ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το τελευταίο που θα περιμέναμε ποτέ να συμβεί είναι μια δικαστική περιπέτεια με πρωταγωνιστές τον Σάκη Ρουβά και την εταιρεία που για μια δεκαετία τον εκπροσωπούσε σε όλες τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες του, την Progresive του «σερ» των δημοσίων σχέσεων Κωνσταντίνου Καφίρη. Μα να, που για τη συνολική απαίτηση των 25.000 ευρώ περίπου της Progresive κατά Σάκη Ρουβά εκδικάστηκε προσωρινή διαταγή με την οποία ο κ. Ρουβάς ζητούσε την αναστολή εκτελέσεως της διαταγής πληρωμής. Το Δικαστήριο τον υποχρέωσε να προκαταβάλει το ποσό των 9.000 ευρώ έναντι της οφειλής, ενώ για το υπόλοιπο ποσό έχει διαταχθεί η δέσμευση των τραπεζικών λογαριασμών της «Σάκης Ρουβάς ΕΠΕ».
Η επόμενη δικάσιμος είναι στις 25 Ιουλίου 2018 με την Progresive να έχει ασκήσει τακτικές αγωγές για 500.000 ευρώ περίπου! Και οι τόνοι ανεβαίνουν και «τα σκληρά σου λόγια ήταν
πέτρες πάνω σε γυαλιά και για νύχτες περπατούσα με τα πόδια μου γυμνά»…
Η καριέρα ενός ποπ σταρ που έγινε οικογενειακό είδωλο
Ο Σάκης Ρουβάς ως νέος, γυμνασμένος, με μακριά κώμη, αισθησιακή κίνηση και συμπαθητική φωνή υπήρξε ποπ είδωλο, λατρεμένος των κοριτσιών –και όχι μόνο- και απόλυτη εικόνα μετεφηβικής ωραιότητας. Στη συνέχεια, πιο κουρεμένος, εξίσου όμως πάντα εμφανίσιμος και γυμνασμένος, έγινε πρωταγωνιστής κινηματογραφικών ταινιών, σταρ που διαφήμιζε γιαούρτια ή πατατάκια ή φρυγανίτσες, βασικό πρόσωπο καμπάνιας εταιρείας ρούχων, παιχνίδι – κούκλα – λαμπάδα, παρουσιαστής σόου ταλέντων, κριτής σόου ταλέντων, ερμηνευτής του Άξιον Εστί του μελοποιημένου απ’ τον Μίκη Θεοδωράκη φυσικά, πρωταγωνιστής αρχαίου δράματος, με τελετές βραβεύσεως για τις επιδόσεις του, μάλιστα, στον μαύρο – Ευριπίδη, πρωταγωνιστής παιδικού θεάτρου, απέκτησε κάτι σαν εταιρεία με τυροκομικά ή με πράσινη ενέργεια ή και τα δυο μαζί, πολιτικοποιημένο ίνδαλμα με ανησυχίες παγκόσμιες.
Και ακόμα προλάβαινε και ήταν στην αφή της Ολυμπιακής Φλόγας, στον Άγιο Δομίνικο ως έπαθλο σχεδόν, όταν το Survivor, πέρυσι τέτοια εποχή, έκανε 70% τηλεθέαση, σε εμβολιασμό παιδιών προσφύγων που είχαν ζήσει το πόλεμο και μετά τα φλας σε πόζες με καλοντυμένους, ωραίους ανθρώπους! Ανήσυχος, ναι.
«Σχεδιάζω πολλά, με κριτήριο ότι αυτοί οι διαφορετικοί ρόλοι με ‘προχωράνε’ και με μαθαίνουν νέα πράγματα» έλεγε το 2011, πιο σοφιστικέ από ποτέ, σε συνέντευξη που μου είχε παραχωρήσει για το περιοδικό Down Town και συνέχιζε «θέλω πάντα να βάζω υψηλούς στόχους και να προσπαθώ να τους πετυχαίνω. Να αναμετρώμαι με τον εαυτό μου και να κατακτώ δικές μου απάτητες κορυφές. Να γίνομαι ένα όχημα θετικής ενέργειας που να αφήνει κάτι που να αξίζει για τους άλλους».
Εν αρχήν ήτο ο Ψινάκης
Στην αρχή, λοιπόν, ήταν υπό την καλλιτεχνική καθοδήγηση του Ηλία Ψινάκη, που του καθιέρωσε το προφίλ του ποπ σταρ, του sex symbol, του καλλιτέχνη που αγαπούσε τις εκκεντρικές εμφανίσεις και τις επιδείξεις των κοιλιακών του, ενώ η πρόκληση και τα σκάνδαλα μεγάλα ή μικρούλια ήταν μες στο παιχνίδι. Η λήξη της συνεργασίας του με τον Ηλία Ψινάκη στα early 00’s κι ενώ εκείνος είχε κάνει την αρχή για να λάμψει το αστέρι του Σάκη Ρουβά, συζητήθηκε πολύ και αναλύθηκε από τον life style Τύπο της εποχής που τότε ακόμα δεν είχε ψυχορραγήσει.
«Ο Σάκης μεγάλωσε, έπρεπε να κάνει οικογένεια, να παντρευτεί, να κάνει την καριέρα του, να πάει στην Αμερική να κάνει μαθήματα και να παίξει σε ταινίες και τέτοια. Εγώ δεν είμαι να τρέχω στην Αμερική και να κρατάω τις κρεμάστρες του Σάκη» είχε πει ο Ηλίας Ψινάκης τότε, με μια υγρασία πικρίας να αχνοστάζει στις λέξεις του.
Ήταν άλλωστε εκείνος που πίστεψε στο νεαρό αθλητή με τη μουσική φλέβα της πατρίδας του, της Κέρκυρας, να χτυπάει έντονα σε μπιτ ποπ. Ήταν εκείνο το αγόρι, που ο πατέρας του ήταν οδηγός και η μάνα του εργαζόταν στο αεροδρόμιο και που πάλευαν να τα βγάλουν πέρα.
Γυρνούσε σπίτι του, μες στο σκοτάδι από λογιών δουλειές, τα στάδια και το απογευματινό σχολειό και επειδή φοβόταν τραγουδούσε δυνατά να ακούει τη φωνή του, την ίδια τουλάχιστον να χει συντροφιά και να παίρνει δύναμη. Φρόντιζε τα μικρότερα αδέρφια του.
Για να βοηθήσει οικονομικά την οικογένεια, εργάστηκε ως βοηθός σε κατάστημα επισκευής αυτοκινήτων, ως οικοδόμος αλλά και ως μπάρμαν. Έκανε πρωταθλητισμό στον στίβο, είναι αυτοδίδακτος στην κιθάρα και το ίνδαλμα του ήταν ο Έλβις Πρίσλεϊ.
Στα 18 του, στην Κέρκυρα, για το χαρτζιλίκι του, τραγουδούσε σε ένα μαγαζί, όπου έτυχε να πάνε ο Ψινάκης με τον Δάκη, την Έλενα Ναθαναήλ και τον Τάσο Μητρόπουλο. Η αρχή για το Σάκη είχε ήδη γίνει. Του προτείνουν να κατέβει στην Αθήνα γιατί είναι φτιαγμένος για λάμψη. Και έτσι έγινε!
Η πρώτη του επαγγελματική εμφάνιση ήταν το 1991 στο «Show Center» όπου τον ανακάλυψε η δισκογραφική Polygram. Λίγους μήνες αργότερα, έκανε το ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης με το τραγούδι «Πάρ’ τα» σε μουσική του Νίκου Τερζή και στίχους του Γιώργου Παυριανού.
Ένα βράδυ και μετά από την εμφάνιση του στο «Show Center», ο Σάκης Ρουβάς, μαζί με τον Ηλία Ψινάκη και τη Ζωή Λάσκαρη, κατευθύνεται σε ένα πάρτι. Τρακάρουν. Ο Ηλίας Ψινάκης τραυματίζεται σοβαρά και για ένα μεγάλο διάστημα μένει στο σπίτι. Ο Σάκης ήταν εκεί για να τον φροντίσει, με τις επισκέψεις του να είναι καθημερινές. Αμέσως μετά ο Ψινάκης γίνεται και επίσημα μάνατζέρ του.
Στις 19 Μαΐου του 1997, ο Σάκης εμφανίζεται μαζί με τον Τούρκο ομόλογό του –αλλά πολύ λιγότερο ωραίο!- pop star Burat Kud σε μια συναυλία στα Κατεχόμενα εδάφη, στο νησί της Κύπρου! Η συναυλία γίνεται πρώτη είδηση παγκοσμίως, προκαλώντας πολιτικές επιπτώσεις καθώς συμπίπτει με τη γενοκτονία των Ποντίων! Ξεσπά ένα σκάνδαλο τεραστίου μεγέθους και ο Σάκης φεύγει για έξι μήνες στην Αμερική…
Με την αρχή της δημοσιότητας ως προσωπικό του σύμβολο πίστης, ο Ψινάκης ξεπερνά κάθε σκάνδαλο με ένα άλλο. Έτσι, επιστρέφοντας ο Σάκης από την Αμερική, φροντίζει να του φορέσει την περίφημη φούστα Βαλεντίνο! Οι συντηρητικοί της εποχής σοκάρονται, αλλά οι πολυπληθείς εκβακχιασμένες «ρουβίτσες» ξετρελαίνονται!
Το επαγγελματικό διαζύγιο Ψινάκη – Ρουβά γίνεται κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, αλλά με τον καιρό οι σχέσεις τους μοιάζουν να έχουν αποκατασταθεί. Ο Ψινάκης δεν πηγαίνει στον γάμο του Ρουβά με την Κάτια Ζυγούλη, όπου ήταν το κοσμικό γεγονός μιας ολόκληρης χρονιάς.
Βρίσκονταν στο Άμπου Ντάμπι για συναντήσεις επαγγελματικές, όπως φρόντισε να ενημερώσει μέσα απ’ τα social media του. Η συνεργασία με τον Ρουβά μέτρησε 16 χρόνια που μετέτρεψαν ένα αγόρι σε ίνδαλμα. «Δουλέψαμε πολύ, μας πέταξαν λάσπη, έβγαλαν ένα σωρό σκάνδαλα, αλλά τελικά γράψαμε ιστορία» αρχοντικά, κάποια στιγμή παραδέχτηκε σε κάποια συνέντευξη του!
…και ιδού ο Καφίρης!
Το 2007, τον Σάκη Ρουβά αναλαμβάνει ο Κωνσταντίνος Καφίρης και η εταιρία του «στρατηγικής επικοινωνίας & διαχείρισης φήμης» PROGRESSIVE. Ο Σάκης Ρουβάς δεν είναι πια το ωραίο αγόρι με τα μακριά μαλλιά από την Κέρκυρα που τραγουδούσε στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης «Πάρτα», ούτε ο γόης του «θα σου φτιάξω μακαρόνια με κιμά για να φας», αλλά ο σκεπτόμενος στιβαρός άνδρας, ο οικογενειάρχης, ο φιλάνθρωπος.
Ενδεικτικό της αλλαγής του Σάκη Ρουβά, σε εκείνη την συνέντευξη που αναφέραμε και πριν, είναι πως το αγόρι που τραγουδούσε το 1991 «Εγώ σ’ αγαπώ, εγώ, (εσύ), τι άλλο θέλεις να πωλεί (εσύ), τι άλλο θέλεις να σου δώσω εγώ για να νιώσεις πως τρελά σ’ αγαπώ», μου απαντούσε τι τον θλίβει: «Στενοχωριέμαι με την απαξίωση της αξιοπρέπειας, με το μηδενισμό και τη λογική της αλληλοεξόντωσης»!
Ο Κωνσταντίνος Καφίρης είναι πανταχού παρών, ασπίδα, αλεξικέραυνο, αλεξίσφαιρο, αδιάβροχο του Σάκη Ρουβά. Είναι δε τόσο προστατευτικός που, κάποιες φορές, οι δημοσιογράφοι δυσανασχετούν από τη διάθεσή του για έλεγχο ακόμα και της πιο μικρής δήλωσης του Ρουβά, ώστε να διασφαλιστεί η εικόνα του!
Η επικοινωνιακή προβολή του φτιαγμένου ήδη, σταρ, απ’ τον Ψινάκη, παύει να είναι παράφορη και γίνεται σύμφωνα με τα αμερικανικά πρότυπα που ευαγγελίζεται ο Κωνσταντίνος Καφίρης.
Η εικόνα του ειδώλου Σάκη Ρουβά αλλάζει και οι νέες χορηγικές συνεργασίες του δρομολογούνται με επιτυχία αλλά και με φρενιτιώδη ταχύτητα, που κάνει το κοινό να αναρωτιέται «μα τι θα γίνει ο Σάκης όταν μεγαλώσει;».
Και με τα πολλά και μετά από δέκα χρόνια κοινής πορείας, το 2017, ο Σάκης Ρουβάς και ο Κωνσταντίνος Καφίρης λήγουν τη συνεργασία τους με λακωνικές, ευγενείς, αλλά όχι και ακριβώς διαχυτικές δηλώσεις.
O Σάκης Ρουβάς, συνεχίζει επιλέγοντας την Asset Ogilvy Entertainment για της δημόσιες σχέσεις του. Κάτι μήνες αργότερα, τον Ιούνιο του 2017 οι τίτλοι στα δημοσιεύματα θα σημάνουν την κήρυξη θερμών επεισοδίων και πως αυτός ο χωρισμός Ρουβά – PROGRESSIVE, μόνο ανέφελος δεν ήταν: «Δεσμεύτηκαν οι λογαριασμοί των εταιρειών του Σάκης Ρουβά» και «Οι οφειλές του Ρουβά στον μάνατζέρ του Κωνσταντίνο Καφίρη για την εκπομπή «The Voice Greece 2» – «Τι αναφέρει η Διαταγή Πληρωμής που πέτυχε η εταιρεία δημοσίων σχέσεων Progressive σε βάρος του Σάκη Ρουβά».
Διαταγή πληρωμής για 27.900 ευρώ, κατάσχεση λογαριασμών και αγωγές για 500.000 ευρώ υπολοίπων της δεκαετούς συνεργασίας
Μια διαταγή πληρωμής που διεκδίκησε μέσω της δικηγορικής εταιρείας Νίκος Αγαπηνός και εντέλει κέρδισε ο πρώην μάνατζερ του Σάκη Ρουβά και συνεργάτης αρκετών εταιρειών και εγχώριων διασημοτήτων, Κωνσταντίνος Καφίρης, κατάδειξε πως η υπόθεση έχει και «αίμα» και «δάκρυα» και «ιδρώτα» που θα υπήρχαν και πριν το «κλείσιμο της πόρτας» της συνεργασίας.
Στην εντολή πληρωμής η οποία εκδόθηκε στις 11 Ιουνίου γίνεται λόγος για ιδιωτικό συμφωνητικό που αθετήθηκε, από το οποίο προκύπτουν χρέη της εταιρείας του Σάκη Ρουβά προς την εταιρεία του μάνατζερ του Κωνσταντίνου Καφίρη. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η απόφαση πληρωμής:
«Η αμοιβή για τις υπηρεσίες, τον σχεδιασμό και υλοποίηση προγράμματος δημοσίων σχέσεων και άλλων προωθητικών ενεργειών που θα παρέχει η Progressive για τις μουσικές εμφανίσεις ή και συναυλίες, συμμετοχές και παρουσιάσεις τηλεοπτικών παραγωγών-προγραμμάτων στην Αθήνα και σε διάφορες πόλεις της Ελληνικής Επικράτειας και του εξωτερικού συμφωνείται σε ποσοστό 10% επί της αμοιβής του καλλιτέχνη από τις εν λόγω εμφανίσεις (μη συμπεριλαμβανόμενου του ΦΠΑ). Στα πλαίσια της ανωτέρω σύμβασης και εντεύθεν παροχής υπηρεσιών από πλευράς αιτούσας εταιρείας, επιτεύχθηκε από την τελευταία η συμμετοχή του καλλιτέχνη Αναστάσιου Ρουβά στο τηλεοπτικό ψυχαγωγικό πρόγραμμα «The Voice Greece 2».
Τα γυρίσματα του εν λόγω ψυχαγωγικού προγράμματος ανήλθαν σε 20… και συνεπώς η αμοιβή της αιτούσας ανήλθε στο ποσό των 22.500 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Στην εντολή πληρωμής γίνεται λόγος για τιμολόγιο συνολικού ύψους 27.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου δηλαδή και του ΦΠΑ, που εκδόθηκε και η εταιρεία του Σάκη Ρουβά αρνήθηκε για την πληρωμή του.
Αναφέρεται ακόμη, πως ο Σάκης Ρουβάς όχι μόνο υποχρεώνεται να καταβάλει το ποσό αλλά με τον νόμιμο τόκο από την επόμενη επιδόσεως της παρούσας εντολής μέχρι την ολοσχερή εξόφληση καθώς και να επιβαρυνθεί με τη δικαστική δαπάνη.
Στην επαφή μας με τον δικηγόρο Τέλλο Αγαπηνό, μάθαμε μάλιστα πως το δικαστήριο αποφάνθηκε πως πρέπει να καταβληθούν από τον Σάκη Ρουβά στην εταιρεία τα 9.000 ευρώ συν ο ΦΠΑ. Σύμφωνα με τη δικηγορική εταιρεία Ν. Αγαπηνός μάλιστα τονίστηκε πως «η Εταιρία μας έχει αναλάβει την διεκδίκηση των απαιτήσεων «PROGRESSIVEPR M.EΠΕ» Δημόσιες Σχέσεις – Διαφημίσεις κατά του Σάκη Ρουβά και εταιριών συμφερόντων του.
“Εβγαλε λεφτα αλλα χρωστάει” λένε οι νομικοι. Αχαριστία; αναρωτιούνται
Ήδη κατόπιν αιτήσεως της «PROGRESSIVEPR M.EΠΕ» εξεδόθη σε βάρος της Σάκης Ρουβάς ΕΠΕ διαταγή πληρωμής από το Πρωτοδικείο Αθηνών, δυνάμει της οποίας επιβλήθηκε συντηρητική κατάσχεση σε βάρος της εις χείρας των τραπεζικών ιδρυμάτων και ακολούθως δεσμεύθηκαν οι τραπεζικοί λογαριασμοί της εν λόγω εταιρίας. Ταυτόχρονα κατατέθηκαν και δύο αγωγές σε βάρος του Σάκη Ρουβά και εταιριών συμφερόντων του δια των οποίων η Εταιρία «PROGRESSIVEPR M.EΠΕ» διεκδικεί χρηματικές αξιώσεις της σε βάρος τους για υπηρεσίες που παρείχε στη μεταξύ τους συνεργασία.
Σημειωτέον ότι μεταξύ των εταιριών συγκαταλέγεται και η εταιρία SK Κτηνοτροφική μέσω της οποίας ο Σάκης Ρουβάς δραστηριοποιήθηκε στον τομέα της πράσινης ενέργειας». Η μία αγωγή, όπως μας ενημέρωσε ο κύριος Τέλλος Αγαπηνός που θα εκδικαστεί μέσα σε 100 μέρες, αφορά σε 500.000 ευρώ τα οποία είναι υπόλοιπα από συνεργασίες του Σάκη Ρουβά με την PROGRESSIVE και που μαζεύτηκαν όλα αυτά τα δέκα χρόνια της συνεργασίας του.
Μιας συνεργασίας που όπως μας είπε και ο κύριος Αγαπηνός ήταν κατά γενική ομολογία μια από τις πλέον δραστήριες, επικερδείς και κερδοφόρες της καριέρας του Σάκη Ρουβά. Στην απορία μας πως είναι πολλά αυτά τα λεφτά, μας παραπέμπετε στα 27.900 ευρώ που αφορούν μόνο σε μερικές τηλεοπτικές εμφανίσεις και μάλιστα περιορισμένες του Σάκη Ρουβά που δεν αφορούσαν καν σε ολόκληρη τηλεοπτική σεζόν!
Ο Σάκης Ρουβάς απαντά από την Αυστραλία
Ο Σάκης Ρουβάς έμαθε τα νέα στην Αυστραλία, όπου βρίσκονταν σε μεγάλη περιοδεία στο κοινό της ομογένειας. Η θέση του εκφράστηκε με την ανακοίνωσή του πως «αναφορικά με το δελτίο τύπου και τα σχετικά δημοσιεύματα, τα οποία κυκλοφόρησαν με θέμα τη δικαστική διένεξη με τη μέχρι πρότινος συνεργάτιδά μου εταιρεία Progressive PR, δηλώνω ότι, μέχρι στιγμής, ουδεμία επίδοση δικογράφων έχει πραγματοποιηθεί, προκειμένου να λάβω γνώση των επικαλούμενων απαιτήσεων και των σχετικών νομικών ενεργειών.
Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, όπως σε όλες τις μέχρι σήμερα συνεργασίες μου, έτσι και στη συγκεκριμένη, έχω υπάρξει απόλυτα συνεπής και έχω τηρήσει πλήρως τις υποχρεώσεις μου.
Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη, η οποία ως μόνη αρμόδια πια θα επιληφθεί για την εν λόγω υπόθεση αλλά και για την προστασία της προσωπικότητας, της τιμής και της υπόληψής μου και τη διαφύλαξη των δικαιωμάτων μου. Επιφυλάσσομαι, δε, για κάθε υλική ή ηθική ζημία υποστώ»!
Η δέσμευση των τραπεζικών λογαριασμών, οι αγωγές και η ετοιμοπόλεμη απάντηση του Σάκη Ρουβά δηλώνουν πως η υπόθεση μόλις ξεκίνησε και πως μέλλεται μεγάλη συνεχεία σε ψυχρό κλίμα εντός των δικαστικών αιθουσών.
Οι ρουβίτσες εχουν πια ρευματισμούς και αρθρίτιδα με αρχή οστεοπόρωσης
Τις εποχές της ωραίας αθωότητάς μας, παλιά, που δεν αντεχόταν άλλο πολιτικό και τάχα μου εγκεφαλικό τραγούδι και θέλαμε απλά έναν ρυθμό, κάποιο απλό τραγουδάκι, ένα αγόρι όμορφο να καταπλήσσει χορεύοντας με νεότητα, ευχαρίστηση, χαρά, ο Σάκης ήταν το ανυπόκριτο αγαπημένο μας αγόρι!
Την εποχή που έκανε τα πάντα εις το όνομα της ανησυχίας του της καλλιτεχνικής, της τηλεοπτικής και γενικώς ανέκφραστης, ας είχε μέσα και τη λαμπάδα – κουκλάκι του, επίσης το κατανοήσαμε.
Όλοι μεγαλώνουμε, ο Σάκης δε θα έπρεπε να προσαρμοστεί στην εποχή και στην ηλικία του, μη κάνοντας πια τον αθλητικό, σέξι μεγάλο – έφηβο που του σκίζουν τα φανελάκια, με δυσκολία «ρουβίτσες» λόγω ρευματισμών τους και αρθρίτιδας με αρχή οστεοπόρωσης!
Ακόμα και την εποχή που δήλωνε στον Λιάγκα πως την σύζυγο του, την Κάτια, «την τσέκαρα απ’ τη συμπεριφορά στο σκάφος»! Ήταν εποχή σύγχυσης που όλοι ζούσαν ή νόμιζαν, σαν τουλάχιστον τον Αλβέρτο του Μονακό σε διασταύρωση με έναν σύγχρονο Ωνάση. Την περασμένη δε χρονιά, καλοϋποδεχτήκαμε τον Σάκη, ώριμο, με χιούμορ, μετρημένο και με λιγότερη προβολή της εικόνας «σκληρά εργαζόμενος στη φάμπρικα της show bizz, αλλά υπέρκομψος οικογενειάρχης».
Περιμένουμε να αποφασίσει σε ποιον άλλον ρόλο θα συνεχίσουμε να τον αποδεχόμαστε μιας και η δημόσια εικόνα προβολής που επέλεξε για τον εαυτό του είναι να μας χαρίζει στιγμές ονείρου, φαντασιώσεις, μελωδίες, φόντο μουσικό στις ζωές μας.
Και όσο κι αν τα δικαστικά δράματα δεν είναι του γούστου μας και τα «έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη» που καθιέρωσε και αποθέωσε ο Θάνος Λειβαδίτης ως αρχετυπικός αδέκαστος Άγγελος Καρνέζης, τα βρίσκουμε λίγο κοινότοπα πια, εμείς και πάλι θα είμαστε εδώ, για να δοξάσουμε τη φωτογένειά του…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πόσα χρωστάει ο Σάκης Ρουβάς και του δέσμευσαν τους λογαριασμούς του
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σάκης Ρουβάς: Τι απαντά για τη δέσμευση των λογαριασμών του
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μητσοτάκης από Βρυξέλλες: Είναι ανάγκη να υλοποιηθεί η έκθεση Ντράγκι
- Ευρωαγορές: Βαριές απώλειες άνω του 1% μετά το sell off στη Wall Street – Κάτω από τις 20.000 μονάδες ο DAX
- Ισπανία: Η Βουλή κατήργησε τον έκτακτο φόρο του Σάντσεθ στις εταιρείες ενέργειας
- Εξώδικο του Μανούσου Μανουσάκη και του ΑΔΜΗΕ στο mononews.gr