποτελεί προϊόν της σχετικής δικογραφίας και ως εκ τούτου απαγορεύεται εκ του νόμου κάθε δημοσιοποίηση. Ενδεικτικά, με κατηγορηματικό τρόπο τονίστηκε από το ΕΣΡ πως, το ηχητικό απόσπασμα της τηλεφωνικής επικοινωνίας του Α/Τ Αγίων Αναργύρων με το κέντρο της Άμεσης Δράσης στο οποίο ακούγεται αστυνομικός να ενημερώνει για το τραγικό περιστατικό κάνοντας έκκληση για να σταλεί ασθενοφόρο, αποτελεί προϊόν της ποινικής προδιαδικασίας και δεν θα έπρεπε να μεταδοθεί.
«Έχουν ανοίξει φάκελοι», τονίστηκε από το ΕΣΡ. Επίσης υπογραμμίστηκε πως απαγορεύεται ρητώς δημοσιοποίηση στοιχείων που αφορούν στον δράστη λόγω του εκ του νόμου τεκμηρίου της αθωότητας.
«CreativeGreece»: Διχάζει το ν/σ για την ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα
Ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Πολιτισμού με τίτλο «Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα, ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις για τον σύγχρονο πολιτισμό».
Επί της αρχής του νομοσχεδίου «ναι» ψήφισαν η ΝΔ και η ΚΟ Σπαρτιάτες, «όχι» ψήφισαν ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ, η Ελληνική Λύση, η Νέα Αριστερά και η ΚΟ Νίκη, ενώ «παρών» δήλωσε η Πλεύση Ελευθερίας.
Ο υφυπουργός Πολιτισμού Χρίστος Δήμας είπε ότι ο λόγος συγχώνευσης του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου με το Ελληνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας σχετίζεται με το ότι οι δύο φορείς «έχουν παρεμφερείς και αλληλοεπικαλυπτόμενες αρμοδιότητες και αποστολές με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συνοχή εθνικής κινηματογραφικής και οπτικοακουστικής πολιτικής στο βαθμό που όλοι θα θέλαμε».
Η Ελλάδα, σημείωσε, «έχει ανάγκη από ένα σύγχρονο τρόπο διακυβέρνησης προκειμένου να υπηρετείται αποτελεσματικά ο χώρος του κινηματογράφου, αφενός ο πολιτιστικός καλλιτεχνικός φορέας, και αφετέρου οι εγχώριοι και διεθνείς επενδυτές και δημιουργοί του οπτικοακουστικού χώρου». Πρόσθεσε ο κ. Δήμας, η διεθνής αγορά των οπτικοακουστικών, και του κινηματογράφου αποτελεί μία τεράστια ευκαιρία, και αναπτυξιακή και τουριστική ευκαιρία, και όποιος δεν το συνειδητοποιεί, στην πραγματικότητα εθελοτυφλεί».
Ο κ. Δήμας είπε ότι ο νέος φορέας θα επικεντρωθεί στην στήριξη και ανάπτυξη της κινηματογραφικής τέχνης, και του οπτικοακουστικού τομέα, αλλά και της ευρύτερης καλλιτεχνικής παιδείας η οποία έχει στην βάση την οπτικοακουστική και τεχνολογία:
«Όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία, είτε είναι επιλεκτικά είτε αυτόματα, θα υπηρετούν αυτό το σκοπό» σημείωσε ο υφυπουργός Πολιτισμού και υπογράμμισε:
«Οι αυξημένοι πόροι του φορέα θα αυξήσουν τα ποσά των επιλεκτικών προγραμμάτων κάτι το οποίο είναι πάγιο αίτημα των δημιουργών του χώρου, και το αυτόματο εργαλείο όμως, του cash rebate, θα εξορθολογιστεί. Aυστηροποιείται, προκειμένου να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά, και να είναι στοχευμένο σε παραγωγές με προστιθέμενη αξία για τη χώρα» είπε ο κ. Δήμας.
Όσο για το εάν με τον νέο φορέα θα γίνει εξοικονόμηση πόρων, ο κ. Δήμας είπε ότι αυτό είναι προφανές, ενώ, ως προς το προσωπικό, επανέλαβε ότι «θα έχει τον ίδιο αριθμό των θέσεων των υφιστάμενων φορέων».
Με το νομοσχέδιο διαφωνούν σκηνοθέτες και παραγωγοί δια των ενώσεων τους (ΕΣΠΕΚ, ΣΑΠΟΕ, ΕΕΝ) διαπιστώνοντας «σημαντικές», όπως επισημαίνουν, «ελλείψεις, στο κομμάτι που αφορά το νέο φορέα-διάδοχο του ΕΚΟΜΕ και του ΕΚΚ, οι οποίες θέτουν σε κίνδυνο το μέλλον της Ελληνικής κινηματογραφίας με επίκεντρο την ασάφεια ως προς την ύπαρξη του επιλεκτικού προγράμματος έτσι όπως έχει δημιουργηθεί και λειτουργεί με επιτυχία τα τελευταία χρόνια μέσω του ΕΚΚ».
Οι τρειις ενώσεις καλούν το υπουργείο Πολιτισμού «να μεριμνήσει ώστε να γίνουν οι απαραίτητες αποσαφηνίσεις και διορθώσεις που θα διασφαλίσουν την ομαλή, εύρυθμη και διακριτή λειτουργία των δύο φορέων οι οποίοι ενσωματώνονται στο νέο σχήμα, καθώς και οι απαραίτητες προσθήκες που αφορούν το επιλεκτικό πρόγραμμα».
Καραμέρος: Αποεπένδυση 101 εκατ. ευρώ από το ΕΚΟΜΕ
Σύμφωνα με όσα είπε στη Βουλή ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ για τα ΜΜΕ Γιώργος Καραμέρος: «Στον ΕΚΟΜΕ σταδιακά καταργήθηκαν τα εχέγγυα διπλού ελέγχου, μειώθηκαν τα ελάχιστα όρια επενδύσεων και μεταφέρθηκε η ευθύνη των αποφάσεων σε κατώτερα ιεραρχικά επίπεδα, δίνοντας έδαφος σε γραφειοκρατικές και αδιαφανείς διαδικασίες, με αποτέλεσμα την αποδιοργάνωση. Από την κορυφή του 2020 ο οπτικοακουστικός κλάδος οδηγήθηκε σε αποεπένδυση ύψους 101 εκατ. ευρώ το 2022».
Με μόλις 160 εκατ. ευρώ ο ΕΚΟΜΕ θα είχε σωθεί, αλλά αυτό δεν συνέβη, σύμφωνα με τον Γιώργο Καραμέρο.
«Πιλάτος» το ΥΠ.ΠΟ. στη διένεξη ΕΕΤΤ-Εκδοτών Διαδικτύου για τις οφειλές Google
Τη γνώμη του υπουργείου Πολιτισμού αναμένεται να ζητήσει η ανεξάρτητη αρχή ΕΕΤΤ για το θέμα της Google, εν όψει της έκδοσης του κανονισμού που θα ορίσει αν θα έχουν εύλογη αμοιβή ή όχι οι ψηφιακοί εκδότες για τη χρήση του περιεχομένου των sites χωρίς άδεια.
Η ΕΕΕΤ προσανατολιζόταν να υιοθετήσει την εισηγητική έκθεση του υπουργείου Πολιτισμού για συμψηφισμό μεταξύ Google και εκδοτών, πλην όμως, η διάταξη δεν ψηφίστηκε στη Βουλή και δεν αποτελεί νόμο του κράτους.
Νίκος Ευαγγελάτος – Τατιάνα Στεφανίδου: Ζευγάρι στη ζωή, «δίδυμο» στην παραπλάνηση του κοινού σε διαγωνισμούς
Για μια ακόμη φορά βρέθηκαν στο «στόχαστρο» του ΕΣΡ το «Live News» του Mega και το «T-Live» του Alpha.
Αυτή τη φορά όχι για τον τρόπο με τον οποίο οι εκπομπές του Νίκου Ευαγγελάτου και της Τατιάνας Στεφανίδου, έτρεξαν διαγωνισμούς τον Μάρτιο και τον Ιούνιο του 2023.
Το Mega τιμωρήθηκε από το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο με δύο πρόστιμα, ένα ύψους 20.000 ευρώ για «προσβολή της ηθικής και πνευματικής ανάπτυξης των ανηλίκων» και ένα ισόποσο για «προβολή προγράμματος που μπορούσε να παραπλανήσει το κοινό ως προς τις πιθανότητες κατάκτησης των προσφερομένων επάθλων».
Για τις ίδιες ακριβώς παραβάσεις τιμωρήθηκε και ο Alpha με 15.000 ευρώ για την πρώτη και 20.000 ευρώ για τη δεύτερη.
Τα παιδιά της αλλαγής του Real, οι εξορμήσεις στις πλατείες, οι δωρο-επιταγές και τα αστεία με το διαζύγιο
Το δίδυμο της Μαρίας Αναστασοπούλου και του Γιάννη Κολοκυθά στον Real FM στις 3-5 το απόγευμα έχει μια ιδιαιτερότητα.
Οι συντελεστές αφήνουν το ραδιοφωνικό στούντιο για να κατέβουν στο δρόμο, να ανακατευθούν με τους πολίτες, να προσφέρουν δωρο-επιταγές στο φιλέτο των ακροατών, τη συμπαθή φυλή των ταξιτζήδων.
Την περασμένη εβδομάδα το τερμάτισαν οδεύοντας στου Ψυρρή μοιράζοντας «προκλήσεις» και δώρο σε εκείνον που θα εμφανιζόταν με μια αφίσα του Ανδρέα Παπανδρέου και μετά στη Νέα Σμύρνη χαρίζοντας δώρα σε εκείνους/εκείνες που θα εμφανίζονταν με φωτογραφία του γάμου τους (ακόμα και στο κινητό) ή με το διαζύγιό τους –ένα χαρτί δηλαδή που θα το βεβαίωνε.
Μαινόμενος Μάνεσης: «Σύμφωνα με την αγία AGB χθες δεν μας είδε κανείς»
Αντέδρασε με σφοδρότητα ο Νίκος Μάνεσης για τα ποσοστά τηλεθέασης της εκπομπής του το περασμένο Σαββατοκύριακου, κάνοντας λόγο για σύστημα που έχει χαλάσει και πρέπει άμεσα να αλλάξει. «Φτιάξτε τα others (Λοιπά) γιατί χάλασε ξανά» τόνισε εν εξάλλω on air για να προσθέσει ότι «Σύμφωνα με την ‘αγία’ AGB (εννοεί την Nielsen Meausument), χθες δεν μας είδε κανείς. Η λογική λέει ότι εμείς πρέπει να βγάλουμε μαύρο. Αφιερωμένο στην AGB και δείτε αύριο τι νούμερα θα έχει στο μαύρο. Θα μιλήσω στο μαύρο. Είχα δώσει όρκο να μην ξαναμιλήσω και να ανοίξω τρίτο ημίχρονο. Χάλασε, μαστορέψτε το, είναι ντροπή…» ανέφερε ο Νίκος Μάνεσης.
Παρακάτω συνέχισε: «Εμείς θα κάνουμε αυτό που ξέρουμε. Έχουμε βγάλει στοιχεία και είναι ντροπή αυτό το πράγμα. Είναι εργαλείο για να κάνουμε τη δουλειά μας. Υπάρχουν ομολογίες ότι χάλασε. Δεν γίνεται αυτό το πρόβλημα να μπει κάτω από χαλί. Την προηγούμενη φορά σηκώσαμε τη σημαία και είπαμε πως υπάρχουν και ανεξάρτητες αρχές. Να το τελειώνουμε το καλαμπούρι. Να εξηγήσουν πως τα others φτάνουν 50%. Να εξηγήσουν πως η πρώτη εκπομπή της ζώνης, είναι ξαφνικά ουραγός. Όποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί μας από τους ανύπαρκτους τηλεθεατές, να ανοίξουμε και να τον περιμένουμε» είπε εκνευρισμένος ο Νίκος Μάνεσης και συνέχισε:
«Δεν έχει να κάνει με τους τηλεθεατές, αλλά με την εξαφάνιση όγκου κοινού. Υπάρχουν κι άλλες εταιρίες. Εγώ δεν λέω ότι υπάρχει σκοπιμότητα, αλλά χάλασε το μηχάνημα. Δεν δίνουν απαντήσεις πως με ένα χαλασμένο μηχάνημα, όλοι μας ανά διαστήματα καταρρέουμε, εκτός από κάποιες σταθερές εξαιρέσεις. Δεν έχω κατηγορηθεί ποτέ για ειλικρίνεια, κακό ρεπορτάζ και ότι φοβάμαι να μιλήσω». Χωρίς εξήγηση οι έντονες μεταπτώσεις στην παραδοσιακή μέτρηση τηλεθέασης της Nielsen. Είναι ενδεικτικό πως η εκπομπή «Mega Καλημέρα» είχε ποσοστό 94,2% σε επιμέρους κοινό για μία μέρα.
Η Κατερίνα Κασκανιώτη με φόρμα εργασίας, οργώνει την Ελλάδα και διοργανώνει σεμινάρια upskilling και reskilling στην ΕΡΤ
Νέo mindset People & Culture εισάγει στον πρώην βαρύ και ασφυκτικό αέρα της ΕΡΤ η διευθύνουσα σύμβουλος Κατερίνα Κασκανιώτη με καινοτόμες ιδέες όπως να ανακοινώσει το 5ετές πλάνο του Οργανισμού από την αποκεντρωμένη Θεσσαλονίκη ή να ταξιδέψει απανταχού της Ελλάδας προκειμένου να επισκεφθεί τους περιφερειακούς σταθμούς ΕΡΑ σε Φλώρινα, Κοζάνη, Σέρρες, Καβάλα, Χανιά και Ηράκλειο.
Παράλληλα εντοπίζοντας σημαντικά κενά στην ανανέωση της γνώσης και τεχνογνωσίας των εργαζομένων παρήγγειλε κύκλους σεμιναρίων από τα οποία θα περάσει σημαντικό τμήμα των 2.000 και πλέον εργαζομένων ενώ ήδη αναζητείται μέσω προκήρυξης υπεύθυνος/η του τομέα κατάρτισης των εργαζομένων της ΕΡΤ, με στόχο την εκπαίδευση και την αξιοποίηση του προσωπικού.
Βλέπει ο ΣΚΑΪ τη σκόνη του Real FM;
Ανατροπή έπειτα από πολύ καιρό στους ενημερωτικούς, με τον έβδομο στη γενική κατάταξη Real 97.8 να περνά ελάχιστα μπροστά από τον ΣΚΑΪ 100.3, που έπεσε στην όγδοη θέση συνεχίζοντας να καταγράφει απώλειες.
MEGA: Μετά τη Μενεγάκη τι;
Με το πρόωρο τέλος της εκπομπής της Ελένης Μενεγάκη από το MEGA, η επόμενη μέρα φαίνεται να βρίσκει τα στελέχη του καναλιού να -εξακολουθούν- να δουλεύουν πάνω στην «αναδιαμόρφωση» του προγράμματος, όσον αφορά στην πρωινή και τη μεσημεριανή ζώνη, τις καθημερινές αλλά και το Σαββατοκύριακο.
Οι μεταβλητές είναι αρκετές και οι σταθερές οι εξής: Στην παρουσίαση της πρωινής ψυχαγωγικής εκπομπής του Mega, αυτή την στιγμή κλειδώνει η Δανάη Μπάρκα, η οποία και έχει ακόμα ένα χρόνο ενεργό συμβόλαιο ενώ μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας του καναλιού με τις Ε. Μελέτη και Ε. Μενεγάκη, θα ακολουθήσει νέα διαπραγμάτευση για το μέλλον της.
Η Σίσσυ Χρηστίδου και η εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» παραμένουν στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, και ο Κώστας Τσουρός αναμένει με την σειρά του να ενημερωθεί για το τι μέλλει γενέσθαι στην αντίστοιχη μεσημεριανή ζώνη.
H Γιάμαλη σε ρόλο μίμου: Απαντά σαν εκπρόσωπος διαφόρων κομμάτων σαν να το έχει στο αίμα της
Τις θέσεις, τις λεκτικές διατυπώσεις αλλά και τις εκφράσεις κάθε κόμματος φαίνεται πως μπορεί να αναπαράγει εύκολα η δημοσιογράφος Αναστασία Γιάμαλη. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τη συνέντευξη της δημοσιογράφου στην Youtuber Άννα – Μαρία Βέλλη.
Η παρουσιάστρια του Kontra, Αναστασία Γιάμαλη, δήλωσε στην Youtuber ότι μπορεί να τοποθετηθεί σαν οποιοδήποτε κόμμα και πάνω σε οποιοδήποτε ζήτημα. Όταν της ζητήθηκε να το κάνει π.χ. για το προσφυγικό, τοποθετήθηκε ως εκπρόσωπος της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ, αλλά και του ΠΑΣΟΚ, μιμούμενη και αναπαράγοντας τις θέσεις και τις λεκτικές διατυπώσεις των κομμάτων.
By pass της Nielsen για τη μέτρηση του Ertflix από την ΕΡΤ
Την απευθείας ανάθεση λόγω μοναδικής, εντός προϋπολογισμού και τεχνικά κατάλληλης προσφοράς, στην ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «ΜΙΧΑΗΛ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ» και διακριτικό τίτλο «EPEEGEE», της προμήθειας υπηρεσιών πλατφόρμας μέτρησης και στατιστικών κατανάλωσης βίντεο περιεχομένου και συμπεριφοράς χρηστών με συνδρομητικό μοντέλο, συνολικής αξίας 29.928,00€, πλέον ΦΠΑ, σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν πρωτοκόλλου 6440/12.04.2024 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, με τις συνημμένες σε αυτήν τεχνικές προδιαγραφές του έργου, καθώς και την από 18.04.2024 προσφορά του Αναδόχου Οικονομικού Φορέα, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας.
Ο ελιγμός Ζούλα για τη σχέση ΕΡΤ-ΡΙΚ
Τέλος καλό όλα καλά για τη σχέση ΕΡΤ – ΡIK, παρά τις αναταράξεις που δημιουργήθηκαν εξαιτίας της Eurovision. Η σχέση των δύο καναλιών δοκιμάστηκε όταν η βαθμολογία που έλαβαν τα τραγούδια των δύο χωρών στη Eurovision έφτασαν να συζητούνται μεταξύ πρεσβευτών.
Από την ΕΡΤ διαρρέεται ότι «στηρίζει με κάθε δυνατό τρόπο την Κύπρο με διακρατικές συμφωνίες, που προβλέπουν τη μετάδοση του ΡΙΚ από το επίγειο μπουκέτο και του ΡΙΚ Sat από το ERTFlix, μαζί με τη στήριξη και την ανάδειξη της εισβολής και της κατοχής στην Κύπρο από την Τουρκία», ενώ ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η διοίκηση της ΕΡΤ έχει λάβει ήδη πρωτοβουλίες για την άρση των παρεξηγήσεων με στόχο μια ισχυρή παρουσία στον διαγωνισμό της Eurovision.
Δεσμώτης του ιλίγγου ο Τύπος στην Ελλάδα
Συνεχίζεται η ραγδαία πτώση των πωλήσεων, εφημερίδων και περιοδικών πέρυσι, σύμφωνα με την έρευνα ημερήσιου και περιοδικού Τύπου από την ΕΛΣΤΑΤ. Συγκεκριμένα το 2023, σε σχέση με το έτος 2022, παρατηρείται μείωση στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων κατά 10,2%, καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες.
Δηλαδή από 31.421.739 (εφημερίδες σε φύλλα) το 2022, έπεσε στο 28.203.839 το 2023. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2022 με το έτος 2021, παρατηρήθηκε μείωση κατά 14,1% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων.
Ειδικότερα για το 2023, πολιτικές -2.268.672 φύλλα ή 9,4%, Οικονομικές -76.011 φύλλα ή 13,8%, Αθλητικές -660.418 φύλλα ή 10,4% και Λοιπές -212.707 φύλλα ή 45,3%. Αντίστοιχα κατά το έτος 2023, σε σχέση με το έτος 2022, παρατηρείται μείωση κατά 20,7% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών, καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες περιοδικών. Δηλαδή από 15.640.590 (περιοδικά σε τεύχη) το 2022 έπεσε σε 12.407.979 το 2023.
Μάλιστα οι σημαντικότερες μειώσεις παρατηρούνται στις πωλήσεις των τηλεοπτικών περιοδικών και των λοιπών περιοδικών, κατά 17,0% και 42,6% αντίστοιχα.
- Κατά το 2023, σε σχέση με το 2022, παρατηρείται μείωση στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων κατά 10,2%. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2022 με το 2021, παρατηρήθηκε μείωση κατά 14,1%.
- Κατά το 2023, σε σχέση με το 2022, παρατηρείται μείωση κατά 20,7% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών.
Όσον αφορά στις κατηγορίες με το μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων, οι σημαντικότερες μειώσεις παρατηρούνται στις πωλήσεις των τηλεοπτικών περιοδικών και των λοιπών περιοδικών, κατά 17,0% και 42,6% αντίστοιχα.
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2022 σε σχέση με το 2021, παρατηρήθηκε μείωση κατά 18,9% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών.
Βλέπουμε ότι οι εφημερίδες σε σχέση με το 2018 πουλούν τα μισά φύλλα, με τα νούμερα να είναι απογοητευτικά – 28 εκατ. φύλλα το 2023 από 31 εκατ. το 2022 και από 36 εκατ. το 2021. Κάθε χρόνο και χειρότερα.
Τελικά ποιος έχει δίκιο για την 6ήμερη εργασία στην ΕΡΤ;
Η ΕΡΤ θα συνεχίσει να λειτουργεί με το ίδιο καθεστώς της πενθήμερης εργασίας όσον αφορά τους εργαζόμενους της και δεν είναι στις προθέσεις της Διοίκησης της να το αλλάξει αυτό.
Αυτό δήλωσε από το βήμα της Ολομέλειας της Βουλής, ο Υφυπουργός παρά τον πρωθυπουργό, Παύλος Μαρινάκης, διαβεβαιώνοντας, παράλληλα, ότι πολύ σύντομα θα υπογραφεί η νέα συλλογική σύμβαση εργασίας, ενώ θα υπογραφεί και η κοινή υπουργική απόφαση για τη χορήγηση επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας των εργαζομένων της ΕΡΤ.
Αφορμή ήταν η επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΚΚΕ, Σεμίνας Διγενή, που κάλεσε την κυβέρνηση «να αποσαφηνίσει ποια μέτρα προτίθεται να λάβει, ώστε να μην εφαρμοστεί για τους εργαζόμενους στην ΕΡΤ ο νόμος για την εξαήμερη εργασία που θα τεθεί σε ισχύ από 1ης Ιουλίου του 2024», ζητώντας παράλληλα «να υπογραφεί και η νέα συλλογική σύμβαση εργασίας τους, με γενναία αύξηση στους μισθούς τους». Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις της ΕΡΤ ΠΑΣΥΜΗΤΕ και ΠΣΥΠ ΕΡΤ πάντως επιμένουν ότι προωθείται το εξαήμερο.
ΕΡΤ: Kάντο όπως τα ιδιωτικά κανάλια στην προβολή του performance – Σχεδόν 16.000.000 θεάσεις για το ERTFlix αλλά δεν μας λέει πόσοι βλέπουν τα συμβατικά
Άνοδο 87%, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2023, σημείωσε το ERTFlix τον περασμένο Μάρτιο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της NPAW Video Analytics, οι θεάσεις τον προηγούμενο μήνα ήταν 15.929.158, έναντι 8.527.020 τον ίδιο μήνα του 2023.
Τον Φεβρουάριο του 2024 οι θεάσεις ήταν 15.249.800, ενώ τον Ιανουάριο ήταν 16.129.200, αυξημένες σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2023 κατά 2.129.000 (+15%), όταν είχε 14.003.341 θεάσεις. Η ΕΡΤ, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει, έχει σταθερά κατά μέσο όρο περί τις 510.000 θεάσεις καθημερινά, που αντιστοιχούν περίπου σε 340.000 ώρες ημερήσιας θέασης.
Η ΕΡΤ, μέσω του ERTFlix, διατηρεί ένα καθημερινό και αξιόπιστο σύστημα, που ανταγωνίζεται ευθέως εκείνο της Nielsen, ενώ, συνάμα, πλήθος στοιχείων σε πρώτο χρόνο έχει και η Cosmote TV. Το κόστος των συστημάτων τους είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό της Nielsen.
Γιώργος Παπαδάκης: Γιατί τα «πήρε» on air με τη Μαρία Αναστασοπούλου – «Όλη την ώρα σε βλέπω να δυσανασχετείς»
Ακόμη μια στιγμή έντασης – αυθόρμητη ή σικέ δεν έχει σημασία – ανάμεσα στον Γιώργο Παπαδάκη και τη Μαρία Αναστασοπούλου παρακολούθησαν οι τηλεθεατές της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα» το πρωί της Τετάρτης 24 Απριλίου.
Όλα άρχισαν όταν η Μαρία Αναστασοπούλου προσπαθούσε να παρουσιάσει το θέμα μιας δημοσκόπησης για τις ευρωεκλογές, με τον Γιώργο Παπαδάκη να τη διακόπτει θέλοντας να κάνει τις δικές του επισημάνσεις. Παπαδάκης σε Αναστασοπούλου: «Πες τα, Μαράκι μου. Όλη την ώρα σε βλέπω να δυσανασχετείς…».
Η Μαρία Αναστασοπούλου, όμως, δεν έκρυψε την ενόχλησή της και αυτό φαίνεται πως εκνεύρισε τον Γιώργο Παπαδάκη, ο οποίος αντέδρασε λέγοντας: «Μαρία μου, μη δυσανασχετείς. Μιλάω κι εγώ, μιλάς κι εσύ, μη δυσανασχετείς». «Όλα καλά, Γιώργο μου», απάντησε η Μαρία Αναστασοπούλου, με τον Γιώργο Παπαδάκη να ανταπαντά: «Φαίνεται». «Όλα καλά, Γιώργο μου», ανέφερε η Μαρία Αναστασοπούλου, με τον παρουσιαστή να λέει σε έντονο ύφος: «Φαίνεται. Πες τα. Πες τα, Μαράκι μου. Όλη την ώρα σε βλέπω να δυσανασχετείς…».
The Secret Song: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα κι επιστρέφει με νέα επεισόδια
Το The Secret Song με τη Ναταλία Γερμανού, ξεκίνησε γυρίσματα για νέο κύκλο επεισοδίων με ακόμα περισσότερες εκπλήξεις, δυνατές συγκινήσεις και μοναδικές στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα.
Ξεχωριστές προσωπικότητες από διαφορετικούς χώρους όπως η Ελεονώρα Ζουγανέλη, η Έλενα Παπαρίζου, ο Αιμίλιος Χειλάκης και ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής αποδέχτηκαν την πρόσκληση του The Secret Song για να καθίσουν στη λευκή πολυθρόνα του show.
17 Κλωστές: Στο MEGA η σειρά της COSMOTE TV τη νέα σεζόν
Σε μια κίνηση σοκ, προχώρησε το κανάλι του MEGA, το οποίο πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιο της επόμενης σεζόν τη σειρά της COSMOTE TV, «17 Κλωστές» που βασίζεται σε αληθινά γεγονότα. Η σειρά 6 επεισοδίων, «17 Κλωστές», σε σενάριο Μιρέλλας Παπαοικονόμου – Κάτιας Κισσονέργη και σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια θα έρθει στο Mega ενώ δεν έχει γίνει γνωστό αν θα προβληθεί στο α’ ή β’ μισό της σεζόν.
Σίγουρα όμως θα προβάλλεται εβδομαδιαία.
Οι «17 Κλωστές» βασίζονται στο ομώνυμο βιβλίο του Πάνου Δημάκη, είναι μια παραγωγή της COSMOTE TV, ενώ η εκτέλεση παραγωγής γίνεται από την «Tanweer Productions».
Η Τζέλα Δελαφράγκα, η «κατάρα της» και η επιστροφή της στον Alpha
Είκοσι τρία χρόνια μετά την ταινία «Το Κλάμα Βγήκε Από Τον Παράδεισο», αφιερωμένη στον ελληνικό κινηματογράφο, έρχεται στον Alpha «Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» μια σάτιρα, φόρος τιμής στις μεγαλύτερες επιτυχίες της σύγχρονης ελληνικής τηλεόρασης, μέσα από την κωμική ματιά του δίδυμου των επιτυχιών Θανάση Παπαθανασίου – Μιχάλη Ρέππα.
«Η παρωδία είναι μια γελοιογραφία του έργου στο οποίο αναφέρεται. Και εμείς 23 χρόνια μετά, επιστρέφουμε στο “Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο” αλλά παρωδούμε την σύγχρονη τηλεόραση», λένε οι ίδιοι οι δημιουργοί. Σενάριο – Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανασίου – Μιχάλης Ρέππας
Παραγωγή: LUMAD – Έλενα Χατζηαλεξάνδρου
Eurovision 2024: Η Έλενα Παπαρίζου θα ανακοινώσει το 12άρι της Ελλάδας
Tο 12άρι της Ελλάδας, στον Μεγάλο Τελικό της 68ης Eurovision, θα ανακοινώσει φέτος η «Number one» Έλενα Παπαρίζου.
Η διεθνούς φήμης ερμηνεύτρια, η μοναδική που κατέκτησε την πρώτη θέση για την Ελλάδα στη Eurovision του 2005, στο Κίεβο της Ουκρανίας, με το τραγούδι «My number one», τη βραδιά του Τελικού, το Σάββατο 11 Μαΐου 2024, θα ανακοινώσει τους 12 βαθμούς της ελληνικής Κριτικής Επιτροπής, σε μια χρονιά που σηματοδοτεί την επέτειο των 50 χρόνων από την πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στον Διαγωνισμό Τραγουδιού.
Η Ελλάδα, με τη Μαρίνα Σάττι και το τραγούδι «ZARI», συμμετέχει στην 68η Eurovision που διεξάγεται στο Μάλμε της Σουηδίας από τις 7 έως τις 11 Μαΐου 2024.
Η υψηλότερη βαθμολογία της Ελλάδας θα «ταξιδέψει» με τη φωνή της Έλενας Παπαρίζου, σε απευθείας σύνδεση από την Αθήνα και το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, στη Σουηδία και σε όλο τον κόσμο!
Λαζόπουλος: Πού και πότε επιστρέφει με το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ»
Την είδηση πως ο Λάκης Λαζόπουλος αναμένεται να αναβιώσει το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» έκανε γνωστή ο ίδιος μέσα από το podcast που διατηρεί στο Newbreak.
Ωστόσο, το μεσημέρι της Τρίτης (23/4) ο Λάκης Λαζόπουλος προχώρησε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram στην ανακοίνωση πως το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» κάνει την επιστροφή του την – καθιερωμένη του ημέρα – Τρίτη 28 Μαΐου 2024 στο Christmas Theater, 12 ημέρες πριν από τις Ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου.
Τι κοινό έχουν Mega και Nova;
Εκκλησιαστικά κανάλια για το Πάσχα ετοιμάζονται να βγάλουν στον αέρα το Mega αλλά και η Nova.
Το «μεγάλο κανάλι» μέσα από το υβριδικό Mega Play και το site megatv.com, έχει ήδη στον αέρα μια ξεχωριστή ροή για τις Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας, οι οποίες θα μεταδοθούν σε ζωντανή σύνδεση με τον Καθεδρικό Ναό της Αγίας Τριάδας στον Πειραιά.
Κάτι παρόμοιο έχει ετοιμάσει και η Nova, θέτοντας σε λειτουργία το θεματικό κανάλι Nova Πάσχα.
Από την Κυριακή των Βαϊων μέχρι την Κυριακή του Πάσχα θα μεταδίδονται ζωντανά και με 7 days catch-up οι Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας, σε σύνδεση με εμβληματικούς ναούς της Ελλάδας, μαζί με την καθημερινή εκκλησιαστική εκπομπή «Οι Μεγάλες Ημέρες της Πίστης» και οικογενειακές ταινίες.
Η νέα σειρά του Μανούσου Μανουσάκη στην ΕΡΤ
Μια αξιόλογη σειρά με τη σκηνοθετική ματιά του Μανούσου Μανουσάκη έρχεται το φθινόπωρο στην ΕΡΤ. Πρόκειται για το «Το δίχτυ», τη νέα κοινωνική-αστυνομική σειρά της δημόσιας Τηλεόρασης που εμβαθύνει στα προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας.
«Το δίχτυ» σε σκηνοθεσία του Μανούσου Μανουσάκη και σενάριο του Βαγγέλη Γιαννίση αποτελείται από έξι αυτοτελής αστυνομικές ιστορίες.
Η επίθεση Κανάκη σε Μελέτη, Αρναούτογλου, Γερμανού και η ειρωνεία προς τον πρωθυπουργό για τα ντολμαδάκια
Σκληρή επίθεση με αφορμή την άρνηση – στην ουσία, του πρωθυπουργού να δεχθεί την πρόσκληση του Αντώνη Κανάκη για μια δημόσια συζήτηση στην εκπομπή «Βινύλιο»… δέχθηκαν από τον παρουσιαστή του «Ράδιο αρβύλα» η Ελεονώρα Μελέτη, η Ναταλία Γερμανού, η Δανάη Μπάρκα, η Σταματίνα Τσιμτσιλή, αλλά και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου που φιλοξένησαν στο παρελθόν τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Το βίντεο που συνόδευε το ιστορικό της πρόσκλησης Κανάκη στον πρωθυπουργό, φιλοξενούσε αποσπάσματα συνεντεύξεων του, στους πέντε παραπάνω παρουσιαστές για τους οποίους στη συνέχεια σχολίασε, χωρίς να τους κατονομάζει λέγοντας ότι πρόκειται στην ουσία για συνεντεύξεις απόλυτα ελεγχόμενες ή με τα λόγια του Κανάκη για «Επιλογές εμφανίσεων που γίνονται για ντολμαδάκια και αηδίες»!
Paramount+: «Πρεμιέρα» στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή
Το περιεχόμενο της Paramount Global, συμπεριλαμβανομένου του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της.
Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, SHOWTIME©, CBS και Paramount Television Studios.
H Αλεξία Μπακογιάννη κατέθεσε μήνυση εις βάρος του Στέφανου Χίου – Τον καταγγέλλει για προπηλακισμό
Ένταση σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης μεταξύ της Αλεξίας Μπακογιάννη και του Στέφανου Χίου, στο γνωστό καφέ Athénée, στη συμβολή των οδών Βουκουρεστίου και Πανεπιστημίου.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο Στέφανος Χίος φέρεται να πλησίασε την κ. Μπακογιάννη και, αφού της συστήθηκε, χωρίς αφορμή άρχισε να την εξυβρίζει.
Ακολούθησε ένταση και σύμφωνα με την κυρία Μπακογιάννη ο Στ. Χίος κινήθηκε απειλητικά εναντίον της. Προσθέτει μάλιστα ότι ο εκδότης επιχείρησε να την προπηλακίσει με αποτέλεσμα, σύμφωνα με πληροφορίες, να παρέμβει αστυνομικός της συνοδείας της Αλεξίας Μπακογιάννη.
Μετά από το εν λόγω περιστατικό η Αλεξία Μπακογιάννη πήγε στην ΓΑΔΑ, όπου και κατέθεσε μήνυση σε βάρος του Στέφανου Χίου.
«Ενεργειακή»… αναβάθμιση στο ιστορικό κτίριο του ΔΟΛ στη Χρήστου Λαδά
Στις 22 Μαΐου, θα παρουσιαστεί επισήμως η ριζική ανακαίνιση του ιστορικού κτιρίου του παλιού ΔΟΛ στην οδό Χρήστου Λαδά 3.
Εκεί θα εγκατασταθεί πλέον ένα μεγάλο μέρος της διοίκησης της ΔΕΗ. Είναι ένα κτίριο του 1932, σχεδιασμένο από τον Κωνσταντίνο Κιτσίκη, για την ανακαίνιση του οποίου επενδύθηκαν 8,6 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία που επιμελήθηκε της ανάπλασης του 8ώροφου κτιρίου είναι η ehret+klein Greece, η οποία αποτελεί παράρτημα της διεθνούς γερμανικής εταιρείας ehret+klein (ιδρύθηκε το 2006).
Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας, Michael Ehret και Stefan Klein, θα είναι παρόντες για την τελετή παράδοσης του ιστορικού κτιρίου.
Διαβάστε επίσης:
Μενεγάκη: Το παρασκήνιο του διαζυγίου της «ωραίας Ελένης» από το Mega
Ριάλιτι, τηλεπαιχνίδια, σόου και ολίγα σήριαλ περιορισμένου budget – Τι θα δούμε στην τηλεόραση
- ΗΠΑ: Βγήκε από το νοσοκομείο ο Μπιλ Κλίντον
- Αντιπαράθεση μεταξύ Al Jazeera και Παλαιστινιακής Αρχής για τη δημοσιογραφική κάλυψη των συγκρούσεων στην Τζενίν
- Κατάρ: Να αρθούν τάχιστα οι διεθνείς κυρώσεις κατά της Συρίας
- Πρώην σύμβουλος του Τραμπ: Είναι ανίκανος να συγκεντρωθεί, δεν διαβάζει, πολύ πιθανή διεθνής κρίση