• media Sonia gif

    Media

    Η απόβαση Κοκλώνη στο OPEN, με ποιους τα έβαλε ο Βαξεβάνης, ο κυρίαρχος της Digea, οι μάχες της Κουτσαυτάκη και η «χρυσή» μυθοπλασία στην ΕΡΤ

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Μια ωραία ατμόσφαιρα στο Open: Η «απόβαση» της παρέας Κοκλώνη, με τον Τζώνη, την Ισαβέλλα και τα άλλα τα παιδιά…

     

    Με την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος φαίνεται να πήραν την απόφαση τα στελέχη της εταιρείας που διαχειρίζεται το Open του Ιβάν Σαββίδη να συναντήσουν την περασμένη Τρίτη το “κονκλάβιο” της Barking Well που συναπάρτιζαν ο ελεγχόμενος για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης Νίκος Κοκλώνης, ο κοσμικός Τζώνυ Καλημέρης και η πολύ-παραγωγική  Ισαβέλλα Σασλόγλου με τους οποίους ο πρόεδρος του καναλιού – δεξί χέρι του Ιβάν –  Αρτούρ Νταβιντιάν και o εμπορικός διευθυντής σταθμού Νίκος Αργυρός εξέτασαν επί 8 συνεχόμενες ώρες τη δυνατότητα συνεργασίας. Πράγματι στις 7.40 το απόγευμα βγήκε «λευκός καπνός» από την αίθουσα συσκέψεων στην οποία αποφασίστηκε η συνεργασία σε επίπεδο παραγωγής του ψυχαγωγικού προγράμματος με το ενημερωτικό να παραμένει υπό τη σκέπη του γενικού διευθυντή ενημέρωσης, Χρήστου Παναγιωτόπουλου που γράφει – δεδομένων των οικονομικών συνθηκών στο κανάλι – ένα εντελώς προσωπικό success story. Το τριήμερο που προηγήθηκε – ήταν Σαββατοκύριακο του Αγίου Πνεύματος – ο Αρτούρ Νταβιντιάν είχε καταβάλλει μια ύστατη προσπάθεια πώλησης του σταθμού με το πωλητήριο να θεωρείται εκτός όρων αγοράς από μια σειρά υποψήφιους που τους σηκώθηκε η τρίχα στο άκουσμα της τιμής (από την αρχική τιμή των 70 εκατ. ευρώ δεν έπεφτε κάτω από 50 εκατ. ευρώ).

    Ο Νίκος Κοκλώνης δεν είναι και χθεσινός στο κανάλι: Υπήρξε παρουσιαστής όταν ο σταθμός λειτουργούσε ως Epsilon αλλά και προμηθευτής προγράμματος κάνοντας μάλιστα «ριφιφί» πριν δύο χρόνια και παίρνοντας μαζί του αποχωρώντας τις Σίσσυ Χρηστίδου και Κατερίνα Καινούργιου. Αλλά ποιος τα θυμάται αυτά όταν το κανάλι καίγεται για ζεστό χρήμα….

    Ο Τζώνη Καλημέρης, σύμβουλος διοίκησης της Barking Well, γνωρίζει επίσης τα κατατόπια στο Κορωπί καθώς έως τον Ιούνιο του 2019 εκτελούσε χρέη διευθύνοντος συμβούλου στο σταθμό. Το μοτίβο της συνεργασίας στο οποίο κατέληξαν οι δύο πλευρές δεν άφησε περιθώρια για απλή ανάθεση του ψυχαγωγικού προγράμματος και της εκτέλεσης παραγωγών ελληνικών σειρών καθώς σύμφωνα με τον νόμο θα πρέπει τα στελέχη του κάθε σταθμού που ασχολούνται με αυτά τα ζητήματα να είναι «προστιθέμενα» στο κανάλι, δηλαδή να βρίσκονται στο pay roll. Έτσι η λύση της τοποθέτησης της συνεργάτιδας του Νίκου Κοκλώνη, Ισαβέλλας Σασλόγλου στη διεύθυνση Προγράμματος (στη θέση της Χρύσας Μασούρου) ήταν μονόδρομος ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι και ο Τζώνυ Καλημέρης, που η αλήθεια είναι ότι δεν μακροημερεύει στα ΜΜΕ με τα οποία συνεργάζεται, θα αναλάβει κάποιον έμμισθο ρόλο στο Open. Η ανακοίνωση που εκδόθηκε ήταν λιτή και χρειαζόταν μηντιακές «Πυθίες» για να ερμηνευθεί:  «Η διοίκηση του OPEN, στο πλαίσιο επανασχεδιασμού του σταθμού, ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την εταιρία παραγωγής Barking Well. Η Barking Well αναλαμβάνει την υλοποίηση ψυχαγωγικού προγράμματος του σταθμού».

    To ρεπορτάζ αναφέρει ότι η Barking Well θα έχει το πλήρες μάνατζμεντ της ψυχαγωγίας ακόμη και στην τοποθέτηση προγραμμάτων σε ζώνες που δεν είναι δικής της παραγωγής όπως ο «Έρωτας φυγάς», ελληνικές και ξένες ταινίες.

    Η εταιρεία παραγωγής θα διαρθρώσει το νέο οργανόγραμμα της ψυχαγωγίας. Όσον αφορά στα εκκρεμή συμβόλαια των δύο επιτυχημένων παρουσιαστριών, δηλαδή της Μπέτυς Μαγγίρα και της Ελένης Τσολάκη, εφόσον πάρουν το «πράσινο φως» θα ακολουθηθεί η τριμερής πρακτική που εφαρμόζει η εταιρεία και στα άλλα της συμβόλαια: Δηλαδή Barking Well Media – κανάλι – παρουσιαστής. Θα πληρώνει τους παρουσιαστές και θα καρπούται τα έσοδα.

    Δηλαδή, πιο απλά, τα έσοδα από τις δωροθεσίες και τα εμπορικά περνούν απευθείας στην εταιρεία παραγωγής ενώ μερίδιο θα έχει και από τις «σφήνες» τα σποτ δηλαδή που προβάλλονται στα διαφημιστικά διαλείμματα. Και τι μένει για το κανάλι;

    Ποια είναι η Ισαβέλλα Σασλόγλου

    Είναι γνωστή για τη διαχείριση Προγράμματος, κυρίως ψυχαγωγικού. Τον Μάϊο του 2020 παραιτείται από το Mega για να αναλάβει τη θέση της ο Πέτρος Μπούτος. Στην πραγματικότητα η Ισαβέλλα Σασλόγλου είχε αναλάβει διευθύντρια προγράμματος του One, ιδιοκτησίας τότε του Βαγγέλη Μαρινάκη, και ενώ το όνομά της ακουγόταν για την ΕΡΤ.

    Η παραίτηση αυτή ήταν η πρώτη στο διάστημα των 3 πρώτων μηνών λειτουργίας του νέου Mega, από τη στιγμή που ο σταθμός θα έβγαινε ξανά στον αέρα.

    Πριν το 2019 οπότε είχε μεταβεί στο ONE είχε κάνει ένα καλό πέρασμα από τον Alpha από το οποίο αποχώρησε το 2018 ενώ είχε ξανα-αποχωρήσει από το ίδιο κανάλι πριν τρία χρόνια, το 2015!!! Στις 27 Απριλίου του 2017 είχε αποχωρήσει από την ΕΡΤ έπειτα από 15 μήνες συνεργασίας με τη δημόσια ραδιοτηλεόραση.

    Ο Τζώνη Καλημέρης δεν χρειάζεται συστάσεις. Μεγάλωσε στη Γλυφάδα με αέρα  κοσμοπολίτικης ζωής και  καταβολές από τη Μ. Βρετανία. Εργάστηκε ως ηλεκτρολόγος μηχανολόγος. Η μητέρα του Αλεξάνδρα ήταν καθηγήτρια αρχιτεκτονικής και εσωτερικών χώρων. Το πρώτο του πάθος υπήρξε το πόλο με το οποίο ασχολήθηκε σε επίπεδο πρωταθλητισμού. Μεγάλο ταλέντο στα σπορ και στα όμορφα και καλοβαλμένα κορίτσια δυο από αυτά ανέβηκαν μαζί του τα σκαλιά της εκκλησίας, το ένα από αυτά η Μαρία Ιωάννου, κόρη του επιχειρηματία Δάκη Ιωάννου – με την οποία χώρισε το 2014 και το άλλο η Χριστίνα Κοντοβά με την οποία πήρε διαζύγιο τον Δεκέμβριο του 2022.

    Δεν ήταν δύσκολο για τον Τζώνη Καλημέρη να κεφαλαιοποιήσει όλο τον περίβλεπτο περίγυρό του από τον πρώτο ισχυρό του γάμο και πολύ γρήγορα ο υιός Μπόμπολας, αντιλαμβανόμενος το ταλέντο του, του πρότεινε να περάσει το κατώφλι του Mega. Εκεί έκατσε πράγματι 9 ολόκληρα χρόνια, το μεγαλύτερο διάστημα παραμονής σε κανάλι.

    Ακολουθεί μικρή περίοδος που δούλεψε στο Star ωστόσο η άρνησή του να ευθυγραμμιστεί με συγκεκριμένες επιλογές τον έκαναν να αποχωρήσει.

    Τότε κάνει την απόπειρα να στήσει δική του εταιρεία παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών, τη Bad Movies («Η αγάπη είναι ελέφαντας», «Στάκαμαν!», «Φτηνά Τσιγάρα»). Επεκτείνεται και στις θεατρικές παραγωγές αλλά θα αποχωρήσει και πάλι γιατί η τηλεόραση τον καλούσε. Το 2012 αναλαμβάνει πρόεδρος της ΕΡΤ ενώ 10 χρόνια μετά το καθήκον τον ξανακάλεσε για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου που άφησε κενή αποχωρώντας ο Γιώργος Γαμπρίτσος. Ένας αστικός μύθος ανέφερε ότι υπήρξε εμπλοκή με το πτυχίο του που δεν είχε αναγνωρίσει ή δεν μπορούσε να αναγνωρίσει ο ΔΟΑΤΑΠ. Ή δεν υπήρχε πτυχίο, απαράβατος όρος για να αναλάβει τον ρόλο. Ετσι ο Τζώνυ πήρε το όπλο του και από CEO της ΕΡΤ βρέθηκε στο πλευρό του Νίκου Κοκλώνη. Και από εκεί στο Open.

    Βαξεβάνης: πυρ ομαδόν κατά προέδρου ΕΣΗΕΑ  και Νίκου Καραμανλή (Political) – χωρίς ….ντοκουμέντο οι φήμες για κλείσιμο της εφημερίδας

    Έγινε παρεξήγηση (;) και εξήγηση δεν δόθηκε (;) για τη φήμη που κυκλοφόρησε περί αναστολής έκδοσης της εφημερίδας του Κώστα Βαξεβάνη που με αφορμή μια απόλυση πολιτιστικής συντάκτριας οι απειλές στον «αέρα» του εκδότη και διευθυντή ερμηνεύθηκαν ως ανακοίνωση για «λουκέτο» στο Documento. Ουδέν αναληθέστερον! Λίγο που ο Κώστας Βαξεβάνης εξαπέλυσε μύδρους εναντίον της προέδρου της ΕΣΗΕΑ Μαρίας Αντωνιάδου καθιστώντας την προσωπικά υπεύθυνη επειδή το Δ.Σ. εγκάλεσε τον εκδότη για «μη αποδεκτή απόλυση της Αφροδίτης Ερμείδη», λίγο που η πλειονότητα των 50 δημοσιογράφων της εφημερίδας, όχι απαραίτητα όλοι προσκείμενοι στον ΣΥΡΙΖΑ, έσπευσαν να στηρίξουν τη συνάδελφό τους, δεν άργησε να κυκλοφορήσει στις μηντιακές στήλες η είδηση περί αναστολής. «Σκοπός τους είναι να μου αφαιρέσουν το δικαίωμα να διοικώ την εταιρεία μου, πράγμα το οποίο δεν μπορώ να αποδεχτώ» έγραψε ο Κώστας Βαξεβάνης θέτοντας προς των ευθυνών τους τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ για το «τέλος» της έκδοσης ξεκαθαρίζοντας ότι στη θέση της απολυθείσας προσλαμβάνεται άλλο άτομο που πληροί τα επαγγελματικά κριτήρια, συνεπώς δεν υπάρχει καμία δυσμενής μεταβολή για την εφημερίδα ούτε προκύπτουν απολύσεις για οικονομοτεχνικούς λόγους (περικοπές κτλ).

    Ενώ λοιπόν την περασμένη Πέμπτη το πρωί είχε γίνει γνωστό ότι η δημοσιογραφική παρουσία του Κώστα Βαξεβάνη και της ομάδας των 50 δημοσιογράφων που τον πλαισιώνουν θα περιοριζόταν στις ιστοσελίδες documentonews και koutipandoras, στη συνέχεια η κρίση αποσοβήθηκε με τον εκδότη της εφημερίδας να μέμφεται τους κατηγόρους του ότι «κάνουν θέμα μια νόμιμη καταγγελία σύμβασης εργαζόμενου η οποία μάλιστα δεν γίνεται στο πλαίσιο περικοπών αλλά αντικαθίσταται από άλλον εργαζόμενο». Το θέμα είναι ότι ξεκίνησε ένα γαϊτανάκι δημοσιευμάτων περί κλεισίματος εφημερίδων.

    Μένεα και κατά του Νίκου Καραμανλή

    Εντωμεταξύ για «στοχευμένα ψεύδη και συκοφαντίες» κατηγορεί ο Κώστας Βαξεβάνης την εφημερίδα Political του Νίκου Καραμανλή… ζητώντας του με εξώδικο να αποκαταστήσουν την αλήθεια διαφορετικά θα προχωρήσει νομικά.

    Η ηλεκτρονική εφημερίδα δημοσίευσε στοιχεία για χρήματα τα οποία είχε λάβει ο δημοσιογράφος και εκδότης του Documento, από την ΕΡΤ. Συγκεκριμένα το δημοσίευμα ανέφερε ότι «και ο Βαξεβάνης υπήρξε λάτρης του κρατικού χρήματος της ΕΡΤ στο παρελθόν», ενώ στη συνέχεια του ρεπορτάζ αναφέρει ότι εισέπραξε για το διάστημα 2010-2012, από τη δημόσια τηλεόραση 1.447.388 ευρώ.

    Ο εκδότης Κώστας Βαξεβάνης αναφέρει ότι η αλήθεια είναι ότι το κόστος παραγωγής της εκπομπής «Το Κουτί της Πανδώρας» την οποία παρουσίαζε ο ίδιος ανήλθε στο 1.447.388 ευρώ για τα έτη 2010-12,. Την παραγωγή αυτή είχε αναλάβει, δυνάμει σύμβασης με την ΕΡΤ, η εταιρεία με την επωνυμία «PAN ENTERTAINMENT Α.Ε.», επομένως το ποσό αυτό δεν ήταν αμοιβή του δημοσιογράφου. Αντιθέτως, η αμοιβή του Κώστα Βαξεβάνη ανερχόταν στο ποσό των 2.000 ευρώ περίπου ανά επεισόδιο. Επίσης ο Κώστας Βαξεβάνης υποστηρίζει ότι δεν είχε καμία μετοχική σχέση με την παραγωγό εταιρεία «PAN ENTERTAINMENT Α.Ε.».

    Θοδωρής Κυριακού, ο κυρίαρχος της Digea, τα ποσοστά των καναλαρχών, το κανάλι – «φάντασμα» που συμμετέχει ακόμη και ο άφαντος (και εκεί), Ιβάν Σαββίδης

    Ο Θοδωρής Κυριακού έχει προφανή κυριαρχία στη Digea, την εταιρεία που διανέμει ψηφιακό τηλεοπτικό σήμα σε άνω του 96% του πληθυσμού της χώρας, όπως οφείλει από τον νόμο, μέσα από 164 κέντρα εκπομπής. Οι συμμετοχές στο μετοχικό κεφάλαιο θα επαναπροσδιοριστούν στην ετήσια γενική συνέλευση της 14ης Ιουνίου όπου η μέτοχοι θα κληθούν να εγκρίνουν τα οικονοµικά αποτελέσματα και την οικονομική χρήση για το 2022.

    Οι δύο εταιρείες του ομίλου Θοδωρή Κυριακού έχουν τη μερίδα του λέοντος: H ΑΝΤΕΝΝΑ TV A.E. έχει το 18,13% και η Μακεδονία TV ίσο ποσοστό. Η ALPHA Δορυφορική Τηλεόραση Α.Ε. (Motor Oil συμφερόντων οικογένειας Βαρδινογιάννη και Primos Media Sarl με «γέφυρες» στην United Media) έχουν το 10,19%, η Νέα Τηλεόραση (Star) το 18,13%, η Ειδήσεις Ντοτ Κομ (ΣΚΑΙ) του Γιάννη Αλαφούζου το 18,13% και η Alter Ego Media του Βαγγέλη Μαρινάκη το 12,30%. To οξύμωρο είναι ότι στο μετοχικό κεφάλαιο συμμετέχει και η Ελεύθερη Τηλεόραση Α.Ε. του πάλαι ποτέ Alter με 4,98%!!! Οι επενδυτικές δαπάνες της εταιρείας το 2021 (ενσώματες και ασώματες) ανήλθαν σε 2,44 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 0,11 εκ. σε σχέση με τη χρήση του 2020.

    Τζώρτζης Ποφάντης: Το δύσκολο «στοίχημα» του διευθυντή Προγράμματος του ΑΝΤ1 και το φλερτ με τη Μαγγίρα

    Στη σειρά η «Μάγισσα» θα δώσει τους περισσότερους πόρους του την επόμενη σεζόν ο ΑΝΤ1 με τον διευθυντή προγράμματος Τζώρτζη Ποφάντη να ποντάρει πολλά στη σειρά της Μελίνας Τσαμπάνη και του Πέτρου Καλκόβαλη, σε σκηνοθεσία Λευτέρη Χαρίτου και παραγωγή της J.K. Productions. Η σειρά έχει προϋπολογισμό 10 εκατ. ευρώ και στόχος του οικονομικού επιτελείου είναι να φέρει πίσω τα λεφτά της. Παράλληλα οι πληροφορίες κάνουν λόγο για σκληρό φλερτ του καναλιού με τη Μπέττυ Μαγγίρα που παρουσιάζει την εκπομπή στο Open «Ποιος είναι Πρωινιάτικα;» Η παρουσιάστρια μαρκάρεται στενά, όχι μόνο για ψυχαγωγική εκπομπή αλλά και για την παρουσίαση του «5×5», από την αίθουσα casting του οποίου έχουν ήδη περάσει 7 παρουσιαστές και παρουσιάστριες. Ο Τζώρτζης Ποφάντης ίσως αναγκασθεί να πάρει σκληρές αποφάσεις για την εκπομπή της Ελίνας Παπίλα «Είμαστε μαζί» όχι όμως και για την ίδια την οποία θα «έβλεπε» σε ένα άλλο φορμά, ίσως και εκπομπή για το καλοκαίρι. Σίγουρο «διαβατήριο» για την επόμενη σεζόν πρέπει να παίρνει η Σοφία Αλιμπέρτη και το «Ζήσε αλλιώς» το οποίο θα πρέπει να αποφασιστεί αν θα συνεχίσει ως ιατρική εκπομπή τις καθημερινές ή θα μετακινηθεί τα απογεύματα του Σαββατοκύριακου με πιο infotainment χαρακτήρα.

    Νίκος Χατζηνικολάου: «Βαρετό» το ομαδικό debate αλλά αν κάνει ο ίδιος τον διαιτητή, βρίσκει …sexy το box fight Τσίπρα-Ανδρουλάκη

    Μπορεί ο κάτι πολύ περισσότερο από anchorman του ΑΝΤ1, Νίκος Χατζηνικολάου να ανυπολήπτεται τα ελληνικά debate των πολιτικών αρχηγών, αντιμετωπίζοντάς τα ως «παράλληλους μονόλογους» για βαθιά χασμουρητά κρίνοντας ότι και ο ρόλος των δημοσιογράφων μπαίνει σε «καλούπι» – κάτι που δεν του ταιριάζει… ωστόσο από την εκπομπή του «Πρόσωπα» πρότεινε να διεξαχθεί τηλεμαχία μεταξύ Αλέξη Τσίπρα και Νίκου Ανδρουλάκη θεωρώντας, και όχι άδικα, ότι «θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τους πολίτες». Πόσο μάλλον αν είναι moderator, όπως ο ίδιος πρότεινε. Όνειρο θερινής νυκτός.

    Και πόσο θα κοστίσει αυτό το exit poll;

    Στα 18.000 ευρώ ανά κανάλι (3.500 ευρώ λιγότερα από την εκλογική αναμέτρηση της 21ης Μαϊου) βγαίνει το  κόστος του κοινού exit poll που θα διενεργήσουν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων ALCO, MARC, METRON ANALYSIS, MRB HELLAS A.E. και GPO με κάθε κανάλι (ιδιωτικά και ΕΡΤ) να καταβάλει το ποσόν στην εταιρεία με την οποία συνεργάζεται.

    Νίκος Μουτσινάς: Η ανάρρωση, οι «μπηχτές» και το μάθημα δημοσιογραφικής δεοντολογίας στον Γιώργο Λιάγκα

    «Ρε Γιώργο, πας με τα καλά σου τελικά» αναρωτιέται ρητορικά, αλλά εμφανώς εκνευρισμένος ο Νίκος Μουτσινάς απευθυνόμενος στον Γιώργο Λιάγκα που ανέφερε λεπτομέρειες και στοιχεία για το νοσοκομείο όπου νοσηλεύτηκε ο – για λίγες ακόμη ημέρες – παρουσιαστής του ΣΚΑΙ! «Με εκνεύρισε όταν ήμουν στο νοσοκομείο. Βγήκε και είπε σε ποιο νοσοκομείο είμαι. Σταματήστε να λέτε πράγματα που είναι προσωπικά για τον άλλον. Ξέρετε πώς θύμωσα; Σταματήστε να το κάνετε αυτό» ανέφερε ο Νίκος Μουτσινάς για να προσθέσει «Δεν είναι δημοσιογραφία να πεις σε ποιο νοσοκομείο είμαι. Πραγματικά, είναι μπούρδα, κόφτε το λίγο. Και έστειλε και κάμερα. Και ήρθε η κοπέλα η Φαίη, η καημένη, με την κάμερα και αντιμετώπισε τον… ημιασθενή. Δεν ήταν ωραίο. Ήμουν ευγενής»!

    Νίκος Σταθόπουλος: Και με τη «βούλα» της ΕΑ το Μητροπολιτικό στη BC Partners

    Έγκριση της συγκέντρωσης που αφορά στην απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρεία BC Partners Management GR Limited επί των Ακμή Ανώνυμη Εκπαιδευτική Εταιρεία και Μητροπολιτικό Κολλέγιο Ανώνυμη Εκπαιδευτική Εταιρία έδωσε η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

    Η ΕΑ έκρινε ότι η υπό κρίση συγκέντρωση της BC Partners η αποτελεί εταιρεία παροχής συμβουλευτικών και επενδυτικών υπηρεσιών σε επενδυτικά κεφάλαια και ανήκει στον όμιλο BC Partners Holdings Limited, δεν έχει οριζόντια ούτε κάθετη διάσταση και δεν προκαλεί αξιοσημείωτες συσπειρωτικές επιπτώσεις στον ανταγωνισμό. Ως εκ τούτου, «η υπό κρίση συγκέντρωση ετερογενών δραστηριοτήτων δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις σχετικές αγορές στις οποίες αφορά».

    Κωνσταντίνος Ζούλας: Οι εκκρεμότητες και μαύρες τρύπες στην ενημέρωση και το «χρυσό» success story της Μυθοπλασίας που κόστισε στον φορολογούμενο 50 εκατ. ευρώ την 4ετία

    Πλήθος εκκρεμοτήτων υπάρχει στην ΕΡΤ εν όψει της νέας σεζόν με την επόμενη διοίκηση, είτε παραμείνει ο Κωνσταντίνος Ζούλας, είτε όχι, να καλείται να αποφασίσει για την τύχη του ενημερωτικού τομέα, τη συγχώνευση των καναλιών και την απόδοση της συχνότητας της ΕΡΤ2 ή της ΕΡΤ3 στο Ertnews και φυσικά τη μεταφορά του κεντρικού δελτίου ειδήσεων (με το χαμηλό βαρομετρικό σε επίπεδο τηλεθέασης) από τις 9 μ.μ. στις 8 μ.μ. «απέναντι» από τον σκληρό ανταγωνισμό των ιδιωτικών καναλιών. Στο μεσοδιάστημα υπάρχει έντονος διάλογος σχετικά με το αν θα πρέπει να πάρουν παράταση οι ενημερωτικές εκπομπές έως το τέλος Ιουλίου ενώ βέβαιη θεωρείται η έναρξη της νέας σεζόν στις 28 Αυγούστου.

    Εντωμεταξύ μεγαλώνει η βεντάλια των σειρών μυθοπλασίας της ΕΡΤ με την «Ηλέκτρα», τη νέα κοινωνική σειρά της Ελένης Καπλάνη, να διεκδικεί περίοπτη θέση στο πρόγραμμα της ΕΡΤ1, πιθανόν, τέσσερις φορές την εβδομάδα, για να αποτελέσει τη διάδοχη κατάσταση της σειράς «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» η οποία οδεύει προς την ολοκλήρωσή της.

    Ήδη την τελευταία τετραετία από το ταμείο της δημόσιας τηλεόρασης έχουν εκταμιευθεί περίπου 50 εκατ. ευρώ για να επενδυθούν στη μυθοπλασία. Για την επόμενη σεζόν έρχεται η «Παραλία», η συνέχεια της αστυνομικής σειράς «Κάνε ότι κοιμάσαι», τα «Σύρματα» και η σειρά μίνι επεισοδίων του Βασίλη Νεμέα, με τον Αντώνη Καφετζόπουλο και τη Λυδία Φωτοπούλου, με τίτλο «Τρίτος Όροφος». Η νέα παραγωγή του Γιώργου Γκικαπέππα «Έρημη Χώρα» θα κάνει πρεμιέρα πρώτα στο ERTFlix.

    Σε waiting list ο Βαρδινογιάννης, «πράσινο φως» για Εξάρχου, Μπάκο, Καϋμενάκη

    Με ρυθμούς χελώνας – εκτός αν σκάλωσε κάπου – κινείται το ΕΣΡ στη διαδικασία έγκρισης της μεταβίβασης του 50% των μετοχών του Alpha στην Primos Media Sarl. Θυμίζουμε ότι πριν ακριβώς έναν χρόνο η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ ανακοίνωσε ότι η κατά 100% θυγατρική της κυπριακή εταιρεία ΜΕDIAMAX HOLDINGS LIMITED, σύναψε με την εταιρεία PRIMOS MEDIA S.a.r.l. (έδρα Λουξεμβούργο – θυγατρική επενδυτικής εταιρείας) ιδιωτικό συμφωνητικό με ημερομηνία 29 Ιουνίου 2022 για τη μεταβίβαση αντί 41.497.425 ευρώ. Αντιθέτως αναμένεται μετά από 8 μήνες η τυπική επιβεβαίωση για την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος του Action 24 από τον Διονύση Παναγιωτάκη σε εταιρεία συμφερόντων των  Αλέξανδρου Εξάρχου, Δημήτρη Μπάκου και Γιάννη Καϋμενάκη.

    Κατερίνα Καινούργιου VS Γιώργος Λιάγκας: άγρια κόντρα για το performance award

    Σε μια ενδιαφέρουσα «σαλαμοποίηση» των κοινών προβαίνουν ΑΝT1 και Alpha προκειμένου να διατυμπανίσουν τη νίκη ένθεν κακείθεν του Γιώργου Λιάγκα και της Κατερίνας Καινούργιου. Η αλήθεια είναι ότι ο παρουσιαστής του «Πρωϊνού» έρχεται πρώτος στο σύνολο των κοινών στη συγκεκριμένη ζώνη (18,5%) ενώ η Κατερίνα Καινούργιου έρχεται δεύτερη με 17,7% αλλά πρώτη στα δυναμικά κοινά (έως και 20% έναντι 11-12% για τον Λιάγκα).

    Εύη Κουτσαυτάκη: Πως κράτησε τον Λέκκο, πως της «γλίστρησε» ο Κολοκυθάς

    Με …νύχια και με δόντια προσπαθεί να κρατήσει τους συνεργάτες της η «σιδηρά κυρία» του ΣΚΑΙ, Εύη Κουτσαυτάκη η οποία τις προάλλες αποχαιρέτησε (όχι με πολλά χαμόγελα) και τον διευθυντή των ενημερωτικών εκπομπών του καναλιού, Γιάννη Κολοκυθά που έφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση.

    Ο ΣΚΑΙ αναζητά πλέον ένα έμπειρο πρόσωπο που θα στελεχώσει τη συγκεκριμένη θέση, μιας και η επόμενη τηλεοπτική σεζόν αναμένεται απαιτητική.

    Ο Γιάννης Κολοκυθάς είναι έμπειρος δημοσιογράφος σε κανάλια όπως το Mega, ο ΑΝΤ1 και ο Alpha. Τον Ιούλιο του 2014 βρέθηκε στον ΣΚΑΙ. Η πρώτη επαφή ήταν με την τηλεόραση και την αρχισυνταξία της εκπομπής «ΟNline» που παρουσίαζε η Μαρία Αναστασοπούλου, σήμερα παρτενέρ του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1, εκπομπάρχης της εκπομπής «Αρένα» και σύντροφος στη ζωή του Γιάννη Κολοκυθά.

    Αντιθέτως η Εύη Κουτσαυτάκη κατάφερε να συγκρατήσει όχι με το αζημίωτο από τα χέρια της Εύας Αντωνοπούλου τον αρχισυντάκτη της εκπομπής της, Γρηγόρη Λέκκο τον οποίο η πρώην παρουσιάστρια του μεσημεριανού δελτίου του ΣΚΑΙ,  ήθελε να αποσπάσει για να συνεργαστεί μαζί του στο Open που αναλαμβάνει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Στα άλλα «λάφυρα» της χρονιάς, ο ΣΚΑΙ ανακοινώνει την έλευση του Χρήστου Παπαδά στη θέση του Γενικού Διευθυντή Μουσικών Ραδιοφώνων του Ομίλου ΣΚΑΪ (Μέντα 88, Pepper 96.6 και Happy 104). Μάλιστα όχι μόνο ανακοινώνει κάτι που γνωρίζαμε από τον περασμένο Φεβρουάριο αλλά θυμίζει ότι ο Παπαδάς επιστρέφει στον Όμιλο ΣΚΑΪ, εκεί από όπου ξεκίνησε το 2006.

    Ποιος θα κάνει τον Μακάριο στο Famagusta;

    Λίγο πριν η τηλεοπτική σεζόν ρίξει αυλαία, ο Ανδρέας Γεωργίου και η ομάδα του βρίσκονται σε πυρετώδεις προετοιμασίες για το μεγάλο στοίχημα της νέας χρονιάς: Τη δραματική σειρά του Mega, Famagusta («Αμμόχωστος») που θα διηγηθεί μια ιστορία αγάπης, με φόντο την ταραγμένη εποχή που οδήγησε στο «σκοτεινό» 1974.

    Κεντρικός ήρωας του Famagusta είναι ένας μαχητικός δημοσιογράφος (Χρήστος Λούλης), ο οποίος ταξιδεύει στην Κύπρο για χάρη ενός ντοκιμαντέρ με αφορμή τη «μαύρη επέτειο». Ο Γρηγόρης Βαλτινός θα υποδυθεί τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου Μακάριο, έναν εμβληματικό ρόλο, ένα ιστορικό πρόσωπο-κλειδί στα κρίσιμα γεγονότα που σημάδεψαν την Ιστορία της Κύπρου.

    Φαίη Σκορδά: Δεν το πολυσκέφθηκε   

    Ενώ η Φαίη Σκορδά ζήτησε λίγο χρόνο (έως σήμερα) να σκεφτεί την πρόταση της Εύης Κουτσαυτάκη να μετακινηθεί στις ζώνη 12-2 μ.μ., δεν πέρασαν λίγες ώρες, προφανώς το σκέφτηκε γρήγορα, και το κανάλι άρχισε ήδη από την Παρασκευή το βράδυ ατύπως να μιλά για οριστικοποίηση της αλλαγής ώρας μετάδοσης του «Πρωινό Μας» σκαντζάροντας με την εκπομπή «Αταίριαστοι» των Γιάννη Ντσούνου και Χρήστου Κούτρα μπας και σταυρώσουν υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης, όπως αξίζει άλλωστε στην αδικημένη από τον προγραμματισμό, ενημερωτική εκπομπή.

    Άντε πάλι ο Γιώργος Αυτιάς στο ευρωψηφοδέλτιο!

    Να εξαργυρώσει την αναγνωρισιμότητά του στο περασμένης ηλικίας, είναι αλήθεια, κοινό του, επιχειρεί ο εκπομπάρχης Γιώργος Αυτιάς από το μυαλό του οποίου δύσκολα θα βγει η αναρρίχησή του στις Βρυξέλλες.

    Μπεκατώρου: Συνεχίζει τις καταδιώξεις

    To MEGA ανανέωσε τη συνεργασία του με τη Μαρία Μπεκατώρου που συνεχίσει τις «καταδιώξεις» στο τηλεπαιχνίδι γνώσεων, «The Chase».

    Γιατί θα ντυθούν μοναχές οι Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και Ρένια Λουιζίδου;

    Μια σουρεάλ κωμωδία υπόσχεται την επόμενη σεζόν o Alpha, με τις Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και Ρένια Λουϊζίδου να βρίσκονται στους πρωταγωνιστικούς ρόλους υποδυόμενες δυο μοναχές. Τη σειρά, που θα αναπτυχθεί σε 12 επεισόδια θα σκηνοθετήσει ο Αντώνης Αγγελόπουλος με τίτλο εργασίας «Φόνοι στο καμπαναριό».

    Νίκη Λυμπεράκη: Πρώτη με τους βουλευτές, Μαρία Αναστασοπούλου: δεύτερη με τους υπουργούς…

    Κι όμως η έκτακτη προεκλογική εκπομπή του Mega με τη Νίκη Λυμπεράκη την περασμένη Τετάρτη το βράδυ τερμάτισε πρώτη, αφήνοντας πίσω την «Αρένα» της Μαρίας Αναστασοπούλου στον ΑΝΤ1! Συγκεκριμένα η Λυμπεράκη με τον Γιώργο Παπαχρήστο ( “ΤΑ ΝΕΑ”) είχαν καλεσμένους τους Κουμουτσάκο (ΝΔ), Φαραντούρη (ΣΥΡΙΖΑ) και Αμπατιέλο (ΚΚΕ)! Αντίθετα η Μαρία Αναστασοπούλου είχε καλεσμένους πρώην υπουργούς, τον Θάνο Πλεύρη, τον Άγγελο Συρίγο, τον Νίκο Παππά, ενώ από την ΕΛΑΣ φιλοξενούσε τον Γιώργο Καλιακμάνη κ.α. Έτσι λοιπόν η έκτακτη εκπομπή του Mega με τη Νίκη Λυμπεράκη συγκέντρωσε 7,2% στο δυναμικό κοινό και 9,9% στο σύνολο του κοινού. Ενώ η «Αρένα» στον ΑΝΤ1 με τη Μαρία Αναστασοπούλου συγκέντρωσε 7,1% στο δυναμικό κοινό και 6,7% στο σύνολο.

    Διαβάστε επίσης

    Κατερίνα Καινούργιου: Η αποκάλυψη για τον Φίλιππο Τσαγκρίδη και το Dragons’ Den

    Mega Stories: Ιστορίες με τεχνητή νοημοσύνη

    Nova: Με λάμψη Hollywood η Sunday Premiere «Ticket to Paradise»