• media Sonia gif

    Media

    Η αλήθεια για την πώληση του Open, τα σχέδια του Μαρινάκη, φουρτούνες στην ΕΡΤ, ο Αντζούν, η Βίσση και ο Λάτσιος

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Πόσο κοντά είναι αλήθεια ο Βαγγέλης Μαρινάκης στην εξαγορά του Open;

    Ούτε στα άδυτα κάποιου από τα τελευταία συρτάρια ενός φοριαμού νομικών εγγράφων είναι καταχωνιασμένο ούτε ωστόσο δεσπόζει πάνω πάνω – ως προτεραιότητα στο σουμέν του γραφείου του Βαγγέλη Μαρινάκη, το head of terms που έστειλε η «υψηλή διοίκηση» του Open στον ισχυρό άνδρα της alter ego media προκειμένου να εξετάσει μαζί με το οικονομικό του επιτελείο και τους νομικούς του συμβούλους τις αδρές γραμμές αλλά και τις λεπτομέρειες μιας συμφωνίας βασικών όρων, μιας προτεινόμενης σύμβασης για την εξαγορά του καναλιού του Ιβάν Σαββίδη

    Ναι! η προοπτική είναι υπαρκτή και η βάση της συζήτησης κατά τι ισχυρότερη από ένα απλό MOU.

    Αλλά μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ούτε αρραβώνας, ούτε υπόσχεση γάμου, ούτε καν προσύμφωνο. Υπάρχει μόνο ένα εκπεφρασμένο μεν πλην χλιαρό ενδιαφέρον από την πλευρά του Βαγγέλη Μαρινάκη για την απόκτηση και δεύτερου καναλιού (έχει ήδη το Mega) καταβάλλοντας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της άλλης πλευράς, 50 εκατ. ευρώ (ήδη ο Ιβάν Σαββίδης έχει επενδύσει περισσότερα από 120 εκατ. ευρώ στο Open όλα αυτά τα χρόνια) και αναλαμβάνοντας τις οφειλές της τάξεως των 13 εκατ. ευρώ.

    Άλλα 15 εκατ. ευρώ αντιστοιχούν σε οφειλές που  βαρύνουν τις εταιρείες του Νίκου Κοκλώνη με τον οποίο η Ραδιοτηλεοπτική που ελέγχει το κανάλι βρίσκεται σε διαιτητικό δικαστήριο για τη λύση της συνεργασίας τους επί της παραγωγής και αξιοποίησης (εμπορικής) του ψυχαγωγικού προγράμματος.

    Σύμφωνα με πληροφορίες αν το απλό αυτό και χλιαρό ενδιαφέρον του Β. Μαρινάκη ζωηρέψει και μετατραπεί σε πρόθεση αγοράς, είναι βέβαιο ότι δεν θα περιλαμβάνει μόνο το content του προγράμματος αλλά και τον σαφέστατα πιο επιτυχημένο ενημερωτικό βραχίονα, εξέλιξη που αν υλοποιηθεί θα πυροδοτήσει αλλαγές στη δημοσιογραφική ομάδα με επικεφαλής τον Χρήστο Παναγιωτόπουλο.

    Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πάντως ότι από την περασμένη Πέμπτη και όσο «γυρίζουν» τα 24ωρα το ενδιαφέρον αυτό όλο και ολισθαίνει για λόγους που δεν σχετίζονται με τις οικονομικές απαιτήσεις που προβάλλει ο πρόεδρος της εταιρείας Αρτούρ Νταβιντιάν, «δεξί χέρι» του Ιβάν Σαββίδη.

    Ούτε εξάλλου υπάρχει κάποιο μαύρο σύννεφο στις σχέσεις των δύο  καναλαρχών Βαγγέλη Μαρινάκη και Ιβάν Σαββίδη που διανύουν φάση φιλικής προσέγγισης, μετά τη σύγκλιση που επετεύχθη στα ποδοσφαιρικά των ισχυρών ανδρών των ΠΑΕ ΠΑΟ και ΠΑΟΚ, αντίστοιχα (ΕΠΟ και Super League).

    «Σηκώνει» το μικροκλίμα του Φαλήρου τον Γιάννη Λάτσιο; 

    Ένα εντελώς διαφορετικό μείγμα τηλεοπτικού προγράμματος που θα σηματοδοτεί τη νέα μετά Κουτσαυτάκη εποχή στον ΣΚΑΪ ετοιμάζει η ομάδα που έχει αναλάβει το βαθύ lifting του καναλιού του Φαλήρου. Χρησιμοποιώντας τις πολύτιμες υπηρεσίες και το προσεκτικό consulting της Ρεβέκκας Πιτσίκα, CEO της People for Business (PfB), ο πρόεδρος του καναλιού Γιάννης Αλαφούζος ασχολείται προσωπικά με το νέο πρόσωπο του ΣΚΑΙ λίγες ημέρες (31/7) πριν την έκτακτη Γενική Συνέλευση της μητρικής ειδήσεις ντοτ κομ Α.Ε. κατά την οποία υποτίθεται ότι θα επιλεγεί ο νέος διευθύνων σύμβουλος. Το νέο προφίλ του σταθμού που σμιλεύει μια πολύ ευέλικτη ομάδα την οποία ο πρόεδρος συναντά σχεδόν καθημερινά, ταιριάζει, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες στον Γιάννη Λάτσιο.

    Πράγματι ο 67χρονος πρώην Γενικός Διευθυντής Προγράμματος του ΑΝΤ1 και πρώην Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Open, ο οποίος ακούστηκε και ως φαβορί για την προεδρία της ΕΡΤ αν και εφόσον δεν διατηρηθεί στη θέση του ο Κ. Ζούλας, θεωρείται μια ασφαλής φύσει και θέσει λύση, πόσο μάλλον όταν γνωρίζει καλά το ντοκιματέρ, τυπολογία που αγαπά ιδιαίτερα ο πρόεδρος του καναλιού.

    Οι πρώτες αλλαγές στη μετα-Κουτσαυτάκη εποχή

    Μετά την αποχώρηση της Εύης Κουτσαυτάκη από τον όμιλο ΣΚΑΪ, σημειώθηκαν σημαντικές αλλαγές και στα διοικητικά συμβούλια των υπολοίπων ραδιοσταθμών του ομίλου. Στις εταιρείες των bwinΣΠΟΡ FM 94.6, Μέντα 88 και Pepper 96.6, τη θέση του προέδρου ανέλαβε ο Γιάννης Αλαφούζος, με αντιπρόεδρο τον Γιάννη Σπανολιό και μέλη τους Αγγελική Κακαουνάκη, Δήμητρα Κοντογώγου και Αλέξανδρο Γιαννούλα.

    Η θητεία τους θα είναι πενταετής, μέχρι την 11η Ιουλίου 2029. Στο ραδιοσταθμό Happy 104, υπάρχει μια μικρή διαφοροποίηση στο Δ.Σ., το οποίο συναπαρτίζεται μόνο από τον Γιάννη Αλαφούζο, τον Γιάννη Σπανολιό και την Αγγελική Κακαουνάκη, χωρίς παρουσία άλλων μελών.

    Ο Νίκος Χατζηνικολάου, το back to back casting για διευθυντή δελτίου ειδήσεων και οι κρούσεις στον ανταγωνισμό

    Συνεχίζεται σε πιο χαλαρούς ρυθμούς λόγω θερινής ραστώνης, το casting στον ΑΝΤ1 για τη στελέχωση της θέσης του διευθυντή του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του καναλιού, την οποία άφησε κενή ο Άγγελος Πετρόπουλος που αποχώρησε στις 20 Ιουνίου.

    Μέχρι στιγμής έχουν περάσει από τα γραφεία του καναλιού ορισμένοι δημοσιογράφοι από τον ανταγωνισμό (από την alter ego media και το Open), έχει γίνει κρούση σε στέλεχος του Star ενώ μια συζήτηση έγινε και με τον Δημήτρη Μιχαλέλη «δεξί χέρι» του Νίκου Χατζηνικολάου στο Real Group.

    Την περασμένη εβδομάδα εθεάθη στα γραφεία του καναλιού και η Άρτεμις Δήμου, διευθύντρια ειδήσεων στον Alpha από τον Ιανουάριο του 2019 οπότε και κλήθηκε να καλύψει τη θέση που άφησε τότε ο Βασίλης Παπαδρόσος. Την περασμένη εβδομάδα η Α.Δήμου συνέστησε την εταιρεία Info-Digital Μονοπρόσωπη ΙΚΕ.

    Talk Radio 98.9: Ξαναδοκιμάζει την τύχη του με μείγμα νεοφιλελεύθερων και αριστερών

    Με κάποιες νέες προσθήκες στο πρόγραμμά του, το Talk Radio 98.9 του Alpha –  το οποίο ενδεχομένως να ανακτήσει το βαφτιστικό του όνομα (Alpha Radio) ξεκινά τη νέα σεζόν, προσπαθώντας να μιμηθεί τον ανταγωνιστή του, Real FM, συνδυάζοντας φωνές από όλο το πολιτικό φάσμα.

    Η Αθηναΐς Νέγκα θα κάνει εκπομπή μαζί με τον Διευθυντή του σταθμού, Τάκη Χατζή, κάθε πρωί 9 με 11 π.μ.. Εκπομπή θα έχει επίσης ο Ανδρέας Πετρόπουλος, που μεταγράφηκε από τον 105.5 Στο Κόκκινο, προσθέτοντας αριστερή πινελιά στο πρόγραμμα.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι στο Talk Radio 98.9 ήδη κάνουν εκπομπές, η Φωτεινή Πιπιλή (4 με 6 τα απογεύματα) και ο Γρηγόρης Ψαριανός (8 με 9 το βράδυ), με τον τελευταίο να μετακινείται στη μεσημεριανή ζώνη.

    Μια Aria για την Άννα Δρούζα: Εκτός από τις παραγωγές και το content υπάρχουνε …κι αλλού πορτοκαλιές

    Η Άννα Δρούζα δεν σταματά ποτέ να μας εκπλήσσει. Αν και απουσιάζει από την τηλεοπτική σκηνή παραμένει ενεργή επιχειρηματικά με την εταιρεία της Boro ΙΚΕ την οποία συνέστησε το 2015 με κυρίαρχο αντικείμενο τις τηλεοπτικές παραγωγές και την παραγωγή δημοσιογραφικού content για το site της.

    Πρόσφατα προσέθεσε νέο property στο portfolio των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων, την ARIA Media Μονοπρόσωπη ΙΚΕ με κύριο ΚΑΔ τις υπηρεσίες παραγωγής προγραμμάτων τηλεοπτικού καναλιού, εκτός της Συνδρομητικής τηλεόρασης. Ωστόσο αντικείμενο της εταιρείας είναι και η άσχετη με τα μηντικά επιχειρηματική δραστηριότητα της καλλιέργειας εσπεριδοειδών και δενδρυλλίων, εσπεριδοειδών θερμοκηπίου και χονδρικό εμπόριο εσπεριδοειδών αλλά και υπηρεσίες εκμίσθωσης η διαχείρισης ιδιόκτητων η μισθωμένων ακίνητων, που δεν προορίζονται για κατοικία. 

    Πόσο «in» είναι το in.gr; Η καμπάνια, ο εκportaliσμός και η στροφή στα σπορ

    Σε ένα υβριδικό μοντέλο που συνδυάζει την πλατφόρμα με τα χαρακτηριστικά ενός portal προσανατολίζεται η διοίκηση του in.gr στη μετά το πρόσφατο redesign εποχή του η οποία θα κορυφωθεί με μια δυνατή καμπάνια σε όλα τα Μέσα της alter ego media αλλά και σε άλλα φίλια media και outdoor.

    Η διαδικτυακή πύλη που ίδρυσε τον Νοέμβριο του 1999 ο αείμνηστος Χρήστος Λαμπράκης ανήκει από το 2017 στην Alter Ego Επιχείρηση Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Α.Ε. συμφερόντων Β. Μαρινάκη και φιλοδοξεί να προσελκύσει μεγαλύτερο μερίδιο επισκεπτών που θα έρχονται στο portal εκτός από ενημέρωση και για την ψυχαγωγία ή άλλες δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου (insports, ingames, inScience).

    Το project «τρέχει» ο Διαχειριστής – Διευθυντής του in.gr Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος υπό το άγρυπνο βλέμμα του Νόμιμου Εκπροσώπου Γ. Βρέντζου. Μια ιδέα από τη νέα στροφή που παίρνει το site είναι η δυνατότητα που θα δίνει στους επισκέπτες να έχουν πρόσβαση σε ειδική ενότητα, στο UCL Magazine στο πλαίσιο της σύμβασης του Mega για τα δικαιώματα του UEFA Champions League, της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης ποδοσφαίρου.

    Η Αγία Παρασκευή προστάτις, των (κακών) ματιών

    Αρνητικά ενεργειακά πεδία αναπτύσσονται αυτήν την περίοδο στο Ραδιομέγαρο και οι θιασώτες του μινιμαλισμού επιλέγουν τη «ρευστότητα» ως την πλέον χαρακτηριστική και αντιπροσωπευτική συμπυκνωμένη λέξη που αποδίδει το κλίμα στην Αγία Παρασκευή.

    Την ώρα που η διευθύνουσα σύμβουλος Κατερίνα Κασκανιώτη βρίσκεται στο Παρίσι συνοδεύοντας την αποστολή της ΕΡΤ στους Ολυμπιακούς Αγώνες, οι ψίθυροι πυκπνώνουν σε αντίρροπες δυνάμεις σε ένα μικρόκοσμο έτοιμο να εκραγεί.

    Από τη μια οι αποκαλύψεις για απευθείας αναθέσεις, οι ανταγωνιστές που συνωθούνται για τη θέση του CEO και του προέδρου και από την άλλη μια επιτροπή που συγκροτείται για τις μικτές παραγωγές εν μέσω θέρους και στη σκιά της απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου εναντίον της διοίκησης ότι κακώς έκοψε η ΕΡΤ την εκπομπή Europe δικαιώνοντας την Εύα Μπούρα. 

    Η απόφαση αναφέρει «ως προμελετημένη, εκδικητική την  συμπεριφορά της διοίκησης της ΕΡΤ, λόγω της υποψηφιότητας της με το ΚΙΝΑΛ στις εκλογές του 2019» καθώς και στην αντίδρασή της για την διακοπή της εκπομπής, που είχε προκαλέσει ανακοίνωση διαμαρτυρίας της ΕΣΗΕΑ και διεθνή θόρυβο.

    Το περιστατικό συνέβη το 2020 με σκοπό η εκπομπή να αλλάξει όνομα και σύνθεση, ώστε να ανατεθεί σε ιδιωτική εταιρεία για μικτή παραγωγή με την ΕΡΤ.

    Με την απόφαση του δικαστηρίου καλείται η διοίκηση της ΕΡΤ και ο γενικός διευθυντής ενημέρωσης  Φώτης Καφαράκης, πού όπως αναφέρεται «έκοψε» την εκπομπή, να αποκαταστήσει τη δημοσιογράφο σε πολιτική εκπομπή αντίστοιχη των προσόντων και της πολυετούς εμπειρίας της στα ευρωπαϊκά θέματα και της επιδικάζει αποζημίωση ηθικής βλάβης,  επιβάλλοντας στην  ΕΡΤ ακόμη και τα δικαστικά έξοδα από την πρόσθετη παρέμβαση της ΕΣΗΕΑ.

    Χθες συστάθηκε η εταιρεία, σήμερα ανέλαβε το έργο

    Η ΕΡΤ φαίνεται να προσλαμβάνει συχνά προσωπικό με συμβάσεις έργου, αποσπώντας το από άλλες εταιρείες-προμηθευτές του μητρώου της, δημιουργώντας την εντύπωση ότι οι προσκλήσεις ενδιαφέροντος δεν είναι τόσο αθώες, και ότι στοχεύουν στην πρόσληψη προεπιλεγμένων ατόμων, ενδεχομένως για να ενισχύσουν συγκεκριμένα συμφέροντα.

    Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η εταιρεία «BEESY Υποστήριξη Παραγωγών» συστήθηκε στις 6 Οκτωβρίου 2022 και την αμέσως επόμενη ημέρα, στις 7 Οκτωβρίου 2022, υπέβαλε αίτηση για ένταξη στο μητρώο υπηρεσιών της ΕΡΤ, με αριθμό πρωτοκόλλου 125/7.10.22. Μερικές εβδομάδες αργότερα, η αίτησή της έγινε δεκτή, γεγονός που δημιουργεί υπόνοιες για την ταχύτατη ανάπτυξη της προϋπηρεσίας και την απόκτηση των απαραίτητων διαπιστευτηρίων από την εταιρεία μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

    Δύο από τους τέσσερις εταίρους της BEESY εργάζονται ήδη ως φυσικά πρόσωπα στην ΕΡΤ, με ξεχωριστές συμβάσεις έργου για παροχή παρεμφερών υπηρεσιών. Αυτό ενισχύει την υπόνοια ότι υπάρχει «σκόπιμη μεθόδευση κατάτμησης έργου με πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού», καθώς οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι κάνουν την ίδια δουλειά είτε ως άτομα είτε μέσω της εταιρείας τους, αποκτώντας προνόμια που δεν έχουν άλλες εταιρείες του μητρώου.

    Ποια δημοσιογράφος αποχωρεί από το Star μετά από 28 χρόνια; 

    Στην ανακοίνωση της αποχώρησής της από το Star μετά από 28 ολόκληρα χρόνια, η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Κατερίνα Παπακωστοπούλου αναγγέλλει ένα νέο κεφάλαιο στην επαγγελματική της πορεία.

    Από τον Σεπτέμβριο, θα ενταχθεί στο πάνελ της εκπομπής “Super Κατερίνα” στον Alpha

    Ο ΑΝΤ1 Εξετάζει το «Πόλεμος της Ντουλάπας»: Ένα Ριάλιτι Ενδυματολογικών Αντιπαραθέσεων

    Παρόλο που τα σχέδια των τηλεοπτικών καναλιών έχουν σε μεγάλο βαθμό διαμορφωθεί, πάντα υπάρχουν ευκαιρίες για την προσθήκη νέου περιεχομένου με ελκυστική σχέση τιμής-απόδοσης. Ο ΑΝΤ1 φαίνεται να ενδιαφέρεται για την ένταξη ενός ριάλιτι ενδυματολογικού περιεχομένου, με τίτλο «Πόλεμος της Ντουλάπας», που βασίζεται στη βρετανική εκδοχή του «Wardrobe Wars». Το συγκεκριμένο πρόγραμμα επικεντρώνεται στη δημιουργία εντυπωσιακών συνδυασμών ρούχων από τους συμμετέχοντες.

    Σκοπός του σόου είναι να αναδείξει τη δημιουργικότητα και τις ικανότητες των συμμετεχόντων—είτε ερασιτεχνών είτε επαγγελματιών από τον χώρο της μόδας—να συνδυάζουν ρούχα και αξεσουάρ για να δημιουργήσουν μοναδικά σύνολα. Το ριάλιτι ενδέχεται να παρουσιάσει η Βίκυ Καγιά, η οποία διαθέτει εμπειρία σε παρόμοια προγράμματα.

    Στο ριάλιτι, οκτώ γυναίκες συγκεντρώνονται με τις γκαρνταρόμπες τους και ζουν μαζί, σύμφωνα με το σκεπτικό του ξένου προγράμματος. Κάθε δεύτερη μέρα, ανακοινώνεται μια ενδυματολογική δοκιμασία, όπου οι συμμετέχουσες πρέπει να χρησιμοποιήσουν μόνο τα ρούχα που έχουν στη διάθεσή τους για να δημιουργήσουν το καλύτερο ντύσιμο για το θέμα της δοκιμασίας.

    Τρεις κριτές αποφασίζουν ποια θα είναι η νικήτρια της εβδομάδας. Η νικήτρια θα έχει τη δυνατότητα να πάει για ψώνια την επόμενη μέρα με ένα χρηματικό έπαθλο (στην αμερικανική εκδοχή 1.000 δολάρια) ή να κρατήσει τα μετρητά. Κάθε εβδομάδα, η νικήτρια γκαρνταρόμπα κερδίζει 10.000 δολάρια, ενώ η λιγότερο στυλάτη γυναίκα αποχωρεί και στη θέση της μπαίνει μια νέα συμμετοχή.

    Ο Ατζούν, η Βίσση και ο Χρήστος Μάστορας: Το Παιχνίδι της Επιτροπής του «The Voice» 

    Η αναζήτηση για την επιτροπή του ανανεωμένου «The Voice» συνεχίζεται και ο Ατζούν Ιλίτζαλι δεν χάνει ευκαιρία να δημιουργήσει εντυπωσιακές ανατροπές.

    Με την Άννα Βίσση να έχει ξεκαθαρίσει τη θέση της με ένα τελικό «όχι», οι φήμες φέρνουν στο προσκήνιο τον Χρήστο Μάστορα, γνωστό από σόου όπως το «Rising Star» και το «Χ Factor».

    Ωστόσο, με το φορτωμένο επαγγελματικό πρόγραμμα του—που περιλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «Υπάρχω», αφιερωμένη στη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη—φαίνεται δύσκολο να βρει χρόνο για το νέο «The Voice».

    Στο Mega, όλα παραμένουν ως έχουν για τη νέα σεζόν του «Χαμογέλα και πάλι!»

    Η Σίσσυ Χρηστίδου συνεχίζει ως παρουσιάστρια της πρωινής infotainment εκπομπής του Σαββατοκύριακου, με την ομάδα της να περιλαμβάνει τους Παύλο Σταματόπουλο, Νίκο Συρίγο, Βάλια Χατζηθεοδώρου και Κωνσταντίνο Βασάλο, ενώ το τηλεοπτικό ρεπορτάζ αναλαμβάνει ο Γρηγόρης Μελάς.

    Στην ενότητα μαγειρικής, ο Χρήστος Βέργαδος φέρνει γεύσεις και συνταγές στην εκπομπή, ενώ η Βένια Καραγιάννη αναλαμβάνει το ρόλο της αρχισυντάκτριας.

    Παίρνω τα χεράκια μου βγάζω τα ματάκια μου

    Ο Αδάμ Γιαννίκος, διευθυντής του «105.5 Στο Κόκκινο», προκάλεσε αναστάτωση την περασμένη Κυριακή το πρωί κατά τη διάρκεια της εκπομπής του. Στην εκπομπή αυτή, ο Γιαννίκος διάβαζε on air τις ωριαίες ακροαματικότητες, εξυμνώντας την πρωινή ζώνη και κατηγορώντας την απογευματινή, αυτή που «κάποιοι με fake news είπαν ότι σκοπεύει να καταργήσει». Ο ισχυρισμός αυτός, ωστόσο, προέρχεται από τον εργασιακό εκπρόσωπο του σταθμού, Γιάννη Ανδρουλιδάκη, και τη συνέλευση των εργαζομένων.

    Διαβάζοντας on air τις ωριαίες ακροαματικότητες, τόνιζε: «Μην μένετε σε ό,τι ανακοινώνουν, έτσι, διάφορα site της πλάκας». Ποια site να εννοούσε άραγε; Ελα ντε. Οι ακροατές δεν καταλάβαιναν τι εννοούσε βέβαια… Και συνέχισε: «Εγώ που έχω τις ακροαματικότητες μπροστά μου βλέπω 3.99%, 3.39%, 3.16%, 3.32% και κάπου εκεί τελειώνει η πρωινή ζώνη και η επόμενη ξεκινάει από το 1! Ένα κόμμα κάτι. Τι κάνω εγώ σε αυτή την περίπτωση; Αφήνω την απογευματινή ζώνη με το ένα κάτι και την πρωινή, δεν μας αρέσει η πρωινή λέτε κάποιοι “γιατί είναι του Κασσελάκη και δεν είναι το Κόκκινο που ξέραμε”, ναι είναι αυτή που μου φέρνει τριάρια, τι να κάνω;».

    Με αυτόν τον τρόπο, ο διευθυντής ραδιοφώνου συνέχισε να απαξιώνει το ίδιο του το ραδιόφωνο: «Και η άλλη που μου φέρνει τους άσσους, μείναμε στον άσσο που λέει και το παλιό τραγούδι, κάτι πρέπει να γίνει να αλλάξει, δεν νομίζετε;». Τέλος, προέτρεψε τους ακροατές, «άμα θέλετε κι άλλα στοιχεία μπορείτε να επικοινωνήσετε»! 

    Άλυτη εξίσωση η επιβίωση των ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ

    Η οικονομική βιωσιμότητα των κομματικών ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ, «Αυγή» και «Στο Κόκκινο», παραμένει προβληματική. Αποφασίστηκε αύξηση της εισφοράς των βουλευτών και ευρωβουλευτών και οικονομική εξόρμηση μέσω κουπονιών και καμπάνιας στήριξης.

    «Όνειρο καλοκαιρινής νυκτός» αποδείχθηκαν τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια του Open

    Απάτη αποδείχθηκαν τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια που διαφημίζονταν σε εκπομπές του Open, τις οποίες διαχειρίζεται ο Νίκος Κοκλώνης.

    Ο γνωστός τηλεοπτικός παραγωγός απολαμβάνει επιδεικτικά τις διακοπές του στη Μύκονο, ενώ δεκάδες τηλεθεατές περιμένουν ακόμα τα χρήματά τους πίσω.

    Θύματα των εκπομπών «Next Please» της Αννίτας Πάνια και «Πρωινό ΣουΣου» της Ελένης Τσολάκη, πολλοί τηλεθεατές κατέβαλαν χρηματικά ποσά για τα υποτιθέμενα φθηνά εισιτήρια και εκδρομές, που αποδείχθηκαν ανύπαρκτα. Όταν προσπάθησαν να εκδώσουν τα εισιτήρια, οι εταιρείες τους ζήτησαν πολλαπλάσια ποσά ή απλώς εξαφανίστηκαν. Οι εξαπατημένοι τηλεθεατές, μην βρίσκοντας ανταπόκριση από τον τηλεοπτικό σταθμό ή την εταιρεία παραγωγής του Κοκλώνη, συνεχίζουν να περιμένουν απάντηση στα αιτήματά τους.

    Η «Espresso» αποκάλυψε την απάτη στις 27 Μαΐου, αλλά ο Κοκλώνης και το Open αγνόησαν τις καταγγελίες, αφήνοντας τα θύματα στην τύχη τους. Πολλοί τηλεθεατές, όπως η Βασιλική Ρήγα και η Μαρία Χατζηιωάννου, περιγράφουν τις ιστορίες τους, επισημαίνοντας πως ακόμα περιμένουν τα χρήματά τους πίσω. 

    Αξιοσημείωτο είναι πως η ιστοσελίδα της εταιρείας που εμπλέκεται στην απάτη παραμένει ενεργή, χωρίς καμία παρέμβαση από τις αρμόδιες Αρχές. 

    Λήγουν οι συμβάσεις της Cosmote TV και της Nova το 2025

    Το καλοκαίρι του 2025 λήγουν οι συμβάσεις της Cosmote TV και της Nova με τις μεγάλες ομάδες της Super League. Παρά τη συνεργασία τους για το αθλητικό περιεχόμενο, οι διαπραγματεύσεις με τις ομάδες συνεχίζονται ανεξάρτητα.

    Νέα δεδομένα για τις τηλεοπτικές άδειες

    Στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας πραγματοποιήθηκε συνάντηση για την εκπομπή σε Υψηλή Ευκρίνεια. Η κυβέρνηση δεσμεύτηκε για την αδειοδότηση των υπαρχόντων καναλιών, ενώ η Digea ζήτησε να φιλοξενήσει περισσότερους ενδιαφερόμενους από τη χωρητικότητα του φάσματος.

    Συνεχίζεται η αναζήτηση επενδυτή για τη Nova

    Η αναζήτηση επενδυτή για τη Nova συνεχίζεται, παρά τη συνεργασία της με την Cosmote TV για το αθλητικό περιεχόμενο. Οι συζητήσεις για τον νέο μέτοχο δεν επηρεάζονται από την τρέχουσα συνεργασία.

    ΕΣΡ: Ενδεχόμενη ανάκληση άδειας σε 12 περιφερειακά κανάλια

    Το ΕΣΡ καλεί σε ακρόαση 12 περιφερειακά κανάλια για να παρέχουν εξηγήσεις σχετικά με τη λειτουργία τους.

    Το ενδεχόμενο διακοπής λειτουργίας και ανάκλησης της άδειας εξετάζεται σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο για τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Πολλά περιφερειακά κανάλια δεν εκπέμπουν πλέον, λόγω οικονομικών δυσκολιών και απλήρωτων ενοικίων, με τη Digea να μειώνει την ανάλυση του σήματος τους ως προειδοποίηση.

    Το Πρώτο ΘΕΜΑ ενσωμάτωσε προηγμένο αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης για τον αυτόματο έλεγχο των σχολίων

    Η καινοτόμα τεχνολογία αυξάνει εκθετικά τα σχόλια των αναγνωστών, από 30.000 σε 320.000 ανά μήνα. Ο αλγόριθμος εγκρίνει ή απορρίπτει σχόλια αυτόματα, ενώ διαρκώς εκπαιδεύεται για μεγαλύτερη ακρίβεια. Η συνεργασία με αμερικανική εταιρεία AI μειώνει τον χρόνο αξιολόγησης σχολίων από τρεις ώρες σε ενάμισι λεπτό. Η τεχνολογία συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση της αλληλεπίδρασης των αναγνωστών. Η Cloudevo ανέπτυξε αυτή την τεχνολογία, αναβαθμίζοντας την εμπειρία των αναγνωστών στο protothema.gr.

    Ο Alpha προσανατολίζεται στην ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον πολιτικό αναλυτή Γιάννη Κωνσταντινίδη

    Η συνεργασία αυτή αναμένεται να ενισχύσει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού. Παράλληλα, ο Τάκης Χατζής αναμένεται να αναβαθμιστεί, έχοντας εκπομπή στο One. Οι αλλαγές αυτές δείχνουν την πρόθεση του Alpha να ενισχύσει την πολιτική του ανάλυση και το δελτίο ειδήσεων. 

    Πολύ πρωινό μαγκαζίνο ο Νίκος Στραβελάκης στον Real 97.8

    Ο Real FM προσθέτει πρωινό μαγκαζίνο στο πρόγραμμά του, παρουσιάζοντας την ανακεφαλαίωση των ειδήσεων της προηγούμενης ημέρας. Από τη νέα σεζόν, ο Νίκος Στραβελάκης θα παρουσιάζει την εκπομπή καθημερινά, από τις 7 έως τις 8 το πρωί. 

    Πιο κοντά Cosmote TV και Netflix

    Η συνεργασία μεταξύ Cosmote TV και Netflix ενσωματώνει το περιεχόμενο του Netflix στους παρόχους της Deutsche Telekom. Αυτή η συνεργασία θα δώσει στους πελάτες περισσότερες επιλογές ψυχαγωγίας. Στην Ελλάδα, η συνεργασία με την Cosmote TV θα ενεργοποιηθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, προσφέροντας συνδυαστικά πακέτα σε ορισμένους συνδρομητές. Η Cosmote TV έχει ήδη εγκαταστήσει την εφαρμογή του Netflix στους Android αποκωδικοποιητές της, διευκολύνοντας την πρόσβαση των συνδρομητών της στην πλατφόρμα. Το Netflix διαθέτει περίπου 600.000 συνδρομητές στην Ελλάδα, καταλαμβάνοντας το 38% της αγοράς OTT.

    Ολυμπιακοί Αγώνες Παρίσι 2024: Το κορυφαίο αθλητικό γεγονός έρχεται στην ΕΡΤ

    Η ΕΡΤ θα καλύψει τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 με 900 ώρες απευθείας προγράμματος. Μέσω των καναλιών ΕΡΤ1, ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3, καθώς και από την πλατφόρμα ERTFLIX, η ΕΡΤ θα μεταφέρει την αγωνιστική δράση και το αθλητικό υπερθέαμα. Η κάλυψη περιλαμβάνει ειδικές θεματικές εκπομπές, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις και αφιερώματα. 

    Οι «μάχες» της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού στην COSMOTE TV

    Η ΑΕΚ και ο Παναθηναϊκός ξεκινούν τους αγώνες τους στον 2ο προκριματικό γύρο των UEFA Conference League και UEFA Europa League αντίστοιχα, με αποκλειστική μετάδοση από την COSMOTE TV. Η δημοσιογραφική ομάδα της COSMOTE SPORT θα καλύψει όλες τις εξελίξεις με ζωντανές συνδέσεις και πλήρες ρεπορτάζ.

    Αποχώρηση Μαρία Αμανατίδου και Ευθύμης Κάλφας από τον Zoo 90.8

    Η Μαρία Αμανατίδου και ο Ευθύμης Κάλφας αποχωρούν από την πρωινή ζώνη του Zoo 90.8 μετά από τρία χρόνια. Νέο πρωινό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί στις 26 Αυγούστου.

    Με δική του εταιρεία ο Γιάννης Κολοκυθάς

    Με δική του εταιρεία, ονόματι Ι.ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε. τραβάει νέο δρόμο ο Γιάννης Κολοκυθάς. 

    100 νέες ταινίες στο ΑΝΤ1+

    Το ΑΝΤ1+ εμπλουτίζει την πλατφόρμα του με 100 νέες ταινίες και πολλές νέες σειρές για το καλοκαίρι. Θα περιλαμβάνουν αστέρες όπως η Νάταλι Πόρτμαν, ο Λίαμ Νίσον και ο Νίκολας Κέιτζ, προσφέροντας δυνατές ερμηνείες και καθηλωτική πλοκή.

    Επιστροφή της εκπομπής «ΔΥΟ στις 10» στην ΕΡΤ1

    Η εκπομπή «ΔΥΟ στις 10» επιστρέφει στην ΕΡΤ1 με την Ζωή Κρονάκη και τον Τάσο Ιορδανίδη, κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 10:00. Υπόσχονται ενδιαφέροντα ρεπορτάζ και ψυχαγωγία για το Σαββατοκύριακο.

    Δηλώσεις δημοσιογράφων στον «Ξενοφών»

    Οι δημοσιογράφοι-μέλη του φορέα «Ξενοφών» πρέπει να δηλώσουν το έργο τους για το 2023 έως τις 31 Ιουλίου. Ο φορέας επισημαίνει την υψηλή αναπαραγωγή δημοσιογραφικών έργων από το ευρύ κοινό.

    Σχέδιο Κώδικα Δεοντολογίας Εμπορικών Ανακοινώσεων

    Το Σχέδιο Κώδικα Δεοντολογίας Οπτικοακουστικών και Ραδιοφωνικών Εμπορικών Ανακοινώσεων εγκρίθηκε από το ΕΣΡ και τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.

    Νέα κριτική επιτροπή για το «My Style Rocks»

    Το «My Style Rocks» επιστρέφει στον ΣΚΑΪ με νέα πρόσωπα στην κριτική επιτροπή. Ο Γιώργος Καράβας, ο Κοσμάς Κουμιανός και η Ροζάνα Γεωργίου είναι σε προχωρημένες συζητήσεις για να ενταχθούν στην επιτροπή.

    Tempting Fortune: Νέο reality show στον ΣΚΑΪ

    Το «Tempting Fortune», ένα πρωτοποριακό παιχνίδι δράσης και περιπέτειας, έρχεται το φθινόπωρο στον ΣΚΑΪ. Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης θα παρουσιάσει το show, όπου 12 διαγωνιζόμενοι θα αντιμετωπίσουν δελεαστικές προκλήσεις για 300.000 ευρώ.

    ΣΚΑΪ 100.3 πρώτος στα magazino, απώλειες για τον Real 97.8

    Ο ΣΚΑΪ 100.3 ανέκτησε την κορυφή στα magazino, ενώ ο Real 97.8 σημείωσε απώλειες. Σταθερά ποσοστά για τον ΣΚΑΪ, άνοδος για το 105.5 Στο Κόκκινο και τα Παραπολιτικά 90.1.

    Έφυγε ο Γιάννης Κρύος

    Ο Γιάννης Κρύος, δημιουργός μεγάλων ριάλιτι της ελληνικής τηλεόρασης και executive producer της Acun Medya, πέθανε σε ηλικία 53 ετών μετά από μάχη με τον καρκίνο. 

    Ο Γρηγόρης Αντωνίου Διευθυντής Marketing του ομίλου ACTION 24

    O Γρηγόρης Αντωνίου αναλαμβάνει την Διεύθυνση Marketing των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στα οποία συμπεριλαμβάνονται τα τηλεοπτικά κανάλια ACTION 24 και ATTICA TV, καθώς και το ενημερωτικό portal Flash.gr, με κύριο άξονα την ανάπτυξη Στρατηγικής Marketing σε ψηφιακά και παραδοσιακά MME.

    Διαβάστε επίσης:

    Κανάλια σε… νευρική κρίση: Η Κασκανιώτη, ο Ζούλας, η Κουτσαυτάκη, ο Χατζηνικολάου και ο Παπαδάκης

    Οι «δίδυμες» Barking Well Media του Κοκλώνη, το «ναυάγιο» του Talk Radio, τα σενάρια για το OPEN, το φιλί της ζωής στην ελληνική Vogue και ο Πετρετζίκης στο Netflix