Ξαναγράφοντας το «Αν» του Ρ. Κίπλινγκ για τους «ποιητές» της ΕΡΤ
Το mononews δεν έχει κανενός είδους εμμονή με πρόσωπα και καταστάσεις, ούτε φυσικά διακατέχεται από συμπλέγματα σχετικά με τις καριέρες και τα πτυχία των αρίστων του ιδιωτικού ή δημοσίου τομέα. Έκαστος στο είδος του… που κρίνεται ανάλογα με το αποτέλεσμα και όχι με το αν κάποτε αρίστευσε, αν αποφοίτησε, πότε αποφοίτησε και τι έκανε στην προηγούμενή του ζωή.
Φυσικά και τα τυπικά προσόντα έχουν την αξία τους, αλλά για τους θεσμούς, τους νόμους και τους ταγούς της Δημοκρατίας. Εμείς τα παρακολουθούμε, βεβαίως, ωστόσο προτιμάμε να βλέπουμε το αποτέλεσμα και αν εστιάζουμε συχνά στην ΕΡΤ είναι γιατί η δημόσια ραδιοτηλεόραση -πώς να το κάνουμε;- κρίνεται αυστηρότερα, πάντα άλλωστε κρινόταν αυστηρότερα, δεδομένου ότι και συνταγματικά κατοχυρωμένος είναι ο ρόλος της και λειτουργεί με χρήματα του ελληνικού λαού και οφείλει να λογοδοτεί σε θεσμούς και πολίτες.
Καλό λοιπόν είναι τα στελέχη που τοποθετήθηκαν να φυλάνε τις «Θερμοπύλες» του Ραδιομεγάρου, να μην αφαιρούν τα contacts μας από τις δημοσιογραφικές λίστες αποδεκτών των ανακοινώσεων ή των προσκλήσεων για τις διάφορες συνεντεύξεις Τύπου ή εκδηλώσεις ούτε να απαντούν στα ρεπορτάζ μέσω τρίτων γιατί δεν είναι απαραίτητο ότι το κοινό μπορεί να λύσει τόσο έξυπνους δημοσιογραφικούς γρίφους μη κατανοώντας τι ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ποιητής.
Δεν ασκούμε κριτική παρά μόνο αν διαπιστώσουμε ότι δεν συνάδει η πρακτική της καθημερινής λειτουργίας με το Σύνταγμα, τους νόμους και φυσικά τα ειωθότα.
- Αν, φέρ’ ειπείν, η ΕΡΤ λειτουργεί με «όρους ΣΚΑΙ» ή με «στοχοθεσία ΑΝΤ1» και πάντως με τη λογική του ανταγωνισμού των ιδιωτικών καναλιών, ξεπερνώντας ένα κάποιο όριο, αν καταργεί το δελτίο ειδήσεων των 9 μ.μ. στην ΕΡΤ1 για να το μεταφέρει στο ERTNEWS που ακόμη δεν έχει εμπεδωθεί ως τηλεοπτική συνήθεια, αγνοώντας χιλιάδες τηλεθεατές που επιστρέφουν εκείνη την ώρα σπίτι τους (αυτοαπασχολούμενους, πωλητές αλλά και ιδιωτικούς υπαλλήλους) για να δουν βραδινές ειδήσεις – την ώρα που τα άλλα κανάλια έχουν περάσει στις σειρές, τότε θα το επισημάνουμε.
- Αν η ΕΡΤ έχει πρώτη και καλύτερη, με το εξαιρετικό δημοσιογραφικό της προσωπικό, το αποκλειστικό της πτώσης του Canadair και προβάλλει το ρεπορτάζ 18 ολόκληρα λεπτά και 9 λεπτά μετά την έναρξη του δελτίου ειδήσεων της ημέρας του συμβάντος – προφανώς μεσολάβησε ο κρίσιμος χρόνος της αναγκαίας έγκρισης – ε τότε και αυτό θα το αναφέρουμε στους αναγνώστες μας. Για την ιστορία, το συμβάν έγινε στις 14:52 και γνωστοποιήθηκε από το ERTNEWS στις 15.09, δηλαδή 18 λεπτά μετά την καταγραφή του και 9 λεπτά μετά την έναρξη του Δελτίου των 15.00 και αφότου είχε γίνει γνωστό από τα άλλα τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα.
- Αν οι διευθυντές προγράμματος των ιδιωτικών καναλιών, δυσφορούν επειδή οι καναλάρχες επενδύουν διαφημιστικούς πόρους σε ακριβό πρόγραμμα στο οποίο τοποθετείται ευθέως ανταγωνιστικά η κρατικοδίαιτη ΕΡΤ (Μεγάλη Χίμαιρα, Παραλία, Έρημη Χώρα), η οποία πέρα από την καλοδεχούμενη (ιδίως για τέτοιες ποιοτικές σειρές) ψυχαγωγία έχει επίσης και τον ρόλο της ενημέρωσης, της κατάρτισης και εκπαίδευσης (που υποτιμάται), θα το καταγράψουμε.
- Αν η «υψηλή πύλη» της ΕΡΤ επεφύλαξε για τον εαυτό της και τα στελέχη «χρυσούς» μισθούς και μπόνους και στους εργαζομένους, έδωσε καθρεφτάκια για ιθαγενείς, ήτοι δωροκάρτες, αν αντικατέστησε μαζικά εργαζόμενους αορίστου χρόνου οι οποίοι κάλυπταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες με εργολαβικούς και συμβασιούχους, αν εξαφανίστηκαν οι εσωτερικές παραγωγές δεσμεύοντας τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ μέχρι το 2029 με δαπάνες για εξωτερικές και μεικτές παραγωγές με 13 εκατομμύρια ευρώ, τότε θα δώσουμε το ρεπορτάζ.
- Αν έγιναν περικοπές προσωπικού στα εξωτερικά συνεργεία θέτοντας σε κίνδυνο τους εργαζόμενους που τα στελεχώνουν, αν έριξε «μαύρο» στην εκπομπή των Βραχέων, αφήνοντας απόδημους, ναυτικούς και μετανάστες, δίχως εξασφαλισμένη επαφή με την πατρίδα, αν έστειλε ανταποκριτές στην Ουκρανία χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας (δίνοντας τους ακατάλληλα γιλέκα, δωρεά του Υπ. Προστασίας του Πολίτη), αν παρουσίαζε ανταποκριτή στη Μόσχα ενώ αυτός ήταν στην «εξωτική» Κυψέλη – προκαλώντας τη διαγραφή του προέδρου και άλλων 3 στελεχών από την ΕΣΗΕΑ (το δημοσιογραφικό σωματείο) με την κατηγορία της παραπλάνησης κοινού, θα δώσουμε το ρεπορτάζ.
- Αν ενώ ο ίδιος ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας είχε διαπιστώσει το 2020 ότι το κοινό της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης είναι «γερασμένο» και σήμερα το προσωπικό δεν έχει στρατηγικά ανανεωθεί παρά με «μπαλώματα» 600 αυτοαπασχολούμενων ή προστιθέμενων σε εταιρείες παραγωγής, ε, τότε και αυτό θα πρέπει να σημειωθεί.
- Αν μια εκπομπή που λέγεται «Πρωίαν σε είδον» βαπτίζεται σε «Πρωίαν σε είδον … τη μεσημβρίαν» για τις ανάγκες του ενός προγράμματος που γίνεται «κουρελόχαρτο», με το extension του τίτλου να χάνεται φέτος, θα πρέπει να αποτυπωθεί και αυτή η προχειρότητα.
- Αν οι εκπομπάρχες έχουν και την ιδιότητα του παραγωγού, στη λογική του «Γιάννης πίνει, Γιάννης κερνάει», ε και αυτό είναι ένα θέμα προς συζήτηση.
- Αν για της ανάγκες του Mundobasket δεν χρησιμοποιείται συνεργείο της ΕΡΤ αλλά νοικιάζεται από όπου βρεθεί, τότε και αυτό θα πρέπει να ειπωθεί.
- Αν τέλος, το Δ.Σ. της ΕΡΤ δεν ανταποκρίνεται στη νομοθετική επιταγή για την ποσόστωση των γυναικών σε δημόσιους οργανισμούς, ε αυτό και αν είναι είδηση! Μια είδηση που θα αποκαλυφθεί τον Μάρτιο του 2024 όταν θα λήξει η θητεία του τρέχοντος Δ.Σ. και είτε θα ανανεωθεί πλήρως, οπότε θα περάσει πάλι από την ειδική επιτροπή θεσμών και διαφάνειας στη Βουλή για κρίση «δευτέρας παρουσίας» είτε κατά το μέρος εκείνο που θα πρέπει να αντικατασταθεί προκειμένου να μπουν και γυναίκες στο όργανο.
Δυο γυναίκες για την ΕΡΤ;
Σε αυτή τη βάση και για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου – τα καθήκοντα της οποίας επί 15 μήνες εκτελεί προσωρινά ο νυν πρόεδρος – προκρίνονται δύο έμπειρες δημοσιογράφοι.
Η μία είναι η 62χρονη Μαρία Χούκλη, δημοσιογράφος και παρουσιάστρια ειδήσεων με θητεία στην ΕΡΤ, το Mega, τον ΑΝΤ1, τον Αθήνα 984 και πρόσφατη συνεργασία στο γραφείο του Άκη Σκέρτσου.
Η άλλη είναι η Μαριάννα Πυργιώτη, δημοσιογράφος σε διάφορα Μέσα (ΕΡΤ, Real, Action24) και πρώην διευθύντρια στο Ινστιτούτο «Κ. Καραμανλής».
Μα και ο Μανώλης Καψής κατά της ΕΡΤ;
Μπορεί ο Μανώλης Καψής να μην βρίσκεται στο τηλεοπτικό προσκήνιο τα τελευταία χρόνια, ωστόσο πάντα βρίσκει λίγο χρόνο και όρεξη να παρέμβει στα τηλεοπτικά πράγματα και να θίγει τα κακώς κείμενα. Την περασμένη εβδομάδα ο δημοσιογράφος στηλιτεύοντας το γρήγορα πέρασμα της ΕΡΤ από τη συντριβή του Canadair σε άλλο θέμα, έγραψε στο Twitter: «Μόλις η ΕΡΤ έδειξε το βίντεο της πτώσης του Canadair. Μια τραγωδία. Μόλις το έδειξε, έφυγε από το θέμα και παίζει βίντεο από άλλες φωτιές. Είναι δυνατόν; Ελπίζω να είναι μόνο θέμα απειρίας και ερασιτεχνισμός».
Ο Λεωνίδας Χριστόπουλος στο ΕΚΟΜΕ
Οι ορκισμένοι αντι-ΣΎΡΙΖΑ συνηθίζουν να λένε για τη θητεία του άσπονδου εχθρού ότι «το ΕΚΟΜΕ αποτελεί μια από τις δύο θετικές εξαιρέσεις που επιβεβαιώνει τον προβληματικό κανόνα της κυβέρνησης Τσίπρα».
Πράγματι το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ Α.Ε.) που υπάγεται σήμερα στον υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνο Κυρανάκη και έχει χρηματοδοτήσει 120 και πλέον έργα αντί 65 εκατ. ευρώ, όχι μόνο διατηρήθηκε ως έργο αλλά υπερθεματίστηκε και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός του Π. Κουάνης που ενώ τοποθετήθηκε στη θέση από τον Λευτέρη Κρέτσο τον δημιουργό του νόμου που επέτρεψε τη χρηματοδότηση της οπτικοακουστικής παραγωγής κατά τη διακυβέρνηση της χώρας από τη συμμαχία ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, διατηρήθηκε από την Κυβέρνηση της ΝΔ, επί θητείας Κυριάκου Πιερρακάκη. Ωστόσο δεν φαίνεται να μένει επί των ημερών του Κωνσταντίνου Κυρανάκη.
Στον μακρινό Ιούλιο του 2019, κατά την «παρθενική» του υπουργικού Συμβουλίου της (τότε) νέας κυβέρνησης Μητσοτάκη, κάπου στη δεύτερη σειρά των θέσεων δίπλα στον τότε διευθυντή του γραφείου του πρωθυπουργού, Γρηγόρη Δημητριάδη, καθόταν ο Λεωνίδας Χριστόπουλος, από τους στενότερους συνεργάτες του Κυριάκου Μητσοτάκη τα τελευταία χρόνια, ο οποίος έμελλε να αναλάβει γενικός γραμματέας ψηφιακής διακυβέρνησης και απλούστευσης διαδικασιών – μια κρίσιμη θέση δεδομένης της στρατηγικής του πρωθυπουργού για εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης και της ψηφιοποίησης όλων των διαδικασιών.
Ο 40χρονος τότε (έχει γεννηθεί το 1978) πολλά υποσχόμενος τεχνοκράτης είχε τα εχέγγυα: Αριστούχος απόφοιτος της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, ενώ έχει εργαστεί και στα Υπουργεία Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Παιδείας και Θρησκευμάτων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Είναι κάτοχος πτυχίου στις Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, καθώς και μεταπτυχιακού τίτλου στη Διεθνή Πολιτική Οικονομία από το Πανεπιστήμιο του Warwick, ενώ σήμερα είναι υποψήφιος διδάκτωρ στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Υπήρξε ειδικός σύμβουλος του κ. Μητσοτάκη κατά τη διάρκεια της θητείας του ως υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε θέματα μεταρρύθμισης του δημοσίου τομέα και υπεύθυνος για έργα όπως η αναδιοργάνωση της κεντρικής δημόσιας διοίκησης και η κατάρτιση του νέου μισθολογίου του δημοσίου τομέα, ενώ συμμετείχε και στην υλοποίηση διαρθρωτικών αλλαγών στο πεδίο της δημοσιονομικής διαχείρισης. Την περίοδο 2016-2019 ήταν σύμβουλος του Προέδρου της ΝΔ για θέματα Κράτους και Δημόσιας Διοίκησης. Ήταν ένας από τους βασικούς συντάκτες του νόμου 4622/2019 για το Επιτελικό Κράτος, που ψηφίστηκε τον Αύγουστο του 2019.
Έχει συγγράψει επιστημονικά άρθρα και βιβλία πάνω στο αντικείμενο της απλούστευσης διαδικασιών και της καλής νομοθέτησης. Μιλάει Αγγλικά και Γερμανικά.
Από την απλούστευση των διαδικασιών στη συγχώνευση ΕΚΟΜΕ με Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου
Μεσολάβησε η θητεία του Γενικού Γραμματέα την τελευταία 4ετία, με στενή συνεργασία με τον πρώην υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη για να πάρει το διαβατήριο για έναν πολύ σημαντικό οργανισμό, το ΕΚΟΜΕ. Πράγματι ο Λεωνίδας Χριστόπουλος προαλείφεται για πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού και, φυσικά, θα κληθεί να φέρει σε πέρας τη συγχώνευση ΕΚΟΜΕ-Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.
Ιβάν Σαββίδης: Με ρυθμούς χελώνας η επένδυση και η συνεργασία με Κοκλώνη
Κατά 28.261 ευρώ αυξήθηκε το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ, του Ιβάν Σαββίδη, που ελέγχει το Open.
Μετά την αύξηση, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 17.034.248 ευρώ.
Δεν το λες και επένδυση. Αλλά δεν το λες και μικρό κεφάλαιο.
Είχε προηγηθεί στις 17 Μαΐου άλλη ΑΜΚ κατά το διόλου ευκαταφρόνητο ποσόν των 5.899 ευρώ για έναν μισθωτό, όχι όμως και για έναν καναλάρχη με άδεια πανελλαδικής εμβέλειας.
Ωστόσο τα προβλήματα είναι γνωστά και ένα μέρος τους επίσης είναι γνωστό ότι θα αναλάμβανε ο θαυματοποιός Νίκος Κοκλώνης, η συνεργασία με τον οποίο δεν προχωρά, οι υπογραφές δεν πέφτουν και ο μαγνήτης προσέλκυσης φανταχτερών ονομάτων μάλλον απομαγνητίζεται.
Η υπόθεση κολλάει σε συγκεκριμένες διατάξεις του συμβολαίου που αναφέρονται από την πλευρά του Αρτούρ Νταβιντιάν και των νομικών συμβούλων του Ιβάν Σαββίδη, στην ανάληψη του κόστους του προσωπικού που θα εργάζονται για τον Κοκλώνη, που θα παράγουν υπεραξία για τον Κοκλώνη, αλλά θα πληρώνονται από το ταμείο του Open.
Πιο συγκεκριμένα, ο μεγάλος γρίφος που πρέπει να λυθεί είναι να υπερκεραστούν τα εμπόδια του άρθρου 9 του Ν. 4779/2021 (ΦΕΚ A 27 – 20.02.2021) σε περίπτωση που μετακινηθεί προσωπικό από το κανάλι στην εταιρεία παραγωγής, θέτοντας σε κίνδυνο την προϋπόθεση για διατήρηση ή απόκτηση άδειας πανελλαδικής εμβέλειας την απασχόληση 400 εργαζομένων, δηλαδή δημοσιογράφων, διοικητικών, τεχνικών που απασχολούνται:
- Με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας πλήρους απασχόλησης,
- προσωπικό συνδεδεμένων με τον αδειούχο πάροχο περιεχομένου επιχειρήσεων με βεβαίωση απασχόλησης ανάλογου χρόνου αποκλειστικά για τις ανάγκες του συγκεκριμένου παρόχου και
- προσωπικό ανεξάρτητων εταιρειών παραγωγής στις οποίες ο πάροχος αναθέτει την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου με βεβαίωση απασχόλησης ανάλογου χρόνου αποκλειστικά για τις ανάγκες του συγκεκριμένου παρόχου.
Για την περ. β), το προσωπικό των συνδεδεμένων επιχειρήσεων δύναται να συνυπολογίζεται και να προσμετράται στο προσωπικό του αδειούχου παρόχου περιεχομένου, υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
βα) Η συνδεδεμένη επιχείρηση έχει ως αντικείμενο δραστηριότητας την παραγωγή περιεχομένου ή παροχής υπηρεσιών προς τον αδειούχο πάροχο περιεχομένου,
ββ) Το προσμετρώμενο προσωπικό της συνδεδεμένης επιχείρησης με βεβαίωση απασχόλησης ανάλογου χρόνου ορίζεται ως το γινόμενο του συνόλου των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης της συνδεδεμένης επιχείρησης επί το ποσοστό συμμετοχής του αδειούχου παρόχου περιεχομένου σε αυτή.
Σε κάθε περίπτωση, το προσμετρώμενο προσωπικό των συνδεδεμένων επιχειρήσεων και των ανεξάρτητων εταιρειών παραγωγής, με βεβαίωση απασχόλησης ανάλογου χρόνου, δεν υπερβαίνει το δεκαπέντε τοις εκατό (15%) του ετήσιου μέσου όρου προσωπικού.
Είναι προφανές ότι αν το προσωπική της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. διαχειρίστρια του Open και αδειούχος από το 2018, δεν θα πρέπει να απωλέσει προσωπικό και να θέσει σε κίνδυνο τα στάνταρ που πληροί για τη διατήρηση της άδειας.
Ψήφος εμπιστοσύνης, επί της αρχής, Μπρατάκου στον Περδικάρη
Ενώ ακόμη δεν έχει γίνει μια επί της ουσίας συζήτηση μεταξύ του υφυπουργού στον πρωθυπουργού αρμόδιου για τα δημόσια ΜΜΕ με τον επικεφαλής του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, Αιμίλιο Περδικάρη, δόθηκε, όπως ήταν αναμενόμενο για λόγους εύρυθμης λειτουργίας του ΑΠΕ, η τρίτη δόση αξίας 2.100.000 ευρώ για την οικονομική στήριξη του πρακτορείου.
Θεσμικό «ρεύμα» για Μαρινάκη – Κουρτάκη
Πριν από 15 ημέρες η Alter Ego Media εντάχθηκε στην Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου – ΕΝΕΔ (που αριθμεί περισσότερα από 60 sites) με 7 ηλεκτρονικά Μέσα (megatv.com, in.gr, tovima.gr, tanea.gr, vita.gr, imommy.gr, diakopes.gr). H ΕΝΕΔ με πρόεδρο τον Θεοχάρη Φιλιππόπουλου (Attica Publications) συμμετέχει ως θεσμικός φορέας στη συζήτηση για την αναζήτηση κοινού νομίσματος μετρήσεων στο Διαδίκτυο. Πρόσφατα και ο Παραπολιτικά 90.1 του Γιάννη Κουρτάκη πλαισίωσε την Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής σε μια χρονική στιγμή που η ΕΙΙΡΑ ενισχύει την εξωστρέφεια του ραδιοφώνου, υπενθυμίζοντας τη δύναμη του Μέσου στους διαφημιζόμενους και τα media agencies, ενώ παράλληλα συνεισφέρει με προτάσεις ως θεσμικός εταίρος στη δημόσια διαβούλευση για τα ρυθμιστικά θέματα. Ένας σημαντικός λόγος για να συμμετέχει ένας ρ/σ στην ΕΙΙΡΑ είναι αφενός η συμμετοχή στη συζήτηση για το ψηφιακό ραδιόφωνο και αφετέρου η συμπόρευση με άλλα ραδιόφωνα για την αξιοποίηση του Radioplayer, ένα ευρωπαϊκό ευρύ επενδυτικό σχέδιο για την ανάπτυξη καινοτομιών στο ψηφιακό ραδιόφωνο και την περαιτέρω ενίσχυση του audio & radio στο αυτοκίνητο και σε όλες τις συνδεδεμένες συσκευές.
Στην Ελλάδα, το Radioplayer Greece («Ραδιοφωνική Πλατφόρμα ΑΕ») υποστηρίζεται ήδη από 29 Ρ/Σ, ενώ από τα μέσα Ιουλίου και για όλο τον Αύγουστο θα βρίσκεται στον αέρα ραδιοφωνική καμπάνια που υπενθυμίζει στους ακροατές τη συντροφιά του μέσου, που πλέον μπορείς να την έχεις ευκολότερα μαζί σου, στις διακοπές, κατεβάζοντας την εφαρμογή του Radioplayer.
Όποιος έχει «back-up» αρχείου, έχει και το «χρυσό» στην τηλεθέαση
Την πρωτιά στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου τηλεθέασης έχει το Mega με τις σειρές «Ευτυχισμένοι Μαζί», «Παρά Πέντε» και «50-50» σημειώνονται συνολικά ρεκόρ με 16,9% σε όλες τις ηλικίες και 19,7% στο δυναμικό γκρουπ 18-54 ετών, χάρη σε τρεις κλασικές σειρές του.
Αντώνης Σρόιτερ: Από ποιόν θα παίρνει lead-in;
Η σπουδή που επιδεικνύει η διοίκηση του Alpha στο τηλεπαιχνίδι «Το Μεγάλο Παζάρι» δεν εξηγείται μόνο από το κόστος της εκπομπής το οποίο θέλει να ρεφάρει με διαφημιστικά έσοδα. Το performance του προγράμματος αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία καθώς θα αποτελεί το lead in του κεντρικού δελτίου ειδήσεων στο κανάλι. Έτσι η επιλογή του τραγουδιστή Ηλία Βρεττού, τον οποίο θα πλαισιώνει ο Λευτέρης Μητσόπουλος, αποτελεί για τους σχεδιαστές της επόμενης σεζόν μια καλή λύση για ένα μερίδιο ορκισμένων τηλεθεατών που δεν αλλάζουν το τηλεκοντρόλ λίγο πριν της ειδήσεις των 8 μ.μ.
United Media: Γιατί βλέπει τις ζημίες του Alpha, αλλά δεν ανησυχεί;
Με σχετική αδιαφορία αντιμετωπίζεται η ζημιογόνα χρήση του Alpha το 2022 που, ενώ αυξάνει κατά 17,8% τον κύκλο εργασιών του έναντι της αμέσως προηγούμενης χρονιάς χάρη στα 72,2 εκατ. ευρώ που εισέπραξε, αποφέρει αρνητικό πρόσημο καθώς τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώνουν ζημίες 3,135 εκατ. ευρώ έναντι 3.134,089 το 2021.
Ο λόγος είναι η δυναμική του σταθμού. Αφενός αύξησε την τηλεθέασή του κατά 16% και αφετέρου εκτόξευσε τα διαφημιστικά του έσοδα κατά 7 εκατ. ευρώ ήτοι από 53,2 εκατ. ευρώ το 2021 στα 60,2 εκατ. ευρώ την περσινή οικονομική χρήση.
Νίκος Κοκλώνης: Που άπλωσε τα επιχειρηματικά του πλοκάμια;
Professional reorientation κάνει αυτήν την περίοδο ο Νίκος Κοκλώνης συγκεντρώνοντας τις δυνάμεις, την προσοχή και τους πόρους του εκεί που γνωρίζει καλύτερα αφήνοντας τα… ένδοξα Παρίσια για πιο επιδέξιους στο hardcore business και σε sites του εξωτερικού.
Ενώ λοιπόν το σκέφτεται ακόμη αν θα ολοκληρώσει τη συνεργασία του με την Daily Mirrror και ενώ ακόμη δεν έχει υπογράψει με το Open σύμβαση συνεργασίας για την παραγωγή και αξιοποίηση του ψυχαγωγικού προγράμματος, αποφάσισε με συνοπτικές διαδικασίες να κάνει extension στο καταστατικό του εντάσσοντας και τα καλλιτεχνικά. Η εταιρεία θα μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες «εύρεσης καλλιτεχνών του θεάματος και της υποστήριξής τους» αλλά και «παρουσίας καλλιτεχνικών εκδηλώσεων με τη μορφή του παραγωγού» (Υπηρεσίες εύρεσης καλλιτεχνών για θεάματα, καλλιτεχνών του θεάματος, υποστήριξης καλλιτεχνών, παραγωγής και παρουσίασης καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και παραγωγού άλλων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων).
Αγλαΐα Λάτσιου: Κανείς (καλός) δεν πάει χαμένος
Είκοσι μόλις ημέρες μετά την αποχώρησή της από τη θέση της γενικής διευθύντριας της εταιρείας παραγωγής ANT1 Studios («Καλημέρα Ελλάδα», «Το πρωινό», «5Χ5» και «Ρουκ Ζουκ») και η Αγλαΐα Λάτσιου, ετοιμάζεται για νέες περιπέτειες. Έχοντας προσθέσει γνώσεις και εμπειρία επί 8 συνεχή χρόνια τον όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ και με προφανή αιτία αποχώρησης το synergy Mega-ANT1 συστήνοντας τη νέα κοινή εταιρεία παραγωγής Oscar Productions, η Αγλαΐα Λάτσιου έκανε αισθητή την παρουσία της τόσο στην Green Pixel, εταιρεία παραγωγής των καναλιών Alpha και Star όσο και στο 40,2 χλμ της Αττικής οδού εκεί που εδρεύει η Barking Well Media εταιρεία παραγωγής του Νίκου Κοκλώνη.
Η εμφάνιση της Αγλαΐας Λάτσιου συμπίπτει με μια σημαντική αποχώρηση από την εταιρεία παραγωγής, αυτή του Βαγγέλη Νυδριώτη, σημαντικού συντελεστή του J2US του Alpha.
Μπέττυ Μαγγίρα: Με ποιους έπαιξε «μουσικές καρέκλες» στον ANT1;
Έντεκα πρόσωπα, παρήλασαν από την καρέκλα του casting για την εκπομπή της Μπέττυς Μαγγίρα στον ΑΝΤ1: Τάσος Μπιμπισίδης, Σάββας Πίντζας, Άννα Ζηρδέλη, Φρίντα Καρακάση, Τζώρτζια Γεωργίου, Γεωργία Καλτσή, Θάνος Παπαχάμος, Κωνσταντίνος Μίχος, Ευθύμης Κάλφας, Γιάννης Γιαννούσης, Τζο Κουτσοκώστα. Θεωρείται σχεδόν βέβαιη η παρουσία στο πάνελ του Δημήτρη Μακαλιά, αλλά και του Παναγιώτη Χατζηδάκη.
Γιατί ο Τέρενς Κουίκ δεν θα κάνει διακοπές;
O Real FM 97.8, ανακοινώνει την «απόβαση» του δημοσιογράφου, Τέρενς Κουίκ, στο Real FM. Από τη Δευτέρα 31η Ιουλίου και για όλο το καλοκαίρι, ο Τέρενς Κουίκ θα δίνει το στίγμα της επικαιρότητας κάθε πρωί στις 10:00.
Μάγισσα: Γιατί υπακούει στη λογική 2/7 του ΑΝΤ1;
Από τη «Μάγισσα» με την υπογραφή των Λευτέρη Χαρίτου, Μελίνας Τσαμπάνη και Πέτρου Καλκόβαλη θα ξεκινήσει ο ΑΝΤ1 τη στρατηγική τους 2/7 (δύο φορές την εβδομάδα) της προβολής των δυνατών χαρτιών του σε επίπεδο προγράμματος από το ερχόμενο Φθινόπωρο. Η νέα δραματική σειρά του ΑΝΤ1 θα προβάλλεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη γύρω στις 22.30. Επιπλέον, τα στελέχη του σταθμού σκέφτονται να μην κάνει πρεμιέρα Κυριακή, για να μην κονταροχτυπηθεί με τις πρεμιέρες των νέων κύκλων του «Σασμού» και της «Γης της ελιάς».
MEGA: Ένα πλοίο «χτίζεται» σε τηλεοπτικό στούντιο για τη σειρά «Το ναυάγιο»
Ένα τηλεοπτικό πλατό το οποίο χωρά ένα… καράβι, έχει μετατραπεί αυτές τις ημέρες σε ναυπηγείο για τις ανάγκες της σειράς «Το ναυάγιο» του Mega το οποίο βασίζεται στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Σπύρου Πετρουλάκη με θέμα την συγκλονιστική ναυτική τραγωδία του κλειστού τύπου φέρι μπόουτ «Ηράκλειον», το οποίο βούλιαξε ανοιχτά της βραχονησίδας Φαλκονέρα στις 8 Δεκεμβρίου 1966.
Γιάννης Τσορτέκης: Που πρωταγωνιστεί
Σε μια πολλά υποσχόμενη αστυνομική σειρά θα πρωταγωνιστεί ο Γιάννης Τσορτέκης («Αυτή η νύχτα μένει», «Maestro») στο β΄μισό της επόμενης σεζόν μέσα από τη συχνότητα του Αlpha.
Ποιοι ερίζουν για την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου;
Έτοιμα να μονομαχήσουν τουλάχιστον δύο κανάλια για την γνωστή σεφ Αργυρώ Μπαρμπαρίγου θεωρώντας ότι έληξε η συνεργασία της με τον ΑΝΤ1 και την πρωινή εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα… Η Αργυρώ διατηρεί άριστες σχέσεις τόσο με τον Λιάγκα όσο και με το κανάλι, ωστόσο θεωρεί challenging να αποκτήσει δική της εκπομπή, κάτι που της εξασφαλίζει τόσο ο ΣΚΑΙ όσο και το Open.
Προδότες: Πήραν το πράσινο φως για δεύτερο κύκλο
Με θετικό πρόσημο ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος του πρώτου παιχνιδιού στρατηγικής και μυστηρίου που προβλήθηκε τηλεοπτικά. Ο λόγος, για τους «Προδότες», που μετέδωσε μέσα στο καλοκαίρι ο ΑΝΤ1 με οικοδεσπότη τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη. Μετά την επιτυχία του πρώτου κύκλου, ο ΑΝΤΙ αποφάσισε να συνεχίσει το παιχνίδι και μάλιστα ανακοίνωσε ότι αυτό το διάστημα αναζητούνται νέα πρόσωπα για να πάρουν μέρος.
Το φυσάνε και δεν κρυώνει στην ΕΡΤ
Συνθήκες ακραίου καύσωνα βιώνουν οι εργαζόμενοι στο Ραδιομέγαρο. Το σύστημα αερισμού και κλιματισμού των χώρων δεν έχει συντηρηθεί και δεν υπάρχουν ψυκτικοί για να επιτηρούν και να άρουν τις συχνές βλάβες στο δαιδαλώδες κλιματιστικό σύστημα. Τις τελευταίες ημέρες λόγω του ακραίου καύσωνα συμβαίνουν συχνές βλάβες που έχουν άμεση επίπτωση στην υγεία των εργαζομένων.
Πριν δυο ημέρες δεν λειτουργούσαν για πολλές ώρες οι κλιματιστικές μονάδες στο κτίριο Β των Διοικητικών Υπηρεσιών, καθιστώντας την παρουσία ή την εργασία στο χώρο αδύνατη. Εμφανίζονται καθημερινά βλάβες στη ρύθμιση ροής των μονάδων με αποτέλεσμα σε άλλους χώρους να υπάρχει υπερβολική ζέστη και σε άλλους πολικό ψύχος. Τα παραδείγματα είναι πολλά. Οι εργαζόμενοι και περισσότερο οι παρουσιαστές των εκπομπών διαμαρτύρονται έντονα αλλά η Διοίκηση τους αγνοεί προκλητικά.
Λιγότερος Σταύρος Θεοδωράκης στη νέα σεζόν
Αφού τα έδωσε όλα στην τελευταία εκπομπή «Πρωταγωνιστές» στον Alpha με θέμα τον γυναικείο οργασμό, ο Σταύρος Θεοδωράκης εισηγήθηκε στο κανάλι να έχει παρουσία δύο φορές το μήνα αντί για τέσσερις με στόχο πιο ποιοτικές παραγωγές με δυνατότητα αφομοίωσης του προγράμματος από το κοινό.
«Οι Πανθέοι»: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της σειράς του ΣΚΑΪ
Οι ήρωες του μυθιστορήματος του Τάσου Αθανασιάδη, «Οι Πανθέοι», παίρνουν σάρκα και οστά στον ΣΚΑΙ μέσα από το σενάριο της Γιάννας Κανελλοπούλου και του Άγγελου Χασάπογλου και με τη συμμετοχή ενός εξαιρετικού cast ηθοποιών.
Τα γυρίσματα γίνονται σε φυσικούς χώρους σε όλη την Αττική αλλά και σε δύο τεράστια πλατό, εκεί όπου, σύμφωνα με το σενάριο, τα ετερόκλητα μέλη της οικογένειας ερωτεύονται και ζουν απαγορευμένα πάθη.
Ηθοποιός για παρουσιαστής στην ΕΡΤ
Νέο τηλεπαιχνίδι έκλεισε η ΕΡΤ για την ερχόμενη σεζόν και τη ζώνη των 7 μ.μ. και τώρα βρίσκεται στη φάση αναζήτησης παρουσιαστή. Τρία πρόσωπα φαίνεται να είναι τα επικρατέστερα για το νέο τηλεπαιχνίδι με τίτλο ‘Switch’! Η Κατερίνα Γερονικολού, η οποία πρωταγωνίστησε τη φετινή σεζόν στη σειρά της ΕΡΤ «Κι όμως είμαι ακόμα εδώ», αλλά και οι ηθοποιοί Λαέρτης Μαλκότσης και Νίκη Λάμη.
Σημίτη και Μητσοτάκης σε μια εταιρεία μαζί; Γίνεται;
Η Αφροδίτη Σημίτη είναι πολλά περισσότερα από ανιψιά του πρώην πρωθυπουργού του ΠΑΣΟΚ, Κώστα Σημίτη. Είναι επιτυχημένη παραγωγής κυρίως στο ραδιόφωνο και πρόσφατα καταχώρησε στο ΓΕΜΗ τη νέας της εταιρεία με τίτλο ASAM τα πρώτα δύο γράμματα εκ των αρχικών του ονοματεπώνυμού της και τα άλλα δύο του συζύγου της Αλκιβιάδη Μητσοτάκη, γόνος επίσης της ομώνυμης πολιτικής οικογένειας. Η εταιρεία περιλαμβάνει στο καταστατικό σύστασής της μια ευρεία γκάμα θεμάτων, από ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές παραγωγές, έως και τουριστικές υπηρεσίες και λιανεμπόριο.
Tο ανανεωμένο ενημερωτικό πρόγραμμα στο ACTION 24 – Όλοι οι συντελεστές
Στις 28 Αυγούστου κάνει πρεμιέρα το ανανεωμένο ενημερωτικό πρόγραμμα στο ACTION 24.
«Η ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ» με τους Γιώργο Κακούση και Άννα Λιβαθινού θα εξακολουθήσει να δίνει το στίγμα της καθημερινά από τις 6:00 το πρωί, μεταφέροντας όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο με συνεντεύξεις, ρεπορτάζ και ζωντανές συνδέσεις.
Η Ντόρα Κουτροκόη και ο Νίκος Υποφάντης, παίρνουν την σκυτάλη από τις 10:00 έως τις 13:00 το μεσημέρι και παρουσιάζουν την εκπομπή «ACTION ΤΩΡΑ», αναμεταδίδοντας τις εξελίξεις λεπτό σε πραγματικό χρόνο καθώς και όλα τα γεγονότα γύρω από την πολιτική, την οικονομία και την κοινωνία .
Το βραδινό TALK SHOW του ACTION 24 «ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ» με τους Γιώργο Πιέρο, Ελένη Καλογεροπούλου και Δημήτρη Τάκη, πιστό στο ραντεβού του κάθε βράδυ στις 22:00 με παρασκήνιο, ειδήσεις και συνεντεύξεις με τους πρωταγωνιστές της πολιτικής.
Η Ιωάννα Βάσσου παρουσιάζει στο ACTION 24 το μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων καθημερινά στις 13:00, μεταφέροντας όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στην Ελλάδα και στον κόσμο.
Ο Βασίλης Τσεκούρας, μέσα από το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων ACTION NEWS κάθε απόγευμα στις 19:00, μαζί με τους ρεπόρτερ, τους σχολιαστές, τους ανταποκριτές και φυσικά τους τεχνικούς του ACTION 24, βρίσκονται στα σημεία των εξελίξεων μεταδίδοντας γρήγορα και έγκυρα όλα τα γεγονότα.
Με υπογραφή «Η αλήθεια σε πρώτο πλάνο», η ανανεωμένη καμπάνια έρχεται να υπογραμμίσει την προσήλωση του ACTION 24 στην αξιόπιστη ενημέρωση.
Η Αννίτα Πάνια επιστρέφει στο Open;
Μετά το πρόωρα αποσυρθέν «Έλεος» στο Mega που συμπερουσίαζε μαζί με τον Ηλία Ψινάκη η Αννίτα Πάνια γυαλίζει τις γόβες της για την επιστροφή της στο Open.
Η πρόταση περιλαμβάνει την παρουσίαση απογευματινής εκπομπής τα Σαββατοκύριακα και με εμπορικές τοποθετήσεις, αλλά και παιχνίδια με τους τηλεθεατές, όπως ήταν παλαιότερα το «Αννίτα Κοίτα», αλλά και late night εκπομπή, η οποία θα έχει συνεντεύξεις με γνωστά πρόσωπα από το χώρο του θεάματος -και όχι μόνο- και θα προβάλλεται μία με δύο φορές την εβδομάδα.
Ζήτησε συγγνώμη η ΕΡΤ για τον κτηνοτρόφο
Συγγνώμη από τους τηλεθεατές της ΕΡΤ ζήτησε η ρεπόρτερ Φρόσω Παύλου, καθώς την Πέμπτη μετέδωσε ότι ο βοσκός που κατέγραψε η κάμερα ήταν ο άνθρωπος που έχασε η ζωή του στη φωτιά στο Βελεστίνο… «Οφείλουμε να προχωρήσουμε σε μια διόρθωση σε σχέση με κάτι που ειπώθηκε στο χθεσινό ρεπορτάζ και αφορά τον άτυχο κτηνοτρόφο που έχασε τη ζωή του στην περιοχή του Αγίου Γεωργίου, προσπαθώντας να σώσει τα ζώα του» ανέφερε αρχικά η ρεπόρτερ μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ.
Το ατόπημα, όπως το χαρακτήρισε έγινε πάνω στην πίεση του ρεπορτάζ από το μέτωπο της φωτιάς συμπληρώνοντας, «Από λάθος πληροφόρηση ειπώθηκε ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο που σε προγενέστερη σύνδεσή μας είχε καταγραφεί από τον τηλεοπτικό μας φακό να προσπαθεί να σώσει τα ζώα του.
Ειπώθηκε ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο, πράγμα το οποίο εν συνεχεία διαπιστώθηκε για λάθος. Ζητάμε συγγνώμη γι’ αυτό το λάθος που έγινε υπό την πίεση των εξελίξεων, την ώρα του ρεπορτάζ».
Στάθης – Καμπουράκης: Που θα είναι του χρόνου
Αυλαία έριξε χθες Παρασκευή η εκπομπή των Δημήτρη Καμπουράκης και Παναγιώτη Στάθης στο Open για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν και αποχαιρέτησαν το κοινό, έτοιμοι για τις καλοκαιρινές τους διακοπές δίνοντας ραντεβού για τον Σεπτέμβριο.
Στη Μυθοπλασία και το Star
Μετά ην επιτυχημένη κωμική σειρά IQ160, το STAR συνεχίζει την προσπάθειά του να μπει και αυτό στον χορό της Μυθοπλασίας με νέο σήριαλ με πρωταγωνιστές τους Υρώ Μανέ, Νίκο Πουρσανίδη, Ρένο Ρώτα και Λίλα Μπακλέση!
Γιατί ο Μάνος Νιφλής φίλησε το χέρι της Χρύσας Φωσκόλου;
Αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό για την φετινή σεζόν το πρωί της Παρασκευής 28/7 ο Μάνος Νιφλής στην «Ανοιχτή επικοινωνία» στο Open και στην πρωινή ενημέρωση θα συνεχίσουν η Χρύσα Φώσκολου και ο Σπύρος Φρεμεντίτης.
«Φτάσαμε στο τέλος της φετινής σεζόν όχι όλοι μας. Από την Δευτέρα θα είστε εδώ παρεούλα. Εγώ κάπου εδώ αποχαιρετώ για το καλοκαίρι, να ξεκουραστούμε κι εμείς λίγο. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Χρήστο Παναγιωτόπουλο που μας και μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία να συμμετέχω σε αυτήν την εκπομπή αυτήν τη σεζόν» είπε ο Μάνος Νιφλής.
Αμέσως μετά, ευχαρίστησε τους συντελεστές της εκπομπής και την Χρύσα Φωσκόλου, της οποίας φίλησε και το χέρι.
Διαβάστε επίσης
ACTION 24: Το 9ο επεισόδιο της εκπομπής «Ε ΡΕ ΚΟΣΜΕ» με τον Χρήστο Ανθόπουλο έχει εσάνς Παρισιού