ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αποζημίωση 2.796.000 ευρώ ζητούν ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης και η σύζυγός του, Εβελίνα Βαρσάμη, από τον οδηγό λεωφορείου και την εταιρεία που εμπλέκονται στο σοβαρό ατύχημα που έγινε στη λεωφόρο Βουλιαγμένης το 2017 και είχε ως αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του παρουσιαστή.
«Αιτούμαστε διενέργεια ιατρικής πραγματογνωμοσύνης γιατί ο κ. Αγγελίδης ζητά 2.796.000 ευρώ για την περίθαλψη του. Έχουμε και ένσταση επειδή δεν φορούσε κράνος και αρνούμαστε την αγωγή γιατί ήταν συνυπαίτιος ή υπαίτιος κατά 95% ο ίδιος για τον τραυματισμό του», ανέφερε στο δικαστήριο, η συνήγορος του οδηγού λεωφορείου.
«Ο σύζυγος μου αυτή τη στιγμή έχει 90% αναπηρία που σήμαινε ότι είναι σχεδόν φυτό. Έχει ελάχιστη επικοινωνία με το περιβάλλον» είπε στο δικαστήριο η Εβελίνα Βαρσάμη. Στη συνέχεια εξηγώντας τα έξοδα που έχει πλέον η οικογένεια και το μισθό του συζύγου της που λείπει, ανέφερε:
«Εκτός από την τηλεόραση ασχολούνταν με ένα μαγαζί στη Γλυφάδα το Blend όπου έκανε τις δημόσιες σχέσεις και ήταν υπεύθυνος καταστήματος. Έπαιρνε μισθό 1.300 συν τα τιπς που ήταν 300 το μήνα που σε γιορτές έφτανε συνολικά τις 2.500 ευρώ».
Πρόεδρος: Είναι μια δουλειά που θα την έκανε μέχρι ποτέ;
Μάρτυρας: Δεν ξέρω μέχρι μεγάλος.
Πρόεδρος: Είναι μια δουλειά που κάνει κάποιος σε όλες τις ηλικίες;
Μάρτυρας: Υπεύθυνος ήταν. Θα μπορούσε.
Σχετικά με την κατάσταση της υγείας του παρουσιαστή σήμερα, η σύζυγός του εξήγησε στο δικαστήριο, πως βρίσκεται σε κέντρο αποκατάστασης, όπως αναφέρει το Έθνος.
«Το κόστος είναι δωρεάν χάρη στην Τατιάνα Στεφανίδου που γνώριζε τον ιδιοκτήτη. Δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί αυτό. Χρειαζόμαστε δαπάνη νοσοκόμου σίγουρα για όταν επιστρέψει σπίτι.
Εγώ λόγω της κατάστασης δεν μπορώ να δουλέψω. Έχουμε ένα αγοράκι 8 ετών και τα έξοδα του, περίπου 500 το μήνα. Τα έξοδα του σπιτιού επίσης», κατέληξε η κ. Βαρσάμη.
Στο δικαστήριο κλήθηκε να καταθέσει ο πραγματογνώμονας που όρισε η σύζυγος του παρουσιαστή.
«Από τα στοιχεία και τις χαραγές που έχουν εντοπιστεί προσδιορίσαμε το σημείο σύγκρουσης και φαίνεται ξεκάθαρα ότι το λεωφορείο κινείται από τη δεξιά λωρίδα και κινείται προς τα αριστερά για να πιάσει τη λωρίδα.
Υπάρχουν οι χαραγές της μηχανής που δείχνουν την πορεία από την πτώση μέχρι την τελική θέση, που αποτελούν προέκταση του σημείου σύγκρουσης. Στη σελίδα 22 της έκθεσης η χαραγή Χ2 και Χ1 είναι προέκταση του σημείου σύγκρουσης που προσδιορίζεται στη μεσαία λωρίδα από την αλλαγή πορείας του λεωφορείου.
Το μηχανάκι που κινείται στη μεσαία λωρίδα βλέποντας τον ελιγμό του λεωφορείου προς τα αριστερά που κλείνει το πεδίο, ο μόνος ελιγμός που μπορεί να κάνει είναι προς τα δεξιά. Η μηχανή είχε ταχύτητα γύρω στα 75 χλμ.», ανέφερε ο μάρτυρας, ενώ όταν ερωτήθηκε σχετικά με το εάν ο Αγγελίδης φορούσε κράνος, απάντησε πως δεν είναι ειδικός αλλά «αυτό φαίνεται από χτυπήματα στο κεφάλι του».
Σχολιάζοντας την πραγματογνωμοσύνη που διατάχθηκε για το ποινικό κομμάτι της υπόθεσης, ο πραγματογνώμονας της οικογένειας εξήγησε, ότι σε αυτήν «ο κ. Μπούρας που την ανέλαβε αναφέρει ότι δεν δούλευε ο ταχογράφος του λεωφορείου. Ο ταχογράφος γράφει ταχύτητα, χρόνο και απόσταση. Αυτές οι τρεις καταγραφές είναι ανακόλουθες σύμφωνα με τον Μπούρα».
«Δεν έφταιγα για το τροχαίο»
Στη δίκη κατέθεσε και ο οδηγός του λεωφορείου με το οποίο συγκρούστηκε ο παρουσιαστής, ο οποίος περιέγραψε την πορεία και το περιστατικό από τη δική του πλευρά. «Κινούμουν στην αριστερή λωρίδα στη λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Τα φανάρια ήταν κόκκινα και άφησα το λεωφορείο να ρολάρει, αλλά έγιναν πράσινα τα φανάρια και συνέχισα την πορεία μου. Σε εκείνο το σημείο είδα πάνω έντονα φώτα, μια λάμψη, είδα ότι μια μηχανή εκσφενδονίστηκε δέκα μέτρα κι έφτασε ο αναβάτης στο πεζοδρόμιο και η μηχανή σταμάτησε 5-6 μέτρα παρακάτω.
Κατέβηκα και ένας κύριος που ήταν μάρτυρας μου λέει δεν φταις σε τίποτα. Έφυγε αυτός μετά το ΕΚΑΒ. Μάλιστα κινδύνεψε και η ζωή του για να σβήσει τη φωτιά με τη μηχανή» είπε.
Πρόεδρος: Πώς εξηγείται να υπάρχουν οι χαραγές 15 μέτρα πριν την τελική θέση της μηχανής, η οποία φαίνεται πάντα δεξιά;
Οδηγός: Έκανε γκελ στη γωνία του λεωφορείου. Σύρθηκε δεξιά και έγινε ανάφλεξη. Ακούσαμε για αλλαγή πορείας από τη δεξιά λωρίδα στην αριστερή. Δεν αλλάζει λωρίδα με ταχύτητα. Μόνο ομαλά αλλάζεις πορεία αλλιώς χάνεται ο έλεγχος. Όταν άλλαζα λωρίδα δεν είδα καμία μηχανή. Ήταν νύχτα θα έβλεπα τα φώτα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike